Δευτέρα, 29 Ιουλίου 2013

ΤΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΥΝ ΚΙΓΚΛΙΔΩΜΑ...

    "o pio pistos filos tou skylou"

"Λατρεμένη" μου επικαιρότητα, σου γράφω γιατί έχουμε καιρό να επικοινωνήσουμε μην με πεις και γαϊδούρα δλδ, όχι τίποτα άλλο! Είναι που τόσο καιρό νομίζεις ότι χάθηκα, σε αντίθεση με μένα, που -όχι μόνο νομίζω- έχω και την πεποίθηση πως εσύ δεν χάνεσαι με τίποτα. 

Κι ούτε ξεχνιέσαι. Το ξέρω, θα το πάρεις πάνω σου, αλλά τελικά, ήσουν, είσαι και θα είσαι ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο στη ζωή μου. Μεγάλος έρωτας, τι να κάνω; Εγώ δεν είμαι σαν κι εσένα που ποτέ δεν το παραδέχτηκες. Εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι με την έννοια σου, εμμονή σκέτη είσαι μάνα μου! Για να σου δώσω να καταλάβεις, είσαι η πρώτη μου σκέψη το πρωί και η τελευταία το βράδυ. Αν δεν είναι αυτό έρωτας, όχι, τότε πες μου εσύ τι μπορεί να είναι...

Πάντα σου ήξερες να με κουλαντρίζεις και να με τυλίγεις σε μια κόλλα χαρτί. Ειδικότης σου.
Και να πεις ότι δεν χρησιμοποίησα όλους τους τρόπους για να σε αποτινάξω από πάνω μου; Βρε, τι συζήτηση άλλαξα, τι σκυλιά, γατιά, διακοπές, Κυριακές, ποιήματα και στίχους, έριξα στο παιχνίδι για να πείσω τον εαυτό μου και τους άλλους πως σε ξεπέρασα;;; Μάταιος κόπος! 

Σκούπισα τα μάτια τα κλαμένα, έβαψα τα χείλη τα θλιμμένα, πέρασα το ρουζ στα μαγουλά μου, έβαλα λουλούδια στα μαλλιά μου, τσάμπα όλες οι μέθοδοι αποτοξίνωσης, είσαι νταλκάς, τέλος! Αχ! Καρδιά μου πως να με πείσω πως δεν θα σε λησμονήσω!... Κι ας σκάει ο τζίτζικας!

Θέλω να πω δλδ, τι πανσέληνοι με μπουνάτσες και μποφόρια, βρε τι καύσωνες και λοιπά, μη μου μιλάς για καλοκαίρια, που λέει ο λόγος! Δεν με πτοεί τί-πο-τα! Μετά από σένα το χάος!

Αν και, εδώ που τα λέμε, το χάος είσαι εσύ η ίδια! Φωτιά και τσεκούρι, που λέει και μιά ψυχή!

Έχεις αυτό το χάρισμα να τα κάνεις όλα ρημαδιό. Κι αν δεις και κανάν άνθρωπο που μάταια προσπαθεί να σε αγνοήσει;; Εκεί κι αν δεν παλεύεσαι με τίποτα! Θα κάνεις τέτοιο σαματά, που, θέλοντας και μη, θα γίνει σκλάβος σου κι αυτός! 

Κάτι θα βρεις εσύ για να τον κάνεις υποχείριο σου! Μια φωτιά, ένα ναυάγιο, μια αυτοκτονία (μία;;), ένας Σόι-μπλε (απ' το.......πίτσες-μπλε!), ένας Άδωνις, ένας Ρέμος, χιλιάδες απολύσεις κι αμέσως όλοι στα πόδια σου! Κι όχι τίποτα άλλο, αλλά τώρα τελευταία έχω ένα θέμα με τα φινάλε κι άντε να βγω από αυτόν τον λαβύρινθο με ένα φινάλε νερόβραστο! Λέει;; Δε λέει!!

Κάπου διάβασα τελευταίως ότι καλό είναι να κάνω μια εντυπωσιακή έξοδο.... Ηρωική να μην είναι μόνο, γιατί σε......εντυπωσιακή να σου πω την αμαρτία μου, μόνο είσοδο έχω!! 

Δώσε μου είσοδο και πάρε μου την ψυχή! Να με δεις εμένα να εισβάλλω σε χοροεσπερίδα με το μαλλί χυτό στους ώμους και τι στον κόσμο! Θα ξεχάσεις, όχι μόνο την επικαιρότητα, μα και το όνομα σου!! Άσχετο ε;;; Και πως αλλιώς θα έκανα εντύπωση βρε μάνα μου, αν δεν τραβούσα τους προβολείς επάνω μου;;; Θυμάται τώρα κανείς αυτήν την τρισκατάρατη την επικαιρότητα;;; Σιγά, ποιος χ@στηκε, με το μπαρδόν κιόλας!! Άι σιχτίρ! Τσαγκαροδευτεριάτικο!
Ζητώ συγνώμη απ' τους φίλους που δεν επισκέπτομαι. Έχω πρόβλημα με το ίντερνετ! 

   "o pio pistos filos tou skylou" Foto & Foto 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

10 σχόλια:

  1. Δεν με λένε Επικαιρότητα καρντιά μου..:)

    Και τέλος πάντων, ποιος έχει τα κλειδιά για την
    πόρτα κάτω, ε; Ποιος;;
    Ουφ, τσαντίστηκα τώρα κι εγώ, καλημέρα καλή βδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα από Χαλκιδική!

    Δε θα μπορούσα να προσθέσω τίποτα άλλο εκτός από αυτό:

    http://www.youtube.com/watch?v=U9rhwwr-o6g

    Πολλααλμυραφιλιά

    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σε δω με το μαλλί χυτό στους ώμους και τι στον κόσμο!
    Καλημέρα λέμε !
    Καλή εβδομάδα...μπλε ρουα ματ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι όμως μπορείς, να την ξεχάσεις, να την εγκαταλείψεις, να την μισήσεις! Βρε άι σιχτίρ η επικαιρότητα και δεν της αξίζει τέτοια αφοσίωση! Ξεκίνα με το να κλείσεις την τηλεόραση, συνέχισε με το να μη διαβάζεις ειδήσεις, και ολοκλήρωσε με το να κάνεις πλύση εγκεφάλου στους φίλους σου. Το αν ταιριάζει μουστάρδα ή όχι στον γύρο είναι μια συζήτηση που μπορεί να σας κρατά ευχάριστα απασχολημένους ;-)

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οκ λοιπον!
    Τι πινεις και δεν μας δινεις,ενα πραμα...μα..
    νομιζω πως δεν μας παιρνει
    να μην την εχουμε πρωτοσελιδο,Joan μου.
    Αν εστω λιγο αποκοιμηθουμε
    ονειρευομενοι πεταλουδιτσες και παπαριτσες
    θα ξυπνησουμε και θα εχουμε μεταλλαχτει σε "yes,master"
    Ηδη εχουν οι περισσοτεροι...

    Γουρουνια Αμερικανοι...ασχετο...αλλα μου'ρθε να βρισω..πειραζει?

    Καλοαπογευματοεπικαιρομαπατοκαρπουζιτουκοσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσχετο, αλλά πάντα επίκαιρο, Αγριομελένια.

      PS:Από αυτό που πίνεις, Πετροφίλη, θέλω λίγο κι εγώ. Μπορώ;
      PS no2:Αμάν αυτό το ίντερνετ, του κάναμε βουντού, το ξεματιάσαμε, ακόμα τίποτα; Βρε μπας και σε εισάκουσε και προσπαθεί να σε κρατήσει μακριά από την επικαιρότητα;
      Πολλαγλυκαφιλιά
      Άννα Πάρος

      Διαγραφή
  6. δε χρειαζεται να γραφουμε συνεχεια
    φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σ' αγαπάμε και με τα λάθη σου.
    Και είναι τόσο όμορφα γραμμένα που σ' αγαπάμε διπλά.
    Με το ίντερνετ τι τρέχει;
    Σου κάνει τσαλίμια;
    Aπ' την ανάρτηση για τον ακατανόμαστο, αν δεν κάνω λάθος;

    Κάνε άλλη μία μπας και ισιώσει. Ομοιοπαθητική θεραπεία που λέει κι η Αριστέα μας.
    Φιλιά πετροκόριτσο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οσο ειμαστε εξαρτημενοι απο το συστημα Joan μου,ειμαστε σε συνεχη επαφη μαζι του!
    Αν καταφερουμε ποτε, να γινουμε αυταρκεις(με ολη τη σημασια της λεξης)φανταζομαι πως θα παψει ο εθισμος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επιστροφή στην επικαιρότητα λοιπόν...
    Κι όπως λέει κι ο Ανταίος "δεν με λένε επικαιρότητα καρντιά μου"!
    Χαχαχα! Πολύ καλό! Πρέπει να έχει κάποιος το χάρισμα να τα κάνει όλα ρημαδιό,
    για να τον πουν "επικαιρότητα", έτσι εύκολα τα νόμιζες;
    Σοφάκι, μείνε Χαλκιδική να χαίρεσαι τη θάλασσα και την εξοχή!
    Αριστέα, αμ, που θα πάει, θα με δεις και με το μαλλί χυτό στους ώμους!
    Fri είσαι όλα τα λεφτά!! Πολύ χιούμορ λέμε! Χαχα!
    Αγριομελένια, εσπρέσο πίνω μάνα μου, δεν τα μαθες;;
    Αννούλα, έπιασε τόπο το ξεμάτιασμα!!
    Άσωτε γιέ, δεν χρειάζεται να γράφω συνέχεια, πες το μου να το χωνέψω!!
    Κανελλάκη, το κακό είναι ότι οι ακατονόμαστοι έχουν αυξηθεί επικίνδυνα..!
    AFRA, ναι, μιλάω δυστυχώς κι εγώ (για μένα) για εθισμό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.