Τρίτη, 30 Απριλίου 2013

ΜΕ ΤΣΑΝΤΙΖΕΙΣ....

"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"


Με τσαντίζεις αφόρητα.
Από την πρώτη στιγμή κιόλας μου έκανε κλικ το υφάκι σου το δήθεν χαλαρό, κι ας έκρυβε στη χροιά του το υποχθόνιο μήνυμα, πως αποδέχεσαι μεν τον άλλον, αλλά ας μην ξεχνιόμαστε εσύ είσαι ο ρυθμιστής... 
Καμωμένος από ένα κράμα υπεροχής κι ανασφάλειας, πάνω που νομίζει κανείς πως έχεις καταλάβει τον χώρο αφαιρώντας όλο το οξυγόνο από την ατμόσφαιρα, αρχίζεις να κατακρημνίζεσαι κι άντε μετά να σε πιάσω μην τυχόν και τσακιστείς από το βάθρο σου. 
Η ζωή σου σε συνέχειες γεμάτες σασπένς καθημερινού σήριαλ.
Δεν είσαι κανενός εσύ. Ούτε καν του ίδιου σου του εαυτού. Αλίμονο. 
Ακόμα κι εκείνος ο έρμος, έρχονται κάτι νύχτες που σε ψάχνει στα σοκάκια της πόλης κι ύστερα αρχίζει αναμετάξυ σας ένα τέτοιο τρελό κυνηγητό, σαν τα παιδιά που αρέσκονται στα παιχνίδια.
Είσαι άραγε το πιο εγωκεντρικό πλάσμα ή ένα ζηλευτά φτιαγμένο κομψοτέχνημα; 
Τρέμεις πως σ' έχω ψυχανεμιστεί κι όταν μου μιλάς, φυλάς πάντα τα νώτα σου. 
Από ποιον; 
Αυτός που του κρύβεσαι βρίσκεται στο ίδιο δωμάτιο με σένα, είσαστε στην ίδια φωτογραφία, γράφετε με τα ίδια δάχτυλα, κολυμπάτε στα ίδια βαθιά νερά κι ύστερα κρατάτε χρονόμετρο πόση ώρα θα αντέξετε ακόμα στη δίνη της ανυπαρξίας. 
Τις καλές σου μέρες είσαι το πιο εύκολο μάθημα της χρονιάς, μέχρι που γίνεται και πάλι η έκπληξη κι αρχίζεις να κολλάς στην ίδια τη σελίδα κυκλωμένος από έναν τρελό πανικό, όμοιο με παγιδευμένο χελιδόνι σ' ένα δωμάτιο δίχως παράθυρα. 
Θυμάσαι τις υποσχέσεις σου; Τα λόγια που μου δώρισες ένα ανήλιαγο απόγευμα; 
Τις νότες που σε προδώσαν και σ' απελευθέρωσαν, έστω και προσωρινά από τα δεσμά σου; 
Για να έχεις όμως στα πρόχειρα και μια δικαιολογία, κατασκευάζεις ένα άλλοθι πως μέσα σου εκτρέφεις ένα κουκούλι που όρκο τιμής έδωσε, πως κάποτε θα αποκτήσει φτερά πεταλούδας. 
Κατά βάθος το μόνο που θες είναι να αναλάβει την ευθύνη ο άλλος για να νιώθεις εσύ αναμάρτητα.
Κρατάς έναν σουγιά και κόβεις τις διόδους για τα περάσματα. 
Αυτές τις ώρες σου χαρίζω το πιο ισχυρό μου συναίσθημα. Σε μισώ. 
Γιατί ξέρω πως, όταν είσαι καλός είσαι ο καλύτερος κι όταν είσαι κακός είσαι ο χειρότερος. 
Κοίτα να δεις που τελικά μπορεί και να με ποθείς... 
Ποιος δεν ποθεί άλλωστε το alter ego του κρυμμένο σε πυκνά φυλλώματα καπνού και ομίχλης. 
Εκείνο το εκρηκτικό χημικό που ποτίζει τον ουρανό, όταν εξελίσσεται επικίνδυνα κοντά, μια πυρκαγιά. 
Το φοβάσαι που σου αξίζω. 
Αυτό το τόσο τρομαχτικό συναίσθημα του κόσμου, σε βγάζει από βολές κι από υπόγεια. 
Κάθε που έρχονται εκείνες οι υπόγειες μοναξιές σου, τόσο όμοια επαναλαμβανόμενες, νομίζεις πως έχεις νικήσει τον "εχθρό" κι είσαι κυρίαρχος και πάλι. 
Γελιέσαι. Είναι σα να λες στον άλλον "σταμάτα να με σκέφτεσαι ΤΩΡΑ!". 
Το μόνο που έχεις καταφέρει είναι να του γίνεις εμμονή στο κεφάλι του μέσα. 
Αυτό το "κλειστόν" που κατεβάζεις αιφνιδίως, οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε μια παράφορη επιτάχυνση σκέψης. 
Αν αυτό επιδιώκεις, το πέτυχες... Μα που βγάζει αυτό το μονοπάτι; 
Ξέρεις το δρόμο παρακάτω ή χαθήκαμε στο δάσος;...

(Προϊόν Πνευματικής Ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται ρητά η αντιγραφή και η αναδημοσίευση)



Αυτό το κείμενο ήταν η συμμετοχή μου στο ένατο παιχνίδι "παίζοντας με τις λέξεις" της γλυκιάς μου Φλώρας  που αυτή τη φορά το φιλοξένησε η μελλοντική συνεργατάρα μου me(maria) με την ίδια επιτυχία και το ίδιο μεράκι ομολογώ και τις ευχαριστώ θερμά και τις δυό!
Παιδί/φωτογραφία/νερό/υπόσχεση/χελιδόνι...
Για την ιστορία να πω πως, αυτό το κείμενο δεν γράφτηκε για το παιχνίδι. 
Απλά το έγραψα μια μέρα για να το αναρτήσω κι έπειτα είδα πως είχαν αρχίσει οι συμμετοχές για το παιχνίδι.
Έκανα κάποιες μικρές μετατροπές κυρίως για να εντάξω τις λέξεις-κλειδιά (αυτές με τα κόκκινα γράμματα) και το έστειλα. 
Το έστειλα, μια κουβέντα είναι! 
Το τι τράβηξα για να το στείλω είχε τη μεγάλη πλάκα! 
Κάνω ωραία-ωραία τις μετατροπές, πάω να το στείλω στο Μαράκι, 
μου έβγαινε λάθος το μέηλ! Δεν πτοήθηκα η ατρόμητη ξανθιά..! 
Στέλνω ένα μήνυμα στη Φλώρα και της ζητώ το μέηλ της Μαρίας. 
Μου στέλνει η Φλώρα το μέηλ, στέλνω το κείμενο στη Μαρία. 
Βλέπει η Μαρία το..."Με τσαντίζεις", παθαίνει ένα σοκ κι αρχίζει να αναρωτιέται τι μου έκανε και...με τσάντισε!!! 
Της ξαναγράφω "ξέρεις Μαράκι αυτό είναι για το παιχνίδι" και όλα Οκ! 
Όλα Οκ ως τη στιγμή που βγαίνει στον...αέρα το κείμενο και βλέπω πως, ο..χασάπης-Μαρία (χαχαχα!)...έχει κόψει μια μεγάλη παράγραφο στο τέλος! 
Της ξαναστέλνω μήνυμα: "Μαρία, αυτή τη φορά...με τσαντίζεις στ' αλήθεια" -χαχαχα! αστείο είναι αυτό παιδιά!- και μετά πολλών βασάνων, βγαίνει το κείμενο στο κουρμπέτι!! 
Ευχαριστώ από καρδιάς όσους φίλους με ψήφισαν, αλλά και γενικώς όλους τους φίλους που μπήκαν στη διαδικασία και με διάβασαν.
Ευχαριστώ το αγαπημένο μου Φλωρούκο γι' αυτή την δεύτερη καρφίτσα!... 
Πάμε για το δέκατο παιχνίδι παιδιά! 

Στου πόθου το αγρίμι που...
"χαθήκαμε στο δάσος"...


"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

35 σχόλια:

  1. Και μια..καινοτόμα πρόταση: προτείνω αυτό το παιχνίδι να μην λέγεται πια "παίζοντας με τις λέξεις", αλλά "Ποιος τολμά να κονταροχτυπηθεί με το "Κανελλάκη" ή "Κανελλάκη εναντίον "Κανελλάκη" ή "Κανελλάκη πότε θα απαιτήσεις επιτέλους μια μπιζουτιέρα;;;" ή στην τελική σκεφτείτε κι εσείς κάτι άλλο ρε παιδιά που να ταιριάζει με την περίσταση! ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ και επαυξάνω!! Το Κανελλάκι μας έχει κλείσει μονότερμα, αλλά ας έχει χάρη που τη συμπαθώ τα μάλα και με τουμπάρουν πάντα οι ιστορίες της!!

      Στο θέμα μας τώρα: η ιστορία σου μου άρεσε πολύ και ειλικρινά, με κατάφερες όταν τη διάβαζα, να με κάνεις να τσαντιστώ κι εγώ με τον εν λόγω κύριο... Μπράβο, κορίτσι!! Ανυπομονώ για τις επόμενες συμμετοχές σου... (πρόσεξες; πληθυντικός! έβαλες ψηλά τον πήχη και δε σώζεσαι με τίποτα τώρα, σε κάθε παιχνίδι θα στέλνεις, χαχα!)

      Γέλασα πολύ με τα διαδικαστικά της αποστολής της... αχ, Μαρία μου, τι σου 'μελλε να πάθεις... :)))

      Πολλά φιλιά, καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
    2. Καλώς το το κορίτσι της τριάδας!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και χάρηκα πολύ που έγινε αφορμή αυτό το παιχνίδι για να γνωριστούμε!
      Το "Κανελλάκη" είναι όλα τα λεφτά και όλες οι..καρφίτσες (αχαχαχα!),
      οπότε χαλάλιν της τα πρώτα τα βραβεία βρε!
      Ασυζητητί!
      Δηλαδή, πρέπει να ξαναγράψουμε ιστορία;; Ωχ! Γράφε λέμε μάνα μου!!

      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ! :)))

      Διαγραφή
    3. Με τσαντίζεις!
      Παράφορα όμως!
      Άσε τις καινοτόμες προτάσεις και στρώσε τον απαυτό σου να γράψεις ιστορία.



      Διαγραφή
    4. Καλώς το το ναυτάκι το ζουμπουρλούδικο!!!
      Αχαχαχαχα!!!
      Τι να γράψω; Μου έδωσες λέξεις; Δεν μου έδωσες! ;)
      Φιλάκια πολλά μάνα μου! :)))

      Διαγραφή
  2. Λοιπόν έχω ταυτιστεί τόσο πολύ με τις ιστορίες σας που μπήκα να διαβάσω την ανάρτησή σου και λέω... δεν μπορεί, λάθος έκανε και ανέβασε την ίδια ανάρτηση δεύτερη φορά...
    Ή μήπως φταίει το Αλτσχάϊμερ μου... Αλλά πάλι απ' τις πολλές φορές που τις διάβασα νομίζω πως μπορώ να τις πω απ΄έξω κι ανακατωτά... που λέγαμε στο σχολείο.
    Μου έχουν γίνει τόσο οικείες.
    Η συγκεκριμένη ιστορία σου πήρε το 2 μου αν δεν κάνω λάθος, και μπορώ να πω πως σε χαρακτηρίζει το ύφος και η επικεφαλίδα της...
    Κανονικά θα έπρεπε να είχα καταλάβει ποια την έγραψε απ' την αρχή, αλλά είχα αγωνία μην αδικήσω κανέναν κι έτσι δεν εστίασα πολύ στο να μαντεύω ποια ιστορία έγραψε ο καθένας...
    Όσο για την καρατόμηση του κειμένου... ΟΚ συμβαίνουν αυτά... μη μου τσαντίζεσαι... ξέρεις πως δεν γίνεται τίποτα σκόπιμα... Εγώ το 2 της το είχα δώσει ακόμη και σαν καρατομημένη...
    Φιλιά και καλό Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα σκεφτόμουν ποτέ πως έγινε κάτι σκόπιμα Φλωρούκο μου!
      Το διασκεδάζω τώρα! Πλάκα κάνω για να γελάσουμε!
      Εσύ δεν είπες να το αλλάξω το βιολί; Ε! Το άλλαξα!
      Το Μαράκι είναι καταπληκτική blogger, αλλά και οικοδέσποινα (όπως κι εσύ άλλωστε)
      και ξέρει πως την πειράζω, ίσα για να σκάσει το χειλάκι μας!
      Σας ευχαριστώ πολύ και τις δυο αλλά και όλους τους φίλους μας!
      Σε φιλώ και Καλό Πάσχα..από τώρα;; Φεύγεις μωρέ;

      Διαγραφή
    2. Εδώ θα μείνω, με σύζυγο κρεβατωμένο και πυρετωμένο, γυιό που μόλις ανάρρωσε και ελπίζω να μην τους ακολουθήσω κι εγώ και τη βγάλω στο κρεβάτι με ίωση...

      Διαγραφή
    3. Βάζεις νερό σ' ένα κατσαρολάκι. Ρίχνεις μέσα ένα λεμόνι.
      Ύστερα από 5' βρασίματος του λεμονιού,
      αφαιρείς το λεμόνι (με μια πετσέτα γιατί καίει απίστευτα!)
      και ρίχνεις στο ήδη βραστό νερό το χυμό του λεμονιού
      και 2 μεγάλες κουταλιές λεμόνι. Ανακατεύεις.
      Το δίνεις σε όοολη την οικογένεια,
      έτσι όπως γίνατε εκεί μέσα, βρε καημένα!
      Περαστικά και γρήγορα!
      Σε φιλώ Φλωρούκο μου γλυκό! :)))

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστώ για τη συνταγή ανάρρωσης αλλά το λεμόνι το βράζουμε ολόκληρο ή κομμένο;

      Διαγραφή
    5. Ολόκληρο και μόλις το αφαιρέσουμε,
      το στύβουμε μέσα στο βρασμένο νερό και προσθέτουμε και το μέλι.

      Διαγραφή
  3. Επειδή όλο λες "η ξανθιά" και "η ξανθιά" ξέρεις, όταν διάβάζεις το blοg κάποιου ή τα σχόλια κάποιου για καιρό, σχηματίζεις μια εικόνα γι αυτόν στο μυαλό σου, η οποία βέβαια καθόλου δεν είναι απαραίτητο να ανταποκρίνεται στην πραγματική. Θέλεις να σου πω τι εικόνα έχω σχηματίσει για σένα; Ψηλή, μελαχροινή με μαύρα μακριά μαλλιά. Μη με ρωτήσεις γιατί. Είναι αυτό που σχηματίστηκε με τον καιρό στο μυαλό μου, όπως και για όλους όσους μιλάμε τόσο καιρό έχω μια εικόνα. Έγινε ασυνείδητα, χωρίς σκέψη, αλλά είναι σταθερή. Τώρα το "ξανθιά" δε μου λέει τίποτα!!! Μη μου χαλάς τη φαντασίωσή μου που ταιριάζει με τα γραφόμενά σου και δεν έχει να κάνει με περιγραφές εξωτερικής εμφάνισης :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είμαι ακριβώς όπως με περιέγραψες καλό μου "κ.κ"!
      Απλά, έχω βαμμένα ξανθά μαλλιά!
      Συνεπώς, είσαι μέσα!
      Εγώ πάλι σε φαντάζομαι με κοντά μαύρα μαλλιά και δεν ξέρω αν σε έχω πετύχει! ;)

      Διαγραφή
    2. Θα σε αφήσω να φαντάζεσαι! Πες κι άλλα :-)

      Διαγραφή
    3. Είσαι σαν μια ξαδέρφη μου αγαπημένη,
      που πολύ την έχω πεθυμήσει,
      με κοντά μαύρα μαλλάκια και γυαλιά μυωπίας!
      Άσχετο;;; :)))

      Διαγραφή
  4. Γράφεις πολύ ωραία!
    Για να πω την αλήθεια και εγώ με σκούρα μαλιά σε φαντάστηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ γλυκό μου!
      Άλλαξε το όμως το πλάνο σου!
      Έχω ξανθά μαλλιά, τα τελευταία πέντε χρόνια!
      Αλλά, μελαχρινό..μυαλό!!
      Χαχαχαχα!
      Φιλάκια πολλά και καλό βράδυ! :)))

      Διαγραφή
  5. Η ιστορία σου με έκανε και μένα να τσαντιστώ ρε πετροκόριτσο!
    Να τον είχα μπροστά μου!

    Α όσο για το τρόπο που έστειλες την ιστορία σου δεν θα περίμενα κάτι λιγότερο, για σένα μιλάμε.
    Φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο σκοπός μου λοιπόν επετεύχθη!
      Να τον είχα εγώ μπροστά μου, να 'βλεπες..!

      Όσο για τον τρόπο που έστειλα την ιστορία μου,
      ήταν μάλλον για να γίνει ότι έγινε.
      Να έχω την τιμή να με ψηφίσουν αρκετοί φίλοι
      και πολύ τους ευχαριστώ και πάλι!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΕΛΕΝΑΡΑ ΜΟΥ!! :)))

      Διαγραφή
  6. Πετρούλα μου....δεν γινόταν να περάσει απαρατήρητη η ιστορία σου αφού είχε καταπληκτικό λόγο! Το έγραψα κατά τη βαθμολόγησή μου ...ήμουν σίγουρη ότι σε αδικούσα αλλά αυτό το μίσος με έκανε να ψηφίσω πιο γλυκές ιστορίες! αχαχα!

    Κατά τα άλλα ...συνέχισε δυναμικά κορίτσι! Θα μαζέψεις κι άλλες καρφίτσες στο δρόμο! Να 'σαι σίγουρη!

    Καλημέραααααααα!
    Φιλούθκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη Τρελοκαμπέρω,
      έχει τύχει κι έχω περάσει και απαρατήρητη, μη νομίζεις!
      Σπανίως βέβαια (αχαχαχα!), αλλά έχει γίνει κι αυτό...μια φορά!!
      Κέφια τρελά απόψε λέμε!!

      Το ήξερα πως δεν θα με ψήφιζες, λόγω..."μίσους",
      αλλά τι να έκανα;;
      Ήταν πάνω από τις δυνάμεις μου!!! Αχαχαχα!/Άσχετο ε;!

      ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΑΝΤΑΜ! ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ! :)))

      Διαγραφή
  7. Καλως σε βρηκα!!!
    Ετσι παρμενα που ταχω σμρ, ισα που κρατιεμαι μην χυμηξω ΚΑΙ στον τυπο της ιστοριας σου!!!!!
    Που πας κ τα βρισκεις!!!!;;;; Ποσο μεσα απτη ζωη το εγραψες;;;
    Αφου σκεφτομαι να στειλω το λινκ της αναρτησης σου σε 2-3 ατομα να ταραξω λιγο τα νερα!!! :-(

    Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζόαν μου, δώσε βάση σε αυτό το κορίτσι! Δεν υπάρχει!
      Τη Βαϊλί και τα μάτια σου! Είναι ψυχούλα από τις λίγες! :)))

      Διαγραφή
    2. vaili Αγαπημένη...
      η μεγαλύτερη χαρά μου είναι όταν υποδέχομαι καινούργιους φίλους και φίλες,
      συνεπώς..ΣΕ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΩ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ!!!

      Ελπίζω να έχεις ήδη πραγματοποιήσει την "απειλή" σου
      και να έχεις στείλει την ανάρτηση μου σε 2-3
      και σε..1013 μη σου πω!!! Αχαχαχα!!!
      Εξάλλου, πάντα έτσι δε γίνεται;;
      Είμαστε 2 είμαστε 3 είμαστε 1013!!!

      Εγώ μόνο ΜΕΣΑ από τη ζωή γράφω, ρώτα και την Αριστέα να στο επιβεβαιώσει!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ..και θα έρθω εντός ολίγου να συστηθούμε και μέσα από το στέκι σου! :)))

      Διαγραφή
    3. @ Τρελοκαμπέρω, σου έχω τυφλή εμπιστοσύνη μάνα μου!
      Για να το λες εσύ έτσι θα είναι!
      Χαίρομαι πολύ να φιλοξενώ φίλες και φίλους,
      αν και απόψε -δεν ξέρω αν το προσέξατε!- το θέμα "φταίει" άραγε;;
      Μόνο..ΦΙΛΕΣ σχολιάζουν!!!!
      ΓΙΑΤΙ ΑΓΟΡΙΑ;;;!!!

      Σας..τσαντίζει κάτι;... ;)

      Διαγραφή
  8. Παντα κρατουσα τη σημαια
    για το μερος που θα ανακαλυπτα.
    Στην πορεια ομως
    την εκανα τραπεζομαντηλο
    για να τρωμε ΜΑΖΙ.
    Ομως το δικο σου ονειρο
    ηταν πιο δυνατο και ανικητο.
    Καρφωσες τη σημαια στη "Σεληνη"
    που ανακαλυψες...

    Ακουσατε τα νεα απο τον "SKY"
    που
    ΠΡΩΩΩΩΩΤΟΙ ΕΕΕΕΜΕΙΣ
    μεταδωσαμε!

    Τελικα ολα ειναι ενας αγωνας δρομου
    για το ποιος θα προλαβει να φυγει πρωτος
    ετσι ωστε να πονεσει λιγοτερο ο εγωισμος.

    Φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...Μη σου πω πως, μερικές φορές, αποφεύγουμε,
      όχι να φύγουμε πρώτοι, μα να μην πάμε καν...!

      "Εγωισμέ μου, δεύτερε μου εαυτέ...."!

      http://www.youtube.com/watch?v=uUccZn8OgWQ

      ΚΑΛΗΣΠΕΡΟΛΟΥΛΟΥΔΑ! :)))

      Διαγραφή
  9. Αγαπώ πολύ την Φλώρα και χαίρομαι που ολες μας στήρίζουμε την όμορφη ιδέα της, το όμορφο παιγνίδι της...Μπράβο στην Μαρία για την στήριξη και γράφοντας ιστορία και τώρα με την φιλοξενία.. Αυτό το 9ο είχε πολυ καλές ιστορίες όλες μια και μια ήταν η πρώτη που δυσκολεύτηκα ποιες 3 να διαλέξω , τι βαθμό να δώσω, που να τον δώσω...δυστυχώς στις 3 που ψήφισα δεν ήταν η δική σου μέσα :( Ομως ο τρόπος που τα γράφεις και τα λέεις μου άρεσει και το χιόυμορ σου επίσης :) Να χαρείς την όμορφη καρφιτσούλα , έχει ταλέντο η Φλώρα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ!
      Σ' ευχαριστώ πολύ, είσαι ψυχούλα μάνα μου!

      ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ,
      ΠΟΥ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ..."ΜΑΤΩΝΕΙ" ΚΙ ΕΠΙΣΗΜΑ.........

      ΚΡΑΤΑΤΕ ΓΕΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΡΑΚΙΑ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ...

      Διαγραφή
  10. Εμπνευσμενο κειμενο,θα ηταν οντως εξαιρετικη αναρτηση,εμεινα αρκετα μαζι του στη διαδικασια ψηφισης, δυσκολευτηκα σε πρωτη αναγνωση να κατανοησω σε ποιο alter ego αναφερεσαι!Στον εαυτο σου που οντας πολυεπιπεδος παρουσιαζει διαφορες εκφανσεις κι αυτο σε προβληματιζει ή στο συντροφο που οι αντιφατικες πτυχες της προσωπικοτητας του σε βρισκουν απροετοιμαστη;Γιατι σε καθε περιπτωση, η σκεψη μου οδηγειται σε αλλες ατραπους και λυσεις ..αν υπαρχουν!!
    Καλο απογευμα Joan!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα AFRA, που ελπίζω να σε άφησε η Τίνα,
      χωρίς τα..γνωστά της πειράματα! :))
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Βλέπω πάντως πως το έπιασες το ρεζουμέ..!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  11. Τα συγχαρητηρια μου να πω και επισης πως εμενα μονο το νταμαρι με τσαντιζει!Καλα ισως και ο εαυτος μου μερικες φορες!
    Καλο βραδυ ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ! Κορίτσια μου! Ένας άντρας!
      Πάνω που είπα πως δεν εμφανίστηκε κανένας,
      χωρίς να μπορώ να δώσω μια εξήγηση.....

      ΓΑΤΟ ΜΟΥ ΓΛΥΚΕ, λίγο το' χεις το..νταμάρι, κοτζάμ νταμάρι;!
      Χαχαχαχα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ και φιλάκια γατομελοκάνελλα όπως πάντα,
      αν και πρέπει να πεις στο Μελοκανελλάκι μου
      πως δεν γράφω ΜΟΝΟ πολιτικά, γιατί με έχει φοβηθεί ο μάτης της!!!

      Διαγραφή
  12. Εδώ ο χασάπης ο καλός!!...ήρθε..χαχα!!
    Μαντάρα τα έκανα, αλλά τουλάχιστον εσύ τσαντίστηκες..μακάρι να "τσαντιζόταν" λίγο και η Λεβίνα..
    Συγχαρητήρια για το υπέροχο κείμενο...και όχι δε με τσάντισες...μόνο στην αρχή με τρόμαξες λίγο..χαχα...!!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Χασάπη! Γράμματα!", έλεγαν παλιά στους κινηματογράφους!
      Το...τράβηξα από τα μαλλιά με την περιγραφή μου,
      για να έχουμε..θεαματικότητα μάνα μου!!!

      Άψογα τα έκανες όλα χαρά μου!
      Μόνο το φινάλε της Λεβίνας μας "πετσόκοψες" λιγάκι!
      Πολύ τηλεόραση βλέπεις φαίνεται: "Λεβινάκι! Πετσούλα"!!!
      Χαχαχαχαχα!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΑΡΑ ΜΟΥ!
      ΚΑΙ Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΛΑ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ! :)))

      Διαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.