Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2012

ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΛΗΘΗΣ...

ΚΕΡΑΣΙΑ-ΚΡΙΝΟΙ-ΛΩΤΟΙ-ΕΝ-ΔΡΑΣΕΙ!

"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

perierga.gr - Πιο ρεαλιστικοί πίνακες ζωγραφικής... δεν γίνεται!

Κεράσια και Κρίνoυς έχω δει πολλές φορές στη ζωή μου.
Λωτούς δεν είχα...συναντήσει!. Ανακάλυψα όμως  έναν "Λωτοφάγο"!
Εδώ που τα λέμε, δεν χρειάστηκε να μεταναστεύσω κιόλας για να τον βρω.

Εδώ, "στη χώρα της λήθης" τον συνάντησα,
ανάμεσα σε..."κεράσια και κρίνους''!

Έκτοτε έμεινα να τους παρατηρώ και βάλθηκα να τους ακολουθώ σε κάθε τους βήμα!
Αυτή η αίσθηση ότι "γνωρίζεις" κάποιον, μέσα από την διαδικτυακή του εικόνα και μόνο,
είναι τόσο παράξενη αλήθεια...

Μπορεί να έχεις "πλησιάσει" το μυαλό του άλλου πάρα πολύ
και ταυτόχρονα να απέχεις μίλια μακριά του!
Από τη μια είναι γοητευτικό αυτό το "ψάξιμο", από την άλλη είναι και ελαφρώς...παραπλανητικό.
Σε κάθε περίπτωση όμως, την έχει την γοητεία του!

Ξέρεις τι μου συμβαίνει όμως βρε παιδί μου όσο περνάει ο καιρός;
Έχω την έννοια τους!
Και κάποιες στιγμές, ίσως τους...ψυχανεμίζομαι κιόλας,
εκτός αν αυταπατώμαι...
  
Τη "μουσική" πλευρά τους όμως, νομίζω ότι την έχω ψιλοπετύχει!
Γι' αυτό και τολμώ σήμερα και τους κάνω -ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ-  ένα "μουσικό αφιέρωμα"!
Παιδιά, τα τραγούδια είναι όλα...δικά σας.

Θέλετε να τα μοιραστείτε, θέλετε να τα έχετε παρέα;
Όπως αγαπάτε! Εγώ τα διάλεξα με πολύ μεγάλη...διαίσθηση πάντως και ξέρω εκ των προτέρων
(κρίση μετριοπάθειας!)
ποιο τραγούδι θα διαλέξει ο καθένας σας και ποιο θα αρέσει και στους δυο σας εξίσου!

Για πάμε!...










"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

~~~~~~~~~~~~

Υ.Γ Αφιερωμένα από τη Βάσω και τον Μαζεστίξ στην "κ.κ" και στον "Λωτοφάγο" -αντίστοιχα- τα 4 παρακάτω ακούσματα:   








"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

15 σχόλια:

  1. Ωραια τα τραγουδια, ωραία και η ιδέα των αφιερώσεων. Εύχομαι μεγάλη επισκεψιμότητα, κατι που αναμένω εξάλλου. Γι αυτό παίρνω το θάρρος (θρασος;) να χρησιμοποιήσω το βήμα σου για μια ενημέρωση. Ισως και να σας ειναι γνωστο το θέμα.Νομίζω πάντως οτι αξίζει συνδρομη.
    http://spirtowebradio.com/radio/
    Αννα Παρος
    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα Πάρος καλή σου μέρα! Σε περίμενα! Θέλω να πω, ευελπιστούσα να έρθεις επίσκεψη κάποια στιγμή και σε μένα κι έγινε! Διαβάζω πάντα με πολύ ενδιαφέρον τις απόψεις σου στα φιλικά μας blog και έτσι σήμερα χάρηκα πολύ που βρήκα το σχόλιο σου. Θυμάμαι που είχες...ξεμείνει μια φορά στον Πειραιά κι υπέγραφες Άννα-Πειραιάς κι ο Μαζεστίξ έκανε χιούμορ!

      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, αλλά πάνω από όλα, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ SPIRTOWEBRADIO!

      Να είσαι καλά και περιμένω να με επισκέπτεσαι τακτικά και να τα λέμε συχνά! Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  2. Πού πήγαν όλοι; Καλό απόγευμα. Άννα Παρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! εσύ δεν το ξέρεις, αλλά εδώ στα μέρη μας το έχουμε παράδοση! Κι ο...ενδιαφερόμενος εμφανίζεται πάντα τελευταίος και κάνει εντύπωση! Τους έχω καλομαθημένους! Καλό απόγευμα Άννα Πάρος!

      Διαγραφή
  3. Ευγενικη οικοδεσποινα σ ευχαριστω που μου δινεις την ευκαιρια να εκφρασω το θαυμασμο στους δυο πολυτιμους φιλους μας.σου εχω και παραγγελιες-αφιερωσεις γι αυτους¨:"οι κερασιες θ ανθισουν και φετος" σε ποιηση Λουντεμη και μουσικη Σπυρου Σαμουηλη για την κ.κ. και τον "Ηλεκτρικο Θησεα" του Μαρκοπουλου με τον αξεχαστο Σιδηροπουλο για τον Λωτοφαγο! ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα μια χαρά τα κάναμε ΒΑΣΩ, δεν μπορείς να πεις! Δεν έχουμε παρά να περιμένουμε "τα παιδιά"!
      Τα λέμε!

      Διαγραφή
  4. Μα καλά, λείπουν οι εορτάζοντες από τη γιορτή;
    Τα προσκλητήρια ποιος τα 'στειλε;

    Ας αφιερώσω κι εγώ με τη σειρά μου στους καλούς μας φίλους:
    "Μαργαρίτα Μαγιοπούλα" στην Κερασιά μας που δεν ανοίγει το μάτι της αν δεν ακούσει ένα Μίκη
    και "Τα λόγια και τα χρόνια" του Γαργανουράκη στο Λωτοφάγο, που έχει πάντα μια πιο προωθημένη σκέψη απ' όλους και ξύνει τα μυαλά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε "παλιόπαιδο ατίθασο"!, ξεχνάς ότι υπήρξες ο...πρώτος διδάξας;;; Κι εμείς τα ίδια λέγαμε τότε για σένα, στο δικό σου αφιέρωμα! Εσύ μου τους χάλασες κι έκτοτε αποφάσισαν όλοι να σκάνε μύτη στο τέλος του πάρτυ και να μας εντυπωσιάζουν! Ας είναι! Έτσι έχει και περισσότερο σασπένς!

      Διαγραφή
  5. Αγαπημένοι μου φίλοι, δεν ήθελα να κάνω εντύπωση, απλώς είδα καθυστερημένα την πρόσκληση και ξεχάστηκα ακούγοντας τα τραγούδια που μας αφιερώσατε και που είναι όλα διαμάντια!

    Αν δεν ήταν αργά, μάλιστα, θα συνέδεα τα ηχειάκια και θα έριχνα και κανα χορό!

    Να πω ποια αγαπώ πιο πολύ; Τον "Σταθμό" από την Πολίτικη Κουζίνα, η οποία μου θυμίζει τον αγαπημένο Κωνσταντινουπολίτη παππού μου, τα "Σκούρα μάτια" της Χαρούλας, τον "Ηλεκτρικό Θησέα" και, βεβαίως, "Τα λόγια και τα χρόνια".
    Σας ευχαριστώ για την αγάπη και τα τόσο γλυκά σας λόγια. Με συγκινήσατε, σκασμένα! Σνιφ.
    Να είστε καλά και πάντα να τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υ.Γ. Βρήκα νέα στοιχεία για τη ΔΕΗ. Έλα να τα δεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Λωτοφάγε καλησπέρα! Αυτό πια δεν λέγεται "μουσικό αφιέρωμα".

      "Περιμένοντας το "κ.κ" λέγεται!!! Χαχαχα!

      Το οποίο "κ.κ", όντας γυναίκα, θέλει έναν χρόνο "χ" για να ετοιμαστεί και να' ρθει! Μη σου πω κι έναν "ψ" κι έναν "ω"!!!

      Να λοιπόν που κάτι έχω...ψυχανεμιστεί από τα "μουσικά" σου ακούσματα κι έτσι ήμουν σίγουρη πως "ο σταθμός" και "τα σκούρα μάτια", έπαιξαν αποκλειστικά για σένα!

      Να χαρείς θέλαμε όλοι μας κι αφού το καταφέραμε λοιπόν, είναι όλα ok!

      ΦΙΛΙΑ!

      Διαγραφή
  7. Αααααααααααααααααααααα!

    Αντικειμενικά μιλώντας η πιο όμορφή σου ανάρτηση!!! :-) Γεμάτη χρώματα, εξωτικά φρούτα, λουλούδια και μελωδίες! Λοιπόν, από τις δικές σου αφιερώσεις διαλέγω Ρεμπούτσικα και τη ζεϊμπεκιά που μ΄αρέσει πάντα - νομίζω τα ίδια διάλεξε και ο Λωτό.

    Ευχαριστώ πολύ και τη Βασούλα και τον Μαζεστικούλη για τις πολύ όμορφες αφιερώσεις.

    Βέβαια πρέπει να διευκρινίσω πως από Θεοδωράκη προτιμώ τα πιο επικά και πολιτικά και όχι τόσο τα λυρικά του.

    Συγνώμη για την τεράαααστια καθυστέρηση αλλά ούτε καν ήμουν στον νέτι το ΣΚ. Ελπίζω να επαναρθώσω με μια αφιέρωση - ανταπόδωση!

    Ευχαριστώ πολύ πολύ Πιστέ μου φίλε - και του σκύλου! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάτο το κοριτσάκι μας βρε παιδιά! Άργησε αλλά την βρήκε την πόρτα! Ομολογώ "κ.κ" πως ήθελα να σας εντυπωσιάσω κι έτσι έβαλα πολύ χρώμα! Και πολύ άσμα! Καλά, ήμουν σίγουρη πως προτιμάς ΤΑ ΕΠΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ (ρώτα και τον Μαζεστίξ που του το είχα πει!), αλλά είπα να το κάνω πιο "λυρικό" το αφιέρωμα κι όχι...πλατεία Συντάγματος! Στην ώρα του θα γίνει κι αυτό...
      Τελικά παιδί μου η ζεϊμπεκιά αρέσει σε όλους, ακόμα κι αν προτιμούν τα...επικά του Θεοδωράκη! Χαχα!

      Φιλάκια βρε "κ.κ" και καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.