Παρασκευή, 26 Απριλίου 2013

ΓΟΡΓΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΓΚΕΣ...ΓΥΡΙΣΑ!

"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

Από τότε που βαφτίσανε το γενικό λίφτινγκ...format "τσίμπησε" πολύς κόσμος... 
Δηλαδή, σόρρυ κιόλας τώρα, αλλά πως σας φαίνομαι, με το καινούργιο μου λουκ; 
Δεν έχω διαφορά; 
Τελικά μια ηλεκτρική κιθάρα κάνει τη διαφορά, άντε και λίγο η κουρούπα. 
Όχι, που θα κάθομαι συνέχεια να ακούω για την ξανθιά μου κόμη, τα μύρια όσα!
Στο μεταξύ, έδωσα και μια ωραιότατη συναυλία, να βγάλουμε και κανά μαύρο φραγκάκι γιατί είχε πέσει πολύ μαύρη πείνα λέμε! 
Ενώ τώρα, με βλέπεις, γύρισα κονομοιμένη και με άλλον αέρα βρε αδερφέ!
Τέτοια ροκιά είχε να βγει από μέσα μου από γεννεσημιού μου.
Όχι παίζουμε.
Τι "Βανέσσες" και λοιπές νερόβραστες κορασίδες.
Εδώ να δεις νεύρο και κακό.
Καρφίτσα δεν έπεφτε στη συναυλία, μπορείς να το διαπιστώσεις άλλωστε!
Έχω φανατικό κοινό όπως και να το κάνουμε.
Καλά, πες μου τώρα ότι νομίζεις πως την ψώνισα, γιατί θα τρελλαθώ! 
Αλλά έτσι ήτανε πάντα. 
Μη δουν άνθρωπο να γεμίζει στάδιο, αμέσως να πέσουνε να τόνε φάνε.
Ώρες είναι τώρα να μου πείτε ότι σαλτάρισα κιόλας. Χα! 
Και κανά τέτοιο να ακούσω... 
Δήθεν πως έφυγα με τα σωστά μου και γύρισα διχασμένη προσωπικότητα..!
Τι είπες τώρα μάνα μου; 
Βρε! Ξέρεις ποια είμαι εγώ πως με λένε κι η σκούφια μου από που κρατάει;!
My name is Petra. Joan Petra!...
Γοργόνες και μάγκες, Format is over! Ξαναγύρισα! 
Για όσους σκοτίστηκαν βεβαίως-βεβαίως..!
"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

  

8 σχόλια:

  1. Δύο πράγματα μ' αρέσουν σε σένα...
    Η προσωπικότητά σου!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Σ' ευχαριστούμε πολύ "Κανελλάκη" μας!
      Να είσαι καλά!
      Και φιλούμπες δίνουμε! :)))

      Διαγραφή
  2. Λοιπόν κούκλα μου, βλέπω βιντεάκι μουγκό...
    γιατί όταν ανοίξω τη φωνή υπερθερμαίνεται το μαραφέτι και σβήνει...
    Αυτά τραβάω με το παλιολαπτοπ μου.
    Όσο για σένα ότι και να κάνεις τύπισσα είσαι, ξανθιά ή μελαχροινή... καμιά σημασία...
    Σημασία έχει ότι το μυαλό σου ροκάρει άγρια... και βγάζει ροκο-ιδέες σπέσιαλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι "μουγκό" μαντάμ;
      Εδώ σειέται και λυγιέται ο τόπος!
      Κάνε format λέμε!
      Θα γίνεις και πολύ ροκ δικιά μου!
      Φιλάκια γλυκά Φλωρούκο μου! :)))

      Διαγραφή
    2. Θεωρείς ότι με format θα έχω και μουσική ή μήπως το κάψω εντελώς το μαραφέτι...
      και μετά πως να ζήσω με καμμένο εγκέφαλο και καμμένο μαραφέτι!!!

      Διαγραφή
    3. Το μαραφέτι δυστυχώς θέλει φροντίδα και προδέρμ κι εγώ είμαι πάντα αμελής, μη νομίζεις.
      Ένα φορμάτ χρειάζεται έτσι κι αλλιώς κάθε τρεις και λίγο! Σωθήκαμε!

      Διαγραφή
  3. I hope,your fun club membership can not be closed!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.