Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

ΜΙΑ ΜΑΛΒΙΝΑ ΚΑΡΑΛΗ ΜΟΝΟ...


** Από τις 3 του Φλεβάρη 1954 
και για τα επόμενα 48 χρόνια, 
η Μαλβίνα Κάραλη 
μας έκανε τη χάρη κι έμεινε ανάμεσα μας...
Πλασμένη από φιλοσοφία και σπάνιο χιούμορ
...δεν πρόλαβε να αγγίξει καν τον μισό αιώνα ζωής... 
Αν είχε μείνει εδώ κοντά μας για πολλά χρόνια ακόμα
ενδεχομένως και να είχαμε υποστεί 
μια κάποια αλλαγή εντός μας...κι ίσως λίγοι περισσότεροι από μας
να είχαμε βγει κατά μια έννοια από το τέλμα μας...
Μια Μαλβίνα Κάραλη μόνο, θα μπορούσε να φέρει μια "Άνοιξη-Ελπίδα" μέσα μας...
Το χωνεύεις όμως ότι έφυγε;
Εγώ όχι...
Θέλω να πιστεύω
πως λείπει σε ταξίδι για δουλειές κι αργά ή γρήγορα
θα ξαναγυρίσει... 
Ως τότε...διαβάζω τα λόγια της:



Κοίτα μικρέ. 
Εγώ τον έρωτα τον αντιλαμβάνομαι 
σαν την πιο φοβερή χειραψία προς τη ζωή. Και ξέρω πως αν μου πάρεις 
τον έρωτα από μέσα μου θα μου πάρεις τη ζωή μαζί. 
Θα με στριμώξεις και θα με ταπεινώσεις άγρια με αυτό τον τρόπο.


 Ο Έρωτας είναι πολιτική πράξη.



Δεν υπάρχουν πλούσιοι και φτωχοί, 
έξυπνοι και χαζοί, 
όμορφοι και άσχημοι, 
υπάρχουν μόνο άνθρωποι που 
αγαπήθηκαν 
και άνθρωποι που 
δεν αγαπήθηκαν...



 Αν είναι κακό να σκοτώνεις τον πλησίον σου δίχως λόγο, 
είναι χίλιες φορές πιο κακό να ερωτεύεσαι και να αγαπάς τον πλησίον σου δίχως λόγο.


Άνδρας που δεν είναι τώρα .... 
δεν ήταν ποτέ.


Όξω πούστη απ’ την παράγκα!


«Εγώ γλίτωσα πλέον και δεν είμαι σαν εσάς. 
Και χόρτασα. Και λεφτά. Και οικογένεια και αγάπη. 
Κυρίως αγάπη. 
Στο μέτωπο αγγίγματα-φιλιά. Και πλάι στα χείλη. 
Εγώ, που μέχρι πέρσι, αν με άγγιζες εξ αποστάσεως, 
φώναζα «πίσω μου σε έχω σατανά».
Εγώ χόρτασα. 
Ένα χειμώνα αγάπη. 
Μια άνοιξη ελπίδα. 
Ένα καλοκαίρι προοπτική. 
Ολόκληρο προοπτικές. 
Εγώ η ξεγραμμένη. 
Χρειάστηκε να ξεγραφτώ για να συμμορφωθώ 
και να αγαπήσω και να αγγίξω και να ανταποδώσω και
τα πάντα.
Εγώ. 
Όχι πια ορφανή. 
Γεμάτη.  
Επαρκής. 
Μισοσίγουρη. 
Και «ωραία». 
Όπως με ήθελα. 
Με μακριά μαλλιά.
Να ερεθίζουν ώμους και πλάτη».


 Ποιος θα τρομάξει περισσότερο τον άλλον: 
το αγαπημένο ερωτικό άθλημα. 
Ποιος θα ντρεσάρει γρηγορότερα τον άλλον. 
Ποιος θα αποδειχθεί πιο έξυπνος (δηλαδή πιο φοβισμένος). 
Ποιος θα επιβληθεί. 
Να επιβληθεί η γυναίκα; 
Τι να τον κάνει όμως έναν άντρα που του επιβάλλεται;
Να επιβληθεί ο άντρας; 
Ποιος άντρας που τιμά το φύλο του 
έχει πρόβλημα με την επιβολή; 
Μόνο αυτός που δεν μπορεί να προστατέψει...


19 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Πολύ τρυφερό αφιέρωμα σε μια Κυρία που λείπει πολύ!
    Φιλιά!

    (Με έχεις χάσει... αλλά λόγω του φόρτου εργασίας μου δεν τα προλαβαίνω όλα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που είσαι ρε κοριτσάκι εσύ; Κούραση;
      Πάντως κι εγώ δεν πάω πίσω. Πολύ δουλειά σήμερα...
      Σε φιλώ γλυκά και καλή ξεκούραση! Α! Και καληνύχτα!

      Διαγραφή
  2. Είναι ακόμα πρωί και μ' έκανες να κλαίω!
    Τη Μαλβίνα την αγαπήσαμε όλοι!
    Εγώ τουλάχιστον δεν ξέρω άνθρωπο που να μην του λείπει.
    Και ξέρεις μικρή μου....
    Για τους ανθρώπους που αγάπησα, που σημαίνουν πολλά για μένα κι εγώ λέω πως έχουν πάει ταξίδι.....
    Ετσι μόνο μπορώ ν' αντιμετωπίσω την απώλεια.
    Το έκανα με τον παιδικό μου φίλο....πρώτη φορά.
    Με τη γιαγιά και τη μαμά είναι δύσκολο όμως.
    Ζόρικα ξεκίνησε η μέρα....

    Πολλά πολλά φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου, αυτές τις μέρες πολύ σε έχω πικράνει...
      Πίστεψε με, προσπαθώ να σε κάνω λιγάκι χαρούμενη αύριο.
      Ελπίζω να τα καταφέρω.
      Μετά το σημερινό μου πρόγραμμα...
      Πολύ δουλειά λέμε!
      Μέχρι τελικής πτώσεως!...
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (Το αρχικό διεγράφη λόγω ορθογραφικού λάθους)

      Μερικοί άνθρωποι είναι τυχεροί..φεύγουν νωρίς,
      πριν τους ξεφτιλίσει η ζωή!
      Δεν ισχυρίζομαι πως το ίδιο θα ίσχυε για την Κάραλη,
      αλλά η ζωή κάνει μεγάλες πλάκες.
      Και το βλέπουμε να ισχύει τόσο τραγικά στις μέρες μας!
      Ποιος μπορεί να αποκλείσει πως αν ζούσε, μπορεί
      να ήταν και βουλευτής του Πασόκ, που θα ψήφιζε
      και τα μνημόνια;
      Τι;; Παίρνεις όρκο; Χμ...οκ!
      Καλημέρα Joan P

      Διαγραφή
    2. Ω Ανταίο-Ανταίο, αυτό το μάθημα της διαγραφής σχολίων...τώρα τελευταία το έμαθες;
      Και το' χεις από χαρά;!
      Διαφωνώ κάθετα μαζί σου και οριζόντια, σε σχέση με την Μαλβίνα...
      Η Μαλβίνα δεν θα γινόταν π ο τ έ έτσι.
      Αλλιώς τι "Υδροχόος" θα ήταν;...

      Διάβασε συνεντεύξεις της και θα δεις...
      Ήταν από άλλη "πάστα", αλλά κάτι τέτοιοι φεύγουν νωρίς, παραδόξως...


      Διαγραφή
  4. Ήταν υπέροχη και πολυτάλαντη προσωπικότητα.
    Έφυγε σε ηλικία που άλλοι ακόμη αρχίζουν ...
    Βαθιά φιλοσοφημένη.
    Θυμάμαι το "κόρη ακαμάτρα" που έλεγε και γελάω πολλές φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλωρούκο μου, όσα χρόνια κι αν περάσουν,
      πάρα πολλοί δεν θα μπορέσουν να γίνουν ΣΑΝ την Μαλβίνα...
      Ούτε στο μικρό της δαχτυλάκι...
      Έτη φωτός μπροστά η γυναίκα...
      Φιλάκια και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Πολύ σπουδαία προσωπικότητα. Είχα μια παλιά συνάδελφο που την ήξερε προσωπικά και μου έχει πει απίστευτες προσωπικές της ιστορίες τις οποίες έζησαν μαζί.

    Μου είπε ότι μια φορά που είχε γενέθλια ο άντρας της, τον οποίο υπεραγαπούσε και θαύμαζε, κάλεσε όλες της τες φίλες στο σπίτι και τις παρακάλεσε να ντυθούν χανούμισες και να του χορέψουν τσιφτετέλι, γιατί ο Χαριτόπουλος κατά τη Μαλβίνα ήταν "πασάς" και ως "πασάς" του άξιζε να έχει χαρέμι. Και του χόρευαν όλη νύχτα ενώ αυτός καθόταν αποσβολωμένος στον καναπέ και κοίταζε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το το μωρό μου! Είδες;
      Άργησα κανά δεκάωρο να εμφανιστώ, αλλά σου απαντώ!
      Αυτήν την ιστορία που περιγράφεις...ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΜΑΛΒΙΝΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ!!!

      ΘΕΑ!!!!!!!!

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Την έφαγαν οι άντρες της ζωής της! Λάτρευε τη διαδικασία του γάμου. Μυστήριο τρένο, η Μαλβίνα. Όπως όλοι οι φλεγόμενοι άνθρωποι, έφυγε νωρίς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λωτό, οι λέξεις σου είναι ως συνήθως μαγικές: "οι φλεγόμενοι άνθρωποι"...
      Καλό σου βράδυ φίλε μου!

      Διαγραφή
  7. ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!ΤΗΣ ΑΞΙΖΕ ΕΝΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ !!!!!!ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΑΤΟΜΟ,ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΠΟΛΛΑ.ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΝΤΡΑΚΙ ΚΑΙ ΞΕΧΕΙΛΙΖΕ ΑΠΟ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΚΑΙ ΕΥΦΥΕΣΤΑΤΗ.ΟΝΤΩΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΞΕΧΑΣΤΗ.ΕΠΕΙΔΗ ΗΞΕΡΕ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΑΝ ΖΟΥΣΕ ,ΑΚΟΜΗ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΜΑΛΒΙΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμάρι μου, την Μαλβίνα όποιος δεν μπόρεσε να την καταλάβει...τη μίσησε...
      Τι να πω! Μέχρι όπου του κόβει του καθενός...
      Φιλάκια Πολλά!!!

      Διαγραφή
  8. Πραγματικά τόσα χρόνια μετά και δεν χωνεύεται ακόμα η απώλεια!
    Πολύ σοφή γυναίκα, πολύ γυναίκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι καλοί φεύγουν νέοι και μένουν πίσω οι εγκληματίες και τα τομάρια, να ζουν και να βασιλεύουν...

      Διαγραφή
  9. Σε τι από όσα έχει πει να σταθείς; Ένα κι ένα τα λόγια της. Σίγουρα λείπει. Υπέροχο αφιέρωμα κοπελάρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.