Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

♫♪♫ Η Φωτογραφία Της Εβδομάδας: Το Καλοκαίρι Έφυγε! ♫♪♫


Το καλοκαίρι  έφυγε γοργόνες  και μάγκες! 
Κάτι βαρκάδες  και κάτι φεγγαράδες  είναι πια παρελθόν!
Κάτι ξέφρενες νύχτες με μπυρόνια  και κοκτέιλ..."διαίτης"  μας τελείωσαν!
Το πρωί καρπούζι  και το βράδυ τη δίαιτα της...πάπιας  με...χάμπουργκερ 
μμμ...αφήστε και τη μάθαμε πριν από σας!

Αντί να τρώγατε εκεί κάνα ψαράκι  κάνα...δελφίνι  
 (αχαχα! ) και κάνα σταφύλι  που είναι και της εποχής!
Άσε που έρχονται και τα μήλα  με τις μπανάνες  που είναι και υγιεινά :))
Μεσογειακή διατροφή αδέρφια!  Πάει, την ψώνισα κι εγώ! 
Επίσης παγωτά  και τοιαύτες υπερβολές, κομμένες, έτσι;; 
Αρκετά πήραν φωτιά τα πιρούνια...  ...έλεος! 

Πάντως, δεν πιστεύω να έχει κανείς παράπονο.
Μ' αεροπλάνα και βαπόρια  όπου φύγει-φύγει ήταν κι αυτό το  καλοκαίρι.
Εντάξει, τώρα αυτό το είπα επειδή δεν είχα τι άλλο να πω!!! 
Αλλά μόλις βρήκα κάτι να το εμπλουτίσω:  Ούτε πυρκαγιές  φέτος, ούτε τίποτα!
Ευτυχώς, ήρθε το φθινόπωρο  και θα κάτσουμε και λίγο μέσα,
μπας κι ανοίξουμε και κάνα βιβλίο  κι αρχίσουμε να κοιμόμαστε νωρίς!  
Εξάλλου έχουν ανοίξει και τα σχολεία  
και καιρός να μας δουν και λίγο οι υπολογιστές μας  
γιατί είπαμε...το blogging είναι υγεία! 
Καιρός λοιπόν να βγάλουμε τα καλοκαιρινά καπέλα  να βάλουμε και καμιά γοβίτσα  εμείς οι κοπελιές, και να μην ξεχνάμε ε;...  ...ομπρέλα οπωσδήποτε! Μια χαρά θα την περάσουμε μωρέ! Θα κοιτάμε τις φωτογραφίες του καλοκαιριού  θα ακούμε μουσικούλα  θα πηγαίνουμε καμιά βόλτα με το αυτοκίνητο  (πες μας τι πίνεις και δε μας δίνεις!) Ε, και που θα πάει; Θα έρθει και το Χριστούγεννο  να φάμε κάνα γλυκό!  Ως τότε μαέστρο Μουσική! ♫♪♫          Αλλά και μια ποιητική πινελιά για φινάλε:
George Elliot
Αν ήμουν πουλί 
θα πετούσα γύρω από τη γη 
αναζητώντας διαδοχικά φθινόπωρα...
# Κύριε Πετροχείλο, κάποτε ήμουνα πουλί και μ' αγαπούσανε πολύ! #

   Και μην ξεχνάτε... Σας αγαπώ!   

..........................................................................................................................



_________________ "o pio pistos filos tou skylou"  Foto ______________



λοιπόν...με...Μια Πέτρα ...


    
................................................................................................................
................................................................................................................

48 σχόλια:

  1. Πόσο όμορφη ανάρτηση!
    Να είσαι καλά, καλό φθινόπωρο!
    φιλιά!
    και η εικόνα όμως!
    https://www.youtube.com/watch?v=V4Ab7uW3t1g

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλέ τι ωραία ανάρτηση; Πόσα emoticons και συμβολάκια; χαχα
    Καλό μας φθινόπωρο. Βέβαια το καλοκαίρι λίγο σαν να γαντζώνεται σε στυλ "δεν θέλω να φύγω" μου φαίνεται ή απλώς έχω δίκιο στην θεωρία μου ότι ο καιρός τα έχει παίξει. Διαλέξτε και πάρτε.
    Τα Χριστούγεννα πάντως τα περιμένω πως και πως να χαζοχαρώ σαν παιδί κι εγώ! :)
    Σε γλυκοφιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάποιος πέρασε πολύ ωραία μα πάαααααρα πολύ ωραία το καλοκαίρι, με πολλά παγωτά παιδιά, και δεν θέλει να τ'αφήσει...χαχαχαχαχχα
    Καλημέρα Πετράδι μου, όπως πάντα πρωτοτυπείς... πως τα βάζεις τόσα emoticons (είδες άμα είσαι άσχετη τι ρωτάς;).
    Εμένα πάντως ένα θα σου πω, από όλη την ανάρτηση μου άρεσε τρελά το φόρεμα και το πέδιλο της φωτογραφίας..ξετρελάθηκα!
    Ανάλαφρη καλημέρα και πολλά φιλιά :-)))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα καλά, αλλά έχω μια απορία: Κόβονται ποτέ τα παγωτά; Άσε που μπορούν να συνδυαστούν άνετα με τα φρούτα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τόση τσαχπινιά για να μας πεις, "μέσα τα κεφάλια";;;; Και γιατί να φάω γλυκό, ξανά, τα Χριστούγεννα;;; Και γιατί να μην τρώγω παγωτό όλον τον χρόνο;;; Και γιατί να μην είμαι σαν την ωραία της φωτογραφίας, ενόσω μασαμπουκώνω όλα τα παραπάνω;;; Αχ άτιμη κοινωνία, άλλους τους κατεβάζεις και άλλους τους ανεβάζεις στα τάρταρα.... κύριε Πετροχείλο μου. Παρόλα ταύτα κι εγώ σ΄αγαπάω, κοκκάλω μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Πετροκόριτσο
    Τι όμορφος ο αποχαιρετισμός σου!!!!!
    Εγώ εντούτοις αγαπώ πολύ το φθινόπωρο
    κι έτσι δεν με πληγώνουν οι αναπολήσεις....

    φιλάκι αγαπησιάρικο ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aααα, δεν ξέρω τι καιρό έχετε εσείς εκεί κάτω, αλλά εμείς εδώ περιμένουμε καύσωνες τον Οκτώβρη ! Να, κοίτα: http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/october-heatwave-could-hit-record-4302563

    Οπότε, ναι, και τα πάχια μου θα συνεχίσω να λιάζω και και παγωτά θα συνεχίσω να τρώω !!! Αμέεεεε !!!

    Καλό Φθινόπωρο σε όλους, Πετράδι μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ πάντως Πέτρα μου δεν το αποχαιρέτησα το Καλοκαίρι ακόμα...Συνεχίζω τα μπανάκια μου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κάποιο υπέροχο πλάσμα, νιώθει υπέροχα αναπτερωμένο σήμερα, ναι;
    πολύ σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πες στο καλοκαίρι σε παρακαλώ να γυρίσει πίσω, δεν θέλω ούτε το Φθινόπωρο ούτε τον Χειμώνα!!!
    Πίσω τώραααααα!!!!!!!!!!
    Ακούς εκεί!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βρε την Άρτα και τα Γιάννενα έχεις βάλει στο κείμενο...
    Άσε να πάρουμε τα ίσα μας σιγά-σιγά!!!
    Κρατώ την φωτογραφία!!!! Είναι πραγματικά πολύ όμορφη!!!
    Α, κι η κοπελιά είμαι εγώ έτσι; Μου φέρνει αρκετά, μόνο που έχει φορέσει
    κομψό φορεματάκι, που δεν συνηθίζω. Τέτοια πεδιλάκια φορώ!
    Ε, το μπαλκονάκι λείπει και η ατμόσφαιρα...
    Αυτά.
    Φιλιά και καλή μας συνέχεια!

    υ.γ.
    Έβγαλες άκρη με τον υπολογιστή σου; Δεν μπορούσα να σου δώσω οδηγίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το κακό είναι πως η ζέστη συνεχίζεται και ενώ φτάσαμε και επίσημα στο φθινόπωρο, τις κραιπάλες του καλοκαιριού δεν λέμε να τις κόψουμε..... που θα πάει θα μαζευτούμε!!!!!! Καλό φθινόπωρο!!!!!! Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραία ανάρτηση, ωραίο τραγούδι, μου έφτιαξες τη διάθεση! Αισιοδοξείτε γιατί χανόμαστε! Όλες οι εποχές ωραίες είναι, αρκεί να ξέρεις να τις ζεις!
    We ♥ you too!!
    :)) Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εγώ χαζεψα από όλα αυτά και δε συγκράτησα τι έγραφες χαχαχαχαχαχαχα
    ζήλεψα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να χαρώ εγώ κέφια!!!!!!
    Καλό φθινόπωρο Πετροκόριτσο μου!

    *δεν κόβω τα παγωτά...μη σε πω το χειμώνα τρώω περισσότερο!!!!!(ανάποδος άνθρωπος λέμε!)

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μη ξεχνάς: κι εγώ σε αγαπώ πολύ!
    (χτες σε έπαιρνα τηλέφωνο)
    Φιλάκια πολλά τρελοκομείο ( και δίαιτα έχω αρχίσει από Δευτέρα, όπως και gym)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν ήμουν πουλί θα πετούσα από καλοκαίρι σε καλοκαίρι. ευτυχώς έχουμε ακόμη μερικές μέρες πριν πλακώσουν τα κρύα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. https://www.youtube.com/watch?v=ev5FiO3ni5U
    και https://www.youtube.com/watch?v=0qbggp-pavA χαχαχα
    καλό φθινόπωρο!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι όμορφη ανάρτησηηηηηηηηηη!!! Πόσο μου αρέσουν όταν τα βάζεις αυτά! :))))
    Κομμένα όλα, σπίτι και φθινόπωρο τώρα! Πάει το καλοκαίρι! Μας κούρασε!
    Πολλά φιλιάαααααα Πέτρα!!! Καλό απόγευμα!!!
    Κι εμείς σε αγαπάμεεεεεεεεεεεεεεε ΠΟΛΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπομονή. 9 μήνες έμειναν και τσαααααακ .... καλοκαίρι πάλι.
    Όχι να τα βλέπουνε μερικοί μερικοί που χαίρονται με τον χειμώνα.
    Θεέ μου, γιατί δεν τους στέλνεις στον αρκτικό κύκλο να φάνε το χιόνι με το φτυάρι και να γουστάρουνε...;

    ΥΓ: Όσο πίνω ακόμα φραπέ το καλοκαίρι δεν έφυγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλο φθινόπωρο λοιπον.... τελος οι διακοπες, τα κεφαλια μεσα....... για οσους μπορουν να εχουν εργασια ακομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. "Εσύ, εσύ, εσύ, εσύ, εσύ ζωή μου πια μισή
    Αδέσποτη και αλήτικη από το βράδυ ως το πρωί
    Εσύ, εσύ, εσύ, εσύ, εσύ ζωή μου πια μισή
    Το καλοκαίρι το `χασα, μου το `κλεψες εσύ"

    Τι ωραίο τραγουδάκι και ανάρτηση! Γεια σου ρε Πετρούλα με τα ωραία σου!! :)))
    Καλό βραδάκι και φιλάκια γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν έχουμε κόψει ακόμα τίποτα.. !!!!!! και δεν έχουμε βάλει ακόμα τα κεφαλια μέσα. ..:) :) τέλεια Ανάρτηση... σούπερ τα εικονίδια... Πετρίνα μου..!!!!!!!! ένα παλιπαιδισμό μου τον φέρνουν.μικρή γυναίκα.. !! :) :) . . ιδέα για κλέψιμο είναι.. τα λεμε το Φθινόπωρο .. :) :) :) :

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ολα ωραία και το καλοκαίρι κι ο χειμώνας!! Μια χαρά!! Για να μην βαριόμαστε κιόλας!! Αχαχαχα!! Σήμερα το συμπεθεράκι μου έβγαλε τον τσαχπινογαργαλιάρη εαυτό του!! Σε χάρηκα ωρε πετροχείλο!!! Βέβαια το καλοκαιράκι μου δεν ήταν ακριβώς έτσι αλλά πάμε για του χρόνου με το καλό!!
    Φιλάκια αγαπησιάρικα κι αγάπη μούτσο μούτσο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τα ιμοτικονς τραβηξαν τα βλέμματα, ταξιδιαρα ψυχη!
    Φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανάρτηση γεμάτη αισιοδοξία και όμορφες εικόνες. Μάλιστα περιγραφές για ένα καλοκαίρι των τόσων στιγμών αλλά Joan μου μονάχα στη φαντασία μας...Δυστυχώς. Καλό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Την Κυριακή ήμουν παραλία κι έκανα απ' τα πιο ωραία μπάνια του καλοκαιριού. Γιατί προσωπικά αρνούμαι να το αποχαιρετήσω. Κάτσε ν' αλλάξει η ώρα, ο καιρός και η κυβέρνηση και βλέπουμε...
    Καλό βράδυ Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. αχ τι ωραια!
    αυτο που πινεις το θελω
    πεθανα στο γελιο με τα μικρα γραμματακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Και δε με λες Πέτρα, αυτά τα μπαρμπαδέλια πώς τα κότσαρες ανάμεσα στις λέξεις;;;; (Εγώ είμαι τη ποικιλίας και ήλιο και με χιόνι γουστάρω δεν έχω πρόβλημα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. κι εμείς σε αγαπάμε και τα λες κι ωραία... τι όμορφη ανάρτηση... στολισμένη με σχεδιάκια.. λάικ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλημέρα....τι όμορφα διακοσμημένη ανάρτηση με τα σχεδιάκια..μου άρεσε πολύ..είδα και το συγγενούδι μου το δελφινάκι , αλλά κρίμα να φας δελφινάκι.χάθηκαν τόσα θαλασσινά, ίσα δελφινάκι να φας; Πάει το καλοκαιράκι, η αγαπημένη εποχή του δελφινιού...καλό μας φθινόπωρο και ωραίο τραγούδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. στο καλο να παει! χαχαχα
    αγαπαω φθινοπωρινοχειμωνιατικες καταστασεις!
    ωραια η δομη του κειμενου!
    χαρουμενη!

    καλημερα! καλη Παρασκευη! καλο ΣΚ να εχεις! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καποιος εχει πολλα κεφια! Σωπα καλε που εφυγε το καλοκαιρι, εδω εχει 27 βαθμους! Για λιγη βροχη τωρα;; Σιγα! Εδω ειναι Ελλαδα κι εχουμε 8 μηνες καλοκαιρι! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πότε θα χιονίσει Θεέ μου; Να καθόμαστε κουκουλωμένοι με παπλώματα και κουβέρτες στο κρεβάτι και να πίνουμε ζεστά;
    Να φύγει πια, να πάει αλλού, βαρεθήκαμε! :Ρ
    Φιλιά! Καλό σαββατοκυριακο! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. χαχα!! υπέροχο!!! "πες μας τι πίνεις εσύ και δε μας δίνεις"... χαχχαχα λαλα Άσμα, έτσι? :) φιλάκια και καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. το καλοκαίρι έφυγε εμπρός βήματα χι (μεθυσμένα δηλαδή) άσχετο
    πέρασα καλα με την ανάρτηση σου
    και ναι επέστρεψα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Να δεις που το καλοκαίρι μουλωχτά θα ξανάρθει...έχω πηγές που λένε πως ετοιμάζει επίθεση μέσα στο φθινόπωρο...!!
    Αλλά και να μην έρθει, όσο έχουμε μήλα, όλα καλά είναι!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. χαχαχαχαχαχαχα............τρελαίνομαι!!!!!!!!!!
    Ειλικρινά πες μας τι πίνεις και δε μας δίνεις!
    Σμουτς για καληνύχτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καταρχην εγω τρελλαθηκα με τα φατσονια που ταιριαξες σε καθε σου προταση !
    θελω και γωωωωωωωωωωωωωωωωωωω..
    Οσο για το τραγουδι..Καλε ποιας εποχης ειναι ? πωπωπω που ζω ? αχαχαχα
    Αντε να μας φθινοπωριασει να μεινουμε σπιτακι μας, με τις κουβερτουλες, πυτζαμουλες και καλτσουλες και το καφεδακι, τσαγακι και ξερω γω τι αλλο γουσταρει ο καθενας μας.
    Να πεσει και καμια βροχη μπας και ξεβρωμισουν κατι λαμογια που κυκλοφορουν ελευθερα (μπα?)
    Καλη Κυριακηηηη και καλη εβδομαδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τι χαμογελαστή ανάρτηση είναι αυτή;
    Το τραγουδάκι, τα φατσούλια (ή όπως τα λένε!) πολύ διασκεδαστικά, τραλα λα λα, όλα μια χαρά!
    Μπράβο που χαρούμενα αποχαιρετάς το καλοκαιράκι...γιατί εμείς εδώ χθες βάλαμε αερόθερμο και κουκουλωθήκαμε κάτω απ΄το πουπουλένιο μας πάπλωμα!

    ΑΦιλάκια και καλή βδομάδα σε όλους! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Η πιο ωραία ανάρτηση επαναφοράς στο Φθινόπωρο που έχω διαβάσει! Αντί να μας καταθλίψεις, μας ανέβασες τη διάθεση!
    Εγώ πάντως ξεκίνησα ήδη να κοιμάμαι νωρίς... Τι έχω πάθει;
    Πολλά φιλιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Γειά σου Πετρούλα μου απίθανη!!όντως κούρασε το μακρύ καυτό καλοκαιράκι!!εμένα πολύ!!!αλλά απο την άλλη ο μεγάλος μας ηθοποιός Χορν έλεγε''''βρε παιδιά γιατί βιάζεστε τόσο για το χειμώνα..έτσι λέμε πάντα...βαρέθηκα τη μία εποχή,άντε να έρθει η άλλη κοκ..και μετά λέμε βρε παιδιά πως περνάνε γρήγορα τα χρόνια...''άδικο είχε???η ανάρτηση καταπληκτική γλυκό μου φιλαράκι!!φιλάκια άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μπου!
    Να ΄μαι και γω.
    Για μένα το καλοκαίρι σήμαινε ένα τέλος αλλά και μια νέα αρχή.
    Θα τα λέμε τώρα πιο συχνά... ανασυγκροτήθηκα...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Εμένα μου αρέσει πολύ το φθινόπωρο! Με τη δίαιτα δε μιλιόμαστε από γεννησιμιού μου, με τα παγωτά πάλι κρατάω καθημερινή επαφή βρέξει - χιονίσει, τρελαίνομαι για ομπρέλες και μπότες και για ο,τιδήποτε με φέρνει πιο κοντά στα Χριστούγεννα, καλέ με ζάλισαν αυτά τα τζττζιμπλίκια...
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Oπως; και να έρχομαι ,καλεσμένη και ακάλεστη βρίσκομαι σε έναν υπέροχο κόσμο που έφτιαξες με μεράκι....... απόλαμβάνω τις αράδες σου τις εικόνες και ότι δει..... κάθε εποχή ευπρόσδεκτη αλλ'α μόνον με ηπια καιρικά φαινόμενα.Καλό φθινόπωρο με πολλά κέφια και ηλιόλουστες δροσερές μέρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.