Ήταν ένα κορίτσι μια φορά σε μια εποχή, αιώνες μακριά από τη δική μας.
Η αγάπη της και το παράφορο πάθος της για τον αδερφό της,
την οδήγησαν στα μονοπάτια της αιμομιξίας,
με τον φαύλο κύκλο να στριφογυρίζει σαν τρελός γύρω της.
Το πάθος υπήρξε αμοιβαίο, όχι όμως για πολύ. Το κορίτσι,
κάτω από το βάρος των ενοχών της, αρνείται τον απαγορευμένο έρωτα
και βάζει φρένο, μέσα από έναν συμβατικό γάμο.
Όταν η αλήθεια βγαίνει στο φως, η κοπέλα στιγματίζεται
ως πόρνη, όχι μόνο από την κοινωνία, αλλά κι από τον ίδιο της τον αδερφό,
ο οποίος την θεωρεί πόρνη, ακριβώς επειδή τον πούλησε και πήγε με άλλον άντρα!
Έχω πάψει να ασχολούμαι με τις κριτικές (των κριτικών) περί θεάτρου (και σινεμά).
Τις περισσότερες φορές αρνούμαι να διαβάσω έστω και την υπόθεση του έργου.
Εξαιρούνται τα κλασσικά, που η υπόθεση είναι λίγο-πολύ γνωστή.
Άλλωστε, έχω την άποψη ότι μια θεατρική παράσταση είναι όπως το Ταξίδι
ή το Βιβλίο: πάντα έχεις κάτι καλό να αποκομίσεις. Συνεπώς, κλείνω τα αυτιά μου
κι ακολουθώ το ένστικτο μου, για την επιλογή ενός έργου στο θέατρο ή στο σινεμά.
Με αυτή την λογική, πήγα και στην παράσταση "κρίμα που είναι πόρνη".
Κι επειδή η αναφορά μου δεν έχει σκοπό να πείσει κανέναν να πάει
στην παράσταση, απλά και μόνο να...δηλώσω ότι πήγα γιατί έτσι ήθελα(!)
θα κλείσω με ένα μικρό σχόλιο: Mε μια μεταμοντέρνα σκηνοθεσία
από τον Δημήτρη Λιγνάδη και εν μέσω της υπέροχης ζωντανής μουσικής
του Γιάννη Χριστοδουλόπουλου, υπό τις νότες ενός εκκλησιαστικού οργάνου,
έναν αναμενόμενο Μηνά Χατζησάββα (πάντα ψύχραιμος και διορατικός)
και μια Μαρία Κίτσου εκπληκτική κι ας την "ανακάλυπτα" εκείνη την ημέρα,
ανεβαίνει στην πόλη μια παράσταση ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλες,
που αξίζει τον κόπο να την δει όποιος αγαπά την Τραγωδία.
Είναι κάπως σα να έχει έρθει η Επίδαυρος στο κέντρο της Αθήνας.
Παράλληλα βέβαια -ιδιαίτερα αυτές τις ημέρες- με απασχολεί πολύ
η υποκρισία μιας κοινωνίας, που κρίνει εύκολα και βγάζει συμπεράσματα
κατά το δοκούν, αρνούμενη να εξετάσει εις βάθος, παραμέτρους-συνέπειες-αιτίες,
προσεγγίζοντας επιφανειακά την κατάσταση και δίνοντας ελαφρές εξηγήσεις,
κλείνοντας φοβάμαι για άλλη μια φορά, μια πόρτα προς την εναλλακτική
και επιλέγοντας την εύκολη διαδρομή της κριτικής και της ισοπέδωσης.
Συνεπώς, μετά την Ανναμπέλλα, ενδέχεται και η άποψη μερίδας της κοινωνίας
να είναι πόρνη, δίπλα σε μια πόρνη-δικαιοσύνη, που διατηρεί "φωτάκι" εδώ και καιρό
και μια πόρνη-κυβέρνηση, που με θράσος κρίνει τις "πιρουέτες" των αντιπάλων της,
"ξεχνώντας" ότι η ίδια δεν έχει κλείσει στιγμή τα πόδια της, εδώ και δυόμιση χρόνια.
Υ.Γ Εδώ κάνε κλικ για ένα ενδιαφέρον άρθρο: "ο κόσμος πάει θέατρο, αλλά τι θέατρο βλέπει" (εκτός του Παραλόγου θα συμπλήρωνα). Foto & Foto
Υ.Γ 1) Προσεχώς ακολουθεί εκτενές "αφιέρωμα" στον Αντώνη και όχι μόνο, για να μαθαίνουν οι καινούργιοι και να μην πουλάνε κι άλλη τρέλα οι παλιοί!
Υ.Γ 2) Είκοσι και σήμερα... Σαν το χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο της τζαμποσακούλας!
Η αγάπη της και το παράφορο πάθος της για τον αδερφό της,
την οδήγησαν στα μονοπάτια της αιμομιξίας,
με τον φαύλο κύκλο να στριφογυρίζει σαν τρελός γύρω της.
Το πάθος υπήρξε αμοιβαίο, όχι όμως για πολύ. Το κορίτσι,
κάτω από το βάρος των ενοχών της, αρνείται τον απαγορευμένο έρωτα
και βάζει φρένο, μέσα από έναν συμβατικό γάμο.
Όταν η αλήθεια βγαίνει στο φως, η κοπέλα στιγματίζεται
ως πόρνη, όχι μόνο από την κοινωνία, αλλά κι από τον ίδιο της τον αδερφό,
ο οποίος την θεωρεί πόρνη, ακριβώς επειδή τον πούλησε και πήγε με άλλον άντρα!
Έχω πάψει να ασχολούμαι με τις κριτικές (των κριτικών) περί θεάτρου (και σινεμά).
Τις περισσότερες φορές αρνούμαι να διαβάσω έστω και την υπόθεση του έργου.
Εξαιρούνται τα κλασσικά, που η υπόθεση είναι λίγο-πολύ γνωστή.
Άλλωστε, έχω την άποψη ότι μια θεατρική παράσταση είναι όπως το Ταξίδι
ή το Βιβλίο: πάντα έχεις κάτι καλό να αποκομίσεις. Συνεπώς, κλείνω τα αυτιά μου
κι ακολουθώ το ένστικτο μου, για την επιλογή ενός έργου στο θέατρο ή στο σινεμά.
Με αυτή την λογική, πήγα και στην παράσταση "κρίμα που είναι πόρνη".
Κι επειδή η αναφορά μου δεν έχει σκοπό να πείσει κανέναν να πάει
στην παράσταση, απλά και μόνο να...δηλώσω ότι πήγα γιατί έτσι ήθελα(!)
θα κλείσω με ένα μικρό σχόλιο: Mε μια μεταμοντέρνα σκηνοθεσία
από τον Δημήτρη Λιγνάδη και εν μέσω της υπέροχης ζωντανής μουσικής
του Γιάννη Χριστοδουλόπουλου, υπό τις νότες ενός εκκλησιαστικού οργάνου,
έναν αναμενόμενο Μηνά Χατζησάββα (πάντα ψύχραιμος και διορατικός)
και μια Μαρία Κίτσου εκπληκτική κι ας την "ανακάλυπτα" εκείνη την ημέρα,
ανεβαίνει στην πόλη μια παράσταση ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλες,
που αξίζει τον κόπο να την δει όποιος αγαπά την Τραγωδία.
Είναι κάπως σα να έχει έρθει η Επίδαυρος στο κέντρο της Αθήνας.
Παράλληλα βέβαια -ιδιαίτερα αυτές τις ημέρες- με απασχολεί πολύ
η υποκρισία μιας κοινωνίας, που κρίνει εύκολα και βγάζει συμπεράσματα
κατά το δοκούν, αρνούμενη να εξετάσει εις βάθος, παραμέτρους-συνέπειες-αιτίες,
προσεγγίζοντας επιφανειακά την κατάσταση και δίνοντας ελαφρές εξηγήσεις,
κλείνοντας φοβάμαι για άλλη μια φορά, μια πόρτα προς την εναλλακτική
και επιλέγοντας την εύκολη διαδρομή της κριτικής και της ισοπέδωσης.
Συνεπώς, μετά την Ανναμπέλλα, ενδέχεται και η άποψη μερίδας της κοινωνίας
να είναι πόρνη, δίπλα σε μια πόρνη-δικαιοσύνη, που διατηρεί "φωτάκι" εδώ και καιρό
και μια πόρνη-κυβέρνηση, που με θράσος κρίνει τις "πιρουέτες" των αντιπάλων της,
"ξεχνώντας" ότι η ίδια δεν έχει κλείσει στιγμή τα πόδια της, εδώ και δυόμιση χρόνια.
Υ.Γ Εδώ κάνε κλικ για ένα ενδιαφέρον άρθρο: "ο κόσμος πάει θέατρο, αλλά τι θέατρο βλέπει" (εκτός του Παραλόγου θα συμπλήρωνα). Foto & Foto
Υ.Γ 1) Προσεχώς ακολουθεί εκτενές "αφιέρωμα" στον Αντώνη και όχι μόνο, για να μαθαίνουν οι καινούργιοι και να μην πουλάνε κι άλλη τρέλα οι παλιοί!
Υ.Γ 2) Είκοσι και σήμερα... Σαν το χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο της τζαμποσακούλας!
Η εποχή μας την κούραση δεν την χωρά;
Μόνο Mia Petra ξέρει την απάντηση εδώ!
❤¸¸.•*¨*•♫ ....................................................................................❤¸¸.•*¨*•♫
Μόνο Mia Petra ξέρει την απάντηση εδώ!
❤¸¸.•*¨*•♫ ....................................................................................❤¸¸.•*¨*•♫
Καλησπέρα Πετράδι μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σε χαίρομαι και σε επιβραβεύω
για τις επιλογές σου
Η πρόταση σου άκρως δελεαστική άλλωστε
αγαπώ κι εμπιστεύομαι τον Μηνά Χατζησάββα
Ελπίζω να καταφέρω να το δω
Μετράμε αντίστροφα λοιπόν...για να δούμε το θεριό
δείχνει να αντέχει!!!
φιλί γλυκό ♥♥♥
Είναι υποκειμενική υπόθεση και το θέατρο... Καλό ξημέρωμα :)
ΔιαγραφήΣτ΄αλήθεια αγαπητή μου Πέτρα, πρόκειται για μια συγκλονιστική και απίστευτη ιστορία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σου όμως πως αν είμουν Ελλάδα θα πήγαινα να δω αυτή την παράσταση.
Καλή σου μέρα και καλή βδομάδα.
Από θεατρικές παραστάσεις, η Ελλάδα πηγαίνει πολύ καλά!
ΔιαγραφήΣυνχωρέστε με αν δε ξέρω τον Δημήτρη Λιγνάδη και τους υπόλοιπους συντελεστές της παράστασης,αλλά μια κοινωνία που φοράει πολλά κοστούμια και μάσκες μεταμφίεσης κατευθύνει η ίδια τα θέματα εκεί ακριβώς που θα τη συνφερε
ΑπάντησηΔιαγραφήΉ εκεί που την οδηγεί το λανθασμένο της κριτήριο...
ΔιαγραφήΤο θέμα είναι ταμπού και δύσκολο. Δεν ξέρω πως το προσεγγίζει ο σκηνοθέτης και οι άλλοι συντελεστές αλλά πολύ δύσκολα θα καταφέρει να ηρεμήσει τη μάζα και να το αντιμετωπίσει -αν μη τι άλλο- με επιείκεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόσεχε τι θα πεις για τον Αντώνη. Δεν είπαμε ότι έχουν αρχίσει την τρομοκράτηση και κλείνουν μπλογκς; Κανόνισε να μου τον στενοχωρήσεις!
Ο σκηνοθέτης το προσεγγίζει με πολύ σεβασμό και διακριτικότητα.
ΔιαγραφήΠως προσεγγίζει τα θέματα ο Αντώνης; Καμία σχέση :)
Απο τα ΤΑΜΠΟΥ θεματα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπηγες και διαλεξες..Το πιο...ΕΞΤΡΗΜΤΑΜΠΟΥ...!!
Είναι όμως πολύ επιτυχημένο όχι μόνο ως υπόθεση αλλά και ως σκηνοθεσία.
ΔιαγραφήΚαλή χρονιά Πέτρα!!! Υγεία σωματική και ψυχική!!! Επανήλθα μετά από ένα διάστημα εσωστρέφειας και σιωπηλής παρακολούθησης και μετά τη γιορτινή ραστώνη...και πέφτω σε ένα θέμα εξτρημταμπού, που λέει κι ο Μαχαίρης!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν με ιντριγκάρει να παρακολουθήσω μια τέτοια τραγωδία, μου φαίνεται πολύ τραβηγμένο το θέμα. Παρακολουθώ όμως με πολύ ενδιαφέρον τη σύγχρονη πολιτική ιλαροτραγωδία. Ο Αντωνάκης θέλει λίγη δουλειά στην ερμηνεία, δε νομίζεις;
Πολλά πολλά φιλιά, καλή μου!
Αφού σε ιντριγκάρει πιο πολύ η τραγωδία/Αντώνης, χρειάζεσαι επειγόντως εκλογές!
ΔιαγραφήΠολύ δυνατό το θέμα Πέτρα μου, εξαίρετοι οι συντελεστές και το περιβάλλον της παράστασης. Πολύ καλά έκανες και μας το πρότεινες και το ανέδειξες συνάμα. Τέτοια ζητήματα, γροθιά στο στομάχι μιας δήθεν ...ηθικοπλαστικής σακούλας που μας περιβάλλει πάντα έχει πάρα πολλά ζητήματα να πει και πολλά ...αυγά να σπάσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλιά πολλά κορίτσι μου.
Πάνω από όλα, είναι μια καλή και αξιοπρεπής παράσταση!
ΔιαγραφήΠολύ όμορφη επιλογή έργου Πέτρα μου. Ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας καθώς και όλες τις άλλες πληροφορίες και το άρθρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλές θέασεις εύχομαι πάντα με σωστή κρίση :-)
Πολλά φιλάκια!
Εσύ που είσαι -και- ηθοποιός μπορείς να την εκτιμήσεις περισσότερο την παράσταση Κατερίνα μου.
ΔιαγραφήΗ παρασταση σίγουρα θα έχει ενδιαφερον σαν θεμα.....και ειστε τυχεροί οσοι ζήτε στην Αθήνα αμη τι άλλο Πετρίνα μου που εχετε την ευκαιρία να βέπετε τετοιες παραστασεις ........ο παραλληλισμος σου με την σημερινή καταστασταση ακρως πετυχημενος.. φιλακιααααααα!!!! καλη χρονια... εγω ακομα ευχες θα δινω.. χι.χιχ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπα, η πολιτική κατάσταση είναι σκέτο πόρνη...
ΔιαγραφήΔεν το έχω δει ούτε το έχω διαβάσει. Έχω ακούσει όμως γι' αυτό και παλαιότερα. Σε ευχαριστώ που μου έλυσες την απορία για τον τίτλο. Αναρωτιόμουν τι εννοεί, αφού πρόκειται για έναν έρωτα ταμπού. Ποιος την αποκαλεί πόρνη, δηλαδή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν βρω παρέα, θα πάω να το δώ. Και ο Χατζησάββας και η Κίτσου είναι πολύ καλοί ηθοποιοί.
Γενικώς ανεβαίνουν εξαίσιες παραστάσεις αυτόν τον χειμώνα.
ΔιαγραφήΝομίζω πως αυτή η παράσταση θα έχει να δώσει πολλά. Πάντα μας κάνεις όμορφες προτάσεις Πέτρα μου και σε ευχαριστούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέβαια συγκλονιστικός ήταν και ο τρόπος που έδεσες την υπόθεση του έργου, με την επικαιρότητα. Συγκλονιστικός και πόσο εύστοχος.
Σε φιλώ και σε καλημερίζω! :)
Γι' αυτό φταίει η επικαιρότητα... :)
ΔιαγραφήΈνα πολύ όμορφο κείμενο που συνταιριάζει την θεατρική επικαιρότητα με την πολιτική επικαιρότητα με μαεστρία!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα και ως προς το περιεχόμενό του...
Η παράσταση μού είχε τραβήξει την προσοχή μέσα από πολλές, επειδή μοιάζει με αρχαία τραγωδία.
Μια πόρνη ψευτοπολυτελείας για την Ευρώπη η Ελλάδα μας...
Καλημέρα, Πετρουλίνι!!!
Επ, ξεχάστηκα!
ΔιαγραφήΟι εικόνες λατρεμένες, ειδικά η πρώτη!!!!
Μου θυμίζει "Άννα Καρένινα" σε μοντέρνα έκδοση!!!!
Όντως σκηνοθετικά έχει στοιχεία αρχαίας τραγωδίας όπως έγραψα.
ΔιαγραφήΚι εμένα μου άρεσε πολύ η πρώτη φωτό αλλά και οι άλλες μας επίσης ;)
Μακαρι να εμενα στην Αθηνα, να πηγαινα πιο συχνα στο θεατρο! :(
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυχνά θέατρο πηγαίνει κι όποιος έχει και οικονομική άνεση :((
ΔιαγραφήΜμμμ τι μου λες! Ουφ πρέπει σιγά, σιγά να ανασκουμπωθώ κι εγώ και να παρακολουθήσω καμιά παράσταση! (Οι γυναίκες είναι πάντα πόρνες απλά και μόνο επειδή είναι γυναίκες, ο μισογυνισμός καλά κρατεί!)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλά. πολλά φιλιά!!!
Η παρένθεση σου είναι λόγος για ξεχωριστή ανάρτηση... Καλό ξημέρωμα :))
ΔιαγραφήPetra μου, γλυκειά..και πάλι χρονια πολλΆ!!! χαίρομαι που είναι καλή η παράσταση... εδώ θεατροφιλος!!!! καλή επιτυχία να έχει...
ΑπάντησηΔιαγραφήμου άρεσε ο παραλληλισμός... μόνον που γι' αυτες οι γυναίκες... υπάρχει ελαφρυντικό: δεν είναι επιλογή τους παντα αυτό που κάνουν... ενω ή άλλη.... που λες... είναι και επιλογή και στοχος και ... τι να πω;;.... .... έχουμε γίνει εδώ μέσα.....
τέλος παντων... εύχομαι τα καλύτερα... για το 2015!!!! καλή χρονια και παλι , με υγεία, και πολλή αγάπη!!!
Εν προκειμένω βέβαια μιλάμε για μια αιμομικτική σχέση, με όσα αυτή συνεπάγεται...
ΔιαγραφήΚαλή χρονιά και να είσαι καλά!
Πόσο βαθιά νυχτωμένη είμαι η βαριόμοιρη, επί των θεατρικών δρώμενων; Ευτυχώς που υπάρχετε κι εσείς και κάνετε και καμιά ανάρτηση για το είδος και μαθαίνω και κάτι... Η δόλια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆτιμη κρίση, που με έριξες στην επαρχία για δουλειά...
Καλό βράδυ!
Και χάνω, τα καλύτερα χάνω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι εγώ αν μπορούσα θα πήγαινα πιο συχνά, αλλά η κρίση η άτιμη;...
ΔιαγραφήΑ!!! Ξέρεις πόσο κοντά μου ήσουνα;;; Φοβερό ακούγεται και θα το χω στα υπόψη κάποια στιγμή συμπεθέεερα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι τόσα πολλά που θα θελα να δω αλλά.. Για να δούμε!!
Εχουν πέσει από καιρό οι μάσκες.. Οποιος συνεχίζει να κοιμάται να προετοιμαστεί για γερό ταρακούνημα.. Ο αντίκτυπος της ύπνωσης δεν θα ναι τίποτα μπροστά σε αυτά που έρχονται, θέλουν δεν θέλουν.. Ελάχιστοι κοιμούνται πια..
Φιλάρες ομορφιά μου και καλή βδομάδα να χεις!!
Που να το ήξερα πόσο κοντά ήρθα ωρέ κουκλί συμπεθερόνι;
ΔιαγραφήΆλλη φορά ναι; Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα :)
PETRA θα ηθελα να επικοινωνησω μαζι σου..Στελνεις ενα μαιηλ,παρακαλω..!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαχαίρη το μέιλ μου βρίσκεται λίγο πιο κάτω, στο γκρι πλαίσιο:
Διαγραφήpio.pistos.filos@gmail.com
Ήρθα το καθυστερημένο ασθμαίνοντας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ έχεις θέματα με τη σύνδεση , εγώ με τον υπολογιστή! :(((
Δεν θα μπορούσα να μην περάσω να πω την καλησπέρα μου και ότι το σχόλιο σου για την κυβέρνηση τα σπάει! Ζωγράφισες Πετρούλα μου!
Φιλάκια πολλά, πολλά, πολλά ♥
Καλημέρα έστω και καθυστερημένη κι από μένα :))
ΔιαγραφήΔύσκολο το θέμα που πραγματεύεται το έργο του Φόρντ αλλά το θέατρο και γενικά οι τέχνες είναι για τα δύσκολα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤις φιλούρες μου Πέτρα
Αυτή άλλωστε είναι και η γοητεία του!
Διαγραφήεχω ακουσει και γω γι αυτη τη παρασταση! αν εμενα αθηνα, θα πηγαινα να τη δω οπωσδηποτε!
ΑπάντησηΔιαγραφήέτσι ειναι ο κόσμος ταμπελοδωρος
καλο ξημερωμα!
Γενικώς ανεβαίνουν πολλές και καλές παραστάσεις!
ΔιαγραφήΠετρούλα μου λατρεμένη χρόνια πολλά και καλή χρονιά!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύχομαι το 2015 να είναι καλό μαζί μας για να μην το πάρει και το σηκώσει!
Να σου φέρει χαρά και πολλά πολλά πολλά λεφτά εννοείται!
Α! Και χωρίς Σαμαρά επίσης εννοείται!
Μου έλειψες πολύ.
Δεν την έχω ακούσει την συγκεκριμένη παράσταση αλλά φαίνεται ενδιαφέρουσα!
Πολλά πολλά φιλιά!
Καλημέρα Ελενοκόριτσο και καλή χρονιά με υγεία!
ΔιαγραφήΝα χαίρεσαι την οικογένεια σου κι να σε χαιρόμαστε κι εμείς! Φιλάκι :)
Θέμα που αγγίζει και πολλά άλλα θέματα, όπως τα έθιξες. Πόσο εύκολα κατηγορούμε και καταδικάζουμε συνανθρώπους και πόσο εύκολα αθωώνουμε εγκληματίες και πολιτικούς...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣοφή κουβέντα είπες Αλεξάνδρα μου, ψυχανάλυση θέλουμε τελικά...
Διαγραφήτο 'βαλα στο προσεχως!
ΑπάντησηΔιαγραφήποτε θα με πας θεατρο?! :)
Κανονικά ΕΣΥ πρέπει να με πας θέατρο ;) ...αλλά μπορώ να σε πάω κι εγώ όποτε θες!
ΔιαγραφήΤις δικές σου κριτικές πάντως τις εμπιστεύομαι!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ήμουν Αθήνα θα κανόνιζα ήδη να πάω!
Φιλιά πολλά!
Αχ ναι μωρέ, υπάρχουν τόσα πολλά και καλά έργα, μακάρι να μπορούσα κι εγώ να πήγαινα πιο συχνά, αλλά δεν με αφήνει η κρίση, κακή της ώρα... Καλό βραδάκι :)
ΔιαγραφήΤο έργο πρέπει να 'ναι πολύ ωραίο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά σαν το σχόλιο δε έχει!!Γέλασα με την ψυχή μου!!
Φιλάκια!!
Δεν είμαι σίγουρη ότι κατάλαβα ποιο σχόλιο εννοείς :)
Διαγραφή