Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΕΙ Η ΨΑΛΙΔΑ...


Τα γκάλοπ είναι μια σπουδαία εφεύρεση. Βρίσκεις δουλειά βρε αδερφέ. Όχι απαραίτητα ως δημοσκόπος. Ως κοινωνικός κριτής. Είναι μια έκφραση για να καμουφλαριζόμαστε εμείς οι κουτσομπόληδες τύποι. Πετάς εκεί πέρα ένα "κάνω κοινωνική κριτική" και μετά παίρνεις το φτυάρι με δόξα και τιμή και ξεκινάς το θάψιμο. Ο,τι θα κάνω κι εγώ σήμερα!

Αυτό, που ανοιγοκλείνει η ψαλίδα ανάμεσα σε δυο συμβαλλόμενους, πόοοσο κουραστικό! 
Πες ότι είσαι εσύ ο θεατής (που είσαι) και παρακολουθείς τα τεκταινόμενα μέσω δημοσκο-
πήσεων. Όχι, πες μου, γιατί εκεί που ανεβαίνει ας πούμε ο ΣΥΡΙΖΑ και κουτρουβαλιάζεται η ΝΔ, ξαφνικά αρχίζει και κλείνει η ψαλίδα ρε παιδιά;;; Τι συμβαίνει; Αν υποψιαστώ ότι φταίει η...Αμάλ...τρις αλί κι αμάν αμάν! Που μας ήρθε εδώ από το πουθενά η κυρία "λέγε με Κλούνεϊ" για να μας ρίξει στάχτη στα μάτια {ναι, γιατί τα είχαμε ορθάνοιχτα ως τώρα! αμ, άλλο ο ανοιχτομάτης κι άλλο ο αυγουλομάτης, λαέ της Ελλάδας!}...και σου λέει.. Χρηματιστήριο vs Αμάλ σημειώσατε δυο! Όχι, πες την αλήθεια, εσένα τι σου έμεινε πιο πολύ στο μυαλό την προηγούμενη εβδομάδα: το κραχ του χρηματιστηρίου ή τα μίνια κι οι καπελαδούρες της "Αμάλ-λέγε-με-Κλούνεϊ";; Είδες που σου λέω; Στα λόγια μου έρχεσαι!

Ερωτηματικά για το πόσο αντικειμενικές είναι οι εγχώριες δημοσκοπήσεις, που τοποθετούν άλλοτε πρώτο και άλλοτε δεύ-
τερο ως ικανότερο για πρωθυπουργό τον Αντώνη Σαμαρά, προκαλούν τα στοιχεία ετήσιας δημοσκόπησης για την Global States Of Mind, όπου σύμφωνα με αυτά, ο Αντώνης Σαμαράς, ο Ευάγγελος Βενιζέλος και η κυβέρνησή τους, αποτελούν 
την 3η πιο μισητή κυβέρνηση παγκοσμίως! ~~ Δες εδώ ποιες είναι οι 12 πιο μισητές κυβερνήσεις στον κόσμο! ~~

Στο άλλο μέτωπο τώρα, που λέγεται τηλεθέαση: Λιάγκας vs Σεφερλής. Αμ, αυτά είναι τα καυτά ερωτήματα που ταλανίζουν την κοινωνία κοπελιά! Διότι εγώ πολύ στενοχωρήθηκα με αυτό το αγόρι, το Μάρκο ντε, που, ενώ ξεκίνησε θριαμβευτικά, ήρθε μια άτυχη στιγμή 
κι άρχισε η ψαλίδα να κλείνει! Τι εννοείς δεν ξέρεις ποία ήτο η άτυχη στιγμή! Όταν λέμε βέβαια άτυχη στιγμή, εννοούμε για εκείνο το καημένο το ηλικιωμένο ζευγάρι, που είχαν την ατυχία να σηκώσουν το τηλέφωνο την ίδια στιγμή, που του σηκώθηκε του Μάρκου!
Η τηλεθέαση! Κι ο Μάρκος, λέγε με "το χρήμα δεν το λογαριάζω την AGB όταν κοιτάζω"
είχε τη φαεινή ιδέα να πει στο καημένο το ηλικιωμένο ζευγάρι ότι πρέπει να φύγουν από 
το σπίτι τους γιατί η..κυβέρνηση αποφάσισε να περάσει μέσ' από κει -απ' το σπίτι τους- ο δρόμος!!! Ε ρε θρασύτις! Ε ρε θρασύτις! Τι να σου κάνω φίλε μου που δεν ήταν οι δικοί μου οι γονείς, να σε έτρεχα σε δίκη μέχρι να πεις κύμινο! Αλλά, αφού τα έκανε καλά καλά σκατά, μετά βγήκε να τα μπαλώσει και τα έκανε απόσκατα, λέγοντας πως εκείνος είναι πολύ φιλάνθρωπος κι έχει βοηθήσει, ουουου, κόσμο και κοσμάκη! Κι όσο για το ακροα-τήριο;; Δείξε μου τους συνεργάτες σου, να σου πω ποιος είσαι! Γελούσαν! Το θέατρο του παραλόγου τρίτωσε με τη μητέρα-Σεφερλή, να βγαίνει στο γυαλί για να μας πει πόσο τη φροντίζει ο Μάρκος και πόσο περήφανη -και κυρίως τυχερή!- ήταν η ίδια που δεν ήταν εκείνη που τηλεφώνησε ο Μάρκος για να της πει ότι πρέπει να φύγει από το σπίτι της...
Μάρκο είσαι σίγουρος ότι δεν είσαι κυβερνητικός; Εσύ θα μας πάρεις τα υπόλοιπα σπίτια. 

Τέλος..πωλητική vs Τέχνης21 Οκτωβρίου 1992 ο πρώην υπουργός Εξωτερικών Αντώ-νης Σαμαράς ανακοινώνει την παραίτησή του από βουλευτής της ΝΔ μετά τη διαφωνία του με την κυβέρνηση Μητσοτάκη στο θέμα των Σκοπίων. "Δεν γυρίζω στη ΝΔ ούτε αν με καλέσουν για αρχηγό" !! Ρώτα και τον μπάρμπα μου τον ψεύτη!! "Στρατηγέ 
τι ζητούσες στη Λάρισα, συ ένας Υδραίος;"... που είχε πει και ο αείμνηστος Νίκος Εγγονόπουλος (21/10/1907- 31/10/1985 για να προφητέψει με την **Ποίηση 1948:

........................................................................... "o pio pistos filos tou skylou".......................... Foto Google ..................... 
.................................................................................................
.................................................................................................

**Ποίηση 1948

Τούτη η εποχή του εμφυλίου σπαραγμού
δεν είναι εποχή για ποίηση κι' άλλα παρόμοια:
σαν πάει κάτι να γραφεί είναι ως αν να γράφονταν
από την άλλη μεριά αγγελτηρίων θανάτου
γι' αυτό και τα ποιήματά μου είν' τόσο πικραμένα
(και πότε - άλλωστε - δεν ήσαν;)
κι' είναι - προ πάντων - και τόσο λίγα

Νίκος Εγγονόπουλος 21/10/1907-31/10/1985
Ζωγραφική: Νίκος Εγγονόπουλος

................................................................................................................
................................................................................................................

62 σχόλια:

  1. Ζω για την ημέρα που θα βγάλουν καταλληλότερη κυβέρνηση τη νουδού με πρωθυπουργό τον Τσίπρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζω για την ημέρα που θα βγάλουν καταλληλότερη κυβέρνηση τον ΣΥΡΙΖΑ με πρωθυπουργό τον Τσίπρα! Αλλά δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο θα μας βγει σε καλό...... !!

      Διαγραφή
  2. λοιπόν, επειδή δεν ξέρω πως να το βάλω, δεν το έχω ψάξει δηλαδή, να κάνουμε, λέω, ένα δικό μας γκάλοπ, με το ερώτημα "τι γνώμη έχετε για τη συγκυβέρνηση, α) είναι σκατά; β) είναι απόσκατα; γ) σκατά στα μούτρα της; δ) τα έκαναν και τα έφαγαν, άντε βάλε και μερικά δικά σου και πάμε για το 99% γιατί το υπόλοιπο θα είναι ο ΣαμαροΒενιζέλος που γίνανε σιαμαίοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε αυτό πια δεν θα είναι γκάλοπ, "χ@σε ψηλά κι αγνάντευε" θα είναι!! Καλό απόγευμα :))

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Πετροκόριτσο
    Αυτό που είπε ο Πέτρος
    μοιάζει με σενάριο εφιαλτικό
    αλλά καθόλου μη εφαρμόσιμο!!!
    Δυστυχώς!!!!

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι εφαρμόσιμα στο Ελλάντα, το έχουμε αποδείξει ως Έλληνες. Φιλιά :))

      Διαγραφή
  4. O Sam την κυρία κλούνει δεν την κοίταζε ούτε μισή ματιά καν.. έχει ματια μονο για την αγκέλα !!!! τα γκάλοπ ειναι αξιόπιστα αφού απαντά ο καθε ''μπαλούρδος''.... υπάρχει ακόμα νοικοκυριό που βλέπει πρωινάδικα? !! υ.γ ας μαζέψει καποιος αυτή την γλωσσοκοπάνα τον Άδωνη κάνει καμ μπακ στην εκπομπή του αδερφού του... δεν μπορεί ο έμπολα της τιβι να μην βγει μια μέρα στα κανάλια ουστ!!! καλημέρες μια όμορφη τρίτη ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα, χρειάζεται αλήθεια να απαντά κανείς στα γκάλοπ;; Αφού τα μαγειρεύουν όπως τους γουστάρει! Καλό απόγευμα Νικόλα :))

      Διαγραφή
  5. Σχετικά με τα γκάλοπ, όπως έχει πει και κάποιος που -κλασικά- δε θυμάμαι τ'όνομά του, η στατιστική είναι ο επιστημονικότερος τρόπος για να πει κάποιος ψέματα.
    Επομένως τα γκάλοπ δεν είναι παρά μια αφορμή για κοινωνικό κουτσομπολιό.
    Όπως και στο κουτσομπολιό δεν ε΄χει και τόση σημασία αν η "είδηση" είναι αληθινή, αφού περνάμε ωραία σχολια΄ζοντάς την, έτσι και το γκάλοπ οφείλει σε αυτό το λόγο την επιτυχία του: προκαλεί συζητήσεις, ακόμη κι αν ξέρουμε πως λέει μαλακίες.

    Η αλήθεια είναι πως η μητέρα των μαχών δεν είναι ΗΠΑ-Ρωσία, δεν είναι Σαμαράς-Τσίπρας, δεν είναι Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός. Η μητέρα των μαχών είναι Λιάγκας-Σεφερλής!
    Και στα πόδια της τηλεθέασης σφάζονται παλληκάρια.
    Πάντως, σχετικά με τη φάρσα του Σεφερλή, θεωρώ πως η κριτική που ασκήθηκε είναι κάπως υπερβολική.
    Πάντοτε η φάρσα έχει το στοιχείο της υπερβολής, της πρόκλησης κάποιου φόβου κλπ.
    Για να μην πλατιάζω, θα είναι αυτό το σημερινό θέμα της ανάρτησής μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το συνηθίζω, αλλά επειδή στο blog σου μόλις έγραψα την άποψη μου για τη φάρσα Σεφερλή, την αντιγράφω για να γράψω κι εδώ την άποψη μου επί του θέματος:

      Επειδή νομίζω ότι διαθέτω ελάχιστο χιούμορ, όσο και να προσπάθησα, τον φαρσέρ και τη φάρσα δεν τα συμπάθησα ποτέ! Επιπλέον έχω σκοπό να υπερασπιστώ την άποψη μου για την "φάρσα";;....ούτε καν!...του Σεφερλή! Με ή χωρίς κρίση (ναι, αλλά είμαστε εν μέσω κρίσης!) το να τηλεφωνεί ένας άνθρωπος σε ένα ηλικιωμένο ζευγάρι και να ΕΜΜΕΝΕΙ ότι θα χάσουνε το σπίτι τους, ακόμα κι όταν ο κύριος του λέει ότι είναι άρρωστος, ακόμα κι όταν βλέπει ότι το έχει χοντρύνει το παιχνίδι, λυπάμαι πάρα πολύ, αλλά -εγώ τουλάχιστον- αυτό, φάρσα δεν το λέω. Και ναι, αλήθεια, αν είχαν πέσει οι γονείς μου θύματα μιας τέτοιας κακογουστότατης φάρσας, θα ήταν λόγος για να τρέξω κάποιον στο δικαστήριο. Με τις ψυχές των ανθρώπων δεν μου αρέσει το παιχνίδι, (ούτε και με τις ψυχές των ζώων) αλλά ειδικά με τους ηλικιωμένους είμαι πάρα πολύ ευαισθητοποιημένη, σε βαθμό υπερβολής κι ας με πουν λάθος....

      Διαγραφή
  6. λάλα τα βρε σωστά τα πες


    από τότινες που γεννήθηκα όλο βρίζουν τους κυβερνήτας και ούλο αυτούνοι βγαίνουν... τι να είπω ο αλήτης ... εγώ δεν πιστεύω ούτε τα οπίσθιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά κάνεις, είμαστε αναξιόπιστοι ως λαός άλλωστε ! Καλό απόγευμα και σε ευχαριστώ για την επίσκεψη :)

      Διαγραφή
  7. Καλημερα! Καλα για το αρθρο και τις κοντρες δεν θα σχολιασω, εχω ομως να πω πως δεν ηξερα οτι ο Εγγονοπουλος εκτος απο ποιητης υπηρξε και ζωγραφος και μαλιστα πολυ ιδιαιτερος, ευχαριστω για την πληροφορια!
    Φιλια και καλη μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομολογώ πως ούτε εγώ το ήξερα και έκατσα να το διασταυρώσω, μην έχω κάνει καμιά γκάφα, αλλά είναι το ίδιο πρόσωπο τελικά ο υπέροχος αυτός ποιητής με τον υπέροχο ζωγράφο..... Τα φιλιά μου :))

      Διαγραφή
  8. Να κλείσει η ψαλίδα και να πιάσει και τα κεφάλια του όταν θα κλείνει Παναγία μου!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες ταααα!! Χαχα! Ναι, αλλά και τα κεφάλια των ψηφοφόρων, για να μην ξεχνιόμαστε παιδιά! Φιλάκια :))

      Διαγραφή
  9. Αναρωτιέμαι: υπάρχουν άνθρωποι που διαβάζουν ή πιστεύουν τα γκάλοπ;;;;;;;;;;;;
    Από τους τρεις τέσσερις πολύ αγαπημένους ποιητές μου ο Εγγονόπουλος, ( σούπερ η επιλογή σου)

    Απορία: Φορούσε καπελαδούρες η Αμάλ; Πάντως εγώ τη βρήκα πολύ αδύνατη !!!
    Φιλούρες χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα διαβάζουν και τα πιστεύουν! Αν δεν τα διάβαζαν και δεν τα πίστευαν τόσοι πολλοί, δεν θα είχαν αναγάγει τις δημοσκοπήσεις σε εργαλείο χειραγώγησης του εκλογικού σώματος! ΦΥΣΙΚΑ και επηρεάζεται ο κόσμος και ειδικά από τις ενδείξεις με "την παράσταση νίκης" ενός κόμματος! Πάντα υπάρχουν κάποιοι που θέλουν να συμπορεύονται με τον νικητή, έστω κι αυτός είναι αποτέλεσμα δημοσκοπικού τρικ και μόνο!

      Διαγραφή
  10. Α όλα κι όλα! Διασκεδάζω πολύ με τα γκάλοπ!
    Άσε το άλλο... Που μου έμεινε από την προηγούμενη εβδομάδα το χρηματιστηριακό ζήτημα κι έτσι θα τρέχω αύριο η αλλοπρόσαλλη στο χρηματιστήριο της γειτονιάς μου, αντί να πάω στη λαϊκή!
    Εύγε που αναφέρεις την δήλωση Αντωνάκη, διότι κάποιος πρέπει να τα υπενθυμίζει αυτά, καθώς είναι πολύ κοντή η μνήμη ορισμένων!
    Τα σέβη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αύριο Χρηματιστήριο λοιπόν! Πιο φτηνά θα μας έρθει! Χαχα! Φιλιά και καλό απόγευμα :))

      Διαγραφή
  11. Καλέ για να τους πάρουμε με τις πέτρες είναι... (λογοπαίγνιο).
    Κοίταξε εγώ με τα πολιτικά δεν ασχολούμαι, τι να με νοιάξει καλέ εμένα η ψαλίδα (όχι του μαλλιού αυτή με νοιάζει) όταν μου λέει ο Πρωθυπουργάρας πως του χρόνου οι περισσότεροι δήμοι θα έχουν wifi?
    Μην βλέπουμε το δέντρο παιδιά και χάνουμε το δάσος γιατί εκνευρίζομαι.
    Επίσης λίγα τα λόγια για την κουκλίτσα που τιμά το στεφάνι της και θέλει να την λένε και Κλούνεϊ, θα μας φέρει τα μάρμαρα πίσω (μεταξύ μας δεν με αφήνουν να πάω εγώ να τους πω δυο φωνήεντα να τελειώνουμε;)
    Αυτά από μένα Πέτρα μου και τα γλυκά φιλιά μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι με νοιάζει η άλλη ψαλίδα, αυτή που τσιμπάει! Μπρρρρ! Πόσο ανατριχιαστική.. Τι λες, φεύγουμε για Αγγλία; Η "λέγε με Κλούνεϊ" δε νομίζω να ασχοληθεί άλλο με το θέμα μας! Τα φιλιά μου :))

      Διαγραφή
  12. Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που πιστεύουν στις δημοσκο-πτύσεις ????
    Καλά τα λες πετροκόριτσο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάβασε την άποψη μου λίγο πιο πάνω στο σχόλιο της Αριστέας, νομίζω ότι πιστεύουν και παραπιστεύουν μερικοί! Φιλιά πολλά Ράνια μου :))

      Διαγραφή
  13. Ο Εγγονόπουλος είχε απόλυτο δίκιο κι είμαι μαζί του!
    Όλοι οι άλλοι είναι για αγγελτήρια θανάτου...
    Όσο για τα υπόλοιπα, επειδή δεν βλέπω καθόλου τηλεόραση, γλιτώνω από τα συνολάκια
    της μανδάμ Α, τη μητέρα του Σεφερλή, τον καημό των αρχηγών, τον παραζουρλισμό και την
    προπαγάνδα των δημοσκοπήσεων! Ενημέρωση όση προφταίνω κι επιλέγω από το διαδίκτυο.
    Έχω θεματάκια;;;
    Α, τον αρνητή της αρχηγίας δεν τον πιστεύουν πια ούτε οι κότες ... ή ... μήπως κάνω σοβαρότατο
    σφάλμα;;; Μήπως;

    Πολλά φιλιά και δε βάζεις, τώρα που τα λέμε, σε ενέργεια μια δημοσκόπηση με το ερώτημα:
    "Ποιος αρχηγός κόμματος πιστεύετε ότι είχε τις περισσότερες κατακτήσεις στο αντίθετο φύλο
    από τα νεανικά του χρόνια μέχρι σήμερα; Ν' αναφέρετε τρία πρόσωπα κατά φθίνουσα σειρά."

    Θα έχει πολύ ενδιαφέρον το αποτέλεσμα μιας τέτοιας δημοσκόπησης και φυσικά η ανάλυση
    και οι σχολιασμοί πάνω σε αυτήν... Να ξέρουμε, βρε παιδί μου, σε ποια ερωτικά χέρια θα
    εμπιστευτούμε το μέλλον μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον αρνητή της αρχηγίας δεν τον πιστεύουν πια ούτε οι κότες;;; Σφάλμα βαρύ! Άλλο κατάλαβα εγώ τον Μάιο που μας πέρασε! Όσο για την πρόταση σου, αν θες την κοιτάμε, τι λες κι εσύ;... ;) Φιλιά πολλά :))

      Διαγραφή
    2. Ναι, ναι την κοιτάμε την πρόταση... Έχει την πλάκα της!
      Θα τα πούμε προσεχώς οπωσδήποτε!

      Διαγραφή
  14. Ε βρε συμπεθέεερα μου γι αυτό σε αγαπώ!! Γιατί τα κάνεις όλα και συμφέρεις!!! Πότε μου έδεσες τα πολιτικά με τα κουτσομπολικά και κερασάκι στην τούρτα ο λατρεμένος Εγγονόπουλος!!!! Πότε ντύθηκες κι άλλαξες 100 φορεσιές και περούκες να μου βγεις στο γυαλί!!! Αυτές είναι πόζες!!! Τι πάει να πει δεν είσαι εσύ?? Πουλάκια κάνουν τα μάτια μου??
    4 τα χω καλέ!!!!!
    Αυτό με την Αμάλενα πια.. τι σου λέει?? Πρέσβειρα η κυρά Κοκοβίκου που πάτησε τον κάλο του Τζώρτζ λέγε με Κλούνι και μάλλον πάει και για κυβερνήτης της Καλιφόρνια!! Μόνο μην έχει την τύχη του Εξολοθρευτή!!!
    Κατά τα άλλα εννοείται η προσοχή ΔΕΝ έπεσε ούτε στα ταγιεράκια, ούτε στο στιλπνό μαλλί της Αμάλας ούτε στην σως από κρεμ μπρουλέ ελαφιού που φάγανε!!!!! Αμάλα δις ις Σπάρτα!! Αντώνης πάρτα!!!!
    Εννοείται ήταν χαζομάρα η φάρσα του Σεφερλή αλλά όχι να γίνει και μεσανατολικό.. Δηλαδή όταν μας πετάνε τους κώλους έξω για να μας δείξουν πως να κάνουμε αποτρίχωση βρε, όχι για να βγει το μάτι του ταλαίπωρου συνταξιούχου μπας κι ανέβει η agb, τότε αυτό δεν είναι άθλιο και σεξιστικό?? Οχιιιιι!!! εκεί το ΕΣΡ κοτέ ολέ!!! Μπόκο μπόκο!!
    Φιλάκια ολούθε πετροσυμπεθέρα μου!!!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπεθερόνι μου όμορφο, επειδή στον Μαζεστίξ πιο πάνω έγραψα τη γνώμη μου για την φάρσα Σεφερλή, θα σε παρακαλούσα να τη διαβάσεις κι εσύ. Κι αν δεν το είδες, έχω το λινκ μέσα στην ανάρτηση, να δεις και το βίντεο. Φιλιά πολλά πολλά και καλό απόγευμα :))

      Διαγραφή
    2. Πετροσυμπεθέεερα μου ούτε στιγμή μην σου περάσει από το μυαλό ότι επικροτώ αυτού του τύπου τις φάρσες.. Ειδικά δια του τηλεφώνου που δεν ξέρεις κι αν ο άλλος έχει κανά πρόβλημα υγείας και πως μπορεί να εξελιχθεί αυτό... Απλά μου έκανε εντύπωση πως πέσαν όλοι και τώρα το σκεφτήκαν, από την στιγμή που τέτοιες χαζοφάρσες κάναν κι ο Αρναούτογλου κι ο χαζοΛιάγκας!! Και με ηλικιωμένους κιόλας!!
      Εγώ φαντάσου ούτε με τα Παρατράγουδα γέλαγα γιατί προσβάλλαν τον κόσμο άθλια... Αν είναι δυνατόν...
      Καλό είναι πάντως να χει συνείδηση κι ο άλλος κι όχι όλα για την πλάκα της τηλεθέασης..
      Φιλάκια ολόγλυκα ομορφιά μου και χώνε τα χώνε τα!!!!! :))) ♥

      Διαγραφή
    3. Για το δικό μου κριτήριο κουκλοσυμπεθερόνι μου, αυτή η φάρσα ήταν άκρως επικίνδυνη! ♥

      Διαγραφή
  15. πολυ σ ευχαριστιεμαι οταν σε διαβαζω'
    σχετικα με τη πρωινη κοντρα γιατι οι αλλες δεν ειναι σοβαρες χαχα
    στηριζω σεφερλη ειναι λιγοτερο εμετικος απο τους αλλους γιατι ειναι αυθεντικο κιτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πέτρα μου καλησπέρα (τα ...κατάφερα έτσι ;; χαχαχαχαχαχαχα). Μην ψάχνεις κορίτσι μου να βρεις τι παίζει και τι γίνεται με την γκαλοπολογία και όσα κρύβονται πίσω από τα ...κουτιά των εταιρειών.
    Κάθε .....γκαλοπατζής καλοπληρωμένος κάνει τα ...χατήρια του παραγγελιοδόχου του. Θα βγάλει όσα θέλει να βγάλει.
    Και η χειραγώγηση της κοινής γνώμης θα είναι σαφής και μεθοδευμένη.
    Εγώ θα ....πρότεινα να σταματήσουμε να εκλέγουμε εμείς και να βγάζουν οι γκαλοπατζήδες τα αποτελέσματα όπως τα γουστάρουν μαγειρεμένα.
    Βάλε λοιπόν άλλο ένα εργαλείο διαμόρφωσης της κοινής γνώμης στο οπλοστάσιο του συστήματος.
    Καλό βράδυ καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαθαίνεις γρήγορα βλέπω! Αχαχα!
      Μάλλον αυτό που προτείνεις, γίνεται τα τελευταία χρόνια, πότε θα το συνειδητοποιήσουμε; Καλό βράδυ φίλε Γιάννη :))

      Διαγραφή
  17. Πιστεύεις κανένας τα γκάλοπ; απορώ... όλα ψιλοστημένα μου φαίνονται πως είναι...
    Θα συμφωνήσω πάντως με το σχόλιό σου περί της "φάρσας". Καθόλου καλόγουστο, για να μην το πω εξοργιστικό... έχω που έχω και τα νεύρα μου, να εκνευρίζομαι πιο πολύ σε αυτή την κατάσταση δε λέει! Τέλος πάντων!
    Φιλάκια πολλαάάαααα αγαπημένη μου Πέτρααα, καλό βράδυ να έχεις! :)))) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Εξοργιστικό", είπες τη μαγική φράση! Και επικίνδυνο, θα συμπλήρωνα... Φιλιά πολλά και σε σας μικρούλι μου ♥

      Διαγραφή
  18. Τα γκάλοπ είναι όλα στημένα, αυτό το ξέρει και η γιαγιά μου!! Δεν είναι δυνατόν κάθε φορά, κάθε εταιρεία, να βγάζει το δικό της αποτέλεσμα (που ουδεμία σχέση έχει με τα υπόλοιπα)!
    Αυτό με τη μισητή κυβέρνηση το διάβασα στο φατσοβιβλίο (ξέρω, δεν έχεις, είδες τι χάνεις;) και δεν μου έκανε καμία εντύπωση. Στους κυβερνώντες όμως, είμαι σίγουρη ότι κάνει εντύπωση, γιατί νομίζουν ότι είναι Η κυβέρνηση, χαχα!! Κούνια που τους κούναγε... αν είχαν έστω και λίγη τσίπα, θα είχαν παραιτηθεί ήδη από την εποχή του Νώε (λέω τόσο μακριά γιατί οι φαμίλιες τους μας κυβερνούν από τότε, παππούδες, μπαμπάδες, εγγόνια... και δισέγγονα, πολύ φοβάμαι).
    Και τώρα που είπα τσίπα: να κάτι που λείπει από το Σεφερλή, τον κάθε Σεφερλή, την ελληνική TV και κάθε γλάστρα της που την κοσμεί. Δεν βλέπω τηλεόραση (ω, ναι,πάλι από το φατσοβιβλίο ενημερώθηκα για το συμβάν) και να σου πω την αλήθεια, δεν πέρασε μέρα που να μετανιώσω αυτή μου την επιλογή.
    Φιλάκια πολλά, Πέτρα μου, καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά, ας είναι καλά το φατσοβιβλίο, εγώ αυτό κατάλαβα! Χαχα! Φιλιά πολλά ομορφιά μου :))

      Διαγραφή
  19. Εύγε, Πάτρα, για την ανάρτησή σου!

    Η έρευνα της Gallup που δεικνύει ότι η κυβέρνηση έχει την αποδοχή μόλις του 14% των Ελλήνων θα μπορούσε (και θα έπρεπε) να βάλει σε σκέψεις όσους (ακόμη) έχουν την αφέλεια να πιστεύουν στις μετρήσεις των εγχώριων δημοσκοπήσεων.
    (Τέτοια είναι η αξιοπιστία τους που, εσχάτως, το... Σταυράκι -αυτό, με το τσουβάλι στον ώμο, ντεΣ!- φέρεται... 3η δύναμη, ή, τουλάχιστον, έτσι πιστεύει αυτό!, ή, έστω, κατά κείθε επιθυμούν να στρέψουν τους ψηφοφόρους τα αφεντικά, αφού το ΣαμαροΒενιζελικό μόρφωμα έχει, πλέον, πιάσει πάτο κι ούτε η θεία-Αγγέλα δεν απλώνει χέρι).
    Κατά τ' άλλα, για τον καραγκιόζη Σεφερλή δεν θα σχολιάσω, του "αφιέρωσα" προ ημερών το ήμισυ ανάρτησής μου και ήδη θεωρώ ότι "βρώμισα" το μπλογκάκι μου... :(
    Επανέρχομαι στον ΠολΑντώνη, πολύ εύστοχη η "υπενθύμισή" σου, δεδομένου ότι πολλοί ψηφοφόροι δεν είχαν καν γεννηθεί το 1992... Έτσι: Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι, λοιπόν!

    Ο μοναδικός Εγγονόπουλος, αδίκως ανακατεύτηκε με τα σκ@τ@ μεν... τουλάχιστον όμως, ο επίλογος (της, καθ' όλα εξαιρετικής ανάρτησής σου) ήταν χάρμα ανάγνωσης και οφθαλμών.

    Καλό βράδυ και φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπα, μισό! Τώρα σε μένα λες εύγε...ή στη Πάτρα, αν είναι να το πω στον Πέτρο να τις τα στείλει! :)) Λίγα με το Σταυράκη, γιατί είναι παιδί της κυβέρνησης και σε βλέπω να βρεθείς στο Σουφλί!! Έτσι δεν μας απειλούσαν παλιά;; Από τότε τίποτα δεν άλλαξε (προς το καλύτερο...) Πολλά γλυκά φιλιά :))

      Διαγραφή
    2. Εκ παραδρομής το "Πάτρα", ζητώ συγγνώμη, τι να σου κάνω καρντιά μου, η γάτα, που έχω φίλη Κλεοπάτρα - Πάτρα και όλο έτσι μού βγαίνει;! Σου άλλαξα τα... μητρώα! :(

      Φιλιά, και καληνύχτα!!!

      Διαγραφή
    3. Ρε συ, ωραίο όνομα έχει η γάτα! Αχαχα! Μάκια και καλό ξημέρωμα Ρουλάκι :))

      Διαγραφή
  20. Η εγώ δεν καταλαβαίνω .. η... αυτοί του γκάλοπ Πετρίνα μου δεν ξερουν τι κανουν..χι.χι μια φορα τα είδα... τυχαια γιατί τηλεόραση δεν βλέπω .. αλλα βλέπουν άλλοι...λεγανε.. πρώτος ο Σύριζα .. και για πρωθυπουργός πρωτος ο Σαμαρας...για ρίξτε μου μια εξήγηση τι έγινε βρε παιδιά;; που ζώ εγώ;.. !!!ποσο χαιρομαι που σε διαβαζω..!! οπως λέει και ο Ασωτος πιο πανω.!! φιλούρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι με τη χαρά σου Σμαράγδι μου!! Αχαχα! Αλλά για πες μου, δεν ξέρεις ότι ζεις στη χώρα του παραλόγου; Τώρα το μαθαίνεις;; Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα :))

      Διαγραφή
  21. χαχαχαχα Καλά που έχω και εσένα με τα γκάλοπ γιατί δε θα μάθαινα νέα!!! Άκουγα για τον Σεφερλη και δεν ήξερα τι είχε συμβεί... Καλά δεν ντράπηκε... είναι πλάκα αυτή?? σε όποιον και αν το έκανε είναι σοβαρό έτσι όπως έχει η κατάσταση πια.. Όχι αγάπη μου δε θα σχολιάσω το ζεύγος Clooney... λυσσάξαν όλοι τους... κανάλια, εκπομπές, φίλοι και συγγενείς!! Εγώ να παντρευόμουν η μάνα μου δε θα έβλεπε τόσες φορές το βίντεο όσες έτρεχε να δει τώρα το ζεύγος Clooney!! Άσε με την Αλαμουντιν που έφαγε σαλάτα με αγνό παρθένο ελαιόλαδο στην Αθήνα, είπαν τα κανάλια, και αγχώθηκα της έδωσαν το καλό ή το ψεκασμένο???? Γιατί ξέρεις ε οι περισσότεροι τα ψεκάζουν για το δάκο... :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα! Πώρωση έπαθε η δόλια η μάνα! :))
      Σημειωτέον δε, ότι η Αμάλ στον Παρθενώνα δεν ανέβηκε (ενώ εμείς έχουμε ανέβει :)))))) Φιλιά πολλά :))

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα !!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Προφανώς και έχουμε καλύτερες...γόβες από εκείνη :))

      Διαγραφή
  22. Ααααα αληθεια γινονται ολα αυτα?? Μωρε κατι ξερω εγω που δεν την ανοιγω την ατιμη την tv. Εχω το κεφαλι μ ησυχο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως όλα τα δρώμενα της tv βγαίνουν μετά και στο διαδίκτυο, δεν είναι απαραίτητο να τα έχει δει κάποιος στην tv. Φιλούθκια Μαράκι :))

      Διαγραφή
  23. Αυτό με το Μάρκο δεν το πήρα είδηση. Μεγάλο ρεζιλίκιιιιι!!!!!! Τι να πω;;;; Ένα φιλί θα αφήσω και θα φύγω! Καλή δύναμη σε ότι κι αν κάνεις Πέτρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή δύναμη και καλή σου ημέρα κι εσένα Χριστινάκι μου :))

      Διαγραφή
  24. να χαθούν να χάνονται..οι απόπατοι όλοι..
    ούτε να ξοδεύω 2 λεπτά απ'το χρόνο μου δε θέλω.. για δαύτους..

    σε σένα όμως κοπελιά μου
    μια μεγάααααααααληηηη καλημέρα και μια αγκαλιά...
    και .. έφυγα..

    τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταποδίδω τις καλημέρες και τις αγκαλιές Ιώ μου! Να είσαι καλά :)

      Διαγραφή
  25. Τα γκάλοπ είναι ο τρόπος να σου πουν ευγενικά τι πρέπει να ψηφίσεις κι έχει μπόνους τα επιχειρήματα!

    Το τι είναι αστείο και τι όχι είναι θέμα γούστου θα πουν πολλοί, εγώ θα πω ότι είναι ένδειξη πολιτισμού.

    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ, εσύ μέσα σε μια σου φράση έβαλες όλο το απόσταγμα: ένδειξη πολιτισμού... Μεγάλη κουβέντα και μας αφορά όλους... Τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή
  26. Ποτέ δε συμπάθησα τα γκάλοπ, ποτέ δε συμπάθησα τις φάρσες, ποτέ δε συμπάθησα τον Σεφερλή, εκτός ίσως από όταν έκανε τον ταξιτζή (φάρσες έκανε πάλι, αλλά δεν μπορούσες να μη θαυμάσεις το πόσο ετοιμόλογος ήταν. Μετά πήρε την κατηφόρα κι ανέβηκε...μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά)...ποτέ δε συμπάθησα τον Αντώνη!!
    Ευτυχώς που έβαλες κι Εγγονόπουλο δηλαδή!
    Φιλιά πολλά!

    ΥΓ. Παρακολούθησα το βιντεάκι της φάρσας και είδα πως ενώ οι άνθρωποι κόντευαν να πάθουν εγκεφαλικό, αυτός συνέχιζε και οι αποκάτω γελούσαν...μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι!!!

    Κι άλλο ΥΓ. Διάβασα σήμερα πως ο Άδωνις δήλωσε πως αυτός και οι υπόλοιποι βουλευτές μπήκαν πρώτοι στην οδό των θυσιών...σου έφτιαξα το κέφι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Μετά πήρε την κατηφόρα κι ανέβηκε";;; Τι είπες τώρα;;; Πόσο σοφή κουβέντα; Ε, βέβαια, εμάς εδώ στο Ελλάντα το "πιο χαμηλά πιο χαμηλά" επιβραβεύεται ακόμα και με το πρωθυπουργιλίκι!

      Όσο για το υστερόγραφο 2: στην οδό Αγυρίστου, πότε με το καλό;.. Τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή
  27. Απαντήσεις
    1. ...η οποία τυγχάνει πάντα "θετική"! Καλή σου μέρα Ευρυτάνα :)

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.