Κυριακή, 3 Φεβρουαρίου 2013

ΑΝΤΑΡΑ...

"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"


Πόσο δυναμώνει αλήθεια ο ήχος; 
Τόσο δυνατά να ακουστεί αυτή η μουσική...
Μη ρωτάς "γιατί". Δεν έχω απάντηση.

Αντάρα...

Και θέλω να σκορπιστώ στον άνεμο...
Κι ας μην καταλαβαίνω τι μου συμβαίνει...
Είναι από αυτές τις στιγμές που λες:
"Πεινάω. Όχι. Κρυώνω. Ούτε.
Πονάω. Όχι. Όχι. Ούτε αυτό..."
Και τελικά ανοίγεις το ψυγείο 
...κι απλά πίνεις νερό.
Αλλά δεν ξεδιψάς.
Όσα ποτήρια κι αν πιεις...
Μόνο νιώθεις πως όσο πας
διψάς και περισσότερο...

"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

5 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσύ καλά τα λες και πολύ ποιητικά μάλιστα,εγώ όμως έχω ένα πρόβλημα,καθότι κάθε φορά που ανοίγω το ψυγείο δεν πίνω νερό αλλά......κατεβάζω από μαγιονέζα μέχρι.....φρέσκο κρεμμυδάκι,και ενώ θα έπρεπε κάποια στιγμή επιτέλους να χορτάσω,εγώ όσο έχω ανοιχτό το ψυγείο....... πεινάω περισσότερο!
    Ευτυχώς ο Μεγαλοδύναμος μου έκανε δώρο έναν τέλειο μεταβολισμό,αλλιώς........
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελα να ήξερα γιατί έσβησες το παραπάνω μήνυμα. Τι περιείχε;
      Ολόκληρο το..."στικάκι" με το περιεχόμενο του ψυγείου που το άδειασες;;; Χαχαχα!
      Μεγάλη υπόθεση ο μεταβολισμός, μη μου τον θυμίζεις!...

      Διαγραφή
  3. Δεν θέλω τέτοια από σένα....
    Εδώ έρχομαι και βρίσκω ζωντάνια.
    Τώρα τι σου συμβαίνει;
    Κράτα πάνω σου, που λέει και η μάνα μου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα για τους ανθρώπους είναι Φλωρούκο μου!
      Είμαι κυκλοθυμική, πότε θα με καταλάβεις;!
      Η "μάνα" πάντως μια χαρά τα λέει!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.