Παρασκευή, 8 Φεβρουαρίου 2013

ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ...

"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

Στις Μαρίες μου...
"Καμάρη"...
"Κανελλάκη"...
"Νι"...

Τα λόγια και τα χρόνια τα χαμένα
και τους καημούς που σκέπασε καπνός
η ξενιτιά τα βρήκε αδελφωμένα
Κι οι ξαφνικές χαρές που ήρθαν για μένα
ήταν σε δάσος μαύρο κεραυνός
κι οι λογισμοί που μπόρεσα για σένα

Και σου μιλώ σ' αυλές και σε μπαλκόνια
και σε χαμένους κήπους του Θεού
κι όλο θαρρώ πως έρχονται τ' αηδόνια
με τα χαμένα λόγια και τα χρόνια
εκεί που πρώτα ήσουνα παντού
και τώρα μες στο κρύο και στα χιόνια

Η μοίρα κι ο καιρός το 'χαν ορίσει
στον κόσμο αυτό να ρίξω πετονιά
κι η νύχτα χίλια χρόνια να γυρίσει
Στο τέλος της γιορτής να τραγουδήσει
αυτός που δεν εγνώρισε γενιά
και του καημού την πόρτα να χτυπήσει
και του καημού την πόρτα να χτυπήσει
και του καημού την πόρτα να χτυπήσει

Δεν ήτανε ρολόι σταματημένο
σε ρημαγμένο κι άδειο σπιτικό
οι δρόμοι που με πήραν και προσμένω
Τα λόγια που δεν ξέρω σου τα δένω
με τους ανθρώπους που 'δαν το κακό
και το 'χουν στ' όνομά τους κεντημένο

Αυτός που σπέρνει δάκρυα και πόνο
θερίζει την αυγή ωκεανό
μαύρα πουλιά του δείχνουνε το δρόμο
Κι έχει τη ζωγραφιά κοντά στον ώμο,
σημάδι μυστικό και ριζικό
πως ξέφυγε απ' τον ʼδη κι απ' τον κόσμο


Η μοίρα κι ο καιρός...


3 ΟΓΚΟΛΙΘΟΙ:
ΜΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΓΑΡΓΑΝΟΥΡΑΚΗΣ
"ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ"
~~~~~~~~~~

Οι αποστάσεις κάποιες φορές είναι
χιλιομετρικές...
Οι "αύρες" όμως δεν σκάμπασαν ποτέ τους
από χιλιόμετρα...
Τα εκμηδένιζαν πάντα ως δια μαγείας.
Και πάντα θα υπάρχουν κάποιοι, κάπου,
που θα είναι "εκεί" για σένα... 
Κι εσύ...το νιώθεις, έτσι, 
από το πουθενά, αλλά... 
πόσο πολύ αρκεί μερικές φορές αυτό το 
"από το πουθενά" Θεέ μου...
"κι όλο θαρρώ πως έρχονται τ' αηδόνια"... 



"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

23 σχόλια:

  1. Υπέροχη αφιέρωση! Λιτή αλλά σπουδαία!
    "Οι "αύρες" όμως δεν σκάμπασαν ποτέ τους
    από χιλιόμετρα..." ....συμφωνώ και επαυξάνω!
    Καλή σου μέρα Joan Petra! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αριστέα.
      Για τους φίλους, τα λόγια δεν είναι ποτέ αρκετά...
      Φιλάκια κοριτσάκι!

      Διαγραφή
  2. Υπεροχο τραγουδι,ομορφη αναρτηση,συγκινητικο αφιερωμα!Αφιερωνω κι εγω στις φιλες μας το "Πως να σωπασω μεσα μου" με τον συγκλονιστικο Νικο Ξυλουρη! ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Είστε σε σειρά προτεραιότητας. Παρακαλώ περιμένετε..."!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΒΑΣΟΥΛΑ ΜΟΥ!

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστω εγω..Και ολοι σαν και μενα,απο καρδιας..
    Για καποιαν..Που σκεπτεται κι αυτους που ΔΕΝ ΑΚΟΥΝ...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου, ΕΓΩ ευχαριστώ πολύ εσένα...
      ΕΙΣΑΙ "Ο ΣΟΦΟΣ ΜΟΥ"!
      Respect!

      Διαγραφή
  4. Έλα ρε συ... σ΄ευχαριστώ. Το λατρεύω αυτό το τραγούδι. Πολύ με συγκίνησες.
    Έλα έχω αφιέρωμα στον Ξυλούρη. Πολύ Κρήτη σήμερα.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως θα έρθω!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!
      Κρήτη είναι μόνο μια ρε!!!!!

      Διαγραφή
  5. ΠΑΛΙ ΜΕΚΑΝΕΣ ΝΑ ΔΑΚΡΥΣΩ......Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ!ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΩ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΠΛΗΜΥΡΙΖΩ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, τι θέλατε μαντάμ;;;
      Εμείς να έχουμε βαλαντώσει κι εσείς ούτε ένα δάκρυ;;;
      Ε, όχι!
      Σ' αγαπώ πολύ, Καμάρι μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο τραγούδι αλλά δεν κατάλαβα γιατί ειδικά αφιερωμένο στις Μαρίες.
    Μήπως είναι σήμερα παγκόσμια ημέρα Μαρίας.
    Πότε θα έρθει και η παγκόσμια ημέρα Φλώρας;
    Ζηλεύω θέλω κι εγώ αφιέρωση...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πας φιρί-φιρί να μου την χαλάσεις την έκπληξη εσύ ρε κακούργα!!!
      Όταν θα είναι "η παγκόσμια ημέρα της Φλώρας" πάντως, θα έχεις την αποκλειστικότητα!
      Να είσαι σίγουρη...ένα "Φλωρούκο" έχω εγώ!
      Ενώ "οι Μαρίες" είναι πολλές βρε χαζούλα(εννοώ είναι συνηθισμένο το όνομα!)
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. Σε μένα πότε θα κάνεις αφιέρωση;
    Τι παραπάνω δηλαδή έχουν οι Μαρίες;
    Για εξήγησε μας.
    Τζάμπα τα φιλιά που σου στέλνω κάθε φορά....
    Σήμερα κάνω μουτράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Αγάλι-αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι"!
      Καρτέρα κι εσύ...
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!

      Διαγραφή
  8. Άμα νομίζεις ότι θα με ρίξεις με μια -προσωπικά αφιερωμένη- ανάρτηση κι έναν Γαργανουράκη, γελιέσαι...
    Ρε χαμένο, με συγκίνησες!!!
    Κι ήμουν σε καταστολή σήμερα... Θα με πάρουν τα ζουμιά κι άντε να τελειώσω τα εξελόχαρτα που έχω μπροστά μου...

    Δεν σου λέω ευχαριστώ. Τυπικό και λίγο. Ξέρεις εσύ...
    Να'σαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και λίγα σου είπα...
      Και το ξέρεις...
      Καταλαβαινόμαστε.
      Οι "αύρες" καλά κρατούν...
      ΦΙΛΑΚΙΑ "ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ" ΜΟΥ!

      Διαγραφή
  9. Εκπληκτικό τραγούδι, από τα πολύ αγαπημένα!
    Αγία Κρήτη!

    Αφιερωμένο σ' όσους "όλο θαρρούν πως έρχονται τ' αηδόνια"!

    Αν και αν θέλεις να καλοπιάσεις τη Μαρία "Νι", βάλε Αγγελάκα!
    Εγγυημένο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε φίλε μου! Κι εγώ αυτόν τον στίχο εντόπισα!
      "ΚΙ ΟΛΟ ΘΑΡΡΩ ΠΩΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΗΔΟΝΙΑ"!!...
      Μαζεστίξ μου Καλή σου Μέρα!

      Υ.Γ Θα βάλω και Αγγελάκα, που θα πάει;!

      Διαγραφή
    2. ... και τη Μαρία Κα θα καλοπιάσεις. Είναι ο αγαπημένος της. Μ' ένα σμπάρο...

      Διαγραφή
    3. Όλες οι Μαρίες είναι ίδιες (;)

      Διαγραφή
    4. Μαζεστίξ τελικά, μήπως θες εσύ να ακούσεις Αγγελάκα;...

      "Κανελλάκη" εσύ όσο και να κοπανιέσαι, μόνο Κρητικά θα σου αφιερώνω γιατί τα λατρεύω κι εγώ!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    5. Κανένα πρόβλημα! Γιατί ο Αγγελάκας τραγουδάει ΚΑΙ κρητικά βρε!
      "Οσο κι αν δέρνει ο άνεμος" π.χ. με Ψαρογιώργη...

      Διαγραφή
    6. Ότι θες εσύ καλό μου "Κανελλάκη"!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.