Κυριακή, 4 Αυγούστου 2013

ΤΙ ΓΕΥΣΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ;...

"o pio pistos filos tou skylou"

 Δε με ρώτησες τι γεύση έχει το καλοκαιρινό κρασί.
Δεν έμαθες πως εγκατέλειψα συνειδητά τη γεύση,
κλείδωσα διπλοκλειδωνιά την όσφρηση
κι έδεσα τους καρπούς με σκοινιά για να προλάβω της αφής τη δύναμη.
Μόνο το μυαλό που και που αφήνω ελεύθερο,
κάνει μια βόλτα στον περίβολο, μα επιστρέφει πάντα πριν νυχτώσει.
Εκεί παζάρια δε σηκώνω.
Ξέρω πόσο εύκολα μπορεί να δραπετεύσει
-ήδη ανακάλυψε εκείνο το άνοιγμα στο ξέφωτο-
γι' αυτό παραφυλάω νύχτα μέρα μην και περάσει το φράγμα.
Αν το περάσει, χάθηκα. 

Δεν το προλαβαίνω πια.
Τρέχει πιο γρήγορα κι από τυφώνα.
Ρώτα με τώρα: "το "εγώ" σου που είναι;"
Έξω, στον κήπο.
Παίζει κρυφτό. Με τον εαυτό του.
Ε, κάποιον πρέπει να πιστεύει ότι κοροϊδεύει, δε νομίζεις;....
(Προϊόν Πνευματικής Ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται ρητά η Αντιγραφή και η Αναδημοσίευση)

Φωτογραφία: Πάρκο στην Ιαπωνία!!

Επισκεφθείτε μας ••► Οι πιο όμορφες φωτογραφίες του κόσμου
Φράουλες Κεράσια Κι Ενός Αγγέλου Φιλί Την Άνοιξη.
Το Καλοκαιρινό Κρασί Μου Είναι Στ' Αλήθεια Φτιαγμένο Από Όλα Αυτά.
"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"
_______________________________

21 σχόλια:

  1. Δεν διαφωνώ...το θέμα είναι ποιος κοροϊδεύει ποιον..
    Πρόσεχε!

    Καλή Κυριακή JP..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι αυτό το αναρωτιέμαι κι εγώ.
      Καλή Κυριακή δε λες τίποτα!

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ σου λέω : Εσύ, που έβαλες ν'αναμετρηθούν τα "θέλω" με τα "πρέπει", άσε το μυαλό σου ελεύθερο να καβαλήσει το άτι των αισθήσεων κι ελεύθερο να τρέξει πέρα από το ξέφωτο... όσο ακόμα μπορεί....
    Φτου ξελευτερία
    Άννα Πάρος
    (πολυγλυκιακαλημέρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σου λέω: Αν υπάρχει κάτι ακόμα πιο λυρικό να προσθέσεις,
      πολύ θα ήθελα να το διαβάσω από σένα!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
    2. Αφού το θέλεις :

      Κρασί του Θέρους, μαγικό, φραουλοκερασένιο,
      μ' αγγελοφίλητη Άνοιξη για πνεύμα καμωμένο .
      Που όποιος το γεύτηκε έχασε, το νου και το κορμί του.
      Και μόνο ο πόθος του 'μεινε... ξανά να το γευτεί...

      Πόθος πάθους ποθητός
      Άννα Πάρος

      (Το τραγούδι που διάλεξες, είναι ένα από τα αγαπημένα μου...)

      Διαγραφή
    3. Κάτι ήξερα εγώ και είπα να το κάνεις ακόμα πιο λυρικό!
      Μα είναι υπέροχος ο στίχος σου!

      (Το τραγούδι που διάλεξα το έχω συνδυάσει με φυγή.
      Και σήμερα θα ήθελα πραγματικά να μπορούσα να έφευγα,
      όσο το δυνατόν πιο μακριά....)

      Διαγραφή
  3. Κιθαρας γηινης,ουρανια μελωδια,εσυ που μεθας με το κρασι της ληθης και τρεχεις τη νυχτα σε ποθοπλανταχτα περβολια,σταζεις τη γλυκα της ψυχης σου σε τουτο το ποτηρι κι εμεις,σα μελισσουλες διψασμενες,τρεχουμε να το τρυγησουμε. ΦΙΛΙΑ ΜΕΛΕΝΙΑ-ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσω μας, η Σαπφώ ζει!

      Πέτρα :
      Εμείς για το χατίρι σου, θα φτιάξουμε τραγούδια,
      να φέρουμε στα χείλη σου του γέλιου τα λουλούδια.
      Και τούτα, που ανόητα φαντάζουνε στιχάκια,
      μπορούν να πνίξουν τους καημούς,
      αν φέρουν τα μεράκια....
      :-)
      (και καρδούλες και νότες και λουλουδάκια και όλα αυτά που... έχασα και δεν μπορώ να σου στείλω)
      Άννα Πάρος (φίλη σου)

      Διαγραφή
    2. Βρε παιδιά, πως σας βάφτισε η Σοφία;;;
      "Άστεγους δεν θυμάμαι...συμπληρώστε με....
      Άτομα σαν κι εσάς ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να φτιάξουν blog......
      Και είσαστε και μια χαρά ντουέτο!
      Κι η Σοφία πιο κάτω έχει κεντήσει από ότι βλέπω!

      Σας φιλώ γλυκά κορίτσια μου.... :))

      Διαγραφή
  4. Προσωπικες,πλην ομως κατασταλαγμενες,αναζητησεις...

    https://www.youtube.com/watch?v=y-xG44ExDwM

    Σε προτιμω ετσι παρα σπιρτοκουτο.

    Αγαπηαποαγριομελι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι είναι είπαμε το σπιρτόκουτο (σύμφωνα με τις ενστάσεις σου;)
      Μ' αυτήν την απορία θα πεθάνω (εκτός κι αν μου τη λύσεις)
      Αγαπηαποναυλονειναιολατοξερειςε;...............

      Διαγραφή
  5. Γλυκόπικρες οι γεύσεις σου σήμερα.
    Καλή δύναμη εύχομαι.
    Σ' ότι κι αν είναι αυτό...

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα έφυγε το πρώτο συνθετικό.......
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  6. Έχει τη γεύση που του δίνεις.
    Μπορώ να πιω το ακριβότερο κρασί (λέμε τώρα) και με χάλια διάθεση ή χάλια παρέα να μου φανεί ξίδι. Όταν όλα είναι καλά και το κρασί πίνεται ευχάριστα. Αλλιώς πιες τσίπουρα που ξέρεις τι πίνεις!
    Έχω τώρα κάπου 2 ώρες που διάβασα όλες τις αναρτήσεις σου που έχασα όσο καιρό έλειψα. Να τολμήσω να διαπιστώσω ότι τα πράγματα πάνε καλύτερα; Στη δουλειά αναφέρομαι. Ή είπες να αλλάξεις σκοπό και να "ανέβεις";

    ΥΓ: Σε πολλές βρήκα σκέψεις, ατάκες μέχρι και φωτογραφίες που έχω σκεφτεί να δημοσιεύσω σε επόμενες αναρτήσεις.
    Αρχίζω να ανησυχώ.
    Αυτή τη φορά σοβαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γύρισες χαρά μου κι είδαν φαγητό οι κατσαρόλες μας,
      λουλούδια οι κήποι μας κι ένα αμυδρό (πλην φαρδύ!)
      χαμόγελο το στόμα μας!

      Ακειβαιρνιται, αιπραιπαι να σε λαιγαναι Αναιπιτραιπτω καννωνικα!

      Υ.Γ Πες ότι γύρισες χωρίς ιδέες μάνα μου
      και βγήκες στο σεργιάνι για καμιά (καλή!) ιδέα!

      Διαγραφή
  7. Πάντα θα υπάρχει ένα άνοιγμα στο ξέφωτο..για καλό είναι...έτσι λέω!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, άμα φτάσουμε στο ξέφωτο μαντάμ, πάει το χάσαμε για πάντα (το μυαλό)
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  8. Κι αν ήπια από δυνατά κρασιά, καθώς που πίνουν οι ανδρείοι της ηδονής, τη μέθη τους δεν άντεξα κι έτρεξα τρομαγμένη να κρυφτώ πίσω απ' τους καθωσπρέπει τοίχους μιας οικείας μετριότητας που μου 'ταζε αναγνώριση και αποδοχή. Και τα κρασιά τα κλείδωσα στ' αμπάρι, τα χρόνια γίνανε φραγμός για το σώμα μα ποιο κλειδί να ταιριάξει στο μυαλό; Αυτό βρίσκει τρόπο να ξετρυπωνει παλιές και νέες επιθυμίες κι εγώ τρέχω να το συμμαζέψω πριν το καταλάβουν οι άλλοι.
    Κάποτε ο κόσμος όλος ήταν δικός μας...τώρα φοβόμαστε και να ονειρευτούμε...Να ξέρεις όμως το κλειδί απ' τ' αμπάρι το 'θαψα μα δεν το πέταξα...είναι κάπου εκεί δίπλα στο δικό σου...

    Σοφία



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά δεν είναι λόγια, πίνακας ζωγραφικής είναι!
      Σου στέλνω τα φιλιά μου εκεί πάνω που είσαι και καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  9. Όλες οι αισθήσεις χρειάζονται !
    Κι άστο το μυαλό πού και πού να δραπετεύει....
    Με μπέρδεψες απόψε ....
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.