Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Φεύγουν καράβια στο γιαλό κι εγώ τους γνέφω στο καλό...


Την απόδραση την αντιλαμβάνεσαι από τις απουσίες γύρω σου. Λιγοστεύει αισθητά η βόλτα. Εκείνο το βολτάρισμα, το σουλάτσο που γίνεται -και- μέσω blogs, λειτουργεί ως στατιστικό στοιχείο, σε πολλές περιπτώσεις. Οι απουσίες κάνουν θόρυβο. Όταν ακούς βήματα να απομα-
κρύνονται. Αναρωτιέμαι, λείπουν άραγε τόσοι όσοι δηλώνουν ότι λείπουν ή σιωπούν σκοπίμως;

Είναι δεδομένο ότι αναχωρούν πολλοί εν όψει ενός τριημέρου. Απλά, κάποιοι άλλοι ενδεχο-
μένως να επιλέγουν να ξεκουραστούν ή ακόμα και να επανακτήσουν τις δυνάμεις τους. Είναι κι άλλοι που απλά συντονίζονται με το γενικότερο κλίμα ίσως: φυγή από την καθημερινότητα.
Πάντως αυτός ο κακός χαμός που γινόταν προ κρίσης με τα τριήμερα, δεν υφίσταται εννοείται!

Κι αυτοί που φεύγουν κι αυτοί που μένουν, πιστεύω ότι ο καθένας έχει τα υπέρ και τα κατά. Για κάποιους, απόδραση σημαίνει ευκαιρία για εξοχή, για άλλους ότι θα δουν τους αγαπημέ-
νους τους, άλλοι φεύγουν αναγκαστικά από υποχρέωση κι άλλοι μένουν εντός κι επί τα αυτά. Οι εντός κι επί τα αυτά ίσως ζουν σε πόλεις πιο ήσυχες, με πιο πολλές ευκαιρίες για βόλτες.

Όποιος εξακολουθεί να μένει στο σπίτι και δεν πάει στο πατρικό ή το εξοχικό, ας αναζητήσει διάφορες άλλες ευκαιρίες απόδρασης. Ακόμα κι η κεραμοσκεπή είναι μια καλή ευκαιρία για απόδραση! Όχι καλέ, δεν τρελάθηκα! (λέμε τώρα!) απλά, κάπως έπρεπε να το συνδέσω με τη
φωτογραφία που μου έκανε κλικ στο τέλος! Όσο για την πρώτη φωτογραφία τώρα μόνο ένας στίχος μου έρχεται στο νου: Φεύγουν καράβια στο γιαλό κι εγώ τους γνέφω στο καλό!!

_______________ "o pio pistos filos tou skylou" ________  Foto & Foto ___________

64 σχόλια:

  1. Για μένα το έγραψες; Επέστρεψα.
    Καλή αποκριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για σένα και για μένα. Και δεν μου αρέσουν κι οι Απόκριες!

      Διαγραφή
  2. επς! και για μένα! και εγώ εδώ είμαι!
    και συ κυρά της πέτρας πως μου το άλλαξες έτσι; πρωί να σ' αναζητώ και βράδυ να σε βρίσκω; ε; ε;
    φιλιά τόοοοοοοοοοοοσα πολλά ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει ταραχτεί το βιολογικό μου ρολόι και όχι μόνο! Χαχα! Φιλάκια χαρά μου!

      Διαγραφή
  3. μιας και δε με βλέπω μάλλον για εξοχές λες να ανέβω στην ταράτσα??χαχαχαχαχα!!!
    να περάσεις όμορφα ότι κι αν κάνεις Πετροκόριτσο μου!
    πολλά πολλά φιλία:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αδυναμία καλησπέρα.
    Πέρασα βιαστικά να σου πω ευχαριστώ που δέχτηκες την αφιέρωση και που με φιλοξενησες τοσο ομορφα και θα περασω αργοτερα ή αυριο να διαβασω την αναρτηση σου και να σχολιασω.
    Επισης να πω οτι μου αρεσε παρα πολυ η εικονα που εβαλες και ενθουσιαστηκα γιατι περιμενα κατι με υπολογιστη και οταν ειδα αυτη μου αρεσε παρα παρα πολυ και χαρηκα!
    Ευχαριστω και παλι!
    Να εισαι καλα!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα πετροκόριτσο μου
    Εγώ που έφυγα πριν δέκα μέρες
    δεν έχω την πολυτέλεια να την ξανακάνω!!!!
    Καλό τριήμερο είτε εντός είτε εκτός τειχών....

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελικά ήρθα πιο γρηγορα απ ότι ειχα υπολογίσει.
    Μου αρεσε ιδιαιτερα η αναφορα στην κεραμοσκεπη! ;)
    Καλο τριημερο να εχεις φιλη μου!
    Να περασεις ομορφα και αν αποδρασεις να ευχαριστηθεις την αλλαγη.
    Αν παλι δεν αποδρασεις να ευχαριστηθεις τον τοπο που θα σαι.
    Γενικως οτι και να κανεις, βαλε την τρελλη πινελια σου και θα ναι σουπερ!
    Φιλακια πολλα!
    Καλο βραδυ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά να περάσεις κι εσύ λοιπόν και πάλι σ ευχαριστώ για το δώρο σου!

      Διαγραφή
  7. Φεύγω κι εγώ, αλλά το σουλάτσο μου στη γειτονιά πάλι θα το κάνω (εδώ που τα λέμε δε θα πάω και πολύ μακριά).
    Και χθες βράδυ "έφυγα" σε μια άλλη σκοτεινή εποχή μακρινή αλλά και τόσο κοντινή μέσα από την παράσταση "Η Ανάκριση" του P. Weiss με τον Κ. Καζάκο και την Εύα Κοταμανίδου. Η θηριωδία του ναζισμού, η προπαγάνδα, ο φανατισμός, οι βιομηχανίες του πολέμου, ο άνθρωπος. Καθηλωτική, ανατριχιαστική και δυστυχώς επίκαιρη! Όσοι είστε Θεσσαλονίκη, μην τη χάσετε.
    (Τα καλά πρέπει να διαδίδονται!)
    Καλό τριήμερο σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω... Θέατρο! Το λατρεύω. Θα μπορούσα να πήγαινα κάθε 2-3 μέρες! Καλό μήνα και καλά να περάσεις!

      Διαγραφή
  8. Α, συγνώμη: Εγώ είμαι στα κεραμίδια εδώ και μέρες!
    Και θα παραμείνω μέχρι να τελειώσουν οι απόκριες!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Πετροκόριτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κεραμιδόγατα κι εσύ;; Χαχα!
      Καλό μήνα ομορφιά μου! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  9. Μη ανησυχείς τα καράβια γι αυτό είναι για να φεύγουν αλλά και πάλι γυρίζουν πίσω πάντα !!!
    Είναι θετικό που τους …γνέφεις στο καλό.
    Όμορφο και ξεκούραστο τριήμερο να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέξανδρε καλό μήνα και καλά να περνάς!
      (ένα σχόλιο που σου άφησα στο άλλο σου μπλογκ δεν ξέρω αν το είδες)

      Διαγραφή
  10. Εντός και επί τ' αυτά κι εγώ!
    Όμως με καλές συντροφιές κι αυτή είναι μια χαρά σημαντική!
    Από χθες ξεκίνησαν οι κοινωνικές συνευρέσεις.
    Ταξιδάκι δεν έχει.
    Να θυμάσαι πως άλλα καράβια φεύγουν και τ' αποχαιρετάς κι άλλα έρχονται και να 'σαι έτοιμη να τα καλοδεχτείς!!!
    Να περάσεις όμορφα!
    Κι αν δεν προκύπτει κάτι ιδιαίτερο, φτιάξ' το εσύ...
    Φιλιά συντροφικά!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με τον καλό (και τον διδακτικό!!) το λόγο Γλαύκη μου!
      Καλό μήνα και καλά να περάσετε! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Εσυ πετρούλα θα πας πουθενά;
    Εγω εδω με τα καλαμαράκια και την ταραμοσαλάτα της μανούλας μου.
    Ετσι και αλλιώς ποτέ δεν έφευγα τέτοιες μέρες.
    Ευχομαι καλά να περάσεις και να ξεκουραστείς ψυχή τε και σώματι.
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο πιο ωραίος τρόπος για να περάσεις χαρά μου.
      Εγώ είμαι εντός κι επί τα αυτά.
      Καλό μήνα και καλά να περάσετε και σήμερα!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Εγώ θα περάσω ένα τριήμερο μούρλια μέσα στο σπίτι μου.
    Μου λένε: έλα ρε, στην Πάτρα είσαι, της π#τάνας γίνεται, βγες να διασκεδάσεις! Με τι; Χωρίς λεφτά πως διασκεδάζεις; Και γιατί να μη κάτσω σπίτι μου να πιω τα ποτάκια μου, να δω καμιά ταινία, να διαβάσω κάτι; Καλύτερα θα περάσω άμα μου πιάνουν τον κ#λο κυριολεκτικά και μεταφορικά;
    Τη νύχτα της καθαροδευτέρας έχω εφημερία. Θα περάσω τρέλα σου λέω! Θα έρχεται ο κάθε πιωμένος/μαστουρωμένος/μπαϊλντισμένος κι εγώ θα του ζητάω θεωρημένο βιβλιάριο υγείας από τον ΕΟΠΥΥ που έκλεισε.
    Κάτσε να δεις που θα το κλείσω και άσε το άδωνι να ψάχνει τα …διαφυγόντα κέρδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπρεεεε??? Αν το 'ξευρα ότι είσαι στας Πάτρας θα 'ρχόμαναι προχθέ να σε γνωρίσω!!! :)
      Κ. Συνάδελφε, σας περικαλώ πολύ όταν απευθύνεστε στον ΚΥΡΙΟ Μπουμπούκο...εεεεε...Άδωνη, να του απευθύνεστε με την ιδιότητά του, του Κ. ΥΠΟΡΔΟΥ!...ορίστε μας, γίναμε όλοι ίσα κι όμοια!!!

      Διαγραφή
    2. @ Ακυβέρνητε,
      δεν ήξερα ότι στην εφημερία "σε παίρνει η μπάλα"!
      Καλή βάρδια και καλό μήνα!
      (για το άδωνι έχω μαζέψει ουκ ολίγη χολή!)

      Διαγραφή
    3. @ Αφρικανέ,
      με τέτοια περιβολή, όχι μόνο έπρεπε να πας στην Πάτρα (στο Καρναβάλι) αλλά να στηνόσουν κάθε μέρα κι έξω από τη Βουλή! Χαχα! Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  13. Εγώ είμαι εδώ!
    Και θα είμαι...όχι διαρκώς ( γιατί θα την κάνω την αποτοξίνωση μου όπως κάθε ΣΚ εξάλλου) αλλά θα είμαι εδώ ... αύριο με του Πέτρου την ιστορία ( καλώς εχόντων των πραγμάτων) με τις σκέψεις μου την Κυριακή , με τη στήλη της Δευτέρας ως συνήθως... Και θα ζωγραφίσω! Η καλύτερη μου!!!
    Πηδάω από το πρωί για τούτο το 3μερο! Γιατί παρά τα όσα οικογενειακά ....τέτοιες μέρες τα βάζουμε στην άκρη και μονοιάζουμε! Μαζευόμαστε, μαγειρεύουμε όλες οι γυναίκες το κάτι τις τους ( εγώ θα ζυμώσω τη μαύρη λαγάνα) και χορεύουμε ! Πολύ! Δεν υπάρχει Καθαρή Δευτέρα χωρίς χορό!
    Άρα μην μου κουνάς μαντίλι εμένα, ναι;
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Καθαρή Δευτέρα με χορό!!! Το καλύτερο! Φιλιά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  14. κι εγω εδω θα ειμαι ,αλλα θα εχω επισκεψεις τον αδερφο μου με τα 2 παιδια του απο Αθηνα! Κλάψτε με!
    Αριστεα φτιαξε μια λαγανα και για εμένα!
    καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Καπετάνιε, πάρε με μαζί", γιατί φοβάμαι ότι "τα Κύθηρα, ποτέ δεν θα τα δούμε".....
    Φιλιά με το Νοτιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οι σιωπες,που ολο και μεγαλωνουν,γιατι οι ψυχη μαραγκιαζει απο τη σαπιλα που πια ειναι διαχυτη,και το σωμα λιποτακτει,οταν η καρδια δεν το στηριζει...Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Βασάρα μου γλυκιά, πόσο μου λείπεις!
      Καλά να περνάς και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  17. ΄΄Αν είναι να κολαστώ ας είναι μαζί σου ΄΄ δεν μου αρέσουν οι παρελάσεις των Αποκριών , προτιμώ τις σιωπές που έχουν κάτι να μου πουν .Καλοτάξιδοι όσοι φύγετε και κουνώ μαντήλι .
    Καλό μήνα με τα εαρινά φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εδώ θα είμαι και σκοπεύω να ξεκουραστώ όσο μπορώ...αν βρέχει που θα βρέχει όπως λένε ούτε για αετό δε θα πάμε...κι ο έρμος περιμένει από πέρσι να πετάξει...
    Δεν πειράζει όμως....υπάρχει πάντα και του χρόνου!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάει ο χαρταετός, από ο,τι κατάλαβα... :(
      Του χρόνου λοιπόν! Καλό μήνα και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Ωραία η φωτογραφία με το κεφάλι που ξεπροβάλει από τη στέγη :)
    Καλά να περάσετε είτε φύγετε είτε μείνετε, εμείς εδώ δεν έχει ούτε Καθαρά Δευτέρα
    αλλά ούτε και λαγάνα που είναι αυτό που μου λείπει περισσότερο !!
    Φιλιά ** καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ καλά να περνάς γλυκούλα μου και καλό σου μήνα! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  20. Καλό μήνα Πέτρα μου και Καλή ξεκούραση!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλές Απόκριες και καλό μήνα,γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εμεις πολυ θα θελαμε να ειμαατε εκτος,αλλα θα μεινουμε εντος κι οι βολτες με αυρο τον καιρο μαλλον χλωμες...ειμαι κι αρρωστη...το τραγουδι το λατρευω!καλο τριημερο και καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν σιωπώ σκοπίμως...
    Με τρέχουν και τρέχω...
    Αν δεν αφήνω σχόλιο, δεν θα πει πως δεν σε διαβάζω!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και να έχεις έναν όμορφα δημιουργικά μήνα! :)

    ΥΓ: Και καλό τριήμερο. (Θέλω να σου στείλω mail και δεν προλαβαίνω)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σιωπώ σκοπίμως, καθώς τα έχω παίξει από την κούραση!
      Καλό μήνα και καλά να περάσετε!

      Διαγραφή
  24. Ο καθένας βρίσκει το δικό του τρόπο και μέσο για να "αποδράσει"..

    Καλό μήνα και καλό τριήμερο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εσυ σαν τον μερμηγκα
    μαζευεις αποθεμα
    για την 7ημερη "βολτα" του καλοκαιριου
    σ'αλλη γη σ'αλλα μερη...εκτιμω.
    Εγω παλι....κρυβομαι στους φοβους μου
    και δεν το κουναω ρουπι.
    Οι αλλοι.....ας ομολογησουν.

    καλομηνιατικολουλουδιεπιλογηςδικηςσου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βουλωμενογραμμαδιαβαζειςατιμοπαιδι!
      Καλημεροφιλιακαικαλομηναλεμε!

      Διαγραφή
  26. Χάθηκα το ξέρω... αλλά σε διάβαζα... πάντα σε διαβάζω... σχόλιο... όχι δεν άφηνα... αλλά κι εσύ! έπρεπε να κάνεις κοτζάμ ανάρτηση γι' αυτό;.... ρόμπα μ' έκανες :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως το πήρατε έτσι βρε παιδιά;;
      Εγώ γενικά κι αόριστα αναφέρθηκα.
      Καλό μήνα και καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  27. Μπορεί να φεύγουν καράβια, μα -ευτυχώς- το λιμανάκι μας πάντα (θα) υποδέχεται τα επόμενα, που θα γεμίζουν το κενό και θα γλυκαίνουν. Είναι κι αυτό κάτι, μια παρηγοριά.

    Καλό μήνα με ολάνθιστη ψυχή και διάθεση, κουμπαράκι μου.
    Να περάσεις καλά ό,τι κι αν κάνεις.
    Μάκια πολλά & γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολάνθιστο μπουμπούκι μου, πολύ σ ευχαριστώ κι εύχομαι κι εσύ να περάσεις υπέροχα! Πολλά γλυκά φιλιά και καλό σου μήνα κουμπαρόνι μου τρελό! :)

      Διαγραφή
  28. Πετρούλα μου στην κεραμοσκεπή αποκλείεται, βρέχει παντού!
    Η πρώτη φωτογραφία με παραπέμπει εδώ:

    http://www.youtube.com/watch?v=9ylgD5r5Rnc

    Καλό μήνα! με υγεία όπου και όπως μπορεί ο καθενας! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την αφιέρωση γλυκιά μου!
      Καλό μήνα και καλά να περάσεις! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  29. Και μεσα στο σπιτι ομορφα ειναι! Ειδικα αν εχει παλιοκαιρο εξω! Καλο τριημερο καλο μου! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εδώ στο Ελλαδιστάν είμαστε τον κακό μας τον καιρό, μη νομίζεις! Χάρηκα που εμφανίστηκες! Πολλά φιλιά και καλό σου μήνα! :)

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.