Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

...ΚΙ ΟΜΩΣ ΚΑΝΩ ΤΟ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΣΩΠΑΙΝΩ...

                             "o pio pistos filos tou skylou"

Αλλαγή ατζέντας σήμερα. Άντε μωρέ! Τόσες μέρες βιβλία-βιβλία! Πλήξαμε ομαδικώς!
Άρες μάρες κουκουνάρες, τόσες μέρες κουταμάρες....γράφω για να με πείσω πως ξέχασα.
Ξέχασα σε ποια χώρα είμαι, σε τι κατάσταση είναι αυτή η χώρα και πόσο "βολεύω".
Τους βολεύω που ξεχνιέμαι και μιλώ για ότι να' ναι. Επιτέλους είναι όλοι ευτυχισμένοι.
Μα την αλήθεια τους, υπάρχει πιο....όμορφο "κοινό" από αυτό που αποκοιμήθηκε γλυκά;
Το τι ρατσιστικά και ξε-ρατσιστικά νομοσχέδια πηγαινοέρχονται, το τι μαλακίες λένε, 
εγώ τελώ υπό το καθεστώς της βαρηκοϊας κι ας καίγονται τα πλατό του skai και του mega. Ποιος Βαγγέλης και ποιος Φώτης, ποιος Ευαγγελάτος και ποιος Πορτοσάλτε, ποιος Αντώνης -δεν τον ξέρω τον κύριο!- άστα ψάρια να καούνε κι έβγα να σε δω...!
Έχω φτάσει στο ιδανικό "ύψος" του βάθους μου, κοινώς είμαι στην καλύτερη φάση...τους!
✿*゚’゚✿.。.:* *.:。✿*゚’゚・✿.。.:* *.:。✿*゚¨゚✎・ ✿.。.:* *.:。✿*゚¨゚✎・✿*゚¨゚✎・✿✎・✿*゚¨゚✎・✿✎・✿
Αυτές τις μέρες "παίζει" σενάριο "επανάστασης" Βαγγέλη/Φώτη. Προσοχή στα καλσόν!
Φεύγουνε τόσο εύκολα αυτοί οι κωλοπόντοι, που δεν προλαβαίνεις να βγάλεις ούτε κιχ!
Κάθισαν και σκέφτηκαν οι τρεις φωστήρες (τι εννοείς με τι;;; είσαι πρόστυχος!) ένα σενάριο λοιπόν, σύμφωνα με το οποίο ο Βαγγέλης με το Φώτη θα κάνουν τους "δήθεν" θιγμένους και ο Αντώνης θα το παίζει πολύ αντρουά και δεν θα υποχωρεί με τίποτα!
Τους άφησε εν λευκώ ο Αντώνης να το παίξουν τσαμπουκά και να αποστασιοποιηθούν!
On κάμερα! Γιατί off, κάθονται όλοι μαζί και κρατούν τις πατσοκοιλιές από τα γέλια!
Τσιμπάνε -σου λέει- τα μελανούρια, παιδιά! Απάνω τους! Δώστε ρεσιτάλ ερμηνείας!
Για τον Φώτη δεν μιλώ καν! Ξέρασα τις προάλλες. Τώρα σειρά έχει κι ο Βαγγέλας!
Που μου-σηκώθηκε και πήγε στη Στάη και το...χοντροφλέρτ του σάλιωσε τα πατώματα.
Με τι να πρωτοφλερτάρει δεν ήξερε ο άνθρωπας! Με τα μάτια της ωραίας της Έλλης ή με την εξουσία του κόμματος που τον έχει κουράσει και της κάνει το σκληρό αγόρι;
✿*゚’゚✿.。.:* *.:。✿*゚’゚・✿.。.:* *.:。✿*゚¨゚✎・ ✿.。.:* *.:。✿*゚¨゚✎・✿*゚¨゚✎・✿✎・✿*゚¨゚✎・✿✎・✿
Αφού εμείς καθόμαστε ωραία ωραία και τους ακούμε καλά να πάθουμε! Σενάριο βήτα:
Μέσα στη Βουλή τρώγονται -στην κυριολεξία όμως!- με τα ρούχα τους! Τι έχει πάνω αυτή η μπλούζα μαντάμ; Ένα παπαγαλάκι; Ε, όχι! Βγάλτη καλύτερα εντελώς τη ρημάδα, τι τη φοράς και μπερδευόμαστε; Και μια πράσινη φούστα; Α! Μα εσύ πια δεν έχεις ιερό και όσιο! Σίγουρα κάτι θέλεις να υπονοήσεις κοπελιά, αλλά εμείς έχουμε τη φούρια μας:
Αβολίδωτο να είναι το 45αρι στην κωλότσεπη ή με μια βολίδα νααααα, με το συμπάθιο;
✿*゚’゚✿.。.:* *.:。✿*゚’゚・✿.。.:* *.:。✿*゚¨゚✎・ ✿.。.:* *.:。✿*゚¨゚✎・✿*゚¨゚✎・✿✎・✿*゚¨゚✎・✿✎・✿
Και κάπου μεταξύ σοβαρού κι αστείου, εδώ μέσα που έχω κλειστεί, στον μαγικό κόσμο του internet, πλάκα πλάκα βρίσκω και διαβάζω και κάτι πραγματάκια της προκοπής!
Υπάρχουν λέει συγκεκριμένοι κανονισμοί για την οπλοκατοχή και χρήση ενός όπλου.
Διαβάζω μεταξύ άλλων: "Για την άδεια οπλοφορίας για προσωπική χρήση, απαιτείται και
πιστοποιητικό Ιατρού, ειδικότητας νευρολόγου-ψυχιάτρου ή παθολόγου, από το οποίο να προκύπτει η κατάσταση της ψυχικής υγείας του κατόχου". Τι-πες-τώρα-ρε-φίλε-μου-!!!
Μωρέ, θα τολμούσα να ζητήσω να τις δω αυτές τις άδειες των κατόχων βουλευτών, αλλά με κρατάει μια σκέψη κοντόκαννη (ουπς! σόρρυ! κοντόφθαλμη εννοούσα!). Θα μου δείξει κανείς τους αυτά τα έντυπα ή με βλέπω να με τραβάνε τίποτα σκυλιά αίφνης; Άσε που μετά έκανα και μια άλλη διεστραμμένη σκέψη: όποιος έχει ασυλία, τι παθαίνει μάνα μου αν, ω μη γένοιτο, κάνει χρήση όπλου;;; Τι θέλω εγώ και σκέφτομαι και ομιλώ; Καλά δεν ήμουν στο λαγούμι κι έπαιζα με τα άλλα παιδάκια και τα κουβαδάκια μας; 

"o pio pistos filos tou skylou"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

34 σχόλια:

  1. Βρε συ,έχει κι άλλα ο μπαξές,εχει τον κουρασμενο της Ραφήνας,έχει τον frozen war,εχει τους ελληναράδες του Μιχαλοτέτοιου,δώσε πράμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα φίλε μου VAD.
      Σιγά μην έχω αφήσει έτσι τον "κουρασμένο" της Ραφήνας,
      αν κι εγώ είχα άλλη άποψη για την υποτιθέμενη κούραση του...
      Όπως και να' χει πάντως, σου παραθέτω να δεις κάτι για τον "κουρασμένο"

      http://pistos-petra.blogspot.gr/2013/04/blog-post_4.html#comment-form

      Κι επειδή γράφω κατά καιρούς για όλους τους και τους "στολίζω"
      αν θελήσεις, μπορείς να γίνεις "μέλος στον ιστότοπο μου"
      και να τα λέμε συχνότερα. Θα χαρώ.
      Σε φιλώ και καλή σου μέρα! :)

      Διαγραφή
    2. Φυσικά δε χάνω αναρτηση σου,απλώς δεν ειχαμε βρεθει ακόμα αρχές Απρίλη...

      Διαγραφή
    3. Σ' ευχαριστώ φίλε μου VAD!
      Να είσαι καλά! :)

      Διαγραφή
  2. Σήμερα βαθιά προβληματισμένη σε βρίσκω...
    και ο πολύς προβληματισμός δεν κάνει καλό.
    Θες και άδειες οπλοφορίας ή οπλοχρησίας δεν ξέρω καλά και πως το λένε.
    Μάλλον ζήλεψες που αποφάσισε η κυβέρνηση να ψάξει όλα τα πτυχία του Δημόσιου Τομέα
    ένα προς ένα να δει αν είναι αληθινά ή πλαστά....
    Φαντάσου εκεί τι πανηγύρι έχει γίνει από πλαστά πτυχία....
    Κι εγώ έβγαλα 33 χρόνια στο Δημόσιο χωρίς πτυχίο.
    Κι έλεγα η γυναίκα καλά τι συμβαίνει εδώ, τόσο γκα γκα είναι οι πτυχιούχοι του Δημοσίου.
    Εγώ χωρίς πτυχίο και κάνω παπάδες μπροστά σε κάποιους που τα πτυχία τους είναι μόνο για κορνίζα.
    Και πίστεψέ με υπάρχουν πάμπολλοι τέτοιοι.
    Θα δούμε τι θα βγάλει το ξεψάχνισμα των πτυχίων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο τέλος του σχολίου σου βρίσκεται το ρεζουμέ καλό μου Φλωρούκο!
      Θα ξεψαχνίζουν τα πτυχία του Δημοσίου,
      τα κανάλια θα φρενιάζουν και θα κακολογούν τους δημόσιους υπαλλήλους
      -μόνο!- και εκείνοι θα περνούν με την ησυχία τους
      τα νομοσχέδια του αίσχους!
      Καλημέρα και πολλά φιλάκια! :)))

      Διαγραφή
  3. Μα μια φορά ν συντονιστούμε;
    Καημό το'χω!
    Όταν είμαι ανάλαφρη (καλή ώρα σαν σήμερα) προβληματίζεσαι και τούμπαλιν!
    Μάλλον είσαι το άλλο μου μισό ή αντίθετο ή συμπληρωματικό!
    Για αυτό σε πάωωωωωωω!
    Φιλιά στα μούτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαρπράϊζζζζζζζζ!!!
      Είμαι σπίτι με τα δόντια μου και τα αυχενικά μου
      -μόνο τα λουμπάγκα μου δεν ήρθαν ακόμα σ' αυτή τη ζωή!-
      Άσε που έχω μείνει πίσω στο διάβασμα! Και στο γράψιμο!
      Ούτε να σας διαβάσω και πολύ χθες, αλλά ούτε και να γράψω σχόλια μπόρεσα.
      Θα ανταποκριθώ σήμερα τσούπα μου!!!
      Καλημέρα τρελοκομείο μου!
      Κεφάτη σε θέλω λέμε! ΩΠΑΑΑΑ!!! :)))

      Διαγραφή
    2. αχαχαχα έλιωσα με τ σαρπράιζ!!!!!!!!!!!!!!!
      ♥♥♥

      Διαγραφή
    3. Και να φανταστείς ότι πάνε και τα.....σουρπρίζ πάρτυ!!!!
      Αχαχαχα! ♥♥♥

      Διαγραφή
  4. φοβαμαι τη στιγμη που θα σταματησουμε να οργιζομαστε με ολα αυτα, για να 'μη χαλαμε τη ζαχαρενια μας πια'..!!
    φιλι ντε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα στο φόβο είσαι;
      Ήρθε......προ πολλού.........
      Φιλάκι μικρό μου! :)))

      Διαγραφή
  5. Περαστικά κορίτσι και από τα αυχενικά και απο τις σκέψεις.
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για το αυχενικό (το οποίο δεν περνάει με τίποτα)
      Οι σκέψεις όμως χρειάζονται, για να μην αφεθούμε και μας λιώσει
      κι άλλο η μηχανή του κιμά...
      Σε φιλώ! :)))

      Διαγραφή
  6. Προβληματισμένη είσαι σήμερα, ε;
    Κι όμως αναρωτιέμαι μέχρι πότε θα κάνουμε το μαλάκα, όπως λες κι εσύ... Για πόσο ακόμα θα σωπαίνουμε...
    Τι να πω, τι να πω... δε μου έχει απομείνει τίποτα άλλο να πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας μην εφησυχάζουμε τουλάχιστον,
      γιατί δεν θα απομείνει τίποτα όρθιο..
      Ακόμα και η εσωτερική επεξεργασία αυτού που συμβαίνει γύρω μας,
      είναι χρήσιμη και κάτι μας ενεργοποιεί..
      Κι ας νομίζουν κάποιοι πως δεν καταλαβαίνουμε τίποτα...
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα με τραγούδι, πάλι, Πέτρα μου.
    Κι όπου σε πονεί να γιάνει..... :-) :-) :-)
    Πολλαγλυκαφιλιά.
    Άννα Πάρος

    http://m.youtube.com/#/watch?v=nVMmRuczWC0&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DnVMmRuczWC0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις μείνει πίσω Αννούλα μου!
      ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ!!!
      ΤΩΩΩΩΩΡΑ;;; Εδώ και πολύ καιρό....!
      Πολυκαλησπέρα!
      Και φιλιά! :)))

      Διαγραφή
  8. Καμιά 60ριά λέει βολευτές έχουν άδεια οπλοφορίας. Άρχισα να διαβάζω τα ονόματά τους και σταμάτησα αμέσως. Στη πρώτη πεντάδα φιγουράρουν ο Βορίδης και ο Άδ. Γεωργιάδης.
    Ποιο πιστοποιητικό ψυχολόγου και μαλακίες; Αν το πήραν αυτοί τότε ποιος είναι αυτός που δεν μπορεί να το πάρει;

    Θα συμφωνήσω και με το σχόλιο της FLORA GIA. Το τι κατιμάς με πτυχίο υπάρχει στο Δημόσιο δεν λέγεται. Άνθρωποι που δεν μπορούν να μοιράσουν σε ΕΝΑ γαϊδούρι άχυρο και έγιναν προϊστάμενοι και διευθυντές.
    Το πρόβλημα όμως δεν είναι τόσο με αυτούς που διαθέτουν πλαστό πτυχίο. Το πρόβλημα είναι με αυτούς που διαθέτουν αυθεντικό αλλά παραμένουν τενεκέδες.

    Περαστικά να είναι τα αυχενικά σου σύνδρομα.
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλό σου μήνα Ακυβέρνητε άνθρωπε!
      Σ' ευχαριστώ για τις ευχές κι εύχομαι ένα καλό Σαββατοκύριακο και για σένα!
      Για τους "άλλους" (του κειμένου) δεν σου λέω τίποτα. Τους βαριέμαι σήμερα
      και να πάνε όλοι τους να.....κάνουνε καμιά βουτιά στο Φάληρο! ;)

      Διαγραφή
  9. Περαστικά κοριτσάκι μου ...
    Η χώρα μου σε κάθε βήμα με πληγώνει αλλά όπως όλοι μας έμαθα ν΄ αντέχω!!!

    Να είσαι καλά
    και καλό Σαββατοκύριακο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λεβινάκι μου και καλό σου μήνα!
      "ΣΥΝΗΘΙΣΑΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΑΚΙΝΔΥΝΟΥΣ"........
      ...να μην το ξεχνάμε ποτέ αυτό...
      Σε φιλώ γλυκά και καλό σου Σαββατοκύριακο! :)))

      Διαγραφή
  10. Μ' αυτά που κάθεσαι και βλέπεις, διαμαρτύρεται το σώμα σου!
    Κάνε κάτι άλλο ρε μάνα μου! "Παίξε πινγκ-πονγκ!..."
    Μα να βλέπεις σκάϊ και έλλη; (κυκλοφορεί ακόμα αυτό το μοντέλο ε;)
    Λοιπόν, τα κουβαδάκια σου και πίσω στο λαγούμι!
    Να ισιώσει το σώμα και το μυαλό σου λέμε!!!

    Περαστικούλια Πέτρα μουουου!!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Κανελλάκη" μουουουου!!!!
      Είχα πάει για....πινγκ-πονγκ και γύρισα!!!
      Έχω να σου δώσω ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, όχι μια, πολλές φορές!
      Η ιστορία σου "Κοιμήσου" είναι ρεσιτάλ γραφής
      και το δηλώνω κι από δω! Και θα το δηλώσω και παντού!
      Φιλιά πολλά, καλό Σαββατοκύριακο και καλό μήνα! :)))

      (Α! Δεν είδα σκάϊ και Έλλη, τα διάβασα τα ξεφτιλίκια τους
      στο ίντερνετ!)

      Διαγραφή
  11. Ο τίτλος της ανάρτησης σου είναι "ΚΙ ΟΜΩΣ ΚΑΝΩ ΤΟ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΣΩΠΑΙΝΩ!"
    Φαντάσου να λύσεις την σιωπή σου τι έχουν να ακούσουν!
    Λύσε την επιτέλους(την σιωπή είπαμε) γιατί αν λύσεις και την ζώνη…….
    Χα,χα,χα!
    Φιλούρες γλυκιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχα!
      Καλημέρα και καλό σου μήνα....ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΜΟΥ ΨΗΦΟΦΟΡΑ!!!
      Έχεις γούστο τελικά εσύ, πάντα το έλεγα!! ;)
      Σε φιλώ γλυκά και σ' ευχαριστώ μάνα μου! :)))

      Διαγραφή
  12. Mη νομιζεις...
    ολοι υπολογιζουν την ακρι-βια!
    Να ,ας πουμε,τα οπλακια τους ειναι νεροπιστολα
    αλλα επειδη ακριβυνε η ευδαπ
    ειπαν να βαλουν σφαιρουλες(φΤηνες...της κατοχης) μεσα.
    Πωωωωωω ...το'κανες θεμα..

    Καλησπερονυχτολουλουδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφό μου άτομο, καλό σου μήνα!
      Και πολλά καλημερολούλουδα Σαββάτου! :)))

      Διαγραφή
  13. Σε νιώθω...και στη σύγχυση και στο αυχενικό!
    Συνέχισε να τα "χώνεις"! Σου πάει!
    Γρήγορα περαστικά και μην ξεχνάς...ίσια η πλάτη!

    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου, από τότε που σε διάβασα, προσέχω την πλάτη!!!
      Χαχαχα! Καλημέρα χαρά μου και πολλά φιλάκια!
      Καλό σου μήνα και καλό Σαββατοκύριακο! :)))

      Διαγραφή
  14. Καληνυχτα Κεμαλ!Αυτος ο κοσμος δε θ αλλαξει ποτε! Καληνυχτα φιλεναδα!Εμεις παρολα αυτα,Ωσ αλλοι Δον Κιχωτες θα κυνηγαμε την ουτοπια ενοσ δικαιου κοσμου!ΦΙΛΙΑ ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΒΑΣΑΡΑ ΜΟΥ.
      Καλό σου μήνα, έναν μήνα ακόμα που κοιμηθήκαμε (νωρίς) βαθιά......
      Καλό Σαββατοκύριακο, σε φιλώ γλυκά! :)))

      Διαγραφή
  15. Μα είναι δυνατόν, κάθεσαι και βλέπεις τηλεόραση; Τι να μη σου γεννιούνται τέτοιες σκέψεις μετά...
    Ούτε θυμάμαι από πότε έχω να την ανοίξω... αράχνιασε κι αφήνω τις αράχνες για να χαίρομαι το ότι έχω τόσο καιρό να την ανοίξω!!! :))
    Δε μπορώ να βλέπω και να ακούω κανέναν τους γιατί θα δαγκώσω κανέναν στο τέλος...
    Πολλά φιλιά, καλό μήνα και καλό καλοκαίρι να έχεις!

    Υ.Γ. Άντε, έλα από εμένα τώρα... σου υπόσχομαι πως θα ξεκινήσει καλά ο μήνας σου! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα! Άμα θέλω να ντοπαριστώ γυρνάω στα κανάλια μαζοχιστικά!
      Αν και αυτά τα συγκεκριμένα τα "χτύπησα" στο ίντερνετ!
      Καλό μήνα χαρά μου κι έρχομαι να τα πούμε. Σε φιλώ! :)))

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.