Κυριακή, 6 Ιανουαρίου 2013

" ...ΟΜΩΣ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΠΩΣ ΗΜΟΥΝ ΣΠΟΡΟΣ!..."

                "H Ζωή είναι Ωραία"...Φίλε "Μαχαίρη"! 
        
"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"




Ενώνω δυο κόσμους σήμερα αν κι εδώ που τα λέμε δεν απέχουν και τόσο!...

Δυο διαδικτυακοί φίλοι μου είναι 
που...στοιχηματίζω πως...
από σήμερα και πέρα θα τα λένε κι αναμεταξύ τους!

Διότι διαθέτουν κι οι δυο τους ένα κοινό χαρακτηριστικό:
ΟΞΥΔΕΡΚΕΙΑ!

Η Αριστέα είναι το αποκούμπι μου
όταν θέλω έναν αισιόδοξο άνθρωπο να μου υπενθυμίζει πως...
"Η ζωή είναι ωραία"!...

Ο "Μαχαίρης" είναι ο "Δαλάι Λάμα" μου
όταν θέλω έναν κατασταλαγμένο άνθρωπο να μου χαρίζει
το απόσταγμα της σοφίας του!...

Η διαφορά τους;

Η Αριστέα είναι μεν (και) ακουστικός τύπος
οπότε θα της αφιερώσω (και) μουσική!

Ο Μαχαίρης όμως είναι...οπτικός τύπος
οπότε θα του αφιερώσω ποίηση!

Αν θέλουν πάντως μπορούν να κάνουν και...ανταλλαγή δώρων
ή να τα χαρούν και τα δυο στο έπακρο! 

~~~~~~~~~ Ποίηση: Ντίνος Χριστιανόπουλος~~~~~~~~~        

              
  ΄
 "Εσείς που βρήκατε τον άνθρωπο σας
κι έχετε ένα χέρι να σας σφίγγει τρυφερά,
έναν ώμο ν' ακουμπάτε την πίκρα σας,
ένα κορμί να υπερασπίζει την έξαψη σας,
κοκκινίσατε άραγε για την τόση ευτυχία σας
έστω και μια φορά;
είπατε να κρατήσετε ενός λεπτού σιγή
για τους απεγνωσμένους;"




 "...Εγκαταλείπω την ποίηση δεν θα πει προδοσία.
Να μην με κατηγορήσουν για ευκολία, πως δεν έσκαψα βαθιά,
πως δεν βύθισα το μαχαίρι στα πιο γυμνά μου κόκαλα...
                                                      Όμως είμαι άνθρωπος κι εγώ, 
                                                       επιτέλους κουράστηκα πως το λένε;
                                     ΚΟΥΡΑΣΗ ΠΙΟ ΤΡΟΜΑΧΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ;..."                                                  
 "...Αλίμονο αν προδώσουμε τη θάλασσα
γιατί έχει τρόπους να μας καταπίνει.
Η θάλασσα είναι σαν τον έρωτα:
χίλιοι την χαίρονται, ένας την πληρώνει..."

 "Τα πρόβατα απήργησαν.
Ζητούν καλύτερες συνθήκες
σφαγής..."


"Τι να τα κάνω τα τραγούδια σας
ποτέ δε λένε την αλήθεια,
ο κόσμος υποφέρει και πονά
κι εσείς τα ίδια παραμύθια..." 






Madrugada: "Majesty"




Stratovarius: "Forever"




Celin Dion: "A new day has come"





ΑΣΧΕΤΟ Ε;;;
Ομολογώ πως άλλαξε...ελαφρώς θεματικά το αφιέρωμα, 
αλλά δεν φταίω εγώ παιδιά μου! Ο Μαζεστίξ τα φταίει..!
Διότι είπε κι αυτός ως καλός φίλος του "Μαχαίρη"
να του στείλει το παραπάνω Δώρο!
Μπορούσα εγώ λοιπόν να του χαλάσω το χατήρι;;;
(Αριστέα, σόρρυ κοριτσάκι μου...
Αντρικά δώρα είναι αυτά! Τι να πεις!!!!)
Μετά την Edith Piaf και τον Χριστιανόπουλο...
Ε! μια...εργαλειοθήκη ήταν ό,τι πιο...ταιριαστό!!!

"Και τι δεν κάνατε για να με θάψετε!
  Όμως ξεχάσατε πως ήμουν σπόρος..."


"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

32 σχόλια:

  1. Τι να πω τώρα;;;;; Αν όλα τα βιντεάκια είναι για μένα έχεις πέσει μέσα σε ΟΛΑ!!!!!!! Ειλικρινά τα έχασα! Ακόμα και η Πιάφ!
    Συγκινήθηκα απίστευτα!
    Υπέροχο αφιέρωμα!
    Ολόψυχα σε ευχαριστώ!!!!
    Φιλιά! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα χαρά μου!
      ΤΙ...ΟΛΙΣΘΗΜΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΡΩΙΝΙΑΤΙΚΑ;;;!!!
      Καλά βρε κοπελιά, τόσο καιρό επισκέπτεσαι το φτωχικό μου, δεν έμαθες τίποτα από τις συνήθειες μας;;;!
      Εδώ πέρα μέσα, όποιος έχει την "τιμητική" του εμφανίζεται στο...τέλος με εντυπωσιακή είσοδο! Κι εσύ μας ήρθες με φόρα πρώτη-πρώτη;! Τς τς τς! Βγες (!) και ξαναμπές σε παρακαλώ! Με λίγα λόγια ξανά πέρνα...μεταμεσονύχτια!
      Ελπίζω τώρα να το..."σώσει" ο Μαχαίρης -ο έτερος "τιμώμενος"- γιατί δεν του έχω κι αυτού καμμία...εμπιστοσύνη! Είναι ικανός να σκάσει μύτη όπου να' ναι!
      Σε ότι αφορά τα μουσικά πράγματα τώρα:
      Βρε κουτό, έτσι νομίζεις πως βαδίζω στα τυφλά; Δεν ψάχνω πρώτα τα...βιογραφικά σας, να δω τι σας αρέσει, δεν σας ψυχανεμίζομαι νομίζεις καθόλου, τόσο καιρό που...βγαίνουμε;(στον αέρα!)

      Εγώ πάλι με αυτό που έχω ξετρελαθεί (κυρίως) είναι ΑΥΤΗ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΙΑ!
      Μιλάμε την λάτρεψα και θέλω να την κοιτάζω συνέχεια!

      Προσωπικά μου αρέσει πολύ κι ο Χριστιανόπουλος, ελπίζω να αρέσει και στον "Μαχαίρη"...
      Όταν "μπει" κι ο "Μαχαίρης" με το καλό, θα στον συστήσω κι επισήμως!
      Φιλιά! (Η Piaf πολύ αστέρι, έτσι;!)

      Διαγραφή
    2. Πέρασα, πέρασα ξανά! Μα δεν έχεις καταλάβει ότι κάνω τα πάντα ανάποδα;
      αχαχαχα!
      Ναι θελω συστάσεις με τον κύριο Μαχαίρη παρακαλώ ;-)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Α! Δημοσίευσε την ιστορία που συμμετείχες στο παιχνίδι με τις λέξεις αν θέλεις! Ήταν πολύ καλή! :)))
    Όταν είδα ότι εσύ κρυβόσουν από πίσω χαμογέλασα! Έπρεπε να σε είχα καταλάβει! Τόση γνώριμη πια η γραφή σου! Έχεις μια μοναδική στόφα που ξεχωρίζει! Σε πάω πολύ!
    Φιλιάαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε γαμώτο ντρέπομαι λίγο, εσύ τι λες; Να την...σερβίρω έτσι στο ξεκούδουνο;!
      Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θέλω να την αναρτήσω. Φαντάσου, ούτε καν μπήκα να ψηφίσω στης Φλώρας κι είδα μόνο τα αποτελέσματα! Να σου πω την αλήθεια μου, εγώ νόμιζα πως η δική σου ιστορία ήταν η πρώτη (που δεν θυμάμαι τώρα ποια είναι, μπες να δεις) άσε που δεν ήξερα πως μπορούσα να στείλω πάνω από μια ιστορία! Αλλιώς θα έγραφε νύχτα-μέρα να' χα στείλει 5-6 έτσι για...χόρταση! Χαχα!
      Τα λέμε!

      Διαγραφή
    2. Να μην ντρέπεσαι καθόλου! :)

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφες και πρωτότυπες καταστάσεις είναι αυτές;;
    Μια υπόκλιση και ένα χειροφίλημα σου αξίζουν, Ω πιο πιστέ Φίλε..
    Για την αγαπητή Αριστέα-@iris, ζητώ συγνώμη, αλλά δεν θα μπορούσα να πω κάτι,
    μιας και δεν έχει τύχει να την γνωρίσω.
    Επιτρέψτε μου όμως να πω δυο λόγια για τον αγαπητό Μαχαίρη..
    Ο τίτλος "Δαλάι Λάμα" που του έδωσες, νομίζω αποδίδει σε μεγάλο βαθμό
    τον τρόπο που τον έχω στο μυαλό μου!
    Με την διαφορά πως αυτός, τον τίτλο τούτο τον πάλεψε και τον κέρδισε, από την ίδια
    τη ζωή, και δεν του προσφέρθηκε...
    Είναι από εκείνους τους ανθρώπους που τους θες φίλους σου, μιας και συνδυάζει
    τη δύναμη και την ευθύτητα ενός μετάλλου, κι από την άλλη, την απαλότητα
    και την τρυφερότητα μιας τούφας μπαμπακιού!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κέντησες ομολογουμένως (ως συνήθως), αυτό οφείλω να το παραδεχτώ!
      Και την καρδιά ενός μαρουλιού επίσης! Χαχα!
      Επειδή είσαι καινούργιος στην παρέα, σε ενημερώνω πως έχω κάνει κι άλλα ΜΟΥΣΙΚΑ αφιερώματα στους διαδικτυακούς φίλους μου (βλέπε τα κείμενα μου: "Novembre: It's now or never" (είναι το πρώτο, διάβασε το, έχει...λίστα αναμονής! χαχα!) "αντίδοτο" "στη χώρα της λήθης" "όσα θυμούμαι ξιστορώ" και φτάσαμε στο σημερινό. Αν εξακολουθείς να περνάς από δω, κάποια στιγμή θα δεις αφιέρωμα και για σένα, αρκεί να μπορώ να σε...ψυχανεμιστώ και σένα λιγάκι, περί...μουσικής κουλτούρας.
      Αλλά δεν ανησυχώ, γιατί αν δω τα σκούρα, το πολύ-πολύ να αναρτήσω όποια τραγούδια αρέσουν...σε μένα! Πανεύκολο!

      Διαγραφή
    2. Το πολύ-πολύ να σου γράψω ποιήματα (που ξέρω ότι σου αρέσουν και τα γράφεις με ευκολία), εξάλλου λίγο είναι το ποίημα; Ίσα-ίσα: "ΚΟΥΡΑΣΗ ΠΙΟ ΤΡΟΜΑΧΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ;"...

      Διαγραφή
  4. υπέροχα και πολύτιμα αποσπάσματα όλα τους..
    όσο για τη μουσική για τα δύο πρώτα δεν έχω λόγια...
    καλή χρονιά να έχεις! πάντα με χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, είπαμε πως δεν είναι καιρός για πρίγκηπες βρε παιδιά, αλλά "ο μικρός μου πρίγκηπας" είναι εξαίρεση όπως και να το κάνουμε!
      Πως χαθήκαμε έτσι βρε "μικρέ"; Θα έρθω να δω τι γίνεται το παραμύθι!
      Σ' ευχαριστώ για την βόλτα σου (μου έλειψες!) και σου εύχομαι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!
      Φιλάκια "πριγκηπάκι" μου!

      Διαγραφή
  5. Αγαπητή φίλη, υπέροχη η μουσική και οι στίχοι.
    Αλλά πιο πολύ από όλα, οι χειροτεχνίες με τις κουκουνάρες. Πες μου ότι είναι δικές σου δημιουργίες, να ανεβείς κι άλλο στην εκτίμησή μου!!!! :)
    (Έχω μια συμπάθεια σε αυτού του είδους τις κατασκευές, ξέρεις...)
    Καλή φώτιση, λόγω ημέρας, γενικώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανατολή, πολύ θα ήθελα να ήταν δικές μου οι δημιουργίες, αλλά όχι, τα βρήκα στο google. Τα έχω ερωτευτεί όμως τόσο πολύ (αυτά, στην μεγάλη φωτό) που κάθε τρεις και λίγο κάθομαι και τα κοιτάζω σαν την ηλίθια! Βασικά, δεν πρέπει να είναι τόσο δύσκολο να τα φτιάξει κάποιος, για κοίταξε τα καλύτερα!
      Καλή φώτιση, με τον Σαμαρά να κατεβαίνει στο λιμάνι ΚΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΜΕΣΑ να μας λέει πως θα μας βοηθήσει ο Θεός;;;; Τι να πω, αναγούλιασα πάλι!...
      Α! Λατρεύω Χριστιανόπουλο κι όχι μόνο την ποίηση του αλλά και την...ειρωνεία του! Λιώνω! Χαχα!

      Διαγραφή
  6. Να χαίρεσαι και τους δύο φίλους σου.
    Η @iris είναι και δική μου φίλη τον Μαχαίρη θα τον γνωρίσω σύντομα.
    Είναι πολύ ωραίο να τιμάς τους φίλους σου.
    Όσο για τις ιστορίες στο παιχνίδι μας,
    ετοιμάσου να γράψεις πάλι ξεκινάμε μάλλον αύριο βράδυ.
    Αλλά μόνο 2 δεν επιτρέπεται παραπάνω.
    Και συ να δημοσιεύσεις τη δική σου ιστορία, δεν ντρεπόμαστε για κάτι που βγαίνει από μέσα μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θέλεις να πάρεις το δώρο σου,
      γράψε μου σε παρακαλώ τη Δ/νση για να στο στείλω στο mail μου.
      Αύριο λογάριαζα να τα ταχυδρομήσω αλλά σε περιμένω και σένα μη φάω 2 φορές την ουρά στο ταχυδρομείο...κρίμα είναι...

      Διαγραφή
    2. Φλώρα σ' ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ, αλλά μου το στέλνεις μιαν άλλη φορά μωρέ, δεν πειράζει, όταν θα...κερδίσω δηλαδή! (πλάκα κάνω!), οπότε μπορείς να στείλεις τα υπόλοιπα και θα έρθει και μένα η σειρά μου κάποτε!
      Σ' ευχαριστώ και ετοιμάζομαι για την επόμενη συμμετοχή! Πάω να δω τις λέξεις!

      Διαγραφή
    3. Εγώ επιμένω...
      Στείλε τη Δ/νση και όταν έρθει η σειρά σου θα σου στείλω κι άλλο.

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία μουσική, πολύ ωραίοι στίχοι, πολύ ωραία κουκουνάρια! Ο Μαχαίρης πού είναι, οέο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερωτεύτηκα...κουκουνάρια! Δεν είναι γλύκα;
      Ο "Μαχαίρης" ακολουθεί την...σωστή παράδοση: θα εμφανιστεί στο τέλος! Όχι σαν την Αριστέα που με πήρε χαμπάρι πρωί-πρωί!
      Καλό σου βράδυ Λωτοφάγε!

      Διαγραφή
  8. Ομορφη νοσταλγικη μουσικη,αιχμηρη ποιηση οπως ταιριαζει στους τιμωμενους φιλους μας! ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΑΣΩ καλησπέρα. Αυτή η ποίηση μου αρέσει πάρα πολύ! Ο Χριστιανόπουλος είναι ΠΟΙΗΤΗΣ αληθινός!
      Κι αυτός ο στίχος του: "κούραση πιο τρομαχτική από την ποίηση υπάρχει"; είναι πολύ βαθιά φιλοσοφημένος, γιατί η ποίηση είναι βουτιά στα βάθη της ψυχής και του μυαλού κι αυτό θέλει πολύ τσαγανό αλλά και αυτογνωσία...

      Διαγραφή
  9. Πολύ καλά τα λέει ο Χριστιανόπουλος,γιαυτό και εγώ πάω να κρατήσω ενός λεπτού σιγή για τους.....παραφαγωμένους.
    Δεν την αντέχω αυτή την ευτυχία της .....μάσας!
    Πάω να ακουμπήσω την πίκρα μου σε όποιον ώμο βρω πρόχειρο.
    Φιλάκια και καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άργησες (έναν χρόνο ολόκληρο!), αλλά έκανες πανηγυρική είσοδο!!!
      Καλή Χρονιά xristinάκι μου, με υγεία!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Βλέπω συνεχίζεις να ιντριγκάρεις με τα αφιερώματά σου.
    Και φυσικά ο Μαχαίρης συνεχίζει την παράδοσή μας: Θα το πάρει χαμπάρι σε καμιά βδομάδα...
    Θα μπορούσες βέβαια μαζί με την ποίηση να του αφιερώσεις και μια έκθεση εργαλείων, που είναι και το χόμπι του!
    Όσο για το άλλο τιμώμενο πρόσωπο, την Αριστέα, δεν έχω σαφή γνώμη ακόμη και θα αρκεστώ στην καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πιστεύω να έχεις παράπονο! Σούζα σου κάθομαι, έτσι;;; Είπες "εργαλεία" και ανάρτησα εργαλεία! Τι άλλο θες πια! Χαχα!

      Διαγραφή
  11. ΜΑΧΑΙΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ! Μόνο με τις αγριοφωνάρες μου πια μπορώ να σε αναζητήσω!
    Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να σε βρω! Άναψα και το τζάκι να σου στείλω σήματα καπνού, αλλά χάθηκε στις...αιθαλομίχλες!
    Σε περιμένω! Ξεροστάλιασα! Τι να πει κι η Αριστέα, που σε περιμένει να σε γνωρίσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ακόμα περιμένω τις συστάσεις! αχαχαχαχα!
      Πέρασα να σου πω - δεν ξέρω αν το έχω πει ξεκάθαρα: λατρεύω τον τσαμπουκά σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Αριστέα, στο ορκίζομαι: ΥΠΑΡΧΕΙ "ΜΑΧΑΙΡΗΣ"!!! Δεν είμαι τρελλή!!!
      Ρώτα όποιον θες, να δεις που θα στο επιβεβαιώσει!
      Εξάλλου, το "κ.κ" που έχει ένα σχόλιο ακριβώς από κάτω, όταν του είχα κάνει το αφιέρωμα, είχε κι αυτό...ψιλοχαθεί κι εγώ είχα γράψει πως" αυτό δεν είναι αφιέρωμα! "Περιμένοντας το "κ.κ" είναι"!!! Χαχαχα!
      Φιλάκια και...υπομονή, που θα πάει; Θα έρθει! ΚΑΠΟΤΕ!!!

      Διαγραφή
  12. Καλή χρονιά και από εδώ!

    Πολύ όμορφοι οι στίχοι που αφιέρωσες στον Μαχαίρη, και του αξίζουν πραγματικά. Μην ανησυχείτε που δεν εμφανίζεται, κάνει κάτι τέτοιες παύσεις από το νέτι γενικά.

    Τη φιλινάδα σου δεν την ξέρω, αλλά οι φιλινάδες είναι καλό πράγμα γενικά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "κ.κ" μου, ξανά Καλή Χρονιά και φυσικά, όλα αξίζουν ένα..."ΜΑΧΑΙΡΗ", αλλά το "Μαχαίρη" δεν το ξέρει!

      Τη διαδικτυακή φιλενάδα μου είναι πολύ εύκολο να την γνωρίσεις, αρκεί να κάνεις ένα "κλικ" επάνω στο όνομα της!

      Άμα δεις τον "Μαχαίρη" στο δρόμο...σφύρα μου!!! ΧΑΧΑΧΑ!!!

      Διαγραφή
  13. Λοιπον..Εδω ειμαι..Καλως με κι ας αργησα...Δεν ητανε δικη μου η επιλογη...!!

    ευχαριστω, λοιπον..Ευχαριστω...Ευχαριστω, ευχαριστω...Και ο Χριστιανοπουλος υπεροχος...!!

    Δαλαι Λαμα λεει..!!
    Επροσπαθησα να με φανταστω...Με τα σκουφακια και τα μεταξωτα...Βασιλιας ενος ανυπαρκτου Βασιλειου...
    "Ουκ εστιν,βεβαια του κοσμου τουτου..Η Βασιλεια ταυτη.."[απαντηση στον Ποντιο Πιλατο..Του Ναζωραιου]

    Τοσο πολυ εντυπωσιαστηκε ο Ναζωραιος..Απο τον αναχωρητισμο...Που τον..Αφησε,και στη δικη Του θρησκεια...
    Δεν τον απαγορευσε απο την αρχη,οπως ο Μωαμεθ...!!..
    Και δεν απεφυγε ετσι την "καστα"των "επιλεκτων"...
    Και την ιδεα του.."Μεσσια"...

    Ο Ποιητης με την πανοπλια...Που φερει το κωδικο ονομα, του πιο αγαπημενου μου προσωπου...Στην Αντισταση στην Κατοχη...Λεει οτι δεν..Μου απονεμηθηκε...Αλλα τον κερδισα τον τιτλο...!!

    Αγαπημενοι φιλοι...Δεν υπαρχουν λεξεις, για να ανταποδωσω την γενομενη στο προσωπο μου...Τιμη...!!
    Και το ποσο μου αρεσαν τα ποιματα...

    Και τα ωραια σας λογια...!!!

    Ειμαι και φορτισμενος συναισθηματικα...Απο την χουφτα τα αντιβιωτικα,που καταπινω...!!!

    Ομως..Ενα λεω...

    Εγω δεν γραφω,για να επιδιωξω καποιο τιτλο...Νομιζω οτι οι τιτλοι,ειναι αποτοκοι της ιδιοκτησιας...Και οδηγουνε στην ΕΠΙΛΟΓΗ...Που την θεωρω βαθια Φασιστικη πραξη...!!

    Οταν το...0,97 της διαφορας στο ΝΤΙ ΕΝ ΕΙ...Που εφηυραν οι.."βιολογοι-αναλυτες-δημοσιογραφοι-Φασιστες"
    οδηγει στο...ΔΕΛΦΙΝΙ...

    Και το 0,30 της διαφορας ΝΤΙ ΕΝ ΕΙ...Οδηγει στον...Πιθηκο...!!!!

    ε....Ναι...ΤΟΤΕ,ολους τους ανθρωπους θα πρεπει να τους θεωρουμε ιδιους...!!

    Ας προσπαθησουμε τουλαχιστον να τους δωσουμε καποτε...Ισα δικαιωματα και ευκαιριες...!!
    Για να δουμε ΜΕΤΑ...Τις δυνατοτητες τους...!!

    Αλλα..Ευχαριστω,και παλι...Και σενα, και τους φιλους που σχολιασαν για μενα...!!

    Καλην υγεια να εχετε...Επιτυχια...Και επιδιωξη της ευτυχιας...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαχαίρη μου, εγώ σ' ευχαριστώ που με τιμάς με την παρουσία σου εδώ, στο blog μου!
    Μου είσαι πολύτιμος!
    Να είσαι πάντα σιδερένιος, μέσα από την καρδιά μου!
    Πολλά φιλιά!

    Διδάσκεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.