Πέμπτη, 22 Αυγούστου 2013

Η ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ...

"Το χρονικό μιας ακόμα όψης χρεοκοπημένων αξιών.
Όσο χιούμορ και να προσπαθώ να βγάλω,  δεν μπορεί παρά να είναι πικρό..."
ΑΝΝΑ-ΠΑΡΟΣ


Σήμερα γράφει η Αννούλα κι εγώ απλά θαυμάζω άλλη μια φορά την ορμή του λόγου της!

Πάρος, Αγκάλη Χρυσής Ακτής, Αύγουστος 2010.
Τρεις σειρές ομπρελοξαπλώστρες, 50% αλλοδαποί τουρίστες, 50% Έλληνες, κυρίως οικογένειες.
Η παραλία, έτσι κι αλλιώς, με κακοποιημένη την φυσική της καλλονή.

Όμως, διάχυτες στον αέρα χαρούμενες παιδικές φωνούλες, ίσως και να παρηγορούσαν την αμμουδιά για τον βιασμό της από τον Κερδώο Ερμή. 


Πάρος, Αγκάλη Χρυσής Ακτής, Αύγουστος 2013. Ώρα 11η πρωινή.

Πάλι τρεις σειρές ομπρελοξαπλώστρες, 50% ζευγάρια, κυρίως αλλοδαποί τουρίστες, 50% "κρατημένες" πως το λένε, "αγκαζέ", με μια πετσέτα!

Αλλόκοτη ησυχία για τόσες "πετσέτες".

(Έλληνες οικογενειάρχες, δεν αντέχουν πια τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια)

Βρίσκεις μια θέση πίσω πίσω και λες "ας κάτσω, μην χαλάσω το χατίρι των παιδιών μου", ενώ από μέσα σου λες κάτι σαν: "¥¤¬¢~#€$"!

Κι εκεί, ακούς δίπλα σου φωνή τσιριχτή "παιδίιιιι" συνοδευόμενη από παλαμάκι τύπου πελάτη χασαποταβέρνας. 


Γυρνάς και βλέπεις άψογα μακιγιαρισμένη ξανθή περμανάντ στηριγμένη πάνω σε τακουνάτα τσόκαρα, με ύφος "πόσο σας συχαίνομαι!"


Έρχεται ένα πειθήνιο "παιδί" κι ακούει : "έξι σετ ομπρέλα-ξαπλώστρα σε παρακαλώ, δίπλα δίπλα και πρώτη, το πολύ δεύτερη σειρά". 


Κάτι πάει να ψελλίσει ο άλλος, ότι δεν έχουν απομείνει, για να εισπράξει ένα "Έλα, για προσπάθησε λίγο, εγώ τις βλέπω".


Το "παιδί" διασχίζει, για τους τύπους την "περιοχή του" κάτω από το επιτακτικό βλέμμα της περμανάντ, κι αφού δεν καταφέρνει να γεννήσει ομπρέλα, βολεύει δίπλα σου την μαντάμ που διαμαρτύρεται για την απαράδεκτη κλίση του εδάφους!!!


Τρέχεις να χώσεις το κεφάλι σου στη θάλασσα, για να μην ακούσεις άλλα. Όμως φεύ.


Μόλις βγεις, η περμανάντ είναι ακόμα εκεί, δίνοντας διαταγές "μόλις αδειάσει κάτι θα μου το κρατήσεις αμέσως" ενώ παράλληλα μιλάει στο κινητό της: "Ναι, είμαι στο Sabia D Oro. Εγώ χρυσό μου μόνο για χάρη σας ήρθα εδώ, εμείς πηγαίνουμε κάθε μέρα με το σκάφος, έρχεται ο μαυρούλης του Γιώργου και μας παίρνει, έχουμε όποια παραλία θέλουμε δική μας".!?!


Η αηδία σού επιτίθεται κατακέφαλα, βλέπεις και γύρω σου την μισή παραλία "αγκαζέ" προφανώς από άλλους παρόμοιους, που έχουν κονέ για "ρεζερβέ" -κι από τηλεφώνου!- τα μαζεύεις και φεύγεις πριν εγκληματίσεις, υποσχόμενη στα παιδιά ότι θα ξανάρθετε τον Σεπτέμβριο.


Επιστροφή.


Περνώντας από το αεροδρόμιο, η μικρή κόρη μετράει ιδιωτικά αεροπλάνα (κοίτα μαμά! 1,2,3,4,5, παιδικά αεροπλανάκια, θα μου πάρεις ένα;;)


Οδεύοντας προς το σπίτι αναρωτιέσαι αν θα πρέπει να αναζητήσεις φαρμακείο για ηρεμιστικά, αλλά τι να σου κάνουν πια και τα ηρεμιστικά!! Άννα-Πάρος.
(Προϊόν Πνευματικής Ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται ρητά η Αντιγραφή και η Αναδημοσίευση)
perierga.gr - Μια γιγάντια ξαπλώστρα "καλωσορίζει" το καλοκαίρι!
Foto: exelixeis.gr & perierga.gr
_____________________________ "o pio pistos filos tou skylou" ___________________________

52 σχόλια:

  1. Η Άννα έγραψε...
    όμως αναρωτιέμαι ακόμη και σήμερα τέτοια ξιπασμάρα... ΕΛΕΟΣ....
    Φιλάκια απ' την ψάθα κι όχι από ξαπλώστρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Φλώρα μου. Δεν φαντάζεσαι , ακόμα και σήμερα, τι ufo κυκλοφορεί !
      Αννα Παρος

      Διαγραφή
    2. Γλυκιά καλησπέρα στο Φλωρούκο μας, αλλά και στην Αννούλα/συνεργάτιδα!!
      Δε χρειάζεται να πω ότι συμφωνώ με τα λεγόμενα της Άννας, ε παιδιά;;
      Γι' αυτό και τα υιοθετώ άλλωστε, συχνά πυκνά!!
      Φιλάκια πολλά κορίτσια μου γλυκά!! :)))

      Διαγραφή
  2. Παντα υπήρχαν τέτοιες "κυρίες" και πάντα θα υπάρχουν... Απλά παλιά τις λέγαμε ξιπασμένες και τις αγνοούσαμε. Τώρα θέλουμε να τις βουτήξουμε από το μαλλί και να τις κάνουμε μαυρούλες από το ξύλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Χριστίνα. Πρόκειται για δύο διαφορετικούς κόσμους. Κάθε επαφή μεταξύ τους (ακόμα και με...ξυλιές, που έτσι κι αλλιώς δεν μας εκφράζουν) είναι αδύνατη. Μην προσπαθήσεις να φέρεις έναν από αυτόν τον κόσμο, στη Γη που γνωρίζεις εσύ. Μάταιος κόπος.
      Σε φιλώ Άννα Πάρος

      Διαγραφή
    2. Χριστινάκι μας, καλησπέρα μικρό μου και καλό σου βραδάκι!
      Σε φιλώ γλυκά!! :)))

      Διαγραφή
  3. Αχ βρε Αννούλα τι τραβάνε τα παιδάκια σου!
    Αλήθεια, ένα αεροπλανάκι δεν θα τους πάρεις καλέ; :)))
    Φιλάκια πολλά !
    Και στις δύο!

    ΥΓ: Αννούλα; Πότε θα σου "φτιάξουμε" μπλογκ είπαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παιδάκια μου, προσπαθώ να τα διατηρήσω προσγειωμένα , να τα κάνω να εμπεδώσουν ότι πρέπει να κοπιάσουν, να δουλέψουν σκληρά για να πετύχουν τους στόχους τους. Και να μην κάνουν εκπτώσεις σε αυτούς τους στόχους.
      Τώρα βέβαια, όταν βλέπουν τα ιδιωτικά αεροπλάνα, τα ιδιωτικά ελικόπτερα προσγειωμένα ... σε αυλες σπιτιών! και τις πορσε καγιεν να επιδεικνύονται, μία σύγχυση ως προς το τι είναι στόχοι, φοβάμαι μην την πάθουν.
      Μαζί με τον πατέρα τους, προσπαθούμε να γινόμαστε παράδειγμα θεμιτών στόχων. Και συχνά, ελέγχοντας τον εαυτό μας, προσευχόμαστε: " Θεέ μου, φύλαγέ με από την αλαζονεία "....
      Σε αγκαλιαζωφιλώ, Πριγκιπέσσα μου
      Άννα Πάρος

      Διαγραφή
    2. Άννα, θέλω κι εγώ ένα αεροπλανάκι να πηγαίνω στην Αριστέα,
      που βρήκε και πήγε να μείνει στην άλλη άκρη!!
      Φιλάκια Αριστέα και θα βοηθήσω κι εγώ όσο μπορώ στο μπλογκ της Άννας,
      αφού το ξέρεις, το' χω με τα τεχνολογικά!!
      :)))

      Διαγραφή
    3. Ότι το'χεις με τα τεχνολογικά το'χεις! Το διαβεβαιώνω κι εγώ !
      χεχε! Ό,τι (ξανα)μπήκα κι έπεσα πάνω σε αυτό το σχόλιο (ξέρεις γιατί έλειπα...πάλι κάτι έφτιαχνα!) κι 'ελιωσα στα γέλια!
      Να'σαι καλά βρε Τζόαν να μου φτιάχνεις μια ΔΥΣΚΟΛΗ μέρα!
      Πολύ καλησπέρα σας!

      Διαγραφή
    4. Το ότι εκεί δα παίρνει κόμμα; Έπαθα μια σύγχυση η καψερή με τόσα που έχω στο κεφάλι μου!

      Διαγραφή
    5. Αριστέα, ελπίζω αν είναι όλα καλύτερα..
      Να σε ρωτήσω: η φωτογραφία της Άννας -η δεύτερη στο κείμενο-
      φαίνεται στον υπολογιστή σου ή να διορθώσω κάτι;;

      Διαγραφή
    6. Όχι ! Η φωτό δεν φαίνεται! :(
      Το αν είναι καλύτερα ...θα δείξει! Περιμένω την καμπάνα που θα πέσει γιατί μας έπιασε το αφεντικό να έχουμε έλειψη σε κάτι κι είπε ότι απόψε μας περιμένει κάτω να μας τα σούρει! Κι είμαι σε αναμονή κι αναμμένα κάρβουνα! :(
      Κατά άλλα... κάτι φτιάχνω για να ξεχαστώ :))))

      Διαγραφή
    7. "Το ότι εκεί δα παίρνει κόμμα;" ;;;;
      Τι εννοείς ακριβώς;;

      Διαγραφή
    8. αχαχαχα! " Ό,τι (ξανα)μπήκα κι έπεσα πάνω σε αυτό το σχόλιο"
      Σε αυτό το ότι αναφερόμουν! Στο προ-προηγούμενο σχόλιο μου!

      Διαγραφή
    9. Ok! Το κατάλαβα τώρα.
      Ελπίζω να πάνε όλα καλά με τα της δουλειάς....... :(
      Ενημέρωσε με, ναι; :)

      Διαγραφή
    10. Αριστέα μου, για το ότι /ό,τι, σου βρήκα αυτό:
      http://www.asxetos.gr/articles/glossa-ellhnikh/lexh-oti-pos-grafetai.html
      Σε διαφώτισε;
      Με τα υπόλοιπα τι γίνεται; Λήξη συναγερμού;
      Άννα

      Διαγραφή
  4. καλημερα και στην αννουλα και σε σενα!!!!

    τετοια εριστατικα εχω δει αειρα στις αραλιες. εχω αθει ανοσια λεον! χαχαχα

    φιλακια και στις δυο σας!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Εκφραστική φίλη!
      Αυτά τα "'εριστατικά" θα με στείλουν καμιά μέρα στο τμήμα ε'ειγόντων ψυχιατρικών 'εριστατικών (και δεν έχουμε κιόλας τέτοιο στο νησί)...
      Άννα Πάρος

      Διαγραφή
    2. "Έκφραση" καλησπέρα κι από μένα!
      Ξέρω κι εγώ ..εριστατικάααααα! Ουουουου! Ουκ ολίγα!!
      ....ολλά φιλάκια και καλό βραδάκι! :)))

      Διαγραφή
  5. Αχ βρε φιλη μας....
    Μπροστα στα ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ που εχουμε δει ολοι, κατα καιρους στις παραλιες...
    Πανω σε ξαπλωστρες...
    Η ξανθια ειναι ΠΤΑΙΣΜΑ...!!

    Καποιος εγραψε καποτε..Οτι η ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑ του χρηματος,ακριβως, ειναι η αιτια που το ξοδευεις...
    ΑΣΚΕΙΣ ΕΞΟΥΣΙΑ...!!
    Πανω στους πειναλεους,[και μη] ξοδευοντας το χρημα..ΑΥΤΗ ειναι η αξια του...!!

    Γιατι νομιζεις, οτι ο Ναζωραιος..Ειπε το..ΩΡΑΙΟ, αυτο με την..Βελονα και τον Πλουσιο...!!
    Κατι τετοια εβλεπε κι αυτος ο φουκαρας, και..ΛΑΛΗΣΕ...Σε καμμια..παραλια,κει δα στην Ιουδαια...!!
    Εσυ ομως, οπως τα βλεπω..Πρεπει να φτιασεις ΜΠΛΟΓΚ αμεσως...!!


    Εκει καπου..Μηπως ειδες, κανενα..[Π];;;;
    Θα ειναι της..Φιλης μας..[εκφρασου].....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, Μαχαίρη μου.
      Η κάθε τέτοια κυρία, δεν είναι παρά ένα κερασάκι, πάνω σε μια τούρτα σκανδάλων. Σ'συτήν την σκανδαλώδη τούρτα, ήθελα να στρέψω την προσοχή και έδειξα το κερασάκι. Σ'αυτό το όργιο, από εκποιήσεις εθνικών θησαυρών, εμπρησμούς σπάνιων κεδροδασών και αποχαρακτηρισμούς υγροβιοτόπων· για να χτίσουν τα παλάτια θερινών διακοπών τους, οι ακρογωνιαίοι λίθοι της οικονομικής και πολιτικής μας σύγχρονης πραγματικότητας. Και από κοντά, η διανοουμενιστικοκαλλιτεχνική "κουλτούρα", που τους συνοδεύει...
      Όσο για το χαμένο " ΠΙ ".... Ίσως να αποφάσισε να έρθει στον κόσμο των θνητών και να βοηθάει στο περπάτημα... καμιά γριούλα....
      Τα σέβη μου Δάσκαλε
      Άννα Πάρος

      Διαγραφή
    2. Φίλε Μαχαίρη,
      πάντα πνευματώδης, μεστός και χιουμορίστας!!!
      Σε φιλώ και καλό σου βραδάκι! :)))

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Όσο ζούμε, ελπίζουμε, Μαρία μου. Ελπίζουμε, τουλάχιστον, να μην διαβρωθεί το μυαλό μας.....
      Καλησπέρα με Ελπίδα
      Άννα Πάρος

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα γλυκιά Μαρία και καλό σου βράδυ!!
      Σε φιλώ! :)))

      Διαγραφή
  7. Άννα μου, πόσο δίκιο έχεις, σε καταλαβαίνω... εμείς ως λαός δε σωζόμαστε με τίποτα πια, είναι γεγονός. Και πάνω από όλα, δε σωζόμαστε από τον ίδιο τον εαυτό μας.
    Δεν είναι τυχαίο που ψάχνω να βρω ερημικές παραλίες και ανοργάνωτες...θέλω να ηρεμήσω, όχι να είμαι όπου φύγει-φύγει. Και η υπομονή έχει τα όριά της.
    Φιλιά και στις δυο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη Funky Monkey, βιάσου. Έχουν μείνει ακόμα ελάχιστες τέτοιες παραλίες. Ίσα που τις προλαβαίνεις. Του χρόνου μπορεί να είναι αργά!
      Χαιρετώ
      Άννα Πάρος

      Διαγραφή
    2. Ελλάκι μου, υπάρχουν ακόμα ερημικές παραλίες πάντως, ευτυχώς!!
      Κάπου θα τις ξετρυπώσουμε, δεν μπορεί!
      Σε φιλώ γλυκά και καλό βράδυ κοριτσάκι!! :)))

      Διαγραφή
  8. μια εξαιρετικη λυση θα ηταν, σε περιπτωση που εχεις μικρα παιδια, να τα αφησεις να κανουν πιπι τους διπλα στη περμαναντ..... :P

    φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμμ! Μου βάζεις ιδέες! Έχω ένα σκυλάκι.... ;-)
      Αλλά λυπάμαι την παραλία.
      Φιλιά
      Άννα Πάρος

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα μικρό μου! Πόσο χαίρομαι που είσαι και πάλι εδώ!!
      Ένα σκυλί, δίπλα στο......"σκυλολόι", μμμμ, δεν μου ακούγεται κακό!!
      Χαχα! Σε φιλώ γλυκά!! :)))

      Διαγραφή
  9. Ενδιαφέρον κείμενο.. θα συμφωνήσω με μια κοπέλα παραπάνω.. καμιά ελπίδα, μα καμία!
    Τελικά συνειδητοποιώ πως δε μου έχουν λείψει καθόλου οι ξαπλώστρες.. η ψάθα είναι τέλεια! ;)
    Φιλιά!

    Υ.Γ.Κρίμα που φύγατε, θυμάμαι πως μου άρεσε αυτή η παραλία της Πάρου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εμένα μου αρέσει, φίλη paloma. Όλους τους υπόλοιπους μήνες, που δεν είναι "Αύγουστος" .
    Τα φιλιά μου
    Άννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Paloma, ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΧΑΡΑ ΜΟΥ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!
      Σε φιλώ γλυκά και καλό σου βραδάκι!! Θα τα λέμε, ε;; :)))

      Υ.Γ Αργά ή γρήγορα, όλοι στην ψάθα θα μείνουμε! Χαχα!


      Διαγραφή
    2. Να σου πω την αλήθεια Άννα μου, δεν είχα επισκεφθεί την παραλία καλοκαιράκι! Ίσως γι αυτό μου άρεσε και κράτησα μια όμορφη ανάμνηση! ;)

      Ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα Πέτρα μου! Αυτό το "χαρά μου" είναι πολύ γλυκό! :)

      Καλό βράδυ και στις δυο σας! Θα σας παρακολουθώ! :)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    3. Κι αυτό το "Πέτρα" επίσης!
      Καλό ξημέρωμα και σε φιλώ γλυκά! :)))))

      Διαγραφή
  11. Αυτή χρειάζεται τα ηρεμιστικά περισσότερο από σένα, Αννούλα μου! Φαντάζεσαι τι νεύρα πρέπει να 'χει προσπαθώντας να ισορροπήσει με τα τακούνια πάνω στην άμμο; Εσύ μια χαρά συγκροτημένο άτομο είσαι και πολύ χαίρομαι κάθε φορά που σε διαβάζω. Αυτή η ψωνάρα δεν ξέρει να απολαμβάνει τίποτα στη ζωή της. Τίποτα το ουσιαστικό. Το μόνο που απολαμβάνει είναι να περιφέρει τη ματαιοδοξία της από δω κι από κει.
    (Μα καλά, περμανάντ; Έχω να δω περμανάντ σε γυναίκα από την εποχή της βιντεοκασέτας!!!)

    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ηρεμιστικά, προσωρινά τα γλίτωσα, Σοφία μου. Παίζοντας επιτραπέζια με τα παιδιά μου και ποδόσφαιρο με το σκυλάκι μου.
      Όσο όμως φουσκώνει η... "τούρτα", που γράφω πιο πάνω στον Μαχαίρη, μού'ρχεται να σκάσω!
      Σε φιλώ, από το Υπόστεγο Της Πέτρας, συν-άστεγη φίλη της καρδιάς μου!! :-)

      Διαγραφή
    2. Σοφάκι, πολύ γέλασα με τις βιντεοκασέτες!!!
      Χαχαχα! Σωστό κι αυτό, η περμανάντ είναι ανάλογη με δεκαετία '80 νομίζω!
      Σε φιλώ γλυκά και καλό σου βράδυ! :))))

      Αννούλα μου, φιλιά από το Υπόστεγο!! :))))

      Διαγραφή
    3. Φιλόξενο Υπόστεγο ! :-).
      Σε ωραία μπλερουά απόχρωση. :-D
      Όνειρα γλυκά....
      Άννα

      Διαγραφή
    4. Μπλε/ρουά/ματ παρακαλώ!!
      Όνειρα γλυκά επίσης, ροδομπορδοκόκκινη Αννούλα μου!!
      :))))))))

      Διαγραφή
  12. Αννούλα και οικοδέσποινα

    Τα τούβλα δεν τελείωσαν, κυκλοφορούν ακόμη με περιφερόμενη χυδαιότητα επιβεβαιώνοντας ότι αυτά που έπρεπε να αλλάξουν σε αυτή τη χώρα δεν άλλαξαν και δεν πρόκειται!
    Η μαλάκω σάς έβλεπε μέσα από τα ξιπασμένα τσιμπλιασμένα βρώμικα μάτια της σαν ενοχλητικές μύγες που τολμάτε να πλατσουρίζετε δίπλα της.
    Μα, κανένας σεβασμός βρε παιδί μου;
    Πολύ θα ήθελα να είχα ένα εκπαιδευμένο σκύλο που θα πήγαινε κοντά της με ένα χαρτάκι στο στόμα με τη φράση: «θες πολύ πατίνι» και αμέσως μετά να της έριχνε ένα χέσιμο και να εξαφανιζόταν.

    (Ξανθομαλλούσα: σου επέστρεψα την ειδυλλιακή περιγραφή)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά έκανες!!
      Δεν παρεξηγώ εγώ, ξένοι είμαστε;; !!
      Σε φιλώ...ειδυλλιακά! :))

      Διαγραφή
    2. Ακυβέρνητε Πέτρε. Σιγά που θα άφηνα χεσμένη την παραλία, για μια... Μπάρμπι!
      Σου θυμίζω, ότι σε λίγο που αυτή θα κάνει καυσαεριοθεραπεία μέσα σε κανένα "κάμπριο" στην Κηφισίας, εγώ θα ξαναπάω στην ίδια παραλία, που την πονάω όπως πονάς ένα κακοποιημένο κορίτσι.
      Καληνυχτοφιλιά
      Άννα Πάρος

      Διαγραφή
  13. Όσο εκνευρίστηκα με την ξιπασμένη περμανάντ τόσο γέλασα με τα παιδικά αεροπλανάκια...που προτιμώ να τα σκέφτομαι μόνο σαν παιδικά για να μην μου κοπεί το γέλιο!!
    Να είσαι καλά...φιλιά και σε σένα και στην Τζόαν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια πολλά καλλιτέχνισα μου εσύ!!
      Ναι, αλλά αν είχαμε αεροπλανάκια, θα είχαμε συναντηθεί ήδη!!
      Άτιμη κοινωνία, που άλλους τους ανεβάζεις (στα...αεροπλανάκια!!)
      κι άλλους τους ρίχνεις στα τάρταρα!! :)))

      Διαγραφή
  14. Αγαπητή Μαρία, σε χαιρετώ αργοπορημένα και χαίρομαι πολύ που σε έκανα να γελάσεις! Αν μαζέψω όλες τις τέτοιου τύπου ατάκες της μικρής μου, φτιάχνω βιβλίο για την αντιμετώπιση της κατάθλιψης!
    Καλό ξημέρωμα σου εύχομαι. Άννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΜΕΣΩΣ να συγκεντρωσεις τις ατακες...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Αννούλα συμφωνώ κι εγώ με τον φίλο μας το Μαχαίρη!
      Αν είναι να αντιμετωπίσουμε την κατάθλιψη, συγκέντρωνε ατάκες λέμε!!!

      Διαγραφή
  16. Τι παραστατικα που ζωγραφιζεις την καταντια του Ελληναρα, Αννα μου!Υπαρχει αραγε ελπις;Σας φιλω γλυκα!ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η ελπίδα ζει, συν-άστεγη φίλη Βάσω. Στην εντατική, αλλά ζει. Ίσως θα βοηθούσε αν κάναμε ό,τι τα παιδιά, όταν θέλουν να ζωντανέψουν μια Νεράιδα (χτυπάνε παλαμάκια φωνάζοντας "πιστεύω στις νεράιδες").
    Να φωνάζαμε μέσα μας :" ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ " μέχρι να το πιστέψουμε!
    Χάρηκα πολύ που συμμετείχες στην κουβέντα.
    Άννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.