Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

ΔΕΝ ΝΗΣΤΕΥΩ ΜΑΝΑ ΜΟΥ...

"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"


Αν έχεις σκοπό να με καθαιρέσεις, ξεκίνα από τώρα. 
Είμαι μια μύγα μες το γάλα. Δε νηστεύω. Δε νήστεψα ποτέ. 
Εκτός από κάτι σχολικές μέρες που αναγκαζόμουν να νηστέψω γιατί μου το επέβαλλαν φίλε....
Μου είχαν πει πως η νηστεία τελειώνει το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου. 
"Τι ώρα;" ρώτησα κι έκατσα με το ρολόι στο χέρι μέχρι να πάει 12 το μεσημέρι για να μπορέσω να φάω ότι ήθελα. Αυγό, τσουρέκι, σοκολάτα. 
Αυτά τα στημένα "διαιτολόγια" πολύ μου τη σπάνε. 
Κι αυτές οι Μέρες Εκκλησίας που είναι πιο πολύ μέρες πασαρέλας σε γκαλά μόδας, παρά Μεγάλες Παρασκευές και Μεγάλα Σάββατα. 
"Κοίτα πως πάχυνε η Βαγγελίτσα η ζαβή", "Μα ήτανε φούστα τώρα αυτή που φορούσε η Μαίρη του Λευτέρη;", "Πάει γέρασε κι ο Λάμπρος που στα νιάτα του περνούσε και προκαλούσε εγκεφαλικά", "Πάω κομμωτήριο γιατί το βράδυ έχουμε και Ανάσταση"..! 
Μα πες μου τώρα εσύ τι δουλειά έχουν όλα αυτά με τα Πάθη και την Σταύρωση του Χριστού. Να θες να φύγεις ας πούμε για το χωριό και να μην σε φτάνουν δυο βαλίτσες λούσα για να κοπάσεις την "πίστη" σου. 
Συνολάκι Μεγάλης Παρασκευής, συνολάκι Μεγάλου Σαββάτου, συνολάκι σουβλίσματος και μέχρι να βγει το αρνί από τη σούβλα (αν υπάρχει σούβλα και αρνί βεβαίως-βεβαίως..), έχεις ξεχάσει τι γιορτάζαμε και φέτος κι έχεις πέσει βουρ στην πετσούλα. Του αρνιού. 
Που είναι και της μόδας κι έγινε και η αφορμή για μια δεύτερη ευκαιρία στην καριέρα της Στανίση. 
Κι από Δευτέρα, πάρε πάλι να' χεις, καραγκιόζ μπερντέ στις ζωές μας, στα σπίτια, στους δρόμους, στις υπηρεσίες, στα σούπερ μάρκετ, στις τηλεοράσεις, στα έδρανα. 
Εγώ αρνούμαι με χέρια και με πόδια να ενταχθώ. 
Αν θες με συγκαταλέγεις στους χρόνια προβληματικούς, στα πνεύματα αντιλογίας, στους απροσάρμοστους. 
Και δεν πάω να κοινωνήσω και να μεταλάβω, βρε δεν πα να με κατηγορείς όσο θες! 
Είσαι εδώ τις ώρες που προσεύχομαι κι ευχαριστώ τον Θεό μου μέσα στο σπίτι χωρίς μάρτυρες; 
Είσαι μαζί μου όταν πάω σ' ένα ερημοκλήσι στον Άγιο Γιώργη, μέσα στα δέντρα με το πηγάδι στο προαύλιο και τις γλάστρες του παπα-Βαγγέλη γεμάτες γεράνια; 
Είσαι μαζί μου όταν πάω σ' ένα εκκλησάκι μακριά από τα σπίτια κι ανάβω το καντήλι και κάθομαι μόνη μου και ηρεμώ; 
Αν το λάδι, το γάλα, το ζαμπόν κι η φέτα περικλείουν μέσα τους όλες τις αμαρτίες του κόσμου, ε, τότε πια κρεμάστε με στο δέντρο. 
Αλλά αν είναι να σταματήσω δυο μέρες να τα τρώω και ζήτω που σωθήκαμε, πες το μου να το ξέρω, να το πω και στη φίλη μου τη Σούλα, πως κι εγώ νηστεύω για να μάθει αυτή να μην μου τη βγαίνει από τα δεξιά. 
Από την άλλη βέβαια, καλή η καθαίρεση, αλλά μην φτάσεις και στο άλλο άκρο και με πεις αιρετική. 
Σέβομαι όποιον νηστεύει και κοινωνεί, αρκεί να μην τον πάρει το μάτι μου την επομένη να κουτσομπολεύει τους νιόπαντρους του ρετιρέ και να καυχιέται για το πόσο μεγάλη την έχει την πίστη. 
Χιλιάδες οι αμαρτίες και οι ενοχές γύρω μας και μέσα μας κι αν η νηστεία 3-4 ημερών γίνεται για εξαγνισμό της ψυχής, πως γίνεται όλο αυτό να έχει συγκεκριμένη χρονική διάρκεια, κάτι σαν γιαούρτι με ημερομηνία λήξης κι ύστερα να επανερχόμαστε δριμύτεροι.. 
Κι ίσως και με μια..διεστραμμένη διάθεση, κάτι σαν να την "δικαιούμαστε" την διαφθορά και την κακουργηματική πράξη, με την δικαιολογία πως, εμείς τουλάχιστον νηστέψαμε βρε αδερφέ, για 2-3 μερούλες! Όχι σαν κάτι άλλους... 
Κοινώς, έχω ένα θέμα με την υποκρισία. Αλλά όχι σε φυσιολογικά επίπεδα. 
Σε βαθμό κακουργήματος θα έλεγα... 
Κι επειδή δεν τολμώ ούτε κατά διάνοια, να υιοθετήσω τον τίτλο του αναμάρτητου ατόμου, αρνούμαι να βάλω τον εαυτό μου στη διαδικασία της -κατά παραγγελία- νηστείας και προσευχής. 
Ένα είναι το σίγουρο: πιστεύω πολύ περισσότερο από πάρα πολλούς άλλους γύρω μου που νηστεύουν, κοινωνούν και κάνουν πάρα πολύ μεγάλους σταυρούς για να τους βλέπουν οι άλλοι. 
Όσο κι αν δεν με πιστεύεις ύστερα από όσα διαβάζεις, ενδέχεται να είμαι από τα λίγα άτομα που πιστεύουν για το Χριστό όσα γράφτηκαν στην Αγία Γραφή: Πάθη, Σταύρωση, Ανάσταση. 
Έχω πάρα πολύ μεγάλη ανάγκη να πιστεύω σε δυο πράγματα: πρώτον πως ο Χριστός πέθανε, αλλά αναστήθηκε και δεύτερον πως ο Θεός είναι παντού, όπου κι αν κοιτάξω, όπου κι αν θελήσω να τον αναζητήσω. 
Η Μορφή Του είναι μια Ανώτερη Δύναμη, που ενεργοποιείται και δρα, όποτε έχουμε την ανάγκη να πιστέψουμε ολόψυχα σ' Αυτήν. 
Δεν ξέρω αν ο Θεός γεννήθηκε πριν από όλους μας κι ύστερα μας δημιούργησε ή αν εμείς οι άνθρωποι, έρμαια της Μοίρας, τον δημιουργήσαμε ως σανίδα σωτηρίας... 
Σε κάθε περίπτωση, πάνω από μένα τον ταπεινό άνθρωπο, προφανώς και υπάρχει κάτι ανώτερο κι εγώ αυτό το Κάτι το βαφτίζω Θεό...

martinmarcisovskycreativeedit4
"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

35 σχόλια:

  1. Μέρες που είναι να με ακούσει ο Θεός και να αγιάσει το στόμα σου. Οι διαπιστώσεις σου είναι πλήρως αποδεκτές και ψηφίζω με κλειστά μάτια Πέτρα...
    Όμως μου αρέσεις πολύ γιατί φανατίζεσαι για το δίκιο σου σε κάθε επίπεδο ακόμη και στο Θρησκευτικό.
    Φιλιά κοριτσάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γράφω-γράφω,
      έφτασα να σου πω Καλησπέρα εντέλει!
      Φιλάκια πολλά Φλωρούκο μου!

      Α! Υ.Γ Να πω τώρα και για την κοπελιά της γειτονιάς
      (που έγραψα στο μπλογκ σου τις προάλλες)
      που νηστεύει σχεδόν..το μισό χρόνο
      και όλες τις υπόλοιπες μέρες
      (απορώ για τις αντοχές της!)
      βρίζει και καταριέται τον κόσμο!
      Την έχω ακούσει να καταριέται αβέρτα μιλάμε!
      Με μπινελίκια, όχι αστεία.
      Τι νηστεύει ακριβώς αναρωτιέμαι..
      Σκιάζομαι όποτε την συναντώ.

      Διαγραφή
  2. Μα τι λες; Είναι γνωστό πως ο Ιησούς, πριν ανέβει τον Γολγοθά, άφησε στον Πέτρο ένα μενού για το τί πρέπει να τρώμε και τί όχι...
    Λες και δεν είχε άλλη έννοια απ' το αν θα τρώμε κρέας Τετάρτες και Παρασκευές.

    Κληρονομήσαμε τα χειρότερα στοιχεία των παλιών θρησκειών: την υποκρισία του Ιουδαϊσμού, την ειδωλολατρία της ελληνικής θρησκείας και το φόβο της τιμωρίας των ανατολικών θρησκειών.
    Τα βάλαμε στο μπλέντερ και φτιάξαμε αυτό που σήμερα ονομάζεται χριστιανισμός και ουδεμία σχέση έχει με τα διδάγματα του Ιησού.

    Αυτός είπε να προσευχόμαστε χαμηλόφωνα στο πιο σκοτεινό δωμάτιο του σπιτιού, εμείς βγάζουμε μικρόφωνα στο προαύλιο και ντυνόμαστε με τα καλά μας.
    Είπε ότι το σώμα είναι ο ναός της ψυχής και ότι οι ναοί δε σημαίνουν τίποτα και ότι το ναό του Θεού θα τον γκρεμίσει και θα τον ξαναχτίσει σε τρεις μέρες κι εμείς αρχίσαμε να χτίζουμε βασιλικές και τρούλους.
    Πήρε ματσούκι και έσπαγε τους παγκους των εμπόρων της πίστης κι εμείς πουλάμε σταυρουδάκια και εικονίτσες.
    Γούσταρε να τραπεζώνεται από πόρνες και τελώνες κι εμείς τραπεζώνουμε μόνο τους προϊσταμένους μας.
    Συγχώρεσε τον Ιούδα κι εμείς τον καίμε κάθε χρόνο.
    Είπε να σφάξουμε το μόσχο το σιτευτό για χατίρι του ασώτου κι εμείς τον σφάζουμε μόνο για χατίρι του γλείφτη και του κόλακα.
    Είπε να δίνουμε απ' τους δύο τον έναν χιτώνα κι εμείς πήξαμε στα κομφόρ.
    Ζήτησε ειλικρίνεια και του επιστρέφουμε υποκρισία.
    Έκανε παρέλαση με γαϊδουράκι κι εμείς παρελαύνουμε με μερσεντές.
    Κυκλοφορούσε με κουρέλια κι εμείς γεμίζουμε τή ντουλάπα μάρκες.
    Ζήτησε να αγαπήσουμε αλλήλους κι εμείς αγαπάμε τον εαυτούλη μας και μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν υποψιαστώ ότι ο...Πέτρος (ο δικός μας Πέτρος!..χαχα!)
      πήρε το μενού παραμάσχαλα κι έφυγε για το χωριό...
      θα πεθάααααανω!!!
      Κι όχι τίποτα άλλο δλδ, αλλά θα γυρίσει ΜΕΤΑ το Πάσχα!
      Ας μην πω για το δίκιο σου-βουνό
      γιατί καταντώ κουραστική.

      Διαγραφή
  3. Δεν συμφωνώ καθόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολου!!!! Να δες εδώ ΤΙ ΈΓΡΑΦΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΆ ΠΡΏΤΗ ΜΟΥ ΑΝΆΡΤΗΣΗ..... http://spirogyrismata.blogspot.gr/2010/04/blog-post.html
    Υ.Γ. Προσυπογράφονται πάραυτα όλα όπως και τα σχόλια των προλαλλήσαντων εννοείται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διάβασα βρε ότι (δεν) συμφωνείς (καθόλου όμως!)
      Πολυτάλαντε φίλε μου! Καλλιτέχνη! (Τουρνέ δεν παίζει βρε παιδιά; ;)
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
    2. Στο είπα ότι είναι παντελώς (αν)όμοιο το περιεχόμενο! Το διαπίστωσες κι εσύ είδα!

      Διαγραφή
    3. Και βέβαια το διαπίστωσα..!
      Χαχα!

      Διαγραφή
  4. Αγαπημένη μου Πέτρα....είσαι μέσα στο μυαλό μου;
    Πες μου έχεις μαντικές ικανότητες ;
    Προσυπογράφω, χειροκροτώ και φεύγω ενθουσιασμένη!
    Έγραψες όλα όσα ήθελα να γράψω αλλά δεν πρόλαβα!
    Θα ήθελα να σου σφίξω το χέρι!
    Αν χτες με έκανες να κλάψω με τη νονά σήμερα με έκανες να χαμογελάσω τρυφερά!
    Γιατί όταν βλέπω ότι υπάρχουν τέτοια μυαλά σκέφτομαι : Υπάρχει ελπίδα!
    Καλή Ανάσταση κοπέλα μου!

    Σου στέλνω μια τεράστιαααα αγκαλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αριστέα μου.
      Είπα να σε κάνω να χαμογελάσεις σήμερα μετά τα χτεσινά..
      Καλό Πάσχα, αν δεν έχουμε...χιλιομιλήσει ως τότε!
      Φιλούθκια! Α! Και...♥ ♥ ♥ Χαχα!

      Διαγραφή
    2. Ω! Πάλι εσείς!
      Καλό Πάσχα να πούμε τρελοκαμπέρω μου,
      γιατί..δεν έχουμε πει!
      ♥♥♥ χαχα!
      (Και να φανταστείς πως τόσο καιρό δεν μου έκοβε της ξανθιάς
      να κάνω τα σχεδιάκια αντιγραφή-επικόλληση,
      αλλά έψαχνα τα πλήκτρα για να τα βρω..!)
      Μη γελάς! Σε βλέπω!!!

      Διαγραφή
  5. Συμφωνω απολυτα με αυτα που λες. Εκατο σταυρους να φοραει καποιος πανω του και ολοχρονα να νηστευει, ας μην ξεχασουμε και τις εικονες που αναρτουν στο ιντερνετ με το αγαπατε το Θεο, αγαπατε τα ζωα αγαπατε τα φυτα, αμα απανεναντι στον συνανθρωπο του ειναι παντα κακοπροαιρετος και ζηλιαρης, δε με πειθει και δεν τον θελω.
    Να εχεις ενα καλο Πασχα με τα αγαπημενα σου προσωπα χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..Αγαπάτε τα...αρνιά;! Χαχα(πικρό το γέλιο, με τα καημένα τα αρνάκια)
      θερμές ευχές καλό μου κι από μένα.
      Καλό Πάσχα με τα αγαπημένα σου... χχχ
      Κι όλα καλά!

      Διαγραφή
  6. Εγώ προσπαθώ να μη φάω τουλάχιστον κρέας τη Μεγάλη Βδομάδα, για το έθιμο και για αποτοξίνωση. Και είναι ευκαιρία για μερικά πολύ ωραία νηστίσιμα φαγητά! Αυτό είναι όλο. Όσο για τους υποκριτές τακτικούς θαμώνες των εκκλησιών, είναι τόσοι πολλοί! Μετά τη νηστία και τον τεράστιο σταυρό, ψηφίζουν και μια χρυσή Αυγή για να καθαρίσει ο τόπος από τους κατατρεγμένους του κόσμου. Δες κάτι ωραίο εδώ:
    http://www.lesvosnews.net/articles/news-categories/koinonia/xenos-imoyn-gymnos-imoyn-peinasmenos

    Καλή Ανάσταση Πιστέ φίλε και για μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δες κι εσύ μια ωραία σύμπτωση:

      http://agriomeli.blogspot.gr/2013/05/blog-post_8500.html#comment-form

      Άντε! Καλό Πάσχα βρε "κ.κ" μου!
      Σε φιλώ! :)))

      Διαγραφή
  7. Αστο λεμε.
    Χωρις λεζαντα τουτος ο κοσμος
    γελοιογραφειται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν νηστεψα,εριξα και κατι καντηλια και ενιωσα και ενοχες!
    Συμφωνω σε ολα μαζι σου,τι να την κανεις την νηστεια και να το παιζεις καλος χριστιανος οταν σκαβεις το λακο του διπλανου σου ολο το χρονο!Οταν κουτσομπολευεις ακομα και εμσα στην εκκλησια που,υποτιθεται,πας να να ακουσεις τα λογια του Κυριου!
    Διαβασα σε μια αναρτηση της Φλωρας πως πρεπει να νηστεψει ο στομας μας και σκεφτηκα ποσο δικιο εχει!Μαζι και η σκεψη μας λεω εγω!
    Πιστευω και εγω σε κατι μεγαλο και ανωτερο και το εχω βαφτισει το ιδιο με σενα!
    Καλη Ανασταση και καλο Πασχα σου ευχομαι γεματη αγαπη με την οικογενεια σου!Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Να νηστέψει η σκέψη μας"....
      Το πιο δύσκολο βάζεις κι εσύ βρε Γάτο, Γατούλι!
      Αντεύχομαι από καρδιάς και στέλνω τα καθιερωμένα πια γατομελοκάνελλα!
      Καλό Πάσχα με Υγεία για όλους σας!

      Διαγραφή
  9. Γι αυτό ο Θεός μας έφτιαξε κατά άτομο και τον κάθενα σπίτι του..να κάνει ότι θέλει , όπως το θέλει , όπως νοιώθει αυτός άνετα και καλά με τον εαυτό του...Δυστυχώς ο κόσμος αντί να βλέπει το σπίτι του και τα δικά του ασχολείται με των άλλων... Καλό Πάσχα και καλή Άνάσταση..Να πέρασεις όμορφα με τους δικούς σου... (μην ξεχάσεις να περάσεις την Κυριακή από το σπιτάκι μου για την έκπληξη,αν θέλεις δηλαδή) Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα Δελφίνι-Δελφινάκι!
      Κι επειδή ήρθα και είδα την ανάρτηση σου,
      αδημονώ να έρθει η Κυριακή για την έκπληξη σου!
      Ελπίζω να είναι ευχάριστη!
      Χαχα! Χιούμορ είναι αυτό έ; ;)
      Φιλούθκια κι εύχομαι να περάσεις κι εσύ πολύ καλά!
      :)))

      Διαγραφή
    2. ΣΤΟ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΝΕΙ :)) ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΡΕΣΕΙ ΜΟΝΟ Η ΕΚΠΛΗΞΗ ΜΟΥ .ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ :)

      Διαγραφή
    3. Εν αναμονή! Φιλούθκια!!
      :)))

      Διαγραφή
  10. Η πιο σωστή κουβέντα που διάβασα ως τώρα. Δια χειρός (& σκέψης) Μαζεστίξ:
    "Κληρονομήσαμε τα χειρότερα στοιχεία των παλιών θρησκειών..."

    Πέτρα μου λίγο απολογητικό μου φάνηκε το σημερινό σου και δεν βρίσκω το λόγο.
    Μου θυμίζει τις θεούσες που σταυροκοπιούνται για να αποδείξουν ότι είναι καλές Χριστιανές.
    Το θρήσκευμά μας είναι αυτό που επέλεξαν άλλοι για μας.
    Η αληθινή μας θρησκεία φαίνεται στις αξίες και στην ανθρωπιά μας. Για μένα Χριστιανισμός είναι η έννοια της πανανθρώπινης ισότητας. Ουδεμία σχέση με εκκλησιαστικές επιχειρήσεις, παπαδαριό, μερσεντές, αμύθητες περιουσίες, οικονομικά και σεξουαλικά σκάνδαλα και όλα τα συμπαραμαρτούντα.

    Μαζί σου κι εγώ, αλλά θα έλεγα να αναθεωρήσεις λίγο την άποψή σου περί νηστείας. Μην τη συνδέεις με τα θρησκευτικά ήθη (που τα περισσότερα είναι εβραϊκά παρεμπιπτόντως), αλλά δες το σαν μια ευκαιρία αποτοξίνωσης και στέρησης. Νιώθεις πιο ανάλαφρα (κυριολεκτικά και μεταφορικά).

    Φιλί στον αέρα σου στέλνω, πιάστο... (καμία σχέση με του Ιούδα ε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώπα κύριε Λάτσιε μου!
      Πάνω που πήγα να πάρω έναν "βαθμό" της προκοπής
      από τους άλλους "βαθμολογητές", θα μου το ρίξετε εσείς το μέσο όρο,
      τη βλέπω τη δουλειά!

      Μικρό μου "Κανελλάκη",
      επειδή δεν έχω λόγο να απολογούμαι καθημερινά σε κανέναν
      με (ή για) τα γραφόμενα μου,
      (εξάλλου έχω την άποψη πως,
      απολογείται εκείνος που ρωτάται για κάτι
      κι όχι εκείνος που ανοίγει το στόμα του..οικειοθελώς!)
      δεν θα απολογηθώ ούτε στον σχολιασμό επ' αυτών λοιπόν.
      Θεωρώ εντελώς ατυχές το παράδειγμα πως σου θυμίζω θεούσα που σταυροκοπιέται,
      το βρίσκω πραγματικά πολύ άκυρο!
      Άσε που θα φάω κρέας σήμερα, οπότε με βλέπω
      να βγαίνω μέχρι και..προτεινόμενη για αποχώρηση...!

      Διαγραφή
    2. Στο κείμενο αναφέρθηκα, όχι σε σένα ρε Πέτρα.
      Απλά δεν βλέπω το λόγο να εξηγείς γιατί δε νηστεύεις.
      Ούτε σου ζήτησα να απολογηθείς.
      Τη γνώμη μου έγραψα.
      Προτεινόμενη για αποχώρηση από πού;
      Σ' αφήνω εγώ μάνα μου να φύγεις; Τώρα που σε βρήκα;

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    3. Μα κι εγώ για το κείμενο λέω μάνα μου!
      Για μένα λέω;...
      Ό,τι να'ναι σήμερα.

      Διαγραφή
  11. Θυμάμαι, τέτοιες μέρες, πριν χρόνια, θρηνούσαμε το αδικοχαμένο, πολυαγαπημένο πρωτότοκο παιδάκι της αδελφής μου. Ο νονός του, ένας άγιος άνθρωπος, γιατρός και θεολόγος, που μας συμπαραστεκόταν όσο κανείς, μας πήρε μια μέρα, την αδελφή μου κι εμένα και μας πήγε σ'ένα μικρό μοναστήρι, που είχε λειτουργία. Εκεί, σε ένα αληθινά κατανυκτικό περιβάλλον, επέμενε να μεταλάβουμε. Στην διαμαρτυρία μου (ήμουν κάπου είκοσι χρονών τότε) ότι δεν έχουμε νηστέψει, με αποστόμωσε λέγοντας ότι αυτό το μυστήριο υπάρχει για να δίνει δύναμη στις ψυχές που πάσχουν. Κι ότι το λάθος θα ήταν να το στερηθεί αυτός που το έχει την πιο μεγάλη ανάγκη, κι ότι τα λοιπά είναι ψυχαναγκασμοί που μας κάνουν να χάνουμε το νόημα.
    Ο άνθρωπος αυτός, δυστυχώς έφυγε νωρίς, κι είναι τώρα κοντά στο βαφτηστήρι του. Τα λόγια του , όμως, καίνε ακόμα στο μυαλό μου και με συνεφέρνουν, κάθε φορά που πάω να χάσω το νόημα.
    Πολλά φιλιά Πέτρινη Πιστή μου Φίλη.
    Χρόνια πολλά σε όλη την παρέα και Καλή Ανάσταση της Αγάπης στις καρδιές όλων μας!
    Άννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Αννούλα καλησπέρα.
      Τι κοινό έχει ο νονός που λες
      με εκείνους που ζητωκραυγάζουν πως νηστεύουν
      για να τους πούμε Θεοσεβούμενους,
      ενώ διαπράττουν απίστευτες κατινιές, παλιανθρωπιές, εγκλήματα;..
      Κανένα...
      Αυτό που περιγράφεις, είναι το απολύτως σεβαστό...
      Καλό Πάσχα καλό μου, πολλά φιλάκια! :)))

      Διαγραφή
  12. Yπάρχουν όμως βρε κορίτσι και οι άνθρωποι που το νοιώθουν και το κάνουν σαν εσωτερική ανάγκη.
    Πιστεύω ότι σε αυτά τα πράγματα δεν υπάρχει λάθος και σωστό ότι αισθάνεται κανείς το κάνει.
    Και εννοείται όχι γιατί του το επιβάλει η κοινωνία ή κάποιος άλλος.
    Απλά το νοιώθει!
    Νήστεψα, κοινώνησα, παώ κάθε μέρα στην εκκλησία όλη την μεγάλη εβδομάδα και πήγα και σε όλους τους χαιρετισμούς.Οχι γιατί κάποιος μου το επέβαλε αλλά γιατί το αισθανόμουν.
    Φιλιά πολλά πετροκόριτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανάποδα λέω να ξεκινήσω να απαντώ σήμερα.
      Ελενάρα μου ξεκινώ από σένα, γιατί είσαι ακριβώς αυτό που λέμε φωτεινή εξαίρεση:
      Η εσωτερική ανάγκη σου είναι αυτή που σε οδηγεί
      και δεν σου το επιβάλλει η κοινωνία ή κάποιος άλλος.
      Η αναφορά μου έγινε για τους "δήθεν" και τάχα μου-τάχα μου,
      που ενώ ξέρουμε τι άνθρωποι είναι και τι έχει διαπράξει ο καθένας τους,
      θέλουν ντε και καλά να μας μεταπείσουν για το αντίθετο,
      για να μην τους χαλάσει το image(;)..
      Ο καθένας μας γνωρίζει τέτοια άτομα στο περιβάλλον του (στενό ή μη)
      και σ' αυτούς αναφέρθηκα.
      Δράττομαι λοιπόν της ευκαιρίας, να πω πως,
      έχω κι εγώ στο περιβάλλον μου
      ανθρώπους σαν κι εσένα και όχι μόνο τους εκτιμώ,
      μα τους βγάζω και το καπέλο...
      Μην σου πω ότι ζηλεύω και την εσωτερική τους δύναμη και γαλήνη,
      κάτι που θέλει πολύ δουλειά με τον εαυτό μας για να καλλιεργηθεί
      κι εκείνοι τα έχουν καταφέρει.
      Αποδεδειγμένα δε, αν ήταν αλλιώς οι εποχές,
      κάποιοι από αυτούς μέχρι και τον τίτλο του Αγίου,
      θα μπορούσαν να διεκδικήσουν επάξια.
      Και το εννοώ.
      Για να μην δημιουργηθούν παρεξηγήσεις από το γραπτό μου λόγο.
      Σε φιλώ γλυκά! :))

      Διαγραφή
  13. Ολοι συμφωνησαμε, οτι ο καλος ανθρωπος,ας τον πουμε χριστιανο,δε χαρακτηριζεται απο τις νηστειες που κανει.Αλλωστε η νηστεια θεσπιστηκε στους μεταχριστιανικους χρονους για λογους οικονομιας τροφων,δεν αναφερεται στην αρχεγονη χριστιανικη θρησκεια και εχει ηδη λεχθει οτι το προβλημα δεν ειναι στα εισερχομενα αλλα στα εξερχομενα!
    Αν δεχτουμε ομως οτι η νηστεια ,ειναι μια ωραιοτατη ασκηση πειθαρχιας σωματος και ψυχης,και ενα εθιμο που κανει μεταξυ αλλων τις μερες αυτες ξεχωριστες, γιατι αραγε να μην την ακολουθησουμε για μια εβδομαδα;
    Δεν ειμαι της τυπολατρειας ,η σχεση μου με την εκκλησια δεν ειναι η καλυτερη,προτιμω να προσευχομαι σε ταπεινα εκκλησακια μονη, νοιωθω μεγαλυτερη μυσταγωγια μεσα στη σιωπη.Μεγαλωσα σε ελευθερο περιβαλλον χωρις ιδιαιτερη προσηλωση σε εθιμοτυπικα,νηστευαμε ομως καθε Μ.εβδομαδα και θυμαμαι με τι λαχταρα περιμενα την Ανασταση να φαω αυγα και τσουρεκι!!Αυτη η μνημη καταγραφηκε ως θετικη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έγραψα και αλλού το παράδειγμα: γνωρίζω έναν τύπο στο
      επαγγελματικό μου περιβάλλον, που κάνει νηστείες και προσευχές
      κραυγαλέα! Κι όταν λέμε κραυγαλέα, εννοούμε κραυγαλέα.
      "Εδώ είμαι παιδιά! Νηστεύω, προσεύχομαι, φοράω σταυρό,
      όχι σαν κι εσάς!"
      Αυτός ο ίδιος άνθρωπος, στο παρελθόν είχε κατηγορηθεί
      για απόπειρα βιασμού μιας κοπέλας..
      Να μην πω για την συμπεριφορά του ως "συναδέλφου"..
      Κυρίως ρουφιανιές κατά κόρον..
      Αυτήν την κατηγορία ανθρώπων την σιχαίνομαι.
      Το ομολογώ ευθαρσώς.


      Διαγραφή
  14. Μα πες τα χρυσόστομη! Δεν αντέχω την υποκρισία!
    Με τις δήθεν νηστείες και το χτύπημα της κάρτας στην εκκλησία σε συγκεκριμένη ώρα και μέρος...
    Με θυμώνει επίσης που νηστεύουν σαβουρώνοντας γαρίδες και αστακούς, νηστίσιμο τυρί, κέικ φτιαγμένο με μαργαρίνη, γάλα καρύδας, σοκολάτα και σκόνη αυγό... μπλιαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να πω κι εγώ τη γνώμη μου...
      Σκόνη αυγό;; Εντελώς μπλιαχ!!!
      Φιλιά! :)))

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.