Κυριακή, 1 Σεπτεμβρίου 2013

ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΕΥΤΥΧΙΑΣ...



Μας έφερε κοντά, η δουλειά μου.
Ήρθε. Με τα ανατολίτικα σαλβάρια.
Με την μαντήλα της.
Με το δειλό χαμόγελό της.
Με δυο ήλιους να φέγγουν στα κατάμαυρα μάτια της.
Με μια γλώσσα άγνωστη.
Η καρδιά μου έλιωσε στο αντίκρισμα της μακρινής αδελφής.
Της μίλησα στην γλώσσα μου, που δεν καταλάβαινε.
Μου απάντησε στην δικιά της, που έμοιαζε με τραγούδι από την αγορά του Αλ Χαλίλι.
Της πρόσφερα αυτό που το επάγγελμα απαιτούσε.
Μαζί με το χέρι μου.
Κίνησε να φύγει.
Και ξάφνου στράφηκε.
Κι απόθεσε στο μάγουλό μου, το πιο γλυκό Φιλί του κόσμου!...
Τι άλλο μπορεί να είναι η Ευτυχία;...

 (Προϊόν Πνευματικής Ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται ρητά η Αντιγραφή και η Αναδημοσίευση)
ΑΝΝΑ-ΠΑΡΟΣ
                                         
✿* ✿.。.:* *.:。✿*゚’゚・✿.。.:* *.:。✿*゚¨✿.。.:* *.:✿*.:。✿.。.:* *.:。✿*゚’・✿.。.:✿*¨✿
         
ΚΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΙΔΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ PETRA!  Foto  Foto
Για όσους θυμούνται την περιπέτεια υγείας του Θοδωρή ΕΔΩ κι επειδή κατά καιρούς με ρωτάτε διάφοροι φίλοι -και σας ευχαριστώ πολύ γι' αυτό- είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πω ότι ο Θοδωρής πριν 3 ημέρες έκανε τις πρώτες μετεγχειρητικές εξετάσεις και τα αποτελέσματα είναι άριστα!!! Η χαρά της οικογένειας ξεχειλίζει και εξαιτίας του ότι ο Θοδωρής σε 7 μήνες θα γίνει παππούς! Και η Μαργαρίτα γιαγιά! Κι ας είναι τόσο νέοι!

______________ "o pio pistos filos tou skylou" ______________

72 σχόλια:

  1. 1) Η πρώτη φωτογραφία είναι επιλογή της Άννας.
    2) Η δεύτερη φωτογραφία είναι επιλογή της Petras
    3) Και για τις δυο φωτογραφίες υπάρχει αναφορά πηγής μέσα στο κείμενο.
    3) Αννούλα μου....."ζωγράφισες" και πάλι!!
    4) Καλημέρα και καλή Κυριακή σε όλους! Σας φιλώ γλυκά! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια δίδυμη εικόνα Ευτυχίας.
      Από μία (όχι και τόσο) μακρινή αδελφή και έναν (όχι και τόσο) κοντινό αδελφό... Και η ελπίδα να σας "μεταγγίσαμε" λίγη από αυτήν την Ευτυχία...
      Άννα

      Διαγραφή
    2. Αννούλα μου, το κείμενο σου πλημμυρίζει από εικόνες και χρώματα!
      Έχω φωτογραφήσει πάρα πολλές γυναίκες με μαντήλα αλλά και τσαντόρ.
      Θα μπορούσα να είχα αναρτήσει κάποιες από αυτές, αρκεί να μην ήμουν τόσο ανεπίδεκτη!
      Σε φιλώ γλυκά κι εύχομαι......
      ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ! ΓΙΝΕΤΑΙ;...

      Διαγραφή
  2. Τι ομορφιά κρύβει μέσα της αυτή η ψυχή που ακούσει στο όνομα Άννα της Πάρου!
    Μόλις χτες έγραφα σε αγαπημένο μου πρόσωπο τη δική μου εκδοχή της ευτυχίας!
    Βλέπεις η ευτυχία έχει πολλά πρόσωπα, για τον καθένα το δικό του ξεχωριστό και μοναδικό!
    Αλλά η ουσία, αυτό που νιώθουμε, είναι το ίδιο!
    Είναι ένας γεμάτος κόσμος μέσα μας!
    Αθέατος στους άλλους...μα τα πάντα για μας!

    Αυτή η μικρούτσικη εικόνα του φιλιού εμένα με γέμισε χαρά κι αισιοδοξία!
    Να'στε καλά ομορφιές!
    Μεγάλη η χαρά και για τα νέα του Θοδωρή!

    Φιλιά πολλά!
    Χαρούμενη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και στις δύο! :)))

      Διαγραφή
    2. Αριστέα, μοιράσου και μαζί μας, την δική σου εκδοχή της Ευτυχίας!
      Νησίδες ευτυχίας, μέσα σ'ένα πέλαγος μιζέριας και δυστυχίας, που κάποιοι έχουν την απαίτηση να κολυμπάμε.
      Είναι ό, τι χρειαζόμαστε. Κι ό, τι μπορούμε να προσφέρουμε ο ένας στον άλλον.
      Σε φιλώ. Καλό μήνα και καλή Κυριακή να έχεις.

      Διαγραφή
    3. Αννούλα μου, πάω να στο στείλω σε mail! :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    4. @ Αριστέα,
      έχεις δίκιο, η ευτυχία είναι στιγμές από κει δεν τις περιμένει κάποιος.
      Κάποιες φορές όμως έρχονται κι από κει που τις περιμένεις...... ;)
      Καλό μεσημέρι χαρά μου και καλό σου μήνα! Σε φιλώ γλυκά! :)))

      Διαγραφή
    5. Βρε Άννα,
      κι εγώ συμφωνώ μαζί σου!
      Μια "συνταγή" "στον αέρα" από την Αριστέα, δεν θα με χάλαγε καθόλου!
      Γιατί προτίμησε να στις πει μέσω μέηλ;; Ε;
      Πάει, εγώ θα μείνω στούρνος! Αυτό κατάλαβα!! :))

      Διαγραφή
    6. Αριστέα : " Ο λαός, απαιτεί, ευτυχίας διατριβή".
      Κάνε τώρα εσύ καλά, με την Ξανθοπαναγιά.
      :-D
      Άννα

      Διαγραφή
  3. Μας φτιάξατε τη μέρα, κορίτσια!

    Καλημέρα και καλό μήνα!

    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου,
      είπα να μπλέξω με καμιά αισιόδοξη κοπελούδα,
      μπας και με παρασύρει κι εμένα στο διάβα της!
      Σε φιλώ γλυκά, καλό μεσημέρι και καλό σου μήνα! :)))

      Διαγραφή
    2. Αν "φτιάξαμε" έστω και μία μόνο ώρα, από μία μέρα, τότε είμαστε σε καλό δρόμο.
      Φιλιά πολλά σοφή μου Σοφία.
      Άννα

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα και στα δυο κορίτσια τα τόσο ευαίσθητα.
    Καλημέρα και στο κορίτσι με τη μαντήλα.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου μεσημέρι κι εσένα γλυκό Φλωρούκο!
      Καλό μήνα και πολλά γλυκά φιλιά! :)))

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Φλώρα! Και καλό ξεκίνημα στο νέο "παιχνίδι με τις λέξεις" σου.
      Πολλά φιλιά Άννα

      Διαγραφή
  5. Kαλό μήνα και καλό Φθινόπωρο πετροκόριτσο!
    Δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει καλύτερα ο μήνας μια με το απάγκιο της Μαρίας μία με τα νέα τα δικά σου για τον Θοδωρή, μια το κείμενο της Αννούλας, τι θα γίνει μανταμ θα φτιάξετε το δικό σας μπλογκ;;
    Λοιπόν μου λείψατε πολύ, χαίρομαι πολύ που επέστρεψα καλή συνέχεια!
    Φιλιά πολλά πολλά και στις δύο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου Ελενάκι,
      δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που επέστρεψες! Μου είχες λείψει πολύ!
      Τώρα, θα έχουμε κι άλλη γωνιά να ανταμώνουμε και να "απαγκιάζουμε"
      τις δροσερές μέρες του φθινοπώρου κι όχι μόνο!
      Σε φιλώ πολύ πολύ γλυκά και καλό σου μήνα! :))))))

      Διαγραφή
    2. Καλό μήνα κι από μένα, Έλενα.
      Με το "απάγκιο" της Μαρίας, η χαρά δεν τριπλασιάστηκε απλώς, αλλά... υψώθηκε σε τρίτη δύναμη.
      Χαίρομαι που σε γνώρισα.
      Άννα

      Διαγραφή
  6. Καλό σας μήνα κορίτσια με την υπόσχεση της ευτυχίας και το όμορφα νέα που μας φέρατε!!
    Ωραία αρχή έκανε το φθινόπωρο και μακάρι να συνεχίσει με όμορφα!
    Να είστε καλά..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι μας αυτό ευχόμαστε Μαράκι μου, μέσα από την καρδιά μας!!
      Σε φιλώ γλυκά ομορφιά μου και καλό σου μήνα, πάντα μέσα από τον υπέροχο φακό σου!!
      :)))))

      Διαγραφή
    2. Καλό σου μήνα, Μαρία, με το υπέροχο Μπλογκοσπιτάκι - Λεύκωμα. Σε παρακολουθώ καιρό... κρυφά. Θαυμάζω τις εκπληκτικές σου φωτογραφίες, πλαισιωμένες από διαλεχτά κείμενα (ή μήπως το αντίστροφο;). Και μένω σιωπηλή από φόβο μην ταράξω την αρμονία!
      Φιλί Άννα

      Διαγραφή
  7. σε παραλληλους σχετικα δρομους η σκεψη μας.μπραβο για το θοδωρη.καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και για σένα χαρά μου και πολλά φιλάκια!
      Ευχές για ένα όμορφο Κυριακάτικο απόγευμα! :)))

      Διαγραφή
    2. Αυτό με τον Θοδωρή, με έτρωγε κι εμένα και φοβόμουν να ρωτήσω. Καλό μήνα κι από μένα, όμορφη πεταλούδα!
      Άννα

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα και καλό μήνα και στις δυο σας!
    Δένουν πολύ όμορφα στην ανάρτηση η "μετάγγιση ευτυχίας" με τα νέα της Πέτρας για τον Θοδωρή και τις φωτογραφίες..
    Μακάρι να μπορούσαν όλοι να δουν και να νιώσουν την ευτυχία που υπάρχει σε τέτοιες στιγμές!
    Να είστε καλά! Φιλάκια και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα υπάρχουν οι φίλοι μας καλό μου -όλοι εσείς δηλαδή-
      που είσαστε σε θέση να την νιώσετε, γι' αυτό άλλωστε είμαστε και συνοδοιπόροι!
      Σε φιλώ γλυκά και καλό σου μήνα! :))))))

      Διαγραφή
    2. Το είπε η Πέτρα. Ευτυχία είναι, να υπάρχουν φίλοι - συνοδοιπόροι, να μοιραζόμαστε στιγμές Ευτυχίας.
      Καλή πρώτη εσπέρα ενός καλού μήνα, εύχομαι!
      Άννα

      Διαγραφή
  9. Ανατρίχιασα με την ανάρτηση της Άννας. Όσο υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που βλέπουν με τα μάτια της ψυχής τους, οι νησίδες ευτυχίας μπορεί να γίνουν και λεωφόροι...
    Συγκινήθηκα με τα νέα του Θοδωρή!

    Κι έτσι απλά και ανθρώπινα, ξεκίνησε υπέροχα ο μήνας!
    Τι καλύτερο;
    Να'στε καλά κι οι δυο σας!
    Αχτύπητο δίδυμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ, τώρα, εγώ τι να πω. Μπροστά στην πένα σου, μοσχοβολιστό Κανελλάκι, λέω να σιωπίσω. ΚΑΛΟΣΤΕΡΙΩΤΟ ΤΟ ΑΠΑΓΚΙΟ ΣΟΥ.
      Σε φιλώ πρωτομηνιά, για να 'χεις Φιλί κάθε μέρα του μήνα.
      Άννα

      Διαγραφή
    2. @ "Κανελλάκη",
      άσε που ξεκίνησε κι ο διαγωνισμός της Φλώρας,
      έτσι, για να "ζεσταίνεται" η ομάδα!!

      Τι με ρώτησες;;; Πως σε πήρα είδηση;;;
      "Έχω μύτη εγώ"! κι είναι κι αυτό από ελληνική ταινία, αλλά δεν θυμάμαι από ποια!

      Σε φιλώ γλυκά "Κανελλάκη" μουουουουου και καλό μας "απάγκιασμα"! :))))

      Διαγραφή
    3. Έλα βρε! Θα σου θυμίσω εγώ ταινία; Δεν το πιστεύω!
      Από τον Πίπη! Ο κουνιάδος του Παπαμιχαήλ! χοχοχο!
      Μόλις μπήκα!
      Τα γνωστά...ζωγράφιζα!
      Φιλιά και καλησπέρα σας!

      Διαγραφή
    4. Κι έσπαγα το κεφάλι μου, αλλά νόμιζα πως θα ερχόταν το "Κανελλάκη" να μου τη θύμιζε!
      Ζωγράφιζες, αλλά.......για ποιον ζωγράφιζες (πάλι) είναι η απορία!!!

      "Η αρχόντισσα κι ο αλήτης" δλδ ε;;;
      Που ο "Πίπης" είχε γαλλικό μανικιούρ, αλλά κανείς δεν αναρωτιόταν αν ήταν γυναίκα!!

      Διαγραφή
    5. χεχε! Το έπιασες ότι πάλι δεν ζωγράφιζα για μένα!
      Βρε ήταν να μην ξαναπιάσω τα πινέλα! Απόψε έφτιαξα δύο πινακάκια μικρά.
      Αύριο θα τελειώσω το δεύτερο και την Τρίτη πιθανόν να τα έχω στο μπλογκ!
      Φιλιά!

      Πτώμα είμαι πάλι!

      Διαγραφή
    6. Αμ, αν τα ζωγράφιζες όλα για σένα, δεν θα υπήρχε τοίχος τώρα! Χεχε!!
      Καλή ξεκούραση χριστιανή μου! :))) Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Οχι...δεν υπαρχει μεγαλυτερη στιγμιαια ευτυχια,Αννουλα.
    Θυμησε μου...η ζωη στιγμες δεν ειναι???

    Ο θοδωρης αγαπαγε να ζησει...
    κι αυτο εγινε!

    Σεφιλωμετηντρυφεροτητατουφθινοπωρουκαιτωνκαταστασεων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τελικά που έχω εμμονή και μ' εκείνους που θέλουν να ζήσουν;.... ;)
      Καλησπερολουλουδακαινουργιουμηνα! :)))

      Διαγραφή
    2. Ναι, η ζωή στιγμές είναι. Και η Ευτυχία, σταγόνες από (καμιά φορά άγριο) μέλι!  ΣεφιλωσταμαλλιανασουτανακατεψωμετονβοριατουΑιγαιου! Άννα

      Διαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ε! Πού πήγαν όλοι οι άντρες;
    Κολέγιο θηλέων πάμε να γίνουμε.
    Πέτρα, τι λες κι εσύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να ξεκινήσω από το τέλος, θα έλεγα πως περιμένουν να εμφανιστούν τελευταίοι,
      για να κάνουν εντύπωση, από την άλλη όμως δεν θα 'βαζα και στοίχημα,
      γιατί μπορεί και να το έχανα (είναι απρόβλεπτα όντα!)
      Σε κάθε περίπτωση, μας λείπουν! :))

      Διαγραφή
  13. Ώρες ώρες σκέφτομαι ότι μου κάνετε πλάκα. Στ' αλήθεια υπάρχουν άτομα σαν εσάς; Κείμενα βγαλμένα από τα παραμύθια. Δεν είναι κοπλιμέντο (σιγά μη το΄χετε ανάγκη κιόλας!), το λέω όπως το σκέφτομαι.

    Αννούλα: Άργησα για να κάνω φινάλε, αλλά η κολλητή σου απαντάει μέχρι τις 3 τα χαράματα κι εγώ θα κοιμάμαι!

    Πυργοδέσποινα: Απολογούμαι γιατί εσύ τα 'παίρνεις' εύκολα. Βρισκόμουν στο χωριό και μόλις γύρισα. Βάλαμε ένα αρνί να γιορτάσουμε για το γιό μου που πέρασε στα ΤΕΙ και το ανήψι μου στο Πανεπιστήμιο.
    Δικαιολογημένος;
    Σιδερένιος ο φίλος σου και αν τον συναντήσεις να του δώσεις τις θερμότερες ευχές από κάποιον που τον 'γνώρισε' μέσα από τα δικά σου κείμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ακυβέρνητε,
      και μόνο που......τόλμησες να εμφανιστείς (ο πρώτος άντρας σήμερα!)
      ανάμεσα σε τόσες γυναίκες.....ένα θάρρος το δείχνεις έτσι κι αλλιώς!!
      Και βέβαια "τα πήρα στην κράνα"!! Άντε και τα μαζεύουμε και πάμε στο χωριό,
      έτσι χωρίς (έγγραφη) άδεια από πουθενά;;;
      Αλλά, σε συγχωρώ (και) σήμερα. Με τουμπάρισες (με το χοντρό το μακαρόνι!)
      με το αρνί, αλλά προπαντός με την επιτυχία του γιου στα ΤΕΙ (και του ανιψιού βεβαίως!)
      Θερμά συγχαρητήρια στα παιδάκια σας και καλή (αμήν Παναγία μου) σταδιοδρομία!

      Υ.Γ Είπες "αρνί";;; Απόδειξη πήρες;; Η εφορία το έμαθε;;; Ο Σαμαράς τα ξέρει αυτά;;;
      Και μετά μας λες πως χρεοκοπήσαμε;;;;; (Ξινό στο έβγαλα μάνα μου!!)

      Άντε βρε, σε φιλώ γλυκά και καλό μήνα λέμε!! :)))

      Διαγραφή
    2. Πέτρο αν και θα το δεις αύριο...συγχαρητήρια για το γιο! Πάντα επιτυχίες το παιδί!
      Καλές σπουδές!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Πέτρο, φίλε, συγχαρητήρια από καρδιάς για τον γιο και το ανήψι. Και το δικό μου ανήψι πέρασε στην σχολή που ήθελε και συμμερίζομαι "κάργα" την χαρά σου.
      Να τους χαίρεστε και να τους καμαρώσετε και πτυχιούχους, μα πάνω απ όλα γερούς και χαρούμενους!
      Καλή χώνεψη (του αρνιού)!.... :-D
      Άννα

      Διαγραφή
  14. Λοιπον..Να συννερνοηθουμε..Να φτιαξουμε μια μερα,ενα αρνι ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ...
    Να μαζευτουμε οι κολλητοι...Οι ονειροπαρμενοι..Που ΕΥΤΥΧΟΥΜΕ με δυο γελαστα ματια,κι ενα φιλι...
    Να γιορτασουμε την ΝΙΚΗ μας απεναντι στα ΛΕΦΤΑ και τις τραπεζες...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΑΝΤΡΑΣ ΑΠΟΨΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!
      (Με το......κιάλι τους ψάχνουμε! αχαχα!)

      Αυτό με το αρνί φίλε Μαχαίρη, πολύ με δελεάζει!!!
      Πιο πολύ από όλα όμως με δελεάζει......Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΟΥ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ!!

      Με συγκινείς πάρα πολύ φίλε μας κι εγώ είμαι μέσα!
      Το αρνί να σου πω, λίγο με απασχολεί! Το παρεάκι μας είναι που μετράει!
      Σε φιλώ γλυκά και καλό μήνα! Και τα κανονίσματα παραμένουν ανοιχτά!

      Διαγραφή
    2. Νάσαι καλά, Μαχαίρη μας, σοφέ μας Δάσκαλε. Χίλιων χρονών να γίνεις και να μεταδόσεις την Σοφία της Ψυχής σου (ξέρεις εσύ) σε εγγόνια και δισέγγονα.
      Ευχές από μια δασκαλοκόρη, που έχει ακόμα φάρο τον ενενηντάχρονο (Παναγιά μαζί του) πατέρα της.
      Η πρόσκληση δεκτή με ενθουσιασμό. Κι όπως θα θυμάσαι, εκκρεμεί και μια παλιά δική μου, για την Πάρο.
      Καλή σου νύχτα. Και καλό μήνα. Άννα

      Διαγραφή
  15. τι ομορφη αναρτηση! οτι χρειαζοταν για καλο μηνα! με θετικες ειδησεις!!!!


    καλο μηνα κ αο μενα αδυναμιες!!! χιχιχιχ

    φιλια ολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά γλυκό μου.....λάσμα!!
      Σε φιλώ γλυκά και καλό σου μήνα!

      (Από......πι.......ως..........ας;;; !!!)

      Διαγραφή
    2. Καλό μήνα και σε σένα! Και μην σε νοιάζει. Σ'αγαπάμε και χωρίς Πι. Μόνο μην δοκιμάσεις να γράψεις το..." Παπάκι πάει στην ποταμιά "... :-)
      Φιλιά Άννα

      Διαγραφή
    3. Αχαχαχαχα!!! Πολύ αστείο Αννούλα μου, αυτό με το....παπάκι!!! :)))))

      Διαγραφή
    4. χαχαχα και μενα μου αρεσε αυτο με το παπακι αννουλα!

      ομως σημερα σας την εσκασα, μπαινω απο αλλου και μπορω. χαχαχαχα

      φιλια πολλα και στις 2!!!!

      Διαγραφή
  16. Τι ευχάριστα νέα είναι αυτά! Πολύ χάρηκα για το Θοδωρή! Και για την οικογένειά του που θα αποκτήσει νέο μέλος! :)))
    Πολλά πολλά φιλάκιααααα Πέτραα! Καλό μήνα! Και καλό φθινόπωρο! Εύχομαι να'ναι ένας δημιουργικός και πολύ όμορφος μήνας! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα χαρά μου!
      Υποθέτω ότι δεν σε άφησε ασυγκίνητη και η "μετάγγιση Ευτυχίας" της Αννούλας μας!
      Ξέρω πόσο σε σκλαβώνουν οι αληθινές ιστορίες αυθορμητισμού κι αγάπης.
      Σας φιλώ πολύ πολύ γλυκά και τις ευχές μου για καλό μήνα!
      Καλό ξημέρωμα ομορφιά μου! :))))

      Διαγραφή
    2. Καλό μήνα κι από μένα, στο... Ροζ Αγγελικό μπλογκοζευγάρι! Είθε τα νέα που λαβαίνετε να είναι πάντα ευχάριστα! Άννα

      Διαγραφή
    3. Συγκλονιστικό ήταν! Απορώ γιατί Άννα δε φτιάχνεις ένα δικό σου ιστολόγιο; θα έπρεπε, θα έπρεπε, έχω δει και προηγούμενες αναρτήσεις, γράφεις υπέροχα :)))

      Διαγραφή
    4. Πες τααααααααα!!! Άμα μαζευτούμε πολλοί και της το λέμε συνέχεια, θα την πείσουμε στο τέλος, αν και θα μου λείπει από δω αισθητά η παρουσία της, ως αρθρογράφου εννοώ!! :)

      Διαγραφή
  17. Μόνο εγώ τελικά δεν είχα πάρα χαμπάρι για την υπόθεση του Θοδωρή;
    Τώρα το μαθαίνω, αλλά ευτυχώς όλα έχουν πάει καλά για τον άνθρωπο.
    Αυτό έχει σημασία.
    Τώρα που θα γίνει παππούς θα ανοίξει για δεύτερη φορά η καρδιά του.
    Όχι από εγχείρηση, αλλά από χαρά.

    Μακάρι όλοι οι άνθρωποι να καταλάβαιναν τον κίνδυνο ακόμη και 20 μέρες πριν.
    Πολλοί το έμαθαν μετά. Ή μάλλον δεν το έμαθαν αυτοί, αλλά οι δικοί τους.
    Ευλογημένος να νιώθει που πρόλαβε και σήμερα μπορεί να απολαύσει τις χαρές της ζωής.


    Όσο για τη "μακρινή αδελφή" της Άννας, δεν έχω λόγια.
    Αυτό το αβίαστο φιλί από αυτήν την άγνωστη μακρινή αδελφή προκαλεί συναισθήματα που μάλλον δεν μπορούν να περιγραφούν από όσους δεν το έχουν ζήσει.
    Αλήθεια... ξαναπέρασε από τότε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο εσύ τελικά δεν είχες πάρει χαμπάρι για τη υπόθεση του Θοδωρή!
      Μα, ευτυχώς, πάνε όλα πολύ καλά για τον (άνεργο) ανθρωπάκο.....
      Ο Θεός να βάλει το χέρι του για το παρακάτω....
      Σε φιλώ γλυκά και καλό ξημέρωμα! :)

      Διαγραφή
    2. Ο Θοδωρής, νίκησε μια δύσκολη νίκη. Δικαιούται τώρα να απολαύσει και τις χαρές της ζωής, που εμείς συχνά, τόσο αστόχαστα, τις θεωρούμε δεδομένες.
      Την "μακρινή αδελφή", την είδα μόλις προχτές. Κάτι μου λέει, όμως, ότι θα την ξαναδώ...
      Καλημέρα, Αρχηγέ μου! Ξέρεις πως σε εκτιμώ βαθιά. Καλή δύναμη για τον καινούριο μήνα. Κι ας γίνουμε εμείς οι φλόγες, που θα ζεστάνουν τον μακρύ Χειμώνα.
      Φιλιά Άννα

      Διαγραφή
    3. Θα μπορούσατε να βάλετε τίτλο "Ζωοδόχος πηγή".
      Ισχύει και για τις δύο ιστορίες.

      Διαγραφή
    4. Εντάξει, καταντάω γραφική, αλλά πάλι δίκιο είχες!!!
      Θα επανορθώσουμε προσεχώς ελπίζω! Σε φιλώ και καλή σου μέρα!! :)

      Διαγραφή
  18. Καλό μήνα Πέτρα και Αννα . Η ιστορία της Αννας πολύ συγκινητική από μόνη της , το αβίαστο φιλί με τα λαμπερά μάτια είναι γλυκό χάδι στην ψυχή !!
    Τζόαν μου η καλή είδηση του Θοδωρή με χαροποίησε ανθρώπινα , μακάρι να είναι έτσι χαρούμενα τα νέα του .
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου μήνα Νικόλ μου και σ' ευχαριστώ και πάλι!
      Όσοι είχαμε προσευχηθεί για τον Θοδωρή, νιώθουμε μια απίστευτη χαρά σήμερα!
      Σε φιλώ γλυκά και καλό σου ξημέρωμα! :)))

      Διαγραφή
    2. Αγαπητή Νικόλ - Μαρία, μακάρι πάντα όμορφα νέα, να χαϊδεύουν την ψυχή σου.
      Πολύ καλημέρα σου.
      Άννα Πάρος

      Διαγραφή
  19. Πανεμορφες σκεψεις απο υπεροχες αισθαντικες ψυχες!Φιλες μου νιωθω τοσο περηφανη που επικοινωνω με τετοιους ανθρωπους!Ελιωσα απο συγκινηση απο την καταθεση ψυχης της Αννουλας μας!Και πλημμυρισα απο χαρα για τα νεα του Θοδωρη!ΤΑ φιλια μου ακριβες μου! ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τό'νιωθα, ότι κάποιος έλειπε από το Υπόστεγο! Καλησπέρα, ακριβή φίλη Βάσω. Υπάρχουν καρδιές από ατσάλι, που δεν ξέρουν τι θα πει συγκίνηση, και άλλες πάλι από χρυσάφι, που ξέρουν να λιώνουν και να σχηματίζουν μοναδικά κοσμήματα! Και να λάμπουν, φωτίζοντας τους τυχερούς που βρίσκονται πλάι τους. Γι αυτό και νιώθω τυχερή με την επικοινωνία μας!
      Μακάρι να μας ενώνουν πάντα χαρούμενα νέα! Άννα

      Διαγραφή
    2. ΒΑΣΑΡΑ ΜΟΥ, που ήσουν και μας έλειπες από την παρέα;;
      Έχει δίκιο η Άννα μας!! Είσαι άλλος ένας πολύτιμος κρίκος στην αλυσίδα μας!
      Σε φιλώ γλυκά και σε καλημερίζω! :)))))

      Διαγραφή
  20. Καλό μήνα και στις δύο σας!
    Το κείμενο υπέροχο και χάρηκα πολύ και με τα νέα για το Θοδωρή.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου μήνα, χρυσοχέρα καλλιτέχνιδα! Άννα

      Διαγραφή
    2. Να είσαι πάντα καλά γλυκό μου Ελλάκι! :)))
      Καλό μήνα σε όλους μας, αμήν!!

      Διαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.