Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΚΟΥ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ!...

Στα πλαίσια του: Liebster Blog Award!

Αν νομίζεις ότι η ζωή είναι ωραία και μοιάζει με παιχνίδι, ΕΚΦΡΑΣΟΥ κι εσύ μια φορά λίγο πιο αλέγκρα κι άσε επιτέλους τον εαυτό σου ελεύθερο! Όχι που θα κάθεσαι τώρα να καταπιέζεσαι και να μου το φέρνεις γύρω-γύρω, μέχρι να το πας εκεί που τελικά το θες. 

Μωρέ, προκειμένου να μην καρφωθείς, σ' έχω ικανό να μου το ξεκινάς λάου λάου για να μην με υποψιάσεις. Ερωτήσεις του τύπου ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό, όταν έχουμε πάει τόσες φορές μαζί για κινέζικο, τις βρίσκω εντελώς περιττές. Αφού το ξέρεις, αυτό που δεν μου αρέσει στους ανθρώπους είναι να θέλουν να μου πουν κάτι και να μην μου το λένε στα ίσια, παρά να μου το ξεκινούν από το Κακοσάλεσι και να μου το φέρνουν μέσω Λαμίας!  

Πόσο καιρό θα σου πάρει ακόμα ρε μάνα μου μέχρι να μάθεις ότι μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα να (είναι καλοφαγάδες! χαχα!) διαθέτουν χιούμορ σε βαθμό κακουργήματος, να έχουν τις ίδιες ανησυχίες με μένα και να είναι ταξιδευτές με όλα τα "μέσα"; Κι εξαιρώ το ποδήλατο, γιατί δεν έμαθα ποτέ και μ' αυτόν τον καημό θα πεθάνω! 

Αχ! Και να' ξερες μόνο και τι δεν θα 'δινα μέχρι να μάθω τι είναι αυτό που με ηρεμεί τελικά, που με βλέπω να φτάνω μέχρι τα βαθιά γεράματα κι ακόμα να αναρωτιέμαι ποιο είναι το φάρμακο μιας και μονίμως αλλάζουνε εντός μου τα σύνορα του κόσμου!

Μετά βεβαιότητας πάντως σου λέω πως, αυτά που αγαπώ, είναι τα ίδια από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, λατρεύοντας τις αγκαλιές, τα ταξίδια, τα βιβλία, τις μουσικές, τα σύννεφα.
Το πιο εύκολο όμως που μπορεί να μου συμβεί είναι να με νευριάζει ο εαυτός μου (γκρρρ) επειδή.....αφήνω τους άλλους να με νευριάζουν!! Να με νευριάσεις θες; Τι δεν κατάλαβες;

Μα πας και ρωτάς κι εσύ κάτι πράγματα! Αφού το ξέρεις πως, όλα μπορώ να τα ξε-χάσω, εκείνο που δεν αποχωρίζομαι ποτέ όμως, είναι οι ονειροπολήσεις μου. Το μόνο κακό είναι πως τις έχω πάντα μαζί μου ενόσω οδηγώ, βάλε με το νου σου τώρα, να νομίζεις εσύ ότι σε βλέπω δίπλα μου στο φανάρι, ενώ εγώ "λείπω" σ' ένα ταξίδι που ονειρεύομαι να κάνω ή σε κάποιο που....μόλις γύρισα!! Μην το ψάχνεις. Έτσι γεννήθηκα! Από όταν ήμουν μικρή χάζευα συστηματικά-σκέτο! Τι του έχω εγώ για το τέλος;; Ε! Όχι! Δεν είναι Βραβείο! Τραγούδι είναι! 

          
                            
 
______________ "o pio pistos filos tou skylou" ______Foto _________

50 σχόλια:

  1. Μην το ψάχνεις, λες.... Για κάποιους αυτό είναι αδύνατο. ψάχνουμε και ψαχουλεύουμε τα πάντα.

    Καλή μέρα να έχεις και καλή ξεκούραση έρχεται και σαββατοκυρίακο.
    Ματς μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ γλυκιά μου "Μάνα" και σου εύχομαι κι εγώ καλό Σαββατοκύριακο! Φιλούθκια!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα αγαπημένη μου Πέτρα-Από-Ζάχαρη!
    Έλα μια μέρα (σε αυτή την ζωή) να μάθουμε μαζί ποδήλατο!
    Και να δακρύσουμε αγκαλιά για τον ήρωα, που στον πάτο της κόλασης μάθαινε στον γιο του πως "η ζωή είναι ωραία", επειδή στην ψυχή του βασίλευε, μια "principessa".
    Τα φιλιά μου, στον δικό σου "Πριγκιπάκο". (πόσες - και - μία μείνανε;)
    Φιλιά λέμεεεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες μου ότι χρειάζεται μόνο μια μέρα να μάθω ποδήλατο!!
      Εγώ πάντως είχα χρειαστεί μόνο μια στιγμή -τότε που το προσπαθούσα- για να πάω και να τσακιστώ πάνω σε κάτι συρματοπλέγματα και να μην επιχειρήσω από τότε να ξανά ανέβω!...
      27 και σήμερα.......! :)))))))))))

      Διαγραφή
  3. Ενα θα σου πω, είσαι πετροκόριτσο τρελοκόριτσο και με ένα περίεργο τρόπο σε καταλαβαίνω απόλυτα!
    Θα μου πεις οι τρελοί πάντα καταλαβαίνονται μεταξύ τους!
    Η ταινία είναι η αγαπημένη μου και το τραγούδι το έχω ήχο στο κινητό μου!
    Φιλιά πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑ.......ΧΑΡΑ ΜΟΥ!!! Είσαι και πολύ τρελή και γι' αυτό ταιριάζουμε κιόλας!!!
      Σύμπτωση όμως με τη μουσική, ε;;; Σε φιλώ γλυκά! :))))

      Διαγραφή
  4. Η καλύτερη παρουσίαση βραβείου έβερ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλάς κι εσύ, που χτες το βράδυ διάβαζα και ξαναδιάβαζα: "εκεί στη σκηνή που μπαίνει ένα γέρος μέσα στο θέατρο και φωνάζει "Γιε μου η γυναίκα που κρατάς είναι η γυναίκα μου" κοιτάξτε πάνω αριστερά και ίσως να με δείτε" και κόντεψα να λιποθυμήσω από τα γέλια;;; Να είσαι καλά βρε Χριστινάκι, το χιούμορ σου είναι όλα τα λεφτά!!! Φιλί! :)

      Διαγραφή
  5. Την απόλαυσα και την χάρηκα την ανάρτηση σου...το τρόπο παρουσίασης...πολύ μου άρεσε....ωραίες οι απαντήσεις σου..και να χαρείς το βραβείο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δελφινούι μου! Σε φιλώ και καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  6. ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
    γιατί είσαι όντως τρελοκομείο και χαίρομαι απίστευτα που σε γνώρισα και φιλιά σου στέλνω κι όλη την αγάπη μου μαζί και το τραγούδι πες έλα πες για μένα δεν το έβαλες;
    Ε λοιπόν εγώ σήμερα χαμογελάω! Κι είναι όλο δικό σου το χαμόγελο!

    ΥΓ: Όσκαρ σου δίνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι χαρά μου, για σένα το έβαλα το τραγούδι, γιατί μόνο εσύ ξέρεις να το εκτιμήσεις, αλλά και γιατί μόνο εσύ ξέρεις να χαμο-γελάς και να κάνεις κάποιους τύπους να ανησυχούν (και καλά κάνουν κι ανησυχούν, αλλά σκασίλα μου μεγάλη για εκείνους! πάντα είχα τις αμφιβολίες μου και το ξέρεις...) Σε φιλώ γλυκά! :))))

      Διαγραφή
  7. Ενταξει!!! Τελεια αναρτηση! Ο τροπος που περασες τις απαντησεις ειναι τρελος και καταπληκτικος!!! το τραγουδι τελειο!

    εισαι υπεροχη! φιλακια πολλα πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει! Έτσι σας έπρεπε γλυκά μου κορίτσια!!! Φιλάκια γλυκά και καλό απόγευμα Κική μου!
      Σ' ευχαριστώ που μου έδωσες το βραβείο, έκανα ότι μπόρεσα! :)))

      Διαγραφή
  8. Και εσύ πήρες όσκαρ - βραβείο;! Σε καλή μεριά!! :-)
    Πάρα πολύ ωραία παρουσίαση με όμορφες εικόνες και καταπληκτικό τραγούδι από την ξεχωριστή ταινία La vita è bella!! :-)
    Είσαι πολύ ξεχωριστό τυπάκι και σε πάω τρελά!
    Φιλιά πολλά και να περνάς όμορφα! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Σ' ευχαριστώ γλυκιά μου paloma!! Αμοιβαία τα αισθήματα!!
      Σε φιλώ κι εύχομαι να έχεις ένα όμορφο βράδυ! (κάτι τέτοια δε λένε και στα δελτία ειδήσεων;; χαχα!!!)

      Διαγραφή
  9. ενταξει, μονο εσυ θα μπορουσες να το κανεις αυτο, γι αυτο σε λατρευουμε!

    φιλιιιι ντε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Από το γνωστό τραγούδι του Νίκου Ξυδάκη:
    "Αχ, τα τραγούδια είν’ ευχή
    και πάρε την μαζί σου.

    Στ’ αρώματα, στα χρώματα
    στις μουσικές χαρίσου."


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με το κάτι τις σου, μας έρχεσαι εδώ φίλε Γιάννη και πολύ το εκτιμώ!!
      Σε φιλώ και καλό απόγευμα! :)

      Διαγραφή
  11. Τι υπεροχα που επαιξες σε αυτο το παιχνιδι! Ποσο ομορφα παρουσιασες και το βραβειο και τους βραβευτες! Μια ομορφια και μια γλυκα ολη η αναρτηση! Κι εγω με τον ιδιο καημο θα παω...ποδηλατοοο....
    Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεταλουδίτσα, δυο λύσεις υπάρχουν: ή πάμε και γραφόμαστε σε κάνα φροντιστήριο......ποδηλάτων (!)
      ή πάμε στην Άννα κι οι δυο και μας μαθαίνει εκείνη! Φιλιά γλυκά και σκέψου το, ε; :))

      Διαγραφή
    2. Δεν το κατάλαβες καλά, φιλενάδα.
      Είπα να έρθετε να ΜΑΘΟΥΜΕ μαζί ποδήλατο, όχι να σας μάθω!
      Θα πάμε σε ένα γήπεδο, χωρίς συρματοπλέγματα, με κράνη κλπ προστατευτικά! Αυτή την εποχή, δεν έχει και κόσμο, αλλά και να μας δούνε, το νησί δεν διαθέτει κλούβα να μας μαζέψει!
      Τώρα αν θα μάθουμε ποδήλατο σε μια μέρα δεν ξέρω, αλλά σου υπογράφω ότι θα γελάσουμε για έναν χρόνο :-D

      Διαγραφή
    3. Ααααα! Δεν παίζω! Κι εγώ νόμιζα πως θα έπαιρνα το πρωί το καράβι, θα ερχόμουν στο νησί, θα με περίμενες στο λιμάνι με.....δυο ποδήλατα (!!) θα κάναμε εντατικά ως το βραδάκι κι αργά τη νύχτα θα αντίκριζα και πάλι τα φώτα του Πειραιά με ένα.....ποδήλατο και μια φιλία παραμάσχαλα..... Ας είναι! Θα έρθω το λοιπόν για να είμαστε παρέα κι ας μη μάθω ποδήλατο! Ουφ! Πάλι χωρίς να έχω μάθει θα φύγω; Φιλιά βραδινά! :))

      Διαγραφή
    4. Ποιος σου είπε ότι δεν θα μάθεις;;;
      Ντοντ μες γουιδ μι λαβ, που λένε και στα γουέστερν. Δεν υπάρχει σφήνα που να μου μπήκε στο μυαλό και να μην την κατάφερα τελικά! Θέλω παρέα στην τρέλα όμως.
      Και θέλω φιλάκια για απάντηση, όχι "θα σου φύγω και δεν συμμαζεύεται"

      Διαγραφή
    5. "Ντοντ μες γουιδ μι λαβ";;;;
      "Πουτ δε κοτ νταουν" για να μάθεις!!! ♥ Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Τι όμορφη παρουσίαση βραβείου!
    Πολύ ωραία ανάρτηση!!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Σερενάτα και καλό βραδάκι! Σε φιλώ! :))

      Διαγραφή
  13. La Petra e bella!!!...

    Μπόνα νότε ονειροδαρμένο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπόνα νότε σενιόρα Μαρία Δελαταλέντα!.... :)))

      Διαγραφή
    2. Δεν παίζεσαι!
      Και ξέρεις ότι για να αφήνω απόψε εδώ σχόλιο ..... δεν κρατήθηκα!

      Α ρε Πέτρα....α ρε Πέτρα ΜΟΥ!

      Διαγραφή
    3. Αχαχαχαχα!!! Αυτό το MEGA πρέπει να αρχίσει κανονικά να ανησυχεί!!! :))) ♥

      Διαγραφή
  14. α) αν εννοείς ζωντανά σκουλήκια, καραμελωμένες κατσαρίδες και ωμά ψάρια σε ενημερώνω ότι κινέζικο δεν τρώω. Όταν μου κάνεις το τραπέζι φτιάξε κανα γιουβαρλάκι και κοίτα να ‘χεις και λευκό κρασί
    β) αν μου αποκαλύψεις το μυστικό από πού αντλείς τόση ενέργεια … αναλαμβάνω να σε μάθω εγώ ποδήλατο (με βοηθητικές)
    γ) η «τρέλα» που κουβαλάς
    δ) αν νευριάζεις από σένα, μην ανησυχείς, πολλοί νευριάζουμε με σένα. Τι δεν κατάλαβες;
    ε) οδηγείς και τι σκέφτεσαι;;; Οι άλλοι πίσω έχουν σπάσει τις κόρνες…!

    Δεν θέλω τραγούδια, βραβεία θέλω. Απονομές τι ώρα έχει;


    Πέρα από την πλάκα, υπέροχο τραγούδι.
    Επειδή δεν μου αρέσουν τα χρέη, στο ανταποδίδω με αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όνειρο ο τύπος ε; Ακυβέρνητος λέει αλλά μια χαρά το κυβερνάει μου φαίνεται...Το λόγο του!

      Διαγραφή
    2. Από τα.....γιουβαρλάκια σου βρε Ακυβέρνητε άνθρωπε, πως κατέληξες σε μια Giusy Ferreri, που, ήθελα να ήξερα αν την επέλεξες τυχαία ή αν ξέρεις πόσο τη λατρεύω! Ώρες ολόκληρες κάθομαι στο σπίτι και την ακούω! Επίσης, ήξερες ότι συμμετείχε στο x-factor της Ιταλίας και στον τελικό της έδωσαν το τραγούδι που μου έστειλες και βγήκε πρώτη;; Πολύ αστέρι κατά την άποψη μου και για να δεις τι εστί live για τη Giusy, άκου κι αυτό:
      http://www.youtube.com/watch?v=fzZQz1js8vs&list=PLA0664C446268B2AD
      Φοβερή η τύπισσα!!! Σε φιλώ γλυκά και καλό βραδάκι μετά μουσικής! :))

      Διαγραφή
    3. @Αριστέα, χαχα! Κι εγώ έγραφα στο μεταξύ και μόλις τον χαρακτήρισα Ακυβέρνητο!!!

      Διαγραφή
    4. Η Giusy Ferreri μου αρέσει αφάνταστα. Από πού να ήξερα ότι αρέσει και σε σένα; Λες να κάθομαι με φακιόλι πάνω από γυάλινη σφαίρα;

      Από x-factor παρακολουθώ μόνο το ελληνικό.
      Αυτό με τον Λεβέντη που πηδιέται με τα παράθυρα…

      Διαγραφή
    5. Το είχα γράψει μια φορά σε μια ανάρτηση, αλλά δεν με παρακολουθούσες μάλλον.
      Πρόσεχες την Πολυχρονοπούλου που πρόσεχε την Ξανθοπούλου που μίλαγε με τη Γιαδικιάρογλου!!

      Διαγραφή
    6. Και έχεις την απαίτηση να θυμάμαι τι έγραψαν όλα τα μπλογκς που επισκέπτομαι, όλες τις φορές και τι σχολίασα;
      Α, δεν πας καλά Παπασταύρου (του Θεμιστοκλέους βεβαίως βεβαίως).
      Φαίνεται θα σου άστραψαν καμία και βλέπεις πεταλούδες κόκκινες, πράσινες και κίτρινες!
      Καιιιιιι κίιιιτρινες;;;

      Διαγραφή
    7. "......Παιδάκι μου"!!! Χαχαχα! Τι σχολίασες τα θυμάμαι εγώ, γιατί ακόμα γελάω!! Φιλί!

      Διαγραφή
  15. Ωραία είναι η ζωή...κι ας είναι τζαναμπετα! Που θα πάει, θα την καταφέρουμε!
    Ποιό βραβείο, ποιος διαγωνισμός; Πείτε μου και μένα που απουσίαζα...μη μ' αφήνετε στα σκοτάδια!
    Η μουσική υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ζωή είναι ωραία γιατί επέστρεψες ύστερα από τόσες μέρες και μου είχες λείψει!
      Αυτά κοπελιά είναι....."κουβέντες" ανάμεσα σε bloggers που........στεγάζονται!
      Γι' αυτό σου λέμε τόσο καιρό κι εσένα να κάνεις blog, αλλά τίποτα!
      Τώρα, που να στο στείλουμε το βραβείο μαντάμ;;
      Στο σπίτι δώρο με δυο πίτσες σπέσιαλ;;; !!!
      Φιλιά γλυκά και καλωσόρισες εν πάση περιπτώσει! :)))

      Διαγραφή
  16. Καλά σε λέει η Αριστέα τρελοκομείο!!
    Είσαι απίστευτη λέμε....υπέροχη παρουσίαση, πολύ τη χάρηκα!!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Είπα να το ρίξω λιγάκι στην τρελή, γιατί όπου να' ναι κάτι θα γίνει και θα μου (ξανα)γυρίσει το μάτι ανάποδα!!! Σε φιλώ γλυκά και καλό βραδάκι! :)))

      Διαγραφή
  17. Την ιδιοτητα σου σαν σπιρτοκουτο
    την ξεχασες? :-Ρ

    Ας ειναι....
    Θα συνεχισω να δικαιωνω τη φημη
    πως κανω "παρεα" με "ακραια καιρικα φαινομενα"

    Καλησπεροστροβιλιζεμαςοσοπαειεμειςλουλουδιαθαχαριζουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με προκαλείς και θα με αναγκάσεις (...) να επανέλθω στον πρότερο βίο, που δεν τον εγκατέλειψα ποτέ, απλά κάνει ότι κοιμάται...... Καλησπερολουλουδαμευπονοιασπιρτοκουτουμηγελιεσαι.....

      Διαγραφή
  18. Για άντε πάλι στο σχόλιο της Butterfly
    ;-) :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Μου χεις κάνει τη ζωή μου ποδήλατοοοοοοοο ♫ ♩ ♬
      θα σου φύγω και θα πάω να μάθω τροχήλατοοοοοοοοο ♫ ♩ ♬ "....!

      Διαγραφή
  19. Τα λόγια είναι περιττά πλέον , ποιός να συγκριθεί μαζί σου !!!! Τόση ενέργεια!!!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έχετε σκλαβώσει σήμερα μάνα μου!!! Σε φιλώ γλυκά και δεν σε ξεχνώ! Να το θυμάσαι!!! :)))

      Διαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.