Τετάρτη 13 Ιουλίου 2022

✿ Η αβάσταχτη ελαφρότητα τού υδραυλικού...

γυναίκα στη θάλασσα

Περιμένω τον υδραυλικό. Ξαναπεριμένω τον υδραυλικό δηλαδή, γιατί τον έχω.. ξαναπεριμένει άλλες δυο φορές. Τρίτη και φαρμακερή. Οι υδραυλικοί είναι να ξέρεις το "υποκατάστατο" τού γκόμενου. Αυτουνού που σε σκάει και σε στήνει, και σου ψήνει το ψάρι στα χείλια μέχρι να εμφανιστεί; Ε! Ο υδραυλικός είναι η πιο σίγουρη περίπτωση καψούρας. Να κοιτάς συνέχεια πότε το ρολόι και πότε την πόρτα μέχρι να εμφανιστεί. Και στο τέλος, όχι μόνο να μην εμφανίζεται, αλλά να του τηλεφωνείς εσύ, και να μην απαντάει! Γιατί είναι μαθηματικά βέβαιο ότι ο υδραυλικός θα έρθει σπίτι σου όταν το θέλει αυτός! Κι όχι όταν σου χάλασε η βρύση σου εσένα.😝

Ε, κι αφού φτάνει η τυχερή σου μέρα και σκάει μύτη ο υδραυλικός, μη φαντασιώνεσαι τώρα εσύ κάνα Κώστα Πρέκα -υδραυλικό στις κυρίες τής αυλής- με γυμνασμένες πλατάρες κι αστραφτερή οδοντοστοιχία, που θα βραχεί το τισερτάκι από τη διαρροή στο μπάνιο και θα διαγραφούν οι κοιλιακοί -φέτες- γιατί σε βλέπω να πέφτεις σε κατάθλιψη. 800 κιλά αηδία να .. υπολογίζεις, να βογκάει και να ασθμαίνει στο περπάτημα, και να σου λέει ότι δεν ήρθε τις δυο προηγούμενες φορές, γιατί είχε λουμπάγκο. Φυσικό. Και μπαίνει στο σπίτι φίλε χωρίς μάσκα, και να βήχει σαν οτομοτρίς στην ανηφόρα, κι εσύ με μάσκα οχυρωμένη, μόνο κασκόλ που δε φοράς. "Από κορονοϊό πώς πάμε κυρ-Θανάση μου;" τον ρωτάς με νόημα. "Δόξα το θεό" σου λέει κάνοντας τον σταυρό του, "αλλά προσέχω πολύ!"

Δεν το βλέπω μωρμαλάκα; Μπούκαρες χωρίς μάσκα, βήχεις προς πάσα κατεύθυνση, φαντάσου και να μην πρόσεχες! Κι αν τολμάς, πες του "μασκούλα δε φοράμε όμως", έτσι να κάνει και να παρεξηγηθεί και να φύγει, και να σου έρθει ξανά των τριών Ιεραρχών! Οπότε το ράβεις, κι αρχίζει η παράσταση τού παραλόγου, όπου ο πρωταγωνιστής -800 κιλά αηδία- διασχίζει το μισό σπίτι με τη διαρροή να βρίσκεται πάντα στο μπάνιο, πότε για το ένα εργαλείο και πότε για το άλλο, και σου 'χει κάνει όλο το διαμέρισμα σύχρηστο! Λίγη ώρα μετά, κι ενώ αναρωτιέσαι τί σκατά γίνεται τόσην ώρα, τον βρίσκεις στη βεράντα -γιατί διαθέτει και σαβουάρ βιβρ- να έχει ανάψει ένα ωραιότατο αρωματικό πουράκι, γιατί ένα διάλειμμα επιβάλλεται διάολε! Ε, ναι, τρεις βδομάδες τον ρημαδο-περίμενες, άκαπνος θα σου φτιάξει τη διαρροή; Μισή ώρα μετά, είναι όλα
ρημαδιό έτοιμα, και σου ανακοινώνει το ποσό, που καλύτερα να είχες κάνει ένα μπάι πας -λιγότερο θα σου είχε έρθει το μισάωρο- 100 ευρώ λέει!

100 να είναι οι ώρες σου μωρμαλάκα, κι εκείνες με λουμπάγκο, σκέφτεσαι, και τον ξεπροβοδίζεις ελαφρύτερη κατά 100 ευρώ.. Ρε, για δες τον Βαγγέλη που έγινε και καθηγητής, που έλεγε κι ο Βέγγος να αγιάσει η ψυχή του! Το σπίτι ολόκληρο θέλει Γενική. Καθαριότητα. Κι ο κυρ-Θανάσης επίσης, γιατί βρωμάγαν κι οι μασχαλίτσες απροπό.. Ξαποστέλνω τον "εραστή" τού ευρώ, και μπαίνω στο μπάνιο με μάσκα, γάντια κι εκατό απορρυπαντικά. Τη διαδικασία που ακολουθώ, μόνο ένας δολοφόνος μπορεί να την κατανοήσει. Αυτό δεν ήταν γενική. Αυτό ήταν εξαφάνιση κάθε ίχνους. Έτσι, που να μη θυμάμαι πια ότι πέρασε από δω ένας υδραυλικός, κι άφησε ισχυρό το αποτύπωμά του. Αστράφτοντας μέχρι πετούγιες και πόμολα, βρίζω μουρμουρίζοντας "τί αμαρτίες έχω κάνει, δεν αντέχω άλλο φτάνει, τί αμαρτίες εγώ πληρώνω, και ποτέ δε ξεχρεώνω"🎵   
♡*•˛❤˛•*✰*•˛*✰*˛•*✰✰*•˛❤˛•*

Art: Cecile Veilham

❤¸¸.•*¨*•♫ ............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

Τρίτη 5 Ιουλίου 2022

✿ Άγριες Μέλισσες

🎵 Να σε μισήσω είν' αργά, αέρας με δροσολογά 🎵
 με κυνηγούν οι μέλισσες κι εσύ που δεν με θέλησες

Άγριες Μέλισσες φωλιάσαν στις ζωές μας τα τρία τελευταία τηλεοπτικά έτη, και τους έδωσαν νόημα.. Με τσιμπήματα που πότε μας ξυπνούσαν και πότε μας πονούσαν, ετοιμάζονται να περάσουν στην ιστορία τής ελληνικής τηλεόρασης, κατέχοντας μια από τις υψηλότερες θέσεις θεαματικότητας αλλά και μιά ακόμα υψηλότερη: εκείνη στο βάθρο τής καρδιάς μας...

Αριστουργηματικό στόρι, με μια πλειάδα ηθοποιών που όχι, δεν τους ζήλεψε το θέατρο, μιας και οι περισσότεροι προέρχονταν από εκεί, και ήταν άγνωστοι στο ευρύ κοινό. Η "μετοίκησή τους" στην οθόνη μιάς τηλεόρασης, απέδειξε αυτό που ήδη ξέραμε οι φανατικοί θεατρόφιλοι. Τα μεγάλα καλλιτεχνικά διαμάντια "γυαλίζουν" και θριαμβεύουν σε σκηνές θεάτρου, κι η τηλεόραση δεν είναι η πρώτη τους επιλογή, σε αρκετές περιπτώσεις δε, δεν είναι καν επιλογή. Έρχεται όμως μιά μαγική στιγμή, όπου ένα τηλεοπτικό σενάριο είναι τόσο δυνατό που "κινεί" και "βράχους".

Εξαιρούνται κάποια σκηνοθετικά όσο και σεναριακά ατοπήματα τα οποία μέσα στο γενικότερο συναρπαστικό κλίμα, ήρθαν σε δεύτερη μοίρα, ωστόσο σίγουρα θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί. Το άιλαϊνερ στα μάτια κάποιων γυναικών ήταν υπερβολή όχι μόνο λόγω εποχής ('58-'68) αλλά και λόγω τής δραματικότητας κάποιων στιγμών. Επίσης σίγουρα εκείνη την εποχή δεν επιτρεπόταν να συζούν ανύπαντρα ζευγάρια (Ελένη-Κυπραίος, Δρόσω-Κωνσταντής), βασικά απαγορευόταν και να υπάρχουν ζευγάρια άνευ γάμου! Όμως όλοι οι λάτρεις τής σειράς, θα αποζητούμε το Διαφάνι, σαν ένα χωριό που όχι μόνο υπήρξε, αλλά λογαριάζαμε να το επισκεφτούμε κάποτε προσδοκώντας να συναντήσουμε κάποιους ήρωες!


Σκηνοθετικά η σειρά έδωσε μαθήματα τόσο κινηματογραφικής όσο και θεατρικής τελειότητας. Τα πλάνα ήταν κινηματογραφικά, τα πρόσωπα όμως έπαιζαν θεατρικά χαρίζοντας στο θεατή, μ' ένα σμπάρο τρία τρυγόνια: στην τηλεόραση τού σπιτιού σου, έρχονταν και διεκδικούσαν το χώρο, ο κινηματογράφος και το θέατρο αντάμα. Η παρέλαση μεγάλων ηθοποιών δεν είχε τελειωμό, ποιώντας ήθος και ταπεινότητα. Διαλεχτοί ένας κι ένας, πληρούσαν άρτια τον σκοπό τους, άλλοι κάνοντάς μας να τους μισούμε μέχρι θανάτου (Δούκας, Μυρσίνη, Βόσκαρης, Ακύλας) κι άλλοι κάνοντάς μας να τους λατρέψουμε και να θέλουμε να τους προστατέψουμε από κάθε κακό. Η ιστορία είχε αρχή, μέση, τέλος. Όπως κάθε καινούργια ημέρα, το' νιωθες πως ξεκινήσαμε όλοι μαζί ένα πρωί -ήρωες και θεατές- και θα φτάσουμε νομοτελειακά στο έναστρο βράδυ..!

Η σειρά χειροπιαστά πρέσβευε την ισότητα τών δυο φύλων, μίλησε καθαρά για τους γκέι -από εκείνο το μακρινό 1968- ταλαιπώρησε τους φτωχούς, "μάτωσε" τους "διαφορετικούς". Σταθμός στην ιστορία τού σίριαλ, μακράν η τρίτη σεζόν όπου τα γεγονότα τής χούντας "ούρλιαζαν" μέσω οθόνης για τα βασανιστήρια που υπέστησαν χιλιάδες πολίτες την κατάπτυστη Επταετία. Όσοι τηλεθεατές αποχώρησαν βαριεστημένα γιατί "έγινε μπανάλ πια", είναι εκείνοι που δίνουν ελάχιστες ευκαιρίες σε κάθε καινούργιο, και απαιτούν (χωρίς να κοπιάσουν) να τους δίνεις μόνο χαρές και πανηγύρια, διαφορετικά θα σε απαρνηθούν. Στο καλό! Οι Άγριες Μέλισσες ήταν φτιαγμένες για τηλεθεατές που όχι μόνο διαθέταμε πίστη... 

Αλλά είχαμε και το προνόμιο να ζήσουμε μέσα από ένα σίριαλ κάτι σπάνιο για έργο: βλέπαμε "χτισμένους" παλιοχαρακτήρες στο πέρασμα τού χρόνου, περνώντας από  Συμπληγάδες, να επαναδομούνται, να ματώνουν, και στο Φινάλε να μεταμορφώνονται σε καλούς και χρήσιμους ανθρώπους. 

Κι εντέλει, όποια κι αν ήταν η ερώτηση, η απάντηση ήταν η Αγάπη..
Κι όταν οι Σταμίραινες αντάμωσαν τους Σεβαστούς η λέξη ήταν Μοίρα!

"Αυτό είναι το Διαφάνι. Ένα μικρό χωριό που χώρεσε όλο τον κόσμο"

Από τις δυνατότερες στιγμές όταν η Δρόσω τραγουδά θλιμμένα "τ' άγρια βουνά, τά όρη, βάφτηκαν μενεξεδιά" κι ο Κωνσταντής την αιφνιδιάζει 
με μιά πρόταση γάμου "κοίτα, είν' τα χείλη σου μύρτα, δε χρειάζονται σπίρτα, αναμμένη είν' η φλόγα"... Ακούγεται πολύ δυνατά με ένα κλικ εδώ


♡*•˛❤˛•*✰*•˛*✰✰*˛•*✰✰*•˛❤˛•*

 Με ένα πρόχειρο υπολογισμό, η Δρόσω με την Ασημίνα είναι γύρω στα 83 σήμερα, κι ο Κωνσταντής με τον Νικηφόρο πρέπει να έχουν περάσει τα 87. Ίσα που υπάρχει χρόνος να τους πετύχουμε στο καφενείο τού Διαφανίου για ένα κρασί

  Θυμάρι ρίχνω στις φωτιές με τυραννούν οι ομορφιές,

οι ομορφιές οι φόνισσες κι εσύ που με λησμόνησες

❤¸¸.•*¨*•♫ ............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.