Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Η Φωτογραφία της εβδομάδας: Για μένα ο δρόμος είναι δρόμος...


Κάθε φορά που ανοίγεις δρόμο στη ζωή πες μου έναν προορισμό που σου έρχεται στο νου! Δηλαδή ρε παιδί μου ξύπνησες σήμερα το πρωί και είχες την επιθυμία να πάρεις έναν δρόμο. Την επιθυμία είπαμε, διότι το να ξυπνήσεις πρωινιάτικα -αν έχεις κοιμηθεί βεβαίως βεβαίως!- και να πρέπει να πας στην εφορία σου, δεν είναι επιθυμία, δεύτε τελευταίον ασπασμόν είναι!

Από την άλλη πάλι, το να ξυπνήσεις και να πας......αυτοβούλως στην εφορία, εξόδιο ακολουθία δεν το λες. "Εισόδιο" καλύτερα ή και εθελουσία....είσοδο, εφόσον δεν περιμένεις να έρθει η εφο-
ρία σε σένα, αλλά σηκώνεσαι μια και δυό και πας εσύ σ' εκείνη! Λάθος δρόμο πήρα νομίζω!

Εμ βέβαια λάθος δρόμος πήρα γιατί δεν θέλω ντε και καλά να σε στείλω στην εφορία σήμερα! Έλεος! Για να σου δώσω να καταλάβεις (επιτέλους), εγώ ξύπνησα σήμερα το πρωί και ήθελα να πάρω το δρόμο για το αεροδρόμιο, να μπω σ' ένα αεροπλάνο και να την κάνω από δω! Ο προορισμός δεν μου έχει γίνει ακόμα ξεκάθαρος -ως επιθυμία πάντα!- αλλά είναι λεπτομέρεια.

Ο Δρόμος όμως για τον καθένα μας, είναι κάτι υποκειμενικό. Δρόμος δεν είναι μόνο ένα τα-
ξίδι. Δρόμος είναι και μια επιθυμία, ένας στόχος, ένα όνειρο τρελό που δεν θέλεις να μείνει απατηλό. Δρόμος είναι μια βόλτα στην εξοχή, ένας καφές με φίλους, ένα γήπεδο για τρέξιμο! ;) Δρόμος είναι η παιδική χαρά με το παιδί ή ένα πτυχίο που απόμεινε στη μέση. Δρόμος είναι......


______________ "o pio pistos filos tou skylou" ____________  Foto _____________

94 σχόλια:

  1. Καλημέρα Πετροκόριτσο
    Δρόμους αγάπη μου αναζητάμε
    διαρκώς γιατί δεν βολευόμαστε
    στις χαράξεις που άλλοι ανοίγουν
    για εμάς!!!!

    φιλάκι γλυκό (αυτό το αεροπλάνο μου ακόνισε την επιθυμία της φυγής)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα αυτά τα αεροπλάνα είναι που μου παίρνουν τα μυαλά (τα ποια;;) !!
      Καλημερούδια, σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Ο δρόμος για την εφορία δεν είναι λάθος δρόμος. Ούτε σωστός... Μάλλον δ-α-φ-ο-ρ-ε-τ-κ-ο-ς απο τα δεδομένα μας μέχρι σήμερα είναι. Αν θεσ ψστόσο πάμε Θιβέτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ λέω.......ωστόσο, να βγάλω κι αυτό το "ψ" και να βάλω ένα "ω", τι λες;; Χαχαχα!! Όσο για το Θιβέτ, το συζητάς;; Μέσα! (αρκεί να μην το μάθει η.....εφορία που λέγαμε!) Σε φιλώ!

      Ρε παιδιά, υπάρχει κι ο δρόμος για την ευφορία, ξέρει κανείς τα δρομολόγια;;

      Διαγραφή
    2. εγώ ένα τραγουδάκι έχω ακουστά το euphoria πάλι! πιάνεται? :)

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχαχαχα Πετραδάκι! Βγάλε και το Ψ...Ατιμη πρεσβυωπία!!!!!

      Διαγραφή
    4. Αχαχαχα! Φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  3. δρομος ειναι η ζωη μας πετρα μου,ολη...αλλοτε ευθεια,αλλοτε ανηφορος,αλλοτε μονοδρομος,αταυροδρομι,χωματοδρομος ακομα και μονοπατι σε δασος η θαλασσα...καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς τα που θα ήθελες να κάνεις όμως εσύ σήμερα, δεν μας είπες!
      Μήπως είναι ινκόγκνιτο;; Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Πέτρα μου!! Αχ και τι δεν είναι;
    Ενα φιλί που δεν δόθηκε, ενα αντίο που δεν ειπώθηκε.Ενα καράβι αταξίδευτο να με αρμενίζει σε πεθυμιές!! Οεοεοεοε!!
    Μάκια ξανθιώ μου κι ένα τραγουδάκι!! http://www.youtube.com/watch?v=piauP6i9Yv4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για το τραγούδι!
      Εντός κειμένου έχω βάλει κι εγώ τραγούδι, το βρήκε κανείς;; Πολλά φιλιά συμπεθερόνι!

      Διαγραφή
    2. Δρόμος είναι η ίδια η ζωή, γιατί δε μένει ποτέ στάσιμη! Και ο κάθε άνθρωπος που γνωρίζουμε είναι ένας καινούργιος δρόμος! Και κατά τη ρήση της γνωστής λαϊκής αοιδού: κανείς δεν είναι...άσφαλτος! (μπορεί όμως να είναι χωματόδρομος ή καλντερίμι!!!)
      O Άκης Πάνου τιτανοτεράστιος! Και το δικό μου τραγούδι για το δρόμο:
      http://www.youtube.com/watch?v=Q5BsBJFpzpo

      Διαγραφή
    3. Σοφάκι καλημέρα και σ' ευχαριστώ πολύ για το τραγούδι! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. μα τι ομορφη αναρτηση!
    ποσο συμφωνω σε ολα!
    ωραια αναλυση του δρομου!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρό μου κι αφηρημένο μου πλασματάκι, ποιος δρόμος θα ήθελες να ανοιγόταν σήμερα μπροστά σου;; Πολύ θα ήθελα να μάθω (γιατί είμαι και περίεργη!) Έχω την εντύπωση πως είσαι λίγο βιαστική σήμερα. Πήρες δρόμο;;;; Αχαχα!

      Διαγραφή
    2. χαχαχα
      πηρα δρομο και ξαναρθα!
      αδυναμια μου δεν απαντησα στο ερωτημα γιατι ειλικρινα σημερα δεν ηθελα καποιον αλλο δρομο στη ζωη μου περα απο αυτον που διαβαινω καθημερινα.
      σημερα, μετα απο καιρο, βλεπω καπως πιο γαληνια τις μερες μου και νοιωθω ευγνομων για το ποσο ησυχα κυλουν.
      σημερα βλεπω τον κοσμο καλα!
      αυριο δεν ξερω!
      οποτε σημερα μου αρκει ο συνηθισμενος μου δρομος.
      τωρα για αυριο... εδω ειμαστε... θα τα λεμε.

      φιλακια πολλα πολλα αγαπη!

      Διαγραφή
    3. Έτσι μάλιστα! Καταπληκτική απάντηση! Πολλά φιλιά κι ευχαριστώ που σε ξανά έβγαλε από δω ο δρόμος σου!!!

      Διαγραφή
  6. Τελικά, όλα είναι δρόμος Πέτρα μου! Δεν θέλω να μας βρει το μεσονύχτι....... Ετοιμάζομαι για δρόμο σύνθετο και είμαι ενθουσιασμένη, με απογείωσες με τα γραφόμενα σου!!! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έχεις πολύ μεγάλη επιτυχία και στην εύχομαι ολόψυχα κι από δω!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Σ΄ευχαριστώ τόσο πολύ κοριτσάρα μου! Τέτοια αγάπη και τόση θετικότητα, δεν την φανταζόμουν πριν μπω στην παρέα σας!!!!

      Διαγραφή
    3. Όλη η ιστορία γίνεται για να λάβω κάποια μέρα μια....πρόσκληση, ως επίτιμη!!! Αχαχαχα!!

      Διαγραφή
    4. Χαχαχαχαχαχα το μόνο εύκολο, να είσαι σίγουρη! Το έχω καταλάβει, σου αξίζουν τιμές πουλάκι μου! Και μην σε αποκαλέσεις επίτιμη ξανά, με θυμίζεις τον δράκουλα!!!

      Διαγραφή
    5. Σβήσε το "επίτιμη" λοιπόν!! Φιλάκι!

      Διαγραφή
  7. Λοιπόν εγώ θα ήθελα να ξυπνήσω να πάρω το αυτοκινητάκι μου, το κοριτσάκι μου και τον αντρούλη μου και να πάμε μια εκδρομή προς Πήλιο μεριά!
    Μην σου πω να μείνω εκεί για πάντα!!
    Πολλά φιλιά γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως, μόλις τακτοποιηθείτε, κάντε μου μια πρόσκληση μάνα μου! Τελικά "ο τζάμπας ζει" κατάντησα σήμερα! χαχαχα!) Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Eννοείται καλέ να σε πλακώσω στα τσίπουρα(που δεν πίνω) να έρθεις στα ίσια σου όλα θα σου περάσουν!!
      Χαχαχα!!
      Τελικά γι΄αυτό παθαίνουμε ότι παθαίνουμε γιατί δεν πίνουμε!
      Χαχα!
      Φιλί!

      Διαγραφή
    3. Τελικά το πιο πιθανό είναι να σε πλακώσω εγώ στους......εσπρέσο!!! (αφού ούτε εγώ πίνω!) Τι ξενέρωτες μωρέ αδερφάκι μου!! Και φυσικά μετά, θα συμφωνήσω μαζί σου πως...γι΄αυτό παθαίνουμε ότι παθαίνουμε γιατί δεν πίνουμε!!!

      Διαγραφή
  8. Αχ δρόμος να 'ναι κι όπου να 'ναι!!! ;-) Απορώ πως υπάρχουν άνθρωποι που δεν ονειρεύονται ταξίδια!!! Σε φιλώ γλυκά κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Πάρε με μαζί σου τσιγγάνε στα γλυκά μεγάλα ταξίδια".....!! Ούτε εγώ τους καταλαβαίνω! Φιλάκια πολλά Σοφάκι μου!

      Διαγραφή

  9. «Δρόμος είναι και μια επιθυμία», οσοδήποτε μικρή. Πράγματι, ένα πραγματοποιήσιμο μικρό θέλω, σε βγάζει από την τύρβη των μικρών που ροκανίζουν το χρόνο μας.
    Αισιόδοξος ο επίλογος, αγαπητή μου Joan. Ανυψώνεις τη λέξη δρόμος σε αντίθετο της απραξίας, της καθήλωσης μέσα στων φροντίδων τη δίνη. Προσυπογράφων, εύχομαι καλό δρόμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η επιθυμία είναι προοπτική κατά την ταπεινή μου άποψη φίλε Άρη! Να είσαι καλά και χαίρομαι που αντάμωσαν οι δρόμοι μας!! Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  10. Ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία!
    Ο δρόμος σου είσαι εσύ!
    Μια ζωή μέσα στους δρόμους!
    Και πολλά άλλα!
    Αυτά! Και τώρα ήρθε η ώρα να πάρω... δρόμο!!!! (Όχι, δεν πάω στην εφορία/δυσφορία!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ζαβαρακατρανέμια" να συμπληρώσω επίσης!! Δρόμο παίρνεις, δρόμο αφήνεις! Άπειρα φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Η ίδια επιθυμία μου έρχεται και μένα κάθε φορά όμως...να μπω σε ένα αεροπλάνο και να την κάνω...για που μη με ρωτήσεις....
    φιλάκια Πετροκόριτσο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποθέτω ότι αποκλείουμε Ουκρανία, Συρία. Αίγυπτο, όπου υποφέρουν χιλιάδες συνάνθρωποι μας, εξαιτίας των νοσηρών συμφερόντων κάποιων, που τους εμπλέκουν σε πολέμους και εμφύλιο..... Πολλά φιλιά Άμυ μου.

      Διαγραφή
  12. Δρόμο παίρνω, δρόμο αφήνω και όλο στο ίδιο σημείο βρίσκομαι... τι είναι; ή τι μάλλον μου συμβαίνει, υπάρχει κάποιος/α ψυχαναλυτής να μου πει τι κάνω λάθος;
    (Δεν αστειεύομαι καθόλου!)...

    ΑΦιλάκια και καλό μας δρόμο... έξω απ' ότι μας βασανίζει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πω κι εγώ που είμαι μόνο μια απλή blogger.....
      Φιλιά πολλά και καλό δρόμο σε όλους....

      Διαγραφή
  13. http://www.youtube.com/watch?v=rJDHnhIwiD8&feature=youtu.be

    Όλα είναι δρόμος. Κι η μουσική είναι δρόμος. Μια θεσπέσια διαδρομή, που σε ταξιδεύει και σ' αφήνει περιπλανώμενο στ' όνειρο -κι η απόσταση; μόλις λίγα λεπτά μακριά. Τι εύκολη υπόθεση που φαντάζουν όλα μερικές φορές. (Α ρε Σπανουδάκη, με εμπνέεις!!!)

    Φιλούρες, ξανθομαλλούσα μου.
    Και πάντα όλοι οι δρόμοι ανοιχτοί για πάρτη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α να χαθείς! Έφαγα κόλλημα με τον Σπανουδάκη σου!
      Να είσαι καλά γλυκό μου και πάντα με ανοιχτούς δρόμους και ορίζοντες!

      Διαγραφή
  14. για μένα δρόμος είναι ένα σοκάκι σε νησι με την αγαπη μου διπλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα ήταν ιδανικό να συνδυάσεις τον δρόμο με την επιθυμία ή το στόχο Πετροκόριτσο!
    Το μόνο εύκολο που βρίσκω είναι να το ονειρεύομαι, αυτό δεν μας το πήρανε ακόμαι!
    Να είσαι καλά κοπέλα μου και πάντα στη ζωή σου να γίνεται ζεύξη ο δρόμος με τις επιθυμίες και τους στόχους σου!
    Υ.Γ. Σε διάβασα και στα προηγούμενα, με το Διαδίκτυο, τον Άδωνη (πόσο συμφωνώ μαζί σου) την κλήρωση που έκανες και κέρδισε η Ελένη! Κάθε μέρα σε διαβάζω αλλά δεν άφησα σχόλιο γιατί τρέχω με διάφορα, αυτές τις μέρες.
    Είσαι ένας θησαυρός Πέτρα μου! Καλό βραδάκι με φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ζεύξη ο δρόμος με τις επιθυμίες και τους στόχους";;;;; Πςςςςς! Τι είπες ρε άνθρωπε! Κέντησες και πάλι! Πολλά γλυκά φιλιά Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  16. Ο δρόμος (μου) είχε τη δική του ιστορία... αλλά δεν θα σου την πω, μέχρι να συναντηθούν οι δρόμοι (μας).
    Φιλάκια πολλά!! ♥

    Και καλό δρόμο να 'χουμε... γενικότερα. Κι ας είναι προς τα όπου να΄ναι. Ευκαιρία να γνωρίσουμε και κάτι διαφορετικό, βρε αδελφέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σήμερα το πρωί είπα θέλω να πάρω ένα δρόμο που να με οδηγήσει στη θάλασσα. Τον ακολούθησα και όταν έφτασα εκεί ο δρόμος της φαντασίας ανοίχτηκε απέραντος....και άντε να συμμαζευτώ μετά...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ πάλι (η γαϊδούρα) πρέπει να πάρω τον δρόμο για το ταχυδρομείο οσονούπω! Φιλάκι Ελενάκι μου!

      Διαγραφή
  18. Πάρ΄το δρόμο που σου πρέπει τον αγύριστο.....λέει το λαικό άσμα....αφιερωμένο στους 300, νομίζω ότι είναι ο δρόμος που τους αρμόζει...χαχαχα!!! Τώρα όσο ανφορά τον δικό μου δρόμο, έχω δρομολογήσει για αύριο τσικνοπέμπτη να ψήσω μπριζολίτσες για να τις τσακίσουμε με φίλους αγαπημένους...και από Παρασκευή βλέπουμε που θα μας βγάλει ο δρόμος!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστό κι αυτό: δος ημίν σήμερον κι αύριο έχει ο Θεός! Βρε, που καταντήσαμε! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  19. Δρόμος είναι.... η έξοδος από το αδιέξοδο που έχουμε μπει (για νάμαι ακριβής) μας έχουν βάλει.....
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εγώ; Θα ήθελα δύο δρόμους να κάνω ... έναν Αθήνα .. το ξέρεις ..είσαι κι εσύ μέσα σε αυτό το όνειρο μου! Εσύ και και μερικές ακόμα αγαπημένες ψυχές! Έναν ακόμα για Θεσσαλονίκη! Είναι κι εκεί άλλες και μια που αξίζει τα μάλα....
    Αντ' αυτού έχω πάρει κυριολεκτικά τους δρόμους και χτυπάω 5 χλμ για πλάκα! Κάτι δεν είναι κι αυτό;

    Μα καλά ; Και σήμερα κάπου στα ίδια το πιάσαμε; Δρόμους εγώ δρόμους κι εσύ...Θα νομίζουν ότι συνεννοούμαστε ! αχαχαχα!
    Φιλούρες στο τρέξιμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι σύντομα να τους διαβείς και τους δυο!! Φιλάκια!
      *Είδες;; Πάλι έσμιξαν οι δρόμοι μας!! :))

      Διαγραφή
  21. "Ηλία ριχ'το!..."
    "Όλα είναι δρόμος" μουστάκια...
    Μοιραία, εκεί με ταξίδεψε η ανάρτησή σου. Αγαπημένη ταινία.
    http://www.youtube.com/watch?v=_Jvp-YiP530

    Φιλιά Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πουλάκι μου τελευταία όλο τους δρόμους παίρνω , τέτοια δρομομανία άλλο πράγμα .
    Και με τα πόδια και με αυτοκίνητο και με παρέα και μόνη , αν δεις κάποια να μιλάει μόνη της εγώ θα είμαι...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πουλάκι μου είπα και γελάω μόνη μου , ως συνήθως , θυμήθηκα την Κανέλλη που είχε αποκαλέσει τον Καψή του μέγκα ..ντε έτσι....

      Διαγραφή
    2. "Αν δεις κάποια να μιλάει μόνη της εγώ θα είμαι"...αχαχα! Κι εγώ μπορεί να είμαι, μη σου πω! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  23. "Δεν εχει ο δρομος τελειωμο κι ολο τραβας μπροστα κι ολο εμπρος κι ολο δρομος"ΠΟολυτιμος κι ακριβος ο δρομος του αγωνα που κανει εστω και λιγο πιο ανθρωπινο τον κοσμο!Φιλια γλυκια ακριβη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι σε θέλω: στις επάλξεις! Κράτα με να σε κρατώ! Γλυκό φιλί!

      Διαγραφή
  24. Για την εφορία είναι μονόδρομος.
    Χέσ’την λοιπόν να πούμε για τους άλλους δρόμους.
    Δρόμος είναι η σχέση, οι φίλοι, η οικογένεια, η εργασία, δρόμος είναι η ζωή, δρόμος είναι όλα.
    Ο Θεός να φυλάει από τους μαλάκες οδηγούς που θα βρεθούν στο δρόμο μας… ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Θεός να φυλάει από τους μαλάκες οδηγούς που θα βρεθούν στο δρόμο μας, κυριολεκτικά και μεταφορικά! (-Παθώς είσαι;; -Παθώς και μαθώς!!)

      Διαγραφή
  25. Ήμουν κάπου εκεί στην εφηβεία, όταν ονειρεύτηκα έναν ΔΡΟΜΟ
    ... θαλασσινό.
    Μεγάλωσα με αυτόν τον δρόμο στα όνειρά μου. Πριν δέκα - κάτι χρόνια, αποφάσισα να τον βαδίσω (ή μάλλον να τον πλεύσω). Κι από τότε... "Όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε". Έχει και φουρτούνες, αλλά δεν τον αλλάζω με τίποτα.
    Αν θες,έλα, σε προσκαλώ
    .......................................
    Let me take you far away
    You'd like a holiday
    Exchange your troubles for some love
    Wherever you are
    Let me take you far away
    You'd like a holiday
    Longing for the sun you will come
    To the island without name
    Longing for the sun be welcome
    On the island many miles away from home
    Be welcome on the island without name
    Longing for the sun you will come
    To the island many miles away from home............

    Φιλιά - με - αέρα - θαλασσινό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, έρχομαι εγώ κι άσε την σταρ την πρωτευουσιάνα!!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    2. Το τραγουδάκι πολύ αγαπημένο από το λατρεμένο μου συγκρότημα!!!
      Άσε που κι εγώ διαβάζοντας το κείμενο είχα την ιδέα να αφιερώσω τραγουδάκι στην Πετρούλα σήμερα, αντί για άλλη απάντηση! Φρέσκο όμως τραγουδάκι!!!
      Θα το δεις παρακάτω.
      Γλαύκη

      Υ.Γ.
      Πετροκόριτσο
      Συγνώμη για την ψιλή κουβέντα με την Άννα. Ευκαιρία βρήκα!!!

      Διαγραφή
    3. Εμένα μου αρέσει η ψιλή κουβέντα. Όλοι οι καλοί χωράνε! Έτσι δεν είναι Petra;

      Διαγραφή
    4. Ρε, αντί να πιάσετε να απαντάτε σε κάνα σχόλιο, να με ξελασπώσετε, καθόσαστε ακόμα κι αναρωτιέστε αν επιτρέπεται η ψιλή κουβέντα;; ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ η ψιλή κουβέντα εδώ μέσα μανταμίτσες!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    5. Κι η δική μου μουσική αφιέρωση και στις δυο σας:

      http://www.youtube.com/watch?v=_xnFzF4ntfI

      ....και καλούς αγώνες, ο καθένας από το μετερίζι του!

      Διαγραφή
  26. Έχω χαράξει κι εγώ μερικούς δρόμους και μια περπατώ στον έναν και μια στον άλλον. Τι όμορφες που είναι οι διαδρομές! Εμένα μου αρέσουν και μερικές χαζές... Μοσχάτο-Αμφιάλη πχ...χαχα... αρκεί να μου φτιάξει τη διάθεση κάτι... ένα συννεφάκι στον ουρανό ή ένα χαμόγελο ενός παιδιού... κάτι που θα δω στο δρόμο. Μερικές φορές παρακαλώ να είναι πιο μακριά ο προορισμός για να απολαύσω περισσότερο το ταξίδι... άλλες πάλι ανυπομονώ... Όλα μαζί συνθέτουν τη ζωή. Όσοι περισσότεροι δρόμοι τόσο καλύτερα βιωμένη. Καλούς δρόμους να'χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι σπάνιο είδος Κοριτσιού εσύ παιδάκι μου!
      Πέρα από Μολυβένιο Κορίτσι είσαι και Κορίτσι Μάλαμα!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  27. Όλα είναι δρόμος κι έχω πολύ δρόμο ακόμα...ελπίζω...
    Α τους παίρνω συχνά τους δρόμους η τρελή!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που μαζί με τους δρόμους, παίρνεις και την φωτογραφική σου μηχανή κι είμαστε όλοι κερδισμένοι! Φιλάκι!

      Διαγραφή
  28. Τελευταία ο μοναδικός δρόμος που έχω διαβεί είναι ο δρόμος της σιωπής, της υπομονής και της αναμονής!!!!! Ελπίζω να με οδηγήσει κάπου!!!
    Φιλάκια Πέτρα μου!!! Όνειρα γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης, μακάρι να μας οδηγήσει όλους μας κάπου ο δρόμος της αντοχής/ανοχής... Γλυκό φιλί!

      Διαγραφή
  29. Petroκόριτσο
    Πάρε τους δρόμους και ταξίδεψε μ' ένα φρέσκο τραγουδάκι!

    http://www.youtube.com/watch?v=rEgRzLXqWUI

    Φιλιά πολλά!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλαύκη μου χαίρομαι πάρα πολύ που είσαι και πάλι εδώ κι ευχαριστώ πολύ για το τραγουδάκι! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  30. κάθε δρόμος και μια ιστορία Πετρούλα!! εγώ λέω να πάρω το δρόμο για τη θάλασσα, ή για το βουνό καλύτερα έτσι για αλλαγή? φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μόδα επιτάσσει να πάρουμε τα βουνά όλοι μαζί!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  31. Πάντα πρέπει να έχουμε ένα σκοπό στην ζωή μας , τότε τα βηματά μας θα βρούν τον δρόμο που θα διαβούμε
    Όμορφο βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, τι ωραίο Αλέξανδρε μου! Φιλοσοφημένο! Ευχαριστώ και καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  32. Ο δικός μου δρόμος είναι η νέα δουλειά που ξεκίνησα. Ακόμα είμαι στα πρώτα μέτρα, δεν ξέρω αν θα οδηγήσει σε κάποιο όμορφο μέρος ή σε αδιέξοδο. Αυτή η αβεβαιότητα είναι σπαστική μα και λυτρωτική ταυτόχρονα..

    Όμορφη η φωτογραφία!

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα καλά θα πάνε και στο εύχομαι ολόψυχα! Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  33. δεν ξέρω ποιον πρώτο από τους πολυπόθητούς μου δρόμους θα ήθελα να πάρω
    ξέρω όμως καλά πως ΔΕΝ θέλω να πάρω τον ίσιο δρόμο!

    Πετρουλίνι μου αγαπημένο, είθε μπροστά σου οι δρόμοι οι καλύτεροι να βρίσκονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταποδίδω μέσα από την καρδιά μου Βικάρα μου γλυκιά!!! Πολλά-πολλά φιλάκια!! :)))

      Διαγραφή
  34. Δεν υπάρχει δρόμος, διαβάτη.
    Το δρόμο τον ανοίγεις περπατώντας.

    (ισπανική παροιμία, αλλά κολλάει...)

    Ή αλλιώς... καβάλα τη Ryan Air και κόβε βόλτες, χωρίς στάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά όλοι οι σοφοί λαοί χρεοκοπούν ή και το αντίστροφο........

      Διαγραφή
  35. Εχθές την ώρα που ανέβαζες το κείμενό σου, ήμουν με μια φίλη στο δρόμο για τη θάλασσα! Πήγαμε μια βόλτα μέχρι μια παραθαλάσσια περιοχή της Αττικής, για να πάρουμε μικρές ανάσες για κάποιους άλλους δυσκολότερους "δρόμους" που μας περιμένουν.
    Πάρε κι ένα τραγουδάκι! http://www.youtube.com/watch?v=OFgayzZ5KTM
    Καλό βράδυ Joan! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κι εσένα για το τραγουδάκι.
      Τελικά το θέμα "δρόμος" μάς έφερε στο μυαλό πολλά τραγούδια.
      Εύχομαι να πάνε όλα καλά στους νέους δρόμους. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  36. Τον δρόμο της *Επιστροφής* μπορώ να προσθέσω κι εγώ με τη σειρά μου;

    Τι γίνεται; Μία εσύ με τους δρόμους, μία η Αριστέα με τα χιλιόμετρα. Χα χα χα.
    Φιλί παραπονιάρικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σου εύχομαι ολόψυχα να τον βρεις αυτόν τον δρόμο κι ως τότε, να μην έχουμε πάρει εμείς τους δρόμους! Φιλί συννεφιασμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.