Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

ΚΛΗΡΩΝΕΙ ΚΥΡΙΑΚΗ ΒΡΑΔΥ!! ΕΛΑ! ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΛΕΜΕ!!


Αχ! βρε μπλογκογειτονιά, τι μου κάνεις! Γύρισα πάλι κι ας ελπίσω ότι κάποιοι με περιμένετε ακόμα και αδημονείτε! Χαχα! Σας δίνω τον λόγο της τιμής μου, ότι δεν ξέρει κα-νέ-νας που ήμουν! Ο λόγος είναι απλός: έχω φέρει ένα δώρο από εκεί που πήγα, για κάποιον φίλο από σας και δεν ήθελα να έχει κανείς την παραμικρή......βοήθεια από το κοινό! Ο κανονισμός είναι πολύ απλός: το δώρο που αγόρασα για σας με αγάπη, θα το κερδίσει αυτή/ός που θα βρει τον ταξιδιωτικό προορισμό που ήμουν. Αν βρεθεί πάνω από ένας, θα προβώ (σε ωμότητες/Ζήκος!) σε κλήρωση, αν δεν βρεθεί κανένας, θα ξαναματαπροβώ σε κλήρωση!! Με τούτα και με κείνα, αυτό το δώρο ποιος θα το πάρει;;; Μέχρι αύριο βράδυ θα ξέρουμε, ως τότε........μόνο μια μικρή βοήθεια: είναι εκτός Ελλάδας. Άντε και πολλά σας είπα!! Πόσο πολύ μου λείψατε, σας το είπα;;;

tumblr_mkom23XNxy1r4zr2vo1_r1_500
Τι έγινε ρε παιδιά; Με ψάχνετε ακόμα ή την κοπανίσατε;;
______________ "o pio pistos filos tou skylou" ______ Foto  Foto ______

100 σχόλια:

  1. Αντε ρε φιλεναδα,που εισαι και μας τρομαξες;Επιτελους γυρισες!Μηπως ειχες παει στην Ισταμπουλ να παρεις μερος στις διαδηλωσεις να σου φυγει το αχτι,αφου εδω κοιμομαστε τον υπνο του δικαιου;Πολλα φιλια! ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου ΒΑΣΩ χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω όπως σε άφησα: επαναστάτρια και πάντα σε εγρήγορση! Μου έλειψες! Πολλά φιλάκια! :)))

      Διαγραφή
  2. Δεν ρωτώ πως τα πέρασες, απ' ό,τι βλέπω χαρούμενη γύρισες και πάντα έτσι να είσαι, το λοιπόν, σηκώνω το γάντι και λέω Βαρκελώνη, για την αλήθεια; έτσι μου ήρθε. Να είσαι καλά πάνω απ' όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι που το λέω, μα χαρούμενος είναι κανείς τις ημέρες που είναι μακριά από δω και ξεχνιέται... Καλώς σε βρίσκω ξανά, σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  3. Eίδες ότι ανησύχησα και σου έστειλα mail, αλλά κάτι μου έλεγε πως πήγες εξωτερικό και χάρηκα πάρα πολύ....
    Για μένα πρέπει να πήγες κάπου εξωτικά... Ταϋλάνδη, Ζιμπάμπουε, Σρι Λάνκα;
    Πάντως μην αργήσεις να μας το φανερώσεις και κυρίως να μας γράψεις εντυπώσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό Φλωρούκο, μου έλειψες πολύ όπως και όλοι σας! Θα προτιμούσα -και κακώς δεν το διευκρίνισα- να γράφετε όλοι από ΕΝΑΝ προορισμό, για να μην αδικήσουμε κάποιους άλλους, ναι; Αν μπορείς σε παρακαλώ, επέλεξε ένα από όσα λες. Σ' ευχαριστώ και συγνώμη για την παράλειψη μου. Σε φιλώ πολύ γλυκά και καλό βραδάκι! :)))

      Διαγραφή
    2. Mάλλον διαλέγω τη Σρι Λάνκα... έτσι επειδή αποκλείεται να πήγες εκεί...

      Διαγραφή
    3. Τα αποτελέσματα θέλουν ένα 24ωρο ακόμα να βγουν!!!

      Διαγραφή
  4. Καλώς τηνε την Πέρδικα!
    Τ'άκουσες, πάλι, τα ροδάκια της βαλίτσας σου, να ηχούν στο δάπεδο του αεροδρομίου; Για ποιόν προορισμό μην με ρωτάς, δεν
    ήμουν ποτέ καλή στο μάντεμα. Όπως και νά' χει, εμένα μου αρκεί που σε αισθάνομαι αναζωογονημένη και κεφάτη!
    Το καλύτερο δώρο, θα είναι οι ταξιδιωτικές σου εντυπώσεις.
    Φιλιά πολλά πολλά, καλή μου "σπιτονοικοκυρά"
    :-D
    Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου γλυκιά, χαίρομαι που είμαι και πάλι εδώ γιατί μου λείψατε πολύ!!!
      Σε παρακαλώ όμως αν θες, να γράψεις κι εσύ έναν προορισμό, ότι σου έρθει βρε αδερφέ! Σε φιλώ γλυκά και σε περιμένω ξανά! :))))

      Διαγραφή
    2. Λοιπόν, θα σου γράψω για το μέρος που θα ήθελα να πάω εγώ :το Θιβέτ. Έτσι, μπορεί να σου βάλω την ιδέα να πας καμιά φορά και να κερδίσουμε τις ταξιδιωτικές σου εμπειρίες!!! Σε ξαναφιλώ. Μου έλειψες!!!

      (ΥΓ: Μπες και στα σχόλια που γράψαμε όσο έλειπες. Θέλω... αντισχόλια)

      Διαγραφή
    3. Παιδί-κουμπί είσαι παιδάκι μου! Για το υστερόγραφο σου λέω, που θες αντισχόλια!!
      Χαχα! Ελπίζω να βρω τον χρόνο και να το κάνω! Φιλάκια και πάλι!

      Διαγραφή
  5. Το "εκτός Ελλάδας" το θεωρείς βοήθεια δηλαδή τώρα;
    Μισό να φέρω την υδρόγειο...
    Αίγυπτος μου ήρθε στο καθόλου καλό στις προβλέψεις, μυαλό μου...
    Βασικά, χαίρομαι που επανήλθες.
    Μου λείψανε τα πετροβολήματα σου.

    Φιλιά πολλά βρε ταξιδιάρα ψυχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Βρε, πόσο μου λείψανε οι τσαχπινιές σας!!!
      "Κανελλάκη" μουουου!!! Κι εγώ χαίρομαι που σας βρίσκω ξανά!
      Σε φιλώ πολύ πολύ γλυκά! :)))

      Διαγραφή
  6. Mαρόκο!!
    Πετροκόριτσο δεν ξερω που ήσουν αλλά ξέρω ότι μου έλειψες πολύ, επιτέλους γύρισες!!
    Αιντε να μαζευόμαστε δεν αντέχω χωρίς πετροκόριτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γλυκά πλάσματα που είστε όλοι σας!
      Με αυτά που μου λέτε, αν μη τι άλλο, θα με κάνετε να παρηγορηθώ γρηγορότερα, που επέστρεψα σ' αυτήν την ρουτίνα... Ελενάρα μου γλυκιά, σε ευχαριστώ τόσο πολύ για το ενδιαφέρον σου!!! Κάτι κυκλοφορεί για έναν καφέ λέει, αυτόν τον μήνα ε; Κανόνισε την πορεία σου! Σε φιλώ γλυκά! :)))

      Διαγραφή
  7. Θα έλεγα πως βρισκόσουν στην αποστολή στον Άρη … αλλά όχι, αυτή δεν ξεκίνησε ακόμη.
    Να φέρω σβούρα την υδρόγειο να ψάξω ποιες καθυστερήσεις αεροπλάνων είχαμε;
    Να υποθέσω στη Συρία που έγιναν όλα κ%λος πως έβαλες το χεράκι σου;

    Λοιπόν πες μου τώρα που δεν μας βλέπουν γιατί θα αρχίσω να απαριθμώ:
    Μονακό, Ροδεσία, Παναμάς, Ινδία, Λίβανος, Μποτσουάνα, Φινλανδία, Ακτή Ελεφαντοστού, Γη του Πυρός, Μοζαμβίκη, Φιλιππίνες, Γκάνα, Χιλή, Βέλγιο, Αλάσκα… ή οπουδήποτε αλλού για να είμαι μέσα.

    (Στο βιντεάκι στο τέλος είσαι εσύ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο βιντεάκι στο τέλος είμαι εγώ, αλλά σε παρακαλώ να επιλέξεις ΕΝΑΝ ΜΟΝΟ προορισμό!!
      Που να πρωτοπάω το άτομο μάνα μου;;; Σε περιμένω να 'ρθεις και πάλι (μαζί να φτιάξουμε μια Ελλάδα μεγάλη!) Φιλιά από τη Γη του Πυρός/την ατελείωτη Ελλάδα.......

      Διαγραφή
  8. Welcome back sweety Petra! :)
    Η αλήθεια είναι πως σε ψάχναμε, φάγαμε τον κόσμο να σε βρούμε.. και εσύ κρυβόσουν στην έρημο; (μου ήρθε λόγω του βίντεο:Ρ) :)
    Ελπίζω να πέρασες υπέροχα! Άντε, στην τύχη.. Κανκούν!
    Καλό φθινόπωρο! Φιλιά πολλά

    Μόλις βγει ο νικητής, μίλα μας λίγο για τον τόπο που πήγες και πως τα πέρασες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα όλους και πάλι χαρά μου!
      Εννοείται πως θα σας μιλήσω για το ταξίδι! Εν αναμονή!
      Σε φιλώ γλυκά και καλό βράδυ! :)))
      Καλό φθινόπωρο!

      Διαγραφή
  9. Καλώς μου τη την πέρδικα!
    Που ήξερα ότι διακοπεύεις με ρωτούσε όλος ο κόσμος και δεν ήξερα τι να πω!
    Να διευκρινίσω ότι ήξευρα ότι έφυγες ! Δεν ήξευρα τόπο προορισμού και μάλλον το είχες από πριν αυτοσχεδιάσει το έγκλημα ε; Μολόγατο ! Τρελοκομείο ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΕΣ!!!!!!!!! Δε λέω κάτι άλλο! Τα λένε όλα τα θαυμαστικά μου!

    Στο δια ταύτα ....εντελώς χαζό αλλά θα πω Γερμανία! Πήγες να βρεις τη Μέρκελ να τη φτύσεις! Πες μου ότι το έκανες!
    Σε ευχαριστώ!

    Ματς μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει σάλιο για τα μούτρα της Μέρκελ, έλεος, τι σκέφτηκες κι εσύ!
      Τόσος κόσμος εδώ για φτύσιμο, γιατί να τρέχω να φτύνω τους ξένους;;;

      Είπα απλά ένα ξερό "φεύγω" κι αυτό το (μολο)γάτο (!!!) κι εγώ δημοσίως!!!
      Σε φιλώ γλυκά και -δημοσίως- σου λέω ότι επέστρεψα!!! Αχαχαχα! :))))))

      Διαγραφή
  10. Καλώς το κορίτσι! Σε αναζήτησα και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι διακοπές δεν έκανα μόνο εγώ!
    Για να δούμε αν το βρούμε που γυρνούσες... Το Μεερκατ στο βιντεάκι είναι από τα μέρη μου...Υποσαχαρική Αφρική αν είχες έρθει, θα με αναζητούσες,,, Άρα αποκλείεται! Η ευρύτερη περιοχή της Συρίας αποκλείεται για άλλους λόγους.. Δεν βγαίνει με συνειρμούς..
    Στην τύχη λοιπόν: Αλάσκα
    Αφρικάνικα φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε γλυκό μου, χαθήκαμε! Αλλά ξαναβρεθήκαμε ευτυχώς!
      Μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι και κάνεις και συνειρμούς!!!
      Ευρωπαϊκά(μη χέσω!) φιλάκια! !!!

      Διαγραφή
  11. ρε συ, πραγματικα ανησυχησαμε! ριξε ενα συνθημα οτι πας διακοπες κ εσυ!!
    δεν βοηθας καθολου ομως, εγω, πιστη στα ονειρα μου, θα πω μαριναλεντα που ειναι εκτος συναγωνισμου φανταζομαι, αλλα ετσι θελω! :P

    φιλι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα κι αυτό -να ανησυχούν κάποιοι για μας- έχει τη γοητεία του!!!
      Αν και δεν το έκανα καν γι' αυτό, αλλά που να σου εξηγώ τώρα!
      Φιλί μεγάλο, δεν το συζητώ! :)))
      Μου λείψατε βρε σκασμένα! α-χα!

      Διαγραφή
  12. Kαλώς ήρθες!Μου ήρθε στο μυαλό μου βασιζόμενος στο βίντεο πως είχες πάει σε μία από τις "Κάτω χώρες".Θα επιλέξω την Ολλανδία.
    Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να σε προσκαλέσω σήμερα εδώ ήταν το λιγότερο που θα μπορούσα να έκανα.
      Την ημέρα που με επισκέφθηκες και με τίμησες με την επιλογή σου, είχα φύγει ήδη και δεν ήθελα να σχηματίσεις την άποψη ότι είμαι ασυνεπής. Σου εύχομαι καλό βράδυ! :)

      Διαγραφή
  13. Η βοήθεια για το κοινό πολύ τσουρούτικη........καλώς μας ήρθες να γλιτώσουμε το στερητικό σύνδρομο, δεν φτάνει η ζέστη και η υγρασία των τελευταίων ημερών που μας έχουνε διαλύσει, δεν φτάνουν τα ραβασάκια της εφορίας που μας έχουνε κάνει να καταπίνουμε τα υπογλώσσια σαν καραμέλλες, υποφέρουμε απο εφιδρώσεις και ταχυκαρδίες λόγω έλλειψης πετροβολήματος.....στα Παρίσια τριγύριζες για τα ντεφιλέ της καλοκαιρινής κολλεξιόν 2014 :::::::Περιμένουμε εντυπώσεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αργείς, αλλά τα πετάς τα καλά σου όπως πάντα!!
      Χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω, αν και σήμερα είναι δροσερά. Έκανε ζέστες και υγρασίες;
      Δεν το ήξερα. Πάντως έχει βγει και η κολεξιόν του 2015 αν θες να ξέρεις.
      Ξέρεις τι προτείνει;;
      ΦΕΤΟΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ......ΠΕΡΣΙΝΑ!!!!
      Αχαχαχα! Σε φιλώ Χαμόγελο! :)))

      Διαγραφή
  14. Καλωσορισες..Σκεφτόμουν αυτές τις μέρες , τι έγινε που χάθηκε η Πέτρα μας; Και γω 2 Σεπτ.γύρισα.. Καλώς βρεθήκαμε ξανά , μας έλειψες , μου έλειψε και μένα η μπλογκογειτονιά γιατί δεν είχα ίντερνετ στις άδειες μου.. Εύχομια να πέρασες όμορφα όπου και αν πήγες πρώτα πρώτα αυτό μετρά , δεύτερο τι γλυκιά η κίνηση σου με το δώρο / κλήρωση για τα μπλογκοφιλαράκια σου...Εγώ θα πω τον προορισμό/παιδικό μου όνειρο Γαλλία-Παρίσι :) από την άλλη μπορεί να είναι παραπλανητικό και να μην πήγες εξωτερικό να έμεινες Ελλάδα σε κάποιο όμορφο νησί , θα πω το δεύτερο νησί καταγωγής μου Κεφαλλονιά :) Δελφινοφιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ που ήρθες επίσκεψη Δελφίνι-Δελφινάκι κι ελπίζω να πέρασες ωραία στις διακοπές σου! Να πω καλό Σεπτέμβρη λοιπόν, καθώς το καλοκαίρι σας εσάς εκεί κάτω συνεχίζεται αμείωτο! Πάντως είπα ότι μιλώ για εξωτερικό, οπότε έχεις δώσει ήδη μια εκδοχή.
      Πολλά φιλούθκια! :))))

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ σ ευχαριστώ που πέρασες από τα μέρη μου, το δελφινάκι χαίρεται γιατί ακόμα έχουμε καλοκαιράκι και ζέστες :) Καλό Σεπτέμβρη , σ ευχαριστώ. Ωραία , Παρίσι λοιπόν :) Φιλούθκια

      Διαγραφή
    3. Γαλλία λοιπόν; Οκ! Καλημερούθκια Κυριακάτικα! :)))

      Διαγραφή
    4. Ουπς ναι Γαλλία ... επειδή το όνειρο μου είναι να πάω Παρίσι , είχα αυτό στο μυαλό μου :)) Καλημερούθκια Κυριακάτικα

      Διαγραφή
    5. Ναι Δελφινάκι μου, μην ανησυχείς! Σε παιδεύω μόνο! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  15. Δε θα σε ξαναμαλώσω. Σε μάλωσα αρκετά σήμερα. Θα ευχαριστήσω μόνο το Θεό που είσαι καλά!
    Δώσε μια βοήθεια ρε Πέτραααα! Ευρώπη; Ασία;
    Εύχομαι να πήγες Κούβα! Και αυτό δηλώνω ως απάντηση!
    Φιλιάάάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να με μάλωναν όλοι σαν κι εσάς που με κανακεύετε ταυτοχρόνως!!
      Βοήθεια.....τέλλλλλλλλλοςςς!!! (αχαχα!)
      Φιλάκια γλυκά.....γλυκά μου! :))

      Μ' αρέσει που ρωτάς: Ευρώπη; Ασία; Και στο τέλος επιλέγεις Αμερική!!

      Διαγραφή
    2. Ήμουν 2 χρόνια στην Κολομβία και μάλιστα πολύ βόρεια, άρα η Κούβα ήταν μικρή απόσταση και μεγάλη ευκαιρία... Είπε κάποιος συγγραφέας (δε θυμάμαι ποιος) πως όλο τον κόσμο να γυρίσει, την Κούβα θα την έχει πάντα στην καρδιά του ;)
      Εκεί εύχομαι να πήγες! :)))
      Και άντε...θα περιμένω ως το βράδυ...

      Διαγραφή
    3. Ο καθένας με τον πόνο του δηλαδή! Αχαχα!
      Πολλά φιλάκια και πάλι!

      Αν κατάλαβα καλά, άφησες την Κούβα να σου φύγει μέσα από τα χέρια;;
      Το είπες όλο μαζί, δεν το ξεκαθάρισες!/Γκιωνάκης!

      Διαγραφή
    4. Εννοώ ότι πήγα και ήταν τέλεια!!! Φτιάξε με, φτιάξε με, πες μου ότι έφερες από εκείνα τα πούρα τα κουβανέζικα που είναι μισό μέτρο και τα καπνίζουν για ένα μήνα!!! :Ρ :Ρ :Ρ

      Διαγραφή
    5. Γιατί;;; Σου είπε κανείς ότι πήγα Κούβα;;;
      Έχω αποφασίσει να σε σκάσω απόψε! Χαχα!

      Διαγραφή
  16. Δε φτάνει που έριξες μαύρη πέτρα πίσω σου και παραλίγο θα τρέχαμε στη Νικολούλη, μας βάζεις τώρα και σπαζοκεφαλιές! Λοιπόν....πήγες στο Περού! (εκτός αν πήγες στο Νεπάλ για διαλογισμό, αλλά δε βλέπω να ηρέμησες!).
    Καλώς ήρθες!

    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έφυγα και σας άφησα "άστεγους καταληψίες" και σας βρίσκω οργανωμένες!!
      "Τώρα, πότε προλάβατε, πότε τα 'πατε"/Σταυρίδης/Κίτρινα γάντια!!!
      Σε φιλώ και χαίρομαι τόσο που σας ξαναβρήκα! :)))

      Διαγραφή
    2. Κι έλεγα κι εγώ, αυτή η "Σοφία MB" , να είναι άραγε η "δικιά μας η Σοφία";
      Ξεκίνησες blog, ή απλώς έγινες, όπως κι εγώ, μία επίσημα επώνυμη Άστεγη Καταληψίας;
      ΥΓ 1 : το MB τι σημαίνει;
      ΥΓ 2 :Το δώρο σου στην Αριστέα ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!
      ΜΠΡΑΒΟ!!!
      Φιλιά πολλά Φιλενάδες.

      Διαγραφή
    3. Ποιο δώρο ρε παιδιά; Τι έχασα; Φεύγω και δεν με ενημερώνει κανείς;;; Τι θράσος!!!

      Διαγραφή
    4. Αννούλα μου, απλώς έγινα κι εγώ επώνυμη, γιατί δεν έβρισκα άλλο τρόπο να στείλω το δώρο μου! Έτσι, χάρη στην Αριστέα έκανα μέσα σε δυο ώρες ότι δεν αποφάσιζα να κάνω μήνες τώρα!
      Το ΜΒ δε σημαίνει τίποτα, είναι μια απλή σύντμηση (ως γνωστόν, δεν έχω και μεγάλη φαντασία, αλλά τώρα που το σκέφτομαι θα μπορούσε να σημαίνει Μένω Βόρεια ή Μάνα Βασίλη ή Μη Βαράτε ή Μεγάλη Βαριεστημάρα ή......)!
      Χαίρομαι που σ' άρεσε και σ' ευχαριστώ!

      Joan, να 'σουν εδώ, κυρία μου, που εξαφανίστηκες και θες και ενημέρωση! Για τιμωρία τώρα θα διαβάσεις όλες τις αναρτήσεις των τελευταίων δέκα ημερών με τα σχόλια μαζί και θα δώσεις εξετάσεις (έλα με τον κηδεμόνα σου)!

      Διαγραφή
    5. Τέλος πάντων, επειδή είμαι καλός άνθρωπος και μεγάλη καρδιά, δε θα σε παιδέψω (όπως θα σου άξιζε!). Δες εδώ:
      http://www.youtube.com/watch?v=AWOnBWH_WtA

      Διαγραφή
    6. "Μάνα Βασίλη" (!!!) όλα τα λεφτά το ψευδώνυμο, όλα τα λεφτά και το βίντεο!!!!!!!
      Πόσο χαίρομαι που αντάμωσαν οι δρόμοι μας! Φιλιά γλυκά αστέρι!! !))))

      Διαγραφή
  17. καλως την ταξιδιαρα!μετα απο οσα εχω διαβασει για σενα δεν ξερω γιατι αλλα αμεσως ινδια σκεφτηκα! παντα ομορφα ταξιδια να κανεις με σωμα νου ψυχη.υπεροχο που μας σκεφτηκες ευχαριστουμε πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την τυχερή ενός διαγωνισμού! ;)
      Πάντα τέτοια σου εύχομαι!
      Σε φιλώ γλυκά και καλή Κυριακή! :))

      Διαγραφή
  18. Πού είσαιιιιι τέλος πάντων? Ειδοποίησε πως φεύγεις! Τι μας κάνεις και ανησυχούμε!?!? Ρωτάγαμε για σένα και αγχωνόμασταν κι εσύ ...καλοπερνούσες, γυριστρούλα! ;) χαχαχαχαχ! Γιατί βρε δε μας το είπες και μας είχες στην αγωνία? Ε? :D
    Μπράβο όμως γιατί φαίνεται πως πέρασες καλά! Κι αυτό έχει σημασία :))))
    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ!!! Γελάωωω με το σχόλιο του Αλέξανδρου... Ευρώπη; Ασία; εεε, Κούβα!
    Τη λατρεύει την Κούβα! Γι'αυτό! :)
    Εγώ θα πω Ντουμπάι! :)))
    Ένα πολύ γλυκό φιλί σου στέλνω μαζί με την αγάπη μου! Σμουυυυυυτς! :* :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι άλλο μάλωμα!
      Ο Αλέξανδρος μέσα σε μια πρόταση γύρισε όλον τον κόσμο! Χαχα!
      Καλώς σε ξαναβρήκα και καλό διάβασμα μικρούλι μου!
      Γλυκά φιλάκια και την αγάπη μου και στους δυο! :)))

      Διαγραφή
  19. Πες ότι θες θα τ'αντέξω... μόνο μην πεις Φλωρεντία γιατί θα φάω τις κοτσίδες μου! :-p
    Φιλιάαα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα σου πω ότι έχω πάει 3 φορές Φλωρεντία, θα σου μείνει καμιά κοτσίδα ή θα καραφλιάσεις εντελώς;;; Χαχαχα! Φιλιά και καλή σου μέρα! :))
      Α! Υποθέτω λοιπόν ότι λες την Ιταλία, σωστά;;

      Διαγραφή
  20. Μόνο και μόνο γιατί μου "την είπες" θα πω κι εγώ με την σειρά μου στην τύχη... Κροατία έτσι για να σου κλείσω το στόμα!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας έφαγες μαντάμ μέχρι να μας πεις μια χώρα! Έλεος! Χαχα!
      Καλημέρα και καλή Κυριακή! :)))

      Διαγραφή
  21. Στην Αγία Πετρούπολη με τους G20 ή στη Βαρκελώνη. Πάντως σίγουρα δεν πήγες Σλοβενία, διότι δεν θα είχες γυρίσει ακόμα.
    Χαίρομαι πολύ που επέστρεψες.
    Καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι κι εγώ που σας ξαναβρήκα, γιατί που επέστρεψα είναι για κλάματα...
      Καλή σου μέρα και καλή Κυριακή! :)

      Διαγραφή
  22. Ασεεε...το'χω...το.χω.....
    Στην Κολαση πηγες....
    λογικο...
    ΚΑΙ απ'αυτα που εκανες(καταναλωσεις)
    ΚΑΙ απ'το χρωμα που πηρες :-Ρ

    υγ..παραχωρω το βραβειο μου σε αλλον.Ειμαι ταπεινος ανθρωπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην Κόλαση γύρισα θες να πεις..... Μπερδεύτηκες!
      Ταπεινέ άνθρωπε, πες μια χώρα, αμάν πια με την Κόλαση! :))))))
      Γραμματακιαστησειραδενεχειπια;αλλαξετοσυστηματοσεςμερεςμετα;;

      Διαγραφή
    2. Εισαι τιμωρια για την απροειδοποιητη απουσια σου.

      Εεεεεεεεεϊϊϊϊεσειςοιυπολοιποιοιοιοιγιουχουουουκαλημεεεεεραααααααααα......

      Διαγραφή
    3. Έεεεεεεεεεχεχάρηπουέκανεςμιααπότιςπιοωραίεςαναρτήσειςσουμακράνσήμερα!!!

      Διαγραφή
    4. Χαχαχαχαχα γελάω με το σχόλιο της μελένιας μας! :D :D :D

      Διαγραφή
    5. Πάντως Αναστασία μου, αν δεν έχεις μπει ακόμα στο μπλογκ του Μελιού σήμερα, μη χάνεις καιρό! Θα μαγευτείς! Έχει ακριβώς ότι αγαπάς! Πήγαινε και θα με θυμηθείς!

      Διαγραφή
  23. Απαντήσεις
    1. Μα γιατί δεν είπες ούτε εσύ μια χώρα;;
      Στο άγνωστο με μια βάρκα γυρνάμε όλοι μας έτσι κι αλλιώς!
      Καλημέρα, σε φιλώ γλυκά! :))

      Διαγραφή
  24. Με δελέασες με το άγνωστο δώρο αλλιώς δεν θα συμμετείχα
    Και είμαι σίγουρος πως το'χω. Δεν χάνω εύκολα τέτοιους διαγωνισμούς. Βάλε κάτι πιο δύσκολο

    Αφγανιστάν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ.......πολεμικός προορισμός έπεσε στο τραπέζι ως "ταξιδιωτικός" βρε παιδιά μου!
      Καλημέρα ναυαγέ και καλή Κυριακή! Ως το βράδυ θα ξέρεις...... :))

      Διαγραφή
  25. Χμμ.. με έβαλες σε σκέψεις. Θα έλεγα Σουηδία ή Ιταλία. Δεν ξέρω γιατί..
    Δυσκολεύομαι και να διαλέξω. Θα καταλήξω στη Σουηδία. Φιλιά πολλά πολλά από Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι έτσι κι αλλιώς που κατάφερες και ήρθες επίσκεψη!
      Φθινοπωρινά φιλάκια από καρδιάς! :)))))

      Διαγραφή
  26. Είμαι ανάμεσα σε Μάλτα, Κορσική και Κανάριες Νήσους.
    Επειδή όμως όπως έχεις γράψει επανειλημμένα με κεφαλαία πως θέλεις ΕΝΑΝ προορισμό (εντάξει, το καταλάβαμε!), θα διαλέξω τη Μάλτα.
    Άντε, πες γρήγορα!
    Το δώρο είναι δικό μου!
    Αν όχι, θα καταγγείλω την επιτροπή!
    (όπως στα καλλιστεία...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η επιτροπή να δεις πόσο έχει να σε καταγγείλει!!!
      Κάνε υπομονή μέχρι το βράδυ, ανυπόμονο αγόρι!
      Κυριακή κοντή γιορτή που λένε;; Ε! Αυτό!
      Καλημέρα Αρχηγέ!

      Διαγραφή
  27. Είμαι σίγουρη πως όπου κι αν πήγες πέρασες πανέμορφα και γύρισες με πολλά χαμόγελα στις αποσκευές σου...
    Στην χώρα του Ποτέ Ποτέ μάλλον ήσουν :-)

    Mας έλειψες και σου στέλνω όλη μου την αγάπη και τα φιλιά μου.... ευχόμενη να έχεις πολλά ακόμα τέτοια ταξίδια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Δηλαδή εσείς έχετε σκοπό να μου το κλείσετε το μαγαζάκι!!
      Που είναι μάνα μου η χώρα που προτείνεις;; ΕΔΩ!!
      Είμαι ωραία και καλά στη χώρα του Ποτέ Ποτέ και θα πληρώσω να ψάχνω στον κόσμο να βρω μια όμοια, που έτσι κι αλλιώς όμοια δεν υπάρχει;; Τι να πω! Ματαιότης! Άσχετο ε; Χαχα! Σε φιλώ γλυκά και μια χώρα δεν είπες ούτε κι εσύ! Αχ! Ατίθασα παιδιά που έχω! :)) Κι εσείς μου λείψατε πολύ κι ανταποδίδω την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  28. Γεια σου Joan :)

    Μάλλον απίθανο να πήγες εκεί, αλλά επειδή είναι στόχος ζωής το να πάω εκεί, θα έλεγα:
    Hawaii (Σκέτο. Όχι 5-0!)

    Να'χεις μια όμορφη μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Σεβάχ....ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ!
      Απ' ότι κατάλαβα, οι περισσότεροι απαντούμε σε μια ερώτηση σύμφωνα με τις επιθυμίες μας!
      Σε συναντώ συχνά σε φιλικά μπλογκ. Χάρηκα που σε γνώρισα κι ελπίζω να τα λέμε!
      Κι ένα μικρό αλλά παλιό ανέκδοτο:
      Στο Χαβάη 5-0, η Χαβάη με ποια ομάδα έπαιζε;; !!

      Διαγραφή
  29. Τσεχία :)
    Ελπίζω πάντως να πέρασες πολύ καλά όπου και να πήγες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασα πολύ καλά εκεί που πήγα! Σ' ευχαριστώ φίλε Ηλιογράφε, με τις τέλειες φωτογραφίες σου! Καλό απόγευμα σου εύχομαι! :))

      Διαγραφή
  30. Α, ώστε έτσι!!!! Εσύ διακοπάριζες κι εμείς εδώ σε ψάχναμε αγωνιωδώς;
    Και πού να πω εγώ τώρα ότι ήσουν; Βοήθεια δεν έχει; Ούτε τόση δα;
    Λοιπόν, ας δούμε...
    Είναι μία Τζόαν, που όλο-όλο τρέχει, και πού θα στα-μα-τή-σει;
    Ιταλία!!! (πες ναι, πες ναι)
    Εύχομαι να πέρασες καλά, γλυκιά μου! Και εννοείται περιμένω να μάθω νέα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ διακοπάριζα κι εσύ ζωγράφιζες αδιαλείπτως!!! Χαχα!
      Θα τα μάθεις τα νέα, έχω σκοπό να τα αναρτήσω οσονούπω!
      Σε φιλώ και χάρηκα που σε ξαναβρήκα, μου είχες λείψει κοριτσάκι!

      Διαγραφή
  31. Διάβασα τα σχόλια , εγέλασα με την ψυχή μου και σε καλωσορίζω!!
    Κατά Αλφα παίρνουμε την άχρηστη βοήθεια!!
    Κατά Βου , δεν αγαπάς την ζέστη!
    Κατά Γου, Δου , Σου, Μου ,του είναι ασυνήθιστος προορισμός!
    Στην Αγία Πετρούπολη θα πω , έτσι γιατί είναι συνηθισμένος!!!!!
    Φιλιά







    1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Νικόλ, καλώς σε ξαναβρίσκω!
      Προσπάθησα να μπω στο μπλογκ σου, αλλά μου έγραψε κάτι για έναν "κακόβουλο σύνδεσμο", δεν ξέρω γιατί και βγήκα χωρίς να σε διαβάσω. Αν θες κοίτα λίγο τι γίνεται. Εγώ τεχνολογικώς δεν το' χω, οπότε δεν μπορώ να σκεφτώ τι συμβαίνει και γιατί.

      Κατά τα άλλα.......θα μάθεις κι εσύ το βράδυ!
      Είδα κι άλλον φίλο -τον Λωτοφάγο, αλλά για άλλους λόγους!- να προτείνει την Αγία Πετρούπολη!

      Διαγραφή
  32. Καλησπέρα, καλώς ήρθες..
    Θεωρώ πως εννοείς έξω από τον ελλαδικό χώρο,
    οπότε θα έλεγα πως πήγες Κύπρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιο έξω δεν γίνεται, έχω να συμπληρώσω!! Σ' ευχαριστώ πολύ και καλώς σε ξαναβρήκα!
      Σ' ευχαριστώ κι εγώ που ήρθες ως εδώ, αν και διακρίνω μια μικράν αποχή αυτόν τον καιρό από την μπλογκόσφαιρα! Σε φιλώ γλυκά και το βράδυ τα σπουδαία! :))

      Διαγραφή
    2. Πέτρα, εδώ παίρνω μόνη μου την άδεια να κάνω μια παρέμβαση :
      Αγαπητέ Ανταίε. Ευτυχώς που σε δελέασε αυτή η ξεχωριστή Πέτρα (που όλο κυλάει και γιαυτό δεν χορταριάζει) κι έσκασες επιτέλους μύτη. Τι να σου κάνουμε για να εμφανιστείς και στο σπίτι σου;; Λείπεις σε πολλούς από εμάς!
      (Σου απευθύνω το μήνυμα στο σπίτι της Joan, γιατί κατά πως φαίνεται θα περάσεις από εδώ νωρίτερα από ότι άπ' το σπίτι σου)
      Άννα

      Διαγραφή
    3. Αννούλα, για να μην το αδικήσουμε αυτό το παιδί, εγώ γύρισα χθες και μπήκα σε πολλά blog φίλων μας να τους διαβάσω αλλά και να τους πω για την συμμετοχή στο παιχνίδι! Στα πλαίσια αυτά λοιπόν, έγραψα και στον Ανταίο, αλλιώς εξαφανισμένος θα ήταν ακόμα, όπως πολύ φοβάμαι πως θα συνεχίσει να κάνει, αν και μας λείπει πολύ και το ξέρει!

      Διαγραφή
  33. Καλωσόρισες απ' τα... "ξένα" Joan. Εύχομαι να πέρασες όμορφα και ξένοιαστα!
    Περιμένουμε να μοιραστείς μαζί μας, εντυπώσεις και φωτό από το μέρος που έκανες
    τις διακοπούλες σου. Εγώ θα πω Ντουμπάι.
    Επειδή έχει πολύ ζέστη και υγρασία, όπως είπες.
    Όπως και να 'χει γλυκιά μου, να είσαι καλά και σύντομα να επιλέξεις νέο προορισμό
    για νέες εμπειρίες! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Κατερίνα,
      σ' ευχαριστώ πολύ που με επισκέφθηκες, αλλά και για τις ευχές σου!
      Μακάρι να μπορούσα να ταξιδεύω συχνά -καθώς λατρεύω τα ταξίδια- αλλά δυστυχώς δεν έχω τη δυνατότητα.... Σε φιλώ γλυκά και καλό σου απόγευμα! :))

      Διαγραφή
  34. Με τόσα χιουμοριστικα σχόλια θα ελεγα οτι πήγες Πετρίνα μου στην χώρα του χαμόγελου..τυχερούλαααα!!!!
    και τα πιο όμορφα σιγουρα θα τα εχεις δει στα γελαστα παιδικά μουτράκια στην χώρα που δεν χρειάζονται πολλα για να είναι χαρούμενοι...ποια ειναι;;; εσύ θα μας πείς που πήγες!!! θα ήθελα πολύ να την μαθω....λατρευω και εγώ τα ταξίδια... εστω και της φαντασίας..!! φιλώ σε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σμαράγδι μου!
      Τα χιουμοριστικά σχόλια είναι από πολλούς από ότι είδες!
      Ανέμενε εντός ολίγου τα αποτελέσματα!
      Ως τότε, σε φιλώ γλυκά και χάρηκα που βρεθήκαμε και πάλι όλοι μαζί!
      Ούτε εσύ είπες χώρα άτιμο παιδί! Αχ! θα σας μαλώσω! :))

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Επειδή εμφανίστηκε 2 φορές το σχόλιο μου -γύρευε γιατί- έσβησα το 1 τελικά.

      Διαγραφή
  35. Καλώς ήρθες!!!
    Πρόλαβα?....άντε να πω κι έναν προορισμό...Ισπανία?
    Φιλιά πολλά και αναμένουμε εντυπώσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρίσκω αγαπημένη κοπελιά!
      Πόσο μου έλειψες χαρά μου!
      Πρώτα θα βγουν τα αποτελέσματα κι ύστερα οι εντυπώσεις, σε άλλη ανάρτηση!
      Σε φιλώ γλυκά και πάω να ετοιμάσω την ανάρτηση με τον νικητή!

      Διαγραφή
  36. Καλησπέρα. Εγώ λέω Φιλλανδία.
    Ελπίζω να δείξεις φωτό. Δεν πιστεύω τίποτα χωρίς πειστήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοπελιά, στο νήμα ήρθες!!! Σε μερικά λεπτά βγαίνει ο νικητής!
      Σε φιλώ γλυκά και έπεται το αποτέλεσμα!

      Διαγραφή
  37. Άργησα λιγάκι...αλλά όπως κατάλαβες χθες είχα γάμο....!!!!
    Όπου κι αν πήγες...φαντάζομαι πως πέρασες φανταστικά :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ζήσουν τα παιδιά κι όλα τα άλλα έπονται!
      Κι εγώ εύχομαι να πέρασες καλά στο γάμο!
      Σε φιλώ και καλό απόγευμα! :))))

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.