Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

Καλημέρα!


Ax, εντάξει, κάπου το είχα γράψει και παλαιότερα
ότι είναι κάτι τραγούδια συνυφασμένα με ανέμελες καθημερινές 
και γιορταστικές Κυριακές. Η κουζίνα δεν είχε απορροφητήρα κι η μυρωδιά από το ψημένο κοτόπουλο τρυπούσε τα ρουθούνια σου.

Τα ραδιόφωνα στη διαπασών μιας κι οι Beatles είχαν αποφασίσει 
από νωρίς να γράψουν ιστορία. Κι έμειναν εντέλει συνεπείς στις υποσχέσεις τους. Πιστό στις υποσχέσεις του και το μυαλό (ακόμα, ευτυχώς!) φρεσκάρει στιγμές ανεξίτηλες. Πες μου για τις ημέρες 
εκείνες, με την πόρτα ανοιχτή και την κουρτίνα να κρατάει αντήλιο.

Όταν ήμουν 5 ετών, η μητέρα μου πάντα μου έλεγε πως η ευτυχία 
είναι το κλειδί της ζωής. Όταν πήγα στο σχολείο, με ρώτησαν τι θα 
ήθελα να γίνω όταν μεγαλώσω. Έγραψα «ευτυχισμένος». Μου είπαν 
ότι δεν κατάλαβα την εργασία κι εγώ τους είπα ότι δεν κατάλαβαν 
τη ζωή. Τζον Λένον 9/10/1940~8/12/1980 

Η ευτυχία είναι στιγμές και αρωματισμένες αναμνήσεις. 
Και ναι, σήμερα έχω να σου πω μόνο καλημέρα. Δεν αρκεί;
Καλημέρα κι όλα καλά! Thank you, uh, ha ha ha! 

Υ.Γ Έχεις προσέξει πως αν μας πει στο δρόμο κάποιος "καλημέρα" τον κοιτάμε με μισό μάτι; Ελληνάρες! Ha ha ha!
Foto

Και μην ξεχνιόμαστε: μικρά σπίτια μεγάλες χαρές! Κλικ!

❤¸¸.•*¨*•♫ ............................ο πιο πιστός φίλος του σκύλου.............................❤¸¸.•*¨*•

42 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Ναι, η ευτυχία είναι στιγμές και αρωματισμένες αναμνήσεις!
    Κι όλα καλά ακόμα και όταν δεν είναι όλα καλά! ☺
    Φιλούρες! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενεργοποιούνται (και) με τα αρώματα, δεν είναι μαγικό; :)

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Πέτρα μου,
    Αρκεί η καλημέρα, αρκεί και η υπενθύμιση -μέσω Τζον Λένον- των προσδοκιών που έχουμε από τη ζωή μας.

    Φιλιά
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλημέρα λοιπόν πετροκόριτσο τρελοκόριτσο!!!
    Εγώ τώρα έχω μυρωδιά θάλασσας και αντηλιακού και θυμάμαι διακοπές!!!
    Αχ πότε θα έρθουν;;
    Φιλί τεράστιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ευτυχία είναι στιγμές! ("ΣΥΛΛΕΓΩ ΣΤΙΓΜΕΣ" τι νομίζεις ότι τυχαία έδωσα αυτό τον τίτλο στο blog μου και το έχω και σαν motto στη ζωή μου; no, no, no, no!!!)
    Ό,τι μας κάνει χαρούμενους, είναι ευτυχία!
    Κι από εμένα μια ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως κι επίσης να σου πω ότι μου αρέσει ο τίτλος του blog σου!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα κάθε μέρα όλη μέρα πέρα ως πέρα !!!!

    Αναμνήσεις πολλές, καλές και κακές, αλλά είμαι ευγνώμων για όλες γιατί μου θυμίζουν ότι έζησα και συνεχίζω να ζω !!

    Φιλιά Πολλά

    Υ.Γ. Οι Ελληνάρες όχι μόνο κοιτούν με μισό μάτι όποιον τους λέει 'Καλημέρα", αλλά και κατηγορούν ως υποκριτές όσους το κάνουν σε καθημερινή βάση ! Τα πάντα όλα !!!

    Ρε φίλε ...
    "μια καλημέρα είναι αυτή
    πες την κι ας πέσει χάμω
    πες την κι ας πέσει χάμω"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερούδια και φιλιά Αγγελική μου από μια Ελλάδα, που, από αύριο μάλλον, θα θυμίζει κανονικό καλοκαίρι!

      Διαγραφή
  6. Καλημέραααα Πετράδι!!!
    Χθες έκανα βόλτα σε μια έρημη παραλία, στα μισά αντάμωσα ένα νεαρό που έκανε και κείνος βόλτα και σκεφτόμουν να του πω καλημέρα ή να μην του πω (φοβόμουν μην με κοιτάξει με μισό μάτι) ευτυχώς μου είπε πρώτος καλημέρα και την ανταπέδωσα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο, Πέτρα μου!
    Μια γλυκιά αναδρομική καλημέρα και καλό μεσημέρι :)

    υγ: Πόσο τέλεια η φράση του Λένον για τη ζωή;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δική μου καλημέρα να δεις πόσο αναδρομική είναι!! :))

      Διαγραφή
  8. Χαιρετώ σε Πετράδι μου
    Χάντρα χάντρα οι αναμνήσεις δένουν
    καταπληκτικά στολίδια
    Καλό μεσημεράκι!!

    φιλί γλυκό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπορεί να μεσημέρια σε αλλά εγώ ήρθα για να σου πω καλό υπόλοιπο ημέρας!!!!!! Φιλιά Πέτρα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα λοιπόν!
    Να κρατάμε όμορφες, αρωματισμένες αναμνήσεις που να μας κάνουν ευτυχισμένους!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ατσα μούρη ο Λένον!!! Ωραία τους τα πε!! :)))
    Οσο μπορείς συμπεθερούλα μου να χεις αναμνήσεις που θα σε κάνουν τρισευτυχισμένη!! ♥
    Πολύ γλυκειά η ανάρτησή σου!! Καλό απόγευμα να χεις!! Μάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέτοια ώρα καλησπέρα θα σου πω.
    Και, ναι, η ευτυχία είναι μικρές στιγμές που αθροίζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ εγώ τι θα σου πω τέτοια ώρα και μάλιστα 3 ημέρες μετά;; Χαχα!

      Διαγραφή
  13. Κράτα μια "καλημέρα" για αύριο και μια καλησπέρα γι απόψε!
    Σ' όσους δεν μου λένε καλημέρα, τους τη λέω εγώ "Καλημέρα και σε σένα".
    Γιατί μπορεί να είναι μια απλή λέξη, αλλά αν την πεις, νομίζω πως προσδιορίζει το πόσο καλά ξεκινάει η μέρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Μαρία. Κι εγώ θα πω μια καλησπέρα τώρα πια!

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα σου Πέτρα μου..... Πολύ όμορφη και αυτή η ανάρτηση με την ξεχωριστή της ατμόσφαιρα. Καλό ξημέρωμα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Στην απλή αυτή λέξη η ουσία και στην απλή μου ΄΄καληνύχτα΄΄ η αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα εσύ,καληνύχτα και όνειρα γλυκά εγώ.Καλό ξημέρωμα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Πέτρα μου πολύτιμη!!
    Εγώ πάλι όσες φορές έχω πει καλημέρα σε κόσμο που δεν ήξερα γιατί είχα την διάθεση να το κάνω, πάντα είχα την ανταπόκριση που έπρεπε! Λες να οφείλεται στο γεγονός ότι χαμογελάω πολύ?
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο χαμογελαστός άνθρωπος πάντα έχει μεταδοτικότητα χαρά μου!

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα, Πέτρα! Φοβερή ανάρτηση! Μου έφτιαξε το κέφι (η ανάρτηση σε συνδυασμό με το κομμάτι) και πόσο το χρειάζομαι αυτό τώρα, που είμαι μέσα στη μιζέρια της εξεταστικής....!! Χαχαχα!
    Και οι Beatles είναι εκπληκτικοί! Θεωρώ ότι τα πιο " σοβαρά " κομμάτια τους άλλαξαν ολάκερη τη φιλοσοφία της ροκ σύνθεσης.

    Καλή σου μέρα, λοιπόν, Πέτρα και σε ευχαριστώ για το " ανέβασμα " της διάθεσης! Χαχα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρασμε πόσο χαίρομαι!
      Άσε που παίζει να είσαι από τους λίγους που άκουσες το τραγούδι! Καλό σ/κ :)

      Διαγραφή
  19. Ciao Petra! Όντως στη ζωή μας στιγμές ευτυχίας κυνηγάμαι... Η απόλυτη ευτυχία δεν υπάρχει, όνειρο άπιαστο είναι!

    -«Να δεις τον κόσμο σε έναν κόκκο άμμου
    Τον ουρανό σε ένα άγριο λουλούδι
    Να κρατήσεις το άπειρο στην παλάμη του χεριού σου
    Και την αιωνιότητα μέσα σε μιαν ώρα
    Τότε κρατάς την ευτυχία στα χέρια σου.»
    (Γουίλιαμ Μπλέικ)


    -«Η ετυχία είναι σαν μια πεταλούδα: όσο την κυνηγάς σου ξεφεύγει, αλλά αν στρέψεις την προσοχή σου σ’ άλλα πράγματα, θα έλθει και θ’ ακουμπήσει απαλά στον ώμο σου»
    (Χένρι Ντέιβιντ Θόρο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Και την αιωνιότητα μέσα σε μιαν ώρα¨"..ευχαριστώ όπως πάντα Γιάννη μου! :))

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.