Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2013

ΟΤΑΝ ΕΝΑ "ΡΕΚΒΙΕΜ" ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ...







                      "ο πιο πιστός φίλος 

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"
υποκλίνεται στο: http://tomaganopigado.blogspot.gr/


(Requiem)

'Άρχισε άνεμος, μαζεύονται σύννεφα.
Κουρτίνες τρεμόπαιξαν, κλείνουν οι πόρτες.

'Άνθρωποι τρέχουν γρήγορα σπίτια τους,
ζώα κρύβονται μες' τις φωλιές τους.
Μωρά ουρλιάζουν, γριές γονατίζουν,
τα φώτα σβήσαν...σκοτάδι παντού..

Πνοή θανάτου σκεπάζει τα πάντα,
όπως η στάχτη την Πομπηία.
Πνοή που περνάει κάτω απ' τις πόρτες·
νομίζω πως ήρθε η ώρα να βγω..

( Dies irae )

Φορώ το παλτό μου, βγαίνω στον δρόμο.
'Άδεια τα πάντα, ψυχή πουθενά.

Πάω προς τα πέρα να βγω στη πλατεία·
οι πρώτες σταγόνες δυνατά με χτυπούν.
Κάτι περνάει από μπροστά μου και πέφτει·
κοιτάζω και βλέπω ένα πουλί!

Σηκώνω το βλέμμα ψηλά και γελάω,
"τώρα με τρόμαξες" λέω ψυχρά.
Σφίγγω τα δάχτυλα μέσα στις τσέπες
κι ανοίγω πάλι το βήμα με πείσμα...

(Domine)

Φτάνω στη γωνία.Ο αέρας με σπρώχνει.
Απλώνω το χέρι να κρατηθώ..

Και τότε, νιώθω τη γη να κουνιέται,
τ' αυτιά μου ραγίζει μια βροντή.
Μια έντονη λάμψη τα μάτια μου κλείνει·
παίρνω μια ανάσα και προχωρώ...

Φτάνω στο μέσον ακριβώς της πλατείας,
τα χέρια ανοίγω και κοιτώ προς το φως.
Μια ριπή του αέρα με σπρώχνει στο πλάι,
μα στέκομαι πάλι στα πόδια γερά.

(Sanctus)

Ξαφνικά, ο αέρας κοπάζει.
Η λάμψη χάθηκε, μπορώ να δω.
Μια μαύρη φιγούρα στέκει μπροστά μου.
Μαύρη, τεράστια και σκυθρωπή.
'Αν κι έχει σχήμα, μοιάζει διάφανη,
ψύχρα εκπέμπει και παγωνιά.

"Τόσα χρόνια"  λέει  "φώναζες να' ρθω,
και τώρα που ήρθα στέκεις μουγκός;"

(Agnus Dei)

- Θάνατε, λέω, πουν' το κεντρί σου,
αυτό που έχεις και μας κεντάς;
Θαρρείς πως σκιάζομαι το μαύρο σου βλέμμα
κι ότι φοβάμαι το άσαρκο σώμα σου;


Με τόσα που τράβηξα,
εχθρός μου δεν είσαι.
Με τόσα που έπαθα,
λυτρωτή μου σε βλέπω!

                   2/10                     



*"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου":

Υπάρχει λοιπόν ΕΛΠΙΔΑ...
όσο υπάρχουν Έλληνες που δημιουργούν
Έργα Τέχνης τέτοιου βεληνεκούς...
Φυσικά, εκφράζω καθαρά την προσωπική μου άποψη.
Όμως...ενόσω διάβαζα ΑΥΤΟ το "Έργο",
δεν ήμουν καθόλου εδώ...
Είχε κάνει σχισμή ο Χρόνος;
Είχα μεταφερθεί σε μιαν άλλη Εποχή;
Ζούσα σ' έναν άλλον Αιώνα;
Υπήρξα "αυτόπτης μάρτυρας"
μιας τόσο.."μοιραίας" συνάντησης;
Σίγουρα πάντως
είχα περάσει σε μιαν άλλη Διάσταση...
"Αυτό" το Δημιούργημα
σε μιαν άλλη Χώρα θα είχε λατρευτεί
κι ο Δημιουργός αυτού του Έργου, 
θα είχε γίνει διάσημος...
Ταπεινά...

 "ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

12 σχόλια:

  1. Α καλά..είπαμε να κάνεις μια αναδημοσίευση
    κι εσύ με έθεσες υποψήφιο του Νόμπελ λογοτεχνίας!!
    Έλεος..
    Καλό βράδυ, ευχαριστώ, μα επιφυλάσσομαι κιόλας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι "υποψήφιος"...
      ΝΟΜΠΕΛ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ...
      Αλλά τι να σου κάνω, που γεννήθηκες Ελλάδα καημένε άνθρωπε...
      Κάνε κάτι κι εσύ όμως!
      Τέτοια "έργα" δεν κάνουν για ίντερνετ(μόνο)
      Στο υπογράφω...
      Ας πω και μια "Καληνύχτα" μια φορά, ναι;
      Αν και σου χρωστάω μια επίσκεψη, μετά την.."κλοπή" άνευ αδείας!

      Διαγραφή
  2. Είναι πραγματικά έργο τέχνης!
    Πάω να "χειροκροτήσω" το δημιουργό!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. me(maria), τίποτα δεν είναι τυχαίο σ' αυτόν τον κόσμο...
      Είναι για χειροκρότημα όντως, αλλά -κατά την ταπεινή μου άποψη- χαραμίζεται...
      Καλό σου βράδυ κοριτσάκι!

      Διαγραφή
  3. Κι εγω χειροκροτω..Τον καλο μας φιλο...Απο δω..
    Και παω κι εκει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φίλε μου Μαχαίρη!
      Αφού "κεντάει" το άτομο, τι να λέμε τώρα!
      Σπάνιο είδος.
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Πάω από κοντά να δω τι γίνεται...
    Απόκοσμη ατμόσφαιρα...
    Μαγική και άγρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Μαγική-άγρια-απόκοσμη"...
      Μέσα...

      Φιλάκια, καληνύχτα!

      Διαγραφή
  5. Κλαπ κλαπ κλαπ!!!
    Είναι πραγματικά εξαιρετικό!!!
    Ευχαριστώ Joan που μου δίνεις την ευκαιρία να το ξαναδιαβάσω και να το εκτιμήσω αληθινά.
    Καλό βράδυ φιλαράκια:))

    ΥΓ Μη με ξεχάσετε όταν πάτε για το Νόμπελ!
    Θα ρθω και γω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ βέβαια δεν έχω καταλάβει!
      Ως τι θα πάω η κακομοίρα η γυναίκα στο Νόμπελ, μου το λες σε παρακαλώ;
      Ως.."αναδημοσιευσιολόγα";;;
      Χαχαχα!
      Καλά, ας μας πάρει μαζί του "Σερέ" και κάτι θα βρούμε να κάνουμε!
      Τόσα ωραία "κομμάτια" θα έχει εκεί βρε!
      Κάπως θα σπάσουμε την πλήξη μας κι εμείς οι καημενούλες!
      Σωστά;...

      Διαγραφή
  6. Το είδα και στο Μαχαίρη!
    Εξαιρετικό!
    Τα φιλιά μου!

    ΥΓ: Ελπίζω το παιδί να πηγαίνει προς το καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκούλα μου, είδες τι θαύματα γράφονται;
      Το παιδί πηγαίνει καλύτερα κι εγώ σε ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου!
      Σε φιλώ και πάω να σε ανταμώσω ξανά στην άλλη ανάρτηση!
      (Υ.Γ Στον Μαχαίρη είδες το ποίημα του Ανταίου; γιατί εγώ δεν το βρήκα, ψάχνω κάπου λάθος;)

      Διαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.