Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Η Φωτογραφία της εβδομάδας: Just walk away just say goodbye..


Η δύναμη της Έλξης...και δυο ζευγάρια μάτια ζευγαρώνουν για να ζήσουν...i know I never loved this way before με όλη τη δύναμη της ψυχής τους. Άμα "βλέπεις" με τις αισθήσεις σου, όλα φιλτράρονται γλυκά. Κι αφήνεσαι. Και χαλαρώνεις. Και δεν ρωτάς τίποτα. Και δεν διεκδικείς τίποτα. Μόνο Ζεις. Ζεις (για) αυτό που έχει συνωμοτήσει να σου χαρίσει το Σύμπαν. Την ευτυχία τού να απολαμβάνεις τις στιγμές πατώντας σε "σίγουρα" μονοπάτια. 

Ταξιδεύοντας: Να ρίχνεις κάπου το βλέμμα σου και να ξέρεις ότι κι ο άλλος κοιτάζει αυτό που βλέπεις κι εσύ and no one else has loved me more. Να βλέπεις ένα μονοπάτι και να ξέρεις ότι ο άλλος θέλει να το περπατήσει δίπλα σου. Να φωτογραφίζεις μια λίμνη και να ξέρεις ότι κι ο άλλος έχει παρει ήδη την φωτογραφική του μηχανή για να την αποτυπώσει.


Να πεινάς και να ξέρεις ότι ο άλλος ψάχνει ήδη εστιατόριο. Να χάνεσαι μέσα σε ένα άγνωστο καλντερίμι και να ξέρεις ότι ο άλλος σε ψάχνει εναγωνίως. With you I've laughed and cried....να νιώθεις μια αδιαθεσία και να ξέρεις ότι ο άλλος θέλει να μάθει αν είσαι καλύτερα. Να ξεχειλίζει το βιτριολικό σου χιούμορ και να ξέρεις ότι κι ο άλλος έχει ήδη έτοιμη την επό
μενη ατάκα. Να γελάς μ' ένα αστείο και να ξέρεις ότι ο άλλος έχει λιποθυμήσει από τα γέλια. 

Να θαυμάζεις ένα σύννεφο και να ξέρεις ότι ο άλλος θα σε φωνάξει ταυτόχρονα για να το δεις. Να ακούς ένα τραγούδι και να ξέρεις ότι δένεις την ανάμνηση σου με τον άλλον που το άκουσες μαζί. Να θέλεις να σχολιάσεις τις βλακείες που ακούς γύρω σου και να 'χεις ''μιλήσει'' με τον άλλον απλά κοιτώντας τον στα μάτια...I've loved you since the day we met.

Να κάθεσαι με παρέα για φαγητό σ' ένα τραπέζι κι ο άλλος να κάθεται αυτονόητα δίπλα ή αντίκρυ σου. Να παλεύεις με τις ανασφάλειες και τις φοβίες σου κι ο άλλος να σε παρηγορεί και τις εξουδετερώνει. Να καταλαβαίνεις το πέρασμα της ώρας μόνο μέσα από τις εναλλαγές νύχτας-μέρας και να ξέρεις ότι ο άλλος δεν θέλει να θυμάται πόσες μέρες έχετε μαζί ακόμα. 


What I wouldn't do just to be with you...να συναντάς τόσο κοντόφθαλμα όσο και ποταπά άτομα που δεν θα είναι ποτέ σε θέση να καταλάβουν ότι με τον άλλον ζεις πολύ πιο πάνω και πιο πέρα από αυτά που εκείνοι δεν είναι ικανοί ποτέ να ζήσουν... Να θες να σφίξεις στην αγκαλιά σου τον άλλον και να παλεύεις για να το αποφύγεις just how I let you go.


Και γύρω σας μεσαιωνικά κάστρα και λίμνες και ποτάμια και φρούρια και βουνά και πάρκα και ποταμόπλοια και σύννεφα και καταιγίδες και ζωγράφοι και μουσικές και γεύσεις και αρώματα και λουλούδια και καλντερίμια και αγγίγματα και φωτογραφικές στιγμές...το πιο μακρύ ταξίδι μου εσύ...so just walk away, just say goodbye.  


Θυμάσαι αυτή τη φωτογραφία; Τη "ζήλεψες". Επειδή την είχαν "συλλάβει" τα μάτια μου και την είχε απαθανατίσει ο δικός μου φωτογραφικός φακός. Αλλά δεν έπρεπε να ζηλέψεις καρδιά μου. Γιατί αυτή η φωτογραφία είμαστε εμείς. Κι εκεί μέσα είμαστε μαζί. Αυτήν την εικόνα την κοίταξαν μαζί τα μάτια μας κι έτσι έμεινε για πάντα "Εμείς". Και τώρα ξέρεις.....just walk away and close the door and let my life be as it was before.......αλλά το ξέρεις πολύ καλά ότι ποτέ πια η ζωή μου δεν θα 'ναι το ίδιο μετά από σένα μωρό μου.
(Προϊόν Μυθοπλασίας Και Πνευματικής Ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται Ρητά Η Αντιγραφή Και Η Αναδημοσίευση)
______________________________________________________________________________
______________________________________
_______________________________________________________________________

52 σχόλια:

  1. Η ζωή δεν θα είναι η ίδια πια. Ακριβώς έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλενάδα τι όμορφο που ήταν; Συγκινήθηκα.
    Η φωτογραφία ήταν υπέροχη. Δύο ήταν οι φωτογραφίες που με εντυπωσίασαν στο διαγωνισμό μου. Η μια ήταν η δική σου. Αν μπορούσα να ψηφίσω θα την ψήφιζα.
    Λοιπόν πάμε για τον επόμενο διαγωνισμό με ένα υπέροχο θέμα. Ξεκινάμε το Σάββατο 1/3.
    Φιλιά, καλημέρα και σ΄ευχαριστώ για την αναφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι κακό κι αυτό;; Σε αυτούς που άρεσε, δεν μπορούσαν να την ψηφίσουν! Αχαχαχα!! Καλημέρα Μαράκι, περιμένω με αγωνία και περιέργεια! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα αδυναμια!
    Εγω θα συμφωνησω με το σχολιο της Μαριας επανω.
    Το ιδιο ακριβως αισθανθηκα και εγω!
    Να εισαι καλα!
    Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, κατάλαβα!
      Θα συμφωνήσεις με "την Ξανθοπούλου που μιλούσε με τη Γιαδικιάρογλου" μπλα μπλα μπλα!! Χαχα! Καλημερούδια!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Πετροκόριτσο
    Τρυφερό το άγγιγμα σου σήμερα!!

    φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα με αφιερωμα σε ενα απο τα πιο αγαπημενα μου τραγουδια!τι γλυκεια ιστορια,τι ομορφη φωτογραφια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα είναι ένα από τα (λίγα) αγαπημένα τραγούδια...
      Καλημέρα πεταλου(λου)δένια μου!

      Διαγραφή
  6. Μας έλιωσες, μας συγκίνησες, μας ταξίδεψες. Όλα τα έκανες με τούτη την φανταστρουμφική ανάρτηση!!
    Αχ, αυτά τα δυνατά συναπαντήματα ζωής...!! Η πιο γλυκιά συνωμοσία!!

    Δεν έχω άλλα λόγια (το ακούς το κλαπ κλαπ;;; μόνο αυτό!!), darling.
    Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκό μου κουμπαρόνι κι ευχαριστώ για το φανταστρουμφικό σου σχόλιο!

      Διαγραφή
  7. Μας λίγωσες μας συγκίνησες πετροκόριτσο σήμερα πολύ!
    Σου στέλνω τα φιλιά μου να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη!
    Πολλά πολλά πολλά φιλιά!
    Σμουυυυυτςςςςς!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχει σημασία αν κερδίζει η συμμετοχή μας σε ένα παιχνίδι, σημασία έχει να μην περνάει απαρατήρητη!
    Το τραγούδι και η φωτογραφία υπέροχα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ακουστεί εγωιστικό, αλλά εγώ την αγαπώ πολύ αυτή την φωτογραφία, ανεξάρτητα από ψηφοφορίες κλπ. Φιλάκια πολλά Ελενάρα μου!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα, joan petra!!!....
    Μιας κι ο λόγος για "φωτογραφία":

    ΚΙΚΗ ΔΗΜΟΥΛΑ, «Φωτογραφία 1948»

    «Κρατώ λουλούδι μάλλον.
    Παράξενο.
    Φαίνετ’ απ’ τη ζωή μου
    πέρασε κήπος κάποτε.
    Στο άλλο χέρι
    κρατώ πέτρα.
    Με χάρη και έπαρση.
    Υπόνοια καμιά
    ότι προειδοποιούμαι γι’ αλλοιώσεις,
    προγεύομαι άμυνες.
    Φαίνετ’ απ’ τη ζωή μου
    πέρασε άγνοια κάποτε.
    Χαμογελώ.
    Η καμπύλη του χαμόγελου,
    το κοίλο αυτής της διαθέσεως,
    μοιάζει με τόξο καλά τεντωμένο,
    έτοιμο.
    Φαίνετ’ απ’ τη ζωή μου
    πέρασε στόχος κάποτε.
    Και προδιάθεση νίκης.
    Το βλέμμα βυθισμένο
    στο προπατορικό αμάρτημα:
    τον απαγορευμένο καρπό
    της προσδοκίας γεύεται.
    Φαίνετ’ απ’ τη ζωή μου
    πέρασε πίστη κάποτε.
    Η σκιά μου, παιχνίδι του ήλιου μόνο.
    Φοράει στολή δισταγμού.
    Δεν έχει ακόμα προφθάσει να είναι
    σύντροφός μου ή καταδότης.
    Φαίνετ’ απ’ τη ζωή μου
    πέρασ’ επάρκεια κάποτε.
    Συ δεν φαίνεσαι.
    Όμως για να υπάρχει γκρεμός στο τοπίο,
    για να ‘χω σταθεί στην άκρη του
    κρατώντας λουλούδι
    και χαμογελώντας,
    θα πει πώς όπου να ‘ναι έρχεσαι.
    Φαίνετ’ απ’ τη ζωή μου
    ζωή πέρασε κάποτε.»
    (TO ΛΙΓΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, 1971)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. φωτογραφία ,κείμενο και τραγούδι ταίριαξαν υπέροχα!
    μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπερούδια πετροβασίλη μου!!! Χαχαχα!! Πολύ τρυφερό και σαντιμένταλ το κείμενό σου!! Μου αρέσεις στα τρυφερά αλλά κι όταν φορτώνεις!!!! Δεν παίζεσαι!! Η φωτό κουκλί!!! Συγχαρητήρια για την συμμετοχή!! Πολύ θεατράλε!! Μπράβο!!
    Θα αργήσω να ξαναμπώ!! Μάκια μάκια και καλή Καθαρά Δευτέρα!! Μη φας όλο το χαλβά!!!! Χαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι έγινε μαντάμ;;; Την κοπανήσαμε;; Τι χώρα κι αυτή! Όλο τριήμερα είναι!! Καλά να περάσεις συμπεθέερα και με το καλό να επιστρέψεις και πάλι εδώ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα!!!
    Προσπαθώ να θυμηθώ αν σε ψήφισα γιατί ήταν από τις φωτο που ξεχώρισα! Θυμάμαι ότι ψήφισα της Βιβής ( υπέροχη ε;) αλλά κι η δική σου ένεκα της νοσταλγίας ( κι εγώ ως γνωστό καρκινάκι είμαι νοσταλγικό παναθεμά με )με εάρεσε!
    θα με κάνεις να πάω να ψάχνω στο διαδίκτυο!
    Φιλιά πολλά! Είμαι χώμα για περισσότερες αναλύσεις ...λόγια τραγούδι...respect! Φτάνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν εννοείς την Παρασκευή, ναι, υπέροχη η φωτογραφία της και άξιζε τη νίκη! Φιλάκια πολλά!

      (απροπο, όχι δεν με ψήφισες, αλλά δεν πειράζει χαρά μου!)

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Περιμένω πως και πως να με αμφισβητήσεις κάποια φορά! Χαχα! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  14. Με το Just walk away just say goodbye….. σκέτο,οφείλω να ομολογήσω ότι δεν πολυκατάλαβα την σχέση της φωτό με τον στοίχο.
    Ψέματα θα λέω τώρα!
    Είναι και αυτό το καταραμένο IQ που δεν με βοηθάει και ιδιαίτερα Joan!
    Τώρα που μου έδωσες τις εξηγήσεις στο..... πιάτο,τρέχω να σε ψηφίσω!
    Τι είπες; Άργησα;Φτού γαμώτο!
    Θα σε ψηφίσω την επόμενη φορά αφού μου στείλεις πρώτα τις επεξηγήσεις!χα,χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μου καλέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε νομίζω ότι θα είναι και την επόμενη φορά συνδυασμός φωτογραφίας και τραγουδιού, άρα την πάτησα!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Εγώ πάντως τη ζήλεψα τη φωτογραφία σου με την καλή έννοια...δηλαδή είναι από εκείνες που μου μιλάνε και μου λένε πολλά Από εκείνες που θα ήθελα να έχω τραβήξει...την λάτρεψα κυριολεκτικά...!!!
    Θα μπορούσε άνετα να πάρει το 4άρι μου, αν ήταν πιο πριν από το δάσος...τι να λέμε...είναι εκπληκτική και σε συνδυασμό με το τραγούδι και το υπέροχο κείμενο απογειώνεται τελείως!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έφαγε αυτό το δάσος!!! Αχαχα! Μαρία μου, σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Μεγάλη μου τιμή! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Πέρασα να σου πω "πολύ όμορφη ανάρτηση. Φιλάκια!!!!!"

    ΥΓ: Βρήκα τον εαυτό μου κάπου στην τρίτη παράγραφο. Περί λιποθυμίας ο λόγος. Πάρε τώρα το βιτριόλι και άρχισε το δολοφονικό σου χιούμορ.
    Ξέρεις τι σκέφτομαι; Φαντάζεσαι να μπορούσαμε να μιλάμε 10-15 άτομα ταυτόχρονα στο skype; Το πάτωμα μετά θα ήθελε σφουγγάρισμα!

    (Τώρα που το σκέφτομαι το ΥΓ έπρεπε να είναι το από πάνω.
    Καλά.
    Άλλαξέ τα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έναν βαθύ και γλυκό αναστεναγμό σου αφήνω...
    Τι υπέροχα που τα έγραψες...
    Πολλά φιλιά Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Εμένα μου άρεσε το τραγούδι!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Αρχικά, έμεινα στη σιωπή...
    Έξοχη προσπάθεια ταιριάσματος των στίχων με το κείμενό σου!!!
    Το απόλαυσα πραγματικά!!!
    Έτσι, γιατί ποτέ η ζωή μας δεν είναι ίδια μετά από πρόσωπα - σημάδια...
    Γλυκά όνειρα!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ζωή είναι απρόβλεπτη γενικότερα! Φιλάκια πολλά Γλαύκη μου!

      Διαγραφή
  19. Πετρούλα μου,
    μπορώ να πω πως αυτό το τραγούδι είναι σταθμός στη ζωή μου, πάντοτε με συγκινεί να το ακούω... να ξερες τι μου θύμισες!!
    Όμορφη η συμμετοχή σου και καταπληκτική η ανάρτησή σου!
    Φιλάκια και καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τραγούδι το θεωρώ κορυφαίο όπως και τη φωνάρα της Celine Dion άλλωστε! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Aγάπη είναι......
    ΌΛΑ αυτά που μας περιγράφεις τόσο όμορφα.....
    δεν γνώριζα για φωτογραφίες ψήφους και συμμετοχές, όμως όλο αυτο που διάβασα, με συγκίνησε, και ..χωρίς να γνωριζω τί λενε οι μη ελληνικές λέξεις, αρκεί για να αποτυπωθεί στους στιχους...το πιο μακρύ ταξίδι μου....
    μπραβο Πετρούλα, και.. δεν έπεσα απο τα σύννεφα, γιατί όταν διαβαζω τοσο όμορφα κείμενα, μένω στο σύννεφό μου!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά γλυκιά μου Βαρβάρα και καλό σου βράδυ! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  21. Ελα και πες μου,το λοιπον,
    γιατι τα ετερωνυμα να ελκονται?
    ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ....(μην ανοιγεις τη φυσικη,,,σε βλεπω)

    Καλησπερολουλουδοακομαστασυννεφακρεμασμενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε με, γιατί έχω από το πρωί που διαβάζω φυσική κι άκρη δε βγαίνει! Μάλλον έπρεπε να διαβάσω χημεία..... Καλησπεροφιλάκι!

      Διαγραφή
  22. Θα ήθελα να σου γράψω πολλά, αλλά ο άνθρωπος για τον οποίο νιώθω όλα τα παραπάνω ροχαλιζει διπλα μου και μου κόβει τον οιστρο!!! ;-)
    Υπέροχο αυτό που μοιράστηκες μαζί μας! Καλό βράδυ κορίτσι, φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα! Με έκανες και γέλασα μικρή μου! Φιλιά σε όοοοοολη την οικογένεια εκεί πάνω! ;)

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα Πέτρα! Ωραίος συνδυασμός φωτογραφίας, μουσικής και κειμένου. Μόνο που...χρόνια τώρα αναρωτιέμαι αν προχωράμε δίπλα δίπλα με τους άλλους ή απλώς παράλληλα...Ακόμα κι αυτά που ζούμε μαζί, ο καθένας μπορεί να τα αντιλαμβάνεται διαφορετικά. Πες με παράξενη, αλλά τέτοια ταύτιση δεν την έχω ζήσει ούτε ερωτευμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου, αφενός το κείμενο είναι "προϊόν μυθοπλασίας", οπότε γράφει "το ποιητή" ο,τι θέλει, αφετέρου, όπως είπες κι εσύ :"ο καθένας μπορεί να τα αντιλαμβάνεται διαφορετικά"....τα βιώματα του, πράγμα που πιστεύω πως ισχύει γενικώς στη ζωή. Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  24. Πολύ μου άρεσε αυτή η ανάρτηση! Όπως έγραψα και στης Μαρίας, όλες οι συμμετοχές μου φάνηκαν πολύ αξιόλογες!

    Καλό απόγευμα και καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έφυγα, γύρισα, καλώς σε βρίσκω και πάλι, ξανθούλα! :)
    Διάβασα όλες τις αναρτήσεις σου που έχασα και επέλεξα να σου αφήσω σχόλιο εδώ. Γιατί;
    Γιατί αυτή τη φωτογραφία τη ΛΑΤΡΕΨΑ, και χάρηκα απίστευτα όταν έμαθα πως ήταν δική σου.
    Είναι εκπληκτική. Και σε συνδυασμό με το τραγούδι... αχ-αχ... για να μην πω σε συνδυασμό με το κείμενο.
    Είναι ωραία να είμαι και πάλι εδώ (λίγες μέρες έλειψα και μου λείψατε λες και πέρασε αιώνας!!!)
    Φιλάκια πολλά-πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Έλλη, καλωσόρισες και πάλι και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Πολλά γλυκά φιλιά και καλό μήνα!

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.