Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

ΕΚΑΤΟΝ ΠΕΝΗΝΤΑ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ...


Μέρες τώρα προσπαθώ να βάλω τον εαυτό μου σε μια σειρά. Όχι με το ζόρι. Απλά βαρέθηκα. Βαρέθηκα την πρότερη μου κατάσταση. Εκείνη που δεν περιελάμβανε το διάβασμα βιβλίων! Κι όχι. Δεν μου το επιβάλλει κάποιος άλλος το να "επιστρέψω" στο διάβασμα. Εσωτερική ανάγκη.

150 ημέρες μετά, και σήμερα μόλις αξιώθηκα να τελειώσω ένα βιβλίο, που είχε απομείνει με το άρωμα του φθινοπώρου. Έλεος! Διαμαρτυρόταν ακόμα και το ίδιο! Μεταξύ μας, το βρήκα αρκε
τά θρασύ από μέρους του, το να διαμαρτύρεται εννοώ, γιατί δεν ήταν και τόσο σπουδαίο για! 

Να έχουν τις απαιτήσεις τους τα αξιόλογα βιβλία, αλλά και τα ψιλοαναμενόμενα; Ε, όχι, τους πάει πολύ νομίζω! "Όχι παλαμάκια από σένα!" που έλεγε κι ο μοναδικός Ζήκος! Τέλος πάντων  
με τούτα και με κείνα, σήμερα αυτό το βιβλίο έγινε πια παρελθόν, λίγο πριν μπει η Άνοιξη!
(άσχετο: ας μου πει κάποιος ποιο είναι το σωστό: τελοσπάντων; τέλος πάντων; ή τεσπα; χαχα!)

Όχι τίποτα άλλο δηλαδή. Αλλά ξοπίσω του έχει μαζευτεί μια ουρά, από δω ίσα με απέναντι! "Άμα είναι κυρά μου να καθόμαστε να ψειρίζουμε το κάθε βιβλίο 5-6 μήνες, ζήτω που καή-
καμε"!....είπαν τα επόμενα 15;; 17;; βιβλία που γεμίζουν σκόνη και άλλαξαν 10 χρώματα από τα νεύρα τους! Άρχισα ήδη το διάβασμα του επόμενου, το οποίο ελπίζω να μην το γκαστρώσω! 

Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ! ΑΠΡΟΠΟ, ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ -ΞΑΝΑ ΜΑΝΑ- ΜΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ. ΚΟΛΛΑΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΙ ΑΦΟΡΗΤΑ!
________ "o pio pistos filos tou skylou" ___ Foto ________

66 σχόλια:

  1. καλημερα και καλη εβδομαδα να εχεις πετροκοριτσο.
    εγω παλαιοτερα διαβαζα αρκετα βιβλια, τωρα με εχει πιασει ενα πραγμα και δεν διαβαζω.
    ειμαι με τις εποχες μου φαινεται. πεφτω καπου με τα μουτρα.
    ή βιβλία ή ταινίες ή έξοδοι ή κάτι άλλο.
    τωρα ειμαι στη φαση των ταινιων.
    για να δουμε...

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ είμαι (ακόμα) στη φάση του ίντερνετ και πολύ με νευριάζει αυτό! Σε φιλώ και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Είμαι η πρώτη που σχολιάζω; WOW!!!!
    Τα βιβλία γλυκιά μου έχουν την ώρα τους.
    Δεν σου έχει τύχει να προσπαθείς να ξεκινήσεις ένα βιβλίο και να μην σου αρέσει με τίποτα;
    Το πιάνεις κάνα χρόνο μετά(αφού έχεις ξεχάσει πως προσπάθησες κάποτε να το διαβάσεις)και σε ξετρελαίνει!!!!
    Εμένα μου έχει συμβεί αυτό.
    Οπως και εποχές που δεν μπορώ να μπω καθόλου στη μπλογκογειτονιά γιατί δεν μ' αφήνει το βιβλίο που διαβάζω.
    Ασε που ξεκινάς ένα βιβλίο που έχει πάρει του κόσμου τα βραβεία και εσένα σου φαίνεται φλύαρο ή και 'λίγο'.
    Θα μπορούσα να γράφω με τις ώρες....ως γνωστή βιβλιοφάγος αλλά θα σταματήσω εδώ.

    Σε φιλώ πολύ πολύ:))

    ΥΓ Το άγχος μου από μικρή είναι πως δεν θα προλάβω να διαβάσω ΟΛΑ τα βιβλία που θέλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω το ίδιο άγχος με σένα: πως δεν θα προλάβω να διαβάσω ΟΛΑ τα βιβλία που θέλω! Φιλιά, καλή εβδομάδα και καλό διάβασμα!

      Διαγραφή
  3. Καλέ, τουλάχιστον το βιβλίο το τελείωσες! Αν δεν σε τραβούσε καθόλου, θα το προσπερνούσες και θα πήγαινες απλά παρακάτω!
    ;-)
    Γιατί δεν γράφεις ένα απλό anyway να ξεμπερδεύεις?! (Αλλά τότε θα αναρωτιέσαι αν είναι anyway ή any way!?!)
    Φιλάκιαααααααα!
    Καλή εβδομάδα!
    (Το internet μια από το ίδια και εδώ! Σε νιώθω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε λέω, είχε ενδιαφέρον, αλλά δεν έκοβα φλέβα!!
      Το ίντερνετ μάς χρησιμοποιεί μου φαίνεται! Γλυκό φιλάκι!

      Διαγραφή
  4. 20! Τα δικά μου αδιάβαστα. Να ανησυχώ; Καθόλου! Κάθε τι στον καιρό του!
    Από το 1993 περιμένει ένα να το διαβάσω.. Θα γίνει ! Πάντα κρατώ τις υποσχέσεις μου!
    Μάκια μούκια και καλή εβδομάδα (καλό ΣΚ πήγα να γράψω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ κρατάς τις υποσχέσεις σου, το βιβλίο τσεκάρισες αν έχει αντοχές να περιμένει τόσα χρόνια να έρθει η σειρά του;; Χαχα! Φιλιά και καλή εβδομάδα μαντάμ!

      Διαγραφή
  5. Τι καημό μου ανασκάλεψες Πετρίνα μου, αυτή η λατρεία μου για τα βιβλία παραμένει ακόμη και τώρα που λόγω προβλημάτων όρασης δεν μπορώ να διαβάσω.......πάντως ευτυχώς πρόλαβα και διάβασα πάρα πολλά βιβλία (λογοτεχνία, ποίηση, ιστορικά, ταξιδιωτικά), μερικά μάλιστα δύο και τρείς φορές........τώρα τα κοιτάζω, τα χαιδεύω τα συνιστώ σε άλλους, εξακολουθώ να αγοράζω για τις κόρες μου ή για δώρα και χαίρομαι να τα απολαμβάνουν οι άλλοι....!!! Εύχομαι σε όλους και όλες να χαίρονται την απόλυτη ευδαιμονία του διαβάσματος !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Κλαυδία μου: απόλυτη ευδαιμονία είναι το διάβασμα και λυπάμαι που το λησμονώ κατά καιρούς... Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα γλύκα εγώ μόλις τελείωσα το "Σπίτι των Σκιών" της Δημουλίδου και παραγματικά ήταν πολύ ωραίο βιβλίο.
    Σήμερα ξεκινάω ένα της αγαπημένης μου Βαμβουνάκη "Γενέθλια ξανά" ελπίζω να είναι πολύ καλό.
    Καλό είναι να βρίσκουμε χρόνο να διαβάζουμε και δεν μπορεί όλα τα βιβλία να μας ξετρελαίνουν.
    Αλλά δεν χάνουμε ποτέ όταν διαβάζουμε ακόμα και όταν κάτι δεν μας άφησε αυτό που περιμέναμε!
    Πολλά φιλιά!!
    Αμαν βρε μανούλα μου με αυτό το ιντερνετ απείλησε τον πάροχο με καμία αλλαγή μπας και δούμε προκοπή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την πω την αμαρτία μου, η Δημουλίδου δεν μου αρέσει, αλλά η Βαμβουνάκη είναι αστείρευτη πηγή φιλο-σοφίας! Όσο για τον....πάροχο, ένα θα σου πω: με έχεις από αυτές που δεν τον απείλησα;; Χαχα! Αλλά εκμεταλλεύεται το γεγονός ότι το' χει μονοπώλιο ο κάθαρμας! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Πετρούλα ούτε εμένα μου αρέσει πολύ αλλά είχαν φάει όλοι τα λυσιακά τους με αυτό το βιβλίο και είπα να το πάρω.
      Και τελικά καλά έκανα γιατί ήταν πολύ ωραίο βιβλίο και καθόλου δεν έμοιαζε με τα άλλα της βιβλία!
      Αλήθεια στο λέω!
      Φιλί!
      Ποιος είναι αυτός ο κάθαρμας να τον φάω ζωντανό;;;

      Διαγραφή
    3. Αυτός ο κάθαρμας είναι ο ΟΤΕΣ! Που την έχει δει και πολύ "αποκλειστικός" !!

      Διαγραφή
  7. Πωωω και εγώ χειμώνα δε διαβάζω σχεδόν ποτέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ανησυχώ, γιατί τείνει να μου γίνει μόνιμο και δεν το θέλω καθόλου!

      Διαγραφή
  8. χαχαχα βρε μπας και μοιραζόμαστε το ίδιο κομοδίνο? :-p
    Πέντε υπάρχουν επάνω σε αναμονή... Ο ερωτας στα χρόνια της χολέρας είναι στον 5 μήνα θαρρώ... και το άλλο στον πρώτο.
    Διαβάζω ταυτόχρονα 2 βιβλία ανάλογα με την όρεξη της στιγμής... και συνήθως 2 διαφορετικού είδους για να καλύπτουν ακριβώς αυτη μου την ανάγκη...
    Καταννοώ λοιπόν απόλυτα και συμπάσχω! :))))
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε μου λες: πότε.......γεννάς με το καλό τον "Έρωτα στα χρόνια της χολέρας" μπας και μου πεις αν άξιζε τον κόπο;;; (το έχω δει σε ταινία κι ήταν ωραίο) Στην τελική, εκεί που με περιμένουν 15-17 βιβλία, θα με περιμένει ένα ακόμα! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  9. Πετρούλα μου,
    Ο έρωτας στα χρόνια της χολέρας άξιζε, φανταστικό βιβλίο.. αλλά αφού είδες την ταινία θα το βαρεθείς όσο και αυτό που διάβαζες και ήταν αναμενόμενο! :)
    Η δική μου λίστα, αυξομειώνεται.. πότε αργά και πότε γρήγορα, ανάλογα και τον ελεύθερο χρόνο που έχω..
    Φοβάμαι πως μπορεί να μην προλάβω να διαβάσω όλα τα βιβλία που θέλω, αλλά τι να κάνουμε, κάθε πράγμα στον καιρό του.. :)
    Καλή συνέχεια με το επόμενο διαμαντάκι!
    Φιλάκια γλυκά και καλή εβδομαδούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκίνησα ήδη ένα άλλο βιβλίο τώρα που "ζεστάθηκα" για να μη βγω από το κλίμα! Ώστε λες να μην το διαβάσω το "Ο έρωτας στα χρόνια της χολέρας" ε;; Δεν θα έχει πια σασπένς, το σκέφτηκα κι εγώ. Φιλάκια και καλή εβδομάδα επίσης!

      Διαγραφή
    2. Αν το επιθυμείς, να το διαβάσεις, μπορεί το βιβλίο να σου δώσει κάτι περισσότερο.. Απλά, σε γενικές γραμμές, η ταινία δίνει το νόημα του βιβλίου..
      Καλή συνέχεια Πετρούλα μου!

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ καλό μου! Πάντως, επειδή η ταινία ήταν και λίγο "τύπου περιγραφική", όντως θα είναι κουραστικό το βιβλίο. Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  10. καλή εβδομάδα σε χαιρετώ και μπραβο που το τελείωσες το βιβλίο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα! Που κατάντησα;; Να δέχομαι συγχαρητήρια επειδή διάβασα ένα βιβλίο! Καλό βράδυ φίλε μου και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα,καλησπέρα!!και καλώς σε βρήκα!!συνεχίζω και διαβάζω αρκετά,αν και δυστυχώς έχει μειωθεί κι αυτό σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια!!
    Όσο για τα ''τελοσπάντων,τέλος πάντων'' γράψε τέσπα να ξεμπερδεύεις!!Σημασία έχει να μας καταλαβαίνουν κι ας μην είναι αναγκαστικά η λέξη σε κάποιο λεξικό!!
    Από εμένα καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. flore G, καλωσόρισες μέσα από την καρδιά μου κι εύχομαι να τα λέμε συχνά τεσπά!!! Φιλιά και καλή εβδομάδα! :))))

      Διαγραφή
  12. Και αφού δεν σου αρέσει ένα βιβλίο ποιός ο λόγος να το τελειώσεις;
    Τέλος των πάντων, άλλη φορά για να μη διαμαρτύρονται στο ράφι να αγοράζεις μόνο τα ορθόδοξα.
    Ελπίζω να σε βοήθησα γιατί εγώ δεν κατάλαβα τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, δεν ήταν και του πεταματού άνθρωπε Ακυβέρνητε! Ήταν ένα βιβλίο....δολοπλόκο κι έπρεπε να μάθω το τέλος οπωσδήποτε! Χαχα! Ελπίζω να σε βοήθησα να καταλάβεις κάτι!! :)

      Διαγραφή
  13. Βρε, μπας κι όταν αφήνεις για καιρό ένα βιβλίο στο.... μούσκιο, αυτό φυτρώνει και ανθίζει; Αν είναι, να μην τα πιλατεύω τα δικά μου όλη την ώρα και τους στερώ τις προοπτικές!
    Τεσπα, προτιμώ να τα διαβάσω, μπας και φυτρώσουν και ανθίσουν στο μυαλό μου τίποτα καλύτερα λουλούδια! :-).
    Πολλά φιλιά και δεν σε ξεχνάω λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δεν είδες;; Το βιβλίο στο τέλος (στη φωτό) είναι αυτό που είχα παρατήσει τόσον καιρό!! Καλό βράδυ Αννούλα και καλή εβδομάδα! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα Πετράδι μου
    Χαίρομαι που το τελείωσες το βιβλίο
    εγώ πάλι αν δεν με συγκινήσει εξαρχής
    το παρατάω...μένει μόνο ένας σελιδοδείκτης
    να με ζητάει απεγνωσμένα!!!!
    Γενικά διαβάζω αρκετά 2 με 3 βιβλία το μήνα
    και πάντα τις βραδινές ώρες...χαλαρωτικό γαρ...


    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάρα μου, δεν ήταν το άλλοθι μου το βιβλίο. Το ίντερνετ ευθύνεται, το βιβλίο δεν φέρει καμία ευθύνη! Το υπερασπίζομαι! Καλό ξημέρωμα, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Ζήτω το διάβασμα!
    Τα βιβλία κι εγώ, εγώ και τα βιβλία, έχουμε μια σχέση πάθους εδώ και χρόνια!
    Έχω πλέον περάσει στο άλλο άκρο: αν δε βρω από κάποιον να δανειστώ βιβλία (ή λεφτά στην τσέπη για να αγοράσω κι άλλα) διπλο-τριπλο-τετραπλοδιαβάζω όσα έχω ήδη διαβάσει...
    Οι βιβλιοθήκες μου, στο μεταξύ, έχουν ξεπλατιστεί (πραγματικό γεγονός). Βάζω και βάζω και δεν χωράνε άλλα...
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως μπορείς και διπλο-τριπλο-τετραπλοδιαβάζεις;; Εγώ βαριέμαι, άσε που δεν προλαβαίνω μάνα μου! Γλυκά φιλιά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
    2. Μπορώ... τι άλλο να κάνω; Πόσα βιβλία να αγοράσει κανείς;
      Μου αρέσει και δεν βαριέμαι, απλά το "πρόβλημά" μου είναι ότι διαβάζω διαγώνια... και πολύ γρήγορα. Βιβλιοφάγος στην κυριολεξία, ένα μέσο βιβλίο το ξεπετώ σε 2-3 ώρες αν στρωθώ.
      Άσε, είμαι εντελώς ασύμφορη (για την τσέπη μου) και ταυτόχρονα η χαρά του βιβλιοπώλη!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. Έλλη μου καλημέρα. Θα περιμένω να μου πεις λίγο γι αυτήν τη μέθοδο διαβάσματος, την οποία ομολογώ πως δεν γνώριζα και μπήκα στο google κι έριξα μια ματιά. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Μου έχουν τύχει βιβλία που τα παράτησα, άλλα μετά από 20 σελίδες, άλλα στην μέση...αλλά πρόσφατα ξανάπιασα στα χέρια μου ένα από εκείνα και το διάβασα μονορούφι!!!!!!! Γενικά, διαβάζω τουλάχιστον 4-5 βιβλία τον μήνα, και πολλές φορές διαβάζω παράλληλα, άλλο το πρωϊ, άλλο το βράδυ ! 'Εχει τύχει να διαβάζω και τρία μαζί και μάλιστα σε διαφορετικές γλώσσες!! Γι' αυτό αργώ να κάνω τις τσάρκες μου στα μπλογκόσπιτα...χαχαχα!!!
    Μας έχει ξελογιάσει το ιντερνετ! ενώ ο άντρας μου που δεν τα πάει καλά μ'αυτό, διαβάζει συνέχεια!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοπελιά, επειδή εσύ διαβάζεις, την πληρώνουμε εμείς που μας ξεχνάς; Αυτό είναι άδικο για μας (αλλά δίκαιο για σένα!) Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  17. Εγώ πάλι άρχιζα το διάβασμα την ίδια μέρα που έκλειναν τα σχολεία το καλοκαίρι και τα ρουφούσα στην κυριολεξία!!!!
    Πέρυσι ξελογιασμένη με το internet και την blogοσφαιρα, ούτε ένα, το πιστεύεις;
    Χαίρομαι που τελείωσες το βιβλίο σου!!!
    Η δεύτερη φωτογραφία, απίστευτη!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, κι εμένα μου άρεσε αυτή η φωτό, αλλά έχασα την πηγή αναφοράς γμτ... Όσο για τα βιβλία, αυτός ο ίντερνετ μας έκαψε!! Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  18. Πέτρα,μην τολμήσεις να με διαβάσεις γιατί όπως σε κόβω εσένα είσαι ικανή να με ξεκινήσεις το Πάσχα που είναι παχιά τα αμνοερίφια και να με τελειώσεις τον Αύγουστο που είναι παχιές οι μύγες!
    Θα με υποχρεώσεις αν δεν με διαβάσεις!
    Το αδιάβαστο βιβλίο
    χα,χα,χα,χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ! Μας πήρανε στο ψιλό και τα βιβλία ωρέ!! Χαχα! Φιλιά και καλό ξημέρωμα Χριστινάρα!

      Διαγραφή
  19. Είναι πολύ όμορφο το διάβασμα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ό,τι δεν τραβάει το αφήνουμε!
    Είναι μικρή η ζωή και πολύτιμη, για να την σπαταλάμε σε όσα δεν μας ταιριάζουν.
    Απολαμβάνουμε και στεκόμαστε πρισσότερο σ' αυτά που μας αγγίζουν!
    Σωστά;
    Λατρεύω τα βιβλία, αλλά παν μέτρον άριστον!
    Φιλιά για μια καλή νύχτα, little Stonegirl!!!
    Γλαύκη

    Υ.Γ.
    Κοίτα να δεις που θα σου μείνει τ' όνομα!!! Χαχαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ό,τι δεν τραβάει το αφήνουμε! Είναι μικρή η ζωή και πολύτιμη, για να την σπαταλάμε σε όσα δεν μας ταιριάζουν";;...σε κόβω μέσα στο υπονοούμενο, γατόνι ε γατόνι!!! Βλέπω με μεγάλη μου χαρά πως στο "Stonegirl" πρόσθεσες και το "little" Αχαχα! Γλυκά φιλιά "Μεγάλη Γλαύκη"! (κι αυτό είναι τίτλος τιμής! :))))

      Διαγραφή
  21. Διάβαζε κι ας είν' και ρώγες!...
    Και κάνε κανένα καθαρισματάκι στο δίσκο, μπας και ζωηρέψει (λίγο).
    Τον έρωτα στα χρόνια της χολέρας, να το διαβάσεις. Με τόσα ονόματα βέβαια που έχει μέσα, σε κόβω να το τελειώνεις όταν θα έρθει το τριτογενές πλεόνασμα. Πλάκα κάνω, είναι εξαιρετικό!...
    Φιλιά πολλά και καλή μελέτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μισεί ο ΟΤΕΣ και μου κάνει καψόνια μάνα μου!
      Ας διαβάσω τώρα -στην περίοδο του....πρωτογενούς πλεονάσματος- τα 3574 βιβλία που έχω κι εκκρεμούν και όταν έρθει με το καλό και το...τριτογενές πλεόνασμα, θα αγοράσω και τον "έρωτα στα χρόνια της χολέρας"!! Ως τότε, με βλέπω να τον ζω μόνο!!! Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  22. Οχι που δεν θ'αντιδρουσε.....το ιντερνετ εννοω.
    Σε ειδε με βιβλιο....παρε καθυστερησεις τωρα.

    Καλησπερολουλουδοκαικραξελιγοτηνεταιρειατηλεφωνιαςσου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είχες δει τα σχόλια πιο πάνω, θα έβλεπες πως τους κράζω ΚΑΙ δημόσια, αλλά, όσο παίρνουν χαμπάρι όοοοολοι οι άλλοι που τους κράζω, άλλο τόσο παίρνουν χαμπάρι κι αυτοί οι απίθανοι τύποι! Καληνυχτοφιλιά!

      Διαγραφή
  23. χαχχαχα, μην ανησυχείς εγώ δεν σε παρεξηγώ!!! τεσπά θα λες και καθάρισες!! :) φιλάκια, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τεσπα, μια χαρά συνεννοηθήκαμε νομίζω κι όλα καλά! Φιλάκια γλυκιά μου και καλή εβδομάδα επίσης!

      Διαγραφή
  24. Στην εγκυμοσύνη διάβασα έναν σκασμό βιβλία!!! Δεν ήθελα τηλεόραση, δεν ήθελα υπολογιστές... Με τους τόνους μου τα έφερνε ο Γιάννης... ευτυχώς έχει έκπτωση στο μαγαζί που δουλεύει! Όμως το τελευταίο που μου έφερε, δεν πρόλαβα να το πιάσω... τώρα πρέπει να περιμένει να πάει ο Λευτέρης σχολείο, μπας και βρω λιγο χρόνο για μένα!!! ;-)
    Καλό βράδυ, φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ, άμα περιμένεις να πάει ο Λευτέρης σχολείο πάει καλά.
      Το θέμα είναι να μην περιμένεις να πάει φαντάρος! Αχαχαχα!
      Έχεις χρόνο, μην μου αγχώνεσαι! Φίλα μου -κι από δω- την "άλλη" μου!
      Καλό ξημέρωμα και πολλά φιλιά σε όλους σας! ;)

      Διαγραφή
  25. Το διαβασμα Πετρα μου ειναι απομονωση , δεν ταιριαζει με το μπλογκιν, τη βολτα στη γειτονια....μεχρι να τα κανεις ολα αυτα , να μαγειρεψεις...να καθαρισεις να σιδερωσεις, να κανεις αναρτηση , παρτην κατω ...οχι βιβλιο...ουτε τηλεκοντρολ δεν εχω κουραγιο να κρατησω, φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα είναι πως παλιότερα ο χρόνος του μπλόγκιν ήταν το διάβασμα, οπότε τώρα χάθηκε κι άντε να το ξαναβρούμε. Φιλάκια Μαίρη μου και καλή ξεκούραση, καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  26. Έχω κι εγώ κάποιους ανοιχτούς λογαριασμούς με δύο βιβλία από το καλοκαίρι!!!! Δυστυχώς με τις υποχρεώσεις πού χρόνος για διάβασμα!!!! Αν δεν με τραβήξει κάποιο δεν μπορώ να επιμείνω και πολύ, πάω στο επόμενο!!!!
    Γιατί δε μας προτείνεις μερικά αξιόλογα να βγούμε κι από τον κόπο της αναζήτησης!!!!
    Όνειρα γλυκά Πέτρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτοιμη στην έχω την ανάρτηση, μη νομίζεις, αν και πιστεύω πως η επιλογή των βιβλίων είναι υποκειμενική. Δες εδώ μήπως κάτι σου αρέσει. Πολλά φιλιά και καλή σου μέρα!

      http://pistos-petra.blogspot.gr/2013/05/blog-post_30.html

      Διαγραφή
  27. Joan μου γλυκιά και μένα με περιμένουν στην σειρά...ειδικά κάτι τελευταία που πήραμε με τον καλό μου και θα θέλει να τα κουτσομπολέψουμε... όμως δεν αγχώνομαι πια...κάνω ότι προλαβαίνω και ότι με ευχαριστεί πιο πολύ... θα έρθει και η ώρα τους...μην πιέζεσαι... κάνε ό,τι σε κάνει να νιώθεις χαρούμενη...

    Με το καλό η γέννα και με έναν πόνο σου εύχομαι!!! χαχαχαχαχα

    Φιλάκια κορίτσι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα βιβλία πάντα με έκαναν χαρούμενη, γι αυτό καιρός να επανέλθω. Καλή σου μέρα Πασπαρτού!

      Διαγραφή
  28. Ξέρεις πόσα βιβλία μου κρατούν συντροφιά δίπλα στο κομοδίνο μου και ανταλλάσσουμε καθημερινά βλέμματα; Νομίζω πως ώρες ώρες τα παίρνουν και λίγο στο κρανίο ειδικά όταν πιάνω κάποιο και διαβάζω μόνο 2 σελίδες και το ξανά αφήνω...
    Καλημέρα κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εγώ, ευτυχώς, έχω ένα καλό: αν το πάρω απόφαση, το πάω μέχρι τέλους... και μάλιστα μέσα σε λίγες μέρες, γιατί με τρώει να μάθω το παρακάτω. Και μετά κλαίγομαι που τέλειωσε, γιατί ήμουν εντελώς μέσα στον κόσμο του και θέλω κι άλλο (και με τις σειρές μια απ' τα ίδια -τι ζωή κι αυτή!!). Αλλά, το ίντερνετ μ' έχει φάει και μένα. Κι έχω και τα μέσα, βρε παιδί μου, δεν δικαιολογούμαι (βλ αδερφός βιβλιοπώλης).

    Στην άλλη πήρες αγκαλιά, εδώ πάρε σβουριχτό φιλί. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για όλα φταίει το ίντερνετ. Τελεία και παύλα και γλυκό φιλάκι!
      Αδερφό βιβλιοπώλη;;;;;;; Α! ΡΕ ΤΥΧΕΡΗ!! :))

      Διαγραφή
  30. Καλησπέρα!
    Πόσο καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου σχετικά με τα αδιάβαστα βιβλία.
    Έχω βρει ένα τρόπο .... για να με παρακινεί να ολοκληρώνω ένα βιβλίο. Το δανείζομαι από την βιβλιοθήκη και επειδή... πρέπει να το παραδώσω... βρίσκω χρόνο να το τελειώσω.
    ... Στη βιβλιοθήκη όμως έχω πολλά αδιάβαστα που περιμένουν με αγωνία τη σειρά τους..
    Οι εικόνες που ανάρτησες είναι όμορφες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας βλέπω να πηγαίνουμε όλοι.....αδιάβαστοι! Χαχα! Φιλάκια Αννούλα μου!

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.