Κυριακή, 10 Μαρτίου 2013

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΑ BLOG ΕΓΩ ΜΑΝΑ ΜΟΥ!...

"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"
*Μοναχά μια Κυριακή για να ξεγελαστώ μα και να ξεγελάσω...*

Να γιατί έκανα blog εγώ μάνα μου!
Για να ακούω Μιχάλη και να απογειώνομαι!
Αλλά και για άλλα πολλά!...
Και μέσα στα πολλά...
πήρα κι ένα "Όσκαρ"! Από το Χριστινάκι!
http://dear-e-diary.blogspot.gr/
Κι επειδή πολύ τα εκτίμησα, "Όσκαρ" και Χριστινάκι..
..απαντώ!

1. Γιατί δημιούργησα το blog μου;;;
- Έλα μου ντε! Δεν ήξερα! Δεν ρώταγα;
Νόμιζα η τρελή, πως ήταν εύκολα τα πράγματα, 
μέχρι που συνειδητοποίησα πως το αυχενικό μου 
κατάντησε..περιουσιακό στοιχείο...
Μελέτη; Συλλογή πληροφοριών; 
Ποιες Πανελλήνιες και βλακείες!
Τώρα σας καταλαβαίνω όλους σας.
Αμ, δεν είναι έτσι άντε-άντε παιδί μου ένα blog!
Και ειδικά, για κάποιους που τους λες: "πάτα "alt"
κι επειδή έχουνε γιο..φαντάρο, νομίζουν πως μας...συλλάβανε
και σηκώνουν τα χέρια ψηλά!!!
Από την άλλη όμως διαπιστώνω με το πέρασμα του χρόνου,
πως μ' ένα blog ξεχνιέσαι, σαν παλιό Άρλεκιν!..
Κατεβάζεις ιδέες, μπινελίκια, τον πήχυ!
Κι εντέλει κατεβάζεις κι όποια μουσική γουστάρεις!
Κι εγώ σήμερα γουστάρω Μιχάλη Τζουγανάκη.
Γιατί τον χειμώνα πήγα ένα βράδυ σε μια συναυλία του
και κάηκε το Σύμπαν!
Αφού ήταν..τίγκα στους Κρητικούς
κι αναστήθηκα μέσα σε χρόνο ρεκόρ!
Πήρε ο Μιχάλης το λαούτο του,
ανέβηκε στην σκηνή
και τότε σαν να θυμήθηκα τι ήμουν στην προηγούμενη ζωή μου...
"Κρητικός" ήμουν μάνα μου, γι' αυτό είχα ανταριαστεί όλο το βράδυ!
"Μιλώ-μιλώ, 
μιλώ σου με τα μάτια μου
κι αυτό νομίζω φτάνει..." 

2. Ποια blogs επισκέπτομαι συνήθως;
- Όλα πλην...Αριστέας!!!  
http://princess-airis.blogspot.gr/ 
Γιατί η...διασταύρωση μας, 
έβγαλε μια ντεκαπάζ...κομοδινί απόχρωση και μέση δαχτυλίδι!
Καμμιά ελπίδα! 
Έκτοτε συναντιόμαστε στης...ξενιτιάς τα blogs 
κι ανταλλάσσουμε χαρές και πανηγύρια!
Εκείνη βέβαια κάνει ότι μπορεί για να ανταμωθούν τα IQ μας!
Κι οι μετριοφροσύνες μας. Κυρίως αυτές.
Αυτό το θέλω πολύ κι εγώ!
Αριστέα: "παράνομος" κι αν είναι ο δεσμός μας
εμείς τον δέσαμε μ' αγάπη και με αισθήματα!"

3. Ποια είναι τα αγαπημένα μου θέματα;
- Τάισε με αντάρα και θα' χω πια χορτάσει.
"Ότι γεννιέται στην ψυχή".

4. Μια λέξη που χρησιμοποιώ πάντα στο blog;
- Θα απαντήσουν για μένα, οι φίλοι μου μετά, στα σχόλια!
Έτσι, για να δω και πόσο καλά μπορεί να με έχουν μάθει...

Ακολουθούν πέντε blogs για...Όσκαρ!
Το Νου σας ρεμάλια!!!
Τα άλλα πέντε τα έχω δώσει ήδη ε;*
Με άλλη θεματολογία Βραβείου!
Για να μην μου ζητάτε και τα ρέστα!..
Αν και στην τελική
μόνο...ρέστα υπάρχουν
κι αυτά από..πεντάευρω..!

1. http://wwwmaxairisgr.blogspot.gr/
2. http://texnistories.blogspot.gr/
3. http://agriomeli.blogspot.gr/
4. http://partalia.blogspot.gr/
5. http://aswtosgios.blogspot.gr/

Δύο Υ.Γ
1. Κεφάλαιο "παραπομπή σε άλλο blog": ανεπίδεκτη... Προσεχώς καλύτερα!
Επιείκεια! Please...
2. Ο "κανονισμός" του παιχνιδιού μιλάει για δέκα Βραβεία.*


Θεός;...
"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

21 σχόλια:

  1. Παίζει να είσαι και ολίγον Καλαματιανή
    με τα τόσα "μάνα μου"!!!χαχαχα
    Καλημέρα, και που΄σαι...ctrl ρε!!!αχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τι μεγάλο μέγεθος στο βίντεο...εύγε!! :)

      Διαγραφή
    2. 1. Καταρχήν εγώ απειλές δεν σηκώνω! Έτσι;;; "Όχι χειραψίες εσύ!"(Ζήκος!) Άκου...ctrl!!!
      Μίλα καλύτερα, γιατί θα αναγκαστείς να μου εξηγήσεις τι σκ@τ@ είναι αυτό το..ctrl κι άμα καταλάβω σφύρα!(αρκετά με ταλαιπώρησε η Αριστέα με ένα "alt"!)
      2. Το "μάνα μου" πάντως δεν έχει καμμία σχέση με Πελοπόννησο γενικότερα.
      Αποκαλύπτω λοιπόν από που ΤΟ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑ: από έναν φίλο blogger..Κύπριο, τον διάσημο "Αντίχριστο"!
      http://antidoto1980.blogspot.gr/ (παραπομπή μη μου ζητήσετε μόνο!)
      Εκείνος το χρησιμοποιεί κατά βάση(εγώ ίσα που το..ψέλλιζα!)κι εξαιτίας του το κόλλησα άσχημα!
      3. Είδατε τι ωραία μεγάλα βίντεο φτιάχνω;!
      Ε, ας υπάρχει και κάτι που το έμαθα από μόνη μου, να μου το καταλογίσετε στα θετικά ντε!
      Έλεος! Χαχαχα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα αγαπημένη!
    Μου γράφεις χτες
    ΑΥΡΙΟ (ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ) ΕΛΑ ΑΠΟ ΚΕΙ...
    ΦΕΡΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙ ΣΟΥ ΜΑΖΙ!
    ΚΑΙ ΣΕ ΘΕΛΩ ΣΟΒΑΡΗ Ε;
    ΟΧΙ...ΤΡΙΧΕΣ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ..ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ(!;)

    Είσαι σίγουρη ότι μπορώ να είμαι σοβαρή; Μετά από την κομοδινή απόχρωση θες να είμαι σοβαρή;
    Καταρχήν να σου πω ότι δεν το έκανα το απονενοημένο διάβημα ακόμα! Φοβήθηκα! Κρατήθηκα να έχω βοήθεια σήμερα. Κι αν πάει κάτι στραβά να ρίξω αλλού το φταίξιμο αχαχα! ( Σόρρυ αλλά δεν κρατιέμαι πολύ μάνα μου να μην γελάσω)

    Καλή μου Joan τι κι αν δεν γνωρίζεις από alt, ctrl και δεν συμμαζεύεται;
    Τι κι αν τις καρδούλες ο υπολογιστής σου τις μισεί θανάσιμα;
    Τι αν δεν ξέρεις να βάζεις παραπομπές;
    Τι κι αν πατάς μία στο εξάμηνο ( που λέει ο λόγος) στα μέρη μου και μπαίνεις στην βλακωδέστερη δημοσίευση των τελευταίων ημερών που έχω κάνει και χάνεις πιο ουσιώδη θέματα; ( αχαχα εδώ ξαναγελάω μόνη μου!)
    Τι κι αν συναντιόμαστε στις ξενιτιάς τα μέρη ;
    Εγώ σε αγαπάω καλή μου από τότε που σε διάβαζα στου Κόλλια τα μέρη και σε νόμιζα για άντρα!!!!!! αχαχα!

    ΥΓ1: Η λέξη που χρησιμοποιείς πιο συχνά είναι το "μάνα μου " "μανούλα μου"! Σίγουρα δεν κρατάς από Πελοπόννησο; Μην είσαι και του λόγου σου κατ' απ' τ' αυλάκι;
    ΥΓ2:Το βίδεο μέχρι να απλώσω το σεντόνι μου το έπαιξα δις! Με κάτι τέτοια φτιάχνομαι (αν τα έχω τσούξει ακόμα καλύτερα. Το παλικάρι είναι όντως θεός!
    ΥΓ3: Να σε στείλω μέιλ αργότερα τη νέα απόχρωση;; αχαχαχα!

    Σε φιλώ στο μέτωπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! μα εδώ πια δεν μιλάμε για σχόλιο, εδώ μιλάμε για γράμμα!
      Βρε άτιμο σκυλί, ακόμα το μαλλί;;;
      Τι ρωτάς αν θα στείλεις μέηλ το αποτέλεσμα;(τι είναι "μέηλ";!) ΕΞΥΠΑΚΟΥΕΤΑΙ!
      Αρκεί να με βρει το..κακό, καθιστή!! Χαχαχα!
      Βρε Αριστέα, βρε κορίτσι μου, είσαι σίγουρη πως κάνεις κι άλλου..τύπου αναρτήσεις ή έτσι στο λένε για να μην σε στενοχωρήσουν;! Γέλα καλέ!
      Ομολογώ πως όντως είχε πλάκα όταν με διάβαζες στον Κόλλια: http://gekollias.blogspot.gr/ και με περνούσες για άντρα! Όχι μόνο μπέρδευα πολλούς, αλλά αρκετοί μάλιστα νόμιζαν πως ήμασταν και το ίδιο άτομο, δύο σε ένα!

      Όσο για τον Τζουγανάκη, τι να πω!
      Αφού τον λάτρεψες κι εσύ που δεν ακούς Ελληνικά, αυτό κάτι σημαίνει!
      Μα γίνεται να μην λατρέψεις; Πες το μου! Δεν είναι μόνο Θεός, είναι και καλό άτομο!
      Πολύ καλό, γιατί τον έχω γνωρίσει προσωπικά! Ναι φίλη μου, είχα αυτήν την ΤΥΧΗ!
      Φιλιά και περιμένω ε;

      Διαγραφή
    2. αχαχαχαχαχαχα! Γελάω μαζεμένα!
      Λοιπόν πώς γίνεται από χρυσό καστανό να βγαίνω μαυρομαλλούσα; Όχι εξήγησέ το μου!
      Απελπίστηκα!
      (Πάντως δεν είναι κακό ! αχαχα)
      Με την πρώτη ευκαιρία που θα βγάλω φωτό θα αλλάξω και τη φωτο προφίλ μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. Σε βλέπω κατευθείαν για.."Δαίμονες"!
      Κι εσύ βρε παιδί μου τι τις θέλεις τις αλλαγές, μου το λες;
      Άσ' τες να πάνε στο καλό!
      Βαφή και ζημιά είσαι!

      *Παρελθόν πια το "χρυσοκάστανο"..μαυρομαλλούσα κοπελιά!
      Φιλιά ξανθομάλλικα!

      Διαγραφή
  3. Τρελοκόριτσο παρόλο που δεν σε ξέρω πολύ καιρό έχω καταλάβει.
    Φαίνεσαι βλέπεις δεν είσαι από αυτούς που κρύβονται.
    Ανοιχτό βιβλίο που θέλεις να το ξεκοκαλίσεις.
    Λοιπόν το μάνα μου είναι η ατάκα σου και σίγουρα είσαι από Πελοπόννησο.
    Φιλιά πολλά και πολύ καλά έκανες αι έφτιαξες αυτό το blog.
    Αλλιώς τι θα διαβάζαμε.
    Αιντε πάω τώρα να ντυθώ τρελή για το πάρτι του σχολίου της κόρης μου οχι ότι χρειάζεται να κάνω και ιδιαίτερη προσπάθεια.
    Φιλιά τρελοκοριτσο!

    ΥΓ. Το τραγούδι τέλειο αυτό ήθελα και εγώ να ακούσω πως το ήξερες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Τρελομάνα" την έβγαλες την στολή του πάρτυ, ή σου καλάρεσε και λες να την κρατήσεις;
      Κι αν την κρατήσεις, τι μ' αυτό; Λες να σε παρεξηγήσει κανένας από όλους εμάς;

      Μην ξεγελιέστε όλοι πάντως. Κατά βάση είμαι κρυψίνους τύπος
      και ποτέ δεν τα μαθαίνει κανείς όλα για μένα...

      Το τραγούδι πάλι, νόμιζα πως θα ξετρέλαινε μόνο το "Κανελλάκη", αλλά είσαστε όλοι έξω καρδιά τελικά!
      Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλάκια!

      Υ.Γ ΟΧΙ! Δεν είμαι από Πελοπόννησο, ούτε από Κρήτη.
      Έχω όμως την διασταύρωση: το "λάδι" των νονών μου βλέπεις!
      Κρήτη και Μάνη!!! Καταλάβατε τώρα ε;;;

      Διαγραφή
  4. Γεια σου κορίτσι, έξω καρδιά....
    Ο Μιχάλης φαντάζομαι πως είναι από κοντά...
    Πως να μην παθιαστείς κορίτσι μου...
    Όσο για την τιμή που μου κάνεις να με βάζεις μέσα στα Όσκαρ....
    μου 'ρχεται να γελάσω. Εγώ για Όσκαρ, που ξεμένω από ιδέες και
    σας πρήζω τα συκώτια, πότε με μπουχτιστικές μαγειρικές και πότε
    με κεντήματα και άλλα τέτοια ψυχοθεραπευτικά.
    Κι όταν έχω κάτι να γράψω, γράφω και κλαίω με το χάλι μου,
    και σας έχω εσάς να τρέχετε από πίσω μου να με παρηγορήσετε...
    Η πλάκα είναι ότι όταν γυρνάω να διαβάσω τα σχόλια, έχω ήδη συνέλθει,
    και μου φαίνεται υπερβολικός ο εαυτός μου και τα ψυχοπλακωτικά μου.
    Βγάλε συμπέρασμα λοιπόν!!!
    Άντε "μάνα μου" σε χαιρετώ γιατί είναι μεσημέρι και μου 'ρθε να ξαπλώσω λίγο μετά από πολύ καιρό.
    Ευχαριστώ για το ΟΣΚΑΡ.... κι αφού το έδωσες δεν μπορείς να το πάρεις πίσω... μετά την απομάκρυνση απ' το ταμείο.
    Y.Γ.Θέλω κι εγώ φωτογραφία σου.... και της Αριστέας... έστω και με κομοδινί μαλλί.
    Εκτός αν με παραπέμψεις σε facebook.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουλάχιστον αυτή εδώ δικαιολογείται! Αποσύρθηκε καλά-καλά στο νησί και τώρα άρχισε την αλληλογραφία!
      Ρε συ, γιατί σε στείλαμε εμείς εκεί ε;
      Για να μελαγχολείς και να παθαίνεις ανασφάλειες χωρίς λόγο;;
      Τι πεσιμιστικές βλακείες είναι αυτές που ακούω;!
      Δεν έχεις καταλάβει ακόμα πόσο πολύ αξίζεις και θέλεις να στο υπενθυμίζουμε;
      Ok! Τότε ας το κάνουμε!
      Κανονικό "Όσκαρ" ζωής, σου άξιζε εσένα και όχι ιμιτασιόν!
      Για ξεκόλλα καμμιά φορά λέμε!
      Κι αυτά τα περί ψυχοθεραπείας μέσω ημών, πες τα σε κανάν άλλον κι όχι σε μένα!
      Στο σπίτι του λαλημένου δεν μιλάνε για πουλί! Άσχετο ε; Χαχαχα!
      Σε φιλώ και ΞΥΠΝΑ! Μεταφορικά και όχι κυριολεκτικά, γιατί από ότι διαβάζω έχεις αποσυρθεί για σιέστα.
      Και πολύ καλά κάνεις!

      Υ.Γ Να σου στείλουμε και φωτογραφίες μαντάμ, τι άλλο να κάνουμε!
      Μην μου βάζεις κι άλλες άγνωστες λέξεις λέμε! Άκου..facebook!

      Διαγραφή
    2. Λοιπόν κούκλα μου, αν ήξερες τι έχει περάσει αυτό το τομάρι που λέγεται Φλώρα,
      θα καταλάβαινες τον πεσιμισμό και όλες τις ανασφάλειες.
      Το παλεύω η δόλια.... και είμαι ευτυχής που σας έχω κοντά μου... κι ας μην ξέρω ούτε τα πρόσωπά σας.

      Διαγραφή
    3. Εδώ θα είμαι όποτε το θελήσεις.
      Και νύχτα και μέρα.
      Απλά, ειδοποία!
      Ο ένας για τον άλλον, έτσι δεν είπαμε;
      Μην το ξεχνάς ποτέ αυτό...
      Κι αφού το τραβάει ο οργανισμός σου,
      μέχρι και φωτογραφία θα σου στείλουμε!
      Να δούμε τι θα καταλάβεις!
      Τι άλλο να κάνουμε πια; Χαχαχα!
      Σε γλυκοφιλώ χαρά μου!

      Διαγραφή
  5. Να γιατί έκανα εγώ "κονέ" μαζί σου μάνα μου!
    Ευχαριστώ για το βίδεο. Ο Μιχάλης έχει την ικανότητα να σε ξεσηκώσει κι απ' τα τάρταρα, με το λαούτο του. Το χειρίζεται σαν ηλεκτρική κιθάρα, το έβαλε πρώτο όργανο στην ορχήστρα και "κεντάει" απάνω του... Τον είχα πρωτοδεί πριν χρόνια στην Πλάκα με τον Στόκα. Θυμάμαι είχα πάει μόνο και μόνο για τον Μπάμπη, τον Μιχάλη δεν τον είχα ξαναδεί σε λάϊβ και μου ήταν ψιλοαδιάφορος. Με εντυπωσίασε γιατί πήρε όλο το πρόγραμμα πάνω του, έπαιξε τα πάντα και ο Στόκας αποδείχτηκε "λίγος" δίπλα του. Από κει και πέρα, τον λάτρεψα. Η πιο μαγική στιγμή, ήταν στη Φορτέτζα, στο φρούριο του Ρεθύμνου. Μια βραδιά με πανσέληνο και τον Μιχάλη να μας κάνει χαμηλές πτήσεις με τα τραγούδια του. Όνειρο...
    Λοιπόν δεν ξέρω τις ρίζες σου, και ούτε που με νοιάζει κιόλας. Αυθεντικός άνθρωπος είσαι, ορθάνοιχτο βιβλίο να σε διαβάσουμε (κάνε και λίγο κράτει μάνα μου!)... οπότε τι να μας λέει η καταγωγή σου;

    Φιλιά πολλά Κουζουλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα για σένα πήγαινε αυτό το τραγούδι σήμερα "Κανελλάκη" μου,
      αλλά βρήκε βλέπεις πολλούς θαυμαστές!


      "Τα νιώθω όλα τόσο "φρέσκα"...
      Γι΄ αυτό συμπαθάτε με εάν λειτουργώ παράφορα
      πάνω στο κορμί της Μουσικής.
      Δεν υπάρχουν σύνορα, δεν υπάρχουν όρια...
      Υπάρχει μόνο η "αγάπη". ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΖΟΥΓΑΝΑΚΗΣ.

      Τι άλλο να πω εγώ για εκείνον αλήθεια..!

      Στην προηγούμενη ζωή μου πάντως σίγουρα ήμουν Κρητικός (όχι Κρητικιά) μην με ρωτάς πως το ξέρω...
      Απλά ευελπιστώ, εκεί να ξαναγεννηθώ και στην επόμενη..!

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. καλα υπαρχες και δε σε ηξερα? φχαριστωωωωω για το βραβειακι
    πολυ με συγκινει, ευχαριστω τη μανα μου που μ εκανε ασωτο γιο, ευχαριστω το θεο και ευχαριστω και το α-φανατικο μου κοινο!!!!
    θα το παιξω το παιχνιδι
    α ερε κρητη
    ψυχεδελεια το τραγουδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την "ασωτία" που σε βαράει εσένα, άντε να θυμηθείς πως προχθές είχες έρθει στα μέρη μου!

      Κι έχεις ΚΑΙ εσύ κόλλημα με την Κρήτη;;;
      "Ψυχεδέλεια" ε;...
      "Δικός μας" κι εσύ!

      Όταν ανεβάσεις πάντως την εν λόγω ανάρτηση, ειδοποία!

      Διαγραφή
  7. Είσαι πραγματικά απίστευτη κι αυτό που λέμε ' όξω καρδιά' άνθρωπος!
    Γι αυτό σε χαίρομαι από τότε που σε γνώρισα ... έρχομαι , παίρνω την δόση μου και ξεκινάω την μέρα μου!
    Αυτό το κομοδινί μαλλί θέλω κι εγώ να το δω... μόνο σε αντρικό νόμιζα πως βγαίνει !
    Να είσαι καλά μάνα του φαντάρου και να έχεις πάντα την ίδια όρεξη :))

    σε φιλώ
    καλή εβδομάδα να έχεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι μπορούμε κάνουμε μαντάμ!
      Στην "υπηρεσία" του φίλου blogger!
      Πάντως πολύ χαίρομαι που σου φτιάχνω την διάθεση,
      αν και ξεχνάς προσωρινώς τις ημέρες που σου την..χαλάω..!
      Φευ!
      Σε φιλώ κι εγώ κι ευχές για μια καλή εβδομάδα για όλους μας, αμήν!

      Υ.Γ Ελπίζω να έχεις καταλάβει πως, το μαλλί δεν το άλλαξα εγώ.
      Η Αριστέα πειραματίστηκε και τώρα περιμένουμε τη νέα φωτογράφιση!
      Χαχα!

      Διαγραφή
  8. Ε μα είσαι καταπληκτική....

    Χίλια βραβεία σου αξίζουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκούλα μου!
      Φιλί!
      Κι ευχαριστώ για το Βραβείο!
      Έκανα ότι μπορούσα!

      Διαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.