Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

☆☆ Η Φωτογραφία Της Εβδομάδας: Καλή Χρονιά Με Υγεία!☆☆

❤¸¸.•*¨*•♫ ....................................................................................❤¸¸.•*¨*•


-Ουφ! Βρε δεν με παρατάτε όλοι σας λέω εγώ! Μόνο κριτική ξέρετε να κάνετε! Πόσο κουρασμένος είμαι εγώ 
με ρώτησε ποτέ κανείς; Να φύγετε και να πάτε στον άλλον εδώ από κάτω, που μας παριστάνει και τον ξύπνιο!
❤¸¸.•*¨*•♫ ....................................................................................❤¸¸.•*¨*•


-Παριστάνω; Παριστάνω; Εγώ δεν παριστάνω τον ξύπνιο φίλε μου! Είμαι ξύπνιος! Το βλέπεις το μάτι το τσακίρικο! 
Κι έχω και φρεσκαδούρες καθότι τεκνό! Φέρτε μου τις 365 ημέρες να τις σκίσω! Φέρτε μου τις 365 ημέρες...να με σκίσουν!
❤¸¸.•*¨*•♫ ....................................Foto Anne Geddes......................................❤¸¸.•*¨*•

92 σχόλια:

  1. Καλή σου χρονιά αγαπητή μου φίλη.
    Με υγεία και ευτυχία.
    Ειρήνη στον κόσμο και γαλήνη στην πατρίδα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά φιλενάδα,με υγεία και δύναμη να κανουμε την ανατροπή για να διεκδικήσουμε τη ζωή μου μας ανήκει!2015 γλυκα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασάρα μου, χρόνια σου πολλά με υγεία και καλή μας χρονιά με αγώνες όπως πάντα! Φιλιά πολλά :))

      Διαγραφή
  3. Καλή χρονιά, με υγεία και χαρά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά καλή μου φίλη Πέτρα με υγεία κι αγάπη!!!Να γίνουν τα όνειρα ειρήνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή (ανατρεπτική) Χρονιά...
    Υγεία και ευτυχία, σε σένα και στους δικούς σου
    και σε όλους τους φίλους, κι όταν λέω όλους, εννοώ όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ανατροπή εξαρτάται από όλους μας, αμήν! Καλή χρονιά :))

      Διαγραφή
  6. Καλή χρονιά Πέτρα μου να είσαι καλά με την οικογένειά σου, εύχομαι υγεία και αγάπη και πολύ περισσότερο χαμόγελο :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Πετράδι μου
    Καλή Χρονιά με χαμόγελα αγάπη και υγεία
    Ροδαλό να είναι το μαγουλάκι σου όπως στο μωρουλίνι

    φιλί ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι δυνατόν να έχω ροδαλό μαγουλάκι; Ενώ...μυαλουδάκι;;; Αχαχαχα!
      Φιλιά πολλά και καλή χρονιά♥♥♥

      Διαγραφή
  8. χαρούμενη χρονιά!
    χρόνια πολλά και καλά με υγεία πάνω από όλα!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευτυχισμένος ο νέος χρόνος, Πετράδι μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χάπι νιού γίαρ δίαρ Μάι Πέτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο δαίμων του πληκτρολογίου χτύπησε με το "καλημέρα σας"! Μία Πέτρα ήθελα να γράψω, αν και το Μάι δεν είναι τελικά κακό! Πάμε από την αρχή:
      Χάπι νιού γίαρ Μάι δίαρ Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
    2. Λίγα Αθηνούλα με τα δε μάι! Η Πέτρα είναι δικιά μου ☺
      αα μα πια! ☺
      Ένας αψηλός, έξυπνος, αθλητικός μα κυρίως φιλοσοφημένος νεαρός και για τις δυο μας!
      Αμ το θέλουμε και οι δύο πολύ δεν θα συνωμοτήσει το σύμπαν;
      Έλα! Βάλε Πετρούλα μου τα δυνατά σου! Εγώ εδώπήγα το 10,5 του θερμοστάτη στο 17 σήμερα ☺
      Εσύ πάλι ; Τι μπορείς πε μου;
      ( Φυσικά και τα ήπια! Εδώ τα πίνω τις καθημερινές ...Σήμερα που ήταν και γιορτή δεν θα έπινα ☺)
      Άντε βρε και του χρόνου τόσο ΩΡΑΙΑ αχαχαχαχαχαχαχ!

      Διαγραφή
    3. Μάι, Μία, σε όλα ακούω εγώ κορίτσια μου!

      @ Αθηνούλα μας,
      καλή χρονιά και πάντα να μας συνδράμεις χιουμοριστικώς διότι χανόμεθα! :)

      @ Αριστέα μας,
      όταν λες "νεαρός";; εξήγησε μου τι εννοείς για να ξέρω τι να πω στην...Ρίτα Σακελλαρίου! Αχαχαχα! Φιλιά πολλά και καλή χρονιά με...αψηλό, έξυπνο, αθλητικό μα κυρίως φιλοσοφημένο :))

      Διαγραφή
  11. Γλυκιά μου κοπέλα γλυκιά να είναι η χρονιά σου φέτος με άπειρες χαρές και επιτυχίες.
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή χρονιά, Petra, με υγεία!!!... Κι ας ελπίσουμε ότι το 2015 θα φέρει τη μεγάλη πολιτική ανατροπή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη μεγάλη ανατροπή πρέπει να την φέρουμε εμείς κι έχουμε ήδη αργήσει... Καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  13. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ...
    Κι οταν λεω...ΚΑΛΗ εννοω, με αλλη κυβερνηση...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή χρονιά Πέτρα μου-το πετράδι των bloggοφίλων- Δημιουργική, αγαπησιάρικη, ανατρεπτική γεμάτη προοπτικές για κάτι καλύτερο, κάτι ανώτερο.
    Από καρδιάς ότι επιθυμεί η ψυχούλα σου να συμβεί για το 2015...
    ΦΙλάκια πολλά :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω! Ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Ανταποδίδω τις ευχές από καρδιάς για μια καλή χρονιά! Φιλάκια :))

      Διαγραφή
  15. Καλή Χρονιά Πέτρα μου, με άλλη κυβέρνηση που λέει κι ο σοφός της παρέας μας, με άλλη νοοτροπία, με άλλες προτεραιότητες και με άλλες αξίες!
    Εύχομαι του χρόνου τέτοιες μέρες, να κάνουμε έναν ευχάριστο απολογισμό αντί για ευχολόγια.
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως θα γίνουν όλα αυτά ειδικά με τη νοοτροπία μας δεν ξέρω, τέσπα...!
      Καλή χρονιά με υγεία και καλά μυαλά. Φιλιά Μαράκι :))

      Διαγραφή
  16. Μια όμορφη χρονιά σου εύχομαι γλυκιά μου, με υγεία και αγάπη!

    Πολλά από καρδιάς φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σερενάτα κι ανταποδίδω! Καλή χρονιά με υγεία! :))

      Διαγραφή
  17. Καλη Χρονιαααα!!! To 2015 να σου χαρισει οτι περισοτερο επιθυμεις!! Φιλια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι εικονες ειναι αυτες;;; Ελιωσα σα ζαχαριτσα!
    Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και πολλές όμορφες στιγμές!
    Καλό απόγευμα
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλεγα κι εγώ, κανέναν δεν συγκίνησαν αυτά τα βουτυράτα μωρά; :))
      Φιλιά πολλά και καλή χρονιά Αριάδνη μου :))

      Διαγραφή
  19. Πέτρα σου εύχομαι καλή χρονιά με υγεία, πολλά χαμόγελα και ...αρκετή υπομονή (έρχονται δύσκολες μέρες για γερά νεύρα)!!!!!!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για γερά νεύρα κι εγώ δεν έχω καθόλου υπομονή, την βάψαμε! Χαχα!
      Φιλιά πολλά και καλή μας χρονιά Στέλλα μου :)

      Διαγραφή
  20. Πέτρα μου, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ κορίτσι μου......! ολόψυχες ευχές για ότι ονειρεύεσαι, για κάθε τι που σχεδιάζεις και έχεις στις εμπνεύσεις σου. Να είσαι πάντα καλά να ομορφαίνεις το χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φίλε Γιάννη.
      Κι εσύ να είσαι καλά να μας ταξιδεύεις μέσα από "το πανί"! Καλή σου χρονιά! :))

      Διαγραφή
  21. Γελάω με τις λεζάντες σου :)
    Καλή Χρονιά Πέτρα μου, με υγεία και αγάπη και αυτόν τον νεαρό εκεί που λέει η Αριστέα ;) Αμέ!
    Τα φιλιά μου αγαπημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όχι και νεαρό ρε κορίτσια! Χαχα! Φιλιά πολλά και καλή μπισκοτένια χρονιά :))

      Διαγραφή
  22. Καλη χρονια με υγεια και πολλες ευτυχισμενες στιγμες!! Οτι καλυτερο γαι σενα και την οικογενεια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαράκι μου και να είσαι καλά! Σε φιλώ και καλή χρονιά :)

      Διαγραφή
  23. Μια πανέμορφη και δημιουργική χρονιά σου εύχομαι Πέτρα μου. Ας είναι έτσι όπως την θες και την ονειρεύεσαι.
    Σμουτς! ♥
    ΥΓ: Οι λεζάντες σου, δεν παίζονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θενκς για τις λεζάντες! :))
      Φιλιά πολλά διπλανούλι μου και καλή σου χρονιά με υγεία και δημιουργία :))

      Διαγραφή
  24. δυναμικά....καυστικά...
    με υγείαααααα και χαράαααα
    με ελπίδα...όνειρα...και γιορτινά φλουριά!!
    καλή χρονιά!!!

    να περνάς υπέροχα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καυστικά;; Όσο περνούν οι μέρες θα γίνω σκέτη κόλαση! Χαχα!
      Καλή σου χρονιά ταξιδιάρα ψυχή και να είσαι καλά να μας αρμενίζεις με τα λόγια σου :)

      Διαγραφή
  25. μία καλή χρονιά για όλη την οιικογένεια σου φίλη μου !!! να είστε όλοι καλά και να έχετε την υγεία σας όλα τα άλλα τα φτιάχνουμε !!! πολλές ευχές σε όλους σας ότι καλύτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλα φίλε μου, ευχαριστώ κι ανταποδίδω και καλή καλλιτεχνική πορεία!

      Διαγραφή
  26. Πέτρα καλή χρονιά να έχεις με υγεία!!
    Και καλά μυαλά να ευχηθώ στην κοινωνία μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρίως αυτό Κατερινάκι μου, φιλιά πολλά και καλή σου χρονιά! :))

      Διαγραφή
  27. Ταυτίζομαι με τον μεσαίο μπόμπιρα... αχαχαχα!!!!
    Φιλιά και ένα καλύτερο αύριο, Πετροκόριτσο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πέτρα μου, χρόνια πολλά, καλά κι ευτυχισμένα!!

    Είθε το 2015 να είναι γεμάτο χαμόγελα, νίκες και επιτευγμένους στόχους!!

    Υ.Γ. Τι όμορφες φωτογραφίες! Τα παιδάκια μια γλύκα και ο διάλογος ξεκαρδιστικός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ φίλε Έρασμε. Να είσαι πάντα χαρούμενος και καλή χρονιά!

      Διαγραφή

  29. Σου εύχομαι καλή χρονιά . Το 2015 να είναι ένας χρόνος δημιουργικός, γεμάτος όμορφα συναισθήματα και αξέχαστες στιγμές.
    Χρόνια πολλά και καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης και για σένα, μέσα από την καρδιά μου! Καλή χρονιά :))

      Διαγραφή
  30. Καλή χρονιά, με υγεία, πολλές αναρτήσεις και το πάντα χαριτωμένο στιλάκι σου, Πέτρα μου.
    Υπέροχα τα μωράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λέω να αγριέψω αυτές τις μέρες ;) Καλή χρονιά με υγεία! :)

      Διαγραφή
  31. Να τα πούμε;

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
    ΥΓΕΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΚΟΠΗ
    Ο,ΤΙ ΠΟΘΥΜΑΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΑ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ
    Ο ΥΨΙΣΤΟΣ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ
    ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΥΣ

    5 ευρώ παρακαλώ.
    (ψιλά αν έχετε για να δίνω ρέστα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μωρέ και δεν έχω "σπιτκό" να έρθεις και μένα να μου τα πεις...
      Ψιλά δεν έχει! Τς,τς,τς, τι μας πέρασες πια;
      Πέτρα, δώσε του ένα χαρτονόμισμα των πενήντα, αν σου βρίσκεται, για να σου δώσει ... ρέστα, αχαχαχα!!!!

      Διαγραφή
    2. @ Πέτρε,
      αν περιμένουμε από τον ύψιστο να διώξει τους καταραμένους, τη βάψαμε!
      Καλή χρονιά και καλή λευτεριά!

      Διαγραφή
    3. @ Γλαύκη,
      ο καιρός για κουβαρντιλίκια έχει περάσει προ πολλού! Αχαχα!

      Διαγραφή
  32. Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά Πέτρα μου!
    Υγεία και ευτυχία και πολλές αναρτήσεις δυναμικές!
    Είμαστε εδώ για να σε διαβάζουμε.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα, παίρνω δύναμη, αλλά πιστεύω ότι πρέπει να βοηθήσουμε όλοι μας!
      Καλή χρονιά με υγεία :))

      Διαγραφή
  33. καλημεραααααααααα
    χρόνια πολλά!!!
    καλή χρονιά!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλή Χρονιά Πετροκόριτσο, χρονιά διαφορετική, χαρούμενη, ασυννέφιαστη, με σημαντικές αλλαγές, γεμάτη από υγεία, χαρά, ταξίδια, σούπερ αναρτήσεις και υπέροχα δρώμενα!!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το "ασυννέφιαστη" τι το ήθελες; Όλο νεφελώδης και με χιόνια είναι! Καλή χρονιά με υγεία!

      Διαγραφή
  35. Αχαχαχα!! Χρόνια πολλά συμπεθέρα μου!!! Καλή χρονιά να χουμε με υγεία κι ανατροπές γιατί χανόμαστε!!!! :)))
    Ωραίος ο νέος!!!! Ο χρόνος ντε!!! Χιχιχιιχι!!! Βρε να τους πάρει τα σώβρακα, μπορεί;;;; Αμήν κι ανάσταση Πέτρα μου!!!
    Να σαι καλά και να χαίρεσαι την ωραία σου οικογένεια!! Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τους πάρουμε εμείς τα σώβρακα, αλλιώς ας ψάξουμε για τσίγκινα σωβρακάκια!..
      Καλή χρονιά ώρε κουκλί συμπεθερόνι μου κι ο,τι ποθείς!

      Διαγραφή
  36. !!! Πετροκόριτσο με τα βουτυράτα μωρά σου Καλή Χρονιά !!!! Κράτα μας ετοιμοπόλεμους και ενημερωμένους με τις υπέροχες αναρτήσεις σου, στολισμένες με τις ψαγμένες φωτογραφίες σου, τα εμπρηστικά κείμενά σου και τις μοναδικές ατάκες σου....εδώ θα είμαστε να σε απολαμβάνουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάντε κι εσείς κάτι παιδιά αλλιώς χανόμαστε! Καλή χρονιά Κλαυδία :)

      Διαγραφή
  37. Χρόνια πολλά!!!
    Η πρώτη φωτογραφία επί χρόνια είναι στα τοπ μου!!!
    Καλή και δημιουργική χρονιά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. :))) ένα τέτοιο μπεμπάκι μου έκανε χαρούλες προχθές ( το μικρό μου ανιψάκι..) :))) Άντε πάμε για τα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το χαίρεστε ομορφιά μου και καλή χρονιά, κι ο,τι ποθείς! :))

      Διαγραφή
  39. Καλή χρονιά Πετρούλα με υγεία και αγάπη!!!! τέλειες μπεμπουλίστικες φωτό!!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Εύη μου! Καλή σου χρονιά με υγεία και ο,τι επιθυμείς :))

      Διαγραφή
  40. Να αγαπάς και ν΄αγαπιέσαι, Πέτρα μου!!!! Πολύ και ατέλειωτα!
    Να έχεις υγεία, μαζί και όλοι όσοι αγαπάς!
    Να ονειρεύεσαι δυνατά και να πραγματοποιείς τα όνειρά σου!
    Να έχει χρώμα η καθημερινότητά σου!
    Να μη σταματάς να εμπνέεσαι, να εμπνέεις και να δημιουργείς!
    Να γελάς συνεχώς... μέχρι δακρύων!
    Να χαίρεσαι την κάθε στιγμή, όλες τις στιγμές, σαν μικρό παιδί!
    Ν΄ανακαλύπτεις κάθε μέρα τις ομορφιές της ζωής στο ταξίδι σου σ΄αυτήν!
    Τα παραμύθια σου να έχουν μόνο νεράιδες και καθόλου κακές μάγισσες και δράκους!
    Καλό και ευλογημένο το 2015!!!

    Υ.Γ.Ρίξε και μια ματιά εδώ...http://onirokosmos-art.blogspot.gr/2015/01/blog-post.html.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις υπέροχες ευχές σου, δεν υπάρχει καμία παράμετρος που δεν την...φρόντισες ευχόμενη όλα τα καλά και σου ανταποδίδω τις ευχές τα μάλα! Καλή χρονιά με υγεία και να είσαι καλά. Χαίρομαι που σου άρεσε το δωράκι :)

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.