Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

ΘΥΜΙΣΕ ΜΟΥ...ΤΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ...

Μια απίστευτη ιστορία αγάπης που μας θυμίζει την ταινία «P.S. I love you», κάνει τις τελευταίες ώρες το γύρο του Διαδικτύου.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Huffington Post... μια γυναίκα με αφορμή την ημέρα των ερωτευμένων που καταφθάνει, αποφάσισε να γνωστοποιήσει τη δική της ιστορία αγάπης.

«Εγώ και ο αγαπημένος μου σύζυγος, Τζον, ήμασταν παντρεμένοι για 46 χρόνια.

Κάθε Αγίου Βαλεντίνου, εκείνος μου έστελνε τα πιο όμορφα λουλούδια μαζί με ένα σημείωμα που περιείχε πέντε απλές λέξεις: “Ο έρωτάς μου για εσένα μεγαλώνει”. 

Τέσσερα παιδιά, 46 ανθοδέσμες και μια ζωή γεμάτη αγάπη, ήταν η κληρονομιά που άφησε σε εμένα όταν πέθανε πριν από δύο χρόνια», λέει η 68χρονη Σου Τζόνστον, ενώ στη συνέχεια αποκαλύπτει μια προσωπική της ιστορία που κάνει πολλούς ανθρώπους να δακρύζουν.

«Την πρώτη ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου που έμεινα μόνη, δέκα μήνες αφότου τον έχασα, σοκαρίστηκα όταν παρέλαβα ένα εκπληκτικό μπουκέτο λουλουδιών, το οποίο μου έστελνε ο …Τζον! 

Θυμωμένη και πληγωμένη, τηλεφώνησα στο ανθοπωλείο για να τους πω ότι είχαν κάνει λάθος. 

Ο ανθοπώλης μου απάντησε: “Όχι, κυρία μου. Δεν έχει γίνει λάθος. Πριν πεθάνει, ο σύζυγός σας προπλήρωσε να σας στέλνουμε ανθοδέσμες για πολλά χρόνια και μας ζήτησε να του εγγυηθούμε πως θα συνεχίζετε να λαμβάνετε ανθοδέσμες κάθε 14 Φεβρουαρίου”. 

Με την καρδιά μου να κοντεύει να σπάσει, έκλεισα το τηλέφωνο και διάβασα την κάρτα. Το σημείωμα έγραφε:  

                                  “Η αγάπη μου για εσένα είναι αιώνια”...
                                                                                         Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/


Εγώ για να σας πω την μαύρη μου αλήθεια... 
με τον Βαλεντίνο...μάλωσα και δεν μιλιόμαστε καν! 
Εδώ ο κόσμος καίγεται, βαρκούλες αρμενίζουν! 
Αλλά, κάτι τέτοιες ιστορίες σαν την παραπάνω, 
όποιος πει πως δεν θα ήθελε να τις ζήσει, 
θα είναι...ΑΝΤΡΑΣ!...
Γιατί εμείς ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ...
"ψοφάμε" για κάτι τέτοια 
κι ας το παίζουμε φεμινίστριες, τρομάρα μας... 
Η καθιέρωση "της γιορτής του Έρωτα" 
αποσκοπεί καθαρά σε οικονομικές μπάζες, 
να τρέχουνε όλοι σαν τους ηλίθιους, 
με κάτι ηλίθια αρκουδάκια στο χέρι 
και με κάτι σοκολατάκια γεμιστά με πραλίνα και φουντούκι... 
Άσε που σε κάποιες περιπτώσεις, 
το κέρδος για τα μαγαζιά είναι διπλό και τρίδιπλο... 
Έχουμε και λέμε...
δώρο-γυναίκας 
δώρο-γκόμενας 
δώρο-πιτσιρίκας 
και πάει λέγοντας... 
Κούραση τρελλή...
Κέρδη τρελλά... 
Τώρα που το θυμήθηκα, έχω και τρεις απορίες: 
1)Τι είπαμε ότι γιορτάζουμε σήμερα; 
2)Αυτός ο "Βαλεντίνο" δεν ήταν...σχεδιαστής ρούχων; 
3)Αυτός ο "Βαλεντίνο" δεν έχει επίθετο;...


***********

Κι αν περάσει από δω...κατά λάθος
κανάς ερωτευμένος
έστω και...γοητευμένος
ας βρει κάτι βρε αδερφέ 
για να παρασυρθεί
από το "παραμύθι"
αυτουνού μωρέ...
του Βαλεντίνου
που λέγαμε...

***



26 σχόλια:

  1. Για μένα είναι λίγο μακάβρια η ιστορία του συζύγου που εξακολουθεί και στέλνει λουλούδια....
    Ρομαντική μεν αλλά μακάβρια.
    Επίσης και εγωϊστική....Όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μωρέ, πως κάνεις έτσι; Λουλούδια του Θεού είναι!
      Άλλοι δεν έχουν πάρει ποτέ τους ούτε μια μαργαρίτα!
      Κρίμα δεν είναι;...
      Ωχ, λες να μην κατάλαβα;...

      Αυτός ο ανθοπώλης όμως, που του...υποσχέθηκε του (υποψήφιου τότε) μακαρίτη πως θα στέλνει τα λουλούδια, δεν έχει πολύ πλάκα; Χαχαχα!

      Διαγραφή
  2. Όταν λέω ότι με τα αφιερώματα το' χεις!
    Άι στο καλό σου! Ανατρίχιασα με την ιστορία!
    Μπορώ να την αναδημοσιεύσω στο φέις με το λινκ σου ε;
    Τι καλή που είσαι!

    ΥΓ: Εγώ είμαι ερωτευμένη με μένα ...μπορώ να γιορτάσω; αχαχαχα: ♥♥♥
    Πολλά φιλιά!
    (την προηγούμενη δημοσίευσή σου οφείλω ακόμα να την μελετήσω- αυτή έτρεξε σαν το νεράκι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την άδεια μου Αριστέα μου! (Τώρα και καμπόσο!)

      Και βέβαια δικαιούσαι να γιορτάζεις! Περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον...
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Αχ, πιστέ φίλε! Τολμώ να πω οτι η πλειοψηφία των αναρτήσεών σου είναι αφιερωμένες σε αυτό το θέμα... :-)

    Επομένως η μέρα σου ανήκει ... δικαιωματικά!

    Εγώ σου αφιερώνω τον αληθινό Βαλεντίνο, που, στην εποχή του, έκαιγε καρδιές!

    http://diolkos.blogspot.gr/2012/02/rodolfo-valentino.html

    http://youtu.be/1SDIjrC70Sw

    http://www.imdb.com/media/rm1751947264/nm0884388

    http://www.imdb.com/media/rm1751947264/nm0884388

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Μετά τον Φούντα το Χάος! Τέλος!!!

      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Θα συμφωνήσω με τη Φλώρα.
    Μακάβρια η ιστορία με το Τζον, τον πεθαμένο, που στέλνει λουλούδια απ' το υπερπέραν.
    Ο Βαλεντίνο, σχεδιαστής μόδας δεν έχει επίθετο.
    Οσο για τον καρδιοκατακτητή, ήταν Ροντόλφο Βαλεντίνο.
    Ούτε εγώ γιορτάζω Βαλεντίνους.
    Γενικά δεν πιστεύω στις 'ημέρες'.
    Ημέρα των ερωτευμένων, ημέρα του παιδιού, ημέρα της μητέρας, ημέρα των ζώων......
    Μπουχτίσαμε στις ημέρες!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. serenataκι μου, πάνω που ετοιμαζόμουν να σου απαντήσω, ήρθε η Μαρία Νι και με κάλυψε!
      Φιλάκια πολλά!

      Υ.Γ "Η ημέρα των "κοιμισμένων" αλήθεια, πότε γιορτάζεται;...
      Σε μια χώρα που ξέρω εγώ πάντως, καθημερινά θα έλεγα...

      Διαγραφή
  6. Οι άνθρωποι βγάζουν τις παγκόσμιες ημέρες για να κάνουν κάτι που το ξεχνάν όλες τις υπόλοιπες μέρες.

    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ήρθες, "ζωγράφισες" κι απήλθες!
      Δεν έχω να προσθέσω τίποτα παραπάνω εγώ!
      Σε φιλώ!
      Υ.Γ Άστα αυτά τώρα και πες, αρκουδάκι αγόρασες ή ακόμα;
      Χαχαχα!

      Διαγραφή
    2. Δώδεκα χρόνια είμαστε μαζί με τον άντρα μου και δεν μου έχει κάνει δώρο ούτε μια τσίχλα για τον Βαλεντίνο, ούτε και γω.

      Διαγραφή
    3. "Ε, ρε που πάμε"!!! Αυλωνίτης!

      Διαγραφή
  7. Ρε παιδιά, έλεος!
    Για αυτό το ζεϊμπέκικο δεν είχε να πει κανένας σας τίποτα;...
    Τς τς τς...
    Τζάμπα πενιά έριξα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στη δουλειά δεν μπορο΄΄υσα να το ακούσω!
      Δηλαδή περίμενες κι εσύ πρωινιάτικα να βάλουμε ζεϊμπεκιές;;;;;;
      αχαχαχα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Δεν ξέρω τι γιορτάζετε εσείς, θα μιλήσω για την αφεντιά μου.
    Έχω επέτειο.
    Συμπτωματικά (;) σαν σήμερα γνωριστήκαμε με τη σύζυγο.
    Και ευτυχώς!
    Είναι τέτοια ημέρα που δεν ξεχνιέται. :)
    Διαφορετικά… :((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας χρειαζότανε κορίτσια!
      Ήρθε ένας άντρας και μας έβαλε τα γυαλιά!
      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΒΡΕ!!!
      Μωρέ κάτι ήξερε εκείνη κι έγινε η γνωριμία σαν σήμερα...
      Άντε τώρα να βρεις δικαιολογίες!
      Την πάτησες Πετράκη!

      Διαγραφή
  9. Ο ερωτας ειναι κατακλυσμος,ειναι επανασταση,δε γνωριζει ορια χρονικα και τοπικα..πως να χωρεσει σε μια μερα,πως να εκφραστει με χαζοχαρουμενα μπιχλιμπιδια,τοσο ψευτικα,οσο και καταναλωτικα.. ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθομαι εγώ εδώ και γράφω αράδες ολόκληρες κι έρχεται Η ΒΑΣΩ και τα λέει ΟΛΑ μέσα σε δυο σειρές!!!
      Άτιμη κοινωνία!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΑΣΑΡΑ ΜΟΥ!

      Διαγραφή
  10. Σύμφωνα με τη συλλογιστική σου λοιπόν, εγώ είμαι καθαρόαιμος άνδρας...
    "Φέρτε μου έναν μπαρμπέρη να μου ξουρίσει το μούσι!!!...."

    Με μη εορταστικούς χαιρετισμούς και καθόλου συγκινημένη απ' τη δακρύβρεχτη ιστορία του Τζον, σου στέλνω τα φιλιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Κανελλάκη" μου γλυκό!!!
      Έλα μωρέ, αφού το ξεκαθάρισα: ΚΑΙ εγώ με τον μ..... τον Βαλεντίνο μάλωσα!
      Εκτός κι αν μου (ξανά)ρθει καμμιά...κατραπακιά (!) οπότε με βλέπω να ψάχνω την "Αθηνάαααααα"!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ "ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ"!

      Διαγραφή
  11. Εγω δεν μαλωσα, γιατι ποτε δεν θελησα να εχω παρε δωσε με τον κυριο πως τον λενε.Ολα αυτα τα χαζα ξενοφερτα που υιοθετησαμε μας βγαλανε τα ματια.Ο ερωτας γιορταζεται μια ζωη και οχι συγκεκριμενες μερες.μονο οι ξενερωτοι ξενοι το βλεπουν ετσι ,κι εμεις τα χαπατα ακολουθουμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Αμερικανάκια" παιδί μου, τι περιμένεις;
      Κι ας προσπαθούν τώρα τελευταία οι Γερμανοί (άλλοι ξενέρωτοι κι από κει!) να μας πάρουνε με το μέρος τους...
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ !

      Διαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.