Σάββατο, 24 Νοεμβρίου 2012

NOVEMBRE: IT'S NOW OR NEVER...

ΣΤΟΝ ΜΑΖΕΣΤΙΞ...!                                       


Μια Κυριακή του...NOVEMBRE, είχα παρορμητικά την φαεινή ιδέα να κάνω κι εγώ ένα blog! Λέω, θα κάνω το αστραπιαίο μου όνειρο, πραγματικότητα. Έτσι όπως έχω πάρει κατά καιρούς κι άλλες αποφάσεις, είπα να πάρω κι αυτήν, αυτή τη στιγμή που το σκέφτηκα, γνωρίζοντας πως αν δεν το έκανα τώρα, μάλλον δεν θα το έκανα ποτέ! Κοινώς...IT'S NOW OR NEVER... Βγήκα λοιπόν στον αέρα, "ΤΟΙΧΟ-ΤΟΙΧΟ", σαν να πήγαινα πρώτη μέρα στο σχολείο... Δυο βδομάδες μετά, βρίσκομαι στην συγκινητική -για μένα- κατάσταση, να αντικρύζω στο blog μου, τον εκπληκτικό αριθμό επισκεψιμότητας, να τρέχει με τα...1000! Θεέ μου, πόση χαρά μου δίνετε;! Τι μεγάλη τιμή! Κι έτσι σήμερα, είχα τη...δεύτερη φαεινή ιδέα, να ξεκινήσω ΕΝΑ ΜΟΥΣΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ, στους διαδικτυακούς -και όχι μόνο- φίλους μου! Εγκαινιάζοντας λοιπόν αυτήν την "ΕΝΟΤΗΤΑ", αρχίζω το αφιέρωμα...ΣΤΟΝ ΜΑΖΕΣΤΙΞ! Θα ακολουθήσετε πολλοί, να το ξέρετε! Μουσικά λοιπόν αφιερώματα για όλους όσους εγώ γνωρίζω, αλλά εννοείται πως...όσοι πιστοί -ακόμα- το θελήσετε, προσέλθετε!!! Εγώ, έτσι κι αλλιώς ΕΧΩ ΛΙΣΤΑ!!! (Χμμ, ύποπτη λέξη αυτή στις μέρες μας!) Δηλώσεις...συμμετοχής ΕΔΩ ΣΤΟ BLOG, στα σχόλια της σελίδας. Έχω να δώσω ακόμα δυο εξηγήσεις: 1) Από κάποιον -ανάμεσα στους φίλους μου- έπρεπε να αρχίσω! Γιατί λοιπόν ο πρώτος είναι ο Μαζεστίξ; Μα γιατί είναι Ο ΠΡΩΤΟΣ blogger (από την Ελλάδα!), που άρχισα να επικοινωνώ μαζί του διαδικτυακά, αν κι αυτό ακόμα κι εκείνος, μόλις τώρα το μαθαίνει! 2) Οι επιλογές των τραγουδιών, είναι αποκλειστικά δικές μου, γιατί...έτσι μου αρέσει βρε φιλάρες! Αλλά και γιατί, για αρκετούς από εσάς, δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά, για τα μουσικά σας γούστα και ακούσματα! Οπότε θα κάνω του κεφαλιού μου! Εσείς, δεν έχετε παρά να χαλαρώσετε και να απολαύσετε, αυτά τα μουσικά διαλλείματα, που τα έχουμε όλοι ανάγκη, γιατί αλλιώς την βάψαμε! Καλή ακρόαση σε όλους μας λοιπόν και περιμένω... ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ αλλά και αντιδράσεις!!! Τα επόμενα μουσικά κομμάτια ακούγονται δυνατά, οπότε δυναμώστε! ΣΗΜΕΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΑ...ΣΕ ΣΕΝΑ ΦΙΛΕ ΜΑΖΕΣΤΙΞ!!! ~~~  Φύγαμε!







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ:
Από την ΒΑΣΩ για τον ΜΑΖΕΣΤΙΞ: "Η σούστα πήγαινε μπροστά...ΚΙ Ο ΜΑΓΚΑΣ ΤΟΙΧΟ-ΤΟΙΧΟ"!



31 σχόλια:

  1. χεχε! Από τη πρώτη στιγμή που σε διάβασα σε λάτρεψα!
    Μου αρέσει η απλότητά σου, η αφοπλιστικότητά σου, το πόσο προσιτός και πόσο ψυχούλα είσαι!
    Κι αφιέρωση να μην μου κάνεις θα συνεχίσω να σε ακολουθώ!
    Φιλιά και εκτίμηση όλα ανάκατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοπελιά, είσαι στη "λίστα" με τις μπάντες!!!
      Αμοιβαία τα αισθήματα και το γνωρίζεις!
      Φιλιά και ανέμενε τη σειρά σου! Από τώρα έχω κατά...νου τα τραγούδια που (νομίζω) ότι σου ταιριάζουν!

      Διαγραφή
    2. χεχε θα αναμένω με μεγάλη χαρά κι ενθουσιασμό!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Ως συνήθως άλλωστε! Όλα "με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό" τα κάνει αυτό το παιδί, γι αυτό το αγαπώ! Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Αγαπητε πιστε φιλε εισαι και ο πρωτος! Παραγγελιες δεχεται το μαγαζι; ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μια καλή ερώτηση! Εγώ λέω να κάνουμε παραγγελιές μόνο για το ΤΙΜΩΜΕΝΟ πρόσωπο. Π.χ, θες να αφιερώσεις ένα τραγούδι ΣΤΟΝ ΜΑΖΕΣΤΙΞ; Μπορείς να το κάνεις στην -σημερινή- ανάρτηση που τον αφορά. Και να του το χαρίσεις. Πάντως, δεν θέλω να περιαυτολογήσω, αλλά ΚΑΙ ΕΣΥ είσαι στη...λίστα αναμονής. Αν και γνωρίζω ελάχιστα για σένα, ωστόσο θα το ρισκάρω και κάτι θα σκαρφιστώ! Εν αναμονή λοιπόν!

      Διαγραφή
  3. Ωραια! αφιερωνω στο ΜΑΖΕΣΤΙΞ το τραγουδι του Μουτση "η σουστα πηγαινε μπροστα κι ο μαγκας τοιχο τοιχο" οσο για μενα θα εξακολουθησω να το παιζω αινιγματικη για να δω ποσο μεσα θα πεσεις. Παντως νομιζω πως εκπεμπουμε στο ιδιο μηκος κυματος ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...Και εγένετο πραγματικότης!
      Κι εγώ έτσι νομίζω, αλλιώς δεν θα συχνάζαμε στα ίδια στέκια!

      Διαγραφή
  4. Τι ωραία!!!
    Πολύ καλή ιδέα.
    Ξέρεις και για μένα ο Μαζεστίξ ήταν ο πρώτος μπλόγκερ που άρχισα να σχολιάζω. Νομίζω ότι και γω δεν του το έχω πει. Α ρε αρχηγέ... σχολή έχεις κάνει.
    Ωραία τραγουδάκια.
    Φιλιά και καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ του έκανα αφιέρωση στο μπλοκ μου με τα τραγούδια... γιατί μου είναι και παραπονιάρης.

      Διαγραφή
    2. Εδώ έχει στηθεί γλέντι κι ο Μαζεστίξ δεν έχει πάρει χαμπάρι Χριστό! Σε λίγο θα μας πει κι αυτός πως Η...ΜΙΣΗ ΑΘΗΝΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ!!! ("MAJESTIX: THE NEW TATSOPOULOS IN ATHENS") Χαχαχα!
      Μαράκι, εννοείται πως είσαι και εσύ στη "λίστα" (τη δική μου εννοώ! για αφιέρωμα) χωρίς αμφιβολία... Ανέμενε! Φιλιά, καληνύχτα!

      Διαγραφή
  5. Ως γνωστον..Εγω ειμαι...Στη λιστα Λαγκαρτ..!!..[Εκει που λεει..Μαχαιρι στη φοροδιαφυγη, διεταξε το..ΔΝΤ...!!][ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.....!!]
    Οποτε, με συγχωρειτε..Αλλα..Μεγαλοπιαστηκα..!!
    Παντως..ΑΝ λογαριαζετε, να κανετε [πληθυντικος επι τιμη] αφιερωμα στον Μαχαιρη...Επειδη υπαρχει..Τεχνικο προβλημα ΗΧΟΥ...Θα προτιμουσα ποιητικο αφιερωμα..
    Η Με στοιχους τραγουδιων...!!
    Αλλοιως στου..Κουφου την πορτα..Οσο θελεις βροντα...!!!
    Παντως θεωρω την ιδεα..Καταπληκτικη...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα "πιστέ φίλε των γάτων"! Μιλάμε γελάω ακόμα με "το μαχαίρι στη φοροδιαφυγή"! Χαχαχα! Πολύ καλό!
      Άντε τώρα εσύ("ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΣΤΟΝ ΕΝΙΚΟ"!)να...πέσεις κατηγορία και να καταδεχτείς μια λίστα "πιστού φίλου σκύλου"! Παρόλα αυτά, εγώ θα σε συμπεριλάβω και μάλιστα με τους όρους σου! Θα...ενημερωθείς σχετικώς! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  6. Καλέ το τιμώμενο πρόσωπο που είναι; Χαμπάρι μιλάμε! Καλά κρασιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ ισχύει η γνωστή ρήση πως "ο ενδιαφερόμενος το μαθαίνει πάντα τελευταίος"..!
      Καλό σου απόγευμα βρε "κ.κ"!

      Διαγραφή
    2. ...Και εμφανίζεται και πάντα τελευταίος, για να κάνει εντύπωση!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα. Στήσατε πειρατικό σταθμό με "αφιερωμένα εξαιρετικά"; Ο Μαζεστίξ εξαφανίστηκε, βλέπω. Μάλλον με τέτοια λιακάδα δεν φοβάται πως θα του πέσει ο ουρανός στο κεφάλι και την έκανε.
    Δεν πειράζει. Σου γράφω υπό τους ήχους των τραγουδιών ελληνικών συγκροτημάτων που ανέβασε η Μαρία Νι. Περνώ θαυμάσια!
    Αν σκοπεύεις να μου αφιερώσεις κάτι, θα ήθελα να μην είναι Πρωτοψάλτη ή Καζαντζίδης: τους σιχαίνομαι αμφότερους.
    Ευχαριστώ και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι βλέπω;
    Αφιερώσεις;
    Μέσα και εγώ!
    Δεν μπορείς να σκορπάς τις αφιερώσεις σου και της xristin να μην δίνεις!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το xristin-ακι! Υπάρχει μωρέ περίπτωση να σε αφήσω εγώ εσένα παραπονεμένο; Είσαι στη "λίστα" αναμονής για το μουσικό μου αφιέρωμα! Ασφαλώς και θα ενημερωθείς κι εσύ εγκαίρως, αλλά μετά το "εξαφανιζόλ" του Μαζεστίξ, σας έχει φοβηθεί το μάτι μου!!! Χαχα! Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Λωτοφάγε καλησπέρα. Τον Μαζεστίξ τον πήρε το "εύρηκα"! Είχε λιακάδα, δε λέω, αλλά την ημέρα! Τώρα στα μαύρα σκοτάδια, ακόμα "αλευρογυρίζει"; Είπαμε να αργήσει, για να κάνει εντύπωση, αλλά αυτός έριξε μαύρη "πέτρα στην πέτρα". Τα τραγούδια της Μαρίας Νι τα άκουσα χθες. Εννοείται πως θα σου αφιερώσω, αλλά η Πρωτοψάλτη κι ο Καζαντζίδης, ούτε που μου είχαν περάσει από το μυαλό! Που τους ξέθαψες;! Θα ενημερωθείς πάραυτα όταν θα σου κάνω το μουσικό σου αφιέρωμα, εκτός κι αν εκείνη την ημέρα έχει λιακάδα!!! Χαχαχα! Οπότε τη βάψαμε!
    Καληνύχτα και καλή εβδομάδα, Αμήν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο Μαζεστίξ θα εμφανιστεί (κάποτε!) σαν το ανέκδοτο με τον υδραυλικό: "είμαι ο Μαζεστίξ, με ζήτησε κανείς";...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι έγινε ρε παιδιά;;; http://www.youtube.com/watch?v=5B19fNJ7i_0

    Άρχισε το γλέντι και λείπω;
    Ελπίζω να μην μου κρεμάσατε ακόμη το κουτάλι!

    Σαν τον κερατά, το μαθαίνω τελευταίος.

    Συγνώμη που άργησα, αλλά πήγα να ελέγξω τη γυναίκα, μην μου την πηδήξει ο Τατσόπουλος...
    Αυτή βέβαια είναι η δικιολογία μου, διότι η αλήθεια είναι ότι εμφανίζομαι στο τέλος για να κάνω εντύπωση!

    Ευχαριστώ για τις αφιερώσεις τον Πιστό φίλο και τη Βάσω και για τα καλά λόγια τους υπολοίπους!

    Λέω να αφιερώσω κι εγώ κάτι σ' αυτόν τον έρμο τον Μαζεστίξ!
    (μαζί με το ευρηματικό βίντεο-κλιπ)

    http://www.youtube.com/watch?v=doIulJ_uJIs

    "τοίχο-τοίχο πάω,
    λίγο ουρανό ζητάω"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι βλέπουν τα μεγάλα και αμυγδαλωτά μάτια μου;;; Πάνω που πήγαινε να σχολάσει το γλέντι, σκας μύτη χαλλλλαρά και με γεμίζεις ένα σωρό απορίες: ΤΟΙΧΟ-ΤΟΙΧΟ ερχόσουν κι άργησες τόσο να φανείς; Την κοπελιά την βρήκες..."πειραγμένη" τελικά από "τατσο-πούλια" χέρια; Για να άργησες, να υποθέσω πως η έρευνα πήρε χρόνο; Πως ελέγχει κάποιος αν ο Τατσόπουλος πέρασε από ξένα "λημέρια" και πρόσθεσε άλλη μια κατάκτηση στο...μισό της Αθήνας, που του...ανήκει;;;
    Και στην τελική, πότε θα μας πεις, αν σου άρεσαν τα τραγούδια;...
    Να υποθέσω πως οι απαντήσεις θα έρθουν κανάν μήνα μετά;....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ως προς τα τραγούδια, καλύτερη επιλογή το ταγκό από το "Άρωμα γυναίκας".
    Η "σούστα" και "it's now or never" επίσης πολύ καλές επιλογές.
    Το "Novembre" δε με ενθουσιάζει.

    Ως προς τον Τατσόπουλο, για να του απαντήσω στο ίδιο ύφος: θα μας κλάσει τα @@ !!!

    Όπως είπα και παραπάνω είναι η δικιολογία μου για την συνήθειά μου να εμφανίζομαι στο τέλος για να κάνω εντύπωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι το "Novembre", εκτός του ότι αρέσει πολύ σε εμένα, είχε και τον συμβολισμό, λόγω τίτλου, για τον μήνα της έναρξης λειτουργίας του blog μου.

      Αλλά πραγματικά, πολύ σημασία δώσαμε στον τύπο και στο τέλος θα το πάρει πολύ επάνω του και θα βάλει μπροστά για το...δεύτερο μισό της πρωτεύουσας. Ο σκοπός του επετεύχθη, να ασχολούνται όλοι μαζί του. Ως εδώ λοιπόν τα σχόλια για τον τυχάρπαστο...

      Διαγραφή
  14. Ρε σεις, πλάκα έχει εδώ μέσα. Τους περισσότερους τους «γνωρίζω» από το στέκι του Μαζεστίξ, αλλά εδώ είναι τα πράγματα πιο χαλαρά. Ο φύλαρχος τους τελευταίους μήνες δεν έχει χαλαρωτικά αφιερώματα (κλαψ!), το’χει ρίξει κι αυτός σαν κι εμένα στις σοφιστείες. (Λες και θα αλλάξει τίποτα Μαζεστίξ!)
    Πολύ ωραίο και το τραγούδι, αν και από τη Giusy Ferreri μου αρέσει περισσότερο το κλασσικό πια “Non ti scordar mai di me”.
    Καλημέρα σε όλη τη παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο Κ καλωσόρισες! Εμείς εδώ μέσα ζούμε διαρκώς ένα σκωτσέζικο ντους! Εκεί που λες τι ωραία, τι καλά που είμαι εδώ και χαλαρά, ξυπνάει εμένα ο άλλος μου εαυτός και κλαίμε μετά ομαδικά τη μοίρα μας! Όπως είναι στη ζωή περίπου... Εύχομαι να τα λέμε συχνά και να διαπιστώνεις από μόνο σου τις αλλαγές των διαθέσεων μας...
      Εμένα πάντως η Giusi μου αρέσει ότι και να τραγουδάει.Παρεμπιπτόντως, θα φροντίσω να σε εντάξω στην ενότητα "μουσικά αφιερώματα στους φίλους μου" κι ως τότε ελπίζω να έχω βγάλει κανά συμπέρασμα για τη μουσική που σου αρέσει. Θα δείξει!Ο Μαζεστίξ δεν ξετρελάθηκε με την Giusi (σάμπως η Giusi ξετρελάθηκε με εκείνον;;; Χαχαχα!) Τα λέμε! Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  15. Ουφ...Χαλάρωσα λιγάκι, χαμογέλασα και το χάρηκα με την παρέα.... είναι η πρώτη φορά που μπαίνω στον πιο πιστό φίλο, κυρίως επειδή μου αρεσε το σημερινό αρθρο, το οποίο και ψείρισα κανονικά...
    Ο φίλος Μαζεστιξ είναι από τους καλύτερους στο διαδίκτυο, οφείλουμε να του το αναγνωρίσουμε....
    Κι ένα τραγουδι, http://www.youtube.com/watch?v=4oLCjZEzKNU
    Κλαψιάρικο μεν διαχρονικό όμως....
    Κι ένα για σένα φίλε μου, που μου ανέβασες τη διάθεση...http://www.youtube.com/watch?v=48gfe1pVHZA

    Για να χορέψει ο Δίας ζειμπέκικο, εδώ στον Όλυμπο ...

    Με φτιάξατε απόψε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Αριστοφάνη, όχι μόνο σε καλωσορίζω, αλλά και σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την αναδημοσίευση του "ΣΚΑΣΜΟΣ ΕΣΥ ΑΝΤΩΝΑΚΗ (ΜΟΥ)". Μεγάλη μου χαρά και τιμή! Χαίρομαι που σου έφτιαξα το κέφι, γιατί οι μέρες είναι σκοτεινές... Επιφυλάσσομαι και για...επόμενη αναδημοσίευση..! Σ' ευχαριστώ πολύ και για την αφιέρωση. Μητροπάνος: χτύπησες φλέβα... Στο επανιδείν λοιπόν! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
    2. η τιμή είναι δική μου...
      Τώρα που σ ανακάλυψα , θα τα λέμε συχνά...
      Μαζί με τα τραγουδάκια . ήπια και λίγο από το καλό κρασί...το κόκκινο(στην υγειά της καλής παρέας που βρήκα εδώ)
      Καλό βραδάκι και πάντα με χαμόγελα...Τα χουμε ανάγκη...

      Διαγραφή
    3. Να είσαι καλά Αριστοφάνη, και πάλι καληνύχτα.

      Διαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.