Κυριακή, 24 Φεβρουαρίου 2013

Ω, ΡΩΜΑΙΟ, ΡΩΜΑΙΟ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΡΩΜΑΙΟΣ...


"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"



Κρατήστε αυτόν τον ήχο,
τις βροντές,
την καταιγίδα,
μέχρι να τα σημειώσω
κάπου...

Η θάλασσα έχει όρια.
Οι βαθιές όμως επιθυμίες
δεν έχουν...

Τι τεράστιος στρατός
που είναι οι ανθρώπινες 
επιθυμίες...

Ο Έρωτας είναι διαβολικός
Δεν υπάρχει
πιο διαβολικός άγγελος
από τον Έρωτα...

Φροντίζω στη λύπη μου
να μένω υπερήφανος...

Μίλα ψιθυριστά,
αν μου μιλάς για Αγάπη...

Ω, πόση μεγαλοπρέπεια
και πόση αλήθεια
μπορεί να δείξει 
η πανούργα αμαρτία...

Καληνύχτα καληνύχτα,
τούτη η πίκρα του χωρισμού
έχει μια γλύκα τόση
που καληνύχτα θα σου λέω
μέχρι να ξημερώσει...
Γουίλιαμ Σαίξπηρ
1564-1616



"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

14 σχόλια:

  1. Με τι ωραία ανθολογία από Σαίξπηρ μας καλημέρισες σήμερα!
    Χαρούμενη Κυριακή αγαπημένη!
    Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάλλιο αργά Αριστέα μου, εύχομαι να πέρασες ωραία σήμερα και να ξεκουράστηκες, μετά το "πακέτο" των προηγούμενων ημερών!
      Φιλάκια και καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Ερωτεύτηκες μικρή μου;;
    Αντε και στα δικά μας....

    Φιλάκια, όμορφη Κυριακή να έχεις:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοιμάζω το "11", ελπίζω να έχω καταλάβει τους όρους και να μην κάνω του κεφαλιού μου!
      Φιλάκια, καλή εβδομάδα "Σερέ" μου!

      Διαγραφή
  3. Πώς αλλάζει τον άνθρωπο ο έρωτας!
    Το μύρισα στις λέξεις σου...
    Αν είναι έτσι, ειλικρινά χαίρομαι για σένα!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ας χαρεί και κάποιος σ' αυτήν την περίπτωση...

      Πολλά φιλιά και καλή σου εβδομάδα!
      (Η δικιά μου προβλέπεται δύσκολη..)

      Διαγραφή
  4. Σε καταλαβαίνω απόλυτα joan. Ωραίο πράγμα ο ερωτας. Δημιουργικός παρά τα όσα λένε ότι σε αποβλακώνει. Μ ας συγκινισες σήμερα.
    Φιλιά πολλά ερωτευμένο κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παραπάνω λόγια ανήκουν στον Σαίξπηρ,
      αλλά κι εγώ συμφωνώ πως,
      τα πιο λυρικά λόγια έχουν ειπωθεί
      από πονεμένους και..ολίγον "βαρεμένους"..
      Επειδή το' χω, δύο στα δύο,
      λες να έχω πει κάποιες φορές
      "λυρικά" λόγια;..
      Σε φιλώ και καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. "Και ο έρωτας και η φιλία έχουν μέσα τους λίγη φωτιά.
    Του έρωτα όμως η φλόγα κάποτε μας καίει,
    ενώ της φιλίας πάντα μας ζεσταίνει.."(Λαμαρτίνος)

    Θες κι έναν "φανταστικό" διάλογο;
    Ρωμαίος: Ανέβα..
    Ιουλιέτα: Είναι δεδομένο..

    Τελικά αυτός ο Σαίξπηρ έχει κάψει κόσμο, πανάθεμά τον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον Σαίξπηρ:
      Ρωμαίος: Ανέβα..
      Ιουλιέτα: Είναι δεδομένο..

      Στη Ζωή:
      Μοιραία Ιουλιέτα..
      Αναμενόμενος Ρωμαίος...

      Τελικά αυτή η Ζωή έχει κάψει πολύ κόσμο, πανάθεμα την...

      Διαγραφή
  6. 'Τι τεράστιος στρατός
    που είναι οι ανθρώπινες
    επιθυμίες...'

    λοβ ις ιν δι εαρ!
    φιλιιι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. love is in the fire...

      Γλυκό φιλί και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Έτσι μπράβο να βλέπω ανθρώπους να ερωτεύονται. Έρχεται και άνοιξη όπου να 'ναι...
    Να βλέπουμε και κανέναν ερωτευμένο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ για να ένα πράγμα σας χαίρομαι όλους σας!
      Που διαβάζετε το γράμμα, έστω κι αν είναι βουλωμένο!

      Διαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.