Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

# Προσωπικά δεδομένα...


1) Ο μικρός Θανασάκης μού την έσπαγε από μικρός.
Η κολλητή μας παρέα δεν τον εμπόδιζε να με σαμποτάρει άγρια.
Μόλις του έλεγα μια ατάκα (από μικρή "το 'χα"!), γυρνούσε στο καπάκι,
με περίσσιο θράσος και την έλεγε στην υπόλοιπη παρέα ως...δική του! 
Τι έκανα εγώ για να με υπερασπιστώ; Όσο κι αν δεν το πιστεύεις, τίποτα..
Απλά αντιδρούσα σε ανύποπτη στιγμή κι όταν...πιανόμαστε εντέλει μαλλί με μαλλί,
αυτός που έχανε το πιο πολύ μαλλί, προφανώς και ήμουν εγώ, καθότι εκείνος αγόρι.

Αργότερα παντρεύτηκε μια γυναίκα, που επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά, τη γνωστή 
ρήση: αν δεν ταιριάζεις δεν συμπεθεριάζεις, αφού, η ίδια συνέχισε την...παράδοση,
χρησιμοποιώντας τις ατάκες μου ως δικές της! Ε, ναι, μπορεί να έχω πια..δικαιωθεί
-αφού οι ατάκες μου είναι άξιες αντιγραφής!- το ζήτημα όμως παραμένει:
ο αντιγραφέας έχει το θράσος της αρκούδας και χέστηκε αν σε κατακλέβει,
ακόμα κι αν αυτό γίνεται απροκάλυπτα. Ωραία. Και τώρα που τα είπαμε όλα αυτά
τι γίνεται; Αν η αντιγραφή είναι μεταξύ "φίλων", προφανώς και δεν υπάρχει φιλία.
Αν η αντιγραφή προέρχεται από αγνώστους, εκεί κι αν είσαι χαμένος από χέρι!

Άντε να βρεις τον άγνωστο και να του βγάλεις το μαλλί! Τζίφος. Ότι ο άλλος 
δεν έχει το τακτ (σκασίλα του) να σε σεβαστεί, είναι χαοτικό και δυστυχώς,
μη αντιμετωπίσιμο. Πέρα από το ότι -και αυτό- είναι θέμα παιδείας, στο ίντερνετ
ας πούμε, που είναι ολόκληρο σύμπαν, άντε να βρεις το δίκιο σου! Ενδέχεται 
ο κλέφτης να σε έχει "οικειοποιηθεί" τόσο, που να έχει "ντυθεί" φυσικότατα, τα 
προσωπικά σου δεδομένα. Έχω μια άποψη που μπορεί και να μοιάζει αφελής,
αλλά αυτήν έχω: εμείς οι bloggers είμαστε η πιο αδύναμη κατηγορία "θυμάτων".
Επειδή μέσα στα blogs μας, καταθέτουμε την ψυχή μας, χωρίς να πληρωνόμαστε 
από πουθενά(!) και χωρίς την αμοιβή των διαφημίσεων, όπως συμβαίνει με τα πιο 
πολλά site, είμαστε οι πιο...κερατάδες και δαρμένοι, που λέει ο λόγος.
Πολύ φοβάμαι πως, καμία καμπάνια και καμία μαζική διαμαρτυρία
δεν θα λύσει ποτέ το πρόβλημα. Εδώ σου λέει ο μικρός Θανασάκης, 
"φίλος" παιδικός και με είχε τσουρομαδήσει στην κλεψιά, φάτσα κάρτα,
γύρευε τι γίνεται με τον κάθε τυχάρπαστο αλητήριο τύπο κι αλήτισσα τύπισσα!
Πέρα από την πλάκα, έχω κατοχυρώσει πνευματικά δικαιώματα στα κείμενα μου, επειδή έχω πέσει πολλάκις θύμα λογοκλοπής.

2) Κι αφού το "λύσαμε" αυτό το θέμα, πάμε στο επόμενο:
Οι παγκόσμιες ημέρες είναι μια τρύπα στο νερό. Κι επειδή σήμερα είναι λέει
η Παγκόσμια Ημέρα Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
ξέρω κι ένα άλλο με τον Τοτό! Ε, μα τι να πω πια; Διότι, πέρα από το ότι
η κάθε "παγκόσμια ημέρα" δεν προστατεύει κανέναν από μόνη της, 
πολύ φοβάμαι ότι εμείς οι ίδιοι είμαστε οι καλύτεροι καταδότες του εαυτού μας!
Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος, ποια άγρια χαρά μάς οδηγεί στο να βγαίνουμε
στο διαδίκτυο και να "σπέρνουμε" προσωπικά στοιχεία, στιγμές, πόζες, σέλφι
και δεν συμμαζεύεται; Όχι τίποτα άλλο δηλαδή, αλλά μετά άντε να μαζέψει κανείς 
τα ασυμμάζευτα και να ζητά και τα ρέστα από τον κάθε τυχαίο που παρακολουθεί
τη ζωή μας, αφού εμείς του την έχουμε σερβίρει στο πιάτο! Να 'μαστε και λογικοί!
Προσεχώς θα μιλήσω για την "τραυματική" εμπειρία μου, από τότε που έκανα 
προφίλ στο facebook (τρομάρα μου), ωστόσο όμως, ας αναρωτηθούμε
αν ευθύνονται για την έκθεση των προσωπικών μας δεδομένων, πάντα..
μόνο οι άλλοι (ορατοί ή αόρατοι εχθροί), ενώ εμείς είμαστε εντάξει 
απέναντι στους εαυτούς μας, αλλά και στα παιδιά μας, που πάρα πολλοί
από εμάς, τα εκθέτουμε ελαφρά την καρδία. Άσχετο, αλλά σε ο,τι με αφορά, 
μια μανία καταδίωξης την έχω, από τότε ντε, μ' αυτόν τον...παλιο-Θανασάκη!

3) Φοβάμαι ότι μπορεί και σήμερα να έχω πικάρει κάποιους με όσα είπα.
Από πάντα ήμουν λίγο ατζαμής, κάθε φορά που εξέθετα τις απόψεις μου.
Πάταξον μεν, αλλά θα ήθελα την άποψη σας και περί του θέματος Νο 2.
Η σημερινή ανάρτηση είναι αφιερωμένη στο διπλανούλι μου το οποίο, 
λόγω πολλαπλών αντιγραφών -ως blogger- έχει υποστεί σοκ το δόλιο :(
#Για τυχόν (κι επιπλέον!) παρεξηγήσεις, όσα αναφέρω στο πρώτο θέμα, δεν τα συσχετίζω με όσα αναφέρω στο δεύτερο.
*Δεδομένα Προσωπικού Χαρακτήρα...είναι κάθε πληροφορία που αναφέρεται και περιγράφει ένα άτομο, όπως: στοιχεία 
αναγνώρισης (ονοματεπώνυμο, ηλικία, κατοικία, επάγγελμα, οικογενειακή κατάσταση κλπ), φυσικά χαρακτηριστικά, 
εκπαίδευση, εργασία (προϋπηρεσία, εργασιακή συμπεριφορά κλπ), οικονομική κατάσταση (έσοδα, 
περιουσιακά στοιχεία, οικονομική συμπεριφορά), ενδιαφέροντα, δραστηριότητες, συνήθειες. *Πηγή: Google Κλικ!



..................................... Foto Margarita Kareva .................................

Η Ειρήνη μας εξακολουθεί να...
χορεύει στην ομίχλη! Όσοι πιστοί,
δείτε που μπορείτε να τη δείτε και πότε.

❤¸¸.•*¨*•♫ .....................................................................................❤¸¸.•*¨*•

62 σχόλια:

  1. ναι στη προστασια προσωπικων δεδομενων, οχι στην λογοκλοπη και οχι στη κλοπη γενικως!
    (μηπως να το κανω πανό και να βγω στο δρομο; κατι με επιασε τωρα επαναστικο) ;)

    καλημερα αδυναμια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην σκίσεις κάνα καλσόν!! Αχαχαχαχα! Καλημερούδια :)

      Διαγραφή
  2. Υπερ! Υπερ! Υπερ!!
    Πρέπει να προστατεύσουμε τα λεγόμενά μας, διότι είναι κι αυτά κομμάτια δημιουργίας και κόπου!
    Πως να λυθεί όμως, ένα τέτοιο ζήτημα;; Μέσω της νομικής οδού είναι μία λύση! Άλλα δεν μπορώ να σκεφτώ!

    Καλημέρα!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1) Νομικά όπως λες.
      2) Για να βρούμε αυτούς που μας κλέβουν, προμηθευόμαστε έναν...σαρωτή και ψάχνουμε συνεχώς τον κλέφτη!
      3) Ας αναρωτηθούμε αν εμείς οι ίδιοι δεν έχουμε "υιοθετήσει" ποτέ, λεγόμενα ή εικόνες άλλων.

      Το σχόλιο μου προφανώς και δεν είναι προσωπικό, έτσι; Καλημέρα Έρασμε :)

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα!
    Δύσκολο το να σου κλέβουν τις ιδέες, αλλά αυτό νομίζω πως τους προκαλεί και μια εξάρτηση μιας και μόνοι τους δεν έχουν κάποια πρωτότυπη ιδέα ;)
    Όσο για το δεύτερο....εντάξει επειδή κι εγώ έχω μια μανία καταδίωξης...δεν δίνω πολλά στοιχεία μονάχα όσα θα έδινα κι από κοντά σε όποιον μου τα ζητούσε!
    Νομίζω όμως πως πλέον το να ανεβάζεις προσωπικά δεδομένα είναι τρόπος ζωής και επικοινωνίας με τους φίλους!
    Φιλάκια πολλά.....καλή σου μέρα :)))))

    υ.γ. Αν έχεις όρεξη για παιχνίδι εδώ σε περιμένει ένα βραβείο http://enakathemera.blogspot.gr/2015/01/liebster-award-discover-new-blogs.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσέχουμε για να έχουμε, όσο μπορούμε φυσικά! Φιλιά :)

      Διαγραφή
    2. Ξέχασα να σε ευχαριστήσω για το βραβειάκι, αλλά στα ανέλυσα στο blog σου :)

      Διαγραφή
  4. Να πω οτι λατρευω τις φωτογραφιες! :)
    Αμολησε τα σκυλια!! πανω τους!! αχαχαχαχααχ
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που έπιασε κάποιος τον συμβολισμό στις φωτογραφίες!! Φιλιά :)

      Διαγραφή


  5. Τη θέση μου λίγο πολύ την ξέρεις: δεν με απασχολεί πια.
    Αφού πέρασα το αρχικό σοκ, αφού είδα αναρτήσεις μου ολόκληρες κι όχι αποσπάσματα να αντιγράφονται και το ζύγισα αποφάσισα να μην δίνω σημασία! Αν θες να γράφεις ελεύθερα στο διαδίκτυο και να μην αντιγράφεσαι είναι ουτοπία! Δε λέω ότι αυτό είναι και το σωστό. Λέω όμως ότι δεν μπορείς να τα θέλεις έτσι, από τη στιγμή που είναι αλλιώς και το ξέρεις: δεν υπάρχει προστασία. Ακόμα και η προστασία να μην επιτρέπεται, το δεξί κλικ κάποιοι μπορούν να το προσπελάσουν άνετα,, ενώ άλλοι μπορεί να μην βαρεθούν να κάνουν την κλοπή λέξη προς λέξη!
    Το έβαλα που λες κι εγώ για ένα διάστημα το δεξί κλικ (την απαγόρευση δηλαδή) και ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΚΕΨΗ το έβγαλα! ( όποιος θέλει κάπου έχω κρατήσει νομίζω τον σχετικό κώδικα!)

    Όπως και το προφίλ σου στο φέις, μπορείς να το διαφυλάξεις ακόμα και τρελές πόζες να έχεις! Υπάρχει η επιλογή του απορρήτου, όπως μπορείς να αποκλείεις επισυνάψεις , ή να έχεις μετρημένους τους φίλους σου! Αν δεις τη παραμικρή παραβίαση να διαγράψεις ή και να μπλοκάρεις! Εσύ αποφασίζεις πόσο και τι θα δώσεις! Πόσο και ποιον εμπιστεύεσαι. Στο φέις εννοώ!

    Από κει και πέρα, το να υπογράφω με το όνομα μου και με τη φάτσα μου, μου είναι πολύ σημαντικό. Δεν είμαι κρυψίνους.
    Κατά τον ίδιο λόγο κινδυνεύουν όλοι οι επώνυμοι το ίδιο στο αχανή χώρο του διαδικτύου! Οι ανώμαλοι και οι άρρωστοι θα υπάρχουν πάντα!

    Και κάπως έτσι σκέφτομαι εγώ και ως τώρα μπορώ και κοιμάμαι ήσυχη τα βράδια παρ 'όλα αυτά. Για το μέλλον δεν ξέρω.
    Αλλά δεν είναι και ψυχοφθόρο να ψάχνεις διαρκώς ποιος σου έκλεψε τι και να αλλάζεις διαρκώς στέκι και πλατφόρμα ( και το λέω για τη διπλανούλα που έχει τόσο ταλαιπωρηθεί και στεναχωριόμουν κάθε φορά ...από τότε που ήταν μια drama queen- έτσι τη γνώρισα εγώ) .
    Και για να κλείσω την προίκα σεντόνι/παπλωματοθήκη/και απλάδι μαζί, αν και παθούσα, αν και εγώ αφιέρωσα στο παρελθόν αντίστοιχη ανάρτηση, ξέρω ότι ζώα θα υπάρχουν πάντα και παντού!
    Ουφ! Τα'πα!

    Αφήνω την αγάπη μου και την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα και η προστασία να μην επιτρέπεται, εννοούσα φυσικά ακόμα και η αντιγραφή να μην επιτρέπεται!
      Ε καλά σε τόσο σεντόνι λογικό ήταν να μου φύγει και κάτι! ☺εδώ μου ξεφεύγει και σε μαξιλαροθήκες! ☺

      Διαγραφή
    2. Γενικώς μίλησα για εκείνους, που αφού εκτείθενται καλά καλά στα φέις, μετά ψάχνουν να βρουν από που τους ήρθε και γιατί.

      Διαγραφή
  6. Πετρούλα μου είναι μεγάλο το θέμα αυτό και θέλει πολύ συζήτηση.
    Εγώ δεν έχω ασχοληθεί ποτέ ούτε με fb ούτε με τίποτα τέτοιο.
    Δεν ξέρω ούτε καν πως είναι.
    Εχω ακούσει την ατάκα καλέ που ζεις αλλά ποσώς με ενδιαφέρει.
    Δεν μου ταιριάζει να έχω τα προσωπικά μου στοιχεία και δεδομένα αναρτημένα κάπου, είτε είναι απόρρητα είτε όχι.
    Ούτε με νοιάζει που μου λένε κάποιοι να ψάξω κάποιον από το παρελθόν να δω τι κάνει.
    Αν ήθελα θα τον έβρισκα και θα τον έπαιρνα τηλέφωνο.
    Οσον αφορά την λογοκλοπή είναι τραγικό φαινόμενο αν κάτσεις και σκεφτείς ότι υπάρχουν άνθρωποι που μπαίνουν στην διαδικασία να κλέψουν σκέψεις από άλλους.
    Δείχνει ότι έχουν έλλειψη από αυτές και είναι λυπηρό.
    Αυτοί είναι και οι άνθρωποι που τα κάνουν σκατά στην κοινωνία και την πληρώνουμε όλοι.
    Σέβομαι επίσης την ανωνυμία γιατί και αυτό είναι δικαίωμα του καθενός, αλλά όχι όταν υπάρχει για να προσβάλει του άλλους.
    Απεταξάμην!
    Αυτά είχα να πω.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το fb κι εγώ το απορρίπτω, όσο το γνωρίζω πάντως, θα γράψω και το γιατί προσεχώς.

      Διαγραφή
  7. Πετράδι μου γεια σου
    Είχα υποστεί παραβίαση δεδομένων
    στο παρελθον σε σημείο που είχα τρομάξει
    Υποκλοπές υπάρχουν κι όντως όταν εκτίθεσαι
    κάποια στιγμή θα υπάρξουν κάποιοι που χρίζονται
    κλέπτες ιδεών και λόγων χωρίς να ερυθριούν!!

    Σε φιλώ ♥♥..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν είχες υποστεί κι εσύ παραβίαση δεδομένων -με τέτοια διαμάντια- τότε ποιος;

      Διαγραφή
  8. Ο λογοκλέφτης είναι απλά ένα βόδι (από τα πλέον καθυστερημένα) που ούτε άποψη έχει, ούτε την ικανότητα να σκέφτεται, ούτε να εκφραστεί μπορεί και κοπιάρει κείμενα παρουσιάζοντάς τα ως δικά του «για να εισπράξει εύσημα» που δεν του αναλογούν.

    Προσωπικά δεν νομίζω ότι γράφω τίποτα ιδιαίτερο ή σημαντικό ώστε να με απασχολεί η λογοκλοπή. Μου είναι παντελώς αδιάφορη. Γράφω ότι με καίει, την άποψη μου για κάτι συγκεκριμένο, συνήθως σχολιάζω την επικαιρότητα και δεν έχω την απαίτηση μέσα στον ωκεανό του ίντερνετ να αναγνωρίζεται η δική μου σταγόνα. Από την ώρα που αποφάσισα να ασχοληθώ με το μπλόκινγκ θα ήταν ουτοπικό να νόμιζα ότι αυτά που γράφω δεν «κινδυνεύω» να τα προσεταιριστούν άλλοι.

    Άντε και το έκαναν ή συνεχίζουν να το κάνουν.
    Ε και;
    Ούτε καν με ενδιαφέρει η αναφορά πηγής. Αυτό που δεν θα ήθελα με τίποτα είναι να αλλάζονται τα κείμενα ή να παρουσιάζονται διαφορετικά αυτά που λέω.

    Μικρά παιδιά δεν είμαστε και καταλαβαίνουμε ότι είμαστε «εκτεθειμένοι» στον κάθε ψυχάκια. Στο χέρι μας είναι να γράφουμε μόνο σκέψεις και να μη δημοσιεύουμε φωτογραφίες και άλλα προσωπικά δεδομένα, όπως κατά κόρον γίνεται στο FB.

    Αριστέα, ούτε ο κώδικας που δεν επιτρέπει το copy/paste μπορεί να κάνει τίποτα. Πίστεψέ με. Με ένα print screen και ένα OCR (οptical character recognition) προγραμματάκι, από τα δεκάδες που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο (ακόμη και online), όλα γίνονται παιχνίδι.

    Συνοψίζοντας, το blogging περιέχει «συγγραφικά» δεδομένα, όχι προσωπικά και, φυσικά, όχι ευαίσθητα. Από εκεί και πέρα, όποιος θέλει να δίνει τα στοιχεία του νομίζοντας ότι δεν υπάρχουν βλαμμένοι που μπορεί κάποτε να τον ενοχλήσουν, μάλλον πρέπει να αναθεωρήσει.

    ΥΓ: Αριστέα, πρόσθεσα και το κουβερλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τα «συγγραφικά» δεδομένα νομίζω ότι χρειάζεται η μέριμνα. Για το fb απλά συμφωνώ!

      Διαγραφή
  9. Ποτέ δεν κατάλαβα τον γελοίο κι επιπόλαιο τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν τα μέσα επικοινωνίας, όπως το Facebook!
    Τα μέσα δεν είναι χρήσιμα και το καθένα για ένα δικό του ξεχωριστό σκοπό, αλλά δυστυχώς οι άνθρωποι του κάνουν κακή χρήση κι έπειτα ζητάνε εξηγήσεις...
    Δεν μ' ενδιέφερε ποτέ ένας τέτοιος τρόπος επικοινωνίας, άσε που προτιμώ να μιλήσω στο τηλέφωνο, αν δεν μπορώ να δω τον άλλο από κοντά, που είναι το ιδανικό ή στο Skype. Γιατί πρέπει να έχω χιλιάδες "φίλους", που ο θεός να τους κάνει φίλους... Τι τεράστια ανασφάλεια κρύβει όλο αυτό; Ιδανική επιβεβαίωση δεν είναι απαραίτητο να πάρει από ένα πλήθος, αλλά από κάποιους μετρημένους και αξιόλογους ανθρώπους , τους οποίους εκτιμάς! Τότε έχει και μεγάλη αξία!
    Όσο για την παραβίαση προσωπικών δεδομένων την θεωρώ ως παραβίαση του σπιτιού σου! Θέλει μεγάλη προσοχή τι μεταφέρουμε πού και σε ποιους... κακοθελητές πάντα και παντού υπάρχουν!
    Όσο για το blogging, είμαι εντελώς φρέσκια σ' αυτό, οπότε θα δείξει πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα κι έχω να μάθω μάλλον πολλά από αυτά που ακούω από εσάς! Το μόνο που με πειράζει είναι να πάρουν κείμενά μου και να τ' αλλάξουν, ώστε αυτό να βγει εις βάρος μου, όπως λέει και ο Πέτρος! Τίποτε άλλο! Αυτά που έγραψα κι εγώ για την αναφορά της πηγής είναι περισσότερο τυπικά, γιατί γνωρίζω ότι δεν τους κρατά τίποτα και κανείς. Φυσικά, ούτε η σύσταση για τα υβριστικά ή προσβλητικά σχόλια θα κάνει τίποτα, απλά ήθελα να γνωρίζουν ότι θα τα διαγράφω... είπαμε ελευθερία λόγου μέχρι εκεί που δεν καταπατάς τα δικαιώματα του άλλου και την δική του ελευθερία!
    Αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως, όπως έγραψα και πιο πάνω, νομίζω πως κι εμείς -ως bloggers- πέφτουμε στην παγίδα της αντιγραφής κάποιες φορές, κι εξηγούμαι: υιοθετούμε μια ιδέα ή μια φωτογραφία, αυτό εννοώ και όχι ότι τα κλέβουμε, για να μην παρεξηγηθώ!!

      Διαγραφή
  10. Μου φαίνεται κουλό να έχει κάποιος ένα blog και να κλέβει από τους άλλους. Μια φορά διαπίστωσα οτι ένα blog πολύ γνωστό είχε αναδημοσιεύσει κάτι φωτογραφίες μου από πορεία και δεν είχε βάλει την πηγή. Πήγα και έγραψα σχόλιο, να αναφέρετε την πηγή παρακαλώ, και την έγραψε. Αλλά δεν μπορείς να ξέρεις ποιος αναπαράγει χωρίς σύνδεσμο κάτι που δημοσιεύσεις.

    Εγώ πάντα βάζω σύνδεσμο όταν αναδημοσιεύω και πάντα αναφέρω την πηγή, εκτός άμα είναι μια είδηση που κυκλοφορεί σε όλα τα σάιτ και τις ειδήσεις παντού η ίδια και δεν έχει νόημα να βάλεις πηγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά εσύ που αρθρογραφείς στα "όρια" του ρεπορτάζ, είναι φυσικό να γίνεσαι στόχος.

      Διαγραφή
  11. Λόγω έλλειψης σεβασμού στη σκέψη του, αφού δεν εμπιστεύεται ούτε τον εαυτό του, προκύπτει αυτή η ελαστική ηθική απέναντι στη λογοκλοπή.
    Άμα δεν το κατέχεις το αντικείμενο, τι το θες το blog καημένε;;;
    Εμείς οι ''άστεγοι'' λοιπόν δε θα βρούμε ποτέ το δίκιο μας σε παρόμοια περίπτωση!!!!!
    Εκτός από αυτά Πέτρα, έχω να σου πω ότι αν είχα 100 λόγους να σε παραδέχομαι, στην ανάρτηση της Δευτέρας, μου έδωσες τον 101....
    Τι θέλει να πει ο ποιητής;
    Νομίζω θα είναι δύσκολο να το καταλάβεις!
    Ένα μπράβο, είναι το δικό μου βραβείο!!!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ινώ, ως ξανθή, εννοείται ότι δεν κατάλαβα γιατί σήμερα πήρα...101! Αχαχα! Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  12. Σημαντικό ζήτημα θέτεις, αγαπητή μου Πέτρα.
    Θυμάμαι κάποιες δίκες, τη δεκαετία του 70, με αντιδίκους πανεπιστημιακούς. Αντιγραφές μεγάλων κεφαλαίων πανεπιστημιακών βιβλίων. Υπήρχαν και κάποιοι αριστοτέχνες στην κλοπή, δια της μεθόδου τής διασκευής σε πρωτότυπες εργαστηριακές έρευνες. Το φαινόμενο δεν ήταν σπάνιο.
    Σήμερα με το διαδίκτυο τα πράγματα είναι πολύ θολά. Αν πάρει κάποιος ένα σημερινό σου κείμενο και το συγκολλήσει σε μια δική του παλιά ανάρτηση, θα εμφανιστείς εσύ ξαφνικά ως κλέφτης, αφού το δικό σου κείμενο θα έχει μεταγενέστερη ημερομηνία. Για να αποκαταστήσεις την αλήθεια πρέπει να προσφύγεις δικαστικά και να αναζητηθεί η ηλεκτρονική λαθροχειρία.
    Για το 2ο ζήτημα, συμφωνώ με την άποψή σου. Απαιτείται προσοχή και μέτρο. Μέτρο βέβαια χρειάζεται και στους φόβους που εκφράζονται από πολλούς.

    Στη σειρά που έχεις γραμμένη με ψιλά γράμματα, λες ότι έχεις κατοχυρώσει πνευματικά δικαιώματα. Πώς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πνευματικά δικαιώματα κατοχυρώνονται νομικά. Η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος επίσης, κάνει σπουδαία δουλειά.

      Διαγραφή
  13. Πέτρα μου σε ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση.
    Δυστυχώς ή ευτυχώς έχω πολλάκις πέσει θύμα αντιγραφής και σοκαρίστηκα αρκετά με το θράσος και την αγένεια του φαινομένου και του υποκλοπέα. Ωστόσο πια, νικημένη θα έλεγα, οδηγούμε στο συμπέρασμα πως μας αξίζει σαν κοινωνία αυτό και άλλα αντίστοιχα φαινόμενα αφού τα δεχόμαστε παθητικά και δεν αντιδρούμε.
    Όταν η έλλειψη σεβασμού γίνεται πραγματικότητα, η πραγματικότητα γίνεται εφιάλτης.
    Σε ευχαριστώ και πάλι. Σου στέλνω ένα φιλί και μια αγκαλιά γιατί με συγκίνησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη, μικρό και σοφό διπλανούλι μου: όταν μια κοινωνία δεν "φυλάει τα νώτα της" στα σοβαρά, τα υπόλοιπα φαντάζουν λεπτομέρειες! Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  14. Αγαπητή μου Πέτρα.
    Καταλαβαίνω πόσο δίκιο έχεις γιατί κι΄εγώ έχω πάθει πολλά.
    Τις παραμονές των Χριστουγέννων η εδώ μία και μοναδική εφημερίδα που έχουμε δημοσίευσε το βραβευμένο διήγημά μου "Χριστούγεννα στην Κέρκυρα της Κατοχής" χωρίς να αναφέρει το όνομά μου. Όταν τους παραπονέθηκα παρά λίγο να με βρίσουν. Αυτοί είναι οι άνθρωποι.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο πολύ λοιπόν, όλοι την έχουμε πατήσει... Συμπαράσταση, αν μη τι άλλο!

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα Πέτρα μου!
    Μαζί σου σε ό, τι έγραψες! Ωστόσο δεν μπορούμε δυστυχώς να κάνουμε κάτι ουσιαστικό για τη λογοκλοπή. Ένα σοκ το παθαίνεις και είναι και λογικό. Από 'κει και πέρα εσύ έχεις τη συνείδησή σου καθαρή. Άφησε τους άλλους να ζουν με την ψευδαίσθηση πως τα δικά σου κείμενα και τα δικά σου αστεία (σπόντα για τον Θανασάκη και τη γυναίκα του) ανήκουν σ' αυτούς. Εσύ ξέρεις ποια είσαι και τι κάνεις.. ας πάνε οι άλλοι να κουρευτούν. Κακό στον δικό τους εαυτό κάνουν και έχουν και έλλειψη φαντασίας!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικρινά Γιώτα μου, δεν θα έκανα αυτή την ανάρτηση, αν δεν είχα διαβάσει την περιπέτεια της blogger της διπλανής πόρτας. Αν μη τι άλλο, μια συμπαράσταση μεταξύ bloggers, την θεώρησα απαραίτητη

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα κι από 'μένα!!
    Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά που να το βρεις!!
    Εσύ είσαι σωστή!Όσο για τους υπόλοιπους δεν μπορούν να εκφραστούν και ζηλεύουν!
    Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά ντε, μην μου φορέσεις και φωτοστέφανο, κάποιο πταισματάκι θα έχω κάνει κι εγώ!!

      Διαγραφή
  17. Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι το με πιο τρόπο έχετε κάνει τσακωτούς τους λογοκλόπους.

    Για να κάνει κάποιος λογοκλοπή μάλλον ΄χάνει λάδια. Αλλά ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται.

    Γνωρίζοντας πως αυτός ο κίνδυνος είναι ορατός, δεν δημοσιεύω ποτέ κείμενα που για μένα έχουν μεγάλη αξία. Αν κάποιος κλέψει κάποιες ιδέες και τις παρουσιάσει σαν δικές του, να σου πω χαρά μου να το κάνει γιατί οι ιδέες είναι για να κυκλοφορούν.

    Επειδή χρησιμοποιώ πολάκις εικόνες που είναι ελεύθερες στο διαδίκτυο προσπαθώ κι εγώ να είμαι cool. Στις φωτογραγίες που τραβάω βάζω υδατογράφημα όπως κάνουν όλοι και τις αφήνω με τη σειρά μου ελεύθερες να ταξιδέψουν όπου θέλουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την τελευταία φορά που έπεσε στην αντίληψη μου, ήταν τυχαίο: είχα γυρίσει από την Ταϊλάνδη, είχα κάνει ήδη τρεις -3- αναρτήσεις κι έψαχνα για την Ταϊλάνδη στην google. Ξάφνου (έχει και σασπένς!) είδα ένα φόρουμ για την Ταϊλάνδη κι όταν το άνοιξα...έμεινα: ο διαχειριστής τού φόρουμ, ένας Κώστας, είχε ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ και τις τρεις αναρτήσεις μου στη σειρά!!! και έλεγε ότι είχε πάει εκείνος στην Ταϊλάνδη κι από κάτω του έγραφαν και σχόλια: "μπράβο Κώστα, ωραία περιγραφή" κλπ!! Δεν θες να ξέρεις σε πόσο χρόνο κατέβασε αυτές τις αναρτήσεις, με δικές μου ενέργειες...

      Διαγραφή
  18. Όπως και η Χριστίνα πιο πάνω, ούτε εγώ δεν έχω καταλάβει πώς εντοπίζετε τις κλεμμένες αναρτήσεις...
    Ωστόσο είναι από τα χειρότερα που μπορούν να συμβούν η λογοκλοπή. Δείχνει έλλειψη σεβασμού και παιδείας.
    Τα είχα γράψει κι εγώ τις προάλλες, αλλά να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω τι πρόκειται να αλλάξει, όσες φορές κι αν τα γράψουμε...
    Αλήθεια, μπορούμε να τα κατοχυρώσουμε νομικά όλα τα γραφόμενά μας;
    Φιλάκια πολλά! Καλό βράδυ να έχεις Πέτρα μου! :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχαία Αναστασία μου, αν και υπάρχει τρόπος, τον οποίο δεν έχει τύχει να χρησιμοποιήσω. Συμβουλέψου δικηγόρο ;)

      Διαγραφή
  19. Πέτρα μου σε καταλαβαίνω απόλυτα!!! Ιδιαίτερα όσον αφορά τους διάφορους "Θανασάκηδες"!!! Σαν την Λερναία Ύδρα είναι, έναν διώχνεις δέκα έρχονται... Έχω αρχίσει να αναρωτιέμαι μήπως έχω κάτι που τους ποσελκύει!!! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μη τι άλλο, να λέμε τον πόνο μας αναμετάξυ μας! Χαχα :)

      Διαγραφή
  20. Αρκετές φορές διαπίστωσα πως τίτλοι αναρτήσεών μου είχαν υιοθετηθεί από δημοσιογράφους. Όμως, τι να κάνεις; Αυτό είναι το λιγότερο.
    Θυμάσαι τι γινόταν παλαιότερα με τις φωτογραφίες που αναρτούσαν στο f/b νεαροί από όλο τον κόσμο; Θυμάσαι τους εκβιασμούς, τη διαπόμπευση και, κυρίως, την παραβίαση της ιδιωτικότητάς τους από υποψήφιους εργοδότες; Υποθέτω ότι έβαλαν μυαλό, επειδή δεν ακούω κάτι τώρα τελευταία.
    Με ποιον τρόπο μαθαίνεις αν η ανάρτησή σου αντιγράφτηκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαντώ στο τελευταίο: αναζητάς στην google νομίζω, έστω και αντιγράφοντας μέρος από την ανάρτηση σου. Θέλει και κόπο και τρόπο και δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο τελικά...

      Διαγραφή
  21. Στο fb άργησα πολύ να βάλω τη φάτσα μου (κι αυτή όχι ολόκληρη ή ευκρινή, συνήθως κάτι θα κρύψω/φλουτάρω, ή θα φοράω γυαλιά ηλίου) και δε μου αρέσει να δηλώνω πού είμαι, τι κάνω και με ποιον (κάνοντας ταυτόχρονα διαφήμιση και σε όσα μαγαζιά τυχόν επισκέπτομαι). Αν το έχω κάνει, θα το έχω κάνει μια-δυο φορές στην αρχή.
    Δεν είμαι ερωτευμένη με το κινητό μου, ούτε με την κάμερά του και προσπαθώ, αντί να αναλώνομαι σε selfie, να ζω τις στιγμές μου για μένα και για όσους είναι μαζί μου. Δε νομίζω ότι ενδιαφέρει κανέναν ο τρόπος που ζω τη ζωή μου, και αν τον ενδιαφέρει, μπορεί να με ρωτήσει σχετικά, χαχα!! Δε χρειάζεται να ανεβάζω το καθετί, δεν έχω ανάγκη να μου πουν μπράβο... και με ψιλοκουράζουν αυτοί που το κάνουν συνεχώς.
    Όσο για τις λογοκλοπές... μεγάλο θέμα. Είναι να μη σου τύχει! Δεν έχω ψάξει ποτέ να δω αν κάτι έχει κλαπεί από εμένα, γιατί ξέρω ότι αν βρω κάτι θα ταραχτώ. Από τη μεριά μου προσπαθώ να είμαι όσο το δυνατόν περισσότερο εντάξει στις αναρτήσεις μου (αναγραφή πηγών κλπ, αν έχω βρει κάτι από αλλού - και πάλι ποτέ δεν θα το μεταφέρω αυτούσιο, θα το γράψω με το δικό μου τρόπο) και έχω προστασία αντιγραφής στο ιστολόγιο, συν λογότυπα στις φωτογραφίες μου.
    Η αλήθεια είναι πως είναι δύσκολο να προστατευθείς... το λογότυπο των φωτογραφιών βγαίνει αν ο άλλος είναι γνώστης, και τρέχα-γύρευε ποιος μπορεί να έχει πάρει κείμενό σου... Πιο πολύ έχω φοβηθεί για λογοτεχνικά κείμενα που έχω στείλει κατά καιρούς σε διαγωνισμούς. Δεν έχω ιδέα αν όντως καταστρέφονται έπειτα από το πέρας της διαδικασίας, όπως λένε οι διοργανωτές, ή έχουν φυλαχτεί σε κάποιον υπολογιστή για αργότερα...
    Φιλιά πολλά και sorry για το σεντόνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό είναι πάντως, τα "δυνατά" κείμενα μας να τα κρατάμε εκτός ίντερνετ, εγώ τουλάχιστον αυτό κάνω. Εννοώ πως, όσα πράγματα τα θεωρώ πιο "δικά μου" από λογοτεχνική άποψη (ή διαστροφή) δεν τα εκθέτω στο ίντερνετ.

      Διαγραφή
  22. Πως το είπες ;;; ημέρα προστασίας των προσωπικών δεδομένων ;;;; καλό σαν ανέκδοτο.......
    Όσο για τη λογοκλοπή εδώ ναι έχουμε θέμα. Και δυστυχώς οι τρόποι προστασίας είναι νομίζω αδύναμοι.
    Πέτρα πλέον ο κόσμος είναι απόλυτα ελεγχόμενος ακόμα και στις προσωπικές μας στιγμές.
    Φυσικά φταίμε καθώς και εμείς εκχωρήσαμε αυτά τα δικαιώματα έμμεσα ή άμεσα.
    Όμορφος κόσμος ...ηθικός
    Καλό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκχωρήσαμε την Ελευθερία μας, ο Λόγος ήταν φυσικό να επακολουθήσει...

      Διαγραφή
  23. Τώρα από μικρή είχες το Θανασάκη να σου κλέβει τις ατάκες και να σε ξεμαλλιάζει !!Να σου πω Πέτρα μου καλά κάνεις και κατοχυρώνεις τα δικαιώματά σου διότι και ωραία γραφή έχεις και υπάρχουν πολλοί που θα την ήθελαν αλλά λησμονούν ότι δεν είναι Μία Πέτρα !!! Προσωπικά δεν το έχω κάνει , δεν θα το κάνω γιατί πως να το κάνουμε υπάρχουν άνθρωποι που έχουν το χάρισμα της γραφής και να το κλέψω δεν θα είμαι εγώ καλέ!!!
    Το άλλο μεγάλο θέμα με το φβ δεν μπορώ να το καταλάβω σου λέω !!! Κάθε μέρα φωτογραφία κάθε μέρα τι έφαγα που πήγα και όλα στη φόρα !!Ελεος ρε παιδιά η προσωπική μας ζωή καλό είναι να είναι δική μας και όχι τίτλος στον τοίχο μας !!! Να είσαι καλά Πετράδι μου , φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα εκθέσω και την άποψη μου για το fb, μέσα από το δικό μου πρίσμα προσεχώς.

      Διαγραφή
  24. Δεν υπαρχουν προσωπικα δεδομενα,joan μου.

    υγ....το'χει τ'ονομα (Θ.)

    Καλημερολουλουδοβροχουλιαστο..εκαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά δεδομένα δεν ξέρω αν υπάρχουν, μια joan που ήξερα εγώ πάντως, δεν υπάρχει κι ούτε υπήρξε ποτέ! Όσο για το υγ σου, πάντα βρίσκεις ένα κοινό σημείο!! Υπογραφή: Mia Petra

      Διαγραφή
  25. Η Λογοκλοπή είναι μια απαίσια και ποταπή πράξη, διότι δεν δανείζεσαι απλά σκέψεις και λόγια, ώστε ν' αναφέρεις την πηγή έστω, αλλά τα κλέβεις στην ψύχρα. Πόσο φτηνός και γελοίος πρέπει να είσαι για να το κάνεις?
    Προσωπικά δεδομένα??? δεν υπάρχουν, όλα είναι φόρα παρτίδα, δυστυχώς Πέτρα μου!
    Πολύ καλή και η σημερινή σου η ανάρτηση! Να έχεις μια όμορφη Πέμπτη!!!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλειψη προσωπικότητας και κόμπλεξ κατωτερότητας: με τέτοια σύνδρομα, άντε να τα βάλεις! Ποταποί...

      Διαγραφή
  26. καλημέρα, Αν και συμφωνώ μαζι σου σε ολα τελικα θα σου πω οτι κι εγω αντιδρώ όπως και η airis μας λεει σε σχολιο της παραπάνω.
    Οτι ανεβαίνει στο ίντερνετ πλέον ειναι για ολους, αλήθεια ποσες φορές πήραμε κατι απο το ίντερνετ και δυσκολευτηκαμε να βρούμε την αρχική πηγή.......
    την ιδια ανάρτηση την βρίσκεις σε πολλούς ιστοτοπους και κάθε ενας έχει αλλη πηγή..... χαμός λεμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Δες το κάπως αλλιώς λοιπον: τα καλα αντιγράφουν κι οχι τα σκάρτα, αρα να χαίρεσαι!
    προσωπικά δεδομενα;;; ασε κι αυτα κοινά ειναι απο την στιγμή που τα βάλαμε απο μονοι μας στο ίντερνετ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με λίγα λόγια, είμαστε ταλαντούχοι, άξιοι να "εκτεθούν"! :))

      Διαγραφή
  27. Θα γράψω κι εγώ για το θέμα, Πέτρα και ο πρώτος που σκέφτηκα είναι ο... Θανασάκης!!!! Γιατί δεν γεννήθηκε η κλοπή με το ίντερνετ!
    Αναρωτιέμαι κι εγώ πολλές φορές για την ευκολία με την οποία οι γονείς εκθέτουν τα παιδιά τους στο fb... και συμπέρασμα δεν έχω βγάλει....
    Γενικά, στο θέμα των προσωπικών μας δεδομένων, πιστεύω παίζει ρόλο και το ότι νιώθει κανείς εντελώς απροστάτευτος, οπότε δεν ασχολείται να τα προφυλάξει...
    Έχω ίντερνετ, έχω και το μεγαλο υπολογιστή και θα αργήσω να φύγω σήμερα από το μπλογκ σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πάντα-όλα σε αυτή την κοινωνία (και τη ζωή) είναι θέμα παιδείας :)

      Διαγραφή
  28. Καλησπέρα Πέτρα μου....Το θέμα ''προσωπικά δεδομένα'' είναι πολύ σοβαρό και οι επιλογές είναι των χρηστών. Αυτοί που γράφουν τα στοιχεία τους, θέλουν να τα φανερώσουν. Απ'την άλλη, πού ξέρεις ότι είναι τα πραγματικά τους προσωπικά δεδομένα;;; Ξέρεις τι παραμύθια σερβίρονται στο φέις; Φυσικά και το ξέρεις. Ξέρεις πόσοι ''ψάχνονται '' να κάνουν τη γνωριμία της ζωής του μέσα από το διαδίκτυο;;; Ξέρεις πόσοι είναι μόνοι και θέλουν να δείξουν πόσο όμορφα περνάνε ή για να έχουν κάτι να συζητήσουν μέσα στη μοναξιά τους;;; Αν δε θες δε λες τίποτε.........τελεία και παύλα.
    Όσο για την αντιγραφή...........την κλεψιά, ε δε στέκομαι και πολύ σ'αυτό το θέμα γιατί λες ότι είμαστε αδύναμοι,.......οπότε άστους να κλέβουν. Λες όσοι τους διαβάζουν- αν τους διαβάζουν- να μην καταλάβουν ότι η γραφή του κάθε κειμένου είναι διαφορετική κάθε φορά;;; Γελοίοι γίνονται.
    Όσο για τις παγκόσμιες ημέρες έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι κάποιοι με τις εκδηλώσεις βγάζουν χρήμα. Γι αυτό και καθιερώθηκαν διεθνώς..............ναι ναι και για να δείξουν ανθρωπισμό!!!!!!!!!! Άντε μην πω τίποτε άλλο....
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μοναξιά είναι τελικά πολύ κακός σύμβουλος (φέις κλπ δίκτυα, τι άλλο να υποδηλώνουν;) αλλά χρειάζεται πολύ "δουλειά" από την πλευρά του καθενός από εμάς....

      Διαγραφή
  29. Πετρούλα μου απ' τη στιγμή που βγαίνουμε στο διαδίκτυο, παύουμε να έχουμε προσωπικά δεδομένα. Είμαστε μια ανοιχτή γειτονιά και όποιος νομίζει το αντίθετο πλανάται. Η βιομηχανία του fb εξυπηρετεί πολλά συμφέροντα και σκοπιμότητες. Τα προφίλ και τα προσωπικά δεδομένα ορίζουν και τις τάσεις της αγοράς και των διαφημιστών.
    Αν το να κατοχυρώνεις τα πνευματικά σου δικαιώματα σε κάνει να νιώθεις πιο ασφαλής, τότε καν'το. Αλλά αν μπούμε σ' αυτή τη φοβική διαδικασία, νομίζω πως χάνουμε την ομορφιά του αυθόρμητου και του μοιράσματος.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι, νομίζω πως κι εσύ κατά μια έννοια προσπαθείς όσο κι εγώ -κι άλλοι πολλοί bloggers- να διασφαλίσεις φαινόμενα λογοκλοπής, μέσα από το blog σου (όσο γίνεται) κι αυτό είναι απολύτως ορθό, κατ' εμέ. Ως εδώ νομίζω έχουμε κοινή "γραμμή". Η "φοβική διαδικασία" όμως, υποθέτω (μπα, δεν υποθέτω, είμαι σχεδόν βέβαιη), πως έχει να κάνει και με τα βιώματα (παιδικά κυρίως) άρα, ανοίγει κι άλλο κεφάλαιο, άξιο ανάρτησης ολόκληρης νομίζω! Μου έβαλες ιδέες τώρα!

      Διαγραφή
  30. Μια φορά κι έναν καιρό σε ένα παγκάκι, άφησα δίπλα μου την τσάντα μου κι έπιασα την κουβέντα με την παρέα μου ξεχνώντας την.
    Σε λίγο μια "μαμά" με την κόρη της κάθισε δίπλα μου...κρατούσα τσιγάρο που δεν το είχα ανάψει και γυρνώντας να πάρω αναπτήρα, που ευτυχώς είχα ξεχάσει να βγάλω νωρίτερα, είδα το χέρι της μαμάς χωμένο μέσα στην τσάντα μου....όπως καταλαβαίνεις, αν δε γύριζα, το πορτοφόλι μου (και γύρευε τι άλλο) θα είχε κάνει φτερά...
    Πάγωσα από το σοκ. Πάω στοίχημα πως ανοιγόκλεινα και το στόμα μου σα χάνος χωρίς να βγάζω άχνα...η "μαμά" και το παιδί έγιναν Λούηδες!!
    Εγώ πολύ νεότερη και πιστεύοντας πως αυτά γίνονται σε άλλον πλανήτη, αν τυχόν αναρωτιέσαι για την αφέλειά μου...
    Τα συναισθήματα που νιώθεις όταν πιάνεις τον κλέφτη είναι ανάμεικτα, αλλά κυριαρχεί το σοκ.
    Όταν το ξεπεράσεις, αρχίζεις να φωνάζεις "κλέφτης, κλέφτης", αλλά είναι πια αργά!
    Κάπως έτσι γίνεται κι εδώ....μόνο που συνήθως ο κλέφτης αντεπιτίθεται....και το κάνει με θράσος..
    Γιατί είχες ανοιχτή την τσάντα σου θα μου έλεγε κάποιος, προκαλείς....γιατί γράφεις ανοιχτά σου λέει ο άλλος προκαλείς.
    Φταίμε δηλαδή κι από πάνω....το να μην απλώνει κανένας το κουλό του σε όσα δεν είναι δικά του δεν το σκέφτεται κανείς τους....

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ "μάνα" να σου πετύχει ε; Να μεγαλώνει παιδί με παραβατική συμπεριφορά και μετά ψάχνουμε να βρούμε και να εξηγήσουμε τα γιατί και τα διότι, της κακούργας κοινωνίας (που άλλους τους ανεβάζει κλπ!)

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.