Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

ΑΡΓΟΠΕΘΑΙΝΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ...

"o pio pistos filos tou skylou"
Αργοπεθαίνει

όποιος γίνεται σκλάβος της συνήθειας,

επαναλαμβάνοντας κάθε μέρα τις ίδιες διαδρομές,


όποιος δεν αλλάζει το βήμα του,


όποιος δεν ρισκάρει να αλλάξει χρώμα στα ρούχα του,


όποιος δεν μιλάει σε όποιον δεν γνωρίζει.
Αργοπεθαίνει

όποιος έχει την τηλεόραση για μέντορα του.
Αργοπεθαίνει

όποιος αποφεύγει ένα πάθος, 


όποιος προτιμά το μαύρο αντί του άσπρου


και τα διαλυτικά σημεία στο “ι” αντί τη δίνη της συγκίνησης


αυτήν ακριβώς που δίνει την λάμψη στα μάτια,


που μετατρέπει ένα χασμουρητό σε χαμόγελο,


που κάνει την καρδιά να κτυπά στα λάθη και στα συναισθήματα.
Αργοπεθαίνει

όποιος δεν “αναποδογυρίζει το τραπέζι” όταν δεν είναι ευτυχισμένος στη  


δουλειά του,

όποιος δεν ρισκάρει τη σιγουριά του, για την αβεβαιότητα του να τρέξεις πίσω 


από ένα όνειρο,

όποιος δεν επιτρέπει στον εαυτό του, έστω για μια φορά στη ζωή του, να 


ξεγλιστρήσει απ’ τις πανσοφές συμβουλές.
Αργοπεθαίνει όποιος δεν ταξιδεύει,

όποιος δεν διαβάζει,

όποιος δεν ακούει μουσική,

όποιος δεν βρίσκει το μεγαλείο μέσα του.
Αργοπεθαίνει

όποιος καταστρέφει τον έρωτά του,


όποιος δεν αφήνει να τον βοηθήσουν,


όποιος περνάει τις μέρες του παραπονούμενος για τη κακή του τύχη

ή για τη βροχή την ασταμάτητη.
Αργοπεθαίνει

όποιος εγκαταλείπει την ιδέα του πριν καν την αρχίσει,


όποιος δεν ρωτά για πράγματα που δεν γνωρίζει


ή δεν απαντά όταν τον ρωτάν για όσα ξέρει
Αποφεύγουμε τον θάνατο σε μικρές δόσεις,

όταν θυμόμαστε πάντα πως για να ‘σαι ζωντανός


χρειάζεται μια προσπάθεια πολύ μεγαλύτερη


από το απλό αυτό δεδομένο της αναπνοής.
Μονάχα με μιά φλογερή υπομονή

θα κατακτήσουμε την θαυμάσια ευτυχία.

Πάμπλο Νερούδα 
                                                                                                                                                                                         Κλαυδία, ευχαριστώ!
"o pio pistos filos tou skylou"
____________________________________________________________

50 σχόλια:

  1. καλημέρα πολύ καλή επιλογή ..σπουδαίο νόημα....να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Παναγιώτη μου!
      Καλό σου απόγευμα.
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  2. Kαλημέρα λοιπόν!
    Κυριακάτικο ξύπνημα με κορυφαία λόγια!!!
    Πάω να συμπληρώσω τη λίστα με τις μικρές ανατροπές της βδομάδας που έρχεται.
    Ευχαριστώ για το "σπρώξιμο" Πέτρα μου!

    Καλή Κυριακή να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι "Κανελλάκη" μουουουουου!
      Κάνουμε ότι είναι δυνατόν, για να μην μας πάρει (κι άλλο) η μπάλα!

      Διαγραφή
  3. Δυνατό ποίημα από έναν Ερωτικό ποιητή!
    Η μαγκιά είναι να αποφύγουμε τους μικρούς καθημερινούς θανάτους χαρίζοντας απλόχερα αναπνοές στις ζωές μας!
    Αργοπεθαίνει όποιος δεν ταξιδεύει....σφαλιάρα για μένα!

    Καλημέρα Πέτρα μου !
    Μου χάρισες μια πολύ όμορφη βραδιά χτες ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Μου χάρισες μια πολύ όμορφη βραδιά χτες..." & κλείσιμο ματιού;

      Για λέγε...

      Διαγραφή
    2. αχαχαχαχαχα! Έλιωσα! Και έχει χαθεί κι η Πέτρα μας για εξηγήσεις ή μήπως κάνει την πάπια;
      Ποιοι άντρες και κουραφέξαλα! Εγώ πέρασα unique με μια Πέτρα ποταμό!
      Τα υπόλοιπα παίζονται private! ;-)
      ( Σας πέταξα και το αγγλικό μου να μην με περνάτε για μούφα αμερικανάκι )

      Διαγραφή
    3. Βρε άτιμα, πάλι συνωμοσίες πίσω από την πλάτη μου!! Τι σας έχω πει; :Ρ
      Δεν θα'ρθω, θα σας φτιάξω γω!!

      ΥΓ O Dr Ksaplomenopoulos λέει τα καλύτερα! Χα χα.

      Διαγραφή
    4. χεχε! Κάναμε ψυχανάλυση και ψυχοθεραπεία! Όλα μαζί! Μη ρωτήσεις ποια σε ποια και ποια θεραπεύτηκε! Με δύο τρελοκαμπέρες η συνεδρία έληξε 1-1
      χοχοχοχοχο!
      Ο Φρόυντ πολύ θα φτιαχνόταν μαζί μας!

      Διαγραφή
    5. Ο Χριστός κι η Μάνα Του καλέ!
      Α! Ρε Πάμπλο Νερούδα! Τι όνειρο να έβλεπες ψες από κει ψηλά...!
      Ωραίο αφιέρωμα ε; Σε....πρακτική εφαρμογή, πάραυτα! Αχαχα!
      Κάτσε, που είμαι τώρα;

      @"Κανελλάκη" δε φταίω εγώ μάνα μου, η Αριστέα άνοιξε το χορό,
      εγώ απλώς χόρευα κι άναψε το κέφι!
      Ε, αν έφυγε και κανά πιάτο, ούτε που το θυμάμαι!!!
      Unique σου λέει, unique! Τι δεν καταλλλαβαίνεις;;;

      Διαγραφή
    6. @ Αριστέα
      έτσι όπως τα έκανες, βγάλε εσύ τα κάστανα από τη φωτιά!
      Θα σου πετάξω κι εγώ ένα ωραιότατο " unique"
      κι από κει παν κι οι άλλοι!
      I'm sorry! What is... unique;;;
      Πως το λέτε εσείς εδώ, γιατί δεν θυμάμαι πως το λέμε εμείς εκεί!!!!!!!!
      Αχαχαχαχα!!!

      Διαγραφή
    7. @ Αγρίμι-Αγριμάκι μου
      που πήγες κι έπεσες κι εσύ ρε μάνα μου;;;
      Δεν ήξερες! Δε ρώταγες;;;
      Και καλά, εσύ έχεις κι έναν Dr Ksaplomenopoulo!!!
      Εμείς ψυχοθεραπευόμασταν άνευ....διδασκάλου!!!
      Αχαχαχαχα!!!
      Καλά! Έλα εσύ και θα τα μάθεις όλα!
      Μην παραμορφωθείς μόνο με μας που έμπλεξες! ;)

      Διαγραφή
    8. αχαχαχαχαχαχαχα! Αχ αυτός ο Dr Ksaplomenopoulos!!!!!!!
      Σου λέω πέρασα unique χτες βράδυ !!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Aγαπημένος Νερούντα...
    Καλή Κυριακή :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε φιλώ και σ' ευχαριστώ καλή μου Τζίνα!
      Καλή Κυριακή! Δρόσισε, ρίξε κάτι πάνω σου!
      Μια κουβέρτα ίσως!
      Πολύ βαρύ το φετινό φθινόπωρο.....! :)))

      Διαγραφή
  5. Αργοπεθαίνει όποιος... κατά βάθος το θέλει.
    Αλλά πως μπορείς να πείσεις αυτόν που αργοπεθαίνει από επιλογή
    ότι η ζωή είναι ωραία;
    Το ευχαριστώ στην Κλαυδία θέλει λίγη επεξήγηση....
    επίσης πρέπει να σου πω ότι ζήλεψα για την παρέα μέσα στην οποία δεν ήμουν χθες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλωρούκο μου μη μου ζηλεύεις και θα βρούμε τρόπο να περάσουμε και μαζί μια βραδιά unique!

      Διαγραφή
    2. Φλωρούκο μου, unique-unique!!!
      Δεν ξέρω τι είναι, αλλά.....αυτό!
      Τα παράπονα σου στη θεία από το Σικάγο!
      Εγώ μόνο το...του νόου ας μπέτερ ξέρω κι αυτό..ελληνιστί!
      Η Κλαυδία μου η καλή, μου έκανε δώρο αυτό το ποίημα
      και πολύ την ευχαριστώ τη γλυκιά μου!
      Πάντως μη ζηλεύεις. Θα τα πούμε κάποτε και...all together!!!
      Χαχαχαχα! Σε φιλώ! :)))

      Διαγραφή
    3. Μια χαρά είναι και το του νόου ας μπέτερ!
      Με προφορά Ξαρχάκου! αχαχα!
      ας μπέτα ας μπέτα!

      Διαγραφή
    4. Τρελοκομείο εσύ κατέχεις το αγγλικό αλλά εγώ το ελληνικό.
      Ε-ξαρχάκος μάνα μου! Ο Ξαρχάκος είναι άλλος, είναι ο μεγάλος μας μουσικός!
      Ας μπέτα, δε λες τίποτα!

      Διαγραφή
    5. χοχοχοχο!!!!!!!!!!!!! Έλιωσα! :)))

      Διαγραφή
  6. Πόσο δίκιο έχεις πετροκόριτσο .
    Να το καταλαβαίναμε όλοι.
    Αυτό που διάλεξες θα έπρεπε να το κάνουμε πίνακα στο σπίτι μας απέναντι απο τον καναπέ.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Ο καναπές μένει! Μένει!!! Χαχαχαχα!
      Πίνακα μέσα μας πρέπει να το κάνουμε μάλλον,
      γιατί τα έχουμε κάνει (μέσα μας και έξω μας) και πολύ σκ..α!
      Φιλάκια πολλά Ελενάρα μου!
      Καλό απόγευμα! :)))

      Διαγραφή
  7. Υπεροχες οι αναρτησεις σου. Μας χρειαζονται που και που τετοιες υπενθυμισεις για να μην ξεχναμε την ουσια..
    φιλια χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά γλυκό μου!
      Καλό μήνα και καλό απόγευμα!
      Σε φιλώ! χχχ :)))

      Διαγραφή
  8. Επειδή έπιασα τον εαυτό μου σε πολλά να αργοπεθαίνει, να πεις του Πάμπλο να μη με γεμίζει τύψεις.

    Με το παραπάνω ποίημα θα έπρεπε να υπάρξει σκληρότατη αυτοκριτική από όλους μας.
    Γιατί αργοπεθαίνει όποιος κλείνει τα μάτια στην αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάμπλο, μου είπε ο Πέτρος να μην του δημιουργείς τύψεις.
      Δείξε λίγη κατανόηση κι εσύ ειδικά που γιορτάζετε και μαζί!
      Πέτρου και Πάμπλου!!!!
      Αχαχαχα!
      Καλό βράδυ Ακυβέρνητε τύπε!
      Φιλί! :)

      Διαγραφή
  9. Κάποτε δε ζούσα χωρίς ταξίδι.
    Τώρα δε με νοιάζει τόσο....
    Εχω χωθεί μέσα στα βιβλία.
    Οπως αλλάζουμε/εξελισσόμαστε εμείς έτσι, νομίζω.αλλάζουν και οι συνήθειες μας...τα πάθη μας.
    Οταν αγαπάς αυτό που κάνεις, είσαι ευτυχισμένος, δεν αργοπεθαίνεις....
    Ετσι νομίζω.
    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σερενάτα μου, είναι τόσα πολλά ακόμα τα "αργοπεθαίνει",
      δεν είναι μόνο τα ταξίδια, εξάλλου το ποίημα λέγεται απλά "αργοπεθαίνει".
      Αλλά και τα βιβλία είναι μαγεία, θα συμφωνήσω!
      Καλό σου βράδυ και καλή (ε)βδομάδα! ;)

      Διαγραφή
  10. Για ποιον αργοπεθαμο μιλαμε?
    Ειμαστε στη φαση Βου ...
    να γινει καυση ή
    να παμε σε κατι κλασσικο.

    Σημερα εφερα την καλησπερολουλουδιασμενη μου γλαστρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καύση-καύση, να τελειώνουμε, στάχτη και μπούλμπερη κοινώς!
      Μ' αρέσει που έφερες και τη καλησπερολουλουδιασμένη γλάστρα σου σήμερα
      και ανταποδίδω επίσης! Φιλάκια! :)))

      Διαγραφή
  11. "Εγραψες" πάλι σήμερα, Joan! Εμείς οι γυναίκες πάντως με τόσες υποχρεώσεις ούτε να αργοπεθανουμε προλαβαίνουμε ούτε να το σκεφτούμε!

    Φιλιά

    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες το ντε, μια κι έξω, να χτυπήσω ξύλο! Φτου-φτου...
      Φιλάκια Σοφάκι μου και καλό σου βράδυ!
      Καλή εβδομάδα! :)))

      Διαγραφή
  12. Πολύ δυνατό ποίημα! Πολύ δυνατά λόγια!
    Με ταρακούνησες λίγο, επειδή είμαι άνθρωπος που δεν αντέχει τις αλλαγές...
    Σε ευχαριστώ!
    Θα προσπαθήσω να αλλάξω, όσο αυτό είναι εφικτό!
    Φιλιά πολλά αγαπημένη μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το μαλακό μικρό Pinkάκι μου!
      Σε φιλώ γλυκά και καλό βραδάκι σας! :)))
      Καλή σας εβδομάδα!

      Διαγραφή
  13. ειναι δυνατός ο ποιητής
    αγαπημενος απο τα παληα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ καλέ μου φίλε.
      Σε φιλώ και σου εύχομαι καλό σου βράδυ και καλή εβδομάδα! :)))

      Διαγραφή
  14. Τζόαν, ευχαριστώ για την επισήμανση. Κάπου χάθηκε το βιντεάκι (ήταν αργάμιση, βλέπεις), αλλά τώρα μπορείς να το δεις. Πρόσεξε την ατάκα του θεατή. Θα επανέλθω αργότερα στο μπλογκ σου και θα δοκιμάσω αυτό που μου προτείνεις. Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γράφτηκα σε σένα! Χα! Τώρα, για το δικό μου, θα ρωτήσω τους άλλους φίλους. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΛΩΤΟΦΑΓΕ,
      ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ 6 ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΟ BLOG!
      Όταν κάνω τη νέα ανάρτηση θα τη δεις στον blogger σου και θα με διαβάσεις (αν θες βέβαια!)
      Όμως, να το κάνεις εσύ στο δικό σου οπωσδήποτε, γιατί ένα blog σαν το δικό σου, είναι καλό να το βρίσκουν και να το παρακολουθούν όσοι μπορούν περισσότεροι. Αξίζει(ς) πάρα πολύ τον κόπο φίλε μου! Σεμνός, αθόρυβος, αλλά με πάρα πολύ σπουδαία δουλειά!
      Καλό σου βράδυ και καλή εβδομάδα! :)

      Διαγραφή
  16. Joan το να πεθανω μια κι εξω απο τα πολλα γελια διαβαζοντας μονο τα σχολια ,το βλεπω πιο πιθανο απο το να αργοπεθαινω καθημερινα!Τι να πρωτοσταχυολογησω;Το dr Ksaplomenopoulo που τον διαβαζα Dr Klapsomenopoulo
    και μου ταιριαζε και στο νοημα χαχαχα ,το ..Πετρου και Παμπλου η το ..πως το λετε εσεις εδω ,γιατι δε θυμαμαι πως το λεμε εμεις εκει;;
    Φιλια,καλο βραδυ,με τετοια ψυχογελωτοθεραπεια αποψε, θαχω Δευτερα σουπερ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα! Δηλαδή το "του νοόυ ας μπέτερ, με προφορά......Ξαρχάκου"
      που είπε η Αριστέα, δεν "έγραψε";;;;;;;;;
      Τι να κάνουμε AFRA μας! Είμαστε...εν αναμονή.
      Κι ως τότε..λέμε καμιά μαλ...α, να περάσουν τα υπόλοιπα...
      ....397 χρόνια, μέχρι να έρθει αυτή η ευλογημένη ώρα της Επανάστασης....!!!

      Καλό σου βράδυ με χαμόγελα, ευτυχώς! :)))

      Διαγραφή
  17. Φροντιζω να ειμαι διακριτικο ατομο και να γελω μονο με τα αστεια της οικοδεσποινας!!Σε ξενο σπιτι ειμαι, δε παιρνω και πολυ θαρρος!!Φιλια ξανα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλό χιούμορ όμως αναγνωρίζεται! Ας πούμε, τον Ksaplomenopoulo
      το είπε το αγαπημένο μας Αγριμιώ και γελάσαμε πολύ!
      Καλό ξημέρωμα και καλή σου εβδομάδα! :)))

      Διαγραφή
  18. .... " όποιος δεν ρισκάρει τη σιγουριά του, για την αβεβαιότητα του να τρέξεις πίσω  από ένα όνειρο,..."
    Μεγάλε Νερούδα.
    Αυτό ήταν που κάναμε, όταν με τον καλό μου αφήναμε την Αθήνα για την Πάρο.
    Για να αποδειχτεί τελικά, πως η πραγματική αβεβαιότητα, βρίσκεται εκεί που δεν κατοικεί το όνειρο.
    Όμως... Πόσες ακόμη ανατροπές μένουν εμπρός μας, αν θέλουμε κάποια στιγμή να λέμε.... πως
    Ζήσαμε.
    Όνειρα γλυκά και καλοτάξιδα.
    Άννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αννούλα μου.
      Να λοιπόν ένα ζωντανό παράδειγμα πρακτικής εφαρμογής,
      με απόλυτη επιτυχία. Να είσαστε πάντα καλά!
      Σε φιλώ και σου εύχομαι καλή εβδομάδα! :)))

      Διαγραφή
  19. Πολύ καλός ποιητής!
    Μπράβο που το βρήκες και το ανάρτησες!
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά γλυκέ μου!
      Σας φιλώ και καλή σας εβδομάδα!
      :)))

      Διαγραφή
  20. Αυτό το ποίημα είναι ένα από τα αγαπημένα μου. Το λατρεύω. Χάρηκα που το ξαναδιάβασα. Έχει βάθος, είναι γεμάτο νόημα και αλήθειες.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελλάκι μου και καλό σου ξημέρωμα!
      Φιλιά πολλά! :)))

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.