Τρίτη, 27 Αυγούστου 2013

ΜΕ ΤΙ ΚΑΡΔΙΑ ΝΑ Σ' ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΩ...

Με τι καρδιά να σ’ αποχαιρετήσω
Με τι καρδιά τραγούδι να σου πω
στον ουρανό με τ’ όνειρο θα ζήσω
στον ουρανό σαν άστρο θα χαθώ...
Νίκος Γκάτσος


Τον προηγούμενο χειμώνα πήγα ένα βράδυ σε έναν συναυλιακό χώρο που τραγουδούσε ο Μιχάλης Τζουγανάκης. Μέσα σε ένα πρόγραμμα που διαρκούσε 4,5 περίπου ώρες, ο Μιχάλης έκανε μόνο ένα μισάωρο περίπου διάλειμμα. Μας είπε λοιπόν πως -στο διάλειμμα του- θα μας διασκέδαζε το συγκρότημα "Τρίφωνο". Το ήξερα το συγκρότημα, αλλά πρώτη φορά το έβλεπα.

Τα τραγούδια τα ερμήνευαν κυρίως η Ερωφίλη κι ο Γιώργος Περαντάκος. Το τρίτο μέλος της παρέας είναι ο Δημήτρης Υφαντής. Η Ερωφίλη μας καθήλωσε μόλις άρχισε να τραγουδά. Ο Γιώργος όμως, έμοιαζε να είναι η ψυχή της παρέας. Γέμισε το χώρο με την παρουσία του.

Δεν ήταν μόνο το λεβέντικο παράστημα του και η θαυμάσια φωνή του -σχεδόν στα όρια του τενόρου- μα ήταν το εκτόπισμα του ως καλλιτέχνη. Μια πίστα ολόκληρη δεν τον χωρούσε.
Εκεί που έγινε ο μεγάλος πανικός, ήταν όταν ο Γιώργος ερμήνευσε το "ήτανε μια φορά μάτια μου κι έναν καιρό" και ο χώρος σείστηκε από συγκίνηση και συναίσθημα. Ο Γιώργος ερμήνευε.

Τολμώ να πω ότι, μετά το Νίκο Ξυλούρη, πρώτη μου φορά ένιωσα να συγκλονίζομαι από την ερμηνεία αυτού του τραγουδιού, από κάποιον που είχε βάλει και την ψυχή του σ' αυτό. Όντως, ο Γιώργος Περαντάκος τραγουδούσε με τόσο πάθος, θαρρείς και είχε έρθει από άλλη εποχή.

Και ξαφνικά χτες διάβασα μια είδηση που με σόκαρε. Στην αρχή το μυαλό μου κόλλησε μόνο στο νεαρό της ηλικίας εκείνου του άντρα που έχασε τη ζωή του τόσο νέος. Μόλις 45 χρόνων.
Αμέσως μετά, διαπίστωσα πως επρόκειτο για τον Γιώργο Περαντάκο και πάγωσε το αίμα μου. 
Η επάρατη νόσος για άλλη μια φορά δεν χαρίστηκε, ούτε καν που νοιάστηκε για τα κριτήρια....

Ακριβώς έναν χρόνο μετά το γάμο του, ο αγαπητός μας Γιώργος έχασε τη μάχη με τη ζωή. Έτσι δεν συνηθίζουν να λένε;....... Προσπαθώ να συνέλθω από το σοκ, αλλά καθόλου δεν τα καταφέρνω. Διάβασα πολύ μέσα στο ίντερνετ για τον Γιώργο Περαντάκο και το ήθος του.
Διάβασα όμως και για το έργο του και την προσφορά του στο τραγούδι. Καλό Ταξίδι Γιώργο.

Είναι μελτέμια οι εποχές και πριν καλά φυσήξουν
έρχονται-φεύγουν οι γενιές κι ας λησμονούν να ζήσουν....
Στίχοι: Τάσος Σαμαρτζής Ερμηνεία: Γιώργος Περαντάκος
______________ "o pio pistos filos tou skylou" ______________
www.musiccorner.g

36 σχόλια:

  1. Ωχου τί διαβάζω πρωί πρωί....
    Ο Θεός ας αναπαύσει την ψυχούλα του.. :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωχ τι ασχημη ειδηση... πω πω και εγω στεναχωρεθηκα τωρα.. ειναι πολυ ασχημες τετοιες ειδησεις...

    δεν ξερω τι να πω.. δεν μου βγαινουν λογια...

    θα πω μονο ο θεος να αναπαυσει τη ψυχη του και κουραγιο στην οικογενεια...

    κριμα... πολυ κριμα... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειχα μεινει στον Κουρουπακη,Joan.

    Ας ειναι καλοταξιδος.
    Ολο και μεγαλωνει η παρεα τ'ουρανου!

    Καλημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχε αποχωρήσει εδώ και καιρό ο Κουρουπάκης (μάλλον για εξωτερικό)
      Δυστυχώς, η παρέα εκεί πάνω μεγαλώνει με ανθρώπους τόσο νέους.....
      Σε φιλώ γλυκά.

      Διαγραφή
  4. Κι αναρωτιέμαι εγώ γιατί τα διαμάντια φεύγουν τόσο νωρίς...
    Καλημέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι το αναρωτιόμαστε......
      Τι να πω; Της "Δικαιοσύνης" Ήλιε Νοητέ.....
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  5. Κριμα...Νεος πολυ νεος!
    Κι απο αυτους τους καλλιτεχνες που αξιζει να ακους, που εχουν πολλα να πουν...
    Καλο ταξιδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κάνει διακρίσεις η μοίρα.....
      Σε φιλώ γλυκά.

      Διαγραφή
  6. Κρίμα!
    Ας συνεχίσει να ζει μέσα από τις μουσικές του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μας ναι, για τους οικείους..........
      Άστα να πάνε, έχω πάθει σοκ......
      Σε φιλώ γλυκά.

      Διαγραφή
  7. Τι; έχω σοκαριστεί και στενοχωρηθεί τώρα... αδύνατον! Πολύ κρίμα, τόσο νέος άνθρωπος...
    Καλό του ταξίδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν τα χωράει ο νους αυτά........
      Σε φιλώ γλυκά.

      Διαγραφή
  8. "Χρόνια κολλημένος στο μηδέν
    πήγα να πιστέψω ότι δεν,
    δε θα βρω αγάπη στη ζωή.
    Χρόνια κολλημένος στο μηδέν
    πήγα να πιστέψω ότι δεν,
    ώσπου ήρθες ξαφνικά εσύ.

    Ήσουν όμως συννεφάκι,
    ένα συννεφάκι γκρίζο,
    και πριν νιώσω λίγη αγάπη
    στο μηδέν ξαναγυρίζω."

    Πολλά βράδια αναρωτιέμαι γιατί φεύγει τόσος πολύς κόσμος από "καρκίνο".. μερικές φορές καταλήγω πως ο τρόπος ζωής ευθύνεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό.. η διατροφή και η ψυχολογία του καθενός..
    Όπως και να 'χει, όποια και αν είναι η αιτία.. είναι κρίμα άνθρωποι να χάνουν τη ζωή τους τόσο νωρίς..
    Εύχομαι καλό Παράδεισο στον τραγουδιστή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έχει κολλήσει κι εμένα αυτό το τραγούδι του.
      Δεν ξέρω γιατί έβαλες τη λέξη σε εισαγωγικά,
      εγώ θεωρώ πάντως πως, πάρα πολλοί άνθρωποι είναι θύματα του καρκίνου
      λόγω συγκεκριμένων φαρμάκων.........
      Σε φιλώ γλυκά.

      Διαγραφή
    2. Ίσως να παίζουν ρόλο και τα φάρμακα.. Χμ, μα δεν το είχα καν σκεφτεί! :Ο
      Επίσης, δεν είμαι απόλυτα σίγουρη γιατί χρησιμοποίησα τα εισαγωγικά..
      Φιλιά και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
    3. Όχι ακριβώς τα φάρμακα, όσο οι φαρμακοβιομηχανίες.....................
      Καλή σου μέρα.

      Διαγραφή
  9. Τι τραγούδι να σου πω εκεί που πας...

    http://www.youtube.com/watch?v=mcTgh09vS0o

    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ στεναχώρια Θεέ μου. (Πως τα έχεις κάνει έτσι, Θεέ μου.....)
      Σε φιλώ γλυκά.

      Διαγραφή
  10. Σαν άλλος Μινώταυρος, μας παίρνει τους καλύτερους.
    Μένω στον λόγο της Αγριομελένιας. Ευτυχής η παρέα του ουρανού.
    Άννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχής η παρέα του ουρανού.
      Εδώ κάτω όμως, ορφανεύουμε.......
      Σε φιλώ γλυκά.

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Κι εμείς εδώ κάτω τρωγόμαστε με τα μηδενικά που μας διαλύουν τις ζωές........
      Σε φιλώ γλυκά.


      Διαγραφή
  12. Δεν είχα ιδέα, τον θαύμαζα πολύ...
    Κι ερχόμουν να σου πω πως μου έλειψες πολύ το τελευταίο διάστημα.
    Καλησπέρα Πέτρα μου και μακάρι να είναι αναπαυμένος στη γειτονιά των αγγέλων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Κι εμένα μου έλειψες και κρίμα τέτοιο καλωσόρισμα βρε "Κανελλάκη" μου...
      Σε φιλώ γλυκά και θα τα ξαναπούμε και κάτω από άλλες συνθήκες.

      Διαγραφή
  13. Και μένα αυτή η αίσθηση της πίκρας μου μένει για το χαμό του . Μου αρέσει πολύ , όμως άλλα ΄΄οι Θεοί κελεύουν΄΄.Στη γειτονιά των αγγέλων θα ακούγεται η φωνή του ζωντανά.
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι πάντα η αίσθηση της απώλειας, πόσο μάλλον όταν αφορά νέους ανθρώπους.....
      Καλό σου ξημέρωμα χαρά μου.

      Διαγραφή
  14. Τον Γιώργο Περαντάκο τον “γνώρισα” όταν εντάχθηκε στο ‘Τρίφωνο’ μετά την αποχώρηση του Ν. Κουρουπάκη. Μου είχε κάνει εντύπωση τότε που είχε ενταχθεί τόσο καλά στο σχήμα σα να ήταν χρόνια με τους άλλους δύο.
    Την προσωπική του διαδρομή δεν τη γνώριζα. Κρίμα που έφυγε νέος. Ένας άνθρωπος που ήταν ανερχόμενος στο χώρο και που μόλις είχε δημιουργήσει οικογένεια.
    Καλημέρα όσο μπορεί να είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχε πολύ λαμπερή προσωπικότητα και φωνή με ιδιαίτερο μέταλλο.
      Μα πάνω από όλα, ήταν ένας νέος άνθρωπος.......
      Καλημέρα κι όλο και πληθαίνουν οι αποχαιρετισμοί/αποχωρισμοί.....

      Διαγραφή
  15. Μπήκα να πιώ τη θάλασσα στο ποτήρι και κατέληξα να πίνω πίκρα,απο το θάνατο ενός νέου ανθρώπου. Δεν τον ήξερα. Διάβασα για την είδηση στο διαδίκτυο αλλά επειδή μ έχει πλακώσει πολύ φέτος ο θάνατος δε προχώρησα ,απλά λυπήθηκα τα νειάτα. Τώρα λυπάμαι διπλά.
    ΚΡΙΜΑ,πολύ κρίμα,τέτοιος θερισμός που γίνεται στις μέρες μας.
    Καλό ταξίδι Γιώργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως είπα και στον Πέτρο, δεν ήταν μόνο πολύ ταλαντούχος, αλλά και λαμπερός.
      Αλλά και τόσο νέος Θεέ μου, τι αδικία πια....
      Σε φιλώ Χαρά μου κι ελπίζω να τα πούμε και στα ευχάριστα.

      Διαγραφή
  16. Οι ομορφες ψυχες αποχαιρετανε μια-μια το φρικτο κοσμο μας,οπου επικρατουν οι σκατοψυχοι και οι βλακες.Γιωργο,ψυχη μου,καλο σου ταξιδι! ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ φοβάμαι ότι αυτό μπορούμε να το ισχυριστούμε ΚΑΙ σήμερα..........

      Διαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.