Σάββατο 19 Απριλίου 2014

........Κανείς Δεν Θα Σε Θυμάται Για Τις Κρυφές Σου Σκέψεις........


Αν ο Θεός μου δώριζε ένα κομμάτι ζωή, θα ντυνόμουν λιτά, θα ξάπλωνα μπρούμυτα στον ήλιο, αφήνοντας ακάλυπτο όχι μόνο το σώμα αλλά και την ψυχή μου. Θεέ μου, αν μπο-
ρούσα......θα έγραφα το μίσος μου πάνω στον πάγο και θα περίμενα να βγει ο ήλιος. Θα ζωγράφιζα μ' ένα όνειρο του Βαν Γκογκ πάνω στα άστρα ένα ποίημα του Μπενεντέτι κι ένα τραγούδι του Σερράτ θα ήταν η σερενάτα που θα χάριζα στη σελήνη. 

Θα πότιζα με τα δάκρυα μου τα τριαντάφυλλα.. 
για να νιώσω τον πόνο από τ' αγκάθια τους...... 
και το κοκκινωπό φιλί των πετάλων τους...........

Θεέ μου, αν είχα ένα κομμάτι ζωή... Δεν θα άφηνα να περάσει ούτε μία μέρα χωρίς να πω στους ανθρώπους ότι αγαπώ, ότι τους αγαπώ. Θα έκανα κάθε άνδρα και γυναίκα να πιστέψουν ότι είναι οι αγαπητοί μου και θα ζούσα ερωτευμένος με τον έρωτα.
Έμαθα πως όλοι θέλουν να ζήσουν στην κορυφή του βουνού, χωρίς να γνωρίζουν ότι η αληθινή ευτυχία βρίσκεται στον τρόπο που κατεβαίνεις την απόκρημνη πλα-
γιάΈμαθα πως όταν το νεογέννητο σφίγγει στη μικρή παλάμη του, για πρώτη φορά, το δάχτυλο του πατέρα του, το αιχμαλωτίζει για πάντα.

Υπάρχει πάντα ένα αύριο και η ζωή μας δίνει κι άλλες ευκαιρίες για να κάνουμε τα πράγ-
ματα όπως πρέπει, αλλά σε περίπτωση που κάνω λάθος και μας μένει μόνο το σή-
μερα, θα 'θελα να σου πω πόσο σ' αγαπώ κι ότι ποτέ δεν θα σε ξεχάσω.

Κράτα αυτούς που αγαπάς κοντά σου, πες τους ψιθυριστά πόσο πολύ τους χρειά-
ζεσαι, αγάπα τους και φέρσου τους καλά, βρες χρόνο για να τους πεις "συγνώμη", "συγ-
χώρεσέ με", "σε παρακαλώ", "ευχαριστώ" κι όλα τα λόγια αγάπης που ξέρεις
Κανείς δεν θα σε θυμάται για τις κρυφές σου σκέψεις. Ζήτα απ' τον Κύριο τη δύνα-μη και τη σοφία για να τις εκφράσεις. Δείξε στους φίλους σου τι σημαίνουν για σένα.

               ΚΑΛΗ (ΕΠ)ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΔΕΡΦΙΑ!

 Φωτό: "Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ" -- Κείμενο: Γράμμα του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες στους φίλους του -- "o pio pistos filos tou skylou" 
___________________________________________________

60 σχόλια:

  1. Καλημέρα γλυκιά με αυτό το τόσο υπέροχο κείμενο, που θα έπαιρνα όρκο ότι είναι γραμμένο από σένα.
    Καλό Πάσχα φιλενάδα με υγεία και πολύ πολύ αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου, Κι όμως, είμαι σίγουρη πως ξέρεις πως είναι του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες! Φιλιά πολλά, και καλή Ανάσταση. Να περάσεις υπέροχα :))

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο απόσπασμα... Καλη Ανάσταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα υπέροχό μου Πετράδι
    Παρέθεσες ένα μοναδικό απόσπασμα!!!!
    Καλή ΕπΑνάσταση κι από εμένα..επαγρύπνηση
    κι ελπιδοφόρα στάση στην Ζωή κι ας συντονιστούμε
    με τα Ανθρωπιστικά μηνύματα της Αγάπης και της Προκοπής!!!!

    Σε γλυκοφιλώ ♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση Ελένη μου. Να περάσεις καλά! Πολλά φιλιά ♥♥♥♥

      Διαγραφή
  4. ....(¯`°v°´¯)
    …....(_.^._)...(¯`°v°´¯)
    ....(¯`°v°´¯) ....(_.^._)
    ......(_.^._)
    ______§§____________§§
    _____§__§__________§__§
    ___§§____§_________§___§
    __§___§___§_______§____§
    _§____§____§_____§____§
    _§___§_§____§___§____§
    _§§§§___§___§§§§§___§
    _________§_________§___§§_§§
    ________§___§§_§§___§_§§§a§§§
    _______§_____________§_§h§§§
    _______§______§______§__§§§
    _______§____§___§____§___§
    ________§____§§§____§___§
    _______§§§§§_____§§§§§_§
    _§§§__§_____§§§§§_____§__§§§
    §_§_§§____§_______§__§_§§_§_§
    §____§_____§_____§__§__§____§
    _§____§____§_____§_§__§____§
    __§____§§§§_______§§§§____§
    ___§____§___________§____§
    ____§____§§§_____§§§____§
    _____§§§§___§§§§§___§§§§


    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κι ανταποδίδω Χαρά μου! Καλή Ανάσταση :)) Πολύ ωραίο το κουνελάκι :)

      Διαγραφή
  5. Αχ αυτά τα λόγια... πόσο με αγγίζουν...γιατί στη ζωή τελικά τα απλά πράγματα έχουν σημασία..
    Μια ηλιόλουστη μέρα παρέα με ανθρώπους που αγαπάς... αρκεί!
    Φιλάκια, καλό Πάσχα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω, την ηλιόλουστη μέρα μάλλον την ψάχνουμε, καθότι από θερμοκρασία, θυμίζει χειμώνα. Καλό Πάσχα Δεσποινάκι μου και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Πέτρα μου,υπέροχη ανάρτηση,λόγια που κρύβουν το μεγαλείο της αγάπης!!! Η Ανάσταση του Κυρίου ας γεμίσει τις καρδιές με αγάπη και γαλήνη!!! Καλή Ανάσταση Πέτρα μου σε σένα και την οικογένεια σου,με υγεία χαρά και ευτυχία!!!Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαράκι μου. Καλή Ανάσταση με υγεία, για σένα και τους δικούς σου! Πολλά γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο κείμενο Πέτρα μου...με εμπνέει να κάνω πράξη αυτά που λέει...! Μακάρι να μοιραζόμασταν πιο εύκολα τις σκέψεις μας :)
    Καλή Ανάσταση...!
    υ.γ. Με τα τελευταία σου λόγια μου θύμισες το τραγούδι του Τερζή "Τα πιο ωραία πράγματα έρχονται εκεί που δεν τα περιμένεις και γίνονται τα θαύματα όταν πάψεις να επιμένεις!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ τα τελευταία λόγια είναι του μεγάλου Μάρκες.
      Χρόνια πολλά και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφο! Θα το εκτυπώσω!

    Καλή Ανάσταση Petra μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ' ΑΓΑΠΩ, ΚΟΥΜΠΑΡΟΝΙ ΜΟΥ!!! (Είμαι σίγουρη πως ο Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες θα με καμαρώνει τώρα, μ' ένα πλατύ πλατύ χαμόγελο στα χείλη. Αμέ.)

    --Αυτό το κείμενο, όσες φορές και να το διαβάσει κανείς, δεν θα πάψει να τον αγγίζει και να τον αφυπνίζει.--

    Καλή Ανάσταση & Καλό Πάσχα, κουμπαρόνι μου. Να περάσεις καλά κι αγαπησιάρικα.
    Σμααατς!!!

    https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/p480x480/10299092_542798702503088_8803170351040327115_n.jpg

    (Το κίτρινο είναι δικό μου, ε; Το καπαρώνω από τώρα, καθότι ξύλινο και θα σας σπάσω όλα τ' αυγά. μνιεχεχε Όλη τη νύχτα το 'βαφα. :P)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, εσύ πάντα με σκλαβώνεις αγαπόνι/κουμπαρόνι μου..... Κι εγώ σ' αγαπώ πολύ!! Κι ας έρχεσαι με...πειραγμένο αυγό για το τσούγκρισμα!! Φιλιά γλυκά και χρόνια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Δεν θα σχολιάσω το κείμενο σήμερα Πετράκι... το έχω χιλιοδιαβάσει και έχω αναρωτηθεί γιατί δεν τα ακολουθούμε όλα αυτά στην σύντομη ζωή μας.

    Σου εύχομαι καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση κοριτσάκι μου...
    να περάσεις όμορφα αυτές τις Άγιες μέρες...

    Σε φιλώ γλυκά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πόσο δικαιο έχει ο αημνειστος Μαρκεζ.. Και ποσο κρίμα να φεύγει κάποιος τετοιες Αγιες μέρες..
    Καλο Πασχα σου ευχομαι με υγεια, χαρα και αγαπη..
    Και οσο γινεται αισιοδοξια.
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου να είσαι καλά, χρόνια πολλά με υγεία! Φιλούθκια!

      Διαγραφή
  12. Από τα πιο όμορφα κείμενα που υπάρχουν..
    Το διάβασα όταν είχε πρωτοβγει και έγινε αμέσως κομμάτι της ύπαρξης μου!

    Σου εύχομαι καλό Πάσχα! Καλή Επ-Ανάσταση με πολλές ευλογίες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή επ/ανάσταση περιστεράκι μου και χρόνια πολλά! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. να κοίτα τώρα τι υπέροχα λόγια έσβησαν...εύχομαι Καλή Επανάσταση το ευχηθήκαμε πολλές φορές και εμείς έτσι με την παρέα μου από το πρωί να περάσεις όσο καλύτερα γίνεται πετρούλα μου με υγειά και υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά φίλε Νικόλα και να περνάς καλά! Σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  14. Μα αυτό το απόσπασμα είναι τόσο αγαπημένο από τον συγγραφέα της καρδιάς .
    Καλή Ανάσταση πέτρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχος άνθρωπος που μας άφησε μια βαριά κληρονομιά! Ο Θεός ας τον αναπαύσει!
    Πέτρα μου ολόψυχες ευχές και μια γλυκιά προσμονή για την πολυπόθητη Ανάσταση!
    Καλό Πάσχα να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. JOAN Ολόψυχες ευχές για ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και όπως ακριβώς το παραθέτεις "ΚΑΛΗ επ-ΑΝΑΣΤΑΣΗ"....Στα πάντα μέσα μας και γύρω μας:
    Στις αισθήσεις, στις σκέψεις, στο πάθος, στην αγάπη, στην αλληλεγγύη, στον αγώνα και το όραμα για έναν καλύτερο κόσμο.
    Καλές εμπνεύσεις πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία τα είπες φίλε Γιάννη! Χρόνια πολλά με υγεία και καλά να περάσετε!

      Διαγραφή
  17. Μέσα από τέτοια κείμενα ζει κανείς την Ανάσταση και
    βοηθάνε για μια καλή επΑνάσταση.
    Φιλιά Πετροκόριτσό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Φλωράνς και να περάσετε τέλεια! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Ώρα του καλή εκεί που πήγε. Μεγάλο το κενό που άφησε :(
    Καλο Πάσχα, με αυτα τα σοφα λόγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πριν μπλέξω με μαγειρέματα ήρθα καρφωτή να αφήσω τα μηνύματα αγάπης μου!
    Καλή Ανάσταση stonegirl!!!
    Πάρε αν θέλεις τηλέφωνο να δώσουμε και live φιλιά!
    ΣΛ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα είπαμε λιγάκι χθες, ευτυχώς. Φιλιά πολλά και χρόνια πολλά! Ευχές σε όλη την οικογένεια! :))

      Διαγραφή
  20. Κι επειδή το κείμενο το καλεί :
    Σ ΑΓΑΠΑΜΕ, ΠΕΤΡΙΝΟ ΚΟΡΊΤΣΙ !!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή Ανάσταση σε σένα και την οικογένειά σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κι ανταποδίδω από καρδιάς! Καλή σου μέρα και χρόνια πολλά!

      Διαγραφή
  22. Ο κόσμος μας φτωχαίνει όλο και περισσότερο.....καλό του ταξίδι μήπως τώρα τα λόγια του, οι σκέψεις του, τα μηνύματά του ακουστούνε επιτέλους;;;;;;Καλή Ανάσταση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά με υγεία Κλαυδία μου και να περάσετε τέλεια!

      Διαγραφή
  23. Ένα υπέροχο κείμενο..λιτό μα που περιέχει τα πάντα..Ευχές πολλές για μία Ανάσταση σε όσα σε απασχολούν και για όλο το κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις ευχές μου κι από δω Αχτίδα μου και να είστε όλοι καλά! Φιλιά και χρόνια πολλά!

      Διαγραφή
  24. Καλή μου φίλη Χριστός Ανέστη και χαρούμενο κι ευλογημένο Πάσχα να περάσετε!Με την Ανά(σ)ταση νικιέται ο θάνατος!Μέσα απ' τα απλά κι αυτονόητα!Τα λόγια του Γκάμπριελ-που μας άφησε-το υπονοούν... καλοτάξιδος να 'ναι!
    Χρόνια πολλά και καλά σ' όλον τον κόσμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Νίκο, χάρηκα πάρα πολύ για την επίσκεψη σου! Να είσαι καλά και χρόνια πολλά με υγεία! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  25. «Βυθίστηκα στη ρομαντική λογοτεχνία, που είχα αποκηρύξει όταν η μητέρα μου θέλησε να μου την επιβάλει με το ζόρι, και από αυτή συνειδητοποίησα πως η ακατανίκητη δύναμη που κάνει τη Γη να γυρίζει δεν είναι οι ευτυχισμένοι έρωτες, αλλά όσοι συναντούν εμπόδια.» (Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πόσο μα πόσο όμορφο κείμενο!!Λίγοι μπορούσαν να γράψουν τέτοιες μεγάλες αλήθειες με τόσο απλά λόγια!
    Φιλιά πολλά και Χρόνια Πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε βέβαια λίγοι. Βασικά, πρέπει να έχει κανείς βιώματα και χρυσή πένα... Χρόνια πολλά Φλώρα μου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  27. Ο Μάρκες λατρεμένος συγγραφέας της εφηβείας μου και των πρώτων νεανικών χρόνων!!
    Το κείμενό του για τους φίλους το αξιοποιώ στην τάξη με τα μεγάλα παιδιά!
    Τους αρέσει πάρα πολύ, παρά το ότι τους δυσκολεύει λίγο.
    Τα αποφθέγματα συγκλονιστικά μέσα στην αλήθεια τους...
    Φιλιά πολλά και πάλι Χρόνια πολλά και καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και καλή Επ-ανάσταση!!!
      Καλά λέει το ακυβέρνητο ον : "Και Καλή λευτεριά"!

      Διαγραφή
    2. ΚΑΙ διδακτικός πολύ........ Όσο και τα αποφθέγματα του βέβαια...

      Διαγραφή
    3. Α! Καλή λευτεριά λέω κι εγώ..... Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  28. Εξαιρετική η αφιέρωση σου στον Μαρκές και ας τη διαβάζω καθυστεριμένα!
    Καλή εσωτερική επανάσταση πλέον!
    ΑΦιλάκια πάντα τρυφερά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Στεφανία μου! Καλό σου απόγευμα κι από δω :)

      Διαγραφή
  29. Καλό Παράδεισο να χει κι αυτός!!! Σπουδαίος και τεράστιος!! Όπως όλοι τους ζουν μέσα στα βιβλία τους και μας συντροφεύουν νοερά!!! Αιωνία η μνήμη..
    Υπέροχο κείμενο... Υπέροχα αποφθέγματα, ψήγματα σοφίας!!!
    Γλυκό μου συμπεθερόνι!!!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι τέτοιοι άνθρωποι μας σώζουν μόνο... Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.