Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Ουφ!...

Έχω σκεφτεί πως θα ήταν καλό να ετοίμαζα ένα κείμενο...
"φασόν" (!) και να το αναρτούσα κάθε φορά που θα χρειαζόταν, 
αφού μου συμβαίνουν (κάθε φορά) σχεδόν τα ίδια πράγματα:
Από τη μια οι υποχρεώσεις, που με κάνουν και γίνομαι Βέγγος
κι από την άλλη οι ημικρανίες, που είναι συνέπεια των υποχρεώσεων.


Όπως και να 'χει, τα έχω καταφέρει για άλλη μια φορά
και έχω αφήσει στο έλεος δεκάδες αναπάντητα σχόλια σας, 
κυρίως όμως, έχω χάσει την επαφή με τις αναρτήσεις σας, που, 
με μια πρόχειρη βόλτα, είδα και έχετε γράψει διαμάντια ως συνήθως! 
Κι εγώ; Πάλι στην απέξω μαμώ την ατυχία μου μαμώ; 
Προκειμένου να αναπληρώσω τον χαμένο χρόνο,
και την επικοινωνία μου μαζί σας, μέχρι αύριο το κατάστημα αργεί!
Θεού θέλοντος, επιστρέφω στους δέκτες σας το Σάββατο.
Πολλά γλυκά φιλιά σε όλες και σε όλους! 
Πάντως, ένα ουζάκι, εξακολουθεί να σερβίρεται εδώ! 

...................................... "o pio pistos filos tou skylou" ........................................................ Foto Google ..................................

...και σας αναμένω στο νέο μου blog 

Μια Πέτρα


................................................................................................................ 

Διαβάστε τις ταξιδιωτικές αναμνήσεις της Μαριλένας




................................................................................................................ 

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.