Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΛΕΜΜΑΤΑ...

"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"
Φωτογραφίες παιδιών


Φωτογραφίες παιδιών


Φωτογραφίες παιδιών


Φωτογραφίες παιδιών

Μη με ρωτάς. 
Η ψυχή μου είναι μαύρη.
Να την ξορκίσω θέλω.
Με παιδικά βλέμματα.
Και αθώα χαμόγελα.
Ένιωσα πως ήθελα
να ξεσπάσω και να σπάσω.
Για να το αποτρέψω
κοιτάζω παιδικά μάτια
μα ξέρω πως πολύ γρήγορα
θα μεταμορφωθώ και πάλι
σε αυτό που με έκαναν.
Κι αυτό είναι τόσο τρομαχτικό
που τα παιδάκια θα με μισήσουν
τόσο, όσο μίσησα εγώ Σήμερα
αυτό που στήριζα κι υποστήριζα ως Χτες.
Αύριο δεν θα με αναγνωρίζεις πάλι.
Όσο προλαβαίνεις ακόμα 
βούλιαξε μαζί μου
μέσα στην αθωότητα...


"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

ΜΑΝΩΛΑΔΑ:
Ω! ΑΠΟΦΡΑΔΑ ΕΛΛΑΔΑ...

22 σχόλια:

  1. Που τα βρήκες αυτά τα βλέμματα!!!
    Είναι τόσο αφοπλιστικά σε κοιτάζουν και νιώθεις ντροπή για το γεγονός ότι μεγάλωσες.
    Όσο για την έμπνευση που σου έδωσαν να γράψεις γι' αυτά... ήταν αναμενόμενο... γιατί είσαι ακόμα ένα παιδί κι εσύ.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μου Φλωρούκο, αυτά τα βλέμματα τα βρήκα χθες βράδυ μέσα στην απόγνωση μου και την αηδία μου για όλα και την ντροπή την ένιωσα μόνο εγώ, εσύ, ο καθένας μας..
      Κανένας άλλος εκτός από εμάς τους τριτοκοσμικούς δεν θα μπορούσε να ντραπεί άλλωστε..
      Την Καλησπέρα μου και Φιλούθκια Πολλά! :)))

      Διαγραφή
  2. Η πιο όμορφη προτροπή και προειδοποίηση συνάμα που μπορούσες να δώσεις...

    Όσο προλαβαίνεις ακόμα
    βούλιαξε μαζί μου
    μέσα στην αθωότητα...

    Εύγε για την έμπνευση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που βρίσκεις λίγο χρόνο κι έρχεσαι να με επισκεφτείς κι εμένα..!
      Περιμένω ένα αφιέρωμα που υποσχέθηκες στο μπλογκ σου...
      Πρόλαβες τουλάχιστον να βουλιάξεις στην αθωότητα;
      Γιατί αύριο αλλάζει το..σκηνικό του καιρού!
      Την Καλησπέρα μου φίλε Σπύρο. :)

      Διαγραφή
  3. Μην χανεις ΠΟΤΕ το παιδι που υπαρχει μεσα σου...!!
    Ειναι ανεκτιμητο δωρο...!!
    Ανεκτιμητο..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ φίλε μου αλλά πίστεψε με, είναι πάρα πολύ δύσκολο...
      Έρχομαι επίσκεψη σε λίγο.
      Καλό σου βράδυ προς το παρόν.

      Διαγραφή
  4. υπέροχες φωτογραφίες. Μάνα μου πεθύμησα τις κοριτσάρες μου τώρα και ας πέρασαν μόνο δύο ώρες από τότε που τες είδα.
    καλημεραααααααααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσες ώρες μετά, θα τις έχεις δει πια τις κοριτσάρες σου "Μάνα" μου!

      ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ...ΤΕΣ ΦΙΛΗΣΕΙΣ! :)))

      Διαγραφή
  5. Βούλιαξα μαζί σου στην αθωότητα όσο προλάβαινα κι εγώ!
    Μας την αρπάζουν καθημερινά. Μα δε το βάζω κάτω!
    Μη το βάλεις κι εσύ! Σε παρακαλώ!
    Κι ελπίζω.....

    Φιλούθκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να βουλιάξουμε στην αθωότητα κάποιες φορές,
      χρειάζεται ένα "Φ"τυαράκι μόνο, για να σκάψουμε λίγο πιο βαθιά στην ψυχή μας...

      ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ, ΠΛΗΝ.."Χ"ΑΖΕΑΣ"!

      "Φ"ΙΛΟΥΘΚΙΑ! :)))

      Διαγραφή
    2. χεχε! Ες αύριον! :))
      Χαζέα θέλετε;
      Χαζέα θα έχετε!
      Φιλούθκια!

      ΥΓ: Αλλά θα γράψετε ΕΣΕΙΣ για μένα! ;-)

      Διαγραφή
    3. Ε! Όχι! Τι μου ζητάς ωρέ κοπελιά;
      Να κάψω τον υπολογιστή μου μέσα; Ε;
      Θα σκεφτώ έναν τρόπο, δεν μπορεί!

      Πάω να σκεφτώ τι να γράψω, τι να γράψω για μια Τρελοκαμπέρω! ;)














      Διαγραφή
  6. Αυτά τα βλέματα σε κάνουν να αισθάνεσαι ντροπή.
    Πόσο αναγκη έχουν από μια αγκαλιά και ένα χάδι.
    Δεν αφήνουμε να μας πάρει η αθωότητα τους μαζί, όπως θα έπρεπε, βάζουμε μπροστά πολλούς τοίχους και αυτά μένουν να κοιτάζουν έτσι.
    Τραγικό δεν μπορώ λυγίζω, λιώνω, θυμώνω μπροστά σε τέτοια βλέμματα.
    Θέλω να βγω έξω και να φωνάξω που είσαι βρε ΘΕΕ ΜΟΥ ΠΟΣΟ ΨΗΛΑ ΕΙΣΑΙ ΕΙΣΑΙ ΠΟΣΟ ΔΥΝΑΤΑ ΝΑ ΦΩΝΑΞΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "ΘΕΕ ΜΟΥ, ΠΟΣΟ ΜΠΛΕ ΞΟΔΕΥΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ..."

      ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ.

      :)))

      Διαγραφή
  7. Αν μπορουσαμε ολοι να γυρισουμε πισω και να ξανακοιταξουμε με αυτο το βλεμμα,με την ψυχη μας ακομα καθαρη τοτε ο κοσμος θα ηταν καλυτερος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Γατούλι μου, έχεις απόλυτο δίκιο...
      Καλή βάρδια εύχομαι. Και καλή βραδιά!
      Φιλιά Γατομελοκάνελλα! :)))

      Διαγραφή
  8. Πω πω ματάκια!!!
    Κι εγώ κλαίω όταν τα βλέπω να κοιτάζουν το φακό μ' αυτή την απορία....
    Πόσο διαφορετική η ζωή τους......
    Πόσο αξίζει τελικά η ζωή ενός παιδιού;
    Φιλάκια γλυκιά μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου Σερενάτα.
      Ότι αξίζει, βρίσκεται μέσα σε παιδικά βλέμματα αλλά και σε..σκυλογατίσια! ;)
      Φιλιά βραδινά!

      Διαγραφή
  9. Με τρομάζουν τα παιδικά βλέμματα που κρύβουν μια "γερασμένη" ματιά, μια μελαγχολία και ένα "γιατί".
    Και τα βάζω αντίκρυ μου (καλή ώρα όπως έκανες εσύ σήμερα), να με δικάζουν και να με καταδικάζουν για το δικό μου μερτικό στο έγκλημα που συντελείται στην πλάτη τους.
    Κάθε φορά που ανοίγω τη βρύση, θυμάμαι τις εικόνες με τα παιδιά που πίνουν λασπόνερα από σκουριασμένους σωλήνες. Και δυστυχώς δεν μπορώ παρά τη λύπησή μου να καταθέσω και τα "ψιλά" μου σε ανθρωπιστικές οργανώσεις... Τίποτα δηλαδή! Παρατηρητές στο πιο ελεεινό έγκλημα...

    Να'σαι καλά ρε Πέτρα! Εντυπωσιάζομαι κάθε φορά με τα δύσβατα μονοπάτια που διαλέγεις να περπατάς την ψυχούλα και τη σκέψη σου. Ας μην ξεχνάμε ρε γαμώτο! Τουλάχιστον αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "ΣΟΥ 'ΧΑ ΠΕΙ ΠΩΣ ΠΕΦΤΕΙΣ ΕΞΩ
      ΑΜΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ Θ' ΑΝΤΕΞΩ
      ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΝΑ ΜΕΝΩ
      ΠΟΤΕ ΘΑ' ΡΘΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ.."

      Τελικά μάλλον ΕΣΥ φταις που κατάπια το cd!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ "ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ"! :)))

      Διαγραφή
  10. Τα βλεμματα αυτων των παιδιων ειναι χαστουκι για την ανθρωπια μας που τη χασαμε μεσα στην πολυτελει του πολιτισμου μας,αγνοωντας πως "ψυχη του πολιτισμου,ειναι ο πολιτισμος της ψυχης" Φιλια καθαρια σαν τα παραπανω βλεμματα των επιγειων βασανισμενων αγγελων! ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. «Τα παιδιά θέλουν παπούτσια/ τα παιδιά θέλουν ψωμί/ θέλουνε και φάρμακα/ δούλεψε και συ/ Γέλα κλαίγε κι όλο λέγε/ το παιδί: ζωή./ Τίποτ’ άλλο, Ζωή./ Ζύμωνε στη σκάφη/ πρώτο σου ζυμάρι, πρώτο σου ψωμί/ ένα καλυβάκι μια μικρούλα αυλή/για το παιδί./ Ζύμωνε το χώμα/ με το δάκρυ δάκρυ/ φτιάξε ένα χωμάτινο πουλί/ να πετάει τη νύχτα/ και να κελαηδεί/ για το παιδί./ Τούτη είναι η ζωή μας/ τούτο το μεγάλο, τίποτ’ άλλο/ γέλα κλάψε, πες ό,τι θες/ Το παιδί ζωή: ζωή/ τίποτ’ άλλο.»!

      ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ.

      ΦΙΛΙΑ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΑ..

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.