Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

╰☆╮Αγαπητό μου ημερολόγιο, με ουάου δε βάφονται αυγά! ☆╮


Αγαπητό μου ημερολόγιο, οι γυναίκες άμα δεν έχουν να πουν τον πόνο τους σε κάποιον, πλέκουν. Επειδή όμως εγώ ως παιδί, δεν ξέρω από πλέξιμο, κάθομαι και σου γράφω εσένα μπας και νιώσεις τον πόνο μου. Το τι ακούω όλον αυτό τον καιρό αγαπητό μου ημερολόγιο, δε λέγεται. Ο μπαμπάς έχει φριάξει, επειδή λέει έφυγε αυτός ο Αντώνης και ήρθε αυτός ο Αλέξης! Και; Που 'ναι το πρόβλημα; Κόσμος πάει κι έρχεται, μόνο ο Αντώνης τον πείραξε; 

Μεταξύ μας τώρα, αλλά αυτό που βιώνω μέσα στο σπίτι είναι άνω ποταμών. Και λιμνών. Ο μπαμπάς παραμένει "αμετανόητος δεξιός", έτσι δηλαδή τον αποκαλεί η μαμά Ανθούλα, η οποία "τη γύρισε την πλάκα" και ψήφισε τον Αλέξη. Η ίδια το ομολόγησε μια μέρα στο τηλέφωνο. Την άκουσα με τα ίδια μου τα αυτιά να το λέει στη κυρία Αμαλία, τη φίλη της. 

Και να 'ταν μόνο ο μπαμπάς που άκουσε τον εξάψαλμο από τη μαμά εκείνη την ημέρα; Ο Γιώργος να δεις τι άκουσε! Τι εννοείς ποιος Γιώργος; Αυτός που μια μέρα πήγε εκδρομή 
σε ένα νησί "και μας νοικοκύρεψε!" όπως λέει και η μαμά. "Εμ βέβαια, και μόνο τα ρούχα 
να έβλεπες Αμαλία, καταλάβαινες: λευκό πουκάμισο και μοβ γραβάτα. Σκέτος επικήδειος".

Αλλά το χειρότερο μου ήταν ένα βράδυ, που με ξαπόστειλαν άρον-άρον στο δωμάτιο μου, γιατί λες εσύ; Για να τσακωθούν για τα πολιτικά με την ησυχία τους. Λες κι εγώ είμαι κου-φός και δεν άκουγα τι γινόταν στο διπλανό δωμάτιο. "Αντιπολίτευση να σου πετύχει, που 
το μόνο που έχετε να πείτε για τη Ζωή Κωνσταντοπούλου είναι πως πήγε μια μέρα σ' ένα βενζινάδικο!" "Ναι; Αλήθεια; Απλά πήγε; Δεν πούλησε και τσαμπουκά κυρία μου, στον καημένο τον υπαλληλάκο;" "Βρε κοιτάξτε που σας τσούζει ο απαύτος σας, επειδή είναι η πρώτη φορά που θα σας τον πιάσουνε(;) κι έχετε πάθει τον πανικό της αρκούδας. Πρώτη φορά εξεταστικές και Μπόμπολες κι έχετε χλωμιάσει κακομοίρηηηη! Δε βλέπεις τα χάλια σου που είσαι άνεργος εδώ κι ένα χρόνο, κάθεσαι και κρατάς τα μπόσικα της κας Τρέμη!"

Κυρία Τρέμει; Πρώτη μου φορά άκουγα για μια γυναίκα με ένα επίθετο..ρήμα! Λες να 'χα αρχίσει να νυστάζω; Αλλά και ποιος με άφηνε να κοιμηθώ; Η μαμά που είχε γίνει "πρώτη- φορά-αριστερά-τρομάρα-σου-καημένη!" που τη φωνάζει κι ο μπαμπάς τώρα τελευταία ή 
που η μαμά, είχε δεν είχε, τη γύριζε τη συζήτηση "σ' αυτό το κουτσαβάκι τον αρχηγό σας που πήγε προχθές στην Τρέμει (άντε πάλι η κυρία Τρέμει ραπανάκι στη κουβέντα τους!) 
και πέταξε με το φρύδι ψηλά τη κρυάδα: "με ουάου δε βάφονται αυγά!" Τρομάρα του, που νομίζει πως δικαιούται να κάνει και χιούμορ, αυτός που μας χρεοκόπησε! Σας πονά ο Βαρουφάκης ε; Επειδή κάνει διαπραγμάτευση και ο δικός σας δεν ήξερε ούτε τη λέξη!"

Μεταξύ μας καλό μου ημερολόγιο ούτε 'γώ την ήξερα τη λέξη να δεις πως την είπε η μαμά
"διαπραγμάτευση". Αμ το άλλο; "με ουάου δε βάφονται αυγά"; Ουάαου! Τι ήταν πάλι και τούτο; Πάνω που θα με 'παιρνε ο ύπνος με την απορία, ο μπαμπάς το έκανε το θαύμα του:
"Κανονικά θα έπρεπε να σας το πετάξει κατάμουτρα κυρία μου πως χωρίς πορδές δε βάφο-νται αυγά, αλλά έχε χάρη που ήταν στην τηλεόραση ο άνθρωπος και έχει κι ένα επίπεδο!" "Α, ο Αντώνης από επίπεδο, εμένα θα μου πεις; Επιπέδου-δαπέδου αυτός και το σινάφι του αλλά δεν μας ξέρετε καλά, είμαστε σκληρά καρύδια εμείς κι αντέχουμε και τις πορδές σας!"

Τι ήταν όλα αυτά που άκουγαν τα παιδικά μου αυτάκια, καλό μου ημερολόγιο;; Με πορδές τα βάφουν τα αυγά; Δηλαδή εγώ το Πάσχα που έφαγα τόσα αυγά στη γιαγιά, τα 'χε βάψει με...πορδές; Αυτό εννοούσε ο μπαμπάς; Κι αν δεν κατάλαβα καλά, τότε πες, με τι τα είχε βάψει η γιαγιά τα αυγά, γιατί τώρα δε σου κρύβω πως με έχει πιάσει αηδία και θα ξεράσω.
Όπως θα κατάλαβες κι εσύ αγαπητό μου ημερολόγιο, εμένα μετά με πήρε ο ύπνος. Πόσα 
να αντέξω το δόλιο; Δεν ξέρω αν το ξημέρωσαν η μαμά με το μπαμπά, άλλα άμα το βράδυ θα 'χουμε και νέο γύρο, με βλέπω να παραμορφώνομαι, στο λέω! Άκου "διαπραγμάτευση!"


♥ ♫ ♪ Υ.Γ Για να διαβάσεις πραγματική ενημέρωση, μπες εδώ τώρα!
Υ.Γ 1: Για να δεις ότι δε γινόμαστε άνθρωποι εμείς, δες...την εκδίκηση του τσάμπα!
Υ.Γ 2: Εξακολουθώ να σε περιμένω εδώ, για να σε ξεναγήσω με το ταξίδι μου! 
♥ ♫ ♪ Υ.Γ 3: Επειδή μου το πρότειναν κάποιοι φίλοι την προηγούμενη φορά, 
καθιέρωσα μια νέα στήλη, που θα λέγεται "αγαπητό μου ημερολόγιο...

Κλικ σε Μια Πέτρα...

❤¸¸.•*¨*•♫ ........................................Foto..........................................❤¸¸.•*¨*•

50 σχόλια:

  1. εγω δε θα ξαναφάω αυγά το Πάσχα!!!!!!!!

    Το ταξίδι σου στην Αγγλία καταπληκτικό και συγκινητικό !
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΈΓΡΑΨΕΣ ΣΟΥ ΛΈΩ!!! Χαχαχαχα δεν υπάρχει καλύτερος άνθρωπος να σχολιάσει την επικαιρότητα! Αντε και με δική σου εκπομπή στην τηλεόραση! :)) Λίγο άκουσα πάντως από την συνέντευξη γιατί μου είχε σηκωθεί το μαλλί όρθιο. Δεν παλεύονται οι τύποι! Χθες που παρακολούθησα λίγο από την Βουλή, ήθελα να μπορούσα να είμαι με ένα σκουπόξυλο και να βαράω από μακριά όποιον έλεγε μ ..... Καλημέρα Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην τηλεόραση;;;; Στην τηλεόραση αγαπημένη μου, δουλεύουν κυρίως οι ξεπουλημένοι :))

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Πετράδι μου
    Πόσο σε χαίρομαι.... το ημερολόγιο σου
    δεν μιλά μόνο αλλά μου αρέσει που καταγγέλλει
    Μαζί σου...τα αυγά μόνο τα τρώω στην βαφή σκέτη
    αποτυχία μιλάμε!!!!!

    φιλί γλυκόοοοο ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διαπραγμάτευση αφού!
    αχαχαχαχα! Τον ήρωα του ημερολογίου πώς τον λένε;
    Δώσε ένα όνομα τώρα!
    Υπέροχη η σκέψη σου!
    Με χιούμορ όλα αντιμετωπίζονται καλύτερα!

    Καλημέρα Ψιψινέλ! (αφού)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά έκανα εγώ και δεν τα συμπαθούσα τα αυγά ποτέ.
    Για να τα πιάνει "αυτός" στο στόμα του δεν κάνουν καλό!!
    Έκανε και η μύγα κώλο και έχεσε τον κόσμο όλο που έλεγε και η γιαγιά μου!
    Φιλί τεράστιο πετροκορίτσι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτική η ανάρτηση! Περιμένω κι άλλες καταχωρήσεις στο ημερολόγιο!!
    Όπως είπε και μια φίλη παραπάνω, δεν υπάρχει κάποιος να σχολιάσει την επικαιρότητα καλύτερα από εσένα!!

    Καλή σου μέρα, Πέτρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ και τα αυγά είμαστε χρόνια μαλωμένα (βλέπε αλλεργία)...
    Και επίσης το wow (και όχι ουάαου) το χρησιμοποιώ εδώ και αιώνες (κρύβε χρόνια!)... Ελπίζω τουλάχιστον να μην εννοούσαν το δικό μου wow όταν έλεγαν για το βάψιμο των αυγών!
    (Μου αρέσει η στήλη αυτή! Αν ήταν σε εφημερίδα θα την ήθελα στην τελευταία σελίδα, γιατί από εκεί ξεκινώ το διάβασμα!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Γιάννα από το τέλος ξεκινώ το διάβασμα της εφημερίδας! (όταν αγοράζω, τώρα πια..)

      Διαγραφή
  8. Συντάσσομαι με την Νάσια.. δεν ξαναβάζω αυγό στο στόμα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαχαχα ο πιο ευχάριστος τρόπος να ακολουθήσουμε τα γεγονότα που ζούμε και αντί να κλαίμε, γελάμε!! Καταπληκτική απλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σαν χθες 23 Απριλίου ήταν που πήγε εκείνος "εκδρομή" στο νησί και μας νοικοκύρεψε.... Και κείνος ιδέα δεν είχε από διαπραγμάτευση.
    ΦΙΛΙΆ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα αρχίσω να ανησυχώ όταν ανακοινωθεί ότι δόθηκε το Οκ να ξεμπλοκάρουν οι δόσεις. Επειδή δεν υπάρχει περίπτωση αυτά τα [μπίπ] να γίνουν ποτέ άνθρωποι, αλλά θα μας βγάλουν το Χριστό και την Παναγία για το νέο ΔΑΝΕΙΟ (και όχι ΒΟΗΘΕΙΑ ΡΕ ΗΛΙΘΙΟΙ), αν υποθέσουμε ότι στέλνουν τα νέα δανεικά:
    1) ή ο Τσίπρας θα έχει πουλήσει τη χώρα
    2) ή θα έχει φτάσει το πράμα στο αμήν και θα έχουν αρχίσει να φοβούνται ότι δεν μπλοφάρουμε

    Το πρώτο το αποκλείω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ εύχομαι το δεύτερο, αλλά ας μην αργήσουν κι άλλο....

      Διαγραφή
  12. Αχχαχα!!!!
    Να γράφεις στο ημερολόγιο... ψηφίζω και με τα τέσσερα, χέρια και πόδια!!!
    Φανταστική ιδέα, όπως και το κείμενό σου!!!
    Αέρισε μόνο λίγο, γιατί μας πήρε μια μυρωδιά, μια μυρωδιά... πάντως όχι μέντας!!!

    Συνυπογράφω αυτά που λέει και ο Πέτρος παραπάνω.
    Άντε, να πάει να δει κι αυτός τα... δώρα του!Χεχε!
    Φιλιά, μουρλόκοριτσο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κι εγώ από πλέξιμο δεν έχω ιδέα, οπότε το ρίχνω στο γράψιμο!!!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν ξέρω τι λέει ο "μπαμπάς", αλλά εσένα σου πέτυχε η βαφή. Των αυγών ντε! Και χωρίς ουάου ή άλλα τινά, αφού! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κλικ στην Πετρα... απιθανο!!! ... καλά έκανες και ξεκινησες ημερολογιο...
    καλό βραδυ, περιμενω τα επομενα... !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρονογράφημα Πέτρα......! στο ξαναλέω.....! τόχεις......! και το χαμόγελο έχεις, και το χιούμορ, και τη θεματολογία και όλα.......! και πάνω απ όλα να το χαιρόμαστε και εμείς βρε παιδάκι μου από έναν δικό μας άνθρωπο εδώ.
    Πολύ καλόοοοοοοοοο.......
    Ρε τι μας συμβαίνει στα καλά καθούμενα.
    Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γιάννη! Έχουμε πει, για να διασκεδάζουμε τον πόνο μας γράφουμε!

      Διαγραφή
  17. Τσούζει τσουζει κι όσο κράζουν τόσο κάρτες βγαίνουν! (ωραία πλεκτά διάλεξες by the way! αυτό το σιελ απίθανο!)
    Καλό Σ/κ Πετρούλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχαχαχα!! Τα αυτακια του μικρου τι εχουν να ακουσουν ακομα!! Α ρε Πετραρα μου με τα ωραια σου!!!
    Δηλαδη το Πασχα και τα συναφη εμπνεει;; Αυγα, τσουρεκια, εμ ετσι εξηγειται κι η φραση!!
    Μαστερ σεφ κατασταση!! Φιλαρες συμπεθερα, καλο σ/κ και τα αυτια ανοιχτα για επομενα ημερολογια!!!☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα "τσουρέκια" εμπνέουν επίσης, καθότι...διογκώνονται! :) Φιλί συμπεθερόνι :))

      Διαγραφή
  19. Το επίπεδο του κουτσαβακιού είναι άγνωστο ακόμα, γιατί ούτε οι γεωλόγοι δεν ξέρουν σε τι βάθος είναι...άβυθος και όχι άβυσσος η ψυχή του η "ουάου"!!
    Το θέμα είναι πως μας είχε ταράξει στις ουάου κι αντί να βάφει αβγά τα έσπαγε!
    Αλλά που να το καταλάβει ο άντρας της "ουάου"?

    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άβυθος η ψυχή, δε θα πει τίποτα! :))
      Μόνο που νόμιζε πως έφτιαχνε ομελέτα :)

      Διαγραφή
  20. Δηλ μέσα σε όλα μας λες ότι το ουαου σημαίνει πορδή;;;; Για να ξέρω την νέα γλώσσα βρε παιδι μου!!!
    Και άσε τους να χτυπιούνται..........το πώς μ'αρέσει δεν φαντάζεσαι!!! Λύσσα η νέα ασθένεια της Βουλής, στο πα;;;;
    Ωραία μας διασκέδασες αλλά μάθε ότι δεν κρυφακούν τα παιδιά τις συζητήσεις των μεγάλων, ναι;;;;
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τέλεια η στήλη σου τέλεια.
    Καλέ εγώ με τις πορδές της γιαγιάς ήξερα ότι χάναμε τα δόντια, όχι ότι βάφοντας τα αυγά, ωχ βλέπω να με πιάνει και μένα τώρα μια αηδία!!! χαχαχαχαχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αχαχχαχαχααχ πολυ γελιο!!! περιμενω και αλλα απο αυτο το ημερολογιο!!! Καλη Κυριακη!!! Φιλια πολλα Πετρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Βρε τη μαμακα καλά εκανε! Ουαουυ όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ciao Petra! Καλό!!!!.... Ε, ήταν καιρός ν' αρχίσει να "τρέμει" και η κυρία Τρέμη!.... Και πού 'σαι ακόμα, έρχονται κι άλλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ φοβαμαι . μάτια μου οτι ακομα δεν έχει δεί τιποτα το παιδι θα ακολουθησει τα βηματα των γονιών.........εκτός και αν ξυπνησει εγκαίρως τους τα βροντήξει κατω .. και παρει των οματιων του.. φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς το παρόν θα μας ενημερώνει για τα "δρώμενα"! Χαχα :))

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.