Σάββατο 17 Μαΐου 2014

✿✿ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΑΝ, ΕΜΠΡΟΣ ΒΗΜΑ ΤΑΧΥ! ✿✿


Τι υπονοείς ότι κάτι υπονοώ;;;
Δεν σε καταλαβαίνω, μα την Παναγία!
Επειδή δηλαδή έβαλα κάτι ζώα στις φωτογραφίες;
Ε, και τι μ' αυτό; Ναι, πες μας τώρα ότι μυγιάστηκες
με τα συγκεκριμένα ζώα! Και δε μου λες, τα ζώα τι σου φταίνε
στην τελική κι αμέσως να μου πάρεις το παρεξηγημένο ύφος; Ε;
Άσε τις τσιριμόνιες και βγες στον πηγαιμό για την ανατροπή.
Δεν είναι δυνατόν να κατεβαίνει η μισή χώρα ως υποψήφια 
και η άλλη μισή να αναζητά ποιον από όλους 
τους συγγενείς/υποψήφιους να πρωτοσταυρώσει!
Η μεγαλύτερη παγίδα ήταν αυτή καημένε! 
Πάλι σε λακκούβα πήγες κι έπεσες;;
Εντάξει, δεν εννοούσαμε αυτό ακριβώς 
όταν λέγαμε να γίνουμε ενεργοί πολίτες, 
παρεξήγηση παιδιά! 
Είπαμε ότι είμαστε ακραίοι τύποι, 
αλλά κι αυτό πια μας ξεπερνάει!
Τι πανηγύρι και κακό κατάντησε
μια μέρα που την περιμέναμε χρόνια;
 Οι εκλογές μας έφτασαν εμπρός βήμα ταχύ
να τις προϋπαντήσουμε παιδιά στην εξοχή!
Δώρα στα χέρια τους πολλά και όμορφα κρατούν
Και τα μοιράζουν γελαστές σε όποιους τα ζητούν!


Δηλαδή, θα τρελαθώ εγώ, δεν το γλιτώνω!
Άμα είσαι υποψήφιος, είσαι με τον πολίτη ή με την εξουσία;
Διότι το πράγμα βρωμάει "εξουσία" από την κορφή ως τα νύχια!
Και ήταν που ήταν στραβό το κλήμα και κανένας δεν αντιστεκόταν,
τώρα, με τη μισή Ελλάδα στα ψηφοδέλτια, δεν υπάρχει κανείς διαμαρτυρόμενος!
Μέσα στον πανικό του προεκλογικού πυρετού λοιπόν και την ομίχλη της περισυλ-
λογής, οι μόνοι άνθρωποι που εναντιώνονται στο Σύστημα είναι μια ομάδα σαν γροθιά,
που αντιστέκονται μήνες τώρα, ενάντια σε μια κατάσταση που είναι σάπια κι όμως 
αυτές οι γυναίκες δικαιούνται -αυτές και μόνο αυτές- τον όρο Αγωνίστριες:
Είναι οι Καθαρίστριες του υπουργείου οικονομικών:
Θα παλέψουμε μέχρι την ανατροπή. 
Δηλαδή το αυτονόητο: 
να γυρίσουμε στη δουλειά μας 
και να πάρουμε πίσω τις ζωές μας!
Οι υπουργοί μας βλέπουν σαν μυρμήγκια. 
Ο κόσμος μας συμπαραστέκεται με κάθε μέσο. 
Όμως δεν κάνουν το πιο σημαντικό, 
δεν βγαίνουν έξω στον δρόμο μαζί μας. 
Γιατί; Κλικ!
...Γιατί είναι όλοι υποψήφιοι, δείξτε λίγη κατανόηση κι εσείς καλέ!
Επειδή σε μια ολάκερη χώρα της υποτέλειας, 
οι μόνες που αγωνίζονται είναι αυτές οι γυναίκες, 
αξίζει τον κόπο να αντισταθούμε στο ελάχιστο ρε πούστη μου!
Και να ψηφίσουμε αύριο πέρα και πάνω από τους προβλεπόμενους.
Είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε ως ένδειξη σεβασμού προς εκείνες!
Υ.Γ 1) Ο τίτλος της ανάρτησης είναι από μια ιδέα του Ακυβέρνητου ατόμου και τον ευχαριστώ πολύ! Περαστικά ωρέ Ακυβέρνητο άτομο! 
Υ.Γ 2) Η λιγότερο διαβασμένη ανάρτηση μου εδώ και καιρό ήταν αυτή με το παραπάνω θέμα. Κι αυτό δυστυχώς δείχνει κάτι...

______________________ "o pio pistos filos tpu skylou" _______ Foto Foto ____________________

60 σχόλια:

  1. καλημέρα το ''κάτι ζώα'' μου αρεσε χαχα και εξαιρετικά τα γραφεις για ακόμα μια φορά και τα λές
    για να δουμε τι θα δουμε όμως !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να δούμε τι θα κάνουμε να λες! Καλημερούδια Νικόλα μου :)

      Διαγραφή
  2. Ε αμα σου πω πως βλέποντας τα παπουτσωμένα πρόβατα πήγε αλλού το μυαλό μου; Κάτι σε οικολογικό για τα σφάγια που τους παίρνουμε το δέρμα. Μάλλον δεν έχω τη μύγα για να μυγιαστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αδυναμια καλημερα!
    ενα εχω να πω για να δουμε τι θα δουμε!

    καλο σκ! φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ να ξαναπώ: για να δούμε τι θα κάνουμε καλύτερα! Από ΕΜΑΣ εξαρτάται! Καλό εκλογικό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο το άρθρο σου!
    Εγώ, προσωπικά δεν αναμένω τίποτα...και θα στο τεκμηριώσω : Οι παππούδες δε ξεκολλάνε με τίποτα από το παρελθόν και τα νέα παιδιά(18-30) ,όπου έπρεπε να είναι μπροστάρηδες..., είναι προσκολλημένα ακόμη στο "φραπέ"!

    Καλή σου μέρα και όμορφο ΣΚ στο σπιτικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ένσταση: στις δημοτικές λειτουργεί αλλιώς το πράγμα, λόγω γνωριμιών κι όσο για τον φραπέ......τα παιδιά μας όπως τα μάθαμε, ο,τι βλέπουν κάνουν. Καλή σας μέρα!

      Διαγραφή
  5. Χαχα, πλάκα έχουν οι φωτογραφίες με το υπονοούμενο!!! Αλλά είιπαμε, όσο ζω ελπίζω! Αύριο βραδάκι θα πάρουμε μια πρώτη γεύση! Αχ, κάνω και το σταυρό μου καλού κακού :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε εκατό σταυρούς. Εγώ από τις δημοτικές πάντως δεν έχω ελπίδα....... :((

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Πετροκόριτσο
    Γίναμε όλοι ταγοί της πατρίδας
    Βγάλαμε μανταλάκια απλώσαμε κόλλα
    και φιγουράρουμε μπροστά στα σχολικά συγκροτήματα...
    Ποιος θα μας μαζέψει να μας φορέσει ξανά
    το πουκάμισο της επαγρύπνησης και της ελπίδας;

    φιλί γλυκό♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η επανάσταση (που δεν έγινε) μετατράπηκε σε αποδοχή -μέσω των υποψηφιοτήτων των...πάντων- του συστήματος...... Φιλιά Ελενάρα μου!

      Διαγραφή
  7. Από τις δημοτικές ούτε εγώ έχω ελπίδα!
    Την επόμενη Κυριακή θα δούμε, αν δούμε δηλαδή, γιατί κάποιοι προσπαθούν να μας τυφλώσουν με τις ρουκέτες που αμολάνε!
    Ελπίζω να μην ακουστούν πολλά βελάσματα πάντως ούτε αύριο!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αύριο παίζονται πολλά ΤΟΠΙΚΑ παιχνίδια, που δείχνουν πως ως λαός είμαστε αρκετά κάτω του μετρίου, και το λέω επιεικώς...... Δεν ελπίζω καθόλου, ίσα ίσα, μάλλον το πάθημα δεν μας γίνεται μάθημα... Καλό Σ/Κ σε φιλώ!

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ το ίδιο πιστεύω Πέτρα μου! Τοπικά παιχνίδια με σκοπό την συνέχιση του μαντρώματος. Καλό Σαββατοκύριακο να σου ευχηθώ και μακάρι να φέρει κάτι διαφορετικό για όλους μας! Φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. Μα τι να πω Παρασκευή μου; Βλέπω από κοντά κάποια πράγματα και μου έχει έρθει ο θάνατος.... Χειροτέρεψε η νοοτροπία μας, εγώ αυτό έχω συμπεράνει. Καλό Σ/Κ κι ας μας φωτίσει ο Θεός, μπας και θυμηθούμε τι έχουμε περάσει τόσα χρόνια. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Πέτρα μου δεν ξέρω πως θα ψηφίσουμε αύριο και μεθαύριο ως μαύρο πρόβατο ( σαν της φωτογραφίας) ή ως παπουτσωμένα προβατάκια στη σειρά...
    Ίδωμεν!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από την στιγμή που τα πρόβατα (εκλογικό σώμα) την είδαν λύκοι (υποψήφιοι, στην υπερβολή του όμως αυτό το φαινόμενο!) δεν υπάρχει φως, είμαστε τελειωμένοι νομίζω... Φιλάκια Ελένη μου :)

      Διαγραφή
  9. τώρα γιατί αυτά τα συμπαθητικά ζωάκια τα βάζουμε στην ίδια μοίρα με τους "ψηφοφόρους" δεν το έχω καταλάβει... καλή και συνειδητή ψήφο παιδιά με το χέρι στην καρδιά (κι όχι στην τσέπη κλπ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις! Σαφώς κι εκείνα έχουν πολύ περισσότερη νοημοσύνη από ο,τι αποδεικνύεται! Καλημέρα BLUE και καλή ψήφο!

      Διαγραφή
  10. Τα παπουτσωμένα προβατάκια οδεύουν προς το μαντρί...
    Τέλειο!!!
    Αγανάκτηση κι απελπισία, βρε ομορφοπαπουτσωμένη νεράιδα του διαδικτύου!!!
    Έχω αρχίσει και βρίζω πολύ περισσότερο πια και δεν το ελέγχω όπως παλιά... μας τέλειωσαν τα
    επιχειρήματα. Κάποιες στιγμές χάνω εντελώς και το χιούμορ μου, που δεν το συνηθίζω. Έτσι αισθάνομαι.
    Δεν τολμώ να σκεφτώ για το αν θα πρέπει να ελπίζω ή όχι. Τόσο με ανησυχεί η κατάσταση!!!
    Φιλιά και μη προβατοποιημένο βόλι! (από το στόμα μας και στου βοσκού το αυτί)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και καλά να έχουμε κάπως τα επιθυμητά αποτελέσματα ως λαός, αν δείξουμε πάλι.....εμφανή σημάδια παράδοσης και υποχώρησης, άντε να δω πως θα εξακολουθούμε να αντέχουμε να ζούμε σε αυτή τη χώρα... Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Κυριοι...
    Το αγαπημενο μου πορτατιφ με κροσια αραχνοϊστου
    το αφηνω -με μεγαλη μου χαρα- στην ανηψια μου Ευανθια.
    Το σερβιτσιο σε σχημα νεκροκεφαλης
    το χαριζω στον θειο Θρασο μιας και μοιαζουν τα κρανια τους λιγακι.
    Ολα μου τα βουντου
    τα αφηνω γενναιοδωρα και απο καρδιας
    στους γειτονες μου για να ξεκινησει -επιτελους-
    η πολυποθητη σχολη αντιποινων.

    Και τωρα...ας ασχοληθω με την κασα μου.
    Προλαβαινω να πεθανω
    πριν με πεθανουν οι ψηφοφοροι αραγε?

    Τρεχουμε-μπεεεεεεε-ϊμπυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα λεφτά λουλούδια η ατάκα σου..."μπέεεεεεεεεεεεεε-ϊμπυ"!!!!

      Διαγραφή
    2. δώσεεεεεε χαχαχαχαααααααααααααααα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Μα είναι πάντα τόσο επίκαιρο! Αχαχα!

      Διαγραφή
  12. Τι σου φταίνε τα ζωντανά και τα παπούτσωσες;
    Ανθρώπους έπρεπε να φωτογραφίσεις που έχουν τα δυο πόδι μέσα σ' ένα παπούτσι κι αυτό στενό.
    Μη σου πω να βάλεις ξυπόλητους ανθρώπους γιατί κι απ' αυτούς έχουμε...
    Το πρόβλημα με τις καθαρίστριες του Υπ. Οικονομικών το ξέρω από πρώτο χέρι.
    Όμως φταίνε κι αυτές που για να πιάσουν αυτή τη θέση υποσχέθηκαν ψήφους
    και ψήφισαν όλους αυτούς που αργότερα συμμάχησαν για να τις διώξουν.
    Και τις έδιωξαν μόνο και μόνο για εντυπωσιασμό γιατί μη μου πεις πως
    πιστεύει κανείς ότι ο μισθός που δεν παίρνουν αυτές οι γυναίκες
    δημιούργησε πλεόνασμα;
    Πλεόνασμα φτώχιας και δυστυχίας στις οικογένειες έχουμε
    κι αυτό δεν μπορεί να καταπολεμηθεί.
    Είθε η αυριανή μας ψήφος να φέρει αποτέλεσμα.
    Καλή σου μέρα και φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τα παπούτσωσα τα ζωντανά; Μόνα τους παπουτσώθηκαν. Κι όσο για τους ανθρώπους, αύριο θα αποδείξουμε πόσο μας έχει επηρεάσει το "ξυπόλητο λουκ"...... Για τις καθαρίστριες τώρα, εδώ υπάρχουν ΑΝΕΡΓΟΙ που ψηφίζουν τους δήμιους τους Φλώρα μου, άρα υπάρχουν και χειρότερα, άσε που, προφανώς και δεν είναι λόγος αυτός για να απολυθούν, γιατί αν ισχύει αυτό, θα πρέπει να απολυθεί όλη η χώρα! (κοντεύει, θα μου πεις...) Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  13. Μια μικρή ένσταση στο ότι αυτές οι γυναίκες (πανάξιες) είναι οι μόνες που αγωνίζονται στη χώρα της υποτέλειας.
    Υπήρξαν και υπάρχουν κινητοποιήσεις και φωνές διαμαρτυρίας από παντού. Ακόμα και στον πολύπαθο ιδιωτικό τομέα. Κι εκεί τα πράγματα είναι πιο άγρια. Όποιος απεργεί, "εκτελείται" με συνοπτικές...
    Πέτρα μου πρόβατο δεν υπήρξα ποτέ. Κι ούτε σκοπεύω... Ας φανεί λοιπόν πόσοι είναι έξω απ' το μαντρί και πόσοι βολεύονται (ακόμα) μέσα... Κοντή γιορτή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια Μαρία, εγώ δεν ξέρω άλλους που να αγωνίζονται με τον τρόπο που αγωνίζονται αυτές οι γυναίκες. Και σε υπουργεία πάνε και καταλήψεις κάνουν κι όταν ήρθαν τα λαμόγια του ΔΝΤ ήταν εκεί και γενικά είναι στη κυριολεξία παντού! Αν υπάρχουν αυτή τη στιγμή κάποιοι κλάδοι που κάνουν έναν τέτοιο αγώνα, σε παρακαλώ να μου τους αναφέρεις (ενδέχεται να έχω ελλειπή πληροφόρηση, καθότι πολλές ειδήσεις μένουν στο σκοτάδι) Πέρα από αυτό βέβαια, οι καθαρίστριες ΔΕΝ ΑΠΕΡΓΟΥΝ. Είναι σε διαθεσιμότητα εδώ και κάτι μήνες. Και μάλιστα σήμερα έληξε η περίοδος διαθεσιμότητας και θεωρούνται άνεργες, αλλά κέρδισαν κάποια ασφαλιστικά μέτρα και πήραν παράταση κάποιων ημερών (εκλογές μπροστά γαρ). Εγώ πάλι τη μόνη "ένσταση" που έχω, είναι που οι ίδιες απορούν γιατί δεν τους συμπαραστέκεται ο κόσμος. Μα στην Ελλάδα, καμία κοινωνική ομάδα δεν συμπαραστέκεται σε καμία άλλη, πόσο μάλλον, αν οι εν δυνάμει απολυμένοι ανήκαν κάποτε στο δημόσιο. Αυτούς (τους απολυμένους του δημοσίου) αρκετοί τους βλέπουν και ως........δικαίωση, έναντι των απολυμένων του ιδιωτικού τομέα.

      Διαγραφή
  14. Μπήκαν μωρέ μπήκαν τα γίδια στο μαντρί!!!!! Τα πρόβατα στην στρούγγα χρυσούλ μ κι αδερφούλα μ !!!!!!
    Το μόνο που μπορώ να πω μακριά από επίδοξους τσομπάνηδες ωρέ λαέ!!! Μια ζωή πελατόπουλο και πρόβατος θα σαι;;;;
    Μάκια συμπεθερούλα μου!!!!!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κι αυτός ένας ωραίος τρόπος (τραγουδώντας) να οδηγηθούμε προς τα εκεί που επιλέγουμε: στον "Ζάλογγο". Καλό απόγευμα ωρέ συμπεθερόνι! :))

      Διαγραφή
  15. Όλοι όμως υποψήφιοι! Το γελοίο είναι ότι ορισμένοι μπήκαν σε συνδυασμούς για να γεμίσουν τα ψηφοδέλτια και απαιτούν και να τους ψηφίσουμε! Βρε ουσττττττττ. Πολύ ωραίες οι ΟΥΓΚ στα προβατα, λατρευω τις αλληγορίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Joan καλησπέρα σου.....! πολύ καλά κάνεις και εκφράζεις κάποια σημαντικά πράματα και διαπιστώσεις......! σίγουρα όμως ΚΑΙ μέσα από τις αυτοδιοικητικές εκλογές ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΦΗΣ ΤΡΟΠΟΣ να φυσήξουμε τα κάθε λογής ...ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ που ....εμφανίστηκαν ως ...."ανεξάρτητοι" και ...νεωτερίζοντες......
    ΚΑΛΗ ΨΗΦΟ ΑΥΡΙΟ ΑΔΕΛΦΙΑ......ΜΕ ΣΑΦΗ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ.
    Κάποιοι καραδοκούν σε Δήμους και περιφέρειες για να κάνουν το παιχνίδι τους και τα επόμενα σχέδιά τους.
    Ο Νοών νοείτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρειάζεται να πούμε τι κάναμε τελικά;. Ο,τι πάντα, δυστυχώς.......

      Διαγραφή
  17. Να σου πω την αλήθεια δεν κατάλαβα αν σηματοδοτεί κάτι ο παπουτσωμένος πρόβατος.
    Το Πάσχα πέρασε. Τι να σημαίνει…; Τι να σημαίνει…;
    Κάτι πήγα να καταλάβω στις χρωματικές επιλογές της μεσαίας φωτο, αλλά πάλι μπερδεύτηκα. Μα μόνο ο μπλες να φοράει και στα πίσω;;;

    Μπράβο στις αγωνίστριες, ίσως από αυτές να αρχίσει το ξεβρώμισμα, αλλά μπράβο και στο δικαστή που όρθωσε το ανάστημά του στους ξεπουλημένους δυνάστες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια, γιατί το μπλε φοράει πολλά παπούτσια; Κάτι θα σημαίνει κι αυτό, δεν μπορεί. Αχαχα!

      Διαγραφή
  18. Για να δούμε τι θα δούμε αύριο......τι θα ψηφίσουνε οι άνεργοι, οι παπούδες που τους κόψανε τη σύνταξη, τα φάρμακα,τις εξετάσεις, οι νέοι που ψάχνουνε να ξενιτευτούνε....οι απλήρωτοι εργαζόμενοι......μας έχζουνε βομβαρδίσει με φυλλάδια , SMS, προσωπικές επιστολές, τηλεφωνήματα....που μας θυμηθήκανε όλοι;;;; 55.000 λέει, είναι οι υποψήφιοι σε όλη τη χώρα.....έλεος....!!! Σχετικά με τις καθαρίστριες άκουσα ότι βγήκε κάποια θετική απόφαση επαναπρόσληψής τους.....είμαι πολύ επιφυλακτική, μάλλον λόγω εκλογών βγήκε αυτή η απόφαση και μετά τις εκλογές θα προκύψει κάτι εντελώς διαφορετικό....μακάρι πάντως να είναι αλήθεια...μακάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η φωτογραφία τα λέει όλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την πρώτη εννοείς φαντάζομαι (αλλά κι δεύτερη τα ίδια λέει)

      Διαγραφή
  20. Σου στέλνω τα αγωνιστικά μου μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε! και αυτό γιατί στο πάνω χωράφι τώρα και τρις μέρες βελάζουν αληθινά αρνάκια, αυτά που γλύτωσαν τη σούβλα!
    Με μπε ή ξε-μπέ, όσο και να βελάζουν οι υποψήφιοι και οι ψηφοφόροι τους, οι αυριανές εκλογές λίγα θα δείξουν!
    Στις άλλες θέλω να ΜΑΣ δω! ;-)

    ΑΦιλάκια και φωτισμένο Σ/Κ θα μας ευχηθώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο,τι είδες προχθές, τα ίδια θα δεις και την Κυριακή.

      Διαγραφή
  21. Και γιατί να αλλάξουμε νοοτροπία Πέτρα μου;
    Μια πτώχευση βάρεσε η χώρα μας,
    δεν κάναμε δα και ομαδική ψυχοθεραπεία!!!!
    Και το τραγούδι που υμνεί την νεύρωση μας:
    Χρόνια και χρόνια με τυραννάει
    κι ούτε μια στάλα δεν με πονάει, γιατί
    Και ζω κοντά του μες την μιζέρια
    χειμώνες τώρα και καλοκαίρια, γιατί
    Και με βαριέται και μ' άλλες πάει
    και μου τα παίρνει και με χτυπάει, γιατί
    Μα τον λατρεύω κι είναι το φως μου
    γιατί είναι βλέπεις ο άνθρωπός μου.
    Καλό βόλι, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Από ανέκδοτο που κυκλοφορεί για τον Άδωνη και την Ευγενία.
    Πώς της λέει το : «Πάρ’ τα μωρή άρρωστη!» ;
    (θα μπορούσε να ειπωθεί το ίδιο για την κυβέρνηση)

    «Μολών λαβέ νοσούσα κορασίς»!!!

    Μια ευχή για αύριο με αρχαιοπρεπές ύφος…

    Μου είπαν το ανέκδοτο πριν από λίγο.
    (Έγινε κοινοποίηση σε Μαζεστίξ και Ακυβέρνητο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλέ ποια ζώα; Αυτά φοράνε ωραία μποτάκια! Τι καμουφλάζ είναι;
    Α δηλαδή όπως αυτοί που ζητούν τη ψήφο μας αλλά την εξουσία λιγουρεύονται!!!!
    Μη σου πω ότι το μισό μου σόι κατεβαίνει σε όλους τους συνδυασμούς ( για να μην έχουμε παράπονο!)

    Το καλύτερο το διάβασα χτες: όλοι αυτοί λένε : κατεβαίνω υποψήφιος. Κανείς τους δε λέει : ναεβαίνω υποψήφιος...
    Μιλάμε ότι και οι ίδιο ξέρουν την κατρακύλα τους!
    Φιλιά ματς μουτς!

    Με την νίκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά πήγαν κι ειδικά όσοι ήταν για φάπες. Αυτοί πήγαν καλύτερα από όλους :(

      Διαγραφή
  24. τα προβατάκια που τα βρήκαν τα μποτάκια; μήπως τους τα έδωσε κάποιος υποψήφιος για να τον ψηφίστουν; μετά τις εκλογές τα βλέπω πάλι ξυπόλυτα...
    φιλιά!
    καλή σου νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Carinhosamente venho desejar
    um feliz final de semana.
    Perdoe minha ausência por mais ,
    que nos esforcemos nem sempre conseguimos
    nossas metas.
    Logo Deus haverá de permitir que volte
    com mais forma e mais garra.
    Um feliz final de semana.
    Um Domingo abençoado também.
    Beijos ..Evanir.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. άιντες να δούμε τα χάλια μας πάλι......γιατί να πω την "αμαρτία" μου...φως στο τούνελ δεν βλέπω...μαύρο σκοτάδι ντιπ για ντιπ που λεν και στο χωριό μου!
    πολλά πολλά φιλάκια Πετροκόριτσο μου!

    *αγαπώ το γράψιμο σου!στο 'χω ξαναπει ε?σμουτςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Koίτα μόδα τα προβατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Καλή ψήφο θα ευχηθώ..............και είμαι σίγουρη ότι ο καθένας έχει πάρει πλέον τις αποφάσεις του......Να δούμε...........
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Άλα μποτίτσα 3κολόρε, τα συμπαθέστατα ζωντανά! Εξαίσιο κείμενο, φωτό, σκέψεις, όλα, Πετροκόριτσο!
    Εγώ είχα πολύ δουλειά και χάθηκα λίγο, αλλά την ανατροπή μου την ψήφισα, πουρνό, πουρνό!
    Εκείνο που μου έκανε εντύπωση είναι πως τέτοιο μαζωμό 80άρηδων, Δεν έχω ξαναδεί!
    Θέλω να δω τι θα δούμε Παναγία μου! Φιλούρες Πέτρα μου κι ελπίδες για καλά νέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.