Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

✿ Υποψιάζεσαι τι μπορεί να κρύβεται πίσω από κάθε κάστανο;...


Αν διάβασες κάπου ότι *η ευτυχία είναι ένα πράγμα απλό και λιτοδίαιτο: ένα ποτήρι κρασί, ένα κάστανο, ένα φτωχικό μαγκαλάκι, η βουή τής θάλασσας, τίποτα άλλο, ελπίζω να διάβασες καλά πίσω από τις λέξεις, αφού είναι ξεκάθαρο ότι η ευτυχία βρίσκεται στο ένα και μόνο κάστανο, αλλά και στο ένα ποτήρι κρασί, το φτωχικό μαγκαλάκι έχει πάψει προ πολλού να είναι ένδειξη ευτυχίας (ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε), και την βουή τής θάλασσας δεν έχουν την πολυτέλεια να την ακούν πολλοί, όχι τόσο συχνά τουλάχιστον... Πιάσε τώρα ένα κάστανο κι έλα να τα πούμε:

Καλά ε; Άμα μάθεις τώρα τα τρελά οφέλη τού κάστανου, είναι σίγουρο ότι, όχι μόνο δεν θα χαρίζεις κάστανα -κυριολεκτικά!- αλλά θα αρχίσεις να ψάχνεις μανιωδώς την φουφού τού καστανά! 


Ε λοιπόν περιέχουν βιταμίνες Β1 και Β2 για την ομαλή λειτουργία τού νευρικού συστήματος, βιταμίνη C και φολλικό οξύ, απαραίτητο για την παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων, ασβέστιο, που ωφελεί τα οστά και τα δόντια, μαγνήσιο, ο,τι πρέπει για αντικαταθλιπτική δράση, φώσφορο για τα οστά και την όραση καθώς και σίδηρο, νάτριο και κάλιο. Ωμά ή ψημένα, είναι ιδανικά για την ανάπτυξη τών παιδιών, για τις διάρροιες, προστατεύουν το καρδιαγγειακό σύστημα και συμβάλλουν στην καλή λειτουργία τού εντέρου (αιμορροϊδες κλπ). Ρυθμίζουν την αρτηριακή πίεση καθώς και την χοληστερίνη, και τα φύλλα τους βοηθούν στην χώνεψη! 

Υ.Γ Τι σου είναι ο άνθρωπος το λοιπόν ε; Σκαρώνει ένα ολόκληρο post, για ένα άλλοθι ρε γαμώτο ή αλλιώς, για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα τα αμέτρητα(!) κάστανα που έχει "κατεβάσει" από τα Χριστούγεννα και μετά!
Μόνο και μόνο επειδή τα κάστανα είναι ωραιότατα και ως αλμυρή εκδοχή, αλλά κι ως γλυκιά, κι όσο ταιριάζουν με την γαλοπούλα, την γέμιση και τα δαμάσκηνα στον φούρνο, άλλο τόσο ταιριάζουν με αυτή την άτιμη την σοκολάτα! (μωρέ και σκέτα μη σου πω!) Τι κι αν πίσω από κάθε κάστανο κρύβονται περίπου πενήντα θερμίδες;! "Δεν τρέχει κάστανο" μανίτσα! 
...................................................................................................................
**Το απόσπασμα στην αρχή είναι του Καζαντζάκη από το "Βίος και Πολιτεία τού Αλέξη Ζορμπά". Πληροφορίες από εδώ! Αρχική foto: facebook-Δεύτερη foto: Anton Pieck
...................................................................................................................

✰♡*•˛❤˛•*✰✰♡*•˛˛•*✰✰♡*•˛❤˛•*
        
❤¸¸.•*¨*•♫ ............................οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο............................❤¸¸.•*¨*•

52 σχόλια:

  1. Χαχαχα, λάτρης του κάστανου κι εσύ! Δεν πάει να έχει και 100 θερμίδες, μια ζωή την έχουμε! Φιλιααααα
    Σωτηρια
    www.mylittleworld.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααα, Κυρία μου, δώσε Κάστανα στην μάνα μου και πάρτης την ψυχή. Τρώει πόσα στην καθισιά της! Εγώ πάλι, μόνο με ένα και είμαι οκ. Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λατρεύω κάστανα κι εγώ Ζήκο μου! Το παράδοξο είναι πως κυκλοφορούν κάστανα από Κίνα και μάλιστα στη λαϊκή αγορά! Οπότε το μότο γίνεται: "τρώμε όσα κάστανα γουστάρουμε και κάνουμε τον Κινέζο"...
    Καλό βραδάκι Πέτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου πω ότι δεν ήξερα τίποτα περί κινέζικων (και) κάστανων!

      Διαγραφή
  4. Πενήντα πίσω απο ένα κάστανο??? Δεν το Ξερα! Ούτε τα οφέλη του! Απλά για μένα είναι από τις λατρείες του χειμώνα! Ψημένο πάντα!

    Υ.Γ. Έλιωσες στα κάστανα ε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτές είναι αναρτήσεις!!! Τώρα θα μπορώ κι εγώ να λέω ότι προσέχω τη διατροφή μου! Έχω φάει κι εγώ απο τις γιορτές μέχρι σήμερα τεράστια ποσότητα!!!
    Καληνύχτα! 🌰🌰🌰🌰🌰🌰🌰🌰🌰

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Πέτρα μου
    Τα λατρεύω τα κάστανα και τα τρώω
    κυρίως ωμά
    Μια γλύκα σκέτη!!!!!
    Δεν περίμενα όμως πως μας δίνουν
    τόσα πολλά.....

    Σε φιλώ και σ'αγαπώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα αγαπώ τα κάστανα νονούλι, σε όλες τους τις εκδοχές σαν και εσένα.
    Μάλιστα επειδή από μικρή έτσι μου το έκαναν, αν θες πες το παράδοση, όταν κάνουμε τα ψώνια των Χριστουγέννων πάντα θα πάρω κάστανα, ψητό καλαμπόκι και σαλέπι!!!!
    Σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί και σε καλησπερίζω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σαλέπι δεν μου αρέσει, δεν ταιριάζει με..την γέμιση! :))

      Διαγραφή
  8. Όλα αυτά για να δικαιολογηθείς;;;; Δεν νομίζω ότι έφαγες πολλά. Απλά, ένα κάστανο για τα οστά,ένα για την κατάθλιψη, ένα για τη βιταμίνη c,άλλο ένα για το φολικό, βάλε και για τα μάτια, για το σίδηρο και τη χοληστερίνη...ε και για τόσα άλλα, μέτρα τα τώρα,50 θερμίδες το ένα επί....10; Σιγά δεν είναι πολλά Για καλό σου το έκανες και συ!!!
    Μ'αρέσουν και μένα τα κάστανα αλλά δεν είμαι και να μη χαρίζω κάστανο!!
    Καλό απόγευμα Πετράδι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάστανο αγαπημένο! Ψητό, ειδικά... δεν μπορώ να του αντισταθώ με τίποτα!
    Φιλιά πολλά, ξανθούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναι βρε Πέτρα μου, Κάστανο. Αλλά πείτε έναν τρόπο πως να τα ψήνουμε βρε παιδιά στο σπίτι. Κάτι πρακτικό και συνάμα να τα κάνει γευστικά. Μου αρέσουν πάρα πολύ.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάστανα ε; μου αρεσουν πολύ Πετρινα μου και τα τρώω...μονο αν μου τα καθαριζουνε και να ειναι ψημενα στην φουφου..χα..χα. αλλα που να την βρω ;.. και κοιτα να δεις τι κρυβει μεσα του ενα κάστανο .. θα τα έχω σε υπολυψη περισσότερη τωρα.. αλλα παντα να μου τα καθαρίζουν. να μην το ξεχναμε αυτό ε;... φιλακιααααα!!!
    Υ.Γ..στην φωτο επανω ειναι ο Εκτωρας; μια και η Αριαδνη μας αφησε χρόνους...μπρρρρρρρ!! μεχρι μεσα στο σπιτι παγωνιά....!! οι κρυσταλοι που κρεμονται μου θυμησαν παιδικα χρονια..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για την φωτογραφια.. με το παραθυρο που χιονιζει..ελεγα..ναι;

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για τις φωτό (όπως πάντα ) Σμαράγδι μου,
      τον κυκλώνα όμως τον λένε Βίκτορα!!! :))

      Διαγραφή
  12. Πενήντα???????????????!!!!!!!!!!!!! Είσαι σίγουρη;;;;;;;;;;;;;;;; Ωχ Παναγία μου!!! Από την γαλοπούλα και μετά έχω φάει τον άπακο σε κάστανα! Και μετά αναρωτιέμαι γιατί με στενεύει το τζην! Τρελαίνομαι βέβαια ότι σκαρώνεις ιστορίες για να πεις άλλα... τρελαίνομαι! Φιλιά πολλά Πέτρα μου!

    artdecorationcrafting.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κάτι μου λέει ότι έχεις σχέση με τον εισαγωγέα κάστανων από την Κίνα.
    Χααχα.Αστειευομαι φυσικά αλλά μιλώντας σοβαρά θέλω να σου πω ότι μου άρεσε ο...ύμνος σου για τα κάστανα αν και δεν είναι στις γευστικές μου επιλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέτοια παρουσίαση για τα οφέλη του λατρεμένου μου κάστανου, μόνο εσύ θα μπορούσες να κάνεις Πετράδι μου!!!
    Υποκλίνομαι ταπεινά και τρέχω προς αναζήτηση φουφούς γιατί μου τα θύμισες!!!
    Φιλιά γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πωπω, τα κάστανα είναι απίθανα ακόμα και άψητα!!! Όποτε δω, τσακώνω και κανένα (σακουλάκι) εννοείται!! Χαχχα..Κανείς δε μπορεί να φάει μόνο ένα!! Φιλάκια πολλά Πετρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. το βρήκα. θ' αγοράσω ένα drone και θα κάνω παραδόσεις αχνιστών κάστανων κατευθείαν από τη φουφού. θ' ανοίξω και μια στήλη για τις παραγγελίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ βρε συμπεθέρα μου!! Πως τα συνδύασες στην περιγραφή έτσι τρυφερά, ποιητικά, ρεαλιστικά!! Μόνο εσύ!! Κι εγώ τα αγαπώ τα καστανάκια!! Ψητά και βραστά!! Και φέτος έφαγα και γλυκό καστανάκι γλασέ(χορηγία της Νικολίτσας μας!!)!!
    Δεν κοιτώ τις θερμίδες καθόλου.. Μμμ!! Οι 50 θερμίδες του κάστανου!!! ;))) Χιχιχιχι!!
    Ωραία και γευστικά τα άτιμα!!! Υπέροχες οι φωτό!! ειδικά η πρώτη φανταστική!!!
    Πολλά φιλιά Πέτρα μου!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Από την ώρα που έμαθα ότι οι καστανάδες φταίνε που φτάσαμε ως εδώ δεν αγοράζω κάστανα.
    Και για να μην αναρωτιέσαι, ναι, έκοψα και τις τυρόπιτες.
    Από τότε θα έχεις παρατηρήσει κι εσύ μια άνοδο της αγοράς ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, γιατί κάποιοι δεν κόβουν αποδείξεις και μας χρεοκόπησαν... :))

      Διαγραφή
  19. Ω το φύλαγες για το τέλος το μοναδικό κακό ε; Και ήμουν έτοιμη να ρωτήσω και πόσο κοστίζει
    αυτή η έκρηξη υγείας;
    Άκου 50 και κάστανο!
    Φτου!
    Με ένα κάστανο τη μέρα τον γιατρό τον κάνω πέρα οεο;
    Πολλά φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μωρέ, αλλά κανείς δεν μπορεί να φάει μόνο ένα! :))

      Διαγραφή
    2. Ναι μωρέ, αλλά κανείς δεν μπορεί να φάει μόνο ένα! :))

      Διαγραφή
  20. Με τόσα ωφέλιμα συστατικά θα πρέπει να τα λέμε super food,Πέτρα μου και χαλάλι οι θερμίδες του... Τέλειες οι φωτό σου και η αφήγηση σου... Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αν και δεν τρελαίνομαι, μου φαίνεται πρέπει να το ξανασκεφτώ με τόσα που προσφέρουν!
    Όσο για τις θερμίδες, δεν είναι τυχαίο που λίγα από δαύτα μπορούσαν να τη βγάλουν σε δύσκολες εποχές...
    Εσύ, με ρέγουλα! Είπαμε, βρίσκουμε κάτι πολύ ενδιαφέρον, αλλά δεν πέφτουμε με τα μούτρα, καλό μου κορίτσι!
    Μια καλή ιδέα θα ήταν βέβαια να φυτέψεις μια καστανιά...όλα δικά σου τότε!
    Οι εικόνες πολύ ζεστές και ιδιαίτερες!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καστανακια, μιαμ μιαμ!
    Τρελαίνομαι, αλλά σκέφτομαι κι εγώ τις θερμίδες.
    Τώρα που ξέρω τα οφέλη, Θα τα τρώω χωρίς τύψεις. Για τη χοληστερίνη ρε μαμώτο.
    Καλό πσκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κάστανα, γιάμιιιιι!!!!
    Αγαπώ... σε κάθε τους μορφή, αλλά στη φουφού μπορώ να τρώω μέχρι να σκάσω.
    Με όσα γράφεις, τώρα θα τρώω χωρίς ενοχές, χαχαχα.
    Φιλί μεγάλο. ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ποιος χρειάζεται δικαιολογίες για να τρώει κάστανα? Όχι εγώ πάντως που τα λατρεύω!
    Και ποιος μετράει θερμίδες μπροστά σε όσα καλά έχουν?
    Δεν τρέχει κάστανο σου λέω....και δε χαρίζω κάστανα...τα τρώω όλα!! χαχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μήπως κάνεις λάθος; Πού τις φυλάει τις 50 θερμίδες; Αφού λίπος δεν έχει, καστανέλαιο δεν υπάρχει, γιατί 50;;;;
    Στην τελική, σκασίλα μου! Σιγά μην σταματήσω να τα τρώω δέκα-δέκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς είναι η αλήθεια Λωτωφάγε μου!

      http://thermides.gr/?q=%CE%9A%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1

      Διαγραφή

ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ TOY BLOG ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ GDPR~ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΟΜΟΣ 2121/1993 Copyright © Mia Petra

Απαγορεύεται από το δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ' οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση και ιδιοποίηση τών κειμένων μου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑΣ -Mia Petra-
***IMPORTANT NOTE***:The reproduction, publication, modification, transmission or exploitation of any work contained herein for any use, personal or commercial, without my prior written permission is strictly prohibited.