Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Λίγο πριν από τα μελομακάρονα, έλα να χαλβαδιάσουμε παρέα!..


Σου υπόσχομαι σήμερα ότι θα σου πω μόνο ωραία πράγματα, θα σου προτείνω μόνο ομορ-φιές, αλλά μέσα σε όλα, θα δεις και μια συνταγή, που θα σου φύγει το τσερβέλο. Λίγο πριν βυθιστούμε στη δίνη τών μελομακάρονων+των κουραμπιέδων, έλα να δεις τι εστί χαλβάς!

Σε κατσαρόλα πάνω σε δυνατή φωτιά, βράζω το νερό. Προσθέτω τις φέτες λεμονιού, το ξύλο κανέλλας, την ζάχαρη και ανακατεύω καλά μέχρι να γίνουν σιρόπι...μπες και δες!
Κι αν νομίζεις πως είναι μια συνταγή για έναν συνηθισμένο χαλβά γελιέσαι! Είναι όνειρο!

....................................................................................................
....................................................................................................

Μη μου πεις ότι δεν σε γλύκανα. Αυτό θα πει...χαλβάδιασμα, όχι αστεία! Κράτα γερά όμως, διότι οι συγκινήσεις μόλις άρχισαν... Η Μιμή έκανε το σπίτι της και τη ζωή της σαν όνειρο. Με εμφάνιση μοντέλου, με έναν σύζυγο φωτογράφο, με πέντε παιδιά κι ένα blog μαγειρικής και αισθητικής, η Μιμή ζει στην γαλλική επαρχία κάνοντας τη ζωή της τέχνη!
Το σπίτι της, τα φαγητά της, ο τρόπος που φωτογραφίζεται και ζει, είναι τόσο ιδιαίτερα.

.............................................................................
Ειρήνη Γραμματικοπούλου~Ο μικρός Έγιολφ~Θέατρο Αγγέλων Βήμα
.............................................................................

Η βόλτα μας όμως σήμερα δεν έχει τελειωμό και επιστρέφουμε πίσω στα μέρη μας. Εδώ 
όπου η Τέχνη βάζει και πάλι τα καλά της κι ανοίγει τις πύλες του θεάτρου, αφού χειμώνια-σε πια για τα καλά κι ο κόσμος πάει και πάλι θέατρο. Οι παραστάσεις και πάλι πολλές, κι όμως είναι κάποια που ξεχωρίζει. Όχι μόνο γιατί ο Ίψεν κι "ο μικρός Έγιολφ" συναντούν 
το κοινό, προσδοκώντας να το γοητεύσουν, αλλά γιατί εκεί, ανάμεσα σ' έναν δροσερό και πολλά υποσχόμενο θίασο, υπάρχει μια τόσο ισχυρή παρουσία: η δική μας Ειρήνη με το 
φλογερό της ταμπεραμέντο, μπορεί να βρίσκεται στη σκηνή για δέκα μόνο λεπτά, είναι όμως εκείνα τα καθοριστικά λεπτά που η παράσταση απογειώνεται, το παραμύθι μόλις αρχίζει, η βελούδινη φωνή τής Ειρήνης σε αφοπλίζει και το βλέμμα της σε μαγνητίζει.
Κυρίες και κύριοι, η παράσταση αρχίζει. Παρακαλούμε απενεργοποιήστε τα κινητά σας.

Μετά τον σοκολατένιο χαλβά με ρόδι, μετά τις μαγειρικές προτάσεις τής Μιμής, μετά το θέατρο με την Ειρήνη, ένα καφεδάκι επιβάλλεται. Ένα κέρασμα επιβάλλεται. Κάποιες φορές τα πράγματα είναι τόσο απλά. Όσο ένα σεμνό κέρασμα. Όχι, δεν το λέω εγώ, είναι μια πρωτοβουλία τού περιοδικού σχεδία, που όσο πάει εξαπλώνεται σε όλη τη χώρα
και ξεκίνησε από ένα καφενείο τής Θεσ/νίκης: πληρώνεις έναν καφέ για κάποιον άγνω-
στο φίλο που δεν έχει ούτε για έναν καφέ. Κέρασμα ανθρωπιάς με άρωμα καφέ εδώ!
..............................................................................................................
..............................................................................................................
Τα γεγονότα που μας σημάδεψαν μέσα στο 2015 τα διάβασες; Κλικ!


Σήμερα ταξιδεύουμε με τα φλιτζάνια της Αλεξάνδρας!

Οι φωτό με τον χαλβά ανήκουν στο blog majeriko όπως και η συνταγή. Η εικόνα στο τέλος είναι από εδώ

❤¸¸.•*¨*•♫ ............................ο πιο πιστός φίλος του σκύλου.............................❤¸¸.•*¨*•

58 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!
    Πολλά ταξίδια σήμερα, πάω να χαζέψω με τις φωτογραφίες της Μιμής που μου άρεσαν ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρωινο "χαλβάδιασμα"...υπέροχο!!!Καλημέρα Πετροκόριτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή μου Πέτρα τι γλυκιές και ζεστές
    σελίδες μας παρουσίασες σήμερα!!
    Πολύ τις χάρηκα...μας απογείωσες πάλι!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και μ αρεσει ο χαλβας
    αχ τι μου κανες τωρα

    χαιρομαι που με παρεσυρες μαζι σου στις ξεχωριστες βολτες και ευχομαι πολλα ακομη ενδιαφεροντα πραγματα

    φιλια πολλα αδυναμια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παίρνω έναν χαλβά κούκλο και πάω να ταξιδέψω μαζί σου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ☆,.-~*’¨¯¨’*·~-.¸-.-~*’¨¯¨’*·~-.¸☆
      .·’★¸.·’★*·~-.~*¸.·’★¸.·’★~*¸.·’

      __________★
      ________✰ ★ ✩
      ______✯ ✰ ★ ✩ ✮
      ____✮ ✯ ✰ ★ ✩ ✮ ✯
      __✩ ✮ ✯ ✰ ★ ✩ ✮ ✯ ✰
      ★ ✩ ✮ ✯ ✰ ★ ✩ ✮ ✯ ✰ ★

      ☆,.-~*’¨¯¨’*·~-.¸-.-~*’¨¯¨’*·~-.¸☆
      .·’★¸.·’★*·~-.~*¸.·’★¸.·’★~*¸.·’

      Διαγραφή
  6. Εντάξει σήμερα βρήκες το όνειρο που λέγεται χαλβάς , τη ζεν ζωή της Μιμής , θα ζηλέψω με την παράσταση της Ειρήνης που είδατε και σε πρώτη ευκαιρία θα κεράσω καφέ για κάποιον άλλον !!! Αγκαλιά σφιχτή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα σου Πέτρα μου. Αυτό σήμερα δεν είναι ανάρτηση. Είναι ένα φρέσκο μπουκέτο λουλούδια. Είναι ένα υπέροχο μαγκαζίνο γεμάτο καλούδια και μάλιστα γιορτινά. Με γέμισες ξεγνοιασιά στον περίπατό μου εδώ. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάντοτε μου άρεσαν οι πρωτοβουλίες ανθρωπιάς. Αν πηγαίναμε όλοι μα όλοι αποκλειστικά σε καφετέριες που συμμετέχουν σε αυτή τη δράση (και οι υπόλοιπες βάραγαν μύγες) να δεις για πότε θα εξαπλωνόταν παντού. Ποιος έχει λοιπόν την δύναμη στα χέρια του;

    Στην Ειρήνη να μεταφέρεις τις καλύτερες ευχές μου. Εύχομαι η παράσταση να σκίσει!

    Όσον αφορά το χαλβάδιασμα έχεις δίκιο γιατί είμαστε και σε περίοδο νηστείας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά όσα λες για τα καφενεία, αλλά εμάς μας "έφαγε" ο φρέντο!..

      Διαγραφή
  9. Ciao Petra!... "Γλυκό" το κείμενό σου, αλλά και ευαίσθητο (για το κέρασμα στον άγνωστο!
    Καλές γιορτές να 'χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλέ τι χαλβάς είναι αυτός;;; Τι παρουσίαση;; Νιαμ νιαμ ξελιγώθηκα η γυναικούλα!! Δεν με λυπάσαι καθόλου συμπεθέρα μου!! :)))

    Τέτοιες πρωτοβουλίες είναι για χειροκρότημα!! Μπράβο!! Μέσα από το ζόρι να μην ξεφτίσει η ανθρωπιά μας!!

    Εντάξει, οι ξένοι bloggers φυσάνε!! Καλέ δεν λέω τίποτις κακό για τους εγχώριους εδώ, αλλά κοίτα εδώ υπερπαραγωγή η Μιμή!!! Φανταστική κι όλη η οικογένεια!!

    Για την Ειρήνη τι να πω;;; Απλά προσυπογράφω τα γλυκά σου λογάκια και υπερτονίζω πάλι γι αυτό το βλέμμα λεπίδι!! Συγχαρητήρια σε όλους!! Να σαι καλά συμπεθερούλα μου!! ;)))

    Φιλάκια ολόγλυκα!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να πάνε να δουν την Ειρήνη όσο γίνεται περισσότεροι! :))

      Διαγραφή
  11. Σιγά μην χαλβαδιάσω κοπελιά! Για ποια με πέρασες!
    Στέκομαι στο πρότζεκτ Το κέρασμα γιατί όταν είχα πρωτακούσει για αυτό είχα ενθουσιαστεί κι αναρωτιόμουν γιατί δεν υπάρχει παντού και στην Ειρήνη μας , που ζηλεύω που εσύ είχες πάλι την ευκαιρία να την απολαύσεις!
    Φιλάκια πολλά!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το λες, η Ειρήνη είναι απολαυστική, σαν χαλβάς με σοκολάτα! :)

      Διαγραφή
  12. Ομορφο ταξίδι Πέτρα μου!
    Μας γνώρισες τόσες ομορφιές!
    Θανκ γιου!!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Μαμά, να με φτιάξεις και χαλβά... και κιοφτέδες, πολλούς κιοφτέδες"
    Πέρασα για μια καλησπέρα και μ' έπιασε υπογλυκαιμία.
    Α ρε Πέτρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αμαν ακομα δεν ήρθα απο τας διακοπας μου τας ιατρικας παρακαλώ και να στην μούρη ενα χαλβας χαλβαδένιος.. αμαν τι μου κανεις που δεν θελω να αμαρτησω η γυναικα Πατρίνα μου.. πως να αντισταθω.. που είμαι γλυκατζού;
    Ασε δε που ζήλεψα την Μιμή όπως εκατομύρια άλλες γυναικες στον πλανητη φανταζομαι για την επιλογη της να ζεί...ποιοτικά..και κεδροφόρα όμως χαρη στην ιδέα της και στον τρόπο ζωής της... βρε τι σου κάνει το μποκάρισμα...!!!
    αλλα εκεινο που ξεχωρισα ειναι ο καφες... που σταζει αγαπη... !!!! φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές οι Μιμές πάντα κατάφερναν να γίνονται διάσημες! :))

      Διαγραφή
  15. Ακόμα κι εγώ που δεν μου αρέσουν τα γλυκά, γλυκάθηκα με την ανάρτηση !!!1
    Καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπαίνω και βλέπω το χαλβά με τη σοκολάτα και το ρόδι και παθαίνω πλάκα! Ασε που σκέφτηκα πόσα επεισόδια έχω χάσει και η Πέτρα το γύρισε στη μαγειρική χαχαχα ο νους μου πάντα στο φαΐ!! Θα πάω να τσεκάρω τη συνταγή γιατί είδα άλλο τρόπο απο αυτό που κάνω!
    Την Ειρήνη θα ήθελα κάποια στιγμή να τη δω στο θέατρο και φυσικά να την γνωρίσω γιατί φαίνεται γλυκιά, ευγενική φυσιογνωμία, καλλιεργημένη και με έξυπνο χιούμορ!! Κοίτα πόσα πράγματα μπορεί να σου βγάλει ένας άνθρωπος από ένα μπλογκ και μία φωτογραφία... Απίστευτο!
    Αυτό με το καφέ το είχα ξαναδιαβάσει σε ελληνικό blog αλλά ήταν πάλι για τη Θεσσαλονίκη, στην Αθήνα το καλοκαίρι που ήμουν δε το είδα κάπου και είναι κρίμα. Πάντως όταν βλέπω άτομα που πουλάνε την Σχεδία πραγματικά πονάει η ψυχή μου που παλεύουν όλη μέρα (μέσα στη ζέστη ή στο κρύο) να πουλήσουν ένα τεύχος και να κερδίσουν το φαΐ τους. Τώρα που το σκέφτομαι βέβαια.. δε πρότεινα ποτέ σε κανέναν ένα καφέ. Είχα καιρό να έρθω και με έπιασε λογοδιάρροια.. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ειρήνη είναι ακριβώς αυτό που φαίνεται,
      αλλά ακόμα πιο βελτιωμένο μοντέλο! :))

      Ελεάνα, αν πατήσεις το λινκ (στο τέλος τού κειμένου μου)
      εκεί που λέει: "με άρωμα καφέ εδώ"
      θα δεις όλα τα σημεία στην Αθήνα που σερβίρουν τον καφέ.

      Διαγραφή
  17. γιατί μου το 'κανες αυτό;;; για το χαλβά εννοώ!!!!! χχαχαχα...θενκ γιου και για όλες τις πληροφορίες φυσικά! :) φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Wonderful blog! Welcome to Tante Mali! I'm happy to have you around!
    All my best
    Elisabeth

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απαπα να φας χαλβά από τα χεράκια μου να δεις τι θα πει χαλβάς νονά.
    Οι ξένοι bloggers βέβαια, να τα λέμε κι αυτά κρύβουν και χορηγίες από πίσω τους, εδώ εμείς δεν τα έχουμε αυτά.
    Σε φιλώ blogoνονά μου και σε ευχαριστούμε που μας ταξίδεψες σε γευστικές και πολιτιστικές μαγείες και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε κουκλοβαφτιστηρόνιμου, κάνεις χαλλλβά;;; Σου 'ρχομαι!!

      Διαγραφή
  20. Μία και μία οι προτάσεις σου!
    Καλέ τι χαλβάς θαύμα είναι αυτός...;!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έχω μείνει άφωνη σου λέω...προσπαθώ να απορροφήσω όσο μπορώ πιο ολοκληρωμένα το υλικό από την ανάρτησή σου.Ο χαλβάς και το Majeriko που πρώτη φορά βλέπω; Την Ειρηνη στην σκηνή;Τον καφέ "σε αναμονή" που έχω ακούσει είναι γεγονός αλλά επίσης που δεν έχω προτείνει επίσης είναι γεγονός; Την φοβερή Γαλλίδα που έμεινα με το blog της; Οκ... ας τα πάρω ξανά από την αρχή. Θα τα διαβάσω ξανά όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιάξε χαλλβά και καφέ κι απόλαυσε τη ανάρτηση μου,
      με..μπόλικες θερμίδες όμως...:)) Προσοχή ε;.. :)

      Διαγραφή
  22. Υπεροχη η σημερινη βολτα στο μπλογκοσπιτο σου! Γλυκαθηκα εμαθα συγκινηθηκα ...να σαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο χαλβάς, σκέτος πειρασμός, Πετράδι μου, αλλά και όλα τα υπόλοιπα χρήσιμα κι ενδιαφέροντα που διαβάζω με κάνουν να αισιοδοξώ... Ο "καφές σε αναμονή" απ' όσο πήρε το αυτί μου, μετακινήθηκε και στην Αθήνα, αλλά δεν ξέρω πού και σε τι έκταση. Όσο για την εξαιρετική Γαλλίδα blogger, είναι παράδειγμα προς μίμηση οι φωτό και η δουλειά της.
    Άφησα τελευταία την Ειρήνη, για να της ευχηθώ μέσα από δω, πολύ και καλή επιτυχία σε ό,τι κάνει!
    Φιλιά γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου, στο τέλος τού κειμένου μου,
      έχω ένα λινκ: "με άρωμα καφέ, εδώ!" (κανείς δεν το άνοιξε; χαχα!)
      κι εκεί μέσα γράφει τα σημεία τής Αθήνας που κερνάνε τον καφέ :))

      Διαγραφή
  24. Το καλύτερο χαλβάδιασμα!
    Δεν κατάλαβα τι το ιδιαίτερο έχει η Μιμή! Κι εγώ έτσι ζω ζω! Όχι, στη Γαλλία, στα Όνειρά μου, αλλά κανένας δεν το έκανε θέμα...
    Εγώ πότε θα δω την Ειρήνη, οέο;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα χρυσόστομη! :))
      Να πας να δεις την Ειρήνη, γιατί θα χάσεις! :)

      Διαγραφή
  25. Μια ανάρτηση με πολλά και διάφορα ενδιαφέροντα! Ευχαριστούμε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έλα ρε είδες την Ειρήνη!!! Πολύ χαίρομαι που είναι καλά το κορίτσι μας! Αχ πως δεν ήξερα να της έστελνες χαιρετίσματα! Υπέροχα νέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.