Πέμπτη 19 Απριλίου 2018

Σε δύσκολους καιρούς να κουβαλάς κάτι όμορφο στην καρδιά σου


✰♡*•❤•*✰✰♡*••*✰✰♡*•❤•*

...Σε ελεύθερη μετάφραση, δεν μπορεί, κάπου θα υπάρχει μια χαραμάδα φωτός, όταν νιώθεις ότι σε τυλίγει το σκοτάδι, σε δύσκολους καιρούς ή ακόμα και σε..συνηθισμένους... Όταν ξυπνάς και λες ότι όλα είναι μάταια..

...Όταν ξυπνάς κάποια πρωινά και δεν βρίσκεις το λόγο να σηκωθείς από το κρεβάτι, όταν κάποια μεσημέρια το φως τού ήλιου το βλέπεις για βαριά συννεφιά, όταν κάποια απογεύματα σε μελαγχολεί η δύση τού ήλιου, όταν κάποια βράδια θες να παραμείνει η νύχτα για πάντα γύρω σου. Για πάντα..

Όταν -υποκειμενικά- έχεις τις μαύρες σου, γιατί σε αγχώνει δικαίως η καθημερινότητα, οι ατέλειωτες πραγματικά, υποχρεώσεις, το καθήκον, η έλλειψη ελεύθερου ή ποιοτικού χρόνου, οι διαπροσωπικές σχέσεις, η αγωνία για το αύριο, η αναμονή για ο,τι περιμένεις να εξελιχθεί ή για ο,τι απεύχεσαι να εξελιχθεί.. Το πετάρισμα τής ζωής "που περνά και χάνεται".

Όταν -αντικειμενικά- δεν μπορεί να μην έχεις τις μαύρες σου, γιατί ξέρεις ότι, ελάχιστα πιο μακριά από εσένα, πεθαίνουν παιδιά, αθώα θύματα ένοχου πολέμου, όταν ξέρεις ότι εδώ δίπλα σου υπάρχουν παιδιά που πεινάνε, άνθρωποι που χάνουν την αξιοπρέπειά τους, όταν διαπιστώνεις καθημερινά ότι η -μικρή ή μεγάλη- κοινωνία που σε φιλοξενεί, γίνεται όλο και πιο παρανοϊκή, εχθρική, νοσηρή, επικίνδυνα σαθρή, αλλά σε νικάει... 

...Εσύ, κάπου ανάμεσα σ' όλα αυτά, σε κάθε τί σκοτεινό και ύπουλο, πρέπει να βρεις και  *"να κουβαλήσεις κάτι όμορφο στην καρδιά σου", κάτι που θα σε κρατήσει ζωντανό..! Μάχιμο. Και πάνω από όλα; Καθαρό... Αμόλυντο.

Ένα συναίσθημα. Μιά δυνατή ανάμνηση. Μιά αλησμόνητη στιγμή με τους αγαπημένους σου ανθρώπους. Μιά πεποίθηση. Ότι όποιος σ' αγάπησε, δεν χάνεται. Ούτε εκείνος, ούτε η αγάπη του. Είναι δίπλα σου. Για πάντα.

* Απόφθεγμα τίτλου: Blaise Pascal ~ Η ανάρτηση είναι αφιερωμένη σε όσους Αγαπώ. Και με Αγαπούν. ~ Foto: Pinterest


✰♡*•˛❤˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛❤˛•*
        
❤¸¸.•*¨*•♫ ............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

54 σχόλια:

  1. Πόσο συμμερίζομαι τις σκέψεις και τα συναισθήματά σου, κουμπαρόνι μου. Το υστερόγραφό σου είναι και το δικό μου, να ξέρεις. Η αγάπη, με όποια μορφή τη συναντούμε, είναι αυτή που ξεθωριάζει την ασχήμια (μέσα μας και γύρω μας) και στη θέση της φυτεύει και κάνει να βλασταίνει καθετί όμορφο. Ν' αγαπάς και ν' αγαπιέσαι, πολύ. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέτρα μου, αχ Πέτρα μου κι Εγώ πόσο μα πόσο συμμερίζομαι τις σκέψεις σου και τα συναισθήματα σου. Ολα αυτα τα "Οταν..." τα νιωθω κι Εγω και ποσοι αλλοι εκει έξω...
    Οτι κι αν ειναι αυτο που αγαπάμε ή μας αγαπάει μονο κατι θετικο με προσφερει μεσα στην τοση μαυρίλα και σκοτάδι τολμώ να πω. Το χειρότερο ειναι οταν βλεπω πως υπαρχει τόσος κόσμος που στα τοσα άσχημα δεν βλεπει κατι καλο , κατι ομορφο.... Ποσο ασχημο και τοσο λυπηρό. Ας αρχίσουμε πρωτα να αγαπάμε τον εαυτό μας για να μπορέσουμε να αγαπήσουμε και καποιον αλλο και τιποτα αλλο, πιστευω πια.
    Να εισαι καλα! ♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ας αρχίσουμε πρωτα να αγαπάμε τον εαυτό μας για να μπορέσουμε να αγαπήσουμε και καποιον αλλο", και πόσο αργούμε να το καταλάβουμε ε;; Έως ποτέ, κάποιοι... Φιλιά και καλή Κυριακή :)

      Διαγραφή
  3. Δύσκολη η κατάσταση που περιγράφεις Πέτρα μου....!
    Ειλικρινά είναι στιγμές που η ζωή μας πνίγεται στο γκρίζο. Και εκεί πρέπει να βρούμε σημεία αναφοράς να σταθούμε όρθιοι.
    Να στείλω τους χαιρετισμούς με τις καλές μου σκέψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πάρα πολλές οι γκρίζες στιγμές Γιάννη μου.
      Και μόνο οι "πτωχοί τω πνεύματι" την γλιτώνουν...
      Καλή Κυριακή :)

      Διαγραφή
  4. Όπως τα λες...Και εγώ την ίδια έμπνευση είχα τις προάλλες γιατί σαν πολλές γίνανε αυτές οι μαύρες μέρες...Και όπως λες πρέπει να κρατηθούμε από κάτι όμορφο Και αυτό που λες στον επίλογό σου είναι σωστό. Είναι το ακριβό μας αγαθό. Εύχομαι δύναμη...
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ακριβά αγαθά που δεν κοστίζουν τίποτα.. Φιλιά και καλή Κυριακή :)

      Διαγραφή
  5. Ετσι οπως τα λες είναι
    ειναι φυσικό να μην είμαστε κάθε μέρα το ίδιο ,με την ίδια διάθεση και όρεξη
    όμως όταν σκεφτείς πως αυτά που εμείς θεωρούμαι δεδομένα ,κάποιοι δεν γνωρίζουν καν οτι υπάρχουν , τότε νοιώθουμε άσχημα που ενώ τα έχουμε όλα ,συχνά ή κάποτε μουρμουρούμε για όλα και για τίποτε στην ουσία σημαντικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ξεχνάς ότι η ζωή στην Ελλάδα είναι πολύ "γκρι"
      εδώ και αρκετά χρόνια.. Φιλούθκια και καλή Κυριακή :)

      Διαγραφή
  6. Όταν όλα αυτά τα άσχημα συμβαίνουν γύρω σου αλλά επί της ουσίας μέσα σου, νομίζω ότι ο τρόπος για να τα ξεπεράσεις είναι αυτά που αναφέρεις Πέτρα. Οι όμορφες στιγμές, οι άνθρωποι της ζωής μας, ένα συναίσθημα, μιά δυνατή στιγμή. Μέσα σε όλον αυτόν τον ορυμαγδό σκέψεων και γεγονότων πολλές φορές επιβάλλουμε οι ίδιοι την συννεφιά στην καθημερινότητα μας.

    Και είναι δύσκολο να αλλάξει αυτό εκτός εάν... Εκτός εάν καταλαβαίνουμε τι πρέπει να κάνουμε για να βγούμε από το τέλμα. Η αποδοχή μιάς δύσκολης κατάστασης είναι ταυτόχρονα και η αρχή του τέλου της. Αυτό που διαπιστώνω είναι ότι εσύ ξέρεις... Και ότι είναι θέμα χρόνου να βρεις τον τρόπο να συνεχίσεις, να ξαναξεκινήσεις τοποθετώντας τα πράγματα, το καθένα εκεί που πρέπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολη η επανατοποθέτηση, Μάκη μου...
      Για να..ξαναβγεί ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή..
      Καλημέρα και καλή Κυριακή :)

      Διαγραφή
  7. Εχεις απόλυτο δίκιο !!! ΣΕ όλα τα μαύρα και δύσκολα ενός μας αλλά και γύρω μας !!! Αλλά όταν οι παρουσίες αυτών που αγαπάμε είναι μέσα μας είναι λυτρωτικό συναίσθημα !! Η καρδιά έχει την άμυνά της και ξέρει τι κάνει !!!
    Σε φιλώ πετράδι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιθετική άμυνα με στόχο την επιβίωση... Φιλιά και καλή Κυριακή :)

      Διαγραφή
  8. Το αντίδοτο σε κάθε μαυρίλα είναι η αγάπη... Η θετική ενέργεια η παρουσία αυτών που αγαπάμε και μας αγαπούν και οι όμορφες αναμνήσεις. Κάθε φορά που πέφτω στα σκοτάδια σκέφτομαι ακριβώς αυτά.
    Καλό ξημέρωμα Πέτρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω απόλυτα: η θετική ενέργεια
      παίζει πρωταρχικό ρόλο στην "επιχείρηση σωτηρία"..
      Καλημερούδια και καλή Κυριακή :)

      Διαγραφή
  9. Αχ σκαπανείς θα γίνουμε Πέτρα μου μήπως εντοπίσουμε
    κάποια ψήγματα χαράς

    Σε φιλώ και σ' αγαπώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες το ψέματα.. Σκαπανείς, τι όμορφη λέξη, αρχόντισσα..
      Φιλιά και καλή Κυριακή :)

      Διαγραφή
  10. Αν συνειδητοποιήσουμε ότι ζούμε από τύχη, ίσως να μάθουμε να εκτιμούμε τα μικρά όμορφα πράγματα που βρίσκονται γύρω μας και να πάψουμε να μιζεριάζουμε με το κάθε τι. Ούτε τον κόσμο μπορούμε ν' αλλάξουμε, δυστυχώς, οπότε σημασία έχει να παραμένουμε άνθρωποι, να εκτιμάμε τη ζωή που μας έχει χαριστεί και να φροντίζουμε τους αγαπημένους μας.

    Καλημέρα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανέμορφο το σχόλιο!
      Αυτό δε που -πραγματικά!- ζούμε από τύχη,
      (θα έπρεπε να)
      μας ξεπερνάει! Καλημέρα και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  11. Ciao, Petra!!!... Ωραιότατο κείμενο!!!

    Στους χαλεπούς καιρούς, και πότε δεν ήταν χαλεποί, που ζούμε, αξίζει ο αγώνας για να 'χουμε στην ψυχούλα μας, δροσιστικό, κάτι ωραίο, κάτι όμορφο!!!
    "Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο", έγραψε ο Ντοστογιέφσκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιά χαρά τα λέει ο Ντοστογιέφσκι!
      Το κακό είναι ότι η ανθρωπότητα τείνει
      προς το αντίθετο.. Καλή Κυριακή Γιάννη :)

      Διαγραφή
  12. Λίγα λόγια ουσιαστικά, σταράτα Πετρίνα μου..και ποιος θα διαφωνουσε αγαπη μου μαζι σου;
    Ευτυχως που υπαρχουν οι χαρουμενες στιγμες που έχουμε απο τους αγαπημενους μας ειτε είναι κοντα μας είτε οχι..και μας αφηνουν ενα χαμογελο στα χειλη..!!
    Αυτό Πετρίνα μου δεν μπορούν να μας το παρουν..!!
    Ομορφη αφιερωση..!! να είσαι καλά κοριτσι μου..και εσύ και όσοι σε αγαπάνε!! φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σμαράγδι μου :) Φιλιά και καλή Κυριακή :)

      Υ.Γ Μα δεν είναι πανέμορφη η πρώτη εικόνα;

      Διαγραφή
  13. Νονούλι μου, έτσι είναι. Τα είπες υπέροχα.
    Τα δύσκολα, τα σκοτεινά, αυτά που δοκιμάζουν διαθέσεις και υπομονή, πάντα έρχονται.
    Σημασία έχει να μπορούμε να τα αντιμετωπίζουμε και να ξαναβρίσκουμε αν όχι την αισιοδοξία μας, μικρές στιγμές χαράς.
    Σε φιλώ. Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφτά να πέφτεις, οκτώ να σηκώνεσαι...
      Φιλιά πολλά κουκλοβαφτιστηρόνιμου!

      Διαγραφή
  14. μη μου χαλάς το παραμύθι
    όλα είναι όμορφα κι ωραία
    σαν της λίμνης τα θολά νερά
    μη μου χαλάς το παραμύθι
    να χαρείς
    παράνοια είναι να μην έχεις υποχρεώσεις
    τι τη θέλεις τη ζωή χωρίς υποχρεώσεις;
    μπορείς να μου πεις;
    παράνοια είναι να μην έχεις καθήκον
    τι σου προσφέρει η ζωή χωρίς το καθήκον;
    μπορείς να μου πες;
    κι ύστερα μου λες, είσαι ελεύθερος
    τι την θέλεις την ελευθερία χωρίς τη ζωή;
    μπορείς να μου πεις;
    μείνε για πάντα στον ποιοτικό σου χρόνο
    τον καθημερινό. τον πραγματικό.
    ίσως κά-ποτε να καταλάβεις
    εκείνα που δεν μπόρεσες να καταλάβεις.

    κατά τα άλλα, έχεις απόλυτο δίκαιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 'ξερα ότι κατά τα άλλα έχω απόλυτο δίκιο! :))) Καλή Κυριακή :)

      Διαγραφή
  15. Παρά το βαρύ περιεχόμενο της ανάρτησής σου, αγαπητή μου Πέτρα, ο επίλογος συνομιλώντας με την επικεφαλίδα δίνουν τελικά μια αισιόδοξη προοπτική.

    Το σκοτάδι που βγαίνει πηχτό και σε πνίγει
    είν’ ομίχλη που στέκεται προσωρινά.
    Κάτι όμορφο κράτα γερά μες στη μνήμη,
    η ζωή είναι μέρα κι ο ήλιος νικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς την αισιόδοξη προοπτική ήθελα να "περάσω"! Καλή Κυριακή Άρη :)

      Διαγραφή
  16. Πέτρα μου, ένα μόνο θα σου πω: μη χάνεις την αισιοδοξία σου και τη θετική σου διάθεση. Μην αφήνεις τίποτε να σε καταβάλει. Ψυχική δύναμη χρειάζεται για να ξεπεράσεις όλες τις δυσκολίες. Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, δεν γίνεται να μην μας καταβάλλει τίποτα..
      Η ψυχή η δόλια, τραβά τα πάνδεινα.. Απλά, προσπαθούμε
      να αντλήσουμε και πάλι δύναμη. Αυτό. Καλή Κυριακή! :)

      Διαγραφή
  17. βαρύ το περιεχόμενο του κειμένου σου με μεγάλες αλήθειες. Πιστεύω ότι θα είναι πολλοί αυτοί, που μόλις το διαβάσουν θα ταυτιστούν. όση μαυρίλα υπάρχε μέσα μας και γύρω μας, πρέπει να αναζητούμε το φως για μια καλυτερη μέρα, γιατι πάντα μετα την καταιγίδα βγαινει ο ήλιος. καλη σου μερα και ευχομαι όλες σου οι ημέρες να είναι χαρούμενες! φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το πιστεύω ότι ταυτίζονται πολλοί,
      γιατί η καθημερινότητα, αν μη τι άλλο,
      έχει πολλές δύσκολες στιγμές. Να είσαι
      καλά Θεοπούλα μου και καλή Κυριακή! :)

      Διαγραφή
  18. Πετράδι μου αγαπημένο, επιστρέφω μετά από πολλές απουσίες σε γνώριμες ζεστές γωνιές, που πάντα αγαπούσα και διαβάζοντας το κείμενό σου, μου βγαίνει αβίαστα ένα "ευχαριστώ", για τις αλήθειες που καταγράφεις και για την προτροπή!
    Έχεις δίκιο απόλυτο!
    Φιλιά γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη νομίζεις, κι εγώ τρόμαξα να επιστρέψω εδώ.
      Να είσαι καλά Μαρίνα μου, και καλή Κυριακή! :)

      Διαγραφή
  19. Αισιοδοξία και όλα θα πάνε καλά.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όποιος Σ αγάπησε, δεν χάνεται.
    Έτσι είναι πέτρα μου.
    Τότε οι νεκροί πεθαίνουνε όταν τους λησμοναμε, λέει ένας ποιητής .
    Όσο για τις μαύρες μέρες, ευτυχώς έχουμε τον Ελληνικό ήλιο που τις διώχνει γρήγορα.
    Νομίζω ότι μόνο αυτόν δεν μπορούν να μας στερήσουν.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο αλήθεια αυτό που λες;
      Ο ελληνικός ήλιος μάς σώζει από καραμπινάτη κατάθλιψη χαχα!
      Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή Ρένα μου :)

      Διαγραφή
  21. Υπέροχο κείμενο με μεγάλες αλήθειες!
    Και η τελευταία παράγραφος λάμπει...είναι εκείνη η χαραμάδα φωτός που ψάχναμε στην αρχή!
    Να είσαι καλά!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Απ' αυτή τη μικρή χαραμάδα, φαντάσου να μπαίνει ένα φως
      φαντάσου στου νου τη λιακάδα, να ξαπλώνει ο κόσμος αλλιώς"..

      https://www.youtube.com/watch?v=n90EbSlm7c4

      Καλή εβδομάδα, πολλά φιλιά ✿

      Διαγραφή
  22. Αυτό που επιθυμεί η ανθρώπινη φύση είναι το καθαρό φώς και αυτό ψάχνει όλη του την ζωή.Φυσικά και εχουμε τις αδυναμίες και τα "πεσίματα"στη ζωή μας αλλά πάντα μας σώνει μια δεσμίδα φωτός απο κάποια χαραμάδα,όπως έγραψες τόσο χαρακτηριστικά στο υπέροχο κείμενο σου.Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και "το σκοτάδι έχει το δικό του φως"... Theodore Roethke
      Φιλιά πολλά Μαράκι καλλιτεχνικό! :)

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα Πέτρα,
    Ήρθα να σε γνωρίσω από κοντά και διαπίστωσα πως μου αρέσει πολύ το σπίτι σου και οι σκέψεις σου.
    Ειδικά οι σκέψεις σου συμβαίνει να ταυτίζονται με τις δικές μου αυτή την εποχή.
    Σε ένιωσα,να ξέρεις.
    Πράγματι, οι όμορφες, τρυφερές αναμνήσεις λειτουργούν μέσα μας υποστηριχτικά σε δύσκολους καιρούς. Είναι το μόνο που έχουμε πραγματικά δικό μας:οι σκέψεις μας, ο εαυτός μας όπως εκφράζεται μέσα από αυτές.
    Θα σου έρχομαι συχνά.
    Εύχομαι "το πετάρισμα" της ζωής σου να γίνει σύντομα μια υπέροχη κανονική πτήση!
    Καλό απόγευμα
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ για τα καλά σου λόγια, Μαρία μου.
      Επίσης, καταλαβαινόμαστε συνήθως, με ανθρώπους
      που τυγχάνει να βιώνουμε παρόμοιες καταστάσεις.
      Κι εγώ θα χαρώ να τα λέμε! Καλησπερούδια και φιλιά ✿

      Διαγραφή
  24. Ο τίτλος που εμπνεύστηκες είναι μια ηλιαχτίδα-απάντηση-στάση ζωής στα νέα πέτρινα χρόνια που βιώνουμε.
    Καλή δύναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον τίτλο τον εμπνεύστηκε κάποιος άλλος πριν από εμένα
      (Blaise Pascal) κι εγώ με τη σειρά μου εμπνεύστηκα από εκείνον..
      Καλό μεσημέρι φίλε Ευρυτάνα :)

      Διαγραφή
  25. Υ.Γ Υπάρχει ένας τίτλος ακόμα που θα μου άρεσε για αυτήν εδώ την ανάρτηση.
    Γιατί δίνει κι εκείνος μια προοπτική, μια υπόσχεση για καλύτερες ημέρες.. :
    Όταν το σκοτάδι είναι βαθύ, μπορείς να δεις τ’ αστέρια. Charles Austin Beard

    Σας ευχαριστώ όλες/ους για τα όμορφα σχόλιά σας.
    Μου δίνετε δύναμη. Για την ακρίβεια..."επιδιώκω"
    να παίρνω δύναμη μέσα από εσάς.. Να είστε καλά!✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η αγάπη δεν χάνεται. Αν χαθεί δεν ήταν αγάπη!
    Κι από μακριά, κι από τον άλλο κόσμο η δύναμη έρχεται...
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δώσε πόνο... είμαι στην αναζήτηση αυτής της χαραμάδας. αχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να την έχεις βρεις ήδη!
      Συγνώμη που άργησα να σου απαντήσω,
      μόλις τώρα ανακάλυψα το σχόλιό σου ✿

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.