Σάββατο, 2 Φεβρουαρίου 2013

"ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΣΣΑ!" ΜΕ ΑΓΑΠΗ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ...

"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"
surreal-Illustrations-by igor-morski (3)

Κάνω μαθήματα. Ασκήσεις. Με μικρές προτασούλες. Θεϊκή Ατάκα στο μάθημα Νο 1:

"Ο Γιάννης Στουρνάρας βλέπει Φως στο Τούνελ...
Καλά κρασσσά!..."

Μπορεί να είμαι μέρος του προβλήματος, ή να είμαι εν δυνάμει η λύση του προβλήματος,
ας γνωρίζουν όμως καλά οι κατασκευαστές βουβών κι ηλίθιων κατ' επιλογήν θυμάτων
πως υποψιάζομαι τι σκατά γίνεται εν μέρει 
μέσα στα αρρωστημένα τους κεφάλια.
Κι ας με λένε μαλάκα...
Ολόκληρη "επιχείρηση"  "αποδόμησης"
του Γιάννη Στουρνάρα
από δεξιούς "κουλοχέρηδες"
και τηλεοπτικά κουτσαβάκια
προφανώς και κάπου αποσκοπεί...
Μόνο αυτοί ξέρουν ΑΚΡΙΒΩΣ 
τι στο διάολο πάλι ετοιμάζουν στην πλάτη μου.
Αλλά έχω διδαχτεί πια για τα καλά
και...όχι από το πρώτο κιόλας το "μάθημα Νο 1"
να έχω ανοιχτές κεραίες.
Με πιάνουν που με πιάνουν κορόιδο,
ας ξέρουν τουλάχιστον πως είναι...επιλογή μου...
Κανείς δεν είναι τέλειος...
Ούτε καν ο φόνος...
Οk φιλαράκια;...

Άντε! Γιατί σαν πολλά μου τα λέτε
και μου τα κάνετε
μέσα στην μαλακισμένη σας την πλάνη
που κάποιοι...
...ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΑΝ ΛΑΘΟΣ
ΠΩΣ ΤΑ ΣΑΒΑΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΣΕΠΕΣ...

ΠΕΣΑΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ Ε;!
ΚΙ ΟΜΩΣ...

ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΓΗΣ
Κ-Α-Ι ΓΙΑ ΣΑΣ...
ΚΙ Ε-Σ-Α-Σ...ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΘΑ ΣΑΣ ΚΟΥΒΑΛΗΣΟΥΝ ΚΑΠΟΤΕ...
ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ Ο...ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ...
ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΑ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ;...
ΔΕΝ ΓΛΙΤΩΣΕ Π-Ο-Τ-Ε  Κ-Α-Ν-Ε-Ν-Α-Σ...
Ω! ΝΑΙ...


surreal-Illustrations-by igor-morski (3)


"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

11 σχόλια:

  1. Πολύ σωστή κουβέντα....
    Έχω παράδειγμα έναν εγκάθετο Γενικό Δ/ντή στο Υπ. Οικ/κών, όπου έλυνε και έδενε για να μην πω γ..ούσε κι έδερνε, και εκεί που ήταν στον κολοφώνα της δόξας και της καριέρας του, δεν ξύπνησε το επόμενο πρωί...
    Ο Θεός να τον αναπαύσει αλλά .... του διέφυγε ότι είμαστε ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γ..ούσε κι έδερνε μπορεί σε κάποιους ν' αρέσει.
      Δεν το ξέρεις:P

      Διαγραφή
    2. @FLORA
      Καλημέρα. Το θέμα βέβαια από την άλλη είναι πως υπήρξαν κάποια χρόνια που πήρε κάποιους στο λαιμό του με την συμπεριφορά του, αλλά τουλάχιστον σε ότι αφορά το "τέλος" υπάρχει...ισότης!

      @serenata Το "γ@μ@@σε κι έδερνε" σε όποιον αρέσει είναι μαζώ... Εκτός κι αν αναγκάζεται να υποστεί καταστάσεις για να μην απολυθεί λόγου χάρη.
      Αρέσει σε εκείνους που το εφαρμόζουν προφανώς. Και όχι στους αποδέκτες!

      Διαγραφή
  2. Τιιιιιιιιι θέλεις να μου πεις πως δεν είμαι αθάνατη;!!!
    Γιατί;;
    Είσαι σίγουρη;
    Μα...εγώ...
    Πως δηλαδή....
    Οχιιιιιιιιι!!!!!!!!!!
    Δε θα το αντέξω...Τότε γιατί πληρώνω φόρους;

    Φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κι επισήμως!
      Και πληρώνουμε και πεθαίνουμε από πάνω!
      Κατάφωρη αδικία!...

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Καλημέρα "Κανελλάκη" μου!
      Το ξέρεις φαντάζομαι πως θα μπορούσα να πω κι άλλα...αλλά είμαι υπεράνω! Χαχα!
      Φιλάκια και καλά να περάσεις σήμερα.

      Διαγραφή
  4. "Δε θα ξαναμείνω με το στόμα κλειστό. Ξέρω κι εγώ γαλλικά. Μα, είναι δυνατόν να μην αντιδρούν το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ και να σηκώνουν μπαϊράκι οι βουλευτές της ΝΔ; Αυτό που κάνουν είναι λαϊκισμός..."

    Τάδε έφη Ζαραπούστρα .. συγγνώμη .. Στουρνάρας ήθελα να πω.
    Ο στούρνος απειλεί (με τι προσόντα ρε γραβατωμένε κοντοστούπη φλώρε ;;;) τα στρατιωτάκια της ΝΔ που του βγαίνουν από ... αριστερά (θου Κύριε) πως θα αρχίσει και αυτός να βρίζει.
    Και τώρα εμείς χεστήκαμε ποιος θα βρίζει ποιόν.
    Θεωρώ όμως κορυφαία τη διαπίστωση για πασόκους και (νεο)δημοκρατική αριστερά που κατά πως λέει το κοντοπίθαρο τούς έχει στο τσεπάκι.
    Πραγματικά πιστεύετε ότι όλα αυτά μετά από χρόνια θα τα θυμόμαστε και θα γελάμε;

    Μια μεγάλη ΚΑΛΗΜΕΡΑ σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως το είπες! Το "κοντοπίθαρο" μόνο..."τσεπάκι" θα μπορούσε να έχει!!! ΧΑΧΑΧΑ!!!
      Ο Γιαννάκης "σημιτικός" δεν είναι;;; Άντε γιατί έχουμε μπλέξει τα μπούτια σας σ' αυτή τη χώρα!
      Καλημέρα Πέτρο και καλά να περάσεις!

      Διαγραφή
  5. Πάντως Joan P, αντί της έκφρασης "Καλά κρασσσά" θα μπορούσε άνετα να χρησιμοποιηθεί
    η φράση " Καλά σαράντα" ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Δεν φταίω εγώ! Το βιβλίο μου εμένα έτσι έγραφε πάντως! Το λέει πεντακάθαρα...
      Εκτός αν το δικό σου το βιβλίο γράφει "καλά σαράντα"...
      Θα είσαι σε άλλο..."έτος" εσύ μάλλον..!

      Διαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.