Παρασκευή, 2 Αυγούστου 2013

Ω! ΛΑΤΡΕΥΤΗ ΜΗΤΕΡΑ...

                                                                  "o pio pistos filos tou skylou"


Ω, Λατρευτή Μητέρα,
που τα προικιά μου ύφαινες με ζέση περίσσια,
για να 'ρθει κάποτε η στιγμή
κι εμένα να προικίσεις με νυφικό σεντόνι.
Κι έμεναν άψαχτες προίκες άλλες, που κανείς δεν αναζητούσε,
-πολύτιμες σαν λίθοι από γάμου βραχιόλι-
κι ας ήσαν οι μόνες που αξίζαν χρυσάφια σ' ολόκληρο σεντούκι.
Κι ας έλαμπαν αθόρυβα Μητέρα, χωρίς κανείς ν' ακούει...
Μητέρα εσύ Λατρευτή, με βύζαινες με πλάνες κι εικασίες,
με "πρέπει" ορφανεμένα από "θέλω"
κι αυτά τα "πρέπει" σου σκεπάζαν της καρδιάς μου τα "θέλω"
τόσο, που, να ανασάνουν πια δεν μπόραγαν.
Μα αρκεί που ήσαν αρεστά από αδηφάγα βλέμματα και λόγια,
κι όλο έτερπαν εκεινών των όρνεων τα μυαλά τα σαπισμένα.
Πόσα χρόνια ακόμα Μητέρα, 
πόσα χρόνια έχω ακόμα ζωής,
έχει κανείς να μου το υποσχεθεί;
Ρωτώ Μητέρα, ρωτώ κι αναρωτιέμαι, γιατί, να! 
Αν η Μοίρα το θελήσει και δεν μου γράψει έτη πολλά,
τι θα 'λεγες να απελευθέρωνα κάτι από τη δύναμη μου επιτέλους;
Πότε τάχα τα φτερά μου θα καμαρώσουν για όσα τόσα χρόνια μάθαν
και θα αποκαλύψουν τη μαεστρία που 'χουν να τιθασεύουν τον Άνεμο...
(Προϊόν Πνευματικής Ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται ρητά η Αντιγραφή και η Αναδημοσίευση)

"o pio pistos filos tou skylou" Foto: Google + Mayumi

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

26 σχόλια:

  1. Γλυκόπικρο προς το πικρό του, αλλά υπέροχο...
    Δε σε προλαβαίνω λέμε..μόλις πριν λίγο σχολίασα το προηγούμενο...αλλά συνέχισε να γράφεις και θα βγάλω φτερά...
    Καλό μήνα είπα πριν?...δε θυμάμαι...
    Έναν υπέροχο δροσερό(!!!) μήνα σου εύχομαι!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ να αναπληρώσω τον χρόνο που χάσαμε Μαράκι μου! :)
      Καλό μήνα κι εγώ δεν θυμάμαι αν είπα, γι' αυτό ξαναλέω!
      Και για να μην ξεχνιόμαστε, δρόσισε μαντάμ!
      Όχι, να τα λέμε τα καλά (μου!), να μην τα προσπερνάμε!
      Σε φιλώ γλυκά! :)))

      Διαγραφή
  2. Δύσκολο που είναι το πάντρεμα του "πρέπει" με το "θέλω"!!! Σαν όλους τους γάμους, πού ναι ανάγκη και οι δυο του ζευγαριού, δίκαια να μοιράσουν απαιτήσεις και υποχωρήσεις, προκειμένου να στεριώσει, το οικοδόμημα...
    Δύσκολο... Πολύ... Και σαν όλα τα δύσκολα...
    Σμιλεύει χαρακτήρες...
    Καλημεροφιλιά αγαπηφορτωμένα :-)
    Άννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντρεμα του "πρέπει" και του "θέλω" δεν νομίζω να υπάρχει...
      Ή αν υπάρχει (όπως λες κι εσύ) είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα...
      Οπότε, επανέρχομαι στην αρχική σκέψη μου...
      Σε φιλώ γλυκά και καλό σου βραδάκι! :)))

      Διαγραφή
  3. Από την άλλη, όλα τούτα τα "πρέπει" τα ανάρεστα και όλα τα "θέλω" τα ξέπνοα,
    έπλασαν την Petra, τον Ανταίο κλπ...
    Τώρα όμως θέλει προσοχή πώς ανοίγουμε την βαλβίδα ασφαλείας!
    Είναι κι αυτοί οι "κλέφτες" που μαδάνε βλέπεις...

    Καλημέρα προβληματισμένη JP!

    ΥΓ: με "πρέπει" ορφανεμένα από "θέλω" , ε; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας έπλασαν και ιδού τα (ολέθρια) αποτελέσματα! Χαχα!
      Οι βαλβίδες "ασφαλείας" μόνο ασφάλεια δεν παρέχουν...
      (Πάλι καλά που δεν με είπες προβληματική!! όλο αστεία λέω -και- σήμερα!)
      Υ.Γ: Τι μου εντοπίζεις (της ξανθιάς) στο Υ.Γ σου;;

      Διαγραφή
    2. Πως μου άρεσε πολύ σαν σκέψη, μιας που περικλείει πάρα πολλά
      μέσα σε πέντε λεξούλες..

      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    3. "Τώρα το ξεκαθάρισες"!!!
      Γκιωνάκης/Κίτρινα Γάντια!

      Το ξέρω μωρέ, γράφω "σοφά" πράγματα ώρες ώρες (!)
      Στην πρακτική τους εφαρμογή χωλαίνω μόνο......

      Διαγραφή
  4. α)Καραμπαμ πως γυρισε το πουλακι σου?
    β)Απορω γιατι ρωταει αν πρεπει να απελευθερωσει δυναμη.

    (η φωτογραφια επανω μου αρεσει υπερβολικα)

    Καλημεροκαιδωστουωθησηναειναιελευθερο,μητερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α) και β) μαζί: αγριομελάκι μου,
      δεν διαβάζονται πάντα τελικά τα βουλωμένα γράμματα...
      Καληνυχτολουλουδακαιδενλειτουργησεσημεραηδιαισθησησουκοπελιάμου!

      Διαγραφή
  5. Εγώ πάλι γιατί νομίζω ότι τα "φτερά" σου έχουν αποκαλύψει ήδη αρκετή από τη μαεστρία τους;
    Η φωτό όνειρο...έχει δίκιο το αγριομέλι μας!
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίστεψε με, έχω ακόμα πολύ συσσωρευμένη (και αιχμαλωτισμένη) μαεστρία....
      Της.....ποίησης έγινε σήμερα!!
      Σε φιλώ κι από δω και καλό βραδάκι! :)

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα σας!
      Μόλις εισήλθα με θόρυβο ...για να κάνω κι εντύπωση! :)))))

      Διαγραφή
    3. Ουφ! Ζαλίστηκα!
      Πέρα δώθε πάω.
      Από της Αριστέας έρχομαι και στην Petra κανέλα!!!
      Μας ξεκούφανες μαντάμ και δεν είμαστε για τέτοια (στην ηλικία σας! :)

      Διαγραφή
    4. αχαχαχα! Δεν παίζεσαι! Καλά έμεινα απόψε με το μνημονικό σου!

      Διαγραφή
    5. Αμ, εγώ;;; Δεν έμεινα εγώ;;;
      Τώρα το αλτσχάιμερ το θεωρώ δεδομένο:
      θυμάμαι τα παλιά και ξεχνάω τα καινούργια!!!
      Αχαχαχα!!!

      Διαγραφή
  6. Υποκλίνομαι, απίστευτο κείμενο...
    Φιλιά πολλά, κορίτσι μου! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά γλυκό μου Ελλάκι.
      Είναι κατάθεση ψυχής ξέρεις κι όπως λέει κι ο στίχος:
      κούραση πιο τρομαχτική από την ποίηση δεν υπάρχει/Χριστιανόπουλος
      Καλά ντε! Μη βαράτε, επειδή είπα "ποίηση" τα λόγια μου...
      Σε φιλώ γλυκά και καλό σου μήνα χαρά μου! :)

      Διαγραφή
    2. Γιατί καλή μου; Ποιος είπε ότι ΔΕΝ ήταν ποίηση;
      Πες μου σε τι υστερεί (από άλλα που ονομάζονται ποιήματα;);

      Διαγραφή
    3. Σε σχέση με το μέγεθος ενός Χριστιανόπουλου το είπα παιδάκι μου!

      Διαγραφή
  7. Ταυτίζομαι (απόλυτα).
    Συγκινούμαι.
    Χαίρομαι.
    Αυτό το πέταγμα (λίγο πιο) πάνω απ' το πρότυπό μας, να είναι καλοτάξιδο και επιτυχές.
    Για να γίνουμε κι εμείς με τη σειρά μας, το σκαλοπάτι να μας ξεπεράσουν οι επόμενοι...

    Κάθε φορά με εκπλήσσεις!
    Τον θαυμασμό μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ταύτιση υφίσταται λόγω των κοινών συνισταμένων....
      Σε φιλώ γλυκά και καλό σου βράδυ "Κανελλάκη" μουουου..! :)

      Διαγραφή
  8. Κοριτσάκι μου,
    πόσα "πρέπει"!!!!
    βροντοφωνάζουν μέσα στα αυτιά μας...
    Πόσα "θέλω"!!!
    κρύβονται όλο και πιο βαθιά μέσα μας....
    από φόβο.
    Φόβο γιατί τα "θέλω" όταν αποφασίσουν να λάβουν τη θέση που τους πρέπει στη ζωή μας
    το πιθανότερο είναι να έχουμε ανατροπές... τέτοιες που δεν είναι σίγουρο πως θα τις αντέξουμε...
    Και σε όλα αυτά, συμφωνώ μαζί σου, φταίνε οι μάνες...
    που νομίζουν πως με τα "πρέπει" γίνεσαι νικητής της ζωής...
    ενώ αντίθετα είσαι ο ηττημένος...
    Φιλιά πολλά.
    Υ.Γ.
    Όλο θέλω να αποτοξινοθώ... κι όλο δεν με αφήνεις...
    με βάζεις σε σοβαρές σκέψεις κι ας είμαι σε διακοπές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομολογώ ότι δεν ήθελα να στενοχωρήσω κάποιους.
      Κάνε παιδάκι μου την αποτοξίνωση σου με την ησυχία σου
      κι άσε μας εμάς εδώ πέρα να έχουμε τα γνωστά μας κολλήματα...

      Έτσι όπως το πάμε λοιπόν, τα "θέλω" μας δεν θα νικήσουν ποτέ...
      Όλα με συμβιβασμό θα κυλήσουν κι έτσι θα περνάει η ζωή μας;;;
      Δεν είναι κρίμα;.....
      Σε φιλώ γλυκά! :)))

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα Τζόαν μου , αληθινή η γραφή σου - κατάθεση ψυχής θα έλεγα , αν σε γνώριζα πιο πολύ.
    Συγκυρία η ταύτιση; Ο στο πηλίκον.
    Ακριβό τίμημα πληρώνεις οταν κάνεις ΄΄σημαία΄΄ τα ΄΄θέλω ΄΄ , αρκεί να προλάβεις , διότι πάντοτε έρχεται ένα άλλο πρέπει και τα ισοπεδώνει όλα.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Πολύ σοφή γιαγιά μου προέκυψες,
      αν κι αυτό το "γιαγιά" δεν μου κολλάει με τίποτα!
      Μωρέ, ας μην έβλεπα εγώ αυτό το εγγονάκι/κουκλί (!)
      και θα σου ΄λεγα αν σε πιστεύω!!
      Σε φιλώ γλυκά και καλά να περνάς (που περνάς δλδ!!) :)

      Διαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.