Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016

✿ Πέρασε ένας χρόνος...








Ε,  λοιπόν όταν βρέχει, οι φτωχογειτονιές δείχνουν ακόμα πιο φτωχές. Ίσως να φταίνε οι λακκούβες που όλο και βαθαίνουν, τα κάγκελα τών παλιών πολυκατοικιών που δείχνουν ακόμα πιο σκουριασμένα, η καθαρή όψη τών τοίχων, που ξεπλένονται από το καυσαέριο, και αποκαλύπτονται οι ρωγμές τού χρόνου...

Σε μια τέτοια φτωχογειτονιά βρέθηκα ένα βροχερό βράδυ, οδεύοντας για ένα θέατρο που δεν ήταν ένα συμβατικό θέατρο, αλλά ένα παλιό σπίτι τής δεκαετίας τού '60 (;) για μια παράσταση που δεν ήταν μια συμβατική παράσταση, αλλά μια σχεδόν-πριβέ-θεατρική-βραδιά, αφού, ο θίασος, επτά νέα παιδιά συν η σκηνοθέτης τού έργου, δίνουν την  παράσταση στην μέση τού σαλονιού γύρω από -αυστηρά- 22 θεατές! Όσους δλδ χωρά το σαλόνι τού σπιτιού! Μπαίνουμε;...

Μετά το χτύπημα στο κουδούνι, μας υποδέχθηκαν οι ίδιοι οι ηθοποιοί, μας πήγαν στην κουζίνα τού σπιτιού και...έβαλαν νερό να ζεσταίνει στο μικρό γκαζάκι, για το τσάι, κέρασμα από εκείνους, με την διακριτική επισήμανση (επάνω στον τοίχο) να αφήνει ο καθένας όσα χρήματα θελήσει για έναν καφέ ή ένα κρασάκι, για ένα αρωματικό τσάι με μπισκότα κανέλας! Το ίδιο ισχύει άλλωστε και για την παράσταση: στην έξοδο, αφήνεις σε ένα κουτί -δίπλα στο βιβλίο εντυπώσεων- όσα χρήματα θελήσεις εσύ, για την παράσταση που μόλις είδες!...

Χμμμ... Τώρα είναι ΤΟΣΟ δύσκολο να πω πόσα μαθήματα πήρα μέσα σε ένα -βροχερό- βράδυ, μέσα σε ένα παμπάλαιο σπίτι, από μιά δροσερή παρέα εφτά παιδιών, που τα νιάτα τους, το κέφι τους, η δίψα τους για την ζωή, τα όνειρά τους και η ομορφιά τους, δεν μπορούσαν να χωρέσουν σε κανέναν τοίχο κανενός σπιτιού! Αλήθεια, το 'χεις προσέξει κι εσύ ότι τα νιάτα κάνουν από μόνα τους όμορφα τα παιδιά; Εκείνο όμως που τα ομορφαίνει πέρα και πάνω από όλα, είναι ο αυθορμητισμός τους, ο ενθουσιασμός τους για ζωή! Είναι αυτό το: εγώ-θα-τα-καταφέρω-στην-ζωή-ρε-πούστη!-ο-κόσμος-να-χαλάσει!... που σε παρασύρει και σου ανεβάζει την αδρεναλίνη, που σε κάνει να θες να μείνεις για πάντα μέσα σε ένα φτωχικό κουζινάκι κάπου στον Κολωνό, και μιά παρέα νεαρών παιδιών να τραγουδά δυνατά εναλλάξ, Χατζιδάκι, Θεοδωράκη, Χιώτη, Λοϊζο, σαν να μην υπάρχει αύριο ή μάλλον...σαν να υπάρχει ΜΟΝΟ αύριο, κι εκείνοι το κρατούν μέσα στα χέρια τους και το ελέγχουν απόλυτα μαζί με το μυστικό τής επιτυχίας! 

Κι από την άλλη, εγώ, ο ...μεσήλιξ (φτου!) θεατής, που έφτασα σ' αυτό το σπίτι-θέατρο, μέσα στην γνωστή μιζέρια που μας καταβάλλει όσο μεγαλώνουμε, και που βρέθηκα στα ξαφνικά, να συναναστρέφομαι μια παρέα φρέσκων παιδιών, όπου εκείνα μου διαμηνούσαν με όλους τους τρόπους ότι θα νικήσουν κάθε εμπόδιο μέσα σε μιά ρημαγμένη Ελλάδα, ενώ εγώ κατέβαζα το βλέμμα σαν(;) ένοχη, αφού φοβόμουν μην προδώσω την σκέψη μου "μα γίνεται να τα καταφέρετε σε μιά ρημαγμένη Ελλάδα;".. Εγώ να αντλώ δύναμη, αλλά να μην έχω να δώσω! Πόσο άνισο όλο αυτό; Αν και τα νιάτα, δικαίως, δεν χαμπαριάζουν! 

ΝΑ ΠΑΤΕ σε μιά παράσταση σε ένα σπίτι, να δείτε το "πέρασε ένας χρόνος", να αντλήσετε δύναμη από τα νιάτα τού σήμερα, από μιά παρέα παιδιών που ανήκουν "στην Ελλάδα που αντιστέκεται, στην Ελλάδα που επιμένει κι όποιος δεν καταλαβαίνει δεν ξέρει που πατά και που πηγαίνει", ή ...δεν είναι πια νέος...!

Πέρασε ένας χρόνος από το προηγούμενο bazaar που διοργάνωσε το blog ξεblogάρισμα κι ετοιμάζεται και φέτος να ανοίξει τις πύλες του 
και πάλι, το Σάββατο και την Κυριακή 10 και 11 Δεκεμβρίου αντίστοιχα. Να είμαστε όλοι εκεί! Είναι για καλό σκοπό αφού! Foto ~ @ ~ Foto 
....................................................................................................
Και για όσους δεν το διάβασαν ακόμα (τσάμπα θόρυβο έκαναν οι σκέψεις μου μανίτσες;;) άλλαξα το όνομα τού blog μου και το βάφτισα 
"οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο". Πολύ θα σας παρακαλούσα να το μετονομάζατε, όσοι το έχετε στο blogroll σας! Σας μερσώ! Ωρεντουβάρ!
....................................................................................................

✰♡*•˛❤˛•*✰✰♡*•˛❤˛•*✰✰♡*•˛❤˛•*✰

❤¸¸.•*¨*•♫ .............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

52 σχόλια:

  1. Μια διαφορετική παράσταση ε? Ίσως τελικά αυτο να λείπει από αυτη την χώρα. Η διαφορετικότητα. Στον τρόπο σκέψης και πράξης. Είτε έρθει το επιθυμητό αποτέλεσμα, είτε πνιγει η διαφορετικότητα στον βάλτο της συνήθειας και του ωχαδερφισμού που μας κατακλύζει καθημερινά, τουλάχιστον θα έχουμε προσπαθήσει! Άραγε χάσαμε το τρένο???? Η προλαβαίνουμε ακόμα για ένα τελευταίο ταξίδι?

    Υ.Γ. Εύγε στα νέα παιδιά που δεν το βάζουν κάτω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίστεψέ με Μάκη μου, η παράσταση ήταν το λιγότερο,
      από όσα αποκόμισα εκείνη την βραδιά.. Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  2. Αυτό που παρατηρώ τα τελευταία χρόνια είναι ότι οι νέοι άνθρωποι γίνονται όλο και πιο δημιουργικοί, προσπαθούν να διαμορφώσουν νέα πρότυπα κι εσείς βρε Πέτρα μου χαμηλώνετε το κεφάλι.. Δεν το δέχομαι! οι ενοχές δεν πάνε καμία κοινωνία μπροστά. Έχετε όλοι τόσα να δώσετε και δεν είναι θέμα ηλικίας.. Πρέπει να είμαστε ενωμένοι όχι διασκορπισμένοι. Δεν σου κρύβω ότι κάποτε ήμουν πολύ θυμωμένη που λούζομαι ακόμα τις μαλακίες των προηγούμενων γενιών. Σταμάτησα όμως να το βλέπω έτσι, σημασία έχει τώρα τι κάνουμε. Χαίρομαι απίστευτα που πήγες εκεί και βίωσες κάτι μαγικό.. Και ψηλά το κεφάλι.. αφού έχεις μυαλό και ψυχή, εσύ θα το σκύβεις;

    (✿ ♥‿♥)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, εσύ μάλλον το πήρες πιο βαριά από εμένα! Χαχα :)
      Επειδή δεν θέλω να δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις, εγώ
      βλέπω τα πράγματα μέσα από το πρίσμα τού ρεαλισμού, τώρα κακώς
      αυτό εκλαμβάνεται ως ενοχή ή ηττοπάθεια. Σε κάθε περίπτωση όμως,
      ο ρόλος τής κάθε γενιάς είναι διαφορετικός, όπως και κάθε ανθρώπου
      άλλωστε, ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία του. "Οι μαλακίες τών προηγούμενων
      γενιών" δεν γίνεται σε καμία περίπτωση, να αφορούν ΣΥΣΣΩΜΗ κάθε γενιά!
      Αλίμονο :) Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Τι ωραία! Χαίρομαι που απόλαυσες την παράσταση.
    Δεν έχω παρακολουθήσει κάτι τέτοιο, πολύ θα το ήθελα...
    Φιλιά, ξανθούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ουάου, ακούγεται φανταστικό. Μακαρι να προλάβω> ¨).
    Τώρα όντως πρέπει να αλλάξουμε το όνομα του blog σου και στο blog μας; :P
    Ωιμε μας. Καλό βράδυ. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πω πω, τι εμπειρία!!! Θα πω μόνο ευχαριστώ που μας ενημέρωσες για κάτι τόσο αξιόλογο και πρωτότυπο και θα αφήσω ένα γλυκό φιλί...
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πράγματι θα ήταν πολύ ωραία εμπειρία !!! Δεν έχω παρακολουθήσει ποτέ κάτι τέτοιο και μ άρεσε πολύ σαν ιδέα !!!! Υπάρχουν πολύ αξιόλογα παιδιά που κάνουν σοβαρές και εξαιρετικές προσπάθειες σήμερα !!! Καλό βράδυ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ πρωτότυπη η προσπάθεια που περιγράφεις, Πέτρα. Ευτυχώς λοιπόν υπάρχουν νέοι που δεν καθηλώνονται στη μιζέρια των μεσηλίκων, μέσα σε «μια ρημαγμένη Ελλάδα».
    Των μεσηλίκων με τις ενοχές «Εγώ να αντλώ δύναμη, αλλά να μην έχω να δώσω!».
    Στην ανάρτησή μου «Ω ΠΑΤΡΙΔΑ!» (2012) έγραφα:
    Ω Πατρίδα λαβωμένη, από φίλια πυρά,
    κάποτε ανδρειωμένη, τώρα μες στην καταχνιά.
    Πόσους στίχους να σου γράψω, είναι τόση η σκουριά,
    τι να πρωτοπεριγράψω, τι να πω και στα παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρόλα αυτά, τα παιδιά είναι πάντα εκείνα που κάνουν την Ανατροπή Άρη μου :)

      Διαγραφή
  8. Σ΄αυτά τα παιδιά ακουμπάμε τις ελπίδες μας για το μέλλον.....είμαι βέβαιη ότι θα καταφέρουν να νικήσουν κάθε εμπόδιο μέσα σε μιά ρημαγμένη Ελλάδα.....χάρηκα τη μοναδική εμπειρία σου , μακάρι αυτές οι υπέροχες ιδέες να βρούνε μιμητές και υποστηρικτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω Κλαυδία μου,
      τα παιδιά μας είναι το μέλλον,
      αλλά θα χρειαστεί να παλέψουν
      πολύ περισσότερο από εμάς.. :)

      Διαγραφή
  9. Θαυμαστή εμπειρία υποθέτω...
    Εύγε στα παιδιά με το πρωτοποριακό
    πνεύμα!!!!
    Πολύ θα ήθελα να βρεθώ κι εγώ εκεί!!!

    Σε χαιρετώ και σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ θα ήθελα να είμαι κι εγώ εκεί. Πιστεύω στα νέα παιδιά κι ελπίζω ότι έχει μέλλον η Ελλάδα.
    Δε φτάσαμε τυχαία ως εδώ, για να χαθούμε στο βωμό του χρήματος.
    Κι εδώ στη Θεσσαλονίκη παρακολουθήσαμε μια ωραία παράσταση από ερασιτέχνες ηθοποιούς, όλοι εκπαιδευτικοί κι έκαναν τη διαφορά, παίζοντας με απίστευτη ζωντάνια.
    Να είσαι καλά Πέτρα μου κι άσε τις σκέψεις σου να κάνουν θόρυβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρένα μου :)
      Επαγγελματίες ή ερασιτέχνες, δεν έχει διαφορά,
      απλά υπάρχουν πάρα πολλοί επαγγελματίες, που δουλεύουν απλήρωτοι :(

      Διαγραφή
  11. Νιώθω τον ενθουσιασμό σου, Πέτρα μου. Και τον καταλαβαίνω. Βλέποντας τον ενθουσιασμό των παιδιών ξεκινά μια γιορτή!
    ❤ (Ωραίο το... mood των εικόνων!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο σε αυτά τα παιδιά που δημιουργούν σε μια εποχή που κακά τα ψέματα, το ξέρουμε, το βλέπουμε, το νιώθουμε όλοι μας, δημιουργούν, φτιάχνουν, νιώθουν... και κάνουν την διαφορά, ακόμα κι αν τους λένε πολλοί ΄γύρω τους "δεν έχετε καμιά ελπίδα" κλπ. μαύρες σκέψεις. Θα το συζητήσω και θα το προτίνω αύριο στον καλό μου Φίλο τον Νίκο που είναι χρόνια ηθοποιός και παίζει ήδη σε παράσταση με θέμα τον "Ελευθέριο Βενιζέλο".
    Αλλά ξέρεις και κάτι βρε Πέτρα μου; Αυτό το "εγώ-θα-τα-καταφέρω-στην-ζωή-ρε-πούστη!-ο-κόσμος-να-χαλάσει!" κάπως έτσι το λέω "σαν καραμέλα" καθημερινά και ξέρεις γιατί; Γιατί πιστεύω πως αν τα πράγματα δεν π΄΄ανε καλύτερα, θα πάνε καλά όπως μπορεί ο καθένας. Δεν ξέρω, σκέφτομαι πια αρκετά θετικά, έτσι έχω επιλέξει... να προσπαθώ για το καλύτερο. Αυτό κάνουν και αυτά τα παιδιά. Τα χαίρομαι και τα θαυμάζω κι ας μην τα έχω δει. Μέσα από τις σκέψεις σου που ευτυχώς κάνουν θόρυβο (φτάνει πια η τόση σιωπή, λέω Εγώ τώρα!) ένιωσα αυτό που προσφέρουν αυτά τα παιδιά.
    Σ' ευχαριστούμε πάρα πάρα πολύ!
    Την 💛💛 μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά κάνεις και σκέφτεσαι θετικά!
      Αν όχι τώρα, τότε πότε;... Τα φιλιά μου! ❤

      Διαγραφή
  13. Πάνω από όλα Πέτρα μου μετράει ότι ανακαλύπτεις αυτούς τους θησαυρούς και τις πηγές τέχνης. Η Δαιμόνια αναζήτησή σου, φέρνει και σε εμάς εξαίρετες καταστάσεις και ομορφιές.
    Καλό Σ/Κ Πέτρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ να ευφραίνω την ψυχή μου, Γιάννη μου! Καλή σου εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  14. Απολαμβάνω και θαυμάζω τη κάθε σου ανάρτηση έστω και αν δεν γράφω συχνά λόγω..βιασύνης!!!Τα παιδιά όλα είναι ένας..κόσμος γλυκιά μου..είναι μία ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ από μόνα τους , είναι ένα όνειρο και μία αγάπη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Αχτίδα :)
      Να είσαι πάντα καλά και καλή εβδομάδα :))

      Διαγραφή
  15. Εικόνες & μυρωδιές μου έφερε η ανάρτηση σου Πέτρα μου .. .η μυρωδιά του καφέ, η μυρωδιά από το γκαζάκι, η μυρωδιά από μαγειρεμένο φαί που έχει κάτσει παντού ακόμη και στα έπιπλα... Ευτυχώς!!! Ευτυχώς που υπάρχουν τα παιδιά και ας νιώθουμε εμείς μεσήλικες... μυσταγωγική ατμόσφαιρα αυτή που περιγράφεις και πολύ θα ήθελα να βρεθώ μια φορά σε ένα τέτοιο χώρο! Φιλιά πολλά!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια πολύ διαφορετική εμπειρία, γιατί υπάρχει κι αυτή η Ελλάδα! ❤

      Διαγραφή
  16. Πρέπει να ήταν, το λιγότερο, ελπιδοφόρο αυτό που βίωσες.
    Να, κάτι τέτοια ζηλεύω (με την καλή έννοια)που δεν έχω την ευκαιρία να τα παρακολουθήσω!
    Αλλά, ευτυχώς, μας τα μεταφέρεις πολύ όμορφα και είναι κι αυτό μία αρκετά μεγάλη ικανοποίηση!
    Καλό Σαββατοκύριακο Μία Πέτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο και να τα μεταφέρω, η εμπειρία -μόνο- βιώνεται.. Τα φιλιά μου Αρτίστα ❤

      Διαγραφή
  17. Μόλις είδα αυτό που μου έγραψες: θα πάω το απογευματάκι στο παζάρι. Αν μείνεις, θα σε αναζητήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω να μάθω αν βρισκόμασταν μέσα στον ίδιο χώρο,
      και δεν ανταμώσαμε ποτέ! Χαχα :) Καλή εβδομάδα και του χρόνου..
      στο επόμενο μπαζάρ!

      Διαγραφή
  18. Χμμμ! Έχω χάσει πολλά, (μη γελιόμαστε! Χλωμό το κόβω να αναπληρώνω κενά!) οπότε ας μείνω στο ότι έφτιαξα το blogroll μου με τον νέο σου τίτλο!!!
    *Αν οι σκέψεις σου πάντως κάνουν πολύ θόρυβο και θέλεις ηχολήπτη... άσ'το! Έχεις πιο κοντινό σου άτομο!
    :-p
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Πετράδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μου το μικρό συργιανό λουκούμι! ❤
      Αχαχα! Όντως, από ήχο τα βολεύω! Ευχαριστώ για την αλλαγή ;) ❤

      Διαγραφή
  19. Που τις ξετρυπωνεις παιδι μου ολες αυτες τις ιδιαιτερες παρσστασεις??!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Έχω τον διάολο μέσα μου" !! (Χατζηχρήστος - Ο Ηλίας του 16ου) ❤

      Διαγραφή
  20. Υπέροχη εμπειρία, αξιέπαινη η προσπάθεια των νέων παιδιών, συγκλονιστική η δική σου περιγραφή!
    Μακάρι να μπορούσα να το ζήσω κι εγώ!
    Φιλιά πολλά!

    ΥΓ: Ευτυχώς μου θύμισες πως οι σκέψεις σου κάνουν θόρυβο και το άλλαξα επιτέλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξιέπαινη Μαρία μου, γιατί οι συνθήκες είναι πάρα πολύ
      δύσκολες (και) για εκείνα τα παιδιά... Καλή εβδομάδα! ❤

      Διαγραφή
  21. Σε ένα διάλειμμα αστραπή πέρασα και ευτυχώς δηλαδή, γιατί δεν μου είχες πει λέξη
    για αυτή την παράσταση τελικά! Κρυψίνους! Πώς είμαι εγώ; Καμία σχέση! ☺
    ΖΟΥΛΕΨΑ!!! ΕΣΚΑΣΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μικρή μόνο δήλωση: καλπάζει το αλτσχάιμερ στις μέρες μας!!! ☺ ❤ ☺

      Διαγραφή
  22. Λοιπόν καταπληκτική ιδέα!
    Με την πρώτη ευκαιρία θα πάω. Μετά τις γιορτές βέβαια, γιατί τώρα έχω ήδη να πάω σε δύο παραστάσεις που κέρδισα στο Ξεμπλογκάρισμα και έχω και κάποια άλλα κατά νου... που να προλάβω...
    Ευχαριστούμε για την ιδέα!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ξέρεις πάντως ότι είναι μόνο Παρασκευή Σάββατο Κυριακή,
      μέχρις τις 29 Ιανουαρίου. Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα :))

      Διαγραφή
  23. Με συγίνησε ο τρόπος που μας μετέφερες την εμπειρία οσυ και "ζήλεψα" που δεν έχω την δυνατότητα να παρακολουθήσω τη συγκεκριμένη παράσταση.
    Απλά σκέφτομαι...Ναι, στο τέλος αφήνεις όσα χρήματα θέλεις... και αυτά τα παιδιά μπορεί να ζουν αποκλειστικά από το συγκεκριμένο επάγγελμα... Δε θέλω να προχωρήσω τη σκέψη μου, αλλά νομίζω πως έχουμε μάθει να αξιοποιούμε γενικά λίγο λανθασμένα τα ελάχιστα -πλέον- χρήματα που πιάνουμε στα χέρια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ξεχνάμε δροσοσταλίδα μου (❤) ότι διάγουμε
      την ζοφερή εποχή, όπου πάρα πολλοί ηθοποιοί (κι όχι μόνο..)
      δουλεύουν χωρίς να πληρώνονται καν... Στο μεταξύ τα ενοίκια
      τρέχουν, άρα χρησιμοποιούνται όλοι οι τρόποι εσόδων... ❤

      Διαγραφή
  24. Μα αφού ξετρελάθηκαν όλοι!! Και μόνο που παίζεται και σε σπίτι, άλλη ατμόσφαιρα!! Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε συμπεθέρα μου και σε ενθουσίασε τόσο!!!
    Οσο για τις λακούβες άσε καλύτερα γιατί όλη η Αθήνα τίγκα σε αυτές!!
    Εγώ με βλέπω να την αφήνω για Γενάρη!! Φιλάκια πολλά πολλά και καλή μας βδομάδα!!
    Α!! Την πρώτη φωτό την έχεις ξαναχρησιμοποιήσει;; Κάτι μου θυμίζει!!! Μάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην νομίζεις συμπεθερόνι μου, έχω δει και πολλά προάστια..
      κυριλέ-τρομάρα-τους, που οι λακκούβες τσακίζουν αυτοκίνητα... :(
      Όχι, δεν την έχω χρησιμοποιήσει πάλι την φωτό, αλλά την λατρεύω! ❤

      Διαγραφή
  25. Έκανα την ίδια σκέψη, διαβάζοντάς σε: "Η Ελλάδα που αντιστέκεται…"
    Πολύ θα ήθελα να βρισκόμουν στην παρέα σας. Να ρωτήσω αυτά τα γεμάτα όνειρα και φιλοδοξίες «παιδιά» από πού αντλούν κουράγιο.
    Από τη δύναμη της νιότης;
    Από την πίστη τους στο όνειρο;
    Από τη σιγουριά ότι θα τα καταφέρουν;
    Ή απλά από τον αυθορμητισμό τους, αυτόν τον νεανικό αυθορμητισμό που τροφοδοτεί το μυαλό συνέχεια με καθαρό οξυγόνο και ενεργοποιεί ένα εσωτερικό ουρλιαχτό, «Όχι ρε πούστηδες, Δεν θα σας περάσει, Είμαι εδώ και θα σας νικήσω»;
    Ξέρω ότι «θα τα άκουγα».
    Ξέρω ότι θα εισέπραττα μερικά τεράστια «Γιατί;».
    «Γιατί η γενιά σας τα σκάτωσε;», «Γιατί η γενιά σας μας πούλησε;», «Γιατί να πληρώνουμε τα λάθη σας;»
    Οπότε καλύτερα που δεν βρισκόμουν στην παρέα σας.
    Έχω κουραστεί να απολογούμαι.
    Και βασικά έχω κουραστεί να λέω πράγματα που ούτε ο ίδιος πια δεν πιστεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο μου, όπως έγραψα και πιο πάνω στην Κατερίνα,
      είναι άδικο να αμαυρώνεται μια ολόκληρη γενιά, αφού
      πάντα κάποιοι ΔΕΝ έχουν την ευθύνη.. Μην ξεχνάμε ότι
      υπήρξαν πολλοί (πολίτες εννοώ), που είχαν μαύρα μεσάνυχτα
      για το τι σκατά γινόταν με τις προηγούμενες κυβερνήσεις, ΠΑΣΟΚ-ΝΔ
      και νόμιζαν ότι όλα ήταν άγια...! Εγώ εκεί που ρίχνω περισσότερο την
      ευθύνη, είναι στο σήμερα, που, αν και διάγουμε πια τον όγδοο (!) χρόνο
      τής κρίσης, είναι πολλοί που αρνούνται να πάρουν χαμπάρι τι ζούμε/θα ζούμε...

      Διαγραφή
  26. Και εγω Πετρινα μου.. ζηλεψα... αυτες οι πρωτοποριακες παραστασεις ..σε σπιτι ε; το μονο σιγουρο είναι οτι εχουν ουσία .. εναι ενα αλλο είδος παραστασεων..πολύ πιο ανθρωπινο νομιζω... ενα μεγαλο μπραβο στα παιδια που ειναι το μελον μας.. μπραβο φιλη μου για την επιλογη σου... φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αρκετά επικοινωνιακή "μέθοδος" Σμαράγδι μου,
      καθώς, ο θεατής έρχεται (στην κυριολεξία!) πρόσωπο με πρόσωπο
      με τους ηθοποιούς και όσα διαδραματίζονται επί "σκηνής", σε διαπερνούν
      ως το κόκκαλο..!

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.