Τετάρτη, 31 Ιουλίου 2013

ΛΙΓΟ ΚΑΦΕ ΛΙΓΟ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ!...

"o pio pistos filos tou skylou"

Καλά, σήμερα από αλλού με περιμένεις κι από αλλού σου έρχομαι! Παραφράζω μια γνωστή "ρήση" δεν έχεις που δεν έχεις ίντερνετ, δεν πας για μπάνιο;.........ε, ναι λοιπόν, πήγα για μπανάκι!

Πήρα λίγο καφέ -διπλό εσπρέσο- και πήγα σε παραλία ευάερη και ευήλια. Ευάερη δεν ήταν καθώς δεν κουνιόταν φύλλο! Ούτε παραγγελιά δλδ για κάποιο άτομο παράξενο σαν εμένα. Πέτυχα αδερφάκι μου μιαν ημέρα τόσο φανταστική, με λίγο θάλασσα και πολύ λίμνη να την πιεις στο ποτήρι! Ανάμεσα σε εσπρέσο, λιμνοθάλασσα και ήλιο καυτό, είχα κι ένα βιβλίο.

Ξέρεις μωρέ, το γνωστό "αυτοί που ποτέ δεν κοιμούνται" τώρα και στη θάλασσα μαζί σας, ανάμεσα στα βατραχοπέδιλα και τα αντηλιακά σας με άρωμα καρύδα (πολύ μπλιαχ!!) Χαχα!

Η καρύδα πολύ μπλιαχ, γιατί το βιβλίο (το οποίο τελειώνω οσονούπω) είναι ανατριχιαστικό! Για να φανταστείς, άμα νυχτώνει δεν το διαβάζω, γιατί παγώνει το αίμα μου! Αν και μια ψιλοδιαστροφή να σου την πω την αμαρτία μου, την διαθέτει, αφού έχει βγει εκτός ορίου ο τύπος από φαντασία.... Σε κάθε περίπτωση, είναι πολύ καλογραμμένο και διεστραμμένο!!

Και τώρα θα γίνω κουτσομπόλα χωρίς αντίκρισμα, καθώς, εγώ θα γράφω, αλλά μετά δεν θα μπορώ να απαντήσω σε τυχόν σχόλια, οπότε θα μου έχει μείνει μόνο η πικρόχολη διάθεση.
Στη θάλασσα λοιπόν, δίπλα μου ακριβώς, έχει έρθει ένα νεαρό ζευγάρι (πολύ όμορφο οφείλω να παραδεχτώ) με τα δυο τους μικρά μωράκια κι έναν νεαρό ακόμα, αγνώστου συγγένειας.

Η νεαρή μητέρα φοράει ένα μπικίνι πολύ ξεκΩλάν. Έξω τα κωλομέρια, έξω και οι ρώγες!!! 
Και σε ρωτώ, έχω άδικο που σκέπτομαι πως, εδώ εγώ που είμαι μια άσχετη γυναίκα κι έπεσε το μάτι μου επάνω στην κοπελιά, ο νεαρός που ήταν μαζί τους, τι θα έκανε, δεν θα κοιτούσε;;
Κι επιτρέπεται μια γυναίκα/μητέρα, να κυκλοφορεί με τόσο ξέκωλη ένδυση; Είμαι πουριτανή;

Έκανα το κήρυγμα μου ωραία-ωραία και μπαίνω στην τελική ευθεία: Θυμάσαι που είχα απορία με περισσό θράσος τι ψηφίζει ο καιρός; Petra ψηφίζει μάνα μου, καθώς, 2 ημέρες πήρα άδεια κι εγώ κι είναι η θάλασσα γιαούρτι. Κι από την άλλη, είναι ο ουρανός φωτεινός, βγήκαν τα άστρα του ουρανού κι όμως δεν κοιμάμαι, έφτασε η Τετάρτη, έρχεται και το αγόρι μου! *:x ερωτοχτυπημένος

"o pio pistos filos tou skylou" Foto: Google
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

17 σχόλια:

  1. Με το καλό να δεχτείς Το Αγόρι σου, Πέτρα μου. Ξέχνα όλα τ'άλλα και πάρτον να πάτε μαζί στην θάλασσα. Μερικές χαρές λάμπουν τόσο, που δικαιωματικά στέκουν πάνω από κάθε τι άλλο!
    Καλά να τα περάσετε και να μας ξανάρθεις χαρούμενη!
    Πολυκαληνύχτα με μπόλικη μαμαδοσυμπαράσταση :-D
    Άννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πότε θα δείξει την κορμάρα της η νέα μανούλα;
    Όταν θα γίνει πατσάς χωρίς.....ποδαράκια;

    Joan να καλοδεχτείς το παλικάρι σου και να περάσετε καλά!
    Πάρτον μαζί σου στην θάλασσα να ανοίξει το μάτι του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α ξεκινήσαμε τις διακοπούλες ε; Και μας το πετάς έτσι στα μουτράκια;
    Λοιπόν να σε πω; Εγώ πέρυσι που στα 42 έβαλα το μπραζίλιαν τι ήμουν; Όχι φέτος δεν το έβαλα...το έκαμα πάει μου πέρασε! Φέτο μανούλα μου μεγάλωσα κι είπα να σοβαρευτώ! Παιδάκια δεν είχα, μη με μαλώσεις πολύ!
    Βρε άσε το κόσμο να γδύνετε ελεύθερα! Αν ήτο ωραίο το κορμί καλώς! Αν ήτο χλαπατσούρα καταδίκασε!
    Αυτά και με καλό να σφίξεις το παιδί στην αγκαλιά σου!
    Να του δώσεις φιλιά....μπορεί να μη το ξέρουμε αλλά πες του ότι έχει φαν κλαμπ λόγω της μανούλας του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπουτάκια έξω λοιπόν...

    Καλώς να δεχτείς το αγόρι σου και καλά ακριβούτια στη γιαουρτοθάλασσα!

    Καρύδα φορ εβερρρρρρρρρρρρρ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ακριβουτια=μακροβούτια στα χριστινιστικά...

    τι να πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aς μου έλειπαν κάμποσα κιλά και θα σου έλεγα εγώ!!!
    Του ξεκώλου θα ντυνόμουν ή μάλλον θα γδυνόμουν...
    κι είμαι και 53.
    Τώρα βέβαια για να το λες εσύ... πρέπει η υπερβολή να ήταν μεγάλη
    γιατί δεν σε κόβω για πολύ πουριτανή.
    Με το καλό να υποδεχθείς το αγόρι σου...
    Φιλιά σε σένα αλλά και στο αγόρι σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αναρωτιεμαι....
    τι εχουν τα ερμα και ψωφανε?

    Καληελαχιστηδιακοπημεουριοανεμοκαισωστηπλευση joan..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για σένα και το αγόρι σου έχω αυτό:

    http://www.youtube.com/watch?v=QN7yUZ5FcGY

    Καλημέρα και μη μασάς!

    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν αρχίσει να βράζει η θάλασσα από τη ζέστη, βγες!!!...βλέπεις σου τα έχω μαζεμένα που μας έφερες τον καύσωνα...χαχα!!
    Με το καλό να δεχτείς το αγόρι σου και να περάσετε υπέροχα!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν υπάρχει καλύτερο από το να κάθεσαι στην παραλία, με μυρωδάτο αντηλιακό και βιβλίο ανα χείρας!!! :) Τι βιβλίο διαβάζεις και είναι τόσο τρομακτικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρες! Καλώς να δεχτείς το Αγόρι σου!
    Όσο για το μαγιό της μικρομάνας... με όσα έχουν δει τα ματάκια μας, αυτό μου φαίνεται το λιγότερο! Συμφωνώ με την Αριστέα, αν το κορμί είναι ωραίο, να πάει στο καλό. Αν δεν είναι όμως... ψυχραιμία.
    :))
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά να περάσεις στις διακοπές σου και να απολαύσεις το σπιτάκι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι να πω...ακόμα και για ξεκΩλάν έγραψες, και ο ιντερνέτης αδιάφορος..
    Βρε μπας και είναι...φούστης;; χαχαχα

    Καλημέρα, καλό μήνα JP και καλώς τα δέχτηκες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλο μηνα,καλη μου1Καλη ξεκουραση και με το καλο να το δεχτεις το παλικαρι σου!ΠΟΛΛΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ ΦΙΛΙΑ!!! ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ,
    ΤΟ ΣΗΜΑ ΕΠΑΝΗΛΘΕ (ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΕΣΚΑΣΕ!)
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ!!
    ΑΝ ΕΦΥΓΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΕΛΕΙΑ!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ.....ΞΕΚΩΛΑΝ (!) ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ
    (ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ) ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ!
    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΑΓΙΩ, ΣΚΕΤΗ ΤΣΟΝΤΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΜΕΝΩ "ΠΟΥΡΙΤΑΝΗ".
    ΕΞΑΛΛΟΥ, ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΑΝ ΕΝΑ ΚΟΡΜΙ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ "ΤΕΡΤΙΠΙΑ"
    ΚΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΡΣΕΝΙΚΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΖΕΥΓΑΡΙΟΥ.
    ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΜΕΝΩ Α-ΠΟ-ΛΥ-ΤΗ....

    ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.