Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2013

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΟΡΝΗ...


Η ζωή περνά από μέσα μου, με διαποτίζει με την ασκήμια της, με γεμίζει λύσσα με την αδικία της την οργανωμένη, με ταπεινώνει με την ανημποριά μου ν’ αντιδράσω, να επαναστατήσω αποτελεσματικά, να υπερασπιστώ το μαζικό μας εξευτελισμό.

Αν ξαναγινόμουν είκοσι χρόνων θα ξεκινούσα από τις κορφές των βουνών, αντάρτης, ληστής, πειρατής, ν’ ανοίξω τα μάτια εκείνων που δέχονται αδιαμαρτύρητα τη μοίρα τους, όσο και κείνων που εθελοτυφλούν. 

Όχι, η επανάσταση μου δε θα στρεφόταν κατά του καταστημένου και του συστήματός του, αλλά εναντίον εκείνων που το ανέχονται. Θα σκότωνα, θα τσάκιζα την κακομοιριά, την υποταγή, την ταπεινοφροσύνη. Η γη έτσι κι αλλιώς δε χωρά άλλους ταπεινούς και καταφρονεμένους. Όπως δε χωρά άλλα φερέφωνα προκάτ επανάστασης.

Η ζωή γίνηκε πια πάρα πολύ απάνθρωπη για να την καλουπώνουμε σε σχήματα, δε μας ανήκει καν, όπως δε μας ανήκει τίποτα, από τη γη που κατοικούμε ως τα πρόσωπά μας. Όταν ο κάθε τυχάρπαστος, ο κάθε τιποτένιος, μπορεί να μας δέσει πάνω σε μια καρέκλα, σ’ έναν πάγκο ή σ’ ένα κρεβάτι, να μας φτύσει, να μας μαστιγώσει, να μας βιάσει.

Το Σύστημα αποχαλινωμένο καλλιεργεί σκόπιμα την ασυνειδησία, την αγριότητα, το χάος, καταλύοντας το σεβασμό για τον ανθρώπινο παράγοντα. Δεν άφησε τίποτα ανεκμετάλλευτο, από το “χάσμα των γενιών” που αποκόβει τους ανθρώπους μεταξύ τους και ετοιμάζει τους αυριανούς παιδιά-καταδότες του Χίτλερ, ως την κατάργηση της οικογένειας.

Ο άνθρωπος βγαίνει στο σφυρί. 
Για να μη βρίσκει το Σύστημα καμιά αντίδραση και να μπορέσει αύριο να βγάλει ελεύθερα στο σφυρί και τις πατρίδες.

Ο Παπαδόπουλος ήταν μια δοκιμή και στον ευρωπαϊκό χώρο, κατά το σύστημα των χιλιάδων πειραμάτων που πραγματοποιούνται σ’ όλες τις περιοχές του πλανήτη. Η συνταγή είναι πια κοινή: Όταν ένας λαός σηκώσει κεφάλι κατά του κυβερνήτη του, εκπρόσωπου του κεφαλαιοκρατικού συστήματος, βρείτε έναν αλήτη και αναθέστε του να περάσει χειροπέδες σ’ αυτό το λαό. Κι αφήστε τον να εξουθενωθεί.

Το πιθανότερο είναι να συνηθίσει και να ζήσει εξουδετερωμένος από τριάντα μέχρι σαράντα χρόνια, όπως συνέβη στην Ισπανία και την Πορτογαλία. Επειδή όμως οι καιροί αλλάζουν, τα πράματα πάνε γρηγορότερα, η συνταγή τροποποιήθηκε. 
Πάρτε τα κλειδιά από τον αλήτη, δώστε τα στον παλιό κυβερνήτη και στείλτε τον να ξεκλειδώσει τις χειροπέδες. Ο λαός θα του γλείφει τα χέρια, βλέποντάς τον σαν ελευθερωτή του.

Γι’ αυτό και μεις, τα σύγχρονα πειραματόζωα, οφείλουμε να χρησιμοποιούμε πάντα τον όρο π.Χ. που θα σημαίνει τώρα πια "προ Χούντας" και μ.Χ. "μετά τη Χούντα". Γιατί το πείραμα πέτυχε και δεν πρέπει να το λησμονούμε ούτε στιγμή. 
Η Ελλάδα εκδίδεται, συνειδητά και ασύνειδα. Κι ούτε ένας αθώος. Ανεύθυνος κανένας. "Επάγγελμα Πόρνη"

Λιλή Ζωγράφου Συγγραφέας Δημοσιογράφος 17/6/1922-2/10/1998
Μόνο η βλακεία μένει αμετακίνητη. Όχι όχι, εγώ δε θέλω ν' αλλάξει ο κόσμος αυτός. Να χαλάσει θέλω, να τον χαλάσω, να τον γκρεμίσω, αυτό θέλω, να τον δω σωριασμένο, να δρασκελίσω τα χαλάσματα τρέχοντας με τα χέρια ανοιχτά στον άνεμο, στη λευτεριά, ν' αγκαλιάσω τους ανθρώπους, πόσοι ωραίοι άνθρωποι θα υπάρχουν στον κόσμο, όλοι θα 'ναι ωραίοι και αληθινοί, και θα γελούν, θα μιλούν καλοσυνάτα χωρίς να ταπεινώνουν ο ένας 
τον άλλον _______ "o pio pistos filos tou skylou" _____Foto  Foto ________

51 σχόλια:

  1. ΠΑΝΤΑ....μα παντα πιστευα,
    οσο θυμαμαι τον εαυτο μου,
    πως οι πορνες δεν αναγκαζονται να γινουν πορνες.
    Τρελλαινονται να ειναι!

    Καλημερολουλουδοπαωγιαπιατσαστηβουληκρισηβλεπεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια που ξέρω πάντως εγώ, τρελαίνεται, δεν θα πει τίποτα, αιώνες τώρα......
      Μόνο λίγο καιρό ξαποσταίνει...
      Καλησπεροτιειχεςγιαννητιειχαπαντα.....

      Διαγραφή
  2. Εφυγε κι αυτή...
    Θυμάμαι ότι αυτό το βιβλίο το συγκεκριμένο της βιβλίο το είχαμε κάνει στο Λύκειο...
    Ολοι οι καλοί φεύγουνε...
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ, καλοί/κακοί, φεύγουμε όλοι, σημασία έχει τι αφήνει ο καθένας πίσω του......
      Καλό βράδυ! :)

      Διαγραφή
  3. εγω τωρα γιατι στεναχωρεθηκα;;; :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί έχεις φιλότιμο χαρά μου, θα νιώθεις τύψεις με αυτό;; Σε φιλώ γλυκά!! :)))

      Διαγραφή
  4. Στεναχωρα λογια. Ισως γιατι ειναι αληθινα. Ισως γιατι ειναι δυσκολο να τα χωρεσει ο νους, να τα χωνεψει η ψυχη που στοχος της ειναι παντα να ειναι λευτερη. Μα πως να πεταξει ενα πουλι με φτερα ψαλιδισμενα;
    Καλημερα Τζοαν μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα πεταλούδα μου, ναι, η αλήθεια πονάει, αλλά μόνοι μας την κατασκευάσαμε.....
      Καλό βράδυ, φιλιά! :)

      Διαγραφή
  5. Mια απόλυτη σοφή κουβέντα ... η Ελλάδα συνειδητά εκδίδεται ....
    μόνο που δεν βλέπω ούτε το κέρδος , ούτε την απόλαυση !!!

    Να είσαι καλά Πετράκι μου....σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Σωστό κι αυτό, αλλά οι επαγγελματίες/χώρες, δεν πρέπει να έχουν τέτοιες ευαισθησίες!
      Σε φιλώ γλυκά και καλό σου βραδάκι Λεβινάκι μου! :)))

      Διαγραφή
  6. "Όχι, η επανάσταση μου δε θα στρεφόταν κατά του καταστημένου και του συστήματός του, αλλά εναντίον εκείνων που το ανέχονται. "
    Πόσο σοφή κουβέντα!
    Αυτό είναι το πιο σοβαρό που συμβαίνει. Ότι υπάρχει μεγάλη ανοχή, ίσως υποταγή, θα το έλεγα...
    Ραγιάδες για άλλη μια φορά και πολλοί συνειδητοποιημένοι, αυτό κι αν είναι τραγικό. Να γνωρίζεις και να αισθάνεσαι δέσμιος της απραξίας, του αδιεξόδου!
    Ένα πνίξιμο το νιώθεις ή καλύτερα τη θηλιά περασμένη στο λαιμό να πιέζει, να σου κόβει την ανάσα σιγά σιγά λίγο πριν από το τέλος!
    Πρέπει να πιστεύεις πολύ στη δύναμη του ανθρώπου, για να συμβεί ένα θαύμα και να γλιτώσεις από την κρεμάλα!
    Έγινα λίγο πιο "σκοτεινή" εγώ, δυστυχώς!
    Μόνο πολύ μικρές στιγμές αισιοδοξίας μπορώ να έχω κι αυτές σύντομα "θολώνουν" κι έπειτα "μαυρίζουν", χάνονται...!
    Άντε, πάλι να μελαγχολούμε και λίγο, να μην ξεχνιόμαστε!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε φίλη, μήπως να κάναμε καμία κοινή ανάρτηση;;; Σκέψου το και μου λες!
      Στο βάθος της σελίδας έχω ένα μέηλ, αν θες μου γράφεις, ναι; Σε φιλώ γλυκά, καλό βραδάκι! :)))
      Με την Άννα/Πάρος έχουμε πειραματιστεί ήδη, με πολύ μεγάλη επιτυχία!!!

      Διαγραφή
  7. ♥ Είμαι στο σεμινάριο.
    Θα τα πούμε από το σπίτι!
    Φιλάκια!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου θύμισε το Αμαρτωλό της Γαλάτειας Καζαντζάκη το σημερινό !
      Ένα ποίημα που λατρεύω και θέλω κάποτε να κάνω ένα σχετικό αφιέρωμα!
      Σου αφήνω τον υπέροχο επίλογο ..

      Πνιγμένου καραβιού σάπιο σανίδι.
      Όλη η ζωή μου του χαμού.
      Μ’ από την κόλασή μου, σού φωνάζω:
      Εικόνα σου είμαι, κοινωνία, και σού μοιάζω.

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Θα χαρώ να το δω σε ανάρτηση. ΚΑΙ ο Καζαντζάκης είναι αιώνιος........
      Γλυκά φιλιά, πω πω, δεν προλαβαίνω (ούτε και) σήμερα!! :))))))

      Ωραίο το σεμινάριο;; ("Και το δεσπινάριο;"Καρέζη λατρεμένη!!) ♥

      Διαγραφή
    3. Μπα...δεν έχει και κανέναν της προκοπής! :-D
      :))) Ξεχνιέμαι πάντως!
      Κι έχω κι υπολογιστή και ιντερνετ!

      Διαγραφή
    4. Χαχαχα! Δεν εννοούσα κάτι, αλλά καλή η ενημέρωση!!
      Αυτό που έχεις υπολογιστή είναι πολύ καλό!

      Διαγραφή
  8. Έχω αναφερθεί κι εγώ κατά καιρούς γι' αυτή τη ανοχή, συνενοχή, αποδοχή, απραξία, τοτίποτα. Το Τίποτα όμως είναι μη αναστρέψιμο, είναι απλά Τ ί π ο τ α ! Δυστυχώς "νεκρός" είναι κι αυτός που δεν αισθάνεται την σκλαβιά του, που δεν καταλαβαίνει ότι για ένα ξεροκόμματο "θάνατο" κατασπαράζεται η ίδια του η ζωή!. Το κείμενο καταπληκτικό συνδέεται άμεσα με... τις ψυχικές αναπηρίες της εποχής. Καλό απόγευμα γλυκό πετροκόριτσο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Λιλή Ζωγράφου ήταν καταπληκτική.......
      Και πολύ, μα πάρα πολύ μπροστά από την εποχή της.......
      Γλυκά φιλιά Κατερίνα μου! :)))

      Διαγραφή
    2. Μη νομίσεις γλυκιό μου Πετροκόριτσο, επειδή είπα στο σχόλιο μου οτι έχω αναφερθεί σε ανοχή, συνοχή κλπ. ότι προσπαθώ να αγγιξω κείμενα της Λιλής Ζωηράφου, ή να τα συγκρίνω με τα δικά της, προς Θεού, απλά ένοιωσα την ανάγκη να αναφερθώ κι εγώ κάποιες φορές. Έτσι για να μην υπάρχει παρεξήγηση. Να είσαι καλά γλυκιά μου. Φιλάκια πολλά:))

      Διαγραφή
    3. Εννοείται Κατερίνα μου, εξάλλου, όσοι έχουν(με) την τάση να γράφουν, εκ των πραγμάτων έχουν "αγγίξει" παρόμοια θέματα. Σε φιλώ και καλό βραδάκι! :))

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Και διαχρονικό, από ότι φαίνεται.....
      Φιλάκια ομορφιά μου και καλό βράδυ! :)))

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Ας ευοδωθούν κάποτε οι αγώνες κάποιων τουλάχιστον....
      Καλό σου βράδυ φίλε μου! :)

      Διαγραφή
  11. γι αυτο της αξιζει ο,τι της συμβαινει..
    φιλιιιιι τεραστιο!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς, όπως στρώνεις κοιμάσαι, δε λένε;;
      Σε γλυκοφιλώ μικρούλι! :)))

      Διαγραφή
  12. " Ελλάδα σε βιάζουν και συ φτιάχνεις τα νύχια σου
    Όχι να αμυνθείς ή για να βρεις τα δίκια σου
    Αυτοί σε ξεπουλάνε όση ώρα καλλωπίζεσαι
    Είστε μια παρέα και μονάχη ξεφτιλίζεσαι"
    ( GOIN'THROUGH 2006)

    Πολύ καταπονημένη ψυχικά, όπως όλοι μας, ΤΟ αφιερώνω σε κάθε τι, που θα 'πρεπε, καρφί στην μνήμη μας, να μας χαλάει τον ύπνο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ένα τελευταίο (από το Δεν Καταλαβαίνω, των ίδιων)

      "Ένα ακόμα τελευταίο ρωτάω και φεύγω
      Πες μου Ευρώπη γιατί τόσο μίσος συλλέγω
      Ότι κι αν λένε άλλο να ακούσω δεν θέλω
      Ευρώπη είμαι κι εγώ σαν και σένα μπουρδέλο"

      Διαγραφή
    2. http://www.youtube.com/watch?v=Y6oUyDaStWM

      Αφιερωμένο στην Ελλάδα, που είμαστε εμείς οι ίδιοι............
      Σε φιλώ γλυκά χαρά μου! Καλή ξεκούραση :))))

      Διαγραφή
    3. Πάτα το "ΤΟ", στο πρώτο σχόλιό μου, και θα δεις γιατί βρίσκεσαι μέσα στο μυαλό μου!!
      (:-)
      Της καληνύχτας τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
    4. Α! Καλά! Ευτυχώς που μου το έγραψες, δεν το είχα δει!
      Χαχα! Τα μεγάλα (κουρασμένα) πνεύματα!
      Καληνύχτα Αννούλα μου! :))

      Διαγραφή
  13. Και ποιος δεν εκδίδεται σήμερα σε αυτή τη χώρα.
    Τουλάχιστον οι πόρνες δεν σου δείχνουν κάτι άλλο είναι πιο αυθεντικές απο πολλους άλλους εκδιδόμενους.
    Φιλιά πολλά πετροκόριτσο.
    Υ.Γ Θα αναπληρωθούν άραγε ποτε τα κενά αυτών των ανθρώπων πιυ χάνουμε σαν την Λιλή;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υ.Γ Αναρωτιέσαι ακόμα;; Από τι να αναπληρωθούν αλήθεια;;.......
      Πολλά φιλιά και καλό βράδυ Ελενάκι μου! :))

      Διαγραφή
  14. Διακρίνω μερικούς τόνους απαισιοδοξίας;

    Δε βαριέσαι, όλα πρέπει να αλλάξουν … αλλά …
    γιατί τώρα;

    Νταξ’ μωρέ, θα φροντίσουν άλλοι για την επανάσταση,
    κάτσε εκεί που κάθεσαι. Φρόνιμα.
    Σηκώνεις σκόνη
    και δεν βλέπω καλά την τηλεόραση.

    Τι είπαν τώρα;
    έβγαλαν τα σκατά απ’ το βόθρο
    και θα κόβουν πάλι βόλτες;

    Γι’ αυτό σου λέω. Φρόνιμα


    ΥΓ: μ.Χ.= μονίμως Χούντα

    Αφιερωμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "αφιερωμένο" είναι από τα αγαπημένα μου!

      Αφιέρωμα στη μεγάλη Λιλή Ζωγράφου σήμερα, ως το ελάχιστο δείγμα σεβασμού στη μνήμη της...
      Σε φιλώ γλυκά! :)
      Υ.Γ Σοφό το Υ.Σ σου σήμερα...

      Διαγραφή
  15. "Εσεις που πανηγυριζεται για το θανατο του τερατος,μη χαιρεστε:η σκυλα που το γεννησε ειναι ζωντανη και βρισκεται παλι σε οργασμο"ΜΠΡΕΧΤ.Αλλη μια φορα τραγικα αληθινος και αιωνια επικαιρος.Αυτη τη στιγμη ουρλιαζω για τη δικαιοσυνη μας...Φιλια βρε φιλεναδα! ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανηγυριζετε...Να καταλαβεις ποσο θολωμεη ειμαι κανω τετοια τρομερα λαθη φιλολογος γυναικα... ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε συ ΒΑΣΩ, πολύ ανατριχιαστικός ο λόγος του Μπρεχτ.....
      Άλλη μια μέρα χωρίς τα αναμενόμενα.....
      Σε φιλώ γλυκά και μην ανησυχείς για την ορθογραφία σου καλή μου φιλόλογε!
      Εγώ ξέρω πόσο καλή είσαι, το έχω καταλάβει καιρό τώρα... :))

      Διαγραφή
  17. Αυτή την ανάρτηση την αγαπώ λίγο περισσότερο από τις άλλες!
    Καλό βράδυ!
    Φιλάκια γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απλά συγκλονιστική και αιώνια η πένα της Λιλής Ζωγράφου.......
      Καλό σου βράδυ χαρά μου, σε φιλώ γλυκά! :)))

      Διαγραφή
  18. Σκληρό μα απόλυτα ρεαλιστικό!...
    Καλό βράδυ Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια ήταν η Λιλή "Κανελλάκη" μου!
      Έρχομαι, μη φεύγεις! Σε φιλώ! :)))

      Διαγραφή
  19. Καλό σου μήνα Πέτρα μου . Τιμή στη μνήμη της αξέχαστης και αξέχαστης και αξεπέραστης Λιλής Ζωγράφου .
    Μόνο αυτό
    Φιλιά απόρνευτης αγάπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκου τώρα τι έπαθα: μπήκα χθες από τη δουλειά στο μπλογκ σου, σου έγραψα ένα σχόλιο, μόλις πάω να το στείλω, μου σβήνεται!! Ξαναγράφω δεύτερο, πάω να πατήσω αποστολή, είχες εκεί πάνω στην αποστολή ένα λινκ, ανοίγει το λινκ, σβήνεται και το δεύτερο σχόλιο!! Ε, μα τι να πω! Κι από τον δικό μου υπολογιστή, τρως πόρτα: κακόβουλος σύνδεσμος! Έλεος γλυκιά μου nikol! Σε φιλώ γλυκά ΑΠΟ ΔΩ και θα προσπαθήσω πάλι από τη δουλειά, αν και αυτές τις μέρες τρέχω ωσάν το Βέγγο και δεν προλαβαίνω να μπαίνω καν! Καλό ξημέρωμα! Και καλό μήνα, όπως σου είχα γράψει στο χαμένο σχόλιο! :)))

      Διαγραφή
  20. Η Λιλή ήταν ένας γενναίος και έντιμος άνθρωπος. Είχα διαβάσει όλα τα βιβλία της στη δεκαετία 1975-85. "Επάγγελμα: πόρνη" είχει δηλώσει επί Χούντας, επειδή δεν δέχονταν να της γράψουν στην ταυτότητα "επάγγελμα: συγγραφέας".
    Αν σε αυτό το απόσπασμα βάλεις στη θέση του Παπαδόπουλου τον ΓΑΠ, γίνεται σύγχρονο.
    Καλή σου νύχτα, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έχω διαβάσει αρκετά βιβλία της και την θαύμαζα για το πόσο μπροστά έβλεπε...
      Εκτός από τον ΓΑΠ έχω ολόκληρη λίστα πολιτικών να σου αραδιάσω που κάνουν αυτό το κείμενο σύγχρονο και διαχρονικό, αλλά θα ξημερωθούμε! Ακόμα μετράω! Καλό ξημέρωμα Λωτοφάγε.

      Διαγραφή
  21. Μόνο που οι πόρνες πληρώνονται.... Αυτή εκδίδεται τζάαααααμπα και όφελος μηδέν! Κρίμα...
    Τα φιλιά μου σου στέλνωωω Πέτραα :) καλό βράδυ! Να'σαι καλά! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν προκειμένω, πληρώνονται μόνο οι νταβατζήδες...........
      Σας φιλώ γλυκά, γλυκά μου! Καλό ξημέρωμα! :)))

      Διαγραφή
  22. «Φτωχιά Ελλάδα όπως γριά λουλουδού της Πλάκας
    λουλουδού μπαλονού νταραβεριτζού καλντεριμιτζού».
    (Θωμάς Γκόρπας, Τα ποιήματα, Κέδρος)

    -Τίτος ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ: «Τα κοιτάσματα του χρόνου (1954)»
    (απόσπασμα)
    «Ελλάδα με χτυπημένη ραχοκοκαλιά,/ τυραννισμένη με κακοφορμισμένες τις πληγές
    πεσμένη στα λασπόνερα, τσαλαπατημένη/ βογκώντας όλη νύχτα…
    Φτωχιά Ελλάδα, με τα πρησμένα πόδια…
    με τα αποφόρια των αφεντικών…
    Ξετσίπωτη Ελλάδα, ξεφτιλισμένη
    ξεστήθωτη στις γωνιές των δρόμων
    να παραδίνεσαι στον κάθε περαστικό
    στους ξένους ναύτες, στους φαντάρους…
    στους τουρίστες με τα παρδαλά τους ρούχα.
    Ελλάδα ντυμένη με λευκό μακρύ χιτώνα
    νοικιασμένο από συνοικιακό φωτογραφείο
    με ψεύτικο στεφάνι στα βαμμένα σου μαλλιά
    με μπράτσα πλαδαρά ξεγυμνωμένα
    να σε φωτογραφίζουν σε σχολικές γιορτές
    δίπλα σε χάρτινες, ζωγραφιστές κολόνες…»
    (Τίτος Πατρίκιος, Ποιήματα, ΙΙ (1953-1959), εκδ. Κέδρος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "Ελλάδα ντυμένη με λευκό μακρύ χιτώνα
    νοικιασμένο από συνοικιακό φωτογραφείο"....
    Τι έγραφε ο άνθρωπος, πόσο σ' ευχαριστώ!
    Καλό βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.