Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2013

ΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΣ...ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...

"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

Διάλεξε την πλευρά του Φεγγαριού.
Εγώ θα περιμένω.

Δεν έχω καθόλου υπομονή.
Αλλά έχω πίστη...

Κι όταν αποφασίσει για μας το Φεγγάρι
θα είμαι μπροστά στα μάτια σου.

Εσύ θα με κοιτάς
κι όμως δεν θα με βλέπεις...

Αλλά μια νύχτα με Πανσέληνο
θα λάμψει η αλήθεια σαν τη λάμα του μαχαιριού στο σκοτάδι...

Όσο καιρό και να σου πάρει
θα καθαρίσει το τοπίο μέσα σου.

Εδώ. 
Εμένα θέλεις να δεις.

Χαμένος χρόνος οι περιπλανήσεις σου...

Μην σε ξεγελάει το λιγοστό φως της νύχτας.
Είναι που το Φεγγάρι βρίσκεται στο γιώμα του.

Σαν έρθει το ωρίμασμα του χρόνου
και με κοιτάξεις
τότε θα με δεις ολοκάθαρα...
Ως τότε, άδικα θα χαραμίζεται το βλέμμα σου...

Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας
τότε θα πας εκεί που κοιτάς...

Θα χαθείς εσύ στα μονοπάτια του Mέτριου.

Θα χαθώ κι εγώ
στου Φεγγαριού τη χάση...

Κι αυτός ο δρόμος δεν έχει γυρισμό...
Ρώτα όποιον θες...

"Άμα δείτε το Φεγγάρι"



"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

14 σχόλια:

  1. Για μας εδώ παραφράζεται κάπως ετσι: κοίτα εκεί που θά θελες να πας (μηπως και αλλάξεις πορεία ) γιατί καλύτερα να μην δεις πού πηγαίνεις!
    Άννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑ!!! Πολύ γέλασα! Ζωγράφισες! Αν και...η ναυτία καλά κρατεί!

      Διαγραφή
  2. Σοφό σοφότατο αλλά και το φεγγάρι της Μαρινέλλας... και πόσα ακόμη φεγγάρια... του Τερζή
    της Νατάσσας... και πόσα άλλα. Είναι αργά και βαριέμαι να τα ψάξω όλα.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Φλωρούκο μου.
      Πραγματικά, δεν είμαι καθόλου καλά απόψε... Τόσο, που ακόμα κι αυτά που έγραψα χθες, σήμερα μου μοιάζουν μακρινά και ουτοπικά... Αηδίες.
      Μάλλον είμαστε όλοι "ΚΑΠΩΣ" τώρα πια κι ας το παλεύουμε μερικές στιγμές κι ας νομίζουμε πως τα έχουμε καταφέρει... Στην πρώτη "στραβή" αποδεικνύεται πως εμείς είμαστε μεσοπέλαγα κι η βάρκα μπάζει νερά...

      Διαγραφή
  3. Δεν ξέρεις πόσο γουστάρω τους ανθρώπους που τα ζόρια και τις αναποδιές, τα διαχειρίζονται, τα στραγγίζουν και τα κάνουν απόσταγμα σοφίας!

    Τα σέβη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, τρομάρα μου... Βρήκες τη μέρα να μου γράψεις κι εσύ τόσο ωραία πράγματα...ενώ νιώθω τόσο χάλια, μετά από την(τόσο σκατά)ημέρα που πέρασα... Συγνώμη μωρέ, αλλά είμαι να σκάσω... Με πολλά. Με όλα.....

      Διαγραφή
  4. Το φεγγάρι ασκούσε πάντα μια ιδιαίτερη γοητεία πάνω μου.
    Μ' αρέσει να κοιτάζω την πανσέληνο χαζεύω.....
    Μ' άρεσε και το κείμενο...πολύ!

    Φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου serenata, δηλώνω "σκατάς" τύπος απόψε... Και δεν είναι αυτομαστίγωμα... Αλλά αυτοκριτική. Πονάει η αλήθεια, αλλά δυστυχώς, δεν χωράω πίσω από το δάχτυλο μου... Οπότε, γιατί να...μου κρύβομαι;...


      {Άσχετο:
      Μ' αρέσει που γράφω και(ωραία...) κείμενα... Και μετά..."ανοίγω το παράθυρο και πετάω την γόπα απέξω..."
      Αχ, βρε Ανταίο-Ανταίο... Πλάκα θα έχει να' χεις δίκιο κι εγώ να σε πήρα αμπάριζα...}

      Διαγραφή
    2. Τι έπαθες κοριτσάκι μου;
      Γιατί στενοχωριέσαι;

      Διαγραφή
    3. "Τα 'χω με τον εαυτό μου" που λέει κι ο Πλούταρχος... Φιλάκια κοριτσάκι!

      Διαγραφή
  5. χωρις πολλα πολλα λογια, παρε αυτο...
    http://www.youtube.com/watch?v=mFZE-yShdRU

    κ νυχτα ειναι, θα περασει...
    φιλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γλυκό πλασματάκι που είσαι βρε μικρό...
      Φιλί! Πολύ μεγάλο!

      Υ.Γ Πάντως το "θέμα" μου δεν είναι...αισθηματικής φύσεως... Ευτυχώς!
      Γιατί αυτά (τα αισθηματικά)είναι πολύ βαριά...νοσήματα!

      Διαγραφή
  6. Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας
    τότε θα πας εκεί που κοιτάς...
    Πολύ σοφό! :)) Πώς δεν το είχα σκεφτεί;

    ΥΓ: Αλήθεια πώς ανεβάζεις τόσο καιρό φωτογραφίες στις δημοσιεύσεις σου; Επειδή είπες ότι έχεις
    μια ωραία φωτογραφία με τη σκιά σου...
    Αν είναι αποθηκευμένη μέσα στον υπολογιστή σου πατάς την εικόνα και σε βγάζει σε ένα πλαίσιο με επιλογές.
    Πάνω όμως έχει τη λέξη: επιλογή αρχείων! Την πατάς και ψάχνεις εκεί που έχεις αποθηκευμένη τη φωτογραφία σου!
    Βοήθησα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν βοήθησες; Θα δείξει! Θα σε ενημερώσω όταν αρχίσω τα πειράματα!... Ως τότε...Google!
      Φιλάκια Αριστέα μου!

      Διαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.