Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2013

ΠΕΡΙ...ΣΑΛΤΑΡΙΣΜΑΤΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ!...


Με πάρα πολύ μεγάλη μου χαρά, σας παρουσιάζω σήμερα την καλή μου φίλη Γλαύκη!!!
Μια φίλη που μας ένωσε το διαδίκτυο, αλλά, όχι από μόνο του! Μέσω του.......Μαζεστίξ!!!
Κι εκεί που λέτε που μιλούσαμε μες στου Μαζεστίξ, αλλά ποτέ μεταξύ μας, αποφάσισε 
η Γλαύκη μια ωραία πρωία να με επισκεφτεί! Αμ, δεν ήξερε!!! Δεν ρώταγε;;; Χαχαχα!!!

Εδώ μέσα μαντάμ, όποια *άστεγη καταληψίας (!) μπαίνει, οφείλει να γράψει κι ένα κείμενο!
Οπότε σήμερα είναι η σειρά της Γλαύκης, να πάρει την σκυτάλη από την Άννα, αλλά όμως μικρή Αννούλα, μην επαναπαύεσαι καθόλου, καθώς μετά, έρχεται και πάλι η σειρά σου!!
Παγκόσμια Πρώτη σήμερα για τη Γλαύκη μας κι από μένα ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ!!!

*Άστεγες καταληψίες: Σοφία ΜΒ, Άννα/Πάρος, ΒΑΣΩ, Γλαύκη και συνεχίζουμε!...

✿*゚’゚・✿.。.:* *.:。✿*゚’゚・✿.。.:* *.:。✿*゚¨゚✎・ ✿.。.:* *.:。✿*゚¨゚✎・✿*゚¨゚✎・ ✿.。.: *.:。✿*゚¨゚✎

Γλαύκη: Περί...σαλταρίσματος ο λόγος…

Απ’ ο,τι έχω καταλάβει μέχρι τώρα όλοι γράφουμε, για να γλιτώσουμε το σοβαρό σαλτάρισμα!
Ποια πράγματα όμως μας οδηγούν στο σάλτο στη ζωή μας;
Πολλά μπορούν να το πετύχουν… Από πού ν’ αρχίσω!

Δεν υπάρχει ακριβώς σειρά καθώς πολλά συμβαίνουν παράλληλα μες στην καθημερινότητά μας! Τα γράφω, λοιπόν, όπως μου έρχονται…

Η κακή επικοινωνία με τους άλλους, όπου άλλα λες εσύ, άλλα φέρει πίσω ο άλλος, δηλαδή «από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα». Πρωτότυπο για τη σύγχρονη εποχή!
Τι σε γλιτώνει; Το «Αγρόν αγόραζε» ή ένα σφύριγμα, αλλιώς σαλτάρεις!


Επόμενο!
Η προδοσία απ’ όπου κι αν προέρχεται!!
Για να μη χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο από το σαλτάρισμα, παίρνεις το μάθημα και την επόμενη φορά χρησιμοποιείς το κόσκινο που έχει βγει σε αχρηστία, όπου εκεί διαχωρίζονται 

τα πίτουρα από το αλεύρι!!

Άλλο!
Η αιχμαλωσία από όποιους κι αν ασκείται, ισχυρούς με αξιώματα και μη!!!
Εκεί κι αν σαλτάρεις! Τι κάνεις;
Αρχικά τον δούλο, έπειτα «τουμπεκί ψιλοκομμένο» και στο τέλος τραγουδάς το τραγούδι του Πινόκιο από την ταινία του Disney «Δε με κρατούν πια τα σκοινιά… ελεύθερος θα είμαι πια»!!!
Άμα το τραγουδήσεις, θα το πιστέψεις και θα γίνει πράξη…


Σοβαρό!
Ο έρωτας σε όλες του τις διαστάσεις, μορφές, παραλλαγές, επεκτάσεις, προεκτάσεις (καλά, πήρα φόρα!! ο,τι να ‘ναι!). Ο έρωτας σε όλο του το μεγαλείο, τέλος πάντων!!!! Πώς τα καταφέρνεις;

Τραγουδάς το «Έρωτά μου αγιάτρευτε…» κι έχεις δυο επιλογές: ή τον ζεις απόλυτα, οπότε απολαμβάνεις το κάποιας χρονικής διάρκειας σαλτάρισμα και ησυχάζεις, ή το σκας (ηθελημένα ή αθέλητα), όπου εκεί σε συνεφέρνει το μελαγχολικό τραγούδι της γειτόνισσας, καθώς το ακούς από τη βεράντα του σπιτιού σου, ξέροντας πως εκείνη υποφέρει, αφού παλεύει για τη ζωή του παιδιού της από τότε που το γέννησε!! Μελαγχολία και χαρά είναι ζευγάρι στη ζωή!

Θανατηφόρο!
Ο θάνατος, φυσικά, και πιο ειδικά η απώλεια του άλλου, όχι ο δικός σου!!!!!
Τότε έρχεσαι αντιμέτωπος με την αλήθεια του ανθρώπου…
Κανείς δεν εγγυάται ότι θα γλιτώσεις από το σαλτάρισμα. Εκεί τα βλέπεις όλα!


Τι μπορεί να σε σώσει;
Η συντροφιά του φίλου που στέκεται δίπλα σου σιωπηλός!!!!!
Τα παιδιά εντός και εκτός τάξης!!!!!
Ο σύντροφος ή άλλος που τρέχει για όλη τη «βρομοδουλειά» των πρακτικών θεμάτων και ο καλός του λόγος!!!!!
Η πίστη στη ζωή. Για να υπάρχεις, έχεις υποχρέωση να συνεχίσεις χωρίς περιστροφές και μουρμούρες. «Σκας και κολυμπάς» !!!!!
Και δεν ξεχνάς πως έχεις πολλές δουλειές να κάνεις, δεν προλαβαίνεις, τόσες που η ημέρα θα ήταν καλό να είχε 48 ώρες κι όχι 24!!!!!
Βεβαίως, υπάρχουν κι άλλα πολλά, πάρα πολλά, που μπορεί να μας σαλτάρουν …

Συμπληρώστε! Εσάς τι σας σαλτάρει;;;....... Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας! 

Πρώτη φορά γράφω κείμενο σε μπλογκ! Πάλι πρωτιά έκανε η Petra!!!
Σ’ ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες και τη δυνατότητα που μου πρόσφερες, Joan!


________________ "o pio pistos filos tou skylou" _____ Foto: Google  _____________

73 σχόλια:

  1. Μαζεστίξ : προτείνω να σε χρίσουμε "Επίτιμο Διαδικτυακό Γραφείο Γνωριμιών" (πήγα να πω "Προξενήτρα", αλλά δεν αντέχω το ξύλο)
    Πέτρα : Αγαπημένη Στέγη Αστέγων Καταληψιών, επιτελεί κοινωνικόν έργον, συνισφέροντας τα μάλλα (!!!) στην αποφυγή μαζικού σαλταρίσματος.
    Γλαύκη :ΚΑΛΩΣ ΉΛΘΕΣ ΕΠΙΣΗΜΩΣ (που ήσουν εδώ από καιρό δηλαδή)
    Περισσότερα μετά που θα προλαβαίνω. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Επίτιμο Διαδικτυακό Γραφείο Γνωριμιών" - "Προξενήτρα". Απίθανο!
      Καλώς σας βρήκα κι επισήμως!!!
      Πράγματι, εδώ μέσα βοηθάμε ο ένας τον άλλο σ' αυτούς τους χαλεπούς καιρούς!
      Μόνο καλό μπορεί να βγει από αυτό...!
      Άντε και σε καλές συνεργασίες!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  2. Γλαύκη μας, καλώς όρισες στην παρέα.
    Joan μου, άνοιξες και πάλι το σπιτάκι σου και την καρδιά σου μαζί.
    Και τώρα ας έλθουμε στο θέμα.
    Εγώ δεν σαλτάρω.......................................................................
    Ψάχνω να βρω αλλά δεν βρίσκω κάτι με το οποίο δεν σαλτάρω.
    Παράλληλα ψάχνω για το αντίδοτο του σαλταρίσματος
    αλλά δυστυχώς δεν πωλείται ακόμη στα φαρμακεία.
    Για να μην πέσω στα σκληρά.... προς το παρόν
    παίρνω βαθιές ανάσες, δρασκελίζω το πρόβλημα
    και προχωράω.
    Όμως καθώς το δρασκελίζω, διάολε, πως τα καταφέρνει
    και γαντζώνεται πάνω στα προηγούμενα και έχει γίνει
    μια ουρά μαζί με τα άλλα που τη σέρνω πίσω μου,
    σαν αυτοκίνητο νεονύμφων που του έχουν κρεμάσει ντενεκεδάκια.
    Και με τόση βοή που κάνουν τα ντενεκεδάκια
    που να βρεις μυαλό να κάνεις την επόμενη δρασκελιά μεγάλη
    ώστε να μην πιαστεί πάνω του κι άλλο σαλτάρισμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να γλιτώσουμε από τα σκληρά...
      Κόβεις το σκοινί, στο οποίο κρέμονται τα τενεκεδάκια και τα αφήνεις ένα-ένα στο πλάι της διαδρομής!
      Ένα-ένα, όμως!!
      Με τόσο θόρυβο θα τρομάζουν και οι γύρω σου! Αν θες να διώξεις μερικούς από αυτούς, καλώς!
      Αν τους θέλεις κοντά σου, δεν είναι κρίμα;
      Καλώς τη βρήκα την παρέα, λοιπόν!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  3. Πετροκόριτσο μπράβο σου για την φιλοξενία!!!
    Γλαύκη μου πολύ ωραίο κείμενο αντε να φτιάξεις και εσύ το δικό σου σπιτάκι!!
    Λοιπόν τι μας σαλτάρει!
    Εμένα προσωπικά με σαλτάρει η αγένεια, και ένας έξω απο εδώ που έχω στο γραφείο, θα μπορούσε να ήταν ο ορισμός της αγένειας, και της μακακίας!!
    Αυτά και μόνο φτάνουν!!
    Ολα τα άλλα τα αντιμετωπίζω πολύ καλά!
    Με αυτόν λίγο μου βγαίνει ο χειρότερός μου εαυτός!!
    Αι να χαθεί με σύγχυσε πάλι ο μπάμιας!!

    Μπράβο Γλαύκη μου για το κείμενο να σε ξαναδιαβάσουμε σύντομα!!
    Μπράβο πετροκόριτσο για το ολάνοιχτο σπιτάκι σου!!
    Φιλιά και στις δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, Έλενα!!
      Σπιτάκι δικό μου δεν έχω το χρόνο, για φτιάξω, δυστυχώς!
      Αλλά δεν υπάρχει και λόγος, νομίζω, αφού, ως άστεγο, με φιλοξενούν κάποιoi γενναιόδωροι οικοδεσπότες!!!
      Και λέω γενναιόδωροι οικοδεσπότες, γιατί πολύ καιρό πριν την Petra, μου είχε προτείνει και ο Μαζεστίξ να γράψω για λογοτεχνία. Δεν τόλμησα τότε! ( Να μην αδικώ τον προξενητή!)
      Έχεις δίκιο η αγένεια και η μακακία μπορεί να σου χαλάσουν την καθημερινότητά σου!!!
      "Βούδας", εσύ!!
      Αν είσαι σίγουρη για σένα, άφησε τους στην μακακία τους. Μ' αυτήν θα μείνουν!!! Τι λυπηρό, που δεν το γνωρίζουν!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα και απο μένα!
    Γλαύκη καλω όρισες στη κοινότητα των μπλοκς και ευχομαι συντομα να αποκτησεις το δικο σου προσωπικο χωρο!
    Το κείμενό σου εξαιρετικό! Και όσα ανέλυσες αλλά και ο τρόπος που τα παρουσίασες και η δομή που ακολούθησες φυσικά!
    Προσωπικά με σαλτάρουν οι ειδήσεις που δε μπορείς να τις χωρέσει ανθρώπου νους. Πραγματικα είναι να τρελενεσαι με το τι σαπιλα κυκλοφορει εκει εξω.....
    Παρ ολα αυτα η ζωη συνεχιζεται, οποτε βαθια ανασα και προχωραμε με την ελπιδα για ενα καλυτερο κοσμο!

    Αδυναμια χαιρομαι παρα πολυ που μεσω του μπλοκ σου δινεις τη δυνατοτητα να γραφουν κι αλλοι ανθρωποι! :)
    Να εισαι καλα κοπελιτσα μου!

    Φιλακια πολλα και στις 2 σας! Μια ομορφη μερα να σας περιμενει!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ ιδιαιτέρως για τα τόσο ενθαρρυντικά σχόλιά σου!!!
      Είχα αγωνία, καθώς είναι η πρώτη φορά που γράφω δημόσια και το κείμενο γράφτηκε εντελώς αυθόρμητα, χωρίς καμία επεξεργασία...
      Να δούμε πώς θα καθαρίσουμε αυτή τη σαπίλα!!!
      Και να το καταφέρουμε κάποτε, εμείς ή οι επόμενοι, πολύ φοβάμαι πως η δυσοσμία θα μας ακολουθεί για πολλά χρόνια!!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Γλαύκη μου!
      Θεωρω πως πρεπει αμεσα να δημιουργησεις τον δικο σου ιστοτοπο. Εχεις τοσα πολλα μεσα σου να μας πεις που θεωρω πως αξιζει να μπεις για τα καλα στη κοινοτητα των μπλοκς, αλλωστε απ οτι ειδα εχουμε να μαθουμε τοσα πολλα απο εσενα και να διαβασουμε πολυ αξιολογα πραγματα!
      Να εισαι καλά κοπελίτσα μου! Φιλάκια πολλά και μια όμορφη μέρα να σε περιμένει!

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα, Εκφράσου!
      Τιμή μου τα λόγια σου!!! Δεν ξέρω πόσα "ευχαριστώ" να πω...
      Άριστη προαγωγός η Joan!!!
      A, ρε Joan, μου 'δωσες μια κλωτσιά... για να ξυπνήσω!!
      Δύσκολα μπορώ να δημιουργήσω δικό μου μπλογκ. Να σχολιάζω μου είναι πιο εύκολο και απαιτεί λιγότερο χρόνο!
      Επίσης, δε σημαίνει ότι αν ξαναγράψω κάπου, θα είναι και πάλι εύστοχο. Αυτά συνάδουν με τη διάθεση της στιγμής ή της φάσης, στην οποία βρίσκεσαι κάθε φορά.
      Όσο για το κοπελίτσα, βάλε και κάτι παραπάνω...!!! Χαχαχα! Ένα μεγαλόμικρο είμαι, το οποίο αρνείται να μεγαλώσει και προτιμά να βρίσκεται μες στον αυθορμητισμό, τη φαντασία και τη ζωηράδα στις σκανταλιές των παιδιών!!!
      Και σε σένα εύχομαι ένα καλό υπόλοιπο της ημέρας! (Η δική μου μέρα είχε τα πολύ πάνω της και τα πολύ κάτω της!! Ασανσέρ, ένα πράμα!!!)
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  5. Λοιπον...ΚΑΛΑ εκανες και εδωσες ΒΗΜΑ στην Γλαυκη..Και εγραψε....
    Εμενα..Με σαλταρουν...ΟΙ ΚΟΥΦΟΙ...!!!
    Κι αυτοι..Που ακουνε..Οποτε θενε,οτι θενε...Οπως το θενε αυτοι...
    Στο συμπαν αυτεινων των ανθρωπων...Υπαρχει ενας πλανητης ΜΟΝΟ..Που εχει ΕΝΑΝ κατοικο...Τον εαυτο τους...!!
    ΟΛΟΙ οι υπολοιποι..Ειναι...Πακιστανοι...!!!..[στην καλυτερη]..
    Στη χειροτεροτερη..Ειναι καμπιες...!!!

    Βεβαια..ΣΑΛΤΕΡΩ και με...Την πλειοψηφια...!!!..Που ΔΙΑΛΕΓΕΙ μονο απ αυτους..Και ψηφιζει...!!!
    ΟΣΟ για το..Αντισαλταριστικο...

    Προτεινω..Εναν ΧΟΝΤΡΟ μαρκαδορο....Που γραφει ΠΑΝΤΟΥ...!!!
    Γραψτε στα παλαι σας υποδηματα...ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΟΥΦΟΥΣ....
    Και αμα τελειωσουνε τα υποδηματα...
    Γραψτε τους και...ΑΛΛΟΥ...!!!
    Με μεγαλα,στρογγυλα,χοντρα γραμματα....
    Και να επιδικνυετε το γραψιμο σας...
    Σε καθε ζητηση...!!!

    Προσοχη...!!!

    Αν ΔΕΝ το κανετε αυτο...Σας περιμενει...Το..RISPENTAL...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαχαίρη, πάντα γελάω μ' αυτά που γράφεις και είναι πολύ σοφά!!!
      Έτσι, "στου κουφού την πόρτα, όσο θέλεις βρόντα"!!
      Μου άρεσε πολύ η ιδέα του χοντρού μαρκαδόρου...! Τέλειο!
      Να μείνουν ο εαυτός τους και ο μαρκαδόρος στο... ΑΛΛΟΥ!!!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  6. Καλώς ήλθε λοιπόν η Γλαύκη στην παρέα! :)
    - Εγώ θα πω με σαλτάρει η προδοσία... είτε είναι από φίλο είτε από ερωτικό σύντροφο, για μένα είναι το ίδιο επώδυνο και σαλταριστικό.
    - Δεύτερον τα λόγια τα μεγάλα που ποτέ δε γίνονται πράξεις...
    - Τρίτον ... (αφορά το άλλο φύλο) να μην ξέρει ο άλλος τι θέλει... Γιατί μάνα μου τι παίζεις με τα σπίρτα αν δεν ξέρεις να σβήσεις μια φωτιά? Θα βάλω ταμπέλα (ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΚΟΠΟΙ!) χαχαχα
    - Τέταρτον η αίσθηση ανημπόριας να είμαι με την πλάτη στον τοίχο... ή το μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα που σε κάνει να παρακαλάς να ανοίξει η γη να σε καταπιεί ή να πηδήξεις στο κενό.
    Αυτά τα ολίγα...
    Το αντίδοτο σε όλα αυτά η φιλία και ο έρωτας!
    Φιλώ και καλημερίζω άπαντες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα και πάλι!
      Αχ, αυτά τα λόγια τα μεγάλα! Πόσο δίκιο έχεις!
      Γι' αυτό πρέπει να "κρατάμε μικρό καλάθι" και βλέπουμε στην πορεία...
      Πιστεύεις ότι πολλοί γύρω μας ξέρουν τι θέλουν από τη ζωή και τους άλλους; Λίγοι θα το βρουν πριν είναι πολύ αργά!!!
      Αυτή η ανημπόρια βιώνεται μαζικά τα τελευταία, δύσκολα χρόνια!
      Ας κάνουμε, λοιπόν, περισσότερους και καλούς φίλους και ας ερωτευτούμε ξανά!! Πολύ σωστά τα λες!!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  7. Καλωσορισες Γλαυκη!
    Τι ομρφη ιδεα Τζοαν μου αυτη η φιλοξενια!
    Οσο για το τι με σαλταρει, ας πουμε οτι προτιμω να το ριχνω στο χιουμρο, γιατι ειναι τοσα μα τοσα πολλα!
    Για καλη μου τυχη Γλαυκη, εχω πολλα παιδια εντος ταξης και ενα εκτος... Οταν εχεις να κανεις με παιδια η λυπη εξανεμιζεται. Best psycho-therapy ever!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Butterfly, για τα θερμά σου λόγια!!
      Χιούμορ!! Πάντα και για πάντα!!! Εννοείται... Πώς αλλιώς!
      Από παιδιά, κι εγώ στο ίδιο μοτίβο με σένα είμαι!!
      Δεν σε αφήνουν πραγματικά να προλάβεις να λυπηθείς...
      Σου φέρνουν σε χρόνο αστραπή τα πάνω κάτω!!!
      Έτσι απλά!!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  8. Το μπλογκ σου, αγαπητή JP, εξελίσσετε σε φυτώριο νέων ταλέντων...
    κάτι σαν το "Να η Ευκαιρία" ένα πράγμα!! χαχα
    Θεωρώ λοιπόν πως, και η Γλαύκη έχει όλα τα φόντα μιας σπουδαίας μπλογκοκαριέρας,
    μιας και διαθέτει προσωπικό τρόπο έκφρασης και χιούμορ..
    Καλή συνέχεια εύχομαι!

    Προσωπικά με σαλτάρει ο εαυτός μου, που μέσα σε όλα τα άλλα, επιτρέπει σε καταστάσεις και ανθρώπους,
    να τον σαλτάρουν..

    Την καλημέρα μου σε όλους!

    ΥΓ: Έξυπνη η επιλογή των εικόνων.Ειδικά η κάτω φωνάζει "κρατάτε με"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταίε, μη λες πολλά και το πάρω πάνω μου!!!
      Μην την ψωνίσω κιόλας!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για το θάρρος που μου δίνουν τα λόγια σου!!
      Μέσα από διάφορες ευκαιρίες που μας δίνονται στη ζωή και μέσα από τους άλλους ανακαλύπτουμε συνεχώς νέα στοιχεία για τον εαυτό μας!
      Άκου "Να η Ευκαιρία"! Πού το θυμήθηκες;
      Α, ρε Joan,τι κάνεις!!!!
      Πολύ εύστοχο αυτό που λες για το ότι εμείς επιτρέπουμε, τελικά, να μας σαλτάρουν!!!
      Γι' αυτό ίσως, θα έπρεπε ν' αγαπάς πιο πολύ τον εαυτό σου!!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  9. Καλώς όρισες Γλαύκη και καλή συνέχεια στα blog-οπράγματα!
    Joan μπράβο σου που δίνεις χώρο σε φίλους να πουν όσα θέλουν κι όπως τα θέλουν!

    Τι με σαλτάρει λοιπόν... Η γκρίνια, η μιζέρια, οι άνθρωποι που δε βλέπουν πουθενά τίποτα θετικό. Θέλω να κλείσω τα αυτιά μου και να μην τους ακούω, κι είναι δυνατόν να μην τους ξανασυναντήσω;

    Την καλημέρα μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Fri, και σε ευχαριστώ για την υποδοχή!
      Ευχαριστώ, όμως, θερμότατα και την Joan, καθώς μου επέτρεψε να γράψω όσα και όπως τα ήθελα!!!!
      Πο, πο αυτό με τη γκρίνια και τη μιζέρια και το ότι δε βλέπουν τίποτα θετικό είναι πολύ σπαστικό!!!
      Μες στο σκοτάδι υπάρχουν μυριάδες φωτάκια που μπορούν να σε βοηθήσουν να προχωρήσεις, αρκεί να θέλεις να τα δεις!!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  10. Καλώς την άστεγη Γλαύκη , που η Πέτρα στρίμωξε και μας γράφει !!
    Με τι σαλτάρω και κουνάω τους λιγοστούς κόκκους του εγκεφάλου μου !!!! Οσα προανέφερες με αφορούν βεβαίως , αλλά φρικάρω λέμε με τη στάση των ανθρώπων στην εποχή της κρίσης!! Αντί να γίνουμε καλύτεροι , βγάλαμε τη χολή που έχουμε μέσα μας !! Μην πει κάποιος ότι έχει δουλειά σε κοιτάνε με μισό μάτι , μην πεις ότι πήγες διακοπές , άστο !!
    Αστο να σαλτάρεις πανεύκολο , σιγά που θα κάνουμε τέτοια χάρη ....
    Αισιοδοξία και πίστη
    Τα φιλιά μου και στις δυό την παλιά και τη νέα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nikol, μπορεί να ήθελα και στρίμωγμα! Σ' ευχαριστώ!
      Μου συμβαίνει να θέλω να με στριμώξουν, για να κάνω κάτι αλλιώτικο κάποιες φορές!
      Σίγουρα, βγήκε στο φως περισσότερη κακία, όχι πως δεν υπήρχε ήδη και πριν!!!
      Όμως, ευτυχώς έχουν αναδειχθεί και πολύ καλές πλευρές όλων κι αυτό μας δίνει ελπίδα πως θα λάμψει και λίγο το αστέρι πάνω μας!!!
      Ακριβώς, αισιοδοξία και πίστη!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  11. Το μεγαλύτερο σαλτάρισμα σου το προσφέρει ο ίδιος σου ο εαυτός, έχεις πιάσει ποτέ τον εαυτό σου να λέει, "δε βαριέσαι ας το κάνω τώρα και μετά βλέπουμε" και μετά το βλέπουμε αρχίζεις τα μπινελίκια, "μαλάκα, ε μαλάκα... (να συνεχίσω;)" γιατί αν δεν ξεσπάσεις, τότε είσαι σαλταρισμένος εκ γενετής και δεν σ' αγγίζουν όσα συμβαίνουν.... παρεμπιπτόντως, υπάρχει μια παροιμία που λέει "στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα", το κάνω πιο συγκεκριμένο γιατί και ο λόγος που κινδυνεύουμε σήμερα να σαλτάρουμε είναι συγκεκριμένος, και πολύ μάλιστα.... Όλοι μια παρέα, να είμαστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντελόνι καμπάνα, ξέσπασμα χρειάζεται, σίγουρα!!!
      Πόσο ύπουλο να μην σε αγγίζουν όσα γίνονται για σένα!!
      Πού να τη βρουν κάποιοι την πρώτερη γνώση;
      Υπήρξε παιδεία σοβαρή; Ύλη και πάλι ύλη! Εαυτούλης και πάλι εαυτούλης!!!
      Να 'σαι καλά!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  12. Καλώς ήρθες, Γλαύκη!

    Πολλά με σαλτάρουν... είχα στο νου μου αρχικά να πω αυτό που είπε ο Ανταίος (γεια σου Ανταίε, το ίδιο σκεφτήκαμε). Θα σου έλεγα λοιπόν ότι με σαλτάρει που σαλτάρω... Επίσης, τώρα τελευταία ειδικά, τρελαίνομαι με την έλλειψη σεβασμού. Από όλους και προς όλα!

    Joan, ωραία η έκπληξη να φιλοξενήσεις τη Γλαύκη! Φιλάκια πολλά, γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Funky Monkey, σ' ευχαριστώ που χαρακτηρίζεις ωραία έκπληξη την φιλοξενία μου εδώ!!
      Ανησυχούσα μήπως ήταν δυσάρεστη η έκπληξη! Πάλι καλά!
      Χαίρομαι με την πολύ θετική αναταπόκριση!
      Πώς να μην σαλτάρουμε με όσα συμβαίνουν γύρω μας καθημερινά...!!!
      Ας μην τα βάζουμε με τον εαυτό μας, τελικά, προσπαθεί ο κακομοίρης να ανταπεξέλθει στα απανωτά σοκ!!!!
      Ας σώσουμε ό,τι μπορούμε από αυτόν! Δείχνοντάς του τον σεβασμό που του αναλογεί!!!
      Για τον σεβασμό των άλλων δεν μπορούμε πολλές φορές να κάνουμε πολλά.
      Ίσως μόνο μέσα από την καθημερινή μας στάση απέναντι στις καταστάσεις και τους ανθρώπους!!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  13. Να καλωσορίσω λοιπόν κι εγώ τη Γλαύκη, που πολλές φορές την πήρα μάτι στου Μαζεστίξ, από τα πολύ ενδιαφέροντα σχόλια της.
    Καταρχήν δεν μπορώ να μην σχολιάσω το φοβερό της Αννούλας μας: "Επίτιμο Διαδικτυακό Γραφείο Γνωριμιών" - "Προξενήτρα". Έλιωσα στα γέλια. Ελπίζω να γλιτώσει το ξύλο από τον άρχοντα του Γραφείου! :-Ρ

    Πετρούλα μου, είσαι μεγάλη καρδιά βρε! Έχεις προσφέρει στέγη σε τόσες ψυχές.... έχεις κερδίσει επάξια τη θέση σου στον παράδεισο :-D χοχοχο!

    Υπέροχο το θέμα, πολύ όμορφο το κείμενο σου Γλαύκη!
    Όλοι λίγο πολύ έχουμε φτάσει στο σημείο να αισθανόμαστε σαλταρισμένοι. Τελευταία το έζησα στο φουλ.
    Τι με σαλτάρει;

    Εγώ, όταν ανέχομαι!
    Εγώ, όταν ξεχνάω!
    Εγώ, όταν αντέχω!
    Εγώ, όταν μένω στάσιμη.

    Κι η προδοσία από τους ανθρώπους μου .... κυρίως από τους ομοαίματους...

    Φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απαπα σεντόνι!
      Τρελοκομείο μου είμαι στο σεμινάριο... Φαντάσου να ήμουν στο σπίτι :))))

      Διαγραφή
    2. Airis, είμαστε όλοι συνηθισμένοι στα σεντόνια απ' ό,τι έχεις δει!
      Εκτιμώ πολύ τη θερμή υποδοχή σου και τα όμορφα λόγια σου!!!
      Μη μαλώνεις τόσο πολύ τον εαυτό σου! Αν δεν τα έκανες αυτά δεν θα ήσουν εσύ!
      Μερικές επιδιορθώσεις μπορείς να κάνεις, για να νιώσεις πιο όμορφα. Εσύ ξέρεις καλύτερα, σίγουρα!
      Προδοσία από ομοαίματους, μμμ! Δεν τους έχεις επιλέξει, οπότε το κόσκινο είναι άχρηστο σ' αυτή την περίπτωση!!
      Εκεί βάζεις πάγο, πολύ απλά και σε όποιον αρέσει!!!
      Σ' ευχαριστώ!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  14. Καλώς όρισες Γλαύκη!!! :)
    Πολύ ωραίο το κείμενό σου! Εγώ τι να σου πρωτοπώ. Σκέφτομαι και ξανασκέφτομαι και ειλικρινά δε βρίσκω κάτι με το οποίο να ΜΗ σαλτάρω! Πραγματικά! Από το πιο ασήμαντο μέχρι και το πιο σημαντικό!
    Να'ναι καλά τα ηρεμιστικά μου, που κι αυτά όμως σταμάτησα τον τελευταίο καιρό....
    Φιλάκια πολλά και στις δύο!!!


    ΥΓ: Πέτρα σ'αγαπώωω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pink Angel, ψυχραιμία!!!!
      Αξιολόγησε ποια είναι πιο σημαντικά για σένα και ασχολήσου με αυτά. Είναι κρίμα να φθείρεσαι με τα πολύ μικρά, γιατί τότε χάνεις τις δυνάμεις σου για τα πραγματικά σοβαρά!! Δεν ξέρεις πότε θα σκάσουν μύτη!!
      Καλή δύναμη σου εύχομαι και σ' ευχαριστώ!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  15. Εδώ μόνο τα "άστεγα" βρίσκουν καταφύγιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μεγάλη καρδιά της Petra φταίει!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    2. @ Πτωχέ τω πνεύματι,
      σε καλωσορίζω μέσα από την καρδιά μου! Εδώ μέσα είναι καταφύγιο γενικώς, εκτός από τις μέρες που εγώ τα έχω πάρει στο κρανίο, με τα κακώς κείμενα του κόσμου (δλδ καθημερινά! χαχα!). Να είσαι καλά και καλό σου βράδυ! :)

      Διαγραφή
  16. Σαλτάρω με τον ευτελισμό των πάντων γύρω μου, με την αβεβαιότητα, αλλά και με τη βεβαιότητα της ευθύνης μας για όσα συμβαίνουν, με τις ενοχές μου, με την ευπιστία μου, με την ανοχή μου......ως αντίδοτο επιστρατεύω τη δημιουργικότητά μου και τα αποθέματα χιούμορ και καλής διάθεσης, τις επισκέψεις σε φιλόξενα σπιτικά και την ανάγνωση κειμένων όπως το θαυμάσιο δικό σου, Γλαύκη..... χάρηκα που σε βρήκα εδώ..... η Πέτρα πάντα μου επιφυλάσσει μία ευχάριστη έκπληξη και την ευχαριστώ....όπως και όλους τους φίλους που σχολιάζουν τόσο απολαυστικά...ττόσο ξεσαλταριστικά......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία, αγχώθηκα με τον ευτελισμό, την αβεβαιότητα, τη βεβαιότητα της ευθύνης αλλά ευτυχώς για λίγο!
      Γιατί, ακριβώς, το αντίδοτο κρύβεται σε αυτά που λες αμέσως παρακάτω: δημιουργικότητα, χιούμορ, χιούμορ, χιούμορ, καλή διάθεση και καλοί φίλοι!
      Το μοίρασμα με άλλους, σήμερα, είναι σούπερ απαραίτητο!!!
      Κι εγώ έχω χαρεί που σας έχω βρει όλους και ακόμα περισσότερο έχω χαρεί που πρόσφερα κάτι θετικό και σε άλλους μέσα από εδώ!!
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  17. Καλώς όρισες Γλαύκη! Το 'ξερα πως ήταν θέμα χρόνου να μπεις στο club και πολύ καλά έκανες! Έχουμε πια μια καινούργια φίλη!
    Με σαλτάρουν αυτοί που τους χαρίζεις γάιδαρο και τον κοιτάν στα δόντια, οι ακριβοί στο πίτουρο που 'ναι φτηνοί στ' αλεύρι, όσοι εκεί που μας χρωστάγανε μας πήραν και το βόδι, οι μακριά απ' τον κ..λο μας και όπου θέλει ας είναι, οι γάιδαροι που λεν τον πετεινό κεφάλα! Η σοβαροφάνεια, η ευθυνοφοβία, η ρουφιανιά, το γλείψιμο, η βλακεία όταν προέρχεται από υποτίθεται νοήμονες, η αδικία! Ενίοτε ο άνδρας μου, το παιδί μου, η μάνα, ο πατέρας, ο αδερφός, ο πεθερός μου για διαφορετικούς ο καθένας λόγους!
    Κατά τ' άλλα όμως είμαι πολύ προσγειωμένη! Αλήθεια!
    Πέτρα, είσαι το όνειρο των απανταχού bloggers με ή άνευ στέγης!
    Αννούλα, "κέντησες" με την "προξενήτρα"!
    Ο Μαζεστίξ που είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία, καλησπέρα!
      Με σένα νιώθω λίγο πιο οικεία, γιατί έχω σχολιάσει δικά σου σχόλια κι έχω συμφωνήσει πολλές φορές μ' αυτά που γράφεις στην άλλη γειτονιά... του αρχηγού, ξέρεις!
      Κι εδώ τώρα συμφωνώ απόλυτα με όλα όσα σε σαλτάρουν και μ' αρέσει που τα παρουσιάζεις με λόγια του λαού!!
      Κάτι ήξεραν οι παλιοί!!! Δεν τα είπαν τυχαία όλα αυτά μέσα, βέβαια, από τις δικές τους εμπειρίες και ασχολίες.
      Κι εγώ κατά τα άλλα είμαι, επίσης, πολύ προσγειωμένη! Χα, χα!
      Η πολλή προσγείωση θα μας φάει!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ, πολύ για την εμπιστοσύνη σου απέναντι σε μένα!
      Το "προξενήτρα" της Άννας είναι άπαιχτο!!!!
      Ο Μαζεστίξ "αγρόν αγοράζει"...
      Είναι για άλλη μια φορά έξω από το χορό, ενώ όλα χορεύουν και πάλι γύρω από αυτόν!!!
      Ευτυχώς, έχει πολλή λάμψη η Petra και καλύπτει την απουσία του!!! Χα, χα, χα!
      Γλαύκη


      Διαγραφή
  18. Ο Μαζεστίξ αλήθεια πού είναι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως σ' εκείνον θα χρειαζόταν η ημέρα να έχει 48 ώρες αντί για 24;
      Μάλλον, πολλές υποχρεώσεις θα έχει!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  19. Γλαύκη μου (τι ωραίο όνομα!), καλώς όρισες στην παρέα!
    Με την Πέτρα στο ρόλο του προαγωγού, η εξέλιξή σου είναι εγγυημένη!
    Μου άρεσε πολύ το κείμενό σου και στέκομαι ιδιαίτερα στη φράση σου που με εκφράζει απόλυτα:
    Η πίστη στη ζωή. Για να υπάρχεις, έχεις υποχρέωση να συνεχίσεις χωρίς περιστροφές και μουρμούρες. «Σκας και κολυμπάς!»...
    Προτιμώ να πω τι με σαλπάρει... οι ματιές που βουρκώνουν ακόμα και οι άνθρωποι που ξορκίζουν τα ζόρια τους μ' ένα χαμόγελο.
    Να'στε καλά κι οι δυο σας!
    Χαίρομαι που μεγαλώνει το παρεάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Maria, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα ωραία σου λόγια!
      Η Petra στο ρόλο του προαγωγού!!!! Χα, Χα, χα, χα!!!!
      Σίγουρα ως προαγωγός έχει μεγάλο ταλέντο και η παρουσία της αποτελεί εγγύηση!!!
      Θα την προτιμήσω και σε άλλες δράσεις μου, για να έχω επιτυχίες!!! Χα, χα, χα!
      Είναι φοβερή πάντως και μάλλον αδικείται στο χώρο που εργάζεται!!
      Αλλού, αλλού, Joan!!!
      Πολύ εύστοχο το ότι σχολιάζεις αυτό που σε σαλπάρει!!!
      Ιδανικό για ένα επόμενο θέμα! Τι λες;
      Πόσο χρήσιμο θα ήταν, για σήμερα, να ανιχνεύσουμε και να διαπιστώσουμε όσα μας σαλπάρουν, κόντρα σε όσα μας σαλτάρουν!!!!!
      Μπράβο σου!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  20. Τα παίρνουμε με τη σειρά:
    1. Με αφορμή την πρώτη φωτογραφία οφείλω να δώσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στην ιδιοκτήτρια του παρόντος καταστήματος που επιτέλους σκούπισε! Τώρα ένα βαψιματάκι λείπει (ν’ αλλάξει και ντύσιμο) και μπορεί να μας καλέσει για τσάι.

    2. Τα θερμά μου συλλυπητήρια στη Γλαύκη, διότι – θα συμφωνήσω – δεν ήξερε, δεν ρώταγε; Να ‘ξερες καλή μου Γλαύκη πόσο το έχουμε μετανιώσει οι υπόλοιποι που μπλέξαμε με μια Πέτρα. Τι το θέλαμε μου λες; Σαν να την φάγαμε την πέτρα στο κεφάλι! Προσωπικά, θα είχα ήδη εξαφανιστεί από εδώ μέσα αν θυμόμουν από πού μπήκα.

    3. Η ακατανόμαστη, που λες, έχει διοριστεί από το Δήμαρχο να περιθάλπει τους άστεγους. Φήμες λένε πως πληρώνεται αλλά δεν θα σταθώ σε αυτό. Δεν βοηθάει κανέναν τους (ναι, βρίζε εσύ…) να βρει το δικό του σπίτι, οπότε μάλλον επιβεβαιώνονται οι φήμες.

    4. (προς Γλαύκη) Γράφεις για να συναντιέσαι με άλλους σαλταρισμένους και να μοιράζεστε την τρέλα σας. Όταν βέβαια συναντηθούν οι δρόμοι σας με άτομα σαν την ακατανόμαστη, το πράγμα ξεφεύγει και καταλήγεις να παίρνεις τα λεξοτανίλ με το φτυάρι.

    Καλή αρχή λοιπόν Γλαύκη και καλά ξεμπερδέματα. Πίστεψέ με, θα έχει πλάκα το ταξίδι.

    ΥΓ: Δεν απαντώ σε υβριστικά σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακυβέρνητε, την έχεις φάει την πέτρα για τα καλά, μη σου πω και ποταμίσια κοτρόνα!!
      Αφού έχασες εντελώς τη ρότα!!!!
      Έχεις πολύ πλάκα!!
      Ακριβώς, γράφω, για να συναντιέμαι και μ' άλλους σαλταρισμένους!!!
      Το είδες πως άρχισα να παίρνω τα λεξοτανίλ με το φτυάρι!! Πολύ καλό!! Πώς τα λες, πως τα λες...!
      Α, ρε Petra, τι έχεις κάνει σήμερα! Είσαι πέτρα... του σκανδάλου!!!!
      Σ' ευχαριστώ, Ακυβέρνητε, για τις ευχές σου (και τα συλληπητήρια μέσα)!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  21. Το πόσο σας απολαμβάνω, δε λέγεται!!! Τι ήταν κι αυτό το σημερινό παιδιά μου;; Τι υπέροχη συγκατοίκηση;; Φίλη Γλαύκη, εγώ έχω ένα καλό: έχω σωστό κριτήριο, σε ότι αφορά την εκτίμηση μου για τα προσώπατα των φίλων/συνοδοιπόρων! (Κι ένα κακό: έχω λάθος κριτήριο σε ότι αφορά τα δικά μου θέματα!) Έτσι, ήμουν σίγουρη για την αποδοχή σου, από τους φίλους μας, όχι μόνο γιατί είναι όοοοοολοι τους υπέροχοι (μα, δεν είναι υπέροχοι;;;) αλλά και γιατί, ο λόγος σου είναι τόσο χειμαρρώδης, που ήταν μαθηματικά βέβαιο ότι θα έκανες το μεγάλο μπαμ!!! Τα σχόλια σου είναι μια ολόκληρη φιλοσοφία και πραγματικά, θα ήταν εντελώς περιττό να συμπληρώσω κι εγώ κάτι! Είσαι υπέροχη και σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την σημερινή σου -έντονη!- παρουσία, εδώ, ανάμεσα σε τόσους πολλούς και καλούς φίλους! Αυτός ο Μαζεστίξ......τάμα το' χει να εμφανίζεται μόλις έχουν τελειώσει τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια!!! Αχαχα! Γλυκά φιλάκια πρώτα στην Γλαύκη μας και μετά σε όλους εσάς, αγαπημένοι μου φίλοι!!! Άμα θυμηθώ τίποτα άλλο, θα ξανάρθω (Ζήκο!!) Σας φιλώ γλυκά!! :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώστε σήμερα είπες να εμφανιστείς σε ρόλο guest star;
      Άντε, Πέτρο, τη γλίτωσες πάλι.!

      Διαγραφή
    2. Βρε, Petra, περίμενα πώς και πώς να σχολιάσεις!!
      Εντάξει, μου έπλεξες το εγκώμιο!!!! Δεν έχω τι να πω...
      Υπέροχη είσαι εσύ και απ' ό,τι έχεις καταλάβει πολύ πολύ αγαπητή σε όλους!!!!
      Δεν είναι τυχαίο πάντως που έχουμε βρεθεί όλοι εδώ μέσα και γύρω γύρω σε κοντινά σπιτικά.
      Δείχνει κάτι για τον καθέναν μας και όλη την παρέα μαζί!!! Κάτι μας δένει!!!
      Σ' ευχαριστώ από καρδιάς, Joan, για το σπρώξιμο να κάνω ένα τέτοιο βήμα... και που μ' εμπιστεύτηκες!!
      Μόνο ένα πληθωρικό άτομο μπορεί να σπρώξει ένα άλλο παρόμοιο να προχωρήσει λίγο παραπέρα!!!
      Ευχαριστώ και όλους εδώ που συμμετείχαν απόψε, με τίμησαν με την παρουσία τους και πρόσφεραν θερμή υποδοχή και αποδοχή σε μένα και το χειμμαρώδες κείμενό μου, όπως είπες Petra, γιατί αληθινά έβγαλα το δικό μου σαλτάρισμα μέσα από αυτό...!!!!

      Το Μαζεστίξ περίμενέ τον στο τέλος του γλεντιού να περάσει για έλεγχο...!!! Χι,χι,χι!!!!
      Εσύ ,Petra μου, είσαι η σταρ, το λαμπερό αστέρι, της γειτονιάς, όμως εκείνος είναι ο αρχηγός! Μην το ξεχνάς! Πρέπει να έρθει στο τέλος του γλεντιού, για να κάνει εντύπωση...
      Θα μπει με άνεση, ανοίγοντας την μπέρτα του επιδεικτικά, και θα σχολιάσει τα πεπραγμένα!!! Χαχαχα!!!
      Ω, ρε βρίσιμο που θα φάμε, όταν τα πάρει είδηση όλα αυτά!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    3. Άστα αυτά και γράφε τα επόμενα εσύ κοπελιά!! Αρκετά λούφαρες τελευταία, δε νομίζεις;; Σειρά σου λοιπόν, αν και έχουμε ακόμα και την Σοφία ΜΒ, αλλά και την ΒΑΣΩ, που ελίσσεται επιτυχώς ως τώρα, αλλά κάποια στιγμή, που θα πάει;; θα την πείσω να εμφανιστεί κι αυτή πρώτο τραπέζι πίστα!!

      * Πέτρο, τη γλίτωσες πάλι! Μάλωσε μόνος σου! ("σου την έφερα"!/Ζήκος...for ever!!!)

      Διαγραφή
    4. @ Γλαύκη,
      ο Μαζεστίξ, μια φορά που του είχα κάνει αφιέρωμα, δεν είχε εμφανιστεί ούτε καν την ίδια μέρα!!! Χαχαχα!!! Οπότε έχουμε μέλλον ακόμα! Βρε, ποιον έλεγχο;; Άνθρωπο δεν θα βρει σου λέω!! Α! Κι ας φέρει καμιά ρακή από το σπίτι, γιατί εδώ, ποτά τέλος!!

      Το από πάνω σχόλιο μου πήγαινε στην ΑΝΝΑ, το καταλάβαμε παιδιά, έτσι;; Γιατί έγινε μια μικρά σύρραξη εδώ πέρα!!

      Διαγραφή
  22. Αγαπητη φιλη συναστεγη Γλαυκη,με καθηλωσε ο χειμαρρωδης λογος σου.Λογια λιτα και μεστα συγχρονως,δηλωτικα ομορφης ψυχης και ανοιχτου μυαλου!Συγχαρητηρια,καλη μου και πολλα μπραβο στην λατρεμενη Πετρα μας που μας ανοιγει καθημερινα την πορτα της για να ανοιγουμε την καρδια μας!Γλυκα φιλια!!! ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λόγια σου υπέροχα, Βάσω, με κάνεις και ντρέπομαι!
      Πώς να σ' ευχαριστήσω; Να είσαι καλά και ό,τι επιθυμήσεις να το λάβεις απλόχερα!!!
      Καλό σου βράδυ!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  23. Πέτρα και Γλαύκη επανέρχομαι μόνο και μόνο για να ευχαριστήσω και τις δυό που μας χαρίσατε αυτήν την ωραία διαδυκτιακή επικοινωνία!! Ανοιξε Πέτρα!!!!!!!! που λέει και το άσμα!!! Ανοιξες λοιπόν Τζόαν μου το μαγαζί και συστέγασες ( κάτι σαν συστεγασμένα φαρμακεία) , με το αλάνθαστο κριτήριό σου και την Γλαύκη με τον ωραίο και χειμαρρώδη λόγο της!!
    Καλή συνέχεια εδώ η κάπου αλλού Γλαύκη !!1 Και σένα τι να σου πω ΄΄κτήτορα΄΄ του μπλογκ , ευχαριστούμε για τη σημερινή συνάντηση!!
    Σας ξαναματαφιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ και πάλι!
      Χαίρομαι που το απόλαυσες!! Είναι διπλή χαρά για μένα, όταν κάνω τους άλλους να περνούν όμορφα με τη συντροφιά μου!
      Α, ρε Petra, με άφησες μόνη μου!!!

      Καλό σου βράδυ, Nikol!

      Διαγραφή
    2. @ Γλυκιά μου nikol, σ΄ευχαριστώ πολύ για όλα!!! Ξέρεις εσύ......... Γλυκά φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. @ Γλαύκη.....προχώρα, σε θέλει όλη η μπλογκοχώρα!!!

      Διαγραφή
    4. ΩΠΑ!! ΣΟΡΡΥ!! ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΠΩ ΤΙ ΜΕ ΣΑΛΤΑΡΕΙ! ΑΛΛΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ, ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ: ΟΛΑ!!!!!! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ! ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!! :)))))

      Διαγραφή
  24. Καλή μου Πετρούλα, είσαι θησαυρός!! :)
    Καλώς ήρθες Γλαύκη με την εύστοχη ανάρτησή σου!!
    Σε αυτή τη χώρα που ζούμε, ανησυχώ πως δεν υπάρχει ούτε μια μέρα που δε θα σαλτάρει κανείς με κάτι... ανησυχητικό;; Πάρα πολύ θα έλεγα!!
    Εύχομαι να αποκτήσεις σύντομα δικό σου χώρο, αν το επιθυμείς! :)
    Καλό βράδυ και στις δυο σας! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Paloma, σ' ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!
      Μόνο μην περνάμε σε απανωτά σαλταρίσματα καθημερινά σε αυτή τη χώρα από 'δω και πέρα, γιατί δε θα προλαβαίνουμε να σηκώνουμε κεφάλι!!!
      Δικό μου χώρο ίσως θα τον επιθυμούσα, αλλά θα ήταν πολύ δύσκολο να τον συντηρούσα, αφού δεν έχω χρόνο που περισσεύει!
      Καλό σου βράδυ!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  25. ΦΙΛΗ , συνάστεγη, συντρόφισσα στο σαλτάρισμα, Γλαύκη. Είναι τόσο πολλά αυτά που μας σαλτάρουν, που κουράζομαι και μόνο να τα σκέφτομαι.
    Γι αυτό θα πάρω πάσα από το σοφό Kanellaki, θα "σκάσω και θα κολυμπήσω" προς το καράβι, που με σαλπάρει. Το καράβι της φιλίας, που, άλλοτε Πέτρινο, άλλοτε Ακυβέρνητο, άλλοτε με γλυκιά μυρωδιά Kanellas, ή ΆγριουΜελιού, με έναν Μαχαίρη στα πανιά και ένα πλήρωμα από Αρχηγούς, Ποιητές και πολλούς πολλούς Σοφούς Αγαπημένους Φίλους, ταξιδεύει σε πέλαγα όπου, ανεξαρτήτως καιρού, Η Ζωή Είναι Ωραία!!!
    Πάντα καλοί ταξιδευτές νά'μαστε και το καράβι μας όλο να μεγαλώνει!
    Με την Αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα, πολύ σωστή η πλεύση σου!!!
      Με συγκινείς βραδιάτικα!!!
      Και ναι, μέσα σ' όλη την ασχήμια και κόντρα στον καιρό, η Ζωή Είναι Ωραία!!!
      Καλή σου νύχτα!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    2. ΑΥΤΟ λέγεται "Συνάντηση Κορυφής των δυο εκ των τεσσάρων άστεγων καταληψιών"!!!

      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ! ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!!

      Διαγραφή
  26. Αγαπημενη μου Γλαυκη...
    δεν σου εχουν πει...
    πως στο σπιτι του σαλταρισμενου
    δεν μιλανε για λαμπα και σκαμπο?
    Ας ειναι....εχουμε μια ευσυγκινησια
    ως προς τους αστεγους....

    Να εισαι συνετη ...οι ζωες ολων μας ακροβατουν σε τεντωμενο κρατος....

    Καλησπερολουλουδοκαλωςσαλταρες...εεεε...σαλπαρεςγιαεδωηθελαναπω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. agriomeli, πολύ ευρηματικό αυτό που κάνεις με τις λέξεις στο τέλος!!
      Θα προσπαθήσω να είμαι συνετή...!!
      Όποιος αντέξει τελικά!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  27. Τι έγινε; Το πάρτυ τέλειωσε τελικά;
    Πείτε μου να ξέρω: να φέρω τσικουδιά ή σφουγγαρίστρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προξενήτρα σαν τη Βασιλειάδου ή θυρωρός σαν το Βέγγο τελικά;
      Χου νόουζ;

      Το σίγουρο είναι πως η παρέα ολοένα μεγαλώνει.
      "Παρέες και γλέντια είναι η αντίσταση κατά της αρχής" είπε προ καιρού ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου.
      Ας αντισταθούμε λοιπόν...

      Διαγραφή
    2. Βρε, καλώς τον, τον αρχηγό!!!
      Φέρε τσικουδιά σε επόμενο γλέντι, αλλά να μας προφτάσεις!
      Και η τσικουδιά πολλή, γιατί η παρέα μεγαλώνει!!!
      Αντίσταση μέσω γλεντιού!!! Το καλύτερο!
      Αυτό δεν έκαναν πάντα οι Έλληνες; Γι' αυτό δεν μπόρεσε ποτέ κανένας λαός να καταλάβει την τρέλα μας!!!

      Σχολιάκι επί του κειμένου δεν έκανες καλέ!! Πατάτα, αρχηγέ;
      Γλαύκη

      Υ.Γ.
      Προξενήτρα ή θυρωρός, είναι δική σου η επιλογή!!! (Χι,χι,χι!!)

      Διαγραφή
  28. Καλωσορίζω κι εγώ με τη σειρά μου τη Γλαύκη ( μα τι ωραίο όνομα!) και χαιρετίζω τη γλυκιά χειρονομία της Joan για τη φιλοξενία της!
    Όμορφος μεστός ο λόγος σου και αιχμηρός για προβληματισμό και όχι μόνο. Το " σκάς και κολυμπάς" είναι κάτι που με εκφράζει ως άνθρωπο, και με σαλτάρουν το ψέμα, η υποκρισία και η προδοσία απ' όπου κι αν προέρχονται. Εύχομαι να έχεις μια όμορφη μέρα και να σε ξαναδιαβάσουμε σύντομα. Αξίζουν τέτοιες απόψεις και αντιλήψεις να διαδίδονται! Φιλιά πολλά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Katerina Koko, πολύ γλυκά τα λόγια σου και σ' ευχαριστώ ιδιαιτέρως!!!
      Πολλές φορές δεν αντιλαμβανόμαστε πως δέχονται οι άλλοι κάποιες δράσεις μας!
      Ειλικρινά, δεν μπορούσα να φανταστώ ποια θα ήταν η ανταπόκριση όλων των συνοδοιπόρων εδώ μέσα!
      Εντελώς, ανέλπιστα η πιο ιδανική που θα μπορούσα να είχα...!!!
      Το "σκας και κολυμπάς" το έχω κάνει σχεδόν τρόπο ζωής!
      Το ψέμα, η υποκρισία και η προδοσία δείχνουν κάτι το κάλπικο για τον άλλο!!! Δε συμφωνείς;
      Ας ψάχνουμε, λοιπόν, τους πραγματικούς θησαυρούς γύρω μας, αυτούς που αγαπούν την αλήθεια!!
      Να είσαι καλά!
      Γλάυκη

      Διαγραφή
  29. Να πω καλωσόρισες, Γλαύκη; Υπέροχα τα αποτυπώματά σου, και θα χαιρόμουν ιδιαιτέρως αν τα επόμενα χνάρια οδηγούσαν στο δικό σου σπιτάκι, γιατί έχεις πράγματα να δώσεις και να πεις. Εμάς μια φορά μας αρέσεις, να το ξέρεις. Όσον αφορά τα σαλταρίσματα, αν ξεκινήσω τα "μου την δίνει..." δεν θα έχω τελειωμό και δεν θέλω να σε ζαλίσω. Θαρρώ, όμως, πως είναι στο χέρι μας να κάνουμε στραβοτιμονιά και να ξεγλιστράμε απ' τα σαλταρίσματα. Τουλάχιστον, απ' όσα μπορούμε, γιατί πολλές φορές ανεχόμαστε και πιεζόμαστε από πράγματα που κάλλιστα θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει πέρα. Και κάτι που θα πρέπει όλοι να καταλάβουμε και να σταματήσουμε να νιαουρίζουμε: είμαστε οι επιλογές μας.

    Ζητώ συγνώμη για την ακατάληπτη φλυαρία...! Θα χαρώ πολύ να σε ξαναδιαβάσω.
    Μπράβο και στην φίλη JP, που σε φιλοξένησε και σε ανέδειξε ( :P ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχη η υποδοχή σου, Lysippe!!!
      Είμαι εδώ, γιατί μου αρέσετε και μένα!!
      Πιο ζαλισμένη να με κάνεις δε γίνεται!!!
      Το έχω εκ γενετής...(χαχαχα)
      Ακριβώς, ξεγλιστράμε από μερικά σαλταρίσματα, καθώς θα ψάχνουμε για στέγη με κάτ ωραίες λευκές φορεσιές... Μούρλια!!
      Άσε, που δε θα βρίσκουμε, γιατί κι αυτές πάνε να τις κλείσουν!!
      Α, ρε τρέλα!!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  30. ΣΧΟΛΙΟ ΜΕΡΟΣ ΒΟΥ:
    "Στο σπίτι του σαλταρισμένου δεν μιλάνε για λάμπα και σκαμπό";;; Αχ! Γλυκό Αγριομελάκι μου, είσαι αστέρι!
    Και τώρα που είπα "αστέρι" να σου κι ο Μαζεστίξ!!! Είτε με τσικουδιά είτε με σφουγγαρίστρα, δεν μπορώ να σου αντισταθώ κι ας είσαι η......αρχή μάνα μου!! Κατερίνα και Λυσίππη, το "χαλί" είναι για σας, οπότε απλωθείτε όσο θέλετε! Γλυκά φιλάκια σε όλους! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα. Εγώ πειράζει που γελώ μρε με τα σχόλια πιότερο κι από την ίδια την ανάρτηση που την απόλαυσα;
      Σχόλιο μέρος Βου! Μοναχά εσύ θα μπορούσες να το γράψεις τούτο! Χα χα. Αχ, θα μας τρελάνετε μρε, θα μας τρελάνετε! Φιλί γλυκό από το Νότο

      ΥΓ Επιτέλους, ίντερνετ για μια ολόκληρη ημέρα! Επισκέψεις στη μπλογκογειτονιάαα!! Yey!!

      Διαγραφή
    2. Είναι από το περιβόητο σήριαλ (εσύ που να το ξέρεις;; εμείς το έχουμε δει 214 φορές!!) Κωνσταντίνου και Ελένης, που ο Κωνσταντίνος έλεγε τις γκαρσόνες: Α και ΒΟΥ !! Χαχα! Πολλά γλυκά φιλάκια από την (και πάλι) ανοιξιάτικη Ελλάδα! Αυτός ο "κακός μας ο καιρός", μοιάζει μύθος τελικά!! :)))

      Διαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.