Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

ΟΤΑΝ Η ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΡΙΔΑ...

"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

Ένα απελπισμένο αγοράκι κρατάει τη μικρή του αδερφή αγκαλιά
(και το σκύλο του..) μόλις τους έβγαλαν 
από τις παράγκες που ζούσαν, 
στο Κατμαντού. 
ΝΕΠΑΛ. 


Γυναίκα απελπισμένη, απειλεί να αυτοκτονήσει. 
ΕΛΛΑΔΑ...
{Αφιέρωμα του "Buzzfeed" για τις πιο "δυνατές" φωτογραφίες του 2012}
{Πηγή εικόνων: http://attikanea.blogspot.gr/"}

Η ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΡΙΔΑ. Η ΑΝΟΧΗ;...

Κοιτάξτε αυτά τα δυο πρόσωπα. 
Δείχνουν ακριβώς την ίδια απελπισία. 
Με το χέρι τους στο πρόσωπο, 
δείγμα ολοκληρωτικής απόγνωσης...
Ενωμένοι δυο κόσμοι, μέσα από δυο τραγικές στιγμές.

Στην πρώτη, ένα παιδάκι με ένα μωρό στην αγκαλιά, 

πεταμένα στο δρόμο... 
Ο σκύλος είναι εκεί, για να αποδείξει άλλη μια φορά, 
την αιώνια πίστη του κι ας αποζητά κι εκείνο κάποιος να το νιώσει, 
έστω και μέσω μιας φτιασιδωμένης ανεμελιάς, 
"παριστάνοντας" το ήρεμο, αλλά δεν είναι... 
Γιατί, το ότι είναι εκεί, δείχνει "έννοια", νοιάξιμο δηλαδή...

Στην δεύτερη, μια κοπέλα στο σημείο "μηδέν".

Στο επόμενο δευτερόλεπτο θα μπορούσε να μην ζει πια. 
Αλλά..."έζησε"... 
Και τώρα, κάπου στους λαβύρινθους του μυαλού της, 
προσπαθεί να θάψει βαθιά την απόγνωση της, 
καταδικασμένη αιώνια να αναρωτιέται, 
αν ήταν καλύτερα άραγε ή όχι, 
που αυτό το μοιραίο μπαλκόνι 
υπήρξε το παρολίγο απονενοημένο μονοπάτι της, 
για να λυτρωθεί επιτέλους... 

Συγχώρα με Θεέ μου... 


Μα απάντα μου επιτέλους κάποτε!

Πως "ζουν" οι άνθρωποι μετά από τέτοιους "κεραυνούς" 
και πως τολμούν κάποια κτήνη 
κι ακουμπάνε τα αναθεματισμένα τους κεφάλια 
στα πουπουλένια τους μαξιλάρια 
και δεν ξυπνάνε τις νύχτες από την νοσηρή παράνοια τους... 

και να "πιάσουνε" κανά μπαλκόνι... 

Πες μου, πως;... 

Κι αν δεν αρκούν αυτές οι δυο φωτογραφίες 
για να ξεχυθούμε στους δρόμους 
και να μην ξαναγυρίσουμε πια στα σπίτια μας -όσοι έχουμε ακόμη- 
μέχρι να τσακιστεί το Σύστημα και να σπάσει το σβέρκο του, 
και τα πλευρά του και τα δόντια του, 
τότε τι άλλο πια μπορεί να μας ταρακουνήσει;... 
ΤΙ;...



 3.000 αυτοκτονίες...


ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ...

"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου
"http://pistos-petra.blogspot.gr/

29 σχόλια:

  1. Ένα κείμενο, γραμμένο με την μεγαλύτερη συναισθηματική φόρτιση ως σήμερα...
    "Αυτές" οι φωτογραφίες είναι σκέτος Θάνατος...

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kάθε φωτογραφία χίλια συναισθήματα.
    Είναι απίστευτο πόσο μπορεί να σε επηρεάσει μια εικόνα.
    Την καλημέρα μου και ας ελπίσουμε να μην ξαναδούμε τέτοιες εικόνες.
    Οργή με πιάνει και απελπισία!
    Πρέπει όντως κάτι να γίνει πριν να είναι αργά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα Λ. ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ!
      Οι εικόνες απεικονίζουν. Πραγματικότητες.
      Και γι' αυτό έχουν τόσο μεγάλη δύναμη.
      Αυτό σε αρκετές περιπτώσεις είναι θετικό, επειδή ενεργοποιούν αντιδράσεις,
      αλλά δυστυχώς, "τέτοιες" εικόνες δεν θα πάψουν ποτέ να υπάρχουν.
      Έστω κι αν δεν έχουν απαθανατιστεί...
      Καλό σου απόγευμα και θα χαρώ πάρα πολύ να σε φιλοξενήσω και πάλι, πολύ σύντομα!

      Διαγραφή
  3. Δεν ξεσηκωνόμαστε γιατί όσο υπάρχει έστω και ελάχιστο λίπος, αυτό θα μας κυβερνά.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Λίπος" κυβερνώντων εννοείς, ή πολιτών που επέλεξαν για δεκαετίες αυτό το Σύστημα;...
      Και φυσικά, δεν αποποιούμαι των ευθυνών που τυχόν μου αναλογούν...
      Καλησπέρα Μαράκι μου!

      Διαγραφή
    2. Πολιτών εννοώ. Οι κυβερνώντες θα το έχουν πάντα.

      Διαγραφή
    3. Εμείς οι πολίτες το επιλέγουμε και αυτό...

      Διαγραφή
  4. Εχθές βράδυ στις "Αυτοψίες" είχε πολλά παραδείγματα ανθρώπων που τσακίστηκε η ζωή τους και μπορούσαν ακόμη να το συζητούν με ψυχραιμία...
    Εγώ δεν την έχω. Αν ήμουν μόνη μου ίσως από πέρσι τέτοια εποχή να είχα πέσει απ' το μπαλκόνι.
    Σφίγγουμε τα δόντια, μπήγουμε τα νύχια μέσα στο δέρμα, βάζουμε στην πρέσα την ψυχή μας και βογγάμε εσωτερικά. Το λίπος για το οποίο μίλησε η Μαρία Νι έχει λιώσει προ πολλού...
    Ευτυχώς που υπάρχεις κι εσύ να τα λες τα πράγματα όπως είναι γιατί ώρες ώρες νομίζω πως είμαι η μόνη που περνάω τις δυσκολίες με τόση στεναχώρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλωράνς, και "κούκος" να ήμουν, που δεν υιοθετώ τον τίτλο, δεν θα μπορούσα να φέρω καμμιά Άνοιξη...
      "Για να γυρίσει ο Ήλιος θέλει δουλειά πολύ", αλλά και πάρα πολύ πλήθος...
      Σε φιλώ!

      Υ.Γ Οι "Αυτοψίες" ποιανού το...ντέφι βαρούν άραγε;...

      Διαγραφή
    2. Δεν το έχω ψάξει καθόλου. Ευτυχώς έχω την ικανότητα απ' αυτά που βλέπω να διαλέγω τα αυθεντικά κομμάτια και να τα κρατάω και τα υπόλοιπα να τα πετάω στα σκουπίδια.
      Δεν πείθομαι εύκολα. Έχω δικό μου μπαϊράκι εγώ... Από παιδί έτσι ήμουν...

      Διαγραφή
    3. Εμ, τι "Φλωράνς" θα ήσουν αλλιώς!
      Καληνύχτα, φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. να τσακιστεί το Σύστημα
    ΣΥΜΦΩΝΏ

    Και;
    Μετά τι;;

    Πιστεύω πως όσο δεν υπάρχει ξεκάθαρη εναλλακτική λύση,
    από την πιο ουτοπική έως την πιο ακραία,
    δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διακρίνω μια παραίτηση ή ιδέα μου;
      Αν θες τη γνώμη μου, ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να "ξεμπερδέψουμε" πρώτα με ΟΛΟΥΣ τους πιθανούς..."κυβερνήσιμους" (επέτρεψε μου τον όρο) και στην πορεία θα έρθει και το "καινούργιο".
      Πρώτα γίνεται απόσβεση, ακολουθεί το κάψιμο του "παλιού" κι έπειτα "αναγεννάται από τις στάχτες του" το καινούργιο.
      Δυστυχώς η σειρά δεν αλλάζει, αιώνες τώρα...
      Αλλά κάποτε πρέπει να ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ! Δε νομίζεις;...

      Διαγραφή
    2. Η τέλεια συνταγή για να φτάσουμε στα ίδια θα έλεγα...
      Ξεκάθαροι όροι και στόχοι από πριν, όχι εν θερμώ,
      και μετά φωτιά και τσεκούρι!!
      Αυτή είναι η άποψή μου

      Διαγραφή
    3. Συγνώμη τώρα για να καταλάβω.
      Για "πολιτική" μιλάμε ή για "μαγειρική";
      Γιατί μόνο στην μαγειρική υπάρχει "η τέλεια συνταγή", τη θέλεις;
      Πλάκα θα έχει να λέμε τα ίδια και να μην καταλαβαινόμαστε!
      Οποία πρωτοτυπία...

      Διαγραφή
    4. Θα σου απαντήσω με μια ρήση του Albert Einstein που διάβασα σήμερα..
      Αυτός λοιπόν, είχε ορίσει την τρέλα ως την τάση να επαναλαμβάνει κάποιος συνεχώς μια πράξη περιμένοντας διαφορετικό αποτέλεσμα κάθε φορά.
      Αν λοιπόν κάνουμε αυτό που λες, σε μερικές δεκαετίες
      θα έχουμε πάλι το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα!

      Διαγραφή
    5. Τι; Δεν θα...καταλαβαινόμαστε;;;

      Διαγραφή
    6. Αυτό δεν χρειάζεται να το πει ο Einstein!! :))

      Διαγραφή
    7. Σωστά...
      Σε μερικά πράγματα τι να σου κάνει κι αυτή η έρμη η Επιστήμη;!

      Διαγραφή
  6. Αχ το παιδάκι.......
    Με πέθανε η φωτογραφία του.
    Η απόγνωση δεν έχει πατρίδα.....
    Πες το στους ΧΑ αυτό!!!

    Φιλάκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Η ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΡΙΔΑ".
      Το λέω προς όλους μας, δεν έχω να κάνω εγώ καμμιά εξήγηση σε κάποιους ξεχωριστά.
      Ότι καταλαβαίνει ο καθένας.
      Καλησπέρα serenata.

      Διαγραφή
  7. Α ρε Τζοανόπετρα τι μου έκανες βραδιάτικα!...
    Λεπίδι η φωτογραφία με το παιδί (κυρίως αυτή).
    Συνέχισε μωρέ να φωνάζεις... κι εγώ θα σου κάνω σιγόντο...
    Δεν έχουμε άλλο όπλο...
    Άμα κάτσουμε και αναλύσουμε για το πολιτικό σύστημα και πώς αυτό θα αλλάξει... τη χάσαμε την πατρίδα πατριώτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "Τζοανόπετρα" πλησιάζει λίγο-λίγο το...Τζουγανάκη!...(άσχετο;)
      Με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, όλο στο Κρητικό το γυρίζω το θέμα μας "Κανελλάκη" μου!...
      Εγώ θα κάνω ότι μπορώ φιλενάδα...
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Δεν παει αλλο!ο κοσμος αυτος σαπισε και μας απειλει να μας σκοτωσει με την μποχα του!χρεος μας ειναι να τον γκρεμισουμε και να ανοιξουμε το δρομο στο καινουργιο. Μπροστα δεν ξερουμε τι θα βρουμε,μα πισω δε γυριζουμε!Καλο βραδι καλη μου!!! ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΑΣΩ, φοβάμαι εκείνους που φοβούνται τις αλλαγές που θα τους στερήσουν τις βολές τους...
      Φοβάμαι τους βολεμένους.
      Είναι οι πιο επικίνδυνοι αντίπαλοι....

      Διαγραφή
  9. Η πρώτη φωτογραφία είναι γροθιά στο στομάχι: ένα παιδάκι απελπισμένο κι ένα μωράκι που κοιμάται, χωρίς να ξέρει τι το περιμένει.
    Την ίδια στιγμή, κάποια καθοίκια συμφωνούν να αυξήσουν τις περιουσίες τους με κάποια δισεκατομμύρια ακόμα.
    Γι' αυτό σας λέω: δεν υπάρχει θεός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και είναι ΜΟΝΟ δυο παιδάκια που βλέπουμε σε μια φωτό,
    από τα πάρα πολλά που πεινάνε και πεθαίνουν παντού.
    Αλλά κι εμείς -ως Έλληνες- τώρα τα βλέπουμε όλα αυτά πιο τραγικά,
    που ήρθε και μας χτύπησε η συμφορά την πόρτα...
    Γι' αυτό σας λέω: μήπως να ξυπνάγαμε σιγά-σιγά;...

    Καληνύχτα Λωτοφάγε (που είσαι, αλλά δεν φαίνεσαι! Τι μυστήρια "φατσούλα" που έχεις σήμερα;!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.