Παρασκευή, 18 Απριλίου 2014

Η ΕΓΓΟΝΗ ΤΗΣ ΜΑΡΟΥΛΙΑΣ...


Κλείνει εδώ σήμερα η "Εβδομάδα Κατάληψης" από τις Άστεγες Καταληψίες
Γλαύκη - Άννα/Πάρος - Σοφία ΜΒ - Κλαυδία, με μια ακόμα Ιστορία του Καφενέ.
Με ένα, ομολογουμένως...αρκετά μεγάλο κείμενο της Κλαυδίας,
(ένεκα οι αργίες των ημερών, αλλιώς δεν πρόκειται να επαναληφθεί)
κλείνει η Μεγάλη Εβδομάδα και μαζί της το πρώτο μέρος της "συνεργασίας" με τα κορίτσια. Όποιος είναι χαλλλαρά σήμερα, ας προμηθευτεί ποπ-κορν, καφέ, τσιγάρα, 
μη σου πω και ένα...μικρό σνακ κι ας αφεθεί σε μια...πολύ μεγάλη ιστορία καφενείου.
Με τη Λουκία ήμαστε κολλητές από το νηπιαγωγείο, αν και  εντελώς διαφορετικές  σε εμφάνιση και σε χαρακτήρα, βρήκαμε η μία στην άλλη το απόλυτο νόημα της ειλικρινούς και ιδανικής φιλίας που δοκιμάστηκε και από το χρόνο αλλά και από ιδιαίτερα  σοβαρά γεγονότα στις ζωές μας, που κατέληξαν να μας συνδέσουν περισσότερο κι από αδελφές. 

Η φιλενάδα μου είναι ένα πλάσμα αντιφατικό, πανέξυπνο, μεγαλόψυχο, ευαίσθητο, γενναιόδωρο,  παράφορο, υπερβολικό, κτητικό και απόλυτο που δεν χάνει ευκαιρία να αναφερθεί με καμάρι και υπερηφάνεια στην πανέξυπνη Μυκονιάτισσα, χήρα και αγράμματη σχεδόν γιαγιά της, τη Μαρουλία του Κωσταντή,  που είχε γίνει ξακουστή για την εξυπνάδα και την καπατσοσύνη της.

 Παντρεμένη εδώ και χρόνια με το Νικηφόρο, δικηγόρο, σοβαρό,  ευγενή, χαμηλών τόνων και  εξαιρετικά ευπαρουσίαστο, μετά από ένα θυελλώδες ειδύλλιο με χωρισμούς και επανασυνδέσεις που το έζησα βήμα-βήμα και δεν θέλω να το ξαναζήσω, κατά καιρούς βιώνει φάσεις έντονης   καχυποψίας  για τυχόν ατασθαλίες του συζύγου της και τότε εγώ, η έμπιστη  κι αγαπημένη φίλη  αναλαμβάνω το ρόλο του ψυχολόγου/ ειρηνοποιού και εξαντλώντας όλα τα αποθέματα της υπομονής και της πειθούς μου προκειμένου να ξορκίσω τους φόβους της και . Ο σύζυγός μου, ο Μανώλης  στενός φίλος του Νικηφόρου, σε κάθε ξέσπασμα παρόμοιας κρίσης μου λέει με νόημα : «Ανάλαβε δράση άμεσα και μόλις πετύχεις την κατάπαυση του πυρός, θα σε προτείνω για Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ»   

Αμέσως μετά το γάμο της , φρόντισε με συνοπτικές διαδικασίες, να αντικαταστήσει τη γραμματέα του Νικηφόρου, μία ευπαρουσίαστη κοπελιά που άμεσα τη στοχοποίησε σαν επικίνδυνη αντίπαλο, με την ακίνδυνη  Τασία, κόρη μιάς δεύτερης ξαδέρφης της μάνας της, ορφανής ,  η οποία  καταϋποχρεωμένη για το βόλεμα,  έγινε πρόθυμα το αυτί και το μάτι της στα τεκταινόμενα στο γραφείο, πως θα μπορούσε άλλωστε,  η εγγονή της Μαρουλίας της τετραπέρατης, ν΄αφήσει τον πειρασμό  να γυροφέρνει όλη μέρα στο γραφείο του Νικηφόρου, αν είναι δυνατόν… 

Χθές βράδυ μου τηλεφώνησε, συγχυσμένη και έντονα φορτισμένη για να μου αναγγείλει : «Λοιπόν φιλενάδα τελειώσανε τα ψέματα, αύριο θα λυθούνε τα μυστήρια και θα αποκαλυφθεί το νταραβέρι του προκομμένου μου….και μην μου πείς κουβέντα, γιατί τώρα έχω σίγουρες πληροφορίες από την Τασία, αύριο στις 11 θα συναντηθούνε τα πουλάκια μου σ΄ένα καφενεδάκι στην Πλάκα…

Ανάσα δεν έπαιρνε, λέξη δε μ΄ άφησε ν΄αρθρώσω, συνέχισε ακάθεκτη τρέμοντας από τα νεύρα «Αύριο θα γίνουνε τα αποκαλυπτήρια, έξυπνος και πονηρός ο Νικηφόρος, αυτή η σηπία η μελανοφόρος, αλλά εγώ είμαι η εγγονή της Μαρουλίας της κωλοπετσωμένης, που  καλοπάντρεψε τέσσερις θυγατέρες τάζοντας σε όλους τους γαμπρούς προίκα, ένα παραθαλάσσιο οικοπεδάκι όσο μια κυλίστρα του γαϊδάρου, και στο τέλος της έμεινε και το οικόπεδο δικό της….»

«Βρε Λουκία μου, ένα μήνα τώρα τυραννιέσαι με υποψίες και και ψάχνεις ενδείξεις που δεν υπάρχουνε, ο Νικηφόρος  σε λατρεύει και σου είναι αφοσιωμένος,  είναι άψογος απέναντι στα παιδιά, στους φίλους, χαίρει εκτίμησης από όλο τον κόσμο, πελάτες, συναδέλφους, θυμήσου πόσες φορές στο παρελθόν έπεσες έξω……στενοχωρήθηκες, τον στενοχώρησες, τον πίκρανες, τον θύμωσες, χωρίς λόγο….»

«΄Ασε το παρελθόν και κοίτα το παρόν, τώρα τα πράγματα είναι ξεκάθαρα, εγώ τον άκουσα με τα ίδια μου τ΄αυτιά να σιγοκουβεντιάζει, συνωμοτικά και ύποπτα …ξέρεις τι έλεγε;  «εντάξει ούτε στο γραφείο, ούτε στο σπίτι …..σε ένα ξενοδοχείο, σε ένα καφέ ίσως, θα το κανονίσουμε...» τώρα να σου ζητήσω να ξεψαχνίσεις και τον δικό σου, τον έτερο Καππαδόκη, μπας και μάθουμε τίποτα περισσότερο, ξέρω ότι είναι άσκοπο …. λοιπόν αύριο στις 10 συναντιόμαστε στο Σύνταγμα και πάμε και τη στήνουμε στο καφενεδάκι που κλείστηκε το ραντεβού με τη λεγάμενη, η Τασία μου έδωσε ακριβείς πληροφορίες, έχουνε γνώση οι φύλακες !!!»

Στις 10 ακριβώς το άλλο πρωϊ βρεθήκαμε στο Σύνταγμα, αγοράσαμε εφημερίδες και περιοδικά και κατηφορίσαμε τη Μητροπόλεως , ανάψαμε κι ένα κερί στην Αγία Δύναμη, να έχουμε και τη θεία συνεπικουρία  και μέσα από τα στενά της Πλάκας φθάσαμε στο καφενεδάκι …..καθήσαμε σ΄ένα τραπεζάκι στο βάθος , η Λουκία με την πλάτη γυρισμένη στην είσοδο κι εγώ  απέναντί της, σ΄έναν ώραίο ξυλόγλυπτο νησιώτικο καναπέ για να ελέγχω πλήρως τη μικρή σάλα.

Μου ήρθε να βάλω τα γέλια αλλά συγκρατήθηκα, η εικόνα μας, μου έφερε στο νού τους  ντεντέκτιβς της συμφοράς σε δράση,  ντυμένες με μαύρες καπαρντίνες ,  μεγάλα μαύρα γυαλιά φορώντας, ένα μπέζ μοχαίρ καπελάκι εγώ  και μια μαυρόασπρη καπελίνα η Λουκία, που της σκίαζε το μισό πρόσωπο, προσπαθούσαμε να περάσουμε απαρατήρητες.

Παραγγείλαμε καφέδες, ελληνικούς μέτριους, που φθάσανε μοσχοβολιστοί , ψημένοι στη χόβολη, μέσα στο μπακιρένιο μπρίκι τους και μας σερβιριστήκανε επιδέξια από τον ευγενέστατο ιδιοκτήτη, ο οποίος μας ενημέρωσε για τα  θαυμάσια γλυκά που παρασκευάζει καθημερινά η  γυναίκα του και μας πρότεινε, το γαλακτομπούρεκο, την καρυδόπιτα,  το σαραγλί και το εκμέκ, που θα ξεφουρνιζόντουσαν από στιγμή σε στιγμή….

Ανοίξαμε τις εφημερίδες και τα περιοδικά και δήθεν διαβάζοντας, ήπιαμε τις πρώτες γουλιές του εξαίσιου καφέ μας. Από την ώρα που μπήκαμε στο μαγαζί, μας συνεπήρε η ευωδιά του φρέσκου βούτυρου, της κανέλλας των καβουρδισμένων ξηρών καρπών και του φρεσκοψημένου φύλλου….που μας λίγωσε την ψυχή και μας έκανε να ξεροκαταπίνουμε και να ξερογλειφόμαστε διακριτικά .  

Οι πελάτες λιγοστοί, ένα γεροντάκι απολάμβανε τον καφέ του κι έπαιζε το κομπολόϊ του στην άλλη άκρη και ένα μεσήλικο ζευγάρι με ένα σωρό σακούλες με ψώνια κουβέντιαζε ζωηρά στο παραδιπλανό τραπέζι.

Η Λουκία τσιτωμένη από την υπερένταση γύριζε νευρικά τις σελίδες του περιοδικού και κάθε τόσο κάρφωνε διερευνητικά το βλέμμα της στο δικό μου, επιδιώκοντας να αντλήσει ηρεμία και ψυχραιμία, ενώ εγώ προτίμησα ν΄αφήσω το βλέμμα μου να πλανηθεί στο χώρο, οι τοίχοι ήτανε γεμάτοι παλιές φωτογραφίες ηθοποιών και αφίσες παλιών ταινιών,  μαυρόασπρα πλακάκια στο πάτωμα κι ένας καταπληκτικός σκαλιστός καρυδένιος μπουφές στον απέναντι τοίχο, φορτωμένος με λογής- λογής βαζάκια γεμάτα γλυκά του κουταλιού και μποτίλιες με σιρόπια και λικέρ.

Σχεδόν ένα τέταρτο αργότερα, έκανε την εμφάνισή του ο Νικηφόρος, κρατούσε έναν ογκώδη φάκελλο, μία εφημερίδα και το κινητό του. Κάθησε σ΄ένα τραπεζάκι κοντά στην είσοδο, χωρίς να ρίξει ούτε ένα βλέμμα προς το μέρος μας, προς μεγάλη μου ανακούφιση.

Η Λουκία μου έριξε μία ελαφριά κλωτσιά κάτω από το τραπέζι και άρχισα χαμηλόφωνα την αναμετάδοση : «Λοιπόν είναι μόνος,  άπλωσε  χαρτιά στο τραπέζι, ευτυχώς μας έχει γυρισμένη την πλάτη….»

«Τώρα τηλεφωνεί, δεν ακούω τι λέει…..θα δούμε»

« Τα βλέπεις, που πας να με βγάλεις τρελή ; Είχες εσύ τη χρυσή τύχη να πάρεις το Μανώλη, τον άγιο άνθρωπο κι εγώ το μορφονιό που υποκύπτει στα τσαλίμια της κάθε επιτήδειας…  Μωρέ εγώ είμαι η εγγονή της Μαρουλίας, ο θάνατος της αλεπούς θα γίνει εδώ μέσα, απείλησε η Λουκία μέσα από τα δόντια της »

Είχανε αρχίσει κι εμένα να με ζώνουνε τα φίδια, βρε λες να έχει δίκιο αυτή τη φορά…..ένιωσα κρύα νερά να περιλούζουνε την πλάτη μου κι ένα φούντωμα στο κεφάλι…

Ξαφνικά ο Νικηφόρος σηκώθηκε και κατευθύνθηκε προς την πόρτα, κοντοστάθηκε στο σκαλοπάτι της εισόδου και για λίγο χάθηκε από το οπτικό μου πεδίο……εμφανίστηκε όμως λίγες στιγμές αργότερα συνοδεύοντας μία…..κυρία !

Κόντεψα να πνιγώ από το γέλιο αλλά συγκρατήθηκα με μεγάλη προσπάθεια, είναι η αλήθεια, ενώ δεχόμουνα τις κλωτσιές της Λουκίας κάτω από το τραπέζι… Σήκωσα ψηλά την εφημερίδα, σχεδόν στο ύψος των ματιών και έχοντας προφυλαγμένο το πρόσωπό μου πίσω της,  άρχισα την περιγραφή : «  Λοιπόν η ξελογιάστρα γκόμενα είναι κοκκινομάλλα, μάλλον περούκα φοράει, ηλικία, ογδονταπέντε και βάλε, παραπαίει πάνω στις λουστρινένιες γόβες της , φοράει μπορντώ γουναρικό, πλισσέ φούστα, κρεμαστά χρυσά σκουλαρίκια,ρούζ , κόκκινο κραγιόν και πράσινη σκιά στα μάτια, βλεφαρίδες κάγκελο με μαύρη μάσκαρα, κάτι μεταξύ  Μαντάμ Ορτάνς και τρελής του Σαγιό… μείνε ακίνητη !!!Μην γυρίσεις !!!



Η Λουκία είχε μείνει αποσβολωμένη στη θέση της, κρατούσε την αναπνοή της πασχίζοντας να καταλάβει αν μιλάω σοβαρά και ταυτόχρονα προσπαθούσε να συγκρατηθεί, να μη γυρίσει να δεί με τα ίδια της τα μάτια, την πλανεύτρα αντίζηλο που  απειλούσε την οικογενειακή της ευτυχία !!!!

Σχεδόν επί είκοσι λεπτά  ο Νικηφόρος κουβέντιαζε ζωηρά με την εκκεντρική κυρία, αφού παράγγειλε καφέδες και γλυκό για εκείνη, πήρε καρυδόπιτα παρεμπιπτόντως, της έδωσε να υπογράψει  κάτι χαρτιά και τέλος κάλεσε ταξί με το κινητό του και φύγανε μαζί.

«Μπράβο γούστο ο Νικηφόρος !!!» ψιθύρισα και μία ανάσα ανακούφισης μου ξέφυγε, αλλά η Λουκία,   αγνοώντας το περιπαικτικό μου σχόλιο, πρόλαβε και γύρισε για  να δεί έστω για λίγα δευτερόλεπτα, την πλάτη του Νικηφόρου που ως τζέντλεμαν υποβάσταζε την « πέτρα του σκανδάλου» που δυσκολευότανε να κατέβει το σκαλοπάτι της εισόδου…

Ετοιμάστηκα να πώ δυό λόγια στη φιλενάδα μου, για τον παραλογισμό και την πανηγυρική διάψευση των υποψιών της αλλά με πρόλαβε : «Λοιπόν, μην πείς κουβέντα, άντε να παραγγείλουμε κανένα γλυκό γιατί κοντεύω να λιποθυμήσω από τη μυρωδιά και μου τρέχουνε τα σάλια…»

Δεν παραλείψαμε να κουβεντιάσουμε και   το  πως ακριβώς θα γινότανε λόγος στο Νικηφόρο για την επίσκεψή μας στο καφενεδάκι και  τελικά συμφωνήσαμε σε μία κοινά αποδεκτή εκδοχή ,  τσακίζοντας από ένα μεγάλο κομμάτι γαλακτομπούρεκο, που ήτανε ομολογουμένως ονειρεμένο, και από μισό εκμέκ, πρίν αποχωρήσουμε  με την ψυχή ανάλαφρη και 7000 θεμίδες συν…..αλλά άξιζε τον κόπο !!!

Το ίδιο βράδυ , κατά τις δέκα και μισή, τηλεφωνηθήκαμε ως συνήθως, η Λουκία μου έδωσε πλήρη αναφορά, αφού με διαβεβαίωσε ότι εφάρμοσε κατά γράμμα όσα είχαμε ήδη συζητήσει για την περαιτέρω στάση της : «Λοιπόν φιλενάδα, όταν γύρισε κατά τις 7.30 ο Νίκης μου, του είχα ετοιμάσει Χουνκιάρ μπεγεντί, ένα χρόνο μου το γύρευε αλλά εγώ ξέρεις, απέφευγα, κάνω δίαιτα, μου πέφτει βαρύς και ο πουρές της μελιτζάνας, τέλος πάντων, το έφτιαξα και μου πέτυχε τέλεια, του είχα αγοράσει και λουκουμαδάκια, από τον Κτιστάκη που τρελαίνεται, άνοιξα κι ένα κρασάκι και φάγαμε τα δυό μας ήσυχα και αγαπησιάρικα, του διηγήθηκα πως περάσαμε μαζί το πρωϊνό μας, ξέρεις τώρα, τα ψώνια που κάναμε, τη βόλτα στο κέντρο, το απίθανο παραδοσιακό καφενεδάκι που  ανακάλυψες και με πήγες… , τον τέλειο καφέ που ήπιαμε,  το θεσπέσιο γαλακτομπούρεκο και το  εκμέκ που δοκιμάσαμε…… έδειξε πραγματικά έκπληκτος που γνώριζες το καφενεδάκι και μου είπε αυθόρμητα ότι κι έκείνος το πρωϊ στις 11 ήτανε ακριβώς στο ίδιο καφενεδάκι γιατί του το ζήτησε μία εκκεντρική πελάτισσά του η οποία απεχθάνεται τα δικηγορικά γραφεία….

Δεν θα το πιστέψεις, αυτή η κυρία , είναι πάμπλουτη, έχει κληρονομήσει τρείς συζύγους, έχει ακίνητα, μετοχές, λογαριασμούς σε όλο τον κόσμο και μακρινούς συγγενείς που καραδοκούν να την κληρονομήσουν….ήτανε πελάτισσα του Δημοσθένη  του Σιγουρέτζου αλλά όταν αυτός έπαθε το εγκεφαλικό και αποσύρθηκε, έστειλε πολλούς πελάτες του στο Νικηφόρο .

Μιλάμε για πολύ ιδιόρρυθμο άτομο, δεν είναι τρελή, αντίθετα τα έχει τετρακόσια, είναι  Εβραία, κόρη τραπεζίτη , μιλάει έξι γλώσσες και  από επιλογή ζεί σε διάφορα ξενοδοχεία στο κέντρο αν και έχει σπίτια στο Ψυχικό, τη Γλυφάδα, την Πολιτεία, το εξωτερικό…Τι να το κάνεις όμως,  έχει πλούτη που δεν μπορεί να χαρεί, ζεί με το φόβο μήπως την κλέψουνε, τη δολοφονήσουνε, την εξαπατήσουνε,  φοβάται διαρκώς ότι την παρακολουθούν και ότι κινδυνεύει η ζωή της……ο Νικηφόρος, ευτυχώς έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη της και προσπαθεί να της εξασφαλίσει αξιοπρεπή  διαμονή σε ένα ασφαλές προστατευμένο περιβάλλον και   παράλληλα να την πείσει να διαθέσει ,μετά θάνατον, την περιουσία της σε  ιδρύματα ….άστα….»

Πάντως μου ομολόγησε χαριτολογώντας, ότι για κάποιο διάστημα θα κυκλοφορεί με άλλη συνοδό στα γνωστά μας εστιατόρια, στο καφενεδάκι της Πλάκας αλλά και στο φουαγιέ κεντρικών ξενοδοχείων και  με προειδοποίησε  να μην ζηλέψω, γιατί πρόκειται για καθαρά επαγγελματική σχέση….»

«Αλλοίμονο αγάπη μου απάντησα , εγώ είμαι η εγγονή της Μαρουλίας της τετραπέρατης, είναι δυνατόν να ζηλέψω μία τέτοια, επαγγελματική σχέση…; Μην με υποτιμάς τόσο πολύ…..»

«Λοιπόν εγγονή της Μαρουλίας, πήγε έντεκα και μισή, ας πάμε για ύπνο, γιατί σβήνω, η μέρα μας σήμερα ήτανε γεμάτη εντάσεις και έχω εξουθενωθεί , αλλά να κανονίσουμε να ξαναπάμε στο καφενεδάκι σύντομα, γιατί  ο καφές ήτανε απίθανος και έχουμε αφήσει ανοικτούς λογαριασμούς με την καρυδόπιτα και το σαραγλί… Καληνύχτααααα !!!.»    

_____________________ Foto Foto Foto __ "o pio pistos filos tou skylou" _______________________

43 σχόλια:

  1. Υπέροχη η ιστορία σου, Κλαυδία!!! Διάβαζα και ταυτοχρόνως έβλεπα! Σαν ταινία, ξεδιπλώνονταν, το κείμενο σου! Με χιούμορ και γλώσσα της απολύτου αρεσκείας μου :)) Η εγγονή της Μαρουλίας, θεά! Σ΄ευχαριστώ για το ανάγνωσμα και σου εύχομαι Καλή Ανάσταση! Τις ευχές μου και στην οικοδέσποινα!!! Σας φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eιρήνη μου σ΄ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιό σου και χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσε η ιστορία μου που δεν είναι τελείως φανταστική.......η γιαγιά Μαρουλία υπήρξε και ήτανε πραγματικά τετραπέρατη, ήτανε γιαγιά της νονάς μου...Καλή Ανάσταση σου εύχομαι !!! Φιλιάαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α!! Θα μπορούσες κάλλιστα να το κάνεις και ολόκληρο μυθιστόρημα Κλαύδιά μου!! Τόσο ζωντανοί και ξεχωριστοί ήταν οι χαρακτήρες σου!! Την δε γιαγιά Μαρουλία την λάτρεψα με την καπατσοσύνη της!! Μωρέ μπράβο της!
    Κι αν στις φιλενάδες τρέχαν τα σάλια εγώ τι να πω που φαντάζομαι γλυκά σιροπιαστά και του ταψιού τέτοια μέρα η γυναίκα!!!
    Λιγώθηκα!! :)))
    Μπράβο σου Κλαύδιά μου για την ρεαλιστικότατη περιγραφή σου!! Είχε και το χιούμορ της, είχε και την αγωνία της η ιστορία!!
    Αθώος κι ο Νίκης της!!! Χαχαχαχα!!
    Την απόλαυσα κι αυτήν την σερμπέτικη ιστορία του καφενέ μας!! Θαυμάσια!!!
    Φιλάκια πολλα πολλά και καλή Ανάσταση να χεις Κλαύδια!!! Καλά να περάσεις με φίλους κι οικογένεια!!
    Συμπεθερούλα σε φιλώ κι εσένα!!! Καλό μας Πάσχα με υγεία!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου κάθε ιστορία ξεχωριστή, κάθε ιστορία μοναδική και ιδιαίτερη, όλες όμως υπέροχες !!!! Συμπλήρωσα κι εγώ το μπουκέτο των εξαίρετων ιστοριών καφενείου με τη δική μου και χάρηκα ιδιαίτερα από την υποδοχή που της επιφυλάξατε!!! Καλή Ανάσταση και κάθε καλό σε σένα και τους αγαπημένους σου !!! Φιλιάααααα!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα στα κορίτσια μου
    Πολύ ευχαριστη η ιστορία σου Κλαυδία μου
    και παρά την έκταση της διαβάζονταν γρήγορα
    γιατί είχε ροή και συνέπαιρνε!!!!
    Να περάσετε όμορφα Καλή Ανάσταση με ελπίδες
    στον κόσμο όλο!!!!

    φιλάκια σε εσένα και την οικοδέσποινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, προσπάθησα να γράψω κάτι ευχάριστο , ευκολοδιάβαστο και με μία δόση χιούμορ, ελπίζω να τα κατάφερα. Καλή Ανάσταση σε σένα και την οικογένειά σου. Φιλιάαααααα

      Διαγραφή
  5. Για την ημέρα σας αφιερώνω το παρακάτω:
    https://www.youtube.com/watch?v=eNKo0fSaE_E

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαιρετικό το αφιέρωμά σου Ελένη, σ΄ευχαριστώ από καρδιάς.

      Διαγραφή
  6. Καπάτσα η εγγονή σαν τη γιαγιά! Αλλά η ζήλεια είναι κακό πράγμα! Ανυπόφορη και για τις δύο πλευρές. Προσωπικά δε θα έμπαινα ποτέ σε τέτοια διαδικασία.
    Αν βγήκε ένα κέρδος για τις δύο φίλες ήταν τα γλυκά και το καφεδάκι που απόλαυσαν!
    Ζωντανή η ιστορία σου, Κλαυδία! Και με happy end! Διαβάζεται αβίαστα!
    Καλή Πάσχα σε σένα και στην οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάσου Σοφία μου ότι η γιαγιά υπήρξε πραγματικά, αλλά καμία εγγονή δεν της έμοιασε.....τώρα για τη ζήλεια συμφωνώ,, είναι κακιά αρρώστια και βάσανο, ευτυχώς δεν έχω καμία σχέση μαζί της, όμως δεν δυσκολεύτηκα να αντλήσω υλικό για την ιστορία μου, από τον φιλικό περίγυρό μου...... Καλή Ανάσταση σου εύχομαι να περάσεις με τους αγαπημένους σου !

      Διαγραφή
  7. Λίγο πριν τη μεγάλη πορεία προς τη σούβλα θα ήθελα να ευχηθώ καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση Αθηνά, μακάρι να γιορτάσει όλος ο κόσμος ειρηνικά !!!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Μαρία ΄Ελενα, Καλή Ανάσταση σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  9. Τις ευχές μου σε όλες σας εδώ αλλά και όλους τους επισκέπτες, φίλους, φίλες, δημιουργούς για ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ. Πραγματικά απολαμβάνω τη γωνιά αυτή πολιτισμού και δημιουργίας που συντονίζει και δίνει ανάσα η Joan με τη δική σας άμεση συνδρομή και συμμετοχή.
    Το έχω ξαναπεί ότι δεν συναντάς εύκολα τέτοιου είδους δημιουργικές συνυπάρξεις.
    Να είστε καλά και να πορεύεστε με όνειρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχές κι από εμένα, Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση !!! Η Joan με την ανοιχτή αγκαλιά και το αστραφτερό πνεύμα της, κατάφερε να κάνει το μπλόκ της έναν παράδεισο, στον οποίο έχω την ευτυχία να φιλοξενούμαι, όπως και άλλες ξεχωριστές φίλες. Την ευγνωμωνώ απεριόριστα !!!!

      Διαγραφή
    2. Το εισπράττουμε και εμείς οι επισκέπτες του χώρου εμφανέστατα να είσαι σίγουρη Κλαυδία. Καλό Πάσχα να έχεις.

      Διαγραφή
  10. ΝικολιτσαΑντωνοπουλου18 Απριλίου 2014 - 5:02 μ.μ.

    Κλαυδία μου γιά άλλη μιά φορά μας διασκεδάζεις με την ωραία σου ιστορία.Τώρα τι άλλο θα γράψεις .μιά και είναι αργίες?Μόνο να μου το λες γιατί δεν τα παίρω είδηση.Σε σένα στον καλό σου το Μανώλη και σε όλη την οικογένειά σου εύχομαι Καλή Α νάσταση με υγεία και καλή συνέχεια. φιλιά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολίτσα μου ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και ανταποδίδω, χάρηκα που με ανακάλυψες στο φιλόξενο σπιτικό της Joan και διασκέδασες με την ιστορία μου, να έρχεσαι συχνά σε τούτο το περιβόλι, πάντα θα υπάρχει κάτι ενδιαφέρον και αξιόλογο να απολαύσεις......

      Διαγραφή
  11. Εγώ ήθελα λίγο ακόμα... Σερμπέτι τα λόγια σου Κλαυδία μου, ρέει η διήγησή σου σαν μοσχοβολιστός καφές και οι περιγραφές σου είναι τόσο ολοζώντανες που μύρισα ως εδώ το φρεσκοψημένο φύλλο! Έχεις μια ιδιαίτερη γραφή που παραπέμπει σε λογοτέχνες που άφησαν εποχή και ακόμα και τα ονόματα που χρησιμοποιείς, είναι προσεχτικά διαλεγμένα κι έχουν το στυλ και τη φινέτσα της παλιάς Αθήνας. Αν δεν σε είχα γνωρίσει, θα απορούσα πώς σκαρφίζεσαι τέτοιες ιστορίες. Είχα την τύχη να σε γνωρίσω και να μοιραστώ τις ιστορικές σου γνώσεις, την καλλιέργεια του πνεύματός σου, την ευγένεια και το εκλεπτυσμένο χιούμορ σου. Κι έτσι είμαι βέβαιη πως γράφεις αβίαστα, απ' την τεράστια βιβλιοθήκη εμπειριών που κρύβεις μέσα σου. Κάτι μου λέει, πως είναι πολλές ιστορίες που περιμένουν για να γραφούν.

    Προσωπικά, δεν θα την ήθελα μικρότερη. Στο δημοσιογραφικό λόγο έχει σημασία το μέτρο και η περιεκτικότητα. Στο είδος που υπηρετείς εσύ όμως, κάθε παραπανίσια πρόταση, είναι προστιθέμενη αξία για τον αναγνώστη. Έτσι το νιώθω και σ' ευχαριστώ από καρδιάς για την υπέροχη ιστορία σου! Λάτρεψα την ηρωίδα σου και τους συμπρωταγωνιστές της!
    Να έχεις Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με την οικογένεια σου!

    Υ.Γ. Πέτρα, συγχαρητήρια για τους φιλοξενούμενους σου! Κοσμούν το μπλογκ σου! Φιλιά πολλά και εγκάρδιες ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανελλάκι μου γλυκό, η αλήθεια είναι ότι πολύ την κάνω κέφι αυτή τη διαδικασία ανασκαλέματος της μνήμης,που μαζί με το μπέρδεμα πραγματικών προσώπων και γεγονότων με φανταστικά γεννά ιστορίες....εξ άλλου χάρη στη δική σου υπέροχη ιδέα, στο παιχνίδι της Φλώρας, στην Αριστέα και τη φιλοξενία της Joan όλα αυτά βγήκανε από τη σκέψη, τη φαντασία και τις εμπειρίες μου, για να παρουσιαστούν ενώπιόν σας και εγώ να βιώνω τη χαρά της δημιουργίας εισπράττοντας παράλληλα τη μέγιστη ικανοποίηση....!!!! Κλείνω στην καρδιά μου τα τόσο γενναιόδωρα λόγια σου και δηλώνω πανευτυχής για το συναπάντημά μας. Σε φιλώ Καλή Ανάσταση με τους αγαπημένους σου !!!

      Διαγραφή
  12. όμορφη ιστορία...
    εύχομαι καλή ανάσταση καλό πάσχα....ζητώ συγνώμη που δεν ηρθα γρήγορα ενα θεματακι με τους φίλους που παρακολουθώ και η απουσία μου ..τα έκανα μαντάρα.......να σαι καλά και θα τα λέμε...σε ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που απόλαυσες την ιστορία μου, να είσαι καλά και Καλό Πάσχα !!!

      Διαγραφή
  13. Δεν έχω λόγια να πω!!!
    Το γνωστό καφενεδάκι με τον ξύλινο καναπέ, που έχει φιλοξενήσει κάποια στιγμή και τη δική μας blogοπαρέα....
    μετατράπηκε σε στέκι ντεντέκτιβ.
    Η ιστορία σου μπορεί να έχει συμβεί σ' αυτό αλλά και σε άλλα πολλά καφενεδάκια, καφετέριες και ζαχαροπλαστεία.
    Συνήθως με μια εφημερίδα μπροστά στο πρόσωπο κι έναν καφέ εξιχνιάζονται του κόσμου οι μπερμπαντιές....
    γυναικείες και ανδρικές.
    Ευτυχώς που το συγκεκριμένο καφενεδάκι προσφέρει και γλυκά για να πάνε κάτω τα σεκλέτια με σερμπέτια.
    Στην περίπτωση που περιγράφεις, εμένα δεν θα με έφτανε για να συνέλθω ούτε ολόκληρο ταψί με σιροπιαστά....
    Φιλάκια πολλά και Καλό Πάσχα.
    ΥΓ Μετά το Πάσχα οφείλουμε μια επίσκεψη στο γνωστό καφενεδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου ακριβώς "αυτό" το καφενεδάκι είχα στο μυαλό μου.....εγώ το περιέγραψα και η Πέτρα έβαλε τη φωτογραφία του!!!! Δεν είναι μαγικό;;; Σ΄αυτό το σκηνικό πόσες ιστορίες μπορούνε να ξετυλιχτούν, αστείες, σοβαρές, χαρούμενες, θλιβερές.......μετά το Πάσχα θα λάβει χώρα οπωσδήποτε επίσκεψη για ανανέωση εντυπώσεων!!! Ανυπομονώ !!! Φιλιά και Καλή Ανάσταση !!!!

      Διαγραφή
  14. "ο θάνατος της αλεπούς θα γίνει εδώ μέσα"
    Έλιωσα !!!
    Κλαυδία μου υπέροχη η ιστορία σου κύλησε σαν νεράκι!!!
    Δεν χορταίνω να σε διαβάζω!
    Γράψε κι άλλη, γράψε πολλές...μη σταματάς να γράφεις μόνο!
    Φιλιά πολλά και θα ακολουθήσει και δεύτερο μέρος των Ιστοριών μόλις ολοκληρώσουμε κι άλλα δρώμενα!
    Φιλιά πολλά, καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!

    Πέτρα δεν σε αποχαιρετώ εδώ!
    Θα τα πούμε και στην άλλη δημοσίευση και στην αυριανή ( φαντάζομαι θα έχεις!) και στο μέιλ και στο τηλέφωνο αν είναι!
    Μάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου, δώσε θάρρος εσύ στο χωριάτη........ξέρεις αυτό το υπέροχο καφενείο είναι η τέλεια πηγή έμπνευσης!!!
      Χαίρομαι που απόλαυσες τη διήγησή μου, τελικά αυτή η ιδέα ήτανε το κάτι άλλο , δεν χορταίνω να διαβάζω ιστορίες, τόσο διαφορετικές σε σύλληψη, τόσο υπέροχες !!! Φιλιά, να περάσεις όμορφα, Καλή Ανάσταση !!!!

      Διαγραφή
  15. Καλέ, της Μαρουλίας γίνεται εδώ!!!
    Κλαυδία, ούτε ταινία να έβλεπα!!!!
    Η αφήγησή σου ολοζώντανη με πολύ χιούμορ και άνεση στην παρουσίαση των ηρώων.
    Την απόλαυσα αλλά χωρίς γλυκό, από εκείνα που σερβίρει ο καφενές, από εκείνα που σου τρέχουν τα
    σάλια μόνο που τα σκέφτεσαι!!!
    Καλό Πάσχα σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλαύκη μου σ΄αυτόν τον καφενέ έβαλα τους ήρωές μου να πάρουνε θέση και να ξεδιπλώσουνε την ιστορία τους με χιούμορ και μπόλικη ευωδιά καφέ και σιροπιαστών γλυκών...χάρηκα που την απόλαυσες, Καλή Ανάσταση με τους αγαπημένους σου !!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ εκτιμώ τις φιλίες απο τα παλιά, τις οποίες κρατω και γω!
    Για την εγγονή τι να πω;;; χαχαχαχα
    Καλό Πάσχα
    Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οι καινούργιοι φίλοι είναι σαν ασήμι μα χρυσάφι είναι οι παλιοί.......το πιστεύω απόλυτα, σ΄ευχαριστώ για το σχόλιό σου Καλό Πάσχα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ, Κλαυδία μου. Ο λόγος σου τόσο ζωντανός και γλαφυρός, που ο αναγνώστης δεν θέλει να τελειώσει το ξετύλιγμα των λέξεων. Γέλασα, την χάρηκα και την ευχαριστήθηκα. Χτες την διάβασα, και μου 'χει μείνει ακόμα η λαχτάρα τους και το άρωμα των γλυκών.

    Καλή Ανάσταση & Καλό Πάσχα σου εύχομαι.
    Να περάσεις καλά κι ευλογημένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Aυτό το ξετύλιγμα των λέξεων με παρασύρει και τις περισσότερες φορές το παρακάνω,,,,,,,,,προσπαθώ να αντισταθώ όπως και στις ευωδιές των φρεσκοψημένων γλυκών.....άσε.... και κοντά στο σπίτι μου έχω έναν υπέροχο φούρνο, δεν μπορώ να ησυχάσω απο την ευωδιά των τσουρεκιών που ξεφουρνίζονται ολημερίς.....Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σου εύχομαι με τους αγαπημένους σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Άργησα, αλλά ήρθα και το καταευχαριστήθηκα! Μπράβο βρε Κλαυδία! Άνοιξε η καρδιά μας. Καλά που δεν την μίκρυνες την ιστορία (μη βαράς Petra!!!)
    Θα ήθελα να σου πω πολλά, αλλά θα χαλάσω την ατμόσφαιρα. Θα σου πω μόνο, ότι, μέρες που είναι, η ιστορία σου μου ανακάλεσε μία φράση που λατρεύω : "Μακάριοι οι ειρηνοποιοί"
    Τα φιλιά και την αγάπη μου σου στέλνω και ευχές για την Καλή Ανάσταση, που έρχεται σε λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αννούλα μου ο καφενές με ενέπνευσε να δημιουργήσω μία ιστορία ανάλαφρη και διασκεδαστική, βέβαια δεν τα κατάφερα να την κάνω όσο αστεία θα ήθελα, πολύ δύσκολο είδος η κωμωδία, αλλά τουλάχιστον προσπάθησα....πάντως το "Μακάριοι οι ειρηνοποιοί" είναι και δική μου αγαπημένη φράση, με εκφράζει απόλυτα !!!! Καλή Ανάσταση με τους αγαπημένους σου, σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολυ ομορφη γαργαρη ιστορια, που παρα το μεγεθος καθολου δεν με κουρασε! Ευγε!
    Χριστος Ανεστη Κλαυδια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλληθώς ο Κύριος !!! Με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι δεν σε κούρασε πεταλουδίτσα, να είσαι καλά !!!!

      Διαγραφή
  23. Καλημέρα και απο μένα Κλαυδία μου!
    Χρόνια πολλά! Χριστός Ανέστη!
    Απειχα απο το μπλοκ το τελευταιο καιρο και σημερα που ειχα χρονο περασα να διαβασω την ιστορια σου!
    Πολυ καλη! Συγχαρητηρια! Και με εκανες να γελασω με τις δυο μας ντεντεκτιβ! χιχιχι

    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρονιά Πολλά και καλά, χάρηκα που σε διασκέδασε η ιστορία μου αν και θα την ήθελα ακόμη περισσότερο αστεία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπήκε να κάνει σαματά και έφυγε με θερμίδες.
    Καλό είναι τώρα αυτό;
    Τώρα θα μου πεις από το να επιβεβαιωνόταν το κέρατο, προφανώς καλύτερο!
    Μεταξύ μας, από ένα τηλεφώνημα εύκολα παρεξηγούνται τα πράγματα, ειδικά όταν υπάρχει η "μύγα". Όμως ο γκομενιάρης κάνει συνέχεια λάθη και μπορείς να τον τσακώσεις από πολλές μεριές.
    Τέλος πάντων, κάτι καλό βγήκε από την έξοδο των νεότευκτων ...Πουαρό.
    Αυτό το καφενεδάκι έχει ψήσει καφέδες για χίλιους δυο λόγους.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Πέτρο, η αλήθεια είναι ότι μπήκα σε πειρασμό να έχει άλλη εξέλιξη η ιστορία....όμως δε μου βγήκε το χιουμοριστικό ξεμάλλιασμα οπότε προτίμησα την αναίμακτη εκδοχή και το ανώδυνο φόρτωμα των θερμίδων....
      Ο καφενές τελικά αποδεικνύεται θησαυρός ανεξάντλητων εμπνεύσεων......έχω εντυπωσιαστεί από τις τόσο διαφορετικές και τόσο θαυμάσιες ιστορίες που έχουνε γραφτεί μέχρι τώρα, σίγουρα ελπίζω και σε συνέχεια....

      Διαγραφή
  26. Απόλαυσα την ιστορία!!
    Μπορεί να ήταν μεγάλη, αλλά δεν ήθελα να τελειώσει!!
    Μπράβο Κλαυδία για την υπέροχη ιστορία!
    Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά εύχομαι...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία, Χρόνια πολλά !!! Χαίρομαι που χάρηκες την ιστορία μου, αυτός εξ άλλου ήτανε ο σκοπός μου, μία ανάλαφρη χιουμοριστική ιστορία καφενείου.... Φιλιάαααα

      Διαγραφή

ΚΙ ΕΔΩ -ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ- ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΧΑΧΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.